Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2019 în toate secţiunile
-
aha .. pai de aia vrea SUV sau crossover cum se numeste Duster-ul sa poata sta cat mai lasat pe spate si mai jos si totusi sa vada ceva si prin parbriz in caz ca pe drum apar intamplator masini sau pietoni sper ca nu mergi si lasat pe o parte cum am vazut azi un copil intr-un bemve , avea obrazul lipit de geam , am crezut ca e poster cu el10 points
-
9 points
-
nu cred ca e cazul sa isi faca asemenea probleme are oricand optiunea sa renunte la casa si pastreaza masina5 points
-
E o gramada de masina pentru banii astia. Mult m-am tot invartit sa ma reintorc la Phaeton, am avut asta vara una cateva saptamani, tot un GP2 2009 dar 3.6 benzina, model ca si al tau, Individual, dar oricat de mult imi place mi-am dat seama ca mi-ar lipsi faptul ca nu prea ai ce sa ii faci pe parte de modificari si masina asta se simte cel mai bine pe autostrada, in oras nu e habitatul ei, se simte greoaie, e parca ca un elefant printre bibelouri. Dar, daca o folosesti ca si o masina de weekend sau drumuri lungi, nici nu poti face o alegere mai bune decat aceasta, e the best :). Oricum, tine - o pentru ca astfel de masini, chiar daca nu vor deveni de colectie, reprezinta un moment important din istoria VW, sunt anii care au propulsat mult brand-ul si in care au aparut cele mai interesante masini si motoare produse de ei. Nu uita ca asta a fost platforma de Bentley, poti prelua la interior multe elemente care sunt plug&play la Phaeton, gen butoane scaune, geamuri, samd. Intotdeauna voi intoarce capul dupa un Phaeton ingrjit iar a ta este un super exemplu si prin prisma dotarilor, daca vreodata vei avea nevoie de ceva sfaturi te ajut cu mare placere, cunosc destul de bine platforma asta.5 points
-
5 points
-
3 points
-
domnule Ionut , eu nu as face niciodata ce faci tu acum la 26 ani cu rata la casa , as lua o masina second care sa imi placa enorm si m-as bucura cativa ani de ea de la 30 de ani , cand esti stabil financiar + mai matur si cu ceva pus de-o parte , te poti gandi ce masina noua sa iei dar na , la 26 de ani esti plin de incredere ptr viitor ...3 points
-
21.700 km Astăzi s-a aprins martorul de nivel pentru ulei. La verificare am observat că și nivelul lichidului de răcire era scăzut. Deoarece era în drumul meu am intrat la AVIA pentru completare, ocazie cu care am "verificat" contul de Skoda Connect. Acum pot închide și deschide mașina din aplicatie ?. Am semnalat o problema cu un zgomot ( duduit) ca de disc ovalizat de pe puntea spate la frânare. Se pare că este o problema cu un lot de plăcuțe de frână , nu degaja praful eficient prin canalul special, se vor schimba pe garanție , așa că dacă aveți aceste simptome fuga la garanție. Nota 10 consilierului care a identificat imediat problema și a recomandat schimbarea pe garanție. Și dacă tot a venit căldură în Sud-Est am trecut de la bocanci la șlapi.2 points
-
Axa de 2.0 sdi, din cate am inteles, are camele putin mai pronuntate si deschide putin mai mult. Asta ma ajuta sa tin puterea pe o plaja mai mare. Am ascultat sfaturile lui @EmilianPop si @~LauR~ , amandoi avand masini cu modificari asemanatoare cu ale mele. @Emy D nu e nevoie de alte modificari, voi pune tacheti si cuzineti pe codul meu motor.2 points
-
Eram dator cu niște poze mai corecte pentru golf . cochetez cu ideea de turbo .....am văzut un Swap de r32 turbo pe caroserie de golf 6 ....am in 2019 un proiect in desfășurare cu Chryslerul ...in 2020 as vrea sa încerc turbo pe un r32 pe golf Da ...vr sunt super liniare !!! Iar lângă vq de la Nissan sunt cele mai faine la sunet (vorbind de V6) Si un filmuleț cu Touareg ...sa împărtășim sunetul2 points
-
Pentru a evita supraincalzirea ecu porneste vetilatoarele si pompa electrica de recirculare antigel2 points
-
