Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.04.2019 în toate secţiunile
-
So... am stat putin in cumpana daca sa ii fac sau nu topic celui mai nou membru al familiei... dificultati tehnice: vreme urata, lipsa poze (am avut vreo doua tentative de a iesi la fotoshuting ne... materializate), lipsa timp darr... sa incepem: Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP Velvet Red Cum batranica O2.5 a inceput de prin vara sa vorbeasca de pensionare si plimbat nepotii (momental doar unu') pana la gradi si inapoi am inceput demersurile pentru o masina noua (dupa ultimele experiente sh-ul era aproape exclus). Bineinteles ca ne-am trezit la spartul targului (vezi @valyemil81 cu O3.5 la 16k si nitel) am... cam ratat majoritatea ofertelor bune asa ca am mers pe la reprezentante pentru o masina "pe comanda" (cam tot ce am gasit erau mai mult sau mai putin submotorizate si... majoritar diesel). Cu un buget relativ mic dar cu dorinte mari (benzina, in niciun caz hibrid, DSG/EDC/PowerShift in baie de ulei, in niciun caz manuala/CVT, interior deschis (bej/crem), spatiu interior cel putin la fel ca la O2.5 (nota bene .5=FL), de preferat sedan-hatch - in niciun caz drick (sau break, cum ii se mai spune in popor) relativ usor de parcat pe locurile inguste/scurte de prin Bucuresti si imprejurimi) am purces la discutii cu agentii de vanzari. In final am redus lista la vreo 4-5: Superb 3 Ambition, Octavia 3.5 Style++, Megane Sedan/Talisman si Honda Civic Sedan. Bineinteles eram in perioada cu omologarile WLTP asa ca la Superb aveam doar diesel, motoarele interesante de pe Megane au sublimat subit dar a ramas in carti daca reuseam un pret corect, Honda Civic a picat din motive de CVT si pe la Talisman preturile erau o leaca cam prea sus. Dupa o noua runda de testdrive si ceva documentare (forumuri - never renoro, documente de la producatori - am gasit 3 pdf-uri de la Getrag legate de 7DCT300 care nu prea se pupau intre ele... detalii ar zice unii) am decis ca pana la urma 2.0 TSI 140kW (190CP - EA888Rev3 B) si DSG 7 (DQ380) o sa ne castige portofelele. Cum Superbul 3 venea doar in varianta R (282 CP si Haldex) am purces la discutii cu dealerii Skoda pentru una bucata O3.5 (era deja inceput de decembrie 2018). Fastforward pana in 19 ianuarie 2019 (parca) semnam actele la Avia Pantelimon pentru una bucata Octavia 3 FL Style 2.0 TSI DSG7 FWD cu ceva imbunatatiri: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assist PE4 Airbaguri laterale Spate 4ZG Banda decorativa crom 8SP Blocuri optice spate top led $07 Clever pack PKR USB locuri spate PFC Driving mode selection 1SL Elemente suplimentare de protectie sasiu PK9 Faruri LED adaptive cu instalatie splalare PJU Jante aliaj 16" PDE KESSY PW4 Oglinzi pliabile electric, antiorbire si iluminare spatiu de intrare in masina PH5 Parbriz incalzit RAC Bolero MIB 2.5 9JB Scrumiera (vine cu USB) 7X1 Senzori spate 9WT Smartlink 9S0 Virtual cockpit PL7 Volan incalzit (comenzi radio, telefon si padele dsg) PWL Blind spot detection Pe 19 februarie 2019 a intrat in productie si pe 7 martie am vazut-o cam asa: Asta era intr-o joi, pe seara. Bineintels ca din varii motive (rca/casco/pregatire) masina mi-a fost livrata luni... am ratat un weekend foarte frumos... dar compensat in urmatorul: Primul drum a fost din Pantelimon in Militauri via Piata Victoriei pe la 4:30PM. Am avut timp suficient sa ma obisnuiesc cu lipsa pedalei din stanga. Si cu majoritatea functiilor noi Bineinteles ca in aceeasi seara am scos-o la o plimbare nocturna unde am testat si farurile. Si bineinteles ca 3 zile mai tarziu eram la Avia Pantelimon pentru reglaj. Prima mie de km a fost asa... de cunoastere (intre mine si masina si, bineinteles, intre componentele masinii), cutia si motorul invatand sa lucreze impreuna. Dupa care lucrurile au intrat pe fagasul normal. Mai putin una bucata surub