Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2019 în toate secţiunile

  1. “If you don’t look back at your car after you park it... you bought the wrong car”
    8 points
  2. Curatenia de primavara include: - senzori parcare tip OEM pe Skoda instalati, functioneaza perfect si am montat kit-ul exact unde venea cel original. - iluminare manare interior Skoda - lumina alba - modul lumini automat Skoda (exact ca si colegul Emilian) - aici - pedale metal+ footrest Urmeaza : jante 205/55/R16 + cauciucuri noi Lumina ambientala bord -------------------------------------------------------- Golf-ul urmeaza sa isi faca ITP-ul = is curios si eu cu aplicatia vietii RAR daca am ceva mistere cand e vorba de km bord Haion-ul l-am schimbat cu unul in stare f.buna pe culoare (da,avea deja folie pe el si stickere si bineinteles TDI), o sa vad cu ce le dau jos, folia poate ramane si se pune si pe laterale spate Cu ocazia asta am reconditionat manerul+broasca haion, vad ca toate mk4 au problema in zona aia unde se fac "coaja de portocala" cu timpul. Am schimbat si duza sprituitor spate, era infundata de numa, am luat una noua si merge perfect + stergator cu brat de Golf 5 nou (cel de Audi imi parea putin cam mare) La Golf va urma niste flanse fata+spate si prelungirea bara spate de GTI 25 anniversary To be continued...
    2 points
  3. ?daca iti spun ca mașina o folosea pentru drumuri la munte cu rulota, mă crezi ? Utilitatea carligului se dovedeste atunci cand ai o vecina fara senzori de parcare la mașină, credema pe cuvant ca are numarul indoit in toate partile ?
    2 points
  4. Breaking News... Astazi am profitat de vremea superba si am montat 2 lampi de plafon pe lateralele portbagajului. Urmeaza sa caut niste becuri tip LED.
    2 points
  5. cauta un set pe 312 ptr fata daca tot schimbi pe acolo ,nu mai pune iar 280 ca vezi ce patesti ?
    2 points
  6. Astazi s'au montat si franele spate de cupra ( 288 + furtunele noi ) si un climatronic de B6 cu incalzire in scaune ( sper sa fac retrofit pe viitor ). Saptamana viitoare va intra la vopsit pt 2 elemente, iar luna viitoare va urma revizia anuala de filtre + ulei ( si daca o mai fi ceva necesar ) + rca. In prezent ~141k km.
    2 points
  7. Daca schimbi discurile fata pt a scapa de ovalizare, schimba inainte butucii si rulmentii fata. Altfel, patesti ca mine si mai strici un set de discuri. Fata aia de usa se poate reconditiona, sa o faci tu... dar... iti trebuie timp Si ale mele sunt jalnice si nu stiu cand ma apuc si de ele.
    2 points
  8. Astazi am trecut si eu la rotile de vara. + bonus suport de ochelari si etrieri vopsiti.
    2 points
  9. Salutare tuturor, Am decis ca este timpul sa imi prezint "polonicul" achizitionat anul trecut prin luna noiembrie din Romania . Masina un cauza: Volkswagen Polo; Motor :1.8 turbo BJX; Putere : 150 HP/ 111kW, Cuplu : 220NM. Culoare : Negru Pachet : GTI(praguri, bara fata/spate,emblema bla bla). Dotari : Oglinzi electrie/incalzite, geamuri electrice fata/spate, climatronic, scaune sport (GTI edition- cele in "carouri"), jante 16" GTI(nu cunosc denumirea lor ) Despre masina: Ca un scurt istoric este achizitionata din Romania-Bucuresti de la unic proprietar. Este cumparata de noua din tara (Porsche Bucuresti in anul 2007). Are 127.000 de km acum(a fost achizitionata pe la 124.500k. Isoric complet Porsche Romania. Defecte/Imperfectiuni : Anii si-au spus cuvantul asupra vopselei ce imbraca caroseria (cred ca o sa ase vada in poza)- are 2 julituri pe capota de la o sticla de sampanie aruncata de un petrecaret de revelion de la etajul 10 . Jantele sunt julite - trebuiec sablate si vopsite.Farul din stanga este matuit - urmeaza polish + folie. Stergator luneta - rupt/spart (motorasul functioneaza insa nu face cercul complet - mai degraba sterge invers.. pe usa de la portbagaj).Are si un "carlig" spate destul de lung - nu este din fabrica este pus de vechiul proprietar. Emblema GTI de pe grila frontala urmeaza sa fie schimbata cu alta la fel cu toate literele Cea actuala are lipsa litera " i " (GT..). Mecanic sa bine necesita schimabat termostatul pentru ca nu mentine cand sunt sub 5 grade temperatura la 90 .. mai exact cand depasesc 70km/h scade temperatura pana aproape de 65/70 (se aplica si in cazul pornirii climei).Am schimbat un senzor de temperatura de cand a achizitionat masina. Per total e o masina buna, am decis sa o achizitionez deoarece cunosc acest motor si stiu ca este emblematic, daca nu exceptional in materie de fiabilitate/potential. Pret achiziie : 4600 EUR. Numar de inmatriculare : B06RIP(OLD) -> New : B305VAG Sper ca nu v-am plictisit las mai jos niste poze!