Mai bine fara. Daca ai 5000 euro si cumperi o masina de 20.000, cat platesti pana la urma pe masina aia? Merita, iti poti permite, daca vin alegerile si se fac reduceri la bugetari?1 point
-
Loganul, ca Loganul, dar DSG e o cutie automata cu dublu ambreiaj(face frana de motor singura), care are si un mod numit SPORT prin care motorul este tinut mai turat . Bafta!1 point
-
1 point
-
de abia acum dat de topicul tau, recunosc ca atentia mi-a atras-o VR6 din titlu, altfel treceam peste :). Sa te bucuri de Touareg si mai ales de motor, e unul foarte misto cu un sound pe masura, chiar daca nu exceleaza la putere pe caroseria asta insa are destule alte avantaje care te fac sa-l iubesti. Daca gasesti un Cayenne Turbo sau un Touareg V8, go for it, mai ales Cayenne Turbo e foarte misto ca pachet overall, gas guzzler dar who cares daca poti si iti face placere :).1 point
-
1 point
-
Fara sa fiu naspa sau sa nu dau dreptate fiecaruia dintre cei care au participat deja la discutia din acest topic, cu pareri mai mult sau mai putin obiective, sunt de parere ca de tine depinde totul ce masina iti cumperi, de banii pe care ii aloci acestui proces. In momentul in care spui ca ai un buget X si ce masina sa iti cumperi, adica incepi si intrebi pe altii, o sa ai nshpe mii de idei si pareri. Pentru ca este foarte usor sa cumperi ceva cu banii altuia si fiecare ajunge sa aiba o doza mai mica sau mai mare de subiectivism cu privire la o masina, pentru ca ajunge sa treaca prin filtrul nevoilor sale acel auto ce el si l-ar cumpara daca ar avea bugetul tau. Si eu as putea sa vin cu 5 exemple de ce sa fie ce sa fie in aproximativ 20.000 de euro, insa nu voi spune nimic. Fa-ti o lista mai lunga sau mai scurta de modele auto care ti-ar place, te-ar satisface etc etc, mergi sa le vezi, te urci in ele, le conduci, pui mana pe materiale, testezi cat poti de mult cam tot ce crezi ca merita pt tine (cum de altfel ai fost deja sfatuit aici pe topic). Discuti oferte, promotii. Si pe urma, cand lista ta incepe sa se scurteze, pentru ca o masina poate nu iti place, alta nu e comoda, alta mai stiu eu ce are sau nu are, te interesezi legat de acele modele: review-uri, teste, pareri si sfaturi de la membri pe forum (informatii sunt garla la ora actuala). Practic sa ajungi la un "versus" intre 1,2,3 modele ramase. Tind sa cred ca ti-ar fi tie mai usor in primul rand si in acelasi timp, intr-un topic pe forum, parerile ar fi mult mai punctuale si la obiect, strict pe acele 2-3 modele auto ramase pe lista.1 point
-
Schimbatorul este original de pe Octavia 3 Vrs și a trebuit adaptat pe rama de Octavia 21 point
-
Uită cam tot ce ți s-a recomandat pe aici în cazul asta. Ori modifici pozitia de condus, ori începi să te uiți la mașini din clasa passat-ului unde locul la picioare pentru bancheta din spate e imens fata de golf și restul compactelor.1 point
-
Hai sa fac si eu un review la Leon, ceva mai cald decat al colegului @deenman Am avut Leon 1.4 TSI aproape 4 ani. In timpul acesta singura problema a masinii a fost butonul de avarii care ramanea blocat, aparent a fost un lot cu problema asta, s-a rezolvat rapid sub garantie. Suspensia este dura, da, dar nu exagerata. Daca esti genul de om caruia o suspensie mai dura ii inspira siguranta, ceea ce duce la un confort psihic, e ce trebuie. Daca vrei sa nu simti nimic, nu e ce trebuie. Oricum, nu e niciodata deranjant de dura. Greierasi nu am avut in masina dar sunt genul care i denivelarile cu ceva mai multa atentie decat ceilalti soferi, poate a contat. Stergatoarele tin maxim 2 ani la cam toate masinile, sunt consumabile pana la urma. Antifonarea este la nivelul Octaviei, undeva la media clasei. Sunt masini mai bine antifonate, cum e Golf-ul, si sunt si masini mai prost antifonate. Iarasi, nu e exagerat de rea. Masina nu este joasa. Leon-ul FR, cu suspensie sport standard (-15 fata de cea normala parca), are 14,5 cm garda la sol. Un