Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2019 în toate secţiunile

  1. Nu e topicul potrivit pentru acest subiect. O garda la sol mai inalta nu inseama ca nu mai trebuie sa ocolesti gropile . In toate orasele din RO sunt drumuri mai bune si mai rele ,totul tine de sofer ?
    7 points
  2. Arcuri Eibach Prokit E10-85-016-08-22 coborare punte fata 25mm coborare punte spate 20mm Masina e mult mai stabila,mai legata,calca mai bine gropile. Insesizabil mai rigida. Presiune in roti 2.4 cu azot Pozele sunt facute imediat dupa montaj,posibil ca se mai lasa putin dupa cateva zile.
    6 points
  3. 66.xyz km Incepem cu punctele rele: trebuie schimbat o folie La schi a fost deschis portbagajul cu o casca de schi pe partea de polita, nu eram la masina, rezultatul probabil inca un punct pentru un eventual dosar casco, solutia pe moment....e romaneasca In rest am reconditionat setul de jante achizitionate anul trecut, setul de 18 Cassiopeea a fost vandut, am ramas cu un set de vara, vor intra de vanzare pneurile vechi (R18 225/50 Bridgestone, vara, DOT 5016 , 4/5mm "carne), daca sunt pe forum doritori, cu drag PM, las cateva catre cu jantele, facut pana la urma un "negru perlat" Acestea le-am incaltat cu Dunlop Sport Maxx RT225/45 R19 96W DOT 0819, Made in Germany. Din pacate nu am fost atent la aspectul capacelelor centrale, acestea mai trebuie sa le achizitionez, las cadre pe fuga, vor urma dupa ce pun capacelele, ma zgarie acuma cum arata fara Iarna: VS: ^^ Vara: Urmeaza un concediu de Olanda si Franta, estimez ~4500/5000 km, poate pana atunci apuc sa pun si capacelele si sa mai aduc cateva cadre, pe moment inca 2019 nu isi va schimba propietarul
    5 points
  4. nu cred ca e cazul sa isi faca asemenea probleme are oricand optiunea sa renunte la casa si pastreaza masina
    5 points
  5. Nu ma ocup de astfel de lucrari. Daca as avea de batut drumuri off road mi-as lua un suv/jeep ,nu as inalta acest tip de masina.
    3 points
  6. Cum ziceam....avem tractoare....General Grabber ...light offroad , ceva autostrada , si daily mi se par compromis decent ...nu sunt zgomotoase (pentru ce sunt ele ) @mik15, asa e , vr6 da dependenta ...are ff mult caracter...chiar daca nu e el cel mai sprinten motor pe caroseria aia
    2 points
  7. Invit posesorii de Karoq sa posteze consumurile obtinute de ei in conditii reale de trafic .
    1 point
  8. Salut, Va prezint daily car-ul meu, o am de la inceputul lui 2016, luata din Germania la 108.000km, intre timp a ajuns la aproape 150.000km. Motor 3.0 bitdi 313cp, quattro Ca si dotari ar fi: - ACC - Lane Assist - Pre sense - scaune confort cu reglaje electrice si memorii, incalzire, ventilate, masaj - bancheta spate incalzite - clima 4 zone - S-Line interior si exterior - Lumini ambientale - parcare automata - perdelute - geamuri spate privacy - sistem audio BOSE - evacuare cu active sound - soft close - keyless go/entry - inchidere portbagaj electrica - jante ROTOR pe 20. - MMI 3G Plus - camere 360 grade Cam astea imi vin in minte acum. Pozele sunt de la primul detailing complet. De atunci au mai urmat mici modificari.
    1 point
  9. Am scurtat ziua de munca , nu puteam sa nu probez un pic anvelopele
    1 point
  10. Exact. Daca nu exista consum de ulei exagerat, filtrul o duce mult si bine. Cu timpul problema infundarii cu cenusa o provoacă uzura turbinei, deoarece ajunge sa piardă tot mai mult ulei.