slabit (undeva in zona plafonierei) care m-a trimis iar la Avia Pantelimon. Meanwhile am reusit sa montez si camera adusa de plutasi pe la la inceputul lunii martie: Si era cat pe ce sa dau de o dauna total-partiala: Dupa vreo 2000 de km pe plaiurile mioritice ma declar multumit de alegera facuta (incluzand si compromisurile). Combinatia cutia si motor "e ceea ce trebuie" pe drumurile nationale cu o singura banda (pline de camioane ce se taraie cu 70), cand e nevoie de economie un 6.2 (extra) se poate obtine doar din acceleratie. Pe de alta parte este foarte usor de pierdut permisul pe drum drept (un mic imbold il acceleratie arunca acul aproape instant de la 50-60 in la 120 in S). In oras, consumul sta pe la 10-12-14-15 ( daca drumul e mai scurt de 10km (fara SS, in functie de ora) si scade spre 8-9 daca drumul e mai lung/liber. Mixtul e pe la 8 dar distractia e nepretuita. Momentan, pentru spalare exterioara doua fise la Selfjetul de la OMW fac minuni (impreuna cu solutiile pentru jante/scos petele de insecte de la reprezentanta) si interiorul se aspira usor cand ajung pe la tara (cealalta tara, nu cea de la porumb). Tre sa mai cumpar unu-doua bidoane de lichid de parbriz de la ei. La 8 lei 3l e greu de gasit ceva mai bun. Ce n-am gasit inca e solutie de protectie/tratament piele. Dar mai insistam la etaj poate se deschide la parter =)). *Disclaimer: in timp o sa mai adaug poze/filmulete la postarea initiala. ** Batrana O2.5 era pregatita de maritis pana soata s-a decis ca... ar vrea si ea masina ei luni s-a dus sa monteze rotile de iarna. Luni ce vine ma duc la constatare la CASCO :))) Noi sa fim sanatosi.9 points
-
Intre timp masina a suferit si o interventie mai serioasa pe la motor, anume schimbarea intinzatoarelor lanturilor superioare ale distributiei. Evident am luat aceasta decizie intrucat unul dintre ele facea un zgomot la pornire dupa ce masina statea parcata peste noapte, cel de pe partea sofer pierdea presiunea si avea nevoie de timp sa se incarce cu ulei, semn ca cedase supapa aceea din el, il mai ajuta doar partea mecanica, adica un telescop cu arc, insa nu era suficient. Asa ca, dupa un indelung research, in care am descoperit ca probabil 99% dintre 3.0tfsi(indiferent de caroseria pe care s-au pus ) au problema asta, cel putin in USA exista si un TSB pe tema aceasta intrucat multi acolo au sesizat aceste zgomote inca de la rulaje de 20-30k km si rezolvarea era schimbarea acestui intinzator de pe partea sofer, in cele mai multe cazuri asta era de vina. Daca pentru B8, C7 sau D4 exista un p/n revizuit pentru intinzator, pentru C6 nu, probabil si pentru ca s-a fabricat doar in perioada 2009-2011 si au uitat de ele. De asemenea am decis sa fac eu aceasta operatiune, in mine am mai multa incredere, am intrebat putin si prin alte parti insa nu prea stiau ce si cum e cu motorul asta, ideea este ca nu mi-au inspirat incredere, unul singur care imi este si prieten si are service ar fi putut sa o faca si aveam incredere in el dar e in alt judet si imi era peste mana. Asa ca, inarmat cu documentatia necesara din ELSA, citit/vizionat cam tot ce se putea despre acesta operatiune, facuta o investigatie amanuntita care sa imi demonstreze ca intr-adevar intinzatorul este problema si apoi cumparat trusa de cale specifica motorului pentru blocarea distributiei, m-am apucat de treaba. In final am ajuns sa schimb: ambele intinzatoare pe care le-am luat INA, cele originale erau tot INA, patinele superioare, garnitura corp filtru ulei, garnituri capace axe came, bujii, suruburi axe came si alte maruntisuri. Satisfactia a fost foarte mare cand dupa ce am pus totul la loc conform procedurii masina a pornit din prima fara nicio eroare si fara infamul zgomot, am rasuflat usurat :).7 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
