Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2019 în toate secţiunile

  1. domnule Ionut , eu nu as face niciodata ce faci tu acum la 26 ani cu rata la casa , as lua o masina second care sa imi placa enorm si m-as bucura cativa ani de ea de la 30 de ani , cand esti stabil financiar + mai matur si cu ceva pus de-o parte , te poti gandi ce masina noua sa iei dar na , la 26 de ani esti plin de incredere ptr viitor ...
    3 points
  2. Personal, as mai ridica putin masina de fund. Sigur va fi benefic si la fel de sigur nu va strica estetica.
    3 points
  3. Azzuro , in 2 ani si 15.000 de km numai masinile cu defecte de fabricatie au probleme ari fi fost culmea sa fi avut un Jeep cu tractiune fata ... Ionut , orice ai lua o sa apara greierasi daca mergi cu ea la noi in rest , bugetar = meserie buna in ziua de azi , asa cum ai spus si tu = casa , masina , etc
    3 points
  4. Cateva remarci cu trecerea de la golf 5 la leon 5f. In primul rand, cel mai mare impact cand intri in masina pe scaunul soferului este ca iti cade plafonul in cap. Parbrizul la leon este inclinat mult mai tare decat la g4/g5 poate si g7 si din cauza asta, daca ai 1.80+ si stai cu scaunul in pozitie normala aproape ca atingi plafonul in partea de sus. Bordul este impins inspre sofer/pasager, iti bagi picioarele sub bord ca si la bmw. La golf 4 si golf 5 bordul este decupat, si ofera mai mult aer/loc in habitcalu, ai impresia ca e mai aerisita masina. Leonul cu suspensie sport e foarte jos, suspensia cu punte rigida pe spate este foarte dura, chiar si cu amortizoare si anvelope noi. Antifonarea nu este extraordinara, sunt sigur ca golful are antifonare mai buna. Este multumitoare, dar devine obositoare la un drum lung cu viteza de autostrada. Masina asta exceleaza in oras, si afara la mers pe europene, cu ceva autostrada. Daca vrei sa faci un drum de 7-10 ore pe autostrada la viteza de autostrada devine obositoare. Sa ne intelegem, desigur ca este mai bine antifonata decat un logan, sau un duster, dar parerea mea este ca se putea mai bine pe la fetele de usi, pe la carenajele de la aripi. Aerul conditionat este subdimensionat, sau adus in trend cu concurenta. Daca la g4-g5-g6 aveai Ac puternic si eficient, acum la ultima platforma e cu 30-40% mai slab. Directia este precisa, ruliul este foarte mic, masina sta mai bine pe sosea, insa per total cam rigida pentru preferintele mele. Renault, Ford au suspensie mai moale, cu urmarile ruliului pronuntat. Intretinerea este exagerat de ieftina, iar masina este destul de fiabila, mai ales 1.5 tsi sau 1.8 tsi, si reviziile/piesele sunt ieftine. Leonul nu face 20.000euro, e o masina ieftina, si asta se resimte in materiale (plastice ieftine pe usi care se zgarie usor, greierasi, geamuri si parbriz care se zgarie imediat, stergatoare care se schimba la 1-2 ani, faruri care se ciobesc foarte repede (trebuie folie pe ele). Preturile au cam luat-o razna in ultima vreme, cel putin la vw/skoda. Un 1.4 tsi hatch manuala 6 trepte 2013 cumparat de nou cu pachet FR, jante 18 performance, select drive profile, faruri led, media+, seat system sound (12 difuzoare+ subwoofer in roata de rezerva) roata de rezerva slim (optional), culoare nevada white (600e extra) + park pilot a costat 19.200euro in 2013. Parerea mea ca nu merita banii astia, si spun asta stiind ca se cumpara Ford Focus cu motor similar cu 4000-5000euro sub acel pret. Probeaza masinile, fa un test drive (testeaza bine suspensia, franele, directia si raspunsul motorului) cat si antifonarea la 110km/h+ si vezi ce iti place. Ignora pe cat posibil factorul aspect/look pentru ca de asta te saturi rapid si ramai cu partile negative. In ziua de azi masinile sunt facute sa arate bine, dar cand le utilizezi o perioada indelungata si compari cu altceva iti dai seama cat de ok e masina.