    1 point
  11. La mine e bine ca stiu acum cat are, ca usor usor sa-i dau inainte. Sa arate si in bord cati are de fapt... Sau si asta e ilegal? Intre timp...ca vine vara si trecem la rotile de vara: Capace jante noi, originale: Distantiere de 15mm pentru spate. Pe fata inca nu sunt hotarat daca sa pun ceva sau nu. Si tot incercam sa facem Subwooferul integrat in portbagaj: intai in Sketchup Trebuie sa ne apucam de taiat MDF si sa il asamblam...
    1 point
  12. Eu am 1.2 TSI 105 cai din 2015 , aproximativ 75k km. Fara nici o problema la motor. Nu a consumat ulei decat la primul schimb 500 ml am completat la 25k km. Doar revizii si alea cu interval extins la 30.000 km.
    1 point
  13. Numarul de minute scurse de la ultima regenerare .. ca o adaugare. Teoretic se spune ca dupa 750 min reg poate porni oricand .. nu asteapta pana la 24 grame. La mine a pornit odata la 1100 min si 22 grame.
    1 point
  14. @Emy D, recunoaşte că nu o cumpărai cu rulajul real. Sămsaru' a făcut ce cere piaţa, a pus numărul de Km sub pragul psihologic al cumpărătorului (200k). @Laurentiu_LWR, mai degrabă inspectorul a introdus 166 în loc de 126.
    1 point
  15. Asta imi aduce de un itp facut prin 2015 la fostul g5, cand pe bord aveam ~260.000km iar pe raportul rar mi-au trecut ~185.000km. L-am intrebat ca de ce a trecut asa, nu a vazut bine? a ras... Nu zic ca asta s-a intamplat si la voi, dar este o posibilitate, nu de alta, dar mai citesc si altii pe aici.
    1 point
  16. Si...ca tot o aparut aplicatia aia de la RAR... mi s-a confirmat ca masina nu are "decat 260 000 km" ci vreo 360 000 km. Cam cat estimam eu dupa ce am vazut axul cu came. Asadar, desi ma atrage mult sa imi iau arcuri spor de la H&R si mai investesc pe partea de estetica, ma axez pe partea mecanica si o sa iau usor toate piesele necesare: tacheti Ina black, cuzineti Glyco, Ax came Kolbensmidt (ocazie buna sa iau ax de SDI?) garnituri, simeringuri, etc. Apoi ne pregatim de operatie pe cord. Prefer asa... Pe langa, o sa mai fac diverse maruntisuri. poza: Cu verde - data cand am luat eu masina si am trecut pe la RAR la identificare.
    1 point
  17. Eu am media (pana in 120 km/h) de 6 l; peste 120 km/h, urca pana in 7.5. Iar in oras (Bucuresti - ora de varf) - am ~8-10 l. Mentionez ca nu am dezactivat SS.
    1 point
  18. @Retzius stiu ce spui si ai dreptate, dar imi place sa controlez si sa simt masina singur, nu asistat. @maistoru nu sunt KYS, eu eram CGK si aveam alte inclinatii
    1 point
  19. Pentru inlatare sunt kit-uri poliuretanice ,sau arcuri de drumuri grele.
    1 point
  20. Mai bine fara. Daca ai 5000 euro si cumperi o masina de 20.000, cat platesti pana la urma pe masina aia? Merita, iti poti permite, daca vin alegerile si se fac reduceri la bugetari?
    1 point
  21. Loganul, ca Loganul, dar DSG e o cutie automata cu dublu ambreiaj(face frana de motor singura), care are si un mod numit SPORT prin care motorul este tinut mai turat . Bafta!
    1 point
  22. 21.700 km Astăzi s-a aprins martorul de nivel pentru ulei. La verificare am observat că și nivelul lichidului de răcire era scăzut. Deoarece era în drumul meu am intrat la AVIA pentru completare, ocazie cu care am "verificat" contul de Skoda Connect. Acum pot închide și deschide mașina din aplicatie ?. Am semnalat o problema cu un zgomot ( duduit) ca de disc ovalizat de pe puntea spate la frânare. Se pare că este o problema cu un lot de plăcuțe de frână , nu degaja praful eficient prin canalul special, se vor schimba pe garanție , așa că dacă aveți aceste simptome fuga la garanție. Nota 10 consilierului care a identificat imediat problema și a recomandat schimbarea pe garanție. Și dacă tot a venit căldură în Sud-Est am trecut de la bocanci la șlapi.