    1 point
  10. In primul post a promis ca dupa 3 ani se intoarce la Sabrina dupa... benzinar.?
    1 point
  11. Baga stage1 la maxim, nu faci nimic cu jumatati de masura, plus, sa fim sinceri, la ce km putini ai tu, uzura inca e minima, fiabilitatea incepe sa scada dupa muuuuulti km .. si atunci... daca scade ceva (desi ma indoiesc ca daca esti pasionat si mergi decent cu masina, o servisezi la timp si stii cand sa ii dai in gura si cand nu... afecteaza cu ceva un stage1). In alta ordine de idei, tu sigur mai tii masina 1 an or so .. la cat de tare te vad ca vrei altceva si tot incerci trucuri cu asta deci, nu ai de ce sa ti faci griji de fiabilitate, ca nu e ca si cand o vrei inca 5 ani + .(sau poate gresesc, tu stii ce planuri ai .. )
    1 point
  12. Inca plimbi carligul ala? Sunt curios de ce l'a pus primul proprietar, numai de tractat remorci nu e Polo GTI
    1 point
  13. dubiosi nemtii la echipari - eu pe bora edition am sport de ochelari su tu pe passat highline nu oricum util suportul am mai zis ca e faina rau masina? parca da totusi
    1 point
  14. 1 point
  15. Daca ti--a ramas niste LED-uri mi-ar trebuie si mie 4 buc. din acelea mai lungi...platesc.
    1 point
  16. Dispozitivul OE este VAG 6262A
    1 point
  17. NU cred ca isi mai face regenerarea fara adblue.
    1 point
  18. Exact. In functie de jante. Cu Santa Monica pe masina, distantiere de 20mm, 2 persoane in spate si ceva bagaj, freaca in interiorul aripilor. Si nu am chef de asa ceva. Pe fata, vedem cand pun jantele daca merge ceva de 10mm sau de 15mm. Ps: da, am luat si prezoane.
    1 point
  19. La Ateca, dupa 30 min de functionare a incalzirii stationare, in interior sunt minim 23 gr. O fi Kodiak mai mare, dar mi'e greu sa cred ca se incalzeste atat de putin incat sa mai fie nevoie de incalzirea in scaune/ volan. Dar fiecare cu limitele lui la frig/ cald ... Mersi de lamuriri despre parbrizul incalzit, daca e fara fire, atunci nu va deranja, iar daca ajuta si vara, cu atat mai bine!
    1 point
  20. Dacă e week-end e departe de asfalt... ?
    1 point
  21. 21.700 km Astăzi s-a aprins martorul de nivel pentru ulei. La verificare am observat că și nivelul lichidului de răcire era scăzut. Deoarece era în drumul meu am intrat la AVIA pentru completare, ocazie cu care am "verificat" contul de Skoda Connect. Acum pot închide și deschide mașina din aplicatie ?. Am semnalat o problema cu un zgomot ( duduit) ca de disc ovalizat de pe puntea spate la frânare. Se pare că este o problema cu un lot de plăcuțe de frână , nu degaja praful eficient prin canalul special, se vor schimba pe garanție , așa că dacă aveți aceste simptome fuga la garanție. Nota 10 consilierului care a identificat imediat problema și a recomandat schimbarea pe garanție. Și dacă tot a venit căldură în Sud-Est am trecut de la bocanci la șlapi.
    1 point
  22. Astazi am “ledificat” si interiorul.
    1 point
  23. Sunt niste tepari mai bine organizati. Daca te uiti bine la pozele masinilor o sa vezi ca nu exista doua facute in acelasi loc.
    1 point
  24. si cele din benzinarii - omv, mol sunt ok. voi credeti ca in Germania, toate lumea de duce la dealer pt ad blue? asta e ca si cum ti-ai lua lichid de parbriz de la PBN
    1 point
  25. Este un subiect tabu impactul biocarburanților asupra uleiului de motor?
    0 points
  26. Intr-un final am reusit si io sa o ridic azi In ce topic putem pune intrebari despre cum se conduce masina si optiuni?ca nu prea am timp de manual momentan.
    -1 points
  27. Uleiul OEM nu este cea mai performanta alegere la nici o marcă de mașini iar la grupul VAG nici cea mai economică. Este o alegere confortabilă (și sigură dacă sursa de achiziție este de încredere) pentru cei care nu vor să își bată capul cu documentarea pe această temă.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!