Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2019 în toate secţiunile

  1. Zicea cineva pe aici, ca daca mai intorci capul sa te uiti la masina, dupa ce ai plecat de langa ea, inseamna ca ai masina potrivita
    6 points
  2. “If you don’t look back at your car after you park it... you bought the wrong car”
    5 points
  3. Salutare tuturor, Am decis ca este timpul sa imi prezint "polonicul" achizitionat anul trecut prin luna noiembrie din Romania . Masina un cauza: Volkswagen Polo; Motor :1.8 turbo BJX; Putere : 150 HP/ 111kW, Cuplu : 220NM. Culoare : Negru Pachet : GTI(praguri, bara fata/spate,emblema bla bla). Dotari : Oglinzi electrie/incalzite, geamuri electrice fata/spate, climatronic, scaune sport (GTI edition- cele in "carouri"), jante 16" GTI(nu cunosc denumirea lor ) Despre masina: Ca un scurt istoric este achizitionata din Romania-Bucuresti de la unic proprietar. Este cumparata de noua din tara (Porsche Bucuresti in anul 2007). Are 127.000 de km acum(a fost achizitionata pe la 124.500k. Isoric complet Porsche Romania. Defecte/Imperfectiuni : Anii si-au spus cuvantul asupra vopselei ce imbraca caroseria (cred ca o sa ase vada in poza)- are 2 julituri pe capota de la o sticla de sampanie aruncata de un petrecaret de revelion de la etajul 10 . Jantele sunt julite - trebuiec sablate si vopsite.Farul din stanga este matuit - urmeaza polish + folie. Stergator luneta - rupt/spart (motorasul functioneaza insa nu face cercul complet - mai degraba sterge invers.. pe usa de la portbagaj).Are si un "carlig" spate destul de lung - nu este din fabrica este pus de vechiul proprietar. Emblema GTI de pe grila frontala urmeaza sa fie schimbata cu alta la fel cu toate literele Cea actuala are lipsa litera " i " (GT..). Mecanic sa bine necesita schimabat termostatul pentru ca nu mentine cand sunt sub 5 grade temperatura la 90 .. mai exact cand depasesc 70km/h scade temperatura pana aproape de 65/70 (se aplica si in cazul pornirii climei).Am schimbat un senzor de temperatura de cand a achizitionat masina. Per total e o masina buna, am decis sa o achizitionez deoarece cunosc acest motor si stiu ca este emblematic, daca nu exceptional in materie de fiabilitate/potential. Pret achiziie : 4600 EUR. Numar de inmatriculare : B06RIP(OLD) -> New : B305VAG Sper ca nu v-am plictisit las mai jos niste poze!
    1 point
  4. Daca vrei sa ai rata de 1200 lei / luna trebuie sa mai tai din buget ; eu am facut rata in decembrie 2018, 56.000 lei / ~ 12.000€, nevoi personale cu 7.98% DAE (cel mai mic posibil in acea perioada pt ca indeplineam toate conditiile lor ), si dau pe 5 ani 1250 lei / luna. Nu am inteles prea bine ce avans ai (parca 5000€), dar nu stiu ce calcule ti'ai facut pt ca nu sunt deloc realiste. Un leasing oricum e mai scump ca un credit de nevoi personale din ce stiu eu, iar tu vrei sa te incadrezi si cu casco in suma de 1200 lei ?! Adica ~ 200 lei / luna cel putin va fi doar rata la casco, ceea ce rezulta ca rata pt auto va ramane in 1000 lei / luna, deci poti accesa un credit de ~ 9-10k euro pe o perioada de 5 ani, iar cu avansul tau faci 15k. Ca si masini noi in bugetul asta, se incadreaza fastback asa cum ziceam mai sus. Daca nu vrei sa te indatorezi prea mult, e plina piata de masini 2013-2014 la 10-13k SH. Ciudat e ca te cam contrazici singur -> vrei sa scapi de G4 ca iti mananca bani si de banii aia ai plati o rata pt o masina noua care teoretic nu ti'ar aduce batai de cap, dar oricum vrei sa pastrezi G4, deci sa cheltui in continuare bani si timp in service " lunar " pt reparatii, basca mai vrei sa il si modifici, fapt ce va duce la sume in + de bani cheltuite si probleme mai dese. Daca vrei " doar o masina " gasesti logan 2017 cu 8k, si poate nici nu te mai imprumuti..si iti poti pastra golful ca masina de weekend daca vrei sa il modifici simtitor. Parerea mea este ca vrei " orice " si ca nu stii ce vrei. Mai gandeste'te.