    1 point
  23. domnule Ionut , eu nu as face niciodata ce faci tu acum la 26 ani cu rata la casa , as lua o masina second care sa imi placa enorm si m-as bucura cativa ani de ea de la 30 de ani , cand esti stabil financiar + mai matur si cu ceva pus de-o parte , te poti gandi ce masina noua sa iei dar na , la 26 de ani esti plin de incredere ptr viitor ...
    1 point
  24. In septembrie apare noua Octavia. Actuala Octavia are cam ce vreau eu dacă aleg cu creierul, dar parcă e prea plictisitoare, prea pentru bunici. Pană la urmă am 26 de ani și parcă e prea devreme să mă plimb cu o mașină așa plictisitoare.
    1 point
  25. Din lista ta, ia linistit Duster! E cam cea mai inteleapta varianta de masina care sa nu fie hatchback (desi practic e ) si sa si aiba “de toate” in gama aia de pret. Daca nu ai nevoie de 4x4 poti sa iei chiar si automata si e ok! Asta daca nu ai probleme cu imaginea marcii. Una e sa te vada vecinii intr-o Octavia noua, chiar daca cheala, alta sa te vada intr-o Dacie, chiar daca mult mai ok si ca motor si ca dotari decat susmentionata Skoda. Pentru toate celelalte din lista trebuie sa mai urci pretul ca sa iei ceva decent. Doar sa ai noroc de vreo mega reducere sa gasesti o Octavia 1.5 ceva mai ok in pretul ala...
    1 point
  26. De unde se asociaza chestia asta cu pornitul ventilatorului de racire motor (radiator) cu regenerarea DPF ??? Daca ii rupi fâșul sau daca dimpotriva mergi incet si aerul nu intra suficient de puternic pt racirea motorului, ajungi la destinatie si opresti motorul fara sa astepti 1-2 minute macar, este normal ca ventilatorul sa mearga in continuare. Nu stiu daca Dacia 1310, dar de la Super Nova sigur aveau acest feature. DPF-ul se regenereaza "fortat" (vizibil) atunci cand masina isi creste turatia stand pe loc, incercand sa creasca temperatura gazelor de evacuare pentru a topi depunerile. Ventilatorul ala saracul... nu are ce-i face lui DPF... Mai iesiti si pe autostrada, mai rupeti-i si fâșul (Doar cu motorul cald)... si nu veti avea probleme cu DPF. Conduc de multi ani diesel nemtesc dar am si frantuzesc. E adevarat ca nu am sarit cu niciuna de 130k, dar nu am avut probleme cu DPF si nici nu prea am auzit in cercul meu de cunoscuti, desi multi au motoarele TDI.
    1 point
  27. Cristi, noi la bloc am făcut rost de un Karcher profesional. Am băgat 4 vecini cam 3000 de lei în diferite produse de detailling. Ghici de cate ori le-am folosit in ultimele 6-8 luni? O singura data toți și atunci o spuma rapidă și clătire.
    1 point
  28. @volnick1986, ai dreptate cu ce recomanda ETKA si cu ce recomanda ELSA, coduri diferite. Codul acela cu A la sfarsit (din ELSA) a fost eliminat din 2011 pe anumite piete, nici in EU nu se mai gaseste, doar in USA, daca are cine sa-l ia. Cu siguranta asta a fost prima recomandare, din momentul in care s-a alcatuit manualul. Ramane sa pui recomandarea actuala din ETKA, G052532A2. Nu folosi altceva decat OE, pentru o diferenta de 150-200Lei nu merita sa risti integritatea cutiei, mai ales ca a tinut bine pana acum.