    2 points
  5. Intreaba la pompagii. Si inj toata lumea zice ca nu se pot repara .. si se repara.
    2 points
  6. Bai ma bucur daca va place cum arata, pentru ca FIX asa o sa ramana. Singura modificare pe care o va mai suferi masina, sunt niste frane 256 pe spate. Atat. In rest, ingrijire mecanica, sa mearga inca 100 de ani si pastrare estetica pe cat posibil pentru un daily driven. Am destule mici si mari detalii de pus la punct, asa ca nu-mi mai trebuie modificari. Jantele sunt intr-adevar, cum a spus si Rave, OZ Aristo - model ce vine pe R32. Ma bucur foarte tare ca am pus mana pe ele, nu prea vad alte seturi la vanzare. @ShadoWzZ e fix ceea ce imi doresc ? @mad_kat nu freaca decat daca am 2 persoane in spate si iau denivelari cu viteza pe autostrada. Atat ? Voi face in posturile urmatoare si o lista cu lucrurile pe care le am de facut, sa vedeti ca sunt destule
    2 points
  7. Buuun, am facut-o si pe asta. Am dat comanda de axa cu came de golf 5 2.0 SDI, kolbenschmidt. Abia am gasit-o, vine in 5-7 zile. Urmeaza sa comand si tacheti si cuzineti axa. Saptamana viitoare sper sa le am montate. Si o poza, asa, ca sa fie ? PS Da, botul e mai sus putin ca fata. Dar va cobori curand la loc.
    2 points
  8. salutare! și-a montat cineva pe mașină farurile de la Osram? am văzut ca vin în 2 variante: LEDHL104 și LEDHL103 (din ce am înțeles unele vin cu xenon, altele cu led sau halogen) Eu personal le-am scris celor de la Osram și am înțeles ca farurile vin cu tot ce trebuie (becuri mufe etc) sunt plug and play, iar dacă ceva se defectează trebuie schimbat tot farul, nefiind posibilitatea înlocuirii becurilor. Ma interesează în principiu care e diferența dintre cele 2 modele și care se pot monta în locul farurilor mele, care sunt halogen. las și un link, poate ajuta: https://www.osram.com/am/ecat/LEDriving headlight for VW Golf VII-LED headlights-Cars-Automotive Lighting/br/en/GPS01_3113435/PP_EUROPE_Europe_eCat/ZMP_4059103/
    2 points
  9. No, avand in vedere ca in luna ianuarie am incheiat capitolul "My Black Beast" si mi-am luat la revedere de la bunul prieten, Golf 4, care m-a purtat 12 ani fara probleme pe drumurile patriei, am inceput cautarile pentru un nou bun prieten. Am decis sa raman in familia VW si am inceput cautarile pentru un MK6. Nu mi-a placut nimic din ce am gasit pe mobile si am decis sa mai storc putin buzunarele si sa incep cautarile pentru un MK7. Asa ca am facut o lista de MUST-HAVE si am pus urmatoarele: kilometri pana in 100.000, hatchback, xenon, senzori fata-spate, kessy, webasto si culoarea limestone grey (mi-am dorit mult culoarea asta pentru ca mi s-a parut foarte rezistenta la praf si mizerie ... si asa si este) Si surpriza!! Dupa doua zile de cautari pe mobile.de l-am gasit. Am sunat, am cerut seria de sasiu si am verificat-o atat in reprezentanta cat si pe autodna si istoricul din cartea service batea perfect atat cu istoricul de la reprezentanta cat si cu raportul autodna. Am trimis pe cineva si a inspectat-o vizual si i-a dat o cheie ... apoi am trimis platforma si a ridicat-o. Asa ca va prezint inlocuitorul mai tanar -> Golf 7 fabricatie 09.2013, cod motor CRBC (150HP), LimeStone Grey Metallic Dotarile sunt cele din MUST-HAVE plus cateva care probabil sunt standard pe HighLine: - jante Dijon 17" cu cauciucuri Continental AllSeason; - Composition Media MIB1; - Bluetooth premium, USB, SD Card; - geamuri ionizate spate si luneta; - lumini ambientale la picioare, in trimurile fata si in manere. Ce mi-ar fi placut mult sa aiba si