    1 point
  5. cu un cleste papagal special pilit si format ca sa intre exact acolo si sa poti indrepta acele urechiuse.
    1 point
  6. Salutare! Cum găsesc și eu o bara cu Gurile astea de evacuare?
    1 point
  7. Nice job! Ce latime au Conti-urile de vara? 235?
    1 point
  8. Revin cu feedback : Am reusit sa fac rost de SFE doar online + transport (in Carrefour-uri nu am gasit ) si intr-adevar este WOW ... Janta respectiva nu e curatata in totalitate - va trebui sa mai insist , dar in conditiile in care nu credeam ca o sa scot vreodata rugina aia depusa pe ea , rezultatul partial e fenomenal. Celelalte 3 deja sunt impecabile... Asa ca va multumesc pentru recomandare !
    1 point
  9. Am citit comentul si am facut fata asta
    1 point
  10. 1 point
  11. Curatenia de primavara include: - senzori parcare tip OEM pe Skoda instalati, functioneaza perfect si am montat kit-ul exact unde venea cel original. - iluminare manare interior Skoda - lumina alba - modul lumini automat Skoda (exact ca si colegul Emilian) - aici - pedale metal+ footrest Urmeaza : jante 205/55/R16 + cauciucuri noi Lumina ambientala bord -------------------------------------------------------- Golf-ul urmeaza sa isi faca ITP-ul = is curios si eu cu aplicatia vietii RAR daca am ceva mistere cand e vorba de km bord Haion-ul l-am schimbat cu unul in stare f.buna pe culoare (da,avea deja folie pe el si stickere si bineinteles TDI), o sa vad cu ce le dau jos, folia poate ramane si se pune si pe laterale spate Cu ocazia asta am reconditionat manerul+broasca haion, vad ca toate mk4 au problema in zona aia unde se fac "coaja de portocala" cu timpul. Am schimbat si duza sprituitor spate, era infundata de numa, am luat una noua si merge perfect + stergator cu brat de Golf 5 nou (cel de Audi imi parea putin cam mare) La Golf va urma niste flanse fata+spate si prelungirea bara spate de GTI 25 anniversary To be continued...
    1 point
  12. ?daca iti spun ca mașina o folosea pentru drumuri la munte cu rulota, mă crezi ? Utilitatea carligului se dovedeste atunci cand ai o vecina fara senzori de parcare la mașină, credema pe cuvant ca are numarul indoit in toate partile ?
    1 point
  13. 1 point
  14. Este un subiect tabu impactul biocarburanților asupra uleiului de motor?
    1 point
  15. bună ziua colegi.Postez aici despre biodisel ce am citit scris de un coleg de pe un alt forum despre biodisel Avantajele utilizarii combustibilului bio-diesel Utilizarea combustibilului bio-diesel drept combustibil pentru motoarele cu ardere interna prezinta o serie de avantaje: - principalul avantaj, conform specialistilor, il reprezinta reducerea poluarii; - este biodegradabil intrand in ciclul de descompunere naturala. In plus producand biodiesel micsoram importul de benzina si diesel care de pe zi ce trece este tot mai scump si facilitam totodata si agricultura; - este simplu de utilizat, netoxic si nu emana in procesul de ardere gaze ce contin noxe periculoase cum ar fi NOx sau Sox; - este simplu de utilizat, netoxic si nu emana in procesul de ardere gaze ce contin noxe periculoase cum ar fi NOx sau Sox; - este mai ieftin decat motorina, nu trebuie facute modificari la motor, reduce emisia de dioxid de carbon cu 80% si pe cea de monoxid de carbon cu 50%, ” Combustibil 'verde' - Prezinta o serie de beneficii de natura economica: - pretul unui litru de biodiesel este sub cel al motorinei; - fermierii, profitand de cererea mai mare, pot obtine preturi mai bune pe culturile de soia, floarea-soarelui sau rapita; fermierii mai mari isi pot face din plante propriul biodiesel, reducandu-si astfel considerabil costurile de productie. Daca un fermier isi face singur biodiesel, in mai putin de un an recupereaza cheltuielile. - avand in vedere profitabilitatea in crestere a acestor culturi, se estimeaza o majorare a suprafetelor cultivate, ceea ce va duce la echilibrarea productiilor; - biodiesel este mai bun pentru mediu deoarece este fabricat din materie prima reciclata si are emisii poluante reduse comparativ cu motorinele extrase din petrol. Este mai putin toxic decat sarea si se biodegradeaza la fel de repede ca zaharul; - producand biodiesel micsoram importul de benzina si diesel care de pe zi ce trece este tot mai scump si facilitam totodata si agricultura; - aceasta optiune este ideala in agricultura cind toate lucrarile se efectueaza primavara.vara