Volvo V40 R-Design, pe care l-am luat in calcul la schimbare, cu suspensie sport (-10 fata de cea standard) are 12,5 cm garda la sol. Nu am avut deloc probleme cu garda la sol, nici prin zapada, atata timp cat nu exagerezi si nu crezi ca esti cu Duster-ul Eu am 1,83, scaunul il tineam maxim jos, preferinta personala la toate masinile, si loc la cap aveam mai mult decat suficient. Masina este foarte aerisita! Cand am luat masina o simteam inchegata in jurul meu, ceea ce mie imi place, dupa ce am condus actualul GT o simteam foarte aerisita. Prea aerisita! Comparat cu alte masini de pe piata mi se pare ca Leon-ul are cel mai bun raport pret / calitate / dotari / design / motorizare. Eu chiar am luat in calcul sa schimb Leon-ul cu alt Leon, facelift, cand a venit momentul schimbarii. La fel cum au zis mai toti colegii, incearca sa faci test-drive cu cat mai multe masini ca sa-ti poti forma o idee despre ce e pe piata, cum sunt altele, si cum te simti in ele. Si, daca tot simti nevoia de mult spatiu, mergi cu un Civic. E foarte ok pret / dotari / motor / calitate si poate te convinge. Si eu eram reticent in a conduce Megane GT, avand mereu doar masini din grupul VAG, si, dupa muuulte batai de cap din partea unui prieten, am ajuns sa o conduc si chiar sa o cumpar. Incearca-le pe toate si vezi ce se muleaza cel mai bine pe ce ai tu nevoie!1 point
-
1 point
-
In septembrie apare noua Octavia. Actuala Octavia are cam ce vreau eu dacă aleg cu creierul, dar parcă e prea plictisitoare, prea pentru bunici. Pană la urmă am 26 de ani și parcă e prea devreme să mă plimb cu o mașină așa plictisitoare.1 point
-
Daca gasesti o Octavia 3 Style 1.5 TSI in buget e ce trebuie. Daca e 1.0 TSI fa un test-drive inainte, s-ar putea sa nu-ti placa...1 point
-
Inseamna presoune prea mare facuta de turbina. Verifica geometria turbinei...e blocata.1 point
-
Siii am pus si jantele de vara Desi sunt pe 20 cu balon 35, fata de 19 cu balon 45 ... sunt mult mai silentioase si smooth la rulare, insa evident, sunt o idee mai dure pe denivelari etc. Ma declar multumit pana acum de Michelin Pilot Sport 4S .. probabil au fost cea mai buna alegere merci @Ice_2k de sfaturi. Inca nu am reusit sa fac un detailing interior ... deja ma simt prost fata de masina dar si cand termin cu ea o sa fie ce trebuie1 point
-
...si pentru ca acum vreo 10 ani am circulat cu un Passat B5.5 1.9 TDI 131 cp o vara intreaga fara sa-mi dau seama ca ventilatorul principal care asigura racirea motorului nu functioneaza. Am inteles ca e mort doar cand am investigat de ce AC-ul nu baga rece cand masina stationeaza. Tot in acea vara am mers pe Transfagarasan si pe Transalpina, plus cateva drumuri pe autostrada, plus un drum pana in Grecia si inapoi. Niciodata acul indicatorului de temperatura a motorului nu a trecut de 90 de grade. ...Da...stiu ca acel indicator nu trece de 90 de grade chiar si daca temperatura lichidului de racire se apropie de 100 de grade. Dar daca se exagereaza, se va misca peste 90 grade si va aparea si o avertizare urata in bord. Ideea e ca motoarele diesel sunt extrem de eficiente si rezistente din punct de vedere termic si nu pot fi comparate cu benzinarele (in situatia de mai sus, un benzinar ar fi luat de mult foc) si in marea majoritate a cazurilor nu au nevoie sa tina active ventilatoarele de racire dupa ce motorul s-a oprit, indiferent de stilul de mers abordat inaintea opririi. Dar o regenrare a DPF-ului, asa cum a mentionat @vdragos, presupune niste temperaturi mult mai ridicate ale gazelor de esapament, decat se poate genera in mod normal, asa ca in aceasta situatie e nevoie de functioarea ventilatoarelor chiar si dupa ce motorul e oprit chiar in timpul regenerarii active. In concluzie, cel putin, la actuala masina a mea, ori de cate ori isi face regenerarea DPF-ului, pornesc si ventilatoarele, turatia la ralanti este mai mare (in jur de 1000 rpm,) consumul instantaneu se duce de la 0.5 la 1 l/ h si start-stop-ul nu functioneaza. Asa se comporta mereu, nu conteaza ca e cald sau rece afara, ca i-am rupt fâșul sau nu i-am rupt nimic inainte de asta...1 point