@BeciAcustic Avia Pantelimon. Aveau promotie. Acum parca dau CASCO. Primul an. Cred. Restul pe unde am fost dadeau 2-3% discount. Tot umblând prin arhiva am mai gasit o poza Not the best, but I like it.2 points
-
2 points
-
@valyemil81 tocmai ce am picat de la tara cu niste vin de capsunica Am fost cu batranica... ce diferenta e intre PQ35 si MQB. @Konstantine am vrut metalizat. Cu interiorul mergea gri quartz sau rosu. Singura metalizata (rosu) era velvet red. @deenman mie da. @tetea aproximativ 6 saptamani.1 point
-
1 point
-
Nu merita. Încerca cu viteza mica, si la mine a sucombat prin deces. Nu cred ca a funcționat mai mult de 100h. Încărcător auto de 2A sau direct din USB daca ai e mult mai eficient.1 point
-
Un pic de limba romana si gramatica, ca sa intelegem ce este scris mai sus, se poate?1 point
-
Big like pentru masina. Sa te bucuri de ea si sa te duca in siguranta peste tot1 point
-
Mersi MyKe, nu-s la prima abatere si ador sa recidivez, e hobby si invat mereu lucruri noi plus ca fiecare job din asta e un challenge cu mine insumi si cu "fierul", desi nu e doar un fier pentru noi astia pasionati de ele . Recunosc ca am avut ceva emotii, insa atata timp cat ai sculele necesare, rabdare si masori si de 3-4 ori inainte sa tai, sansele sa-ti reuseasca sunt foarte mari, totul e sa nu incerci sa tai curbele in ideea de-a castiga timp. Daca aveam elevator sa pot da cutia jos, ma bagam sa fac toata distributia.1 point
-
Cred ca pe la conducta de alimentare turbina. Eu asa am avut, a mai strins o putin si a fost ok. Curata bine zona cu spray si urmareste daca mai face.1 point
-
1 point
-
Ai luat cea mai buna combinatie de motor + transmisie pentru finalul de generatie al O3. Ai rezerve de putere stock, consum decent la mers normal si spatiu destul de manevra pentru un Stage 1 safe !1 point
-
in masura in care cunosc eu, este ok. La ~ 200 km de la ultima regenerare, daca i-ai facut in oras, sa ai 6 bari presiunea diferentiata si numai 14.6 grame, inseamna ca te duci aproape de 400 km intre regenerari.1 point
-
1 point
-
Sincer .. nu prea te poti baza intotdeauna pe ele. Se modifica in functie de combustibil.. daca ai mult km de oras arat intr.un fel.. daca testezi dupa un drum lung arata altfel. .. conteaza si in ce stare e dpf. Singurul mod de a testa inj corect injectoarele e pe banc. Am uitat sa specific .. mai conteaza si softul. Aici e marea problema a injectoarelor... dar putina lume stie. Toti dau vina de orice pe injectoare. Cu softul actual poti sa ai valori de speriat.. cu altul.. 0.023 de exemplu.1 point
-
nu iti trebuie bara ci doar "fusta"(rear valence), e piesa separata, am facut chestia asta la Phaetonul de 3.6 de asta vara. Problema este ca gasesti extrem de greu tipsurile, difuzorul l-am gasit relativ usor pe ebay si nu a fost nici scump, cca 120Eur sau nou 160Eur. In afara de tipsuri ai nevoie si de prinderile acestora, cca. 50Eur fiecare, doar pe original le gasesti. In cazul tau trebuie si tobele finale schimbate sau cel putin taiate capetele si sudata teava dreapta. Tipsurile de V8 sau W12 costa cca 600Eur, second, asa le gaseam asta vara. Astea de V8 le-am gasit in RO pe o masina in dezmembrari, am dat cca 120Eur cu tot cu tobele finale, per total toata modificarea a costat inspre 400Eur. Uite masina mai jos, doar ca eu am folosit tipsurile de V8, cea din poza ta este un W12. Fustele sunt diferite, ai grija cand comanzi.1 point
-
Functia nu mi se pare atat de utila. eu nu am bifat optiunea. La drum lung, oricum folosesc AA'ul ptr Waze sau Google maps si atunci telefonul e conectat prin cablu USB, deci se incarca (acopera fara probleme consumul). Prin oras, la drumuri scurte, oricum nu castigi mult. Dar, cum zice Cristian, mai degraba as cauta o solutie aftermarket ... asa sau asa, de exemplu ...1 point
-