si toamna cind temperaturile sint inca favorabile; - uleiul vegetal presat la rece este agreat ca sibiocombustibil in CE prin Directiva 2003/30/EC din 8 mai 2003. (L123, volumul 46) - uleiul vegetal din presarea la rece nu este clasificat ca lichid inflamabil si in consecinta poate fi depozitat si transportat fara autorizare intrucat este in clasa “0” de pericol ca si apa sau solutiile apoase - nu este supus taxelor, accizelor pentru ca nu polueaza mediul (prin lipsa sulfului, fosforului si a neutrabilitatii ecologice privind bioxidul de carbon din gazele de ardere) - are aceiasi putere calorica ca si motorina, si arderea este completa - pretul de cost aproape 1,5 – 2 ori mai mic ca al motorinei - nu se plateste nici o taxa-nici TVA- cand se proceseaza din productia proprie (se achita TVA doar pe contravaloarea procesarii)* *in cazul producatorilor agricoli - in timpul admisiei in motor “unge” interiorul cilindrului (se schimba sunetul dieselului) - permite recuperarea fostele terenuri industriale, imbibate cu diferiti poluanti. Pentru a le face reutilizabile, in aceste zone se cultiva plante care absorb si tolereaza diferitii contaminanti, iar procesul poarta numele de bioremediere. In cele mai multe cazuri aceste culturi trebuie distruse dupa ce procesul s-a incheiat, dar o initiativa a Universitatii de Stat din Michigan va testa fezabilitatea cresterii pe aceste terenuri a unor plante care produc biodiesel, relateazaRenewableEnergyAccess. Un profesor de la universitatea din Michigan, impreuna cu organizatia nonprofit NextEnergy si sponsorizat deDaimlerChrysler va examina posibilitatea cresterii unor culturi de soia, floarea soarelui, rapita sau porumb in zonele poluate - cunoscute si ca terenuri maronii -, precum si cea a bioremedierii cu aceste plante. In prezent, proiectul este doar o parcela de un hectar situata in statul Oklahoma din SUA intr-o fosta zona de deversare a deseurilor industriale. Pentru inceput, grupul de cercetatori condus de Thelen va studia daca culturile crescute in terenurile poluate produc recolte destul de bogate pentru a fi viabile economic in productia de biodiesel. De asemenea, un alt obiectiv este bioremediereaterenurilor maronii. Daca aceste plante extrag toxinele din sol si in acelasi timp isi pastreaza calitatea pentru productia de biodiesel, echipa va incerca diferite soiuri pentru a obtine randamente maxime. Se spera ca de indata ce guvernul va standardiza combustibilul B20 - un amestec de 80% motorina si 20% biodiesel - va putea sa recomande cele mai bune soiuri de cultura. 1.5 Dezavantajele utilizarii combustibilului bio-diesel Biodiesel-ul prezinta si unele dezavantaje: - poate fi considerat ca un diluant mai slab care corodeaza produsele metalice si nemetalice. Din acest motiv este nevoie inlocuirea tuturor garniturilor de caucuic din pompa de injectie cu materialul numit Viton care rezista la biodiesel. De asemenea este necesara schimbarea mai deasa a filtrelor de ulei si combustibil din cauza inbicsirii premature cauzate de efectul de corodare. - diferenta de pret intre diesel-ul fosil si biodiesel nu este asa de mare (marile companii petroliere cumpara en-gros instalatiile de fabricat biodiesel ca sa-si poata impune politica proprie). - folosirea biodieselului poate duce la deteriorarea sistemului de alimentare cu combustibil. - nu se va putea produce acasa deoarece al doilea produs folosit la fabricare si anume metanolul e pus pe lista sustantelor periculoase si interzise ( in primul rind datorita toxicitatii si in aldoilea rand faptului ca se foloseste la fabricarea drogurilor artificiale). - are vascozitatea de 10 ori mai mare ca motorina - are punctul de inflamabilitate ridicat (intre 270s si 321s grade celsius) comparativ cu motorina (55s-70s grade celsius) - nu se pastreaza pentru utilizare mai mult de 6-8 luni - nu se poate folosi ca si combustibil direct ci numai dupa montarea unui CONVERTOR care corecteaza vascozitatea si asigura comutarea pe ulei cand parametrii acestuia sunt similari cu cei ai motorinei
    1 point
  16. Astazi s'au montat si franele spate de cupra ( 288 + furtunele noi ) si un climatronic de B6 cu incalzire in scaune ( sper sa fac retrofit pe viitor ). Saptamana viitoare va intra la vopsit pt 2 elemente, iar luna viitoare va urma revizia anuala de filtre + ulei ( si daca o mai fi ceva necesar ) + rca. In prezent ~141k km.