nu are sunt oglinzile rabatabile electric si tempomat cu comenzi pe volan (dar aici il astept pe colegul @lambda_dryver sa treaca la volanul de R si sa vad ce planuri are cu volanul vechi ?) Alte planuri chiar nu am ... momentan. Am cautat-o cu tot ce mi-am dorit astfel incat sa nu mai incep alte modificari si schimbari. I-am facut o revizie de ulei si toate filtrele (filtre OEM si ulei Mobil 1 ESP 5W-30), i-am schimbat placutele de frana pe spate (am mers tot pe OEM) si i-am pus presuri de cauciuc fata-spate (tot OEM). In viitorul foarte apropiat ii voi schimba si cauciucurile fata pentru ca sunt cele originale din 2013 si cel mai probabil voi merge tot pe Continental AllSeason. Pe 8 Aprilie am programarea la R.A.R. dupa care ii voi pune numerele finale pastrete de la fostul golf. Si o poza cu kilometri lu frati'su mai mare ... sa vedem care bate primu 100k ?
    1 point
  10. Dupa 13 luni de asteptare a venit si momentul mult asteptat. Am dat comanda in 30 ianuarie 2018 si la inceputul lunii martie am primit-o. Pt mine a fost prima optiune din cauza pretului - urmatoarea pe lista fiind un Forester second cu maxim 20-30k km rulaj in cazul in care nu mai rezistam sa astept. Asteptarea a fost mai grea incepind cu luna decembrie pt ca am luat-o cu gindul sa ma folosesc de ea in aceasta iarna. Voiam benzinar, automata si 4x4 astfel incit optiunile n-au fost prea multe la un buget fortat la 27k euro. Bineinteles ca l-am depasit putin dar nu atit incit sa ma gindesc la o versiune superioara sau chiar alt model. Pe linga minusurile asteptarii si a cresterii cursului valutar din ianuarie, au fost si avantaje printre care cea mai semnificativa financiar e Navigatia pe care am primit-o impreuna cu optiunea ecranului de 8inch. Nu e ceva ce voiam neaparat dar daca tot am primit-o, da bine la moral. Am comandat varianta Style 1.4/1.5 TSI, DSG, 4Drive pe care am pus: ACC, ecran 8inch, Full Link, pachetul confort drive in special pt sensorul de ploaie, pachetul enjoy style pt scaunele incalzite pt doamna - pachet care include si alarma, black exterior si park assist. Am mai pus roata de rezerva, SEAT driving profile pt partea de zapada si am pregatit-o pt carlig de remorcare. In plus am mai dat niste bani pt a schimba culoarea aia albastra standard si am facut-o alba. Trecerea de la Astra H la Ateca s-a simtit la parcari in primele zile si asta m-a facut sa apreciez foarte mult Park Assistul Probabil nu o sa-l folosesc prea des pt ca dureaza mai mult pina ajungem de comun acord unde sa parcam dar cel putin la inceput m-a impresionat ca o parcheaza drept si la distanta egala de celelalte masini. Eu, avind alte repere in Astra, tot strimba o parcam la inceput. In plus sint obisnuit sa deschid usa sa ma asigur ca sint paralel cu linia iar Ateca se opreste cind deschid usa Am observat ca farurile de zi sint diferite fata de modelul anterior, acum ledurile sint intr-un colt sub forma de triunghi(sau poate asa e la farurile standard?). Imi place ca nu are parti cromate, n-am fost niciodata fanul lor. Nu stiu daca e din cauza pachetului black exterior sau doar pt ca e Style. Revin cu pareri despre consum, comportament pe drumuri diferite cind voi avea o parere obiectiva. Deocamdata e clar ca trecerea de la o Astra 1.6 aspirat, sedan de 10 ani, manuala are doar avantaje. Mai adaug si citeva poze pentru cei interesati de anumite detalii din interior dar care nu se prea gasesc in prezentari: marimea tunelului din spate necesar pt 4Drive, cum arata tapiteria Style, marimea portbagajului.