    1 point
  29. Salutare. Din pacate nu am ajuns sa mai fac rollback-ul de soft. Urmeaza in perioada urmatoare si probabil o sa merg la BPro Remaps, deoarece au fost singurii care mi-au raspuns clar si cu un pret concret vis-a-vis de operatiunea asta. In rest, dupa cum am descris si in postul meu anterior, unii nu fac, altii habar nu au, iar acel Laci Vasile Barz, sa ma ierte d-zeu, poate ca nu se complica cu masini din astea "ieftine" gen golf-uri sau vw-uri (pe site-ul firmei pe care o administreaza numa avioane de masini apar acolo) insa raspunsul lui a fost ceva de genu, ca trebuie eu sa ii spun ce soft a fost inainte de cel pt dieselgate, ca e mai complicat, ca pe urma trebuie el sa faca rost de acea versiune a softului ca bla bla. Bai frate, stii, poti, te pricepi, spui clar da, hai ca se rezolva pt X lei. Sau nu fac asa ceva pentru ca x, y, z motive. Ma rog.....in perioada urmatoare am de rezolvat altele pentru masina si ulterior eu voi merge la BPro Remaps sa vorbesc si personal cu cei de acolo si daca imi inspira increde ceea ce gasesc pe acolo, fac rollback-ul si o sa revin si cu feedback.
    1 point
  30. Asa este, nu se discuta aici de cutii de viteze, dar nu pot trece peste o postare inexacta fara sa o corectez. Nu exista angrenaje uscate. Angrenajele (rotile dintate din cutie) la orice cutie de viteze sunt in ulei, dar la DSG 7 ambreiajele (nu angrenajele) sunt uscate-fara ulei si se uzeaza mai repede la mersul in oras. Cumva este ontopic, pentru ca sfatul este sa nu se cumpere Passat B7 cu DSG uscat (7).
    1 point
  31. Inainte sa apara un moderator si sa faca curatenie, zic ca am condus A3 1.0 TSI si am fost placut surprins de el (si nu negativ). Mie ca posesor de > 400 de cai nu mi s-a parut "mizerie" absolut deloc. ... going back searching google for "Volksburg"
    1 point
  32. O mizerie de 115 cai si 200 nm la 1500-3500 rpm ? Da' 1.6 urile aspirate de 90-100 cai si cuplu de 150nm la 4000-4500rpm, alea ce erau ? Da' 1.9 "TeDeI" de 90 cp si 200 nm de prin '98 ? alea erau "monstrii", alea "rupeau" .... asa-i ? alea depaseau tirul ? Cand e super aglomerat pe V. Oltului de exemplu, nu ai unde depsi nici cu FERRARI. sau depasesti o masina , cinci...si apoi iar stai . Pe autostrada , in RO viteza legala e 130 km/h si un 1.0 TSI cu 6 trepte merge lejer 130-150 deci nu vad problema. Daca nu poti "depasi tirul" care merge cu 90 km/h cu 1.0 tsi de 115 cp turbo, ar trebui sa "depui" carnetul de conducere ! ? Clar ca la unele faze e mai slabut 1.0, nu demareaza asa repede ca un 1.5, "sufera" mai mult cand e incarcat , etc. daca mergi mult la drum lung trebuie un motor mai mare da' chiar asa mizerie sa fie ? n-as zice .
    1 point
  33. Faza e ca si pamfletul acela este cat se poate de real, dar pentru alt gen de oameni... Fiecare trebuie sa isi cumpere o masina dupa nevoile pe care le are... Da, Polo este o masina micuta, dar daca nu ai nevoie de spatiul in plus pe care ti-l ofera un Golf de ca ai da banii in plus? Da, 1.0 TSI este un motor slabut, dar daca nu ai nevoie de avantajele oferite de 1.5 TSI de ce ai da banii in plus pe el? Si da, 1.5 TSI este un all-rounder foarte bun, dar daca tu vrei o masina mai potenta cu care sa te joci nu este cel mai indicat motor. Dar de aici pana la “e o mizerie” e drum lung! O exprimare mai finuta ar fi “nu este ideal pentru cei care adopta un stil de mers mai sportiv” de exemplu... Pentru ca sunt unii oameni care nu vor sa depaseasca un TIR fix atunci cand ajung in spatele lui si pot astepta pana cand drumul se deschide si pot depasi in siguranta si cu un motor mai mic. Sunt oameni care fac asta si cu motoare mari, chiar mai mari decat 1.5 TSI, pentru ca asta este stilul lor de condus, dar asta nu inseamna ca acele motoare sunt “mizerii”... Cumparati-va masini / motoare / dotari dupa nevoile voastre, nu dupa ce zice X, Y sau Z!
