Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
Va salut, Noul meu superb, primit miercuri 24.03.2019: 3V33ND20 Superb Ambition 1.5 TSI DSG , 150 CP/ 110 KW, DSG, Cutie automata de viteze Dotari optionale: $01 PN0 ***Cleverpack Ambition*** contine faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED PLI Adaptive Cruise Control (viteza maxima 160 km/h) si Front Assistant KA2 Camera video spate $03 Cod intern CleverBonus PFC Driving Mode Selection si Dynamic Chassis Control 9T1 Duze stropitoare parbriz incalzite PJ2 Jante aliaj Stratos 7Jx17" cu anvelope 215/55 R17 PK8 KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie PNE Pachet LED exterior (blocuri optice spate LED extins, iluminare placuta numar) PKV Parbriz incalzit 1PE Prezoane antifurt 4A3 Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat RA3 Sound System Canton 4KF Sunset PLE Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio, telefon si padele selectare trepte de viteza cutie DSG)2 points
-
No, avand in vedere ca in luna ianuarie am incheiat capitolul "My Black Beast" si mi-am luat la revedere de la bunul prieten, Golf 4, care m-a purtat 12 ani fara probleme pe drumurile patriei, am inceput cautarile pentru un nou bun prieten. Am decis sa raman in familia VW si am inceput cautarile pentru un MK6. Nu mi-a placut nimic din ce am gasit pe mobile si am decis sa mai storc putin buzunarele si sa incep cautarile pentru un MK7. Asa ca am facut o lista de MUST-HAVE si am pus urmatoarele: kilometri pana in 100.000, hatchback, xenon, senzori fata-spate, kessy, webasto si culoarea limestone grey (mi-am dorit mult culoarea asta pentru ca mi s-a parut foarte rezistenta la praf si mizerie ... si asa si este) Si surpriza!! Dupa doua zile de cautari pe mobile.de l-am gasit. Am sunat, am cerut seria de sasiu si am verificat-o atat in reprezentanta cat si pe autodna si istoricul din cartea service batea perfect atat cu istoricul de la reprezentanta cat si cu raportul autodna. Am trimis pe cineva si a inspectat-o vizual si i-a dat o cheie ... apoi am trimis platforma si a ridicat-o. Asa ca va prezint inlocuitorul mai tanar -> Golf 7 fabricatie 09.2013, cod motor CRBC (150HP), LimeStone Grey Metallic Dotarile sunt cele din MUST-HAVE plus cateva care probabil sunt standard pe HighLine: - jante Dijon 17" cu cauciucuri Continental AllSeason; - Composition Media MIB1; - Bluetooth premium, USB, SD Card; - geamuri ionizate spate si luneta; - lumini ambientale la picioare, in trimurile fata si in manere. Ce mi-ar fi placut mult sa aiba si nu are sunt oglinzile rabatabile electric si tempomat cu comenzi pe volan (dar aici il astept pe colegul @lambda_dryver sa treaca la volanul de R si sa vad ce planuri are cu volanul vechi ?) Alte planuri chiar nu am ... momentan. Am cautat-o cu tot ce mi-am dorit astfel incat sa nu mai incep alte modificari si schimbari. I-am facut o revizie de ulei si toate filtrele (filtre OEM si ulei Mobil 1 ESP 5W-30), i-am schimbat placutele de frana pe spate (am mers tot pe OEM) si i-am pus presuri de cauciuc fata-spate (tot OEM). In viitorul foarte apropiat ii voi schimba si cauciucurile fata pentru ca sunt cele originale din 2013 si cel mai probabil voi merge tot pe Continental AllSeason. Pe 8 Aprilie am programarea la R.A.R. dupa care ii voi pune numerele finale pastrete de la fostul golf. Si o poza cu kilometri lu frati'su mai mare ... sa vedem care bate primu 100k ?1 point
-
Invit posesorii de Karoq sa posteze consumurile obtinute de ei in conditii reale de trafic .1 point
-