    1 point
  11. Salut! De 3 săptămâni sunt noul posesor al unui G7 Highline 2.0 TDI DSG Pacific Blue. Pana acum în vreo 2000 km făcuți pot spune ca e fix cum ma așteptam să fie : putere, consum, manevrabilitate. Mașina este fabricație 2015 are 126.000 km acum. Ca upgrade pe care intenționez sa i-l fac, sunt farurile LED Driving de la Osram.
    1 point
  12. Poti lua in calcul si kia proceed, arata foarte bine, in varianta 1.4 cu 150cp dotata foarte ok gen faruri led, volan si parbriz incalzite, climatronic, scaune incalzite fata spate plus multe altele iese in configurator la 23000 fara nici o reducere sau rabla. Iar la interior pe partea de materiale sunt foarte reusite fata de modele anterioare,eu unul am ramas surprins de materiale inclusiv pe usi , bord foarte ok la atingere si moi. eventual si varianta hatchback daca nu esti fan break.
    1 point
  13. Ce-i dubios? O groaza de masini au bricheta cu plus permanent. Eu am Seat leon si Skoda rapid cu + permanent pe bricheta.
    1 point
  14. Am trimis mail la dealer pt. Seat'ul asta https://www.dasweltauto.ro/detail/1013302325?brand=seat&maxPrice=20000&minPrice=16000&modelgroup=seat-leon
    1 point
  15. Hai sa fac si eu un review la Leon, ceva mai cald decat al colegului @deenman Am avut Leon 1.4 TSI aproape 4 ani. In timpul acesta singura problema a masinii a fost butonul de avarii care ramanea blocat, aparent a fost un lot cu problema asta, s-a rezolvat rapid sub garantie. Suspensia este dura, da, dar nu exagerata. Daca esti genul de om caruia o suspensie mai dura ii inspira siguranta, ceea ce duce la un confort psihic, e ce trebuie. Daca vrei sa nu simti nimic, nu e ce trebuie. Oricum, nu e niciodata deranjant de dura. Greierasi nu am avut in masina dar sunt genul care i denivelarile cu ceva mai multa atentie decat ceilalti soferi, poate a contat. Stergatoarele tin maxim 2 ani la cam toate masinile, sunt consumabile pana la urma. Antifonarea este la nivelul Octaviei, undeva la media clasei. Sunt masini mai bine antifonate, cum e Golf-ul, si sunt si masini mai prost antifonate. Iarasi, nu e exagerat de rea. Masina nu este joasa. Leon-ul FR, cu suspensie sport standard (-15 fata de cea normala parca), are 14,5 cm garda la sol. Un Volvo V40 R-Design, pe care l-am luat in calcul la schimbare, cu suspensie sport (-10 fata de cea standard) are 12,5 cm garda la sol. Nu am avut deloc probleme cu garda la sol, nici prin zapada, atata timp cat nu exagerezi si nu crezi ca esti cu Duster-ul Eu am 1,83, scaunul il tineam maxim jos, preferinta personala la toate masinile, si loc la cap aveam mai mult decat suficient. Masina este foarte aerisita! Cand am luat masina o simteam inchegata in jurul meu, ceea ce mie imi place, dupa ce am condus actualul GT o simteam foarte aerisita. Prea aerisita! Comparat cu alte masini de pe piata mi se pare ca Leon-ul are cel mai bun raport pret / calitate / dotari / design / motorizare. Eu chiar am luat in calcul sa schimb Leon-ul cu alt Leon, facelift, cand a venit momentul schimbarii. La fel cum au zis mai toti colegii, incearca sa faci test-drive cu cat mai multe masini ca sa-ti poti forma o idee despre ce e pe piata, cum sunt altele, si cum te simti in ele. Si, daca tot simti nevoia de mult spatiu, mergi cu un Civic. E foarte ok pret / dotari / motor / calitate si poate te convinge. Si eu eram reticent in a conduce Megane GT, avand mereu doar masini din grupul VAG, si, dupa muuulte batai de cap din partea unui prieten, am ajuns sa o conduc si chiar sa o cumpar. Incearca-le pe toate si vezi ce se muleaza cel mai bine pe ce ai tu nevoie!