Am citit si eu cam acelasi lucru pe un grup de facebook: zgomotul ar veni fie de la conductele pt AC care trec pe sub rezervorul de antigel, fie de la protectia termica care nu e prinsa corect. Un user a reusit sa scape de acest zgomot astfel (o sa fac copy/ paste la comentariul lui): "Verificati prinderile de la protectia termica daca sunt bine infiletate altfel sunetul rezoneaza in bord mai puternic , iar la mine prinderea tevilor de sub vasul pentru antigel era slabita si de acolo pleca , o puteti fixa mai bine sau sa introduceti in acea zona intre tevi un burete ignifug mic ca sa le tensioneze putin, acum depinde fiecare prin ce metoda le fixeaza mai bine !" Atasez si doua poze postate de acelasi user. Nu am incercat inca sa remediez problema (si la mine se aude acel zgomot) dar cred ca de acolo vine zgomotul, mai ales ca exista si acel TPI care se refera la aceasi zona.1 point
-
Total de acord cu ce spune Vali, mai ales in ideea ca mai ai si Prima Casa. BTW, iar a crescut roborul..facepalm1 point
-
@techmaster34 ? ce-i cu pozele astea? O dat caldura, au aparut problemele. Bine nici nu sesizezi, dar stiam de mai de mult timp ca celulele IC-ului sunt infundate si nu prea trece aerul prin ele incat sa raceasca cat trebuie aerul comprimat. Asadar, racire deficitara a aerului bagat de turbocompresor = sunt in cautare de IC. Rezultatele a doua loguri in mers: Duminica, 20 grade C afara: - IAT - 52 grade C - mi se pare mult. Luni, in medie 6 grade C afara - IAT - 40 grade C. Iarasi mi se pare mult. Momentan, am gasit asa ceva la 700 ron + curier. Pe darkside, cu tot cu transport ajunge pe la 785 ron. Poate iau pana nu se finalizeaza Brexit Apoi, strang piesele pentru inlocuire axa cu came si ce mai trebuie acolo.1 point
-
Eu zic sa stai "cuminte" si sa iti iei un SH in stare buna in jurul a 10-13k si sa nu te bagi in datorii peste cap. Oricum o sa simti diferenta mare fata de G4 cu orice ai lua in banii astia.1 point
-
Ma tot uitam la poze si imi ziceam "ma, stiu masina asta de undeva". Abia acum am realizat Salut Dragos! Superba masina!1 point
-
Din cate stiu eu, bateria din portbagaj este pentru webasto, nu dynaudio. Deci daca ar trebui schimbata, trebuie doar aia de la motor. Dar vorba colegului de mai sus, verifica-le mai intai.1 point
-
1 point
-
Salutare, am o Skoda 1.2 TSI, pe lanț. În afară de Ravenol VMP 5w30 ce recomandați (asta am pus ultima dată)? Nu reușesc să-l găsesc în stoc pe la magazinele online. Văd că mulți importatori se feresc de Ravenol... Mă apropii de revizie, mai am 200 de km și fac 10000. Știu că Ravenol VMP e teoretic un ulei Long Life, însă am început să aud din nou lanțul la pornire, la rece, și aș cam vrea să-l schimb cât mai repede.1 point
-
Farurile LED s-au pus de la facelift. Inainte de facelift Golf-ul a avut halogen, xenon sau xenon adaptiv.1 point
-
Cum adică faruri Bixenon? Eu știam ca Golful are doar halogen sau Led (în mai multe variante- adaptive sau nu).1 point
-
1 point
-
Uite acum citeam pe un forum nemtesc ca a scris cineva cateva pagini inapoi si din traducerea google.. nu prea precisa.. scrie ca trebuie prinsa conducta de alimentare de suportul rezervorului de antigel. Apare si poza asta atasata. Sa fie asta? LE: am gasit numele a 2 TPI-uri TPI 2045194/4 si TPI 2042131/3 - unul se leaga de conductele pentru instalatia de climatizare1 point
-
Va salut, Noul meu superb, primit miercuri 24.03.2019: 3V33ND20 Superb Ambition 1.5 TSI DSG , 150 CP/ 110 KW, DSG, Cutie automata de viteze Dotari optionale: $01 PN0 ***Cleverpack Ambition*** contine faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED PLI Adaptive Cruise Control (viteza maxima 160 km/h) si Front Assistant KA2 Camera video spate $03 Cod intern CleverBonus PFC Driving Mode Selection si Dynamic Chassis Control 9T1 Duze stropitoare parbriz incalzite PJ2 Jante aliaj Stratos 7Jx17" cu anvelope 215/55 R17 PK8 KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie PNE Pachet LED exterior (blocuri optice spate LED extins, iluminare placuta numar) PKV Parbriz incalzit 1PE Prezoane antifurt 4A3 Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat RA3 Sound System Canton 4KF Sunset PLE Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio, telefon si padele selectare trepte de viteza cutie DSG)1 point
