Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
Ieri, 29-03-2019. am comis-o: lansat comanda pentru: Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG Moon White Stofa Jante aliaj Elbrus 7J x 18" Adaptive Cruise Control 210 Area View si pachet LED exterior Cheie suplimentara cu telecomanda Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Family Pack Incalzire stationara cu telecomanda Intelligent Light Assistant Lane assistant si Blind spot detection Parbriz incalzit si senzor de ploaie Parking Assistant Pedalier sport Plasa despartitoare portbagaj Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Roata de rezerva de dimensiuni reduse SKODA Connect Sistem de navigatie Columbus MIB Sound System Canton Sunset Trapa plafon panoramica Travel assistant Virtual Cockpit Volan sport multifunctional Termen de livrare: 25 saptamani.3 points
-
Motoarele CDAA instalate după 18 05 2010 au versiunea îmbunătățită.2 points
-
Uleiul OEM nu este cea mai performanta alegere la nici o marcă de mașini iar la grupul VAG nici cea mai economică. Este o alegere confortabilă (și sigură dacă sursa de achiziție este de încredere) pentru cei care nu vor să își bată capul cu documentarea pe această temă.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, m-am uitat în deviz, era vorba de tubulatură + intercooler. Cred că am rămas cu egr-ul din discuțiile cu mecanicul despre o altă mașină (diesel) la care se înfundase. Sper și eu că au făcut treabă bună.1 point
-
E tare explicația lor! ? Trebuia să îi intrebi dacă șoferii de rs primesc funcție gratuita de împământare de la rs este posibil sa existe volanul sport încălzit ?1 point
-
Am luat mașina ieri, sper că problema e rezolvată, am făcut un scurt drive împreună cu șeful de service. Pare în regulă dar o să monitorizez atent situația. Ca prime observații, pe decelerații nu mai are zgomotul acela discret, ca un zornăit care părea să vină de la turbină, motorul trage bine, relantiul pare a fi mai ok. Înainte aveam mici trepidații. Că operațiuni, în mare spus, a fost necondiționată turbina, schimbate supapele cu tot ce ține de chiulasă adică garnituri, semeringuri, curățat egr, admisie, schimb ulei, filtre, lichid răcire. Cost total 5680 lei, cu garanție un an.1 point
-
1 point
-
In primul post ai spus ca vrei "masina noua" insa din ce vad, interesul tau se duce incet incet catre masini SH. Ai mai scris "neaparat benzina" si totusi ai pus la un moment dat un link catre o Octavia RS diesel?!? Cred ca te-ai saturat de actuala masina si vrei sa o schimbi dar inca nu te-ai hotarat cu ce. Chiar daca ai pus Dusterul ca prima optiune observ ca te-ai departat foarte mult de el (sunt aproape sigur ca nu o sa iti iei Duster, cum de altfel cred ca sunt putini tineri de 26 de ani care opteaza pentru acest model). Si inca ceva, mi se pare enorm sa platesti aproape 2000 lei lunar timp de 5 ani!!! Dar cum fiecare gandeste din perspectiva sa, raportandu-se la propriile nevoi si valori, pot doar sa te sfatuiesc sa iti mai revizuiesti o data lista de nevoi/cerinte si sa o respecti (pe cat posibil). Mereu vor exista masini mai aratoase/dotate/sportive etc decat a ta, ideea e sa fii impacat cu alegerea si sa nu o regreti timp de 57 de luni...1 point
-
Buna alegere uniroyalurile - A-ul ala pe ploaie este A++ si C-ul la consum nu l-am inteles, nu mi-au afectat negativ consumul. Si nici pe uscat nu se descurca delor rau, din contra.1 point
-
Foarte buna alegere General-urile - se comporta decent offroad fara zgomotul de rulare pe asfalt al at-urilor.1 point
-
Oho, acum depinde cat de tehnic sau atehnic ești. Eu singur nu as fi reușit dar am avut noroc cu un coleg și a fost mai simplu. Kit-ul de la kufatec vine cu dongle, kit-ul de la k-electronics vine cu codarea efectivă (așa am înțeles). Un prieten din Italia a găsit el codarea și la el merge. Să zicem că asta e acum rezolvată. Rămâne mana de lucru. Cat de priceput ești? Piesele efectiv sunt ieftine, 100 de lei butonul, vreo 50 de lei niste mufe și să zicem încă 20 de lei niste cablu.1 point
-
1 point
-