-
Ai o problema pe alimentarea sondei..acum poate fi conector cu pini oxidati,cablaj deteriorat,chiar si sonda defecta. La AH- verifica motoras frina dreapta spate.1 point
-
De unde se asociaza chestia asta cu pornitul ventilatorului de racire motor (radiator) cu regenerarea DPF ??? Daca ii rupi fâșul sau daca dimpotriva mergi incet si aerul nu intra suficient de puternic pt racirea motorului, ajungi la destinatie si opresti motorul fara sa astepti 1-2 minute macar, este normal ca ventilatorul sa mearga in continuare. Nu stiu daca Dacia 1310, dar de la Super Nova sigur aveau acest feature. DPF-ul se regenereaza "fortat" (vizibil) atunci cand masina isi creste turatia stand pe loc, incercand sa creasca temperatura gazelor de evacuare pentru a topi depunerile. Ventilatorul ala saracul... nu are ce-i face lui DPF... Mai iesiti si pe autostrada, mai rupeti-i si fâșul (Doar cu motorul cald)... si nu veti avea probleme cu DPF. Conduc de multi ani diesel nemtesc dar am si frantuzesc. E adevarat ca nu am sarit cu niciuna de 130k, dar nu am avut probleme cu DPF si nici nu prea am auzit in cercul meu de cunoscuti, desi multi au motoarele TDI.1 point
-
Salutare, revin dupa o pauza destul de mare, masina a stat cam 4 luni in garaj pana mi-au venit numerele, heh stiu e mult, nu am avut voie sa circut cu numere romanesti in Italia, este o lege noua. Am ajuns la 25,000 km masina ruleaza impecabil, momentan ma gandesc la care model pe benzina sa trec. In Roma au inceput sa blocheze si diesel euro 6, in anumite "duminici verzi" in care nu ai voie sa circuli decat pe benzina sau electric.1 point
-
Am schimbat de curand distributia pentru 2.0 TDI CRLB cu 215.000 km Zgomotul (auzit si prin audio-urile de pe forum) era de la cureaua de transmisie. Operatiunea a durat 5ore, s-a desfasurat la AutoHut cu preturile: 1 x Manopera - 535 ron 1 x Set curea de distributie CONTITECH - 377 ron 1 x Pompa apa OE - 582 ron 1 x Curea transmisie cu caneluri CONTITECH - 43 ron 3 x Antigel concentrat HEPU, mov, G13, 1.5L - 34 ron 3 x Apa distilata 1L - 15 ron1 point
-
1 point
-
@kicker franeaza singura daca iese unu in fata ta si vede ca nu ai intentia sa franezi, am patit de vreo doua ori de era sa ma dea cu botu de volan treaba e ca franeaza destul de brusc. @davides nu-l cunosc dar modificarile nu sunt asa costisitoare, majoritatea pieselor le-am luat mai ieftin decat din dezmembrari. Si culmea, bara fata si bara spate la dezmembrari au fost mai ieftine decat unele de Golf 51 point
-
E o masina de aproape 4 ani, diesel si manuala, care se vinde cu aproape 50% din valoarea de achizitie. Asta e deprecierea normala la un Golf! Alte marci pierd 50% in 2 ani, nu in 4... Ca sunt km putini si dotari peste medie nu influenteaza chiar atat de mult pretul. Urmeaza traseul clasic pentru a cumpara o masina SH, verificare VIN, eventual o verificare mecanica a masinii daca cea a VIN-ului este curata etc.1 point
-
Nu e nici o baliverna de marketing. Ai aici UOA pentru uleiul nou: https://www.oil-club.ru/forum/topic/34484-mobil1-esp-5w-30-svezhee-new-2018/ Again Mobil1 produces advanced, high-tech oil unlike any other brand of oil. The main changes compared to the old ESP Formula are - cleaner and more synthetic base oils, even higher detergent / neutralizing properties, even more stock before drawdown, even more fuel economy. The oil has good thermal stability at high temperatures. Due to molybdenum, low viscosity, esters, provides even greater fuel economy. Due to the synthetic base oils has a decent low-temperature characteristics and does not save in the cold. To protect the engine from wear there is a whole arsenal - molybdenum, anti-wear additives ZDDP, Esters, thermostable base, I suspect also not a simple polymer thickener + boron-based anti-wear additives. The only negative, if it is of course the correct data - the ash content is too high.1 point