-
1 point
-
Seat-ul Leon cu faruri Full Led vine vine fara spalatoare. Skoda Rapid vine cu faruri Xenon fara spalatoare. Cred ca si Golf-ul cu faruri Led Mid vine fara spalatoare. Doar farurile Led High vin cu spalatoare atat la Golf cat si la Passat si restul. Daca o masina este obligata sau nu sa ofere spalatoare de faruri standard nu tine de modul de iluminare folosit, halogen, xenon sau led, ci de puterea emisa de faruri. Si asta se aplica doar la faza scurta, nu si la faza lunga: “It is a widespread fallacy that headlamp washers are only compulsory for xenon lights. This is wrong on several counts. The latest generation of xenon, the 25-Watt version, doesn’t actually need one at all. Meanwhile, halogen and LED headlamps do need one if their light sources emit more than 2000 lumens. Indeed, this is required for ECE approval. (Under the DOT regulations in North America headlamp washers are not mandatory at all.) These do not refer specifically to xenon, but as no approved halogen lamp exceeds this threshold value and as this also is the case with most LED systems, only xenon headlamps are, in fact, affected in practice. They emit around 3000 lumens.”1 point
-
@christian8502 mașina nu face probleme, e destul de fiabilă. O diagnoză să îți cumperi ca să o înțelegi mai bine, mai ales când are regenerarile pentru a nu ajunge în situația de a le întrerupe. În rest merge foarte bine cu motorină standard, cam face nazuri la cele aditivate (corecții mai mari pe injectoare). Încearcă să schimbi Castrolul, este un ulei modest chiar adus din Germania, ai o grămadă de opțiuni mai bune (intră pe topicul dedicat și aruncă o privire). Nu necesită un stil aparte de condus (ținut în nu știu ce turații, nu accelera la podea sub 2000 de ture, regulă valabilă la orice diesel), în schimb are nevoie de drum lung. Primul lucru pe care îl faci când constați corecții mai mari la injectoare, schimbi motorina, în multe cazuri a rezolvat problema. Succes și drumuri bune!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Discurile de frana , ca si multe alte piese care se prelucreaza la cote de precizie sunt supuse pe parcursul fabricatiei la o serie de tratamente termice, unele dintre ele sunt tratamente termice de revenire.Dupa turnarea unui disc de frana si dupa racirea lenta a acestuia, reteaua cristalina a metalului se afla intro stare de tensiune, de unde si necesitatea de tratament termic de revenire , practic sunt supuse la anumite temperaturi ridicate un anume timp, dupa care urmeaza racirea pe anumite paliere ora/temperatura, racire completa,dupa care urmeaza prelucrarea piesei prin aschiere la cotele necesare.Daca tratamentul termic nu a fost bine facut, degeaba prelucrarea a fost facuta la sutime, pt ca metalul se afla in stare de tensiune interna, care se elibereaza fie lent in timp, fie ca urmare a unor incalziri /raciri -chestii firesti la un disc de frana.Adica pe romaneste, se ovalizeaza. Asa ca, rectificarea discurilor tale dupa ovalizare, s-ar putea sa fie o operatiune reusita din motivul ca odata strambate ( revenite) intro forma stabila si readuse la cotele de precizie au devenit stabile ca geometrie.Schimbul la roti de iarna nu are nici o influenta asupra discurilor de frana.Doar faptul ca s-au rectificat discuri care s-au strambat pana la faza la care au ajuns stabile-adica nu se ovalizeaza mai mult. PS.Nu cred ca e vorba de 7 sutimi, asa ceva nu s-ar simti la franare, mai degraba 7 zecimi de mm, poate nu ai inteles bine....1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Uite pdf asta:),ai aici mai multe codari pentru masina printre care si ce vrei tu.Testate si functionale pe masina mea toate in afara de cornering si de instruments(zice ceva acolo de Login,eu nu am reusit) codari vag 2013.pdf1 point