    1 point
  34. Motorul de 1.5 e o mizerie. Daca folosesti masina sa te plimbi de colo-colo prin tara e ok dar daca vrei ceva mai mult de la el o sa ramai dezamagit. Sa te bagi cu baietii la joaca sau sa iesi pe circuit e exclus. Reprezentantii de vanzari le imping in fata dar pana si ei recunosc ca 2.0 TSI-ul de pe GTI e mult mai smecher! Si GTI-ul vine din start cu frane mai mari, suspensie sport si directie progresiva. AltCeva...!!! Acest post este un pamflet dar nu trebuie neaparat tratat ca atare!
    1 point
  35. Daca tot a trecut o perioada buna de timp de cand au aparut TSI-urile cu distributie pe curea, cei care au ne pot spune niste impresii?
    0 points
  36. Eu ma gandeam sa merg pe Castrol Syntrans V FE 75W80. Masina are o varsta si nu valoreaza ea mare lucru. La Golf am pus in urma cu ani de zile si vreo 70.000 km Mobil1 Mobilube SHC 75W90. Merge de vis de atunci. Cand ai masina asa veche. Nu mai pui piese originale pe ea, dar nici sa ne batem joc cu branduri no name.
    0 points
  37. Motoarele de 1L sunt o mizerie. Daca folosesti masina ca sa te plimbi de colo-colo prin oras, e ok. Daca vrei ceva mai mult de la el, o sa ramai foarte dezamagit. Sa depasesti un TIR cu el va fi o aventura. Si pe mine a incercat sa ma tromboneasca la reprezentata cu motorul de 1L, pentru ca alea le au pe stoc. Cand am optat pentru cel de 1.5L pe varianta Highline, pana la urma mi-a zis chiar el ca mororul de 1.5 e mult mai smecher, iar varianta de Golf Highline e facuta in Volksburg si in plus vine din start cu suspensie independenta pe fiecare roata.
    -1 points
  38. Dragut pamfletul, problema este ca cel referitor la motorul de 1.0L reflecta si realitatea.
    -1 points
  39. Eu am reusit recent , dar cumva fortat de imprejurari sa scot un consum "ideal" dar nu "perfect". Am avut de facut un drum Iasi - Cornu Luncii si inapoi, ~ 260 de km si am fost foarte curios de consum, resetand consumul la iesirea din Iasi (dupa ce aveam un pic masina incalzita). Consumul a fost de 5.1 L /100 de Km, mergand cu viteza a 3-a in 60 km/h (conditii meteo nefavorabile, zapda pe asfalt) si a-4-a 80 km/h. Tot timpul sunt atent la duratii, niciodata sa nu cobor sub 1900 sau 2000 rot /min (adica sa nu merg subturat) Multumit cumva (nu asta e ideea) dar totusi, pana la 4 % din carte pentru exterior?!!! (vb de 25% IN PLUS la consum). Cum se poate atinge? Detin si un logan, dar acolo lucrurile stau incredibil de bine. In carte spune 5.6 % in exterior (1.4 MPI), eu scot 5.8 l/100 (real) Cum pot minti atat de mult cei de la VW? (n-am accelerat in forata, am folosit si tempoman, n-au fost dealuri, greutate undeva la 3 persoane cu tot cu sofer)
    -1 points
  40. Eu iti recomand Liqui Moly LONGLIFE III 5W-30, 8.3 litri ai capacitate.
    -1 points
  41. Ms, am luat 10 L ulei OEM vw
    -1 points
  42. Returneaza uleiul luat in plus sau pastreaza-l pt schimbul viitor. Nu cred ca o sa consume asa mult intre 2 schimburi ca la Ro (maxim 15000)
    -1 points
  43. Interesant, totusi multi se intreaba cum sa inalte masina.
    -2 points
  44. offroad in romania inseamna orice bulevard, de stradute nu mai zic...
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!