    1 point
  16. Salut! Am o skoda fabia combi 1.4 16v din 2002. În urma cu câteva zile mi s-a aprins becul în bord de la ulei. Am verificat uleiul și era între max. -min. la mijloc. Am întrebat un amic care este mecanic și mi-a spus ca sunt doua variante de probleme senzorul de presiune ulei sau pomba de ulei. Ma sfătuit să schimb în prima faza senzorul de ulei. Am cumpărat senzor, am scos mufa din senzorul vechi și a început sa picure ulei (pentru ca am mers cu ea și era ulei în rampa, deci pomba funcționa). Am înfiletat noul senzor și problema sa rezolvat. Zi buna în continuare!
    1 point
  17. Nu te gandi la viitor prea mult, ia-ti masina din lista facuta de tine cu cel mai bun sprint 0-100kmh.
    1 point
  18. Oglinzi cu motorase defecte,blocate sau chiar fara.Recomand o diagnoza.
    1 point
  19. Eu tot in buget 20000e am vrut sa ma incadrez si am comandat in decembrie Octavia 3 FL style 1.5TSI manual + 12 optionale(printre care si ce vrei tu: faruri LED, navi, pilot, kessy etc) . Masina a iesit la 23700e si o iau cu un pret total de 20000e. S-a scazut clever pack 1400, 1400e(astept 1 aprilie sa inceapa rabla) si reducere dealer. Deci poti sa faci o configuratie mai mult decat decenta la 20000e. Succes!
    1 point
  20. T-roc are la interior materiale mult mai ieftine decat se asteptau mai toti jurnalistii auto. Ieftin si colorat, cam asta ar fi pe scurt ambianta de la interior Iar ca spatiu, ampatamentul e mai mare la Golf 4, deci greu de crezut ca totusi in interior in T-roc va fi mai mult spatiu. Doar la portbagaj ai castiga ~100ltr, dar tot nu mi se pare de ajuns. Mai ales ca, cu motorul de 1.0, reprizele nu vor fi wow pe langa ale Golfului, T-roc'ul fiind cu mai bine de 100kg mai greu
    1 point
  21. Benzină, 4x4, automată? Pe Duster? Credeam că vrei să iei curând o mașină, nu în vreo 10 ani. Nici la Renault-Nissan nu găsești combinația asta momentan.
    1 point
  22. Masinile astea sunt facute sa-ti ia ochii pe exterior, insa la un test drive si la o inspectie mai atenta asupra materialelor, insonorizarii, tablei, ai sa vezi ce inseamna ieftin. Ramai la Duster, ori alternativa de la alte firme gen Ford. Duster 1.5 dci 4wd cu rabla a fost 15.200e.
    1 point
  23. Arată bine cu pachetul r-line. Am văzut una expusă într-un centru comercial, însă era varianta de bază și nu mi-a atras atenția. O să merg la dealer să văd cum stă la capitolul spațiu interior față de Duster.
    1 point
  24. Am inlocuit astazi filtrul de habitaclu dupa 1an si-un pic. Cel vechi arata groaznic. Cred ca o sa il inlocuiesc mai des. Operatiune de 5 minute daca esti lenes asa cum sunt eu. Filtrul nou mann pare identic ca si constructie cu cel original denso. Pret 59ron.
    1 point
  25. Eram dator cu niște poze mai corecte pentru golf . cochetez cu ideea de turbo .....am văzut un Swap de r32 turbo pe caroserie de golf 6 ....am in 2019 un proiect in desfășurare cu Chryslerul ...in 2020 as vrea sa încerc turbo pe un r32 pe golf Da ...vr sunt super liniare !!! Iar lângă vq de la Nissan sunt cele mai faine la sunet (vorbind de V6) Si un filmuleț cu Touareg ...sa împărtășim sunetul
    1 point
  26. Arata extraordinar pe culoarea asta si cu jantele astea! Big like! Dar ca si nivel al suspensiei - mi se pare nu prea ridicata pe fata, ci prea coborata pe spate... Nu freaca?