Intrucat primesc foarte multe intrebari pe PM legate de imbunatatirea sistemelor audio de fabrica sau construirea unor sisteme de la 0 m-am gandit sa incerc sumarea celor mai bune variante pe categorii de buget. Dupa cum se stie un sistem audio de fabrica cuprinde minimum un CD-player integrat in bord (cu amplificare proprie) si o pereche de boxe pe 2 sau 3 cai in fata (2 canale). Mai departe se poate ajunge la 4 canale ( pe care se pot grupa si 10-12 difuzoare la gamele premium Audi de ex) si subwoofer. Tin sa precizez de la inceput ca rezultatele obtinute prin achizitionarea optionala a oricarui sistem de fabrica la X bani se realizeaza aftermarket cu X/2 bani. Acum...ce se poate face aftermarket ? 1) Buget < 300RON >>> Antifonarea portierelor fata cu material bituminos aplicat intai pe fata de tabla exterioara si pe urma daca mai ajunge si pe scheletul de tabla interior (intre el si fata de plastic). In functie de atelierul la care mergeti 300RON ar trebui sa ajunga pentru material bituminos necesar fetelor exterioare de tabla si manopera. Daca lucrati in regim DIY cu banii scutiti de la manopera luati mai mult material insonorizant si aplicati si intre schelet si fata de plastic. 2) Buget 300-500RON >>> Punctul 1) + un set de difuzoare entry level pe 2 cai 3) Buget 500-700RON >>> Punctul 1) + un set de difuzoare mid level pe 2 cai si fixarea mid-basilor de partea metalica a usii prin inele de MDF 4) Buget 700-1000RON >>> Punctul 3) + un CD-player entry level pentru un semnal mai bun decat cel oferit de CD-playerul de fabrica 5) Buget 1000-1500RON >>> Punctul 4) + un amplificator entry level pe 2 canale pentru boxele fata + un kit de cabluri bunicel 6) Buget 1500-2000RON >>> Punctul 4) + un amplificator pe 3/4 canale entry level + un subwoofer micut entry level de 25cm in incinta inchisa sau reflex 7) Buget 2000-3000RON >>> Punctul 6) cu mentiunea ca la 4) vom inlocui CD-playerul entry cu unul mid level, la 1) vom antifona in mod obligatoriu usile si intre scheletul metalic si fata de plastic si eventual se pun 2 straturi pe tabla exterioara iar la 6) vom incerca un amplif mid level 8) Buget 3000-5000RON >>> Punctul 6) cu mentiunea ca la 4) vom avea CD-player hi-fi, la 3) difuzoare pe 2 cai hi-fi, la 6) un amplif pe 3/4 canale mid level si un subwoofer mid level de 25 sau 30cm 9) Buget 5000-7000RON >>> Punctul 8) cu mentiunea ca la 3) vom avea difuzoare pe 2 cai high-end sau pe 3 cai hi-fi, la 6) un amplif pe 4 canale hi-fi ce va amplifica numai boxele fata (tweetere si mid-basi separate) si un amplif mono mi-level pentru subwoofer. Datorita amplificarii separate cu 4 nanale a difuzoarelor fata avem pentru prima data posibilitatea de Time alignment din CD-player, ceea ce va permite aducerea scenei in centrul masinii si inceputul definirii spatiale a unei scene sonore 10) Buget 7000-10000Ron >>> Punctul 9) cu mentiunea ca la 4) vom avea un CD-player high-end (din gama celor mai ieftine) si cabluri hi-fi, la 3) vom avea difuzoare pe 3 cai high-end (din gama celor mai ieftine) si la 6) amplificator pe 6 canale in locul celui pe 4 sau variante 2+4/2+2+2. Aici in cazul montarii difuzoarelor de medii in bord vom obtine o scena sonora mult mai precisa. 11) Buget 10000-15000RON >>> Punctul 10) cu mentiunea ca la 6) vom avea un subwoofer si un amplif mono hi-fi, la 4) putem adauga un procesor dedicat CD-playerului high-end 12) Buget 15000-30000RON >>> CD-player high-end cu procesor dedicat, difuzoare pe 3 cai in fata cu variatiuni cum ar fi 2 mid-basi in portiera, 6 canale de amplificare pentru difuzoarele fata si unul high-end pentru subwooferul high-end. Se poate merge pe varianta cu 2 subwoofere (unul de 25cm si unul de 38cm) si o amplificare in consecinta. 13) Buget > 30000RON >>> Posibilitati infinite ce includ punctul 12) precum si antifonarea portierelor cu materiale neconventionale (dupa mintea fiecaruia), modificari interne ale amplificatoarelor, filtrelor sau CD-playerelor (pentru cine se pricepe sau cunoaste pe cineva care se pricepe), cabluri foarte scumpe PS : Toate sfaturile date aici nu reprezinta un adevar absolut si universal valabil. Eu am exprimat ordinea fireasca a investirii banilor pentru obtinerea unui sistem care sa sune corect. Vor fi probabil multi care vor intreba de ce nu am inceput cu un subwoofer la pasul 1) sau