-
1 point
-
@George Craciun multumesc frumos, crede-ma ca suspectez km, mi se par multi la cat de intretinuta arata masina. De ce manuala si nu automata? Imi place sa merg turat si folosesc frana de motor frecvent1 point
-
1 point
-
Smd-urile au unghiul prea mare, de la distanta cred ca s-ar vedea doar o pata de lumina asemanatoare becului original,fara socluri nu cred ca ar da prea frumos. Acuma depinde fiecare cum isi doreste sa ilumineze, eu vreau sa se vada frumos ledurile, nu doar o pata de lumina,altfel nu ii vad rosti trecerii de la bec la led. In caz ca nu ii oke cu o sa incerc si alte leduri, variante... Pana la urma trebuie sa iasa calumea. Asta e pozitia momentan la un reglaj la intamplare,nu am montat stopul langa unul cu bec oem sa pot face reglajul la fel. Momentan am reglat sa se vada 3 faze de iluminare:pozitie, frana, ceata pe cercul de jos. Referitor la manere, acuma am citit mai atent si am inteles la ce te-ai referit. Da, acel plexiglas e oem de audi. Daca vrei iti pot lasa codul, vreo 35 lei bucata parca era. Nu mai stiu exact ca le-am luat de ceva vreme.1 point
-
Da, sunt ok - majoritatea celor care le gasesti la vanzare pe Olx si alte site-uri de anunturi, sunt de la poporul chinez...1 point
-
Salutare. Deschid acest topic pt a afla cat mai multe detalii despre un produs original ( ma refer la ulei) Am cumparat de pe internet de pe un mare site dar el lucrează si cu alti parteneri.Am luat un bidon de 5l 5w30 specificație 504/507.Ca prezentare arata identic...dar... 1. La desfacere nu exista nici un sigil de plastic sau folie . 2. Nu exista data de producție. ( am văzut termen de 4 ani...dar nu este imprimată nici o data) 3 La codul de bare este scris cod de piesa. 4 Ar trebui să fie ceva holograma? Poate aflăm si noi care sunt metodele de securizare pt un produs original pt a nu se confunda cu contrafacutul.0 points
-
Btw, in bugetul tau se incadreaza si mitsubishi eclipse cross. Din pacate nu stiu nimic despre masina aia, dar arata destul de bine.0 points
-
Nu stiu daca e chiar o problema specifica dar azi la 117.300 km, 3 ani si 8 luni varsta masinii, am inlocuit pompa de apa...tot pe garantie. Am sesizat problema cand am inlocuit rotile iarna vara, am obiceiul sa ma uit cu atentie pe la discuri,placute, suspensie si tot ce mai "ascunde" roata.Asa am observat ca sub fulia angrenata direct de vilbrochen era o chestie uleioasa si portocalie,dovada ca pompa de apa nu e ok,lucru confirmat de mecanici. Un remember pe scurt cu piesele inlocuite in perioada de garantie : 1. La 2mii km, far ,unul din ele,nu-mi aduc aminte exact care 2. Aprox. 5mii km, celalat far,ambele se exfoliau. 3. 60 mii km, rulment roata stanga fata 4.Dupa 100mii km, caseta directie,cloncanea de numa numa. 5.Odata cu caseta, geam oglinda dreapta,se exfolia stratul reflectorizant si aparusera puncte negre pe suprafata acesteia. 6. Acum vreo luna , butonul de pornire. 7.Azi, pompa de apa. Cine da mai mult?? L.E. Vezi? Daca "e multe" , am uitat: 8. Undeva intre faruri si rulment inlocuit, cred ca pe la 30mii km, evident, tot in garantie, a fost schimbat uleiul in cutia de viteze manuala deoarece, la plecarea de pe loc cu rotile bracate maxim, cutia scotea un muget "surd" . Nu radeti, chiar suna ca un muget infundat.Dupa inlocuire ulei , mugetul a disparut, cica uleiul cu care a venit din fabrica nu lubrefia cum trebuie si niste piese p-acolo generau zgomotul ala.Din ce am mai studiat , e mostenire de la B7. In rest , masina chiar imi place.0 points
-
De asta ce zici? https://www.olx.ro/oferta/subaru-forester-2-5-l-IDceiIH.html#324736302e;promoted-1 points