    1 point
  27. Salut, Asa incepe! Si se termina cu schimbat DFP, EGR, si service cat incape. Daca nu intrevezi nicio schimbare in viitor in ceea ce priveste regimul de exploatare vinde-o si ia-ti un benzinar mic si cinstit, sau un electric. Intai o regenerare, apoi doua, apoi 3, apoi limp, apoi iti iei campii. Daca nu faci niste kilometri buni afara cu ea regulat o omori inutil. Si portofelul in proces. Numai bine!
    1 point
  28. Un weekend plin de treaba....chiar daca masina avea toate reviziile la zi (conform datelor de la reprezentanta ) , am decis sa schimb (pentru ca nu regaseam info despre ele ) : -lichidul de servo(Febi ) -uleiul din grupuri (am ales Motul ) -uleiul din cutia de transfer(am ales Ravenol ) -uleiul din motor ( am facut deja km .... si cu ocazia asta vin cu o precizare : in primul post am zis ca are 232xxx km ..., calculele mele de transformare mile in km au fost gresite , masina avand atunci 221 xxx km ), am gasit un pret f bun la cei 10l de ulei original ... nu sunt fan al uleiului original dar il schimb repejor si punem Motul . -uleiul din cutie (tot Ravenol ,) +filtrul (nu apar in poza) -lichidul de frana (tot Motul) . De asememea , la cateva franari mai violente ... placutele vechi luau foc (efectiv luau foc ) ...placutele erau Brembo , discurile vechi nici o idee, am ales sa le schimb cu Pagid + discuri Zimmerman ...deocamdata nu am dat prea tare in ele ...le las sa se pasuiasca un pic. Am reusit sa le schimb pe toate , mai putin uleiul de motor si cutie ..nu a mai fost timp. Am decis sa mai tin masina cateva luni , deci ..upgrade la partea de audio ... un amp de la Mosconi incape la fix in locul din portbagaj .....trebuie cablat...dar nu stiu exact cand , difuzoarele se vor schimba o data cu cablarea ampului . Scuzati mizeria din portbagaj , nu era curatenie ca Noah a carat tot nisipul din padure dupa el . Golful a primit o spalare cu un sampon nou de la Meguiar's si pe urma un quick detailing cu Finess detailing , revin cu poze cu ea curata , in aprilie urmeaza un schimb de ulei si filtre . A primit o interfata noua pentru comenzile de pe volan ...acum pot sa schimb si playlisturile de pe ipad utilizand comenzile , nu doar melodiile . A fost cablat pentru camera de trafic si pe spate (sotia a cerut , a avut cateva close call si am decis sa punem si pe spate camera...asteptam curierul cu camera sa o montam ) Later Edit : Am cumparat si anvelope noi pentru Touareg ....ceva corespunzator pentru drumurile pe care le fac eu , vineri am programare sa le schimb ..... o sa arate decent urmeaza poze+ Later later edit : am curatat si scurgerile de la peretele ignifug , ca tot am dat rotile jos si era usor de ajuns la ele