66.xyz km Incepem cu punctele rele: trebuie schimbat o folie La schi a fost deschis portbagajul cu o casca de schi pe partea de polita, nu eram la masina, rezultatul probabil inca un punct pentru un eventual dosar casco, solutia pe moment....e romaneasca In rest am reconditionat setul de jante achizitionate anul trecut, setul de 18 Cassiopeea a fost vandut, am ramas cu un set de vara, vor intra de vanzare pneurile vechi (R18 225/50 Bridgestone, vara, DOT 5016 , 4/5mm "carne), daca sunt pe forum doritori, cu drag PM, las cateva catre cu jantele, facut pana la urma un "negru perlat" Acestea le-am incaltat cu Dunlop Sport Maxx RT225/45 R19 96W DOT 0819, Made in Germany. Din pacate nu am fost atent la aspectul capacelelor centrale, acestea mai trebuie sa le achizitionez, las cadre pe fuga, vor urma dupa ce pun capacelele, ma zgarie acuma cum arata fara Iarna: VS: ^^ Vara: Urmeaza un concediu de Olanda si Franta, estimez ~4500/5000 km, poate pana atunci apuc sa pun si capacelele si sa mai aduc cateva cadre, pe moment inca 2019 nu isi va schimba propietarul1 point
-
1 point
-
La mine e bine ca stiu acum cat are, ca usor usor sa-i dau inainte. Sa arate si in bord cati are de fapt... Sau si asta e ilegal? Intre timp...ca vine vara si trecem la rotile de vara: Capace jante noi, originale: Distantiere de 15mm pentru spate. Pe fata inca nu sunt hotarat daca sa pun ceva sau nu. Si tot incercam sa facem Subwooferul integrat in portbagaj: intai in Sketchup Trebuie sa ne apucam de taiat MDF si sa il asamblam...1 point
-
Buna din nou Am reusit in cele din urma sa ii dau de capat farului cu probleme. Nu am reusit sa rezolv nimic cu setarea de baza a farurilor si mi-am luat inima in dinti, am desfacut farul, am dat jos becul si am observat ca, clapeta care urca/coboara la schimbarea fazei lungi/scurte era blocata. Era blocata din cauza unui arc care a ramas agatat de suportul acestuia. Cu o surubelnita mica am tras de arc si a sarit clapeta in pozitia normala si de atunci nu am mai avut probleme cu el. Nu am fost inspirat pe moment sa ii fac o poza poate era de ajutor si altcuiva. Multumesc tuturor pentru sprijinul acordat.1 point
-
nu cred ca e cazul sa isi faca asemenea probleme are oricand optiunea sa renunte la casa si pastreaza masina1 point
-
1 point
-
Ceau @Hightlink, Dupa parerea mea motoarele TSI sunt mult superioare celor aspirate , simti ca conduci si ai cu ce, pe cand la 1.6 16v e "moartea caprioarei" acceleratie foarte slaba- consum foarte mare , motor fiabil dar sincer mie nu-mi ofera placerea de a conduce. Ca si probleme la TSI cea mai mare este distributia , cand face galagie distributia nu mai astepti , o schimbi ( de preferinta la o reprezentanta) costa cam 2300-3000Ron depinde de motor .Mai sunt si comportamente anormale la unele( mai moare motorul la prima cheie la temperaturi joase daca nu accelerezi putin, cauza necunoscuta ?) , dar depinde de norocul fiecaruia si cum a fost condusa/intretinuta masina inainte. Despre Renault, am avut dar cu exceptia motoarelor aspirate foarte fiabile, am o parere foarte proasta pica totul dar motorul functioneaza .Piesele sunt scumpe, ora de reparatii in reprezentanta este foarte scumpa iar reteaua lor de reprezentante Autoeuropa e varza , niste samsari mai scumpi. Ex: reparatie macara geam Nissan Primera cu banda de hartie , cost 200ron a tinut 4 zile , explicatia lor: daca nu ti-am schimbat toata macaraua nu ai nici o garantie.In conditiile in care am reparato apoi eu cu un "soricel" si cu silicon.1 point
-
Să înțelegem ca nu e vreo aluzie la pățania omului ? Putem dezbate despre capabilitațile multivalente alte lui kodi1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Putem spune ca suntem privilegiati ca ne permitem un S3 nou. Dar sa stii ca si noi ne uitam la seria 5 sau e-class (vb de cei care isi cumpara masini noi) dar nu ne permite bugetul. Fiecate cu limitarile lui. Eu personal jinduiesc in secret dupa un seria 5, fantasmez la un seria 7, si sper ca la un moment dat sa am un touareg/X5. Dar...bugetul. in plus eu am o problema acuta cu spatiu, asa ca trecerea la Superb a fost necesara(dar o necesitate care m-a satisface si afectiv, nu neg). In cazul tau (daca il putem numi "caz") poate era mai bine daca luai o O3 cu mai multe optionale... Va las...am de dus copilul la gradi si apoi...catre receptia Superbei... Va tin la curent. 220 sau trifazat, cum preferati..1 point
-
-1 points
-
Offtopic: Pare ca te bucuri enorm ca ai scapat de ea . L ai anuntat si tu pe saracul om la ce investitii sa se astepte?? In alta ordine de idei, a testat careva motorul de 1.0 85/110 cp tsi?-1 points
-
Returneaza uleiul luat in plus sau pastreaza-l pt schimbul viitor. Nu cred ca o sa consume asa mult intre 2 schimburi ca la Ro (maxim 15000)-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00