de ce nu am vorbit nicaieri de boxe pe spate. Punctul meu de vedere este unul cu inclinatii evidente spre partea de calitate si mai putin cantitate iar sunetul corect este unul singur si anume cel ce a iesit din gura interpretului. In putinele cazuri in care si inregistrarile sunt de exceptie, vocea solistului este una singura (nu ma groasa sau mai subtire, mai la stanga sau mai la dreapta pe scena, mai in fata sau in spate...). Variantele date de mine se apropie cel mai mult de aceasta perfectiune fiecare in limita ei de buget dar nici macar in ultima categorie de buget nu vor fi perfecte ! Cei ce incep cu subwooferul constructia sistemului nu au cum sa obtina un sunet liniar si coerent iar cei ce utilizeaza boxe pe spate nu pot reproduce pozitionarea instrumentelor pe scena orice ar face !1 point
-
Farurile LED s-au pus de la facelift. Inainte de facelift Golf-ul a avut halogen, xenon sau xenon adaptiv.1 point
-
Nici o problema cu plecarea de pe loc. Hai revenim la topic sa nu fim avertzati de moderatori. ?1 point
-
1 point
-
I-a venit si ei in sfarsit randul sa fie rasfatata... 1. Curatare piele cu Leatherique Pristine Clean 2. Hidratare + protectie piele cu Leatherique Rejuvenation 3. Curatare + tratament chedere cu Nextzett Gummi Pflege 4. Curatare interior + geamuri 5. Dressing plastice Poorboy's World Natural Look 6. Montat duze parbriz perdea 7. Lichid parbriz Sonax Apple 1:100 (cred ca e cel mai bun lichid parbriz concentrat pe care l-am folosit vreodata, pur si simplu inlatura extrem de bine insectele (mai raman doar cele nesimtit de "grave")) 8. Curatare + polish chrome pe tipsuri evacuare Cateva poze.. nimic profi, va prindeti voi care sunt before si care after.1 point
-
Este foarte bine ca verifici de 2 ori inainte de a achizitiona o piesa, oricine poate gresi. Ti-am spus mai sus ca pretul este mai mic pentru OE la reprezentanta, pentru masini mai vechi de 4 ani, iar cu ocazia asta poti sa mai verifici inca o data codul cand comanzi piesa (asta daca o sa se descurce si persoana respectiva).1 point
-
Da in Vitan am gasit totate dimensiunile posibile mai putin 38mm...si scumpe ca naiba, 30-35Lei si fara nici o garantie sa nu mai vorbesc de bon si factura. Pana la urma am gasit la 14,99Lei setul 6,000K si 108Lumeni (sunt destul de puternice) si cu 3 ani garantie, bon smd. Asta e mini freza conectata la un invertor de 12V la 220V 400Ah....si de acolo era mizeria!1 point
-
1 point
-
Daca vrei sa ai rata de 1200 lei / luna trebuie sa mai tai din buget ; eu am facut rata in decembrie 2018, 56.000 lei / ~ 12.000€, nevoi personale cu 7.98% DAE (cel mai mic posibil in acea perioada pt ca indeplineam toate conditiile lor ), si dau pe 5 ani 1250 lei / luna. Nu am inteles prea bine ce avans ai (parca 5000€), dar nu stiu ce calcule ti'ai facut pt ca nu sunt deloc realiste. Un leasing oricum e mai scump ca un credit de nevoi personale din ce stiu eu, iar tu vrei sa te incadrezi si cu casco in suma de 1200 lei ?! Adica ~ 200 lei / luna cel putin va fi doar rata la casco, ceea ce rezulta ca rata pt auto va ramane in 1000 lei / luna, deci poti accesa un credit de ~ 9-10k euro pe o perioada de 5 ani, iar cu avansul tau faci 15k. Ca si masini noi in bugetul asta, se incadreaza fastback asa cum ziceam mai sus. Daca nu vrei sa te indatorezi prea mult, e plina piata de masini 2013-2014 la 10-13k SH. Ciudat e ca te cam contrazici singur -> vrei sa scapi de G4 ca iti mananca bani si de banii aia ai plati o rata pt o masina noua care teoretic nu ti'ar aduce batai de cap, dar oricum vrei sa pastrezi G4, deci sa cheltui in continuare bani si timp in service " lunar " pt reparatii, basca mai vrei sa il si modifici, fapt ce va duce la sume in + de bani cheltuite si probleme mai dese. Daca vrei " doar o masina " gasesti logan 2017 cu 8k, si poate nici nu te mai imprumuti..si iti poti pastra golful ca masina de weekend daca vrei sa il modifici simtitor. Parerea mea este ca vrei " orice " si ca nu stii ce vrei. Mai gandeste'te.1 point