-
Intr-adevar 1L/1000km e foarte mult. Daca tii mortis la LL atunci Ravenol VMP USVO 5w30 e un ulei de top, peste cele enumerate de tine. Totusi in locul tau as trece pe Ravenol VST 5w40, care e aproape la fel de fluid la rece ca un 5w30, macar un schimb, sa vad ce se intampla, personal am o repulsie totala fata de Castrol. P.S. Sper ca nu te astepti sa schimbi uleiul mai rar de 12 luni/8000km daca mergi in mare parte in oras sau drumuri scurte si sa nu te astepti sa gasesti uleiuri miraculoase cu care sa dispara consumul de ulei.0 points
-
Philips white power din cate stiu, au si ele niste diode ce le ''forteaza'' si uimitor ca au asa longevitate.0 points
-
Salutare.sunt posesorul unui b8 239 cp 4 Motion an 2015.este luat de la samsar adus din germania cumparat pe licitatie.221k km.Nu am avut probleme cu masina in scurtul timp de cand am cumparat o(1 luna).Schimbat ulei si filtre motor.Pus tester pe masina dupa ce am dat intr o groapa mai serioasa imi aparuse erroare pe senzorii presiune roti.Inainte de a o cumparaam verificat istoricul la Darius Motors ploiesti.Km reali.uktima intrare in service inainte de a se vinde la licitatie la 204.k km cand a fost schimbata distributia,uleiul la cutie,placute frana si discuri fata spate.Consumul cam maricel 12.5-13% in regim de oras,co opriri multe si drumuri scurte.Tinand cont ca înainte am avut un Tuareg 3.0 7p5 la care consumul era aproximativ la fel +/- 1%.Aerotermele pornesc destul de des 3-4 zile pentru regenerare.Uneori o las sa mearga pe ralanti pana se opresc si incepe sa functioneze iar Start.Stop ul,alteori cand imi apare martorul " Filtru Particule in Mapa de bord" o scot la drum si dupa 5-10 min de mers la 2000/2500 ture se stinge singur.cam atat in perioada de 1 luna de cand o conduc.Problema ca masina vine cu roata de rezerva decat cu kit pana,fara cric si cheie de roti.Colegii ce au aceiasi model ma puteti ajuta cu un sfat despre cum a ti rezolvat voi problema.o seara buna0 points
-
Eu am pus Liqui Moly Toptec 4200 LL 5W30, 200 ron 4l, fata de 125 ron Valvoline de ex (4l). Nu stiu daca merita sincer vorbind, diferenta. Vazand ce ulei murdar a iesit, cred ca era mai avantajos sa fi cumparat 8 litri de Valvoline, sa pun 3,7 litri si sa merg cu el 200km, apoi scos ca un flush si schimbat filtrul si pus restul de 4,3 litri. Asta pt ca imediat dupa schimb, la 10 minute de functionare motor, am verificat nivelul pe joja si uleiul nou era deja negru de la ce ramasese in motor probabil. Asta desi am lasat la scurs uleiul vechi f mult timp, am eliminat orice urma de ulei vechi din corpul filtrului, si am mai si turnat un pic de ulei nou si astepta sa curga pe jos ca sa elimin cat mai mult din ce era vechi (lucruri pe care nici un service nu pierde timp sa le faca). De asemenea, filtrul ulei l-am luat OE, iar in cutie am gasit filtru Mahle, deci si aici recomand o economie de bani si schimbat mai des (eventual la flushul de mai sus schimbat si filtrul). La masini pe benzina, am constatat ca si dupa cateva zile de mers uleiul era atat de curat incat abia se vedea pe joja. De acum, o sa fac probabil schimbul un pic mai des (10-12.000)-1 points
-
Merci @16MAW Dap, am avut Op5 si acum Op6T, foarte multumit (insa ma bate gandu la un Huawei P30pro... pentru performantele camerei.. ?️?️ )-1 points
-
Am rezolvat. Tot în topicul ăsta am găsit la un moment dat o postare a unui membru care spune că Ravenol 5w30 VMP a fost îmbunătățit și a primit în titlu indicativul USVO. Ravenol 5w30 VMP USVO se numește acum și am reușit să-l găsesc la vânzare. E un pic mai scump, dar, sunt sigur că merită.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00