    1 point
  17. Uleiul OEM nu este cea mai performanta alegere la nici o marcă de mașini iar la grupul VAG nici cea mai economică. Este o alegere confortabilă (și sigură dacă sursa de achiziție este de încredere) pentru cei care nu vor să își bată capul cu documentarea pe această temă.
    1 point
  18. 1 point
  19. Sa nu ma certati..la Polo-nic urmeaza sa-i pun si capacele
    1 point
  20. Salutare! Passat variant B7 2.0 TDI 140cp, 11.2013 181.300 km la bord. Toata iarna m-a tinut in 10-11% consum, mers in treapta S, preponderent in oras, fara autostop activat. Acum cand a venit primavara am scos si 7,7%, e drept cu autostop activat. Asta vara am scos pe un drum Iasi - Falticeni (120km) un consum de 4,5% fara sa merg la consum, pur si simplu era aglomerat si am mers cu cat a mers coloana. De obicei asta vara pe exterior am scos 5-5,5%, in functie de cat de tare am piscat-o. Nu am activat niciodata coasting-ul. Parerea mea este ca sunt niste valori de consum absolut decente pentru greutatea masinii si puterea motorului.
    1 point
  21. Eu am Castrol SLX 5W30 long lifelll si am 128 k la bord
    1 point
  22. Breaking News... Astazi am profitat de vremea superba si am montat 2 lampi de plafon pe lateralele portbagajului. Urmeaza sa caut niste becuri tip LED.
    0 points
  23. Salutare , Nu era nicio iluzie optica !!! Se scurgea "apa" pe interiorul farului intr-un mare fel.De schimbat , .......am schimbat direct masina.Intre timp a iesit din garantie si totul se schimba contra cost.Pe langa far , incepuse si cutia de viteze(manuala) sa faca figuri (zgomot la schimbatul treptei) , apoi erau cazuri cand pornea fffffoarte greu (la rece , la cald) si cireasa de pe tort : incepuse sa consume ulei mult , mult (cam la 1000 km completam cca 1.5 l ulei).Am dat-o la trei ani cu 92000 km. Pentru moment am trecut la T-Roc. Va salut ,
    -1 points
  24. Am plecat foarte pornit cu ideea de a cumpara masina noua pentru ca din pacate golful are o varsta si cere lunar piese schimbate. Asta inseamna bani de piese, bani de manoperă ceea ce m-am gândit eu ca ar fi cam o parte din viitoarea rata si timp petrecut prin service'uri in care se face treaba de mantuiala. Insă vroiam dotari si prefer un look mai sportiv, pentru care nu mă încadram în bugetul meu de 20.000 de euro, buget pe care nu il aveam fizic, am doar avansul si vroiam sa o achzitionez in rate in jurul a 1.200 lei pe lună, cu tot cu casco. Sincer imi place Dusterul nou, e bine dotat, dar parca nu imi place de 20.000 de euro, varianta full si de aceea m-am orientat spre SH, că sa imi permit ceva mai calitativ. Eu sunt fan benzină, însă nu m-ar fi deranjat foarte tare nici diesel. Dacă nu aparea motorul nou la Dacia de 1.3, optam pentru motorul de 1.5. Dupa oferta primită pentru Seat"ul Leon, mi-am primit o palmă de m-am trezit la realitate. Nu ma asteptam ca pentru o mașină de 16.000 de euro, cu 17.000 km sa plătesc asa de mult rata+avans+ cheltuieli de intretinere+ durata de 5 ani de zile. Mi-aș permite, dar am si alte cheltuieli si ar însemna să mănânc pateu 5 ani de zile. Si din acel moment m-am gândit să mai astept putin, oricum Golful rămânea si mai modificam cate ceva la el. Totusi o sa cer o oferta pentru Duster, acum cat mai e cu programul rabla, dar o sa ajung la dealer cand am timp.
    -1 points
  25. Asa este si la mine. Jos în serie se poate citi data de producție.Alte elemente nu am văzut.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!