-
Cateva remarci cu trecerea de la golf 5 la leon 5f. In primul rand, cel mai mare impact cand intri in masina pe scaunul soferului este ca iti cade plafonul in cap. Parbrizul la leon este inclinat mult mai tare decat la g4/g5 poate si g7 si din cauza asta, daca ai 1.80+ si stai cu scaunul in pozitie normala aproape ca atingi plafonul in partea de sus. Bordul este impins inspre sofer/pasager, iti bagi picioarele sub bord ca si la bmw. La golf 4 si golf 5 bordul este decupat, si ofera mai mult aer/loc in habitcalu, ai impresia ca e mai aerisita masina. Leonul cu suspensie sport e foarte jos, suspensia cu punte rigida pe spate este foarte dura, chiar si cu amortizoare si anvelope noi. Antifonarea nu este extraordinara, sunt sigur ca golful are antifonare mai buna. Este multumitoare, dar devine obositoare la un drum lung cu viteza de autostrada. Masina asta exceleaza in oras, si afara la mers pe europene, cu ceva autostrada. Daca vrei sa faci un drum de 7-10 ore pe autostrada la viteza de autostrada devine obositoare. Sa ne intelegem, desigur ca este mai bine antifonata decat un logan, sau un duster, dar parerea mea este ca se putea mai bine pe la fetele de usi, pe la carenajele de la aripi. Aerul conditionat este subdimensionat, sau adus in trend cu concurenta. Daca la g4-g5-g6 aveai Ac puternic si eficient, acum la ultima platforma e cu 30-40% mai slab. Directia este precisa, ruliul este foarte mic, masina sta mai bine pe sosea, insa per total cam rigida pentru preferintele mele. Renault, Ford au suspensie mai moale, cu urmarile ruliului pronuntat. Intretinerea este exagerat de ieftina, iar masina este destul de fiabila, mai ales 1.5 tsi sau 1.8 tsi, si reviziile/piesele sunt ieftine. Leonul nu face 20.000euro, e o masina ieftina, si asta se resimte in materiale (plastice ieftine pe usi care se zgarie usor, greierasi, geamuri si parbriz care se zgarie imediat, stergatoare care se schimba la 1-2 ani, faruri care se ciobesc foarte repede (trebuie folie pe ele). Preturile au cam luat-o razna in ultima vreme, cel putin la vw/skoda. Un 1.4 tsi hatch manuala 6 trepte 2013 cumparat de nou cu pachet FR, jante 18 performance, select drive profile, faruri led, media+, seat system sound (12 difuzoare+ subwoofer in roata de rezerva) roata de rezerva slim (optional), culoare nevada white (600e extra) + park pilot a costat 19.200euro in 2013. Parerea mea ca nu merita banii astia, si spun asta stiind ca se cumpara Ford Focus cu motor similar cu 4000-5000euro sub acel pret. Probeaza masinile, fa un test drive (testeaza bine suspensia, franele, directia si raspunsul motorului) cat si antifonarea la 110km/h+ si vezi ce iti place. Ignora pe cat posibil factorul aspect/look pentru ca de asta te saturi rapid si ramai cu partile negative. In ziua de azi masinile sunt facute sa arate bine, dar cand le utilizezi o perioada indelungata si compari cu altceva iti dai seama cat de ok e masina.-1 points
-
@gabriel88 nu imi place proceed deloc, poate ceed puțin. @mihai.onu94 ;)) 1.75, dar am eu un pitic pe creier. Imi place sa conduc cu scaunul dat in spate, dat în jos la maxim si putin mai lăsat pe spate și am o oroare la golful meu că mereu trebuie sa imi dau scaunul in fata si sa mai reglez spătarul cand urcă cineva in spatele meu. Eu in față aș avea loc dar tot ma frec cu scaunul fata-spate și chiar și așa primesc genunchi in spate. Ce e drept nu m-am urcat intr-o compactă an 2017+.-1 points
-
Cica e cam mult... Fara supărare dar tu nu ai făcut un calcul preliminar ? Cu avans mic de 15% la o suma împrumutata de 16.000 E . Aia e rata +/- . Scuza-ma daca par "acid" dar ia in considerare ce zic si oamenii mai batrani (la vechimea de pe forum ma refeream ? ). Totodata fa o lista scurta de dorințe: Duster e una, Octavia RS e altceva .-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00