-
1 point
-
Ciudat sunet de la Xenon. In 2 ani cat am avut si eu B7 nu l-am auzit. E ca un sunet de bobina (coil noise) . Atata timp cat totul functioneaza, eu zic as nu iti faci griji.1 point
-
1 point
-
Nu sunt 100% sigur, insa foarte probabil este: - 1K0612041FB - conducta presiune cu ventil aerisire BMM, eliminata la 01.01.2011, se inlocuieste cu - 1K0612041GQ - conducta presiune cu ventil aerisire ~ 156Lei la dealeri pentru masini mai vechi de 4 ani.1 point
-
Salutare , Nu era nicio iluzie optica !!! Se scurgea "apa" pe interiorul farului intr-un mare fel.De schimbat , .......am schimbat direct masina.Intre timp a iesit din garantie si totul se schimba contra cost.Pe langa far , incepuse si cutia de viteze(manuala) sa faca figuri (zgomot la schimbatul treptei) , apoi erau cazuri cand pornea fffffoarte greu (la rece , la cald) si cireasa de pe tort : incepuse sa consume ulei mult , mult (cam la 1000 km completam cca 1.5 l ulei).Am dat-o la trei ani cu 92000 km. Pentru moment am trecut la T-Roc. Va salut ,1 point
-
Eu am media (pana in 120 km/h) de 6 l; peste 120 km/h, urca pana in 7.5. Iar in oras (Bucuresti - ora de varf) - am ~8-10 l. Mentionez ca nu am dezactivat SS.1 point
-
1 point
-
E o gramada de masina pentru banii astia. Mult m-am tot invartit sa ma reintorc la Phaeton, am avut asta vara una cateva saptamani, tot un GP2 2009 dar 3.6 benzina, model ca si al tau, Individual, dar oricat de mult imi place mi-am dat seama ca mi-ar lipsi faptul ca nu prea ai ce sa ii faci pe parte de modificari si masina asta se simte cel mai bine pe autostrada, in oras nu e habitatul ei, se simte greoaie, e parca ca un elefant printre bibelouri. Dar, daca o folosesti ca si o masina de weekend sau drumuri lungi, nici nu poti face o alegere mai bune decat aceasta, e the best :). Oricum, tine - o pentru ca astfel de masini, chiar daca nu vor deveni de colectie, reprezinta un moment important din istoria VW, sunt anii care au propulsat mult brand-ul si in care au aparut cele mai interesante masini si motoare produse de ei. Nu uita ca asta a fost platforma de Bentley, poti prelua la interior multe elemente care sunt plug&play la Phaeton, gen butoane scaune, geamuri, samd. Intotdeauna voi intoarce capul dupa un Phaeton ingrjit iar a ta este un super exemplu si prin prisma dotarilor, daca vreodata vei avea nevoie de ceva sfaturi te ajut cu mare placere, cunosc destul de bine platforma asta.1 point
-
1 point
-
Revin cu update. Ștergătoarele s-au pornit iarasi de nebune si nu le pot opri... Urmeaza sa o duc inapoi maine... Numai bine tuturor!1 point
-
Avantajul este ca se lucreza curat, acum nu stiu cat de repede curge, pot spune ca se sta cca 5 minute pe roata si se scoate cate 25ml pe roata pana se termina litrul ala in care e bagata o pompa de impingere, furtunul ala e pe bila la conectare si nu permite sa intre aer pe el la montare demontare si nu mai e nevoie de aerisire sau pedale pe urma. De pe rampa direct la testul de franare, atat! Pot spune ca mi-a placut tare procedura asta!1 point
-
Salut, esti sigur ca pe brelocul ala nu scrie R5? De la Skoda Fabia R5, model de raliu in grupa Wrc2.1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
Nu-l auzi.Cateodata in stationare nu iti dai seama daca merge sau nu.VAG-ul face o antifonare perfecta.Chiar si la drum lung de abia il auzi cand toarce cand il turezi.-1 points
-
in 8 ani doar 82000 km? Asta a mers mai putin decat orice roman. Era un batranel proprietarul? Cat fu halatul? Altfel e super dupa poze. Sa l conduci sanatos si fara probleme.-1 points
-
-1 points
-
Consum excelent , ceva probleme cu smucitura la plecarea de pe loc pînă la 70 de grade motorul ?-1 points
-
-1 points
-
Cum adică faruri Bixenon? Eu știam ca Golful are doar halogen sau Led (în mai multe variante- adaptive sau nu).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00