    1 point
  29. Frumos interior, singurul care il strica e volanul, in rest e cu adevarat luxos. Sa te bucuri de ea!
    1 point
  30. Problema e de la mersul pe distante scurte. Nici o masina nu isi poate face regenerarea cu motorul oprit. Regenerarile complete se fac doar la drum ,la mers constant
    1 point
  31. Haihui prin Grecia partea a 2a Avand experienta anilor anteriori, ne-am hotarat si anul acesta (2018) sa continuam hoinareala prin Elada. De data aceasta am ales Evia si Kefalonia, din pacate Kefalonia nu a fost confirmata si a trebuit, fortati de imprejurari sa schimbam locatia intr-un timp foarte scurt si binenteles cu alte costuri. Am ales intr-un final Corfu, desi mai fusesem acolo nu reusisem sa vizitam chiar toata insula. Deci destinatii principale au fost Evia si Corfu cate 7 nopti intre care am introdus 3 nopti la Atena in Pireu si 2 in Meteora, Am pornit la drum noaptea pe ora 23 din Bucuresti, la miezul noptii treceam deja vama Giurgiu, am ajuns la Shell-ul din drumul nostru (2-3 km) dupa vama am cumparat vinieta cu cardul de data aceasta ca sa nu mai aiba bulgaroaica scuze si sa ceara mai mult pe o luna si de aici drumul clasic spre Evia (Ruse, Plevna, Iblanita, Yana, Sofia centura, Blagoevgrad, Sandanski, Kulata, Thessaloniki, Katerini, Glyfa). Undeva in jurul pranzului am ajuns in Glyfa de unde am luat ferry spre Agiokambos, 30 euro, 4 adulti 1 copil si Carawellul si aproximativ 30 min mai tarziu debarcam, continund apoi drumul catre vila Sofia (aparth hotel) din Neos Pyrgos si deja in jurul orelor 13 eram acolo. Dupa ce ne-am instalat am purces la pas prin micul orasel sa cunoastem imprejurimile, am servit pranzul si apoi la plaja locala unde ne-am balacit pana seara. A 2 a zi dimineata dupa micul dejun am plecat spre Loutra Edipsou, o statiune Termala situata la aproximativ 15 km. O localitate faimoasă pentru tratament balnear încă din antichitate. Ceea ce face această faimă sunt cele 80 de izvoare de apă termală, bogate în fier, sulf, calciu, radon și magneziu, care apar la suprafață la temperaturi între 28-86 grade Celsius. Unele apar chiar pe coastă unde, în timp, s-au format mici bazinete, de forma unei vane, unde oamenii se așează și se lasă pătrunși de căldura apei termale si coboara ajungand sa incalzeasca apa marii cativa metri. Un orasel destul de aglomerat mai ales in wkd fiind vizitat inclusiv de catre greci, plaja fiind ingusta si impartita in 2 de o stanca calcaroasa pe care se scurge apa termala. A 3 a zi am hotarat sa mergem la plaja Psaropouli Vassilika undeva in nordul insulei la aproximativ 40 de km unde am poposit toata ziua. Plaja extrem de generoasa avand circa 4 km, cu pietricele si nisip si intrarea in mare foarte abrupta. In cea de a 4 a zi am mers la Pefki situat cam la 18 km pe coasta de nord a insulei fiind o combinatie frumoasa intre munte si mare cu plaja generoasa cu pietricele si nisip, ideala pentru familiile cu copii si avand din abundenta taverne, cafenele si magazinase. In cea de a 5 a zi am ales sa mergem in Kavos la o distanta de 40 km si sa luam o barcuta catre Arhipelagul Lichadonisia (cost 6 euro /pers), care este situat in nordul golfului Evian, in dreptul localitatii Kamena Vourla, aflata pe continent si al Capului Lichada din insula Evia. Cele 7 insule care formeaza arhipelagul sunt: Magnolia (cea mai mare), Strongyli, Mikri Strongyli, Steno, Vagia, Vorias si Limani. Micutele insule sunt foarte verzi, nu sunt locuite si nu exista pe ele nici un fel de animale periculoase, deci pot fi explorate in voie. Pe unele dintre ele exista micute plaje salbatice, iar pe doua insule mai mari (Magnolia si Mikri Strongyli) exista cate o plaja amenajata cu sezlonguri si umbrelute si cate un beach-bar. A 6 a zi am hotarat sa hoinarim mai mult (in acea zi am facut 108 km) si am vizitat Illia (un orasel mic pescaresc pe malul marii, apoi am zabovit putin in Rovies (o statiune recomandata seniorilor) si mai departe am ajuns in oraselul Limni, care este un mic oraș de coastă, frumos pe tot parcursul anului. Cu o arhitectura foarte interesanta fiind la poalele unui munte avand multe stradute inclinate si inguste. Faleza avand si un mic port, plina cu taverne cafenele si baruri. Dupa care am mers la o micuta plaja - Kohili, foarte populara in zona. Dupa ce ne-am racorit cateva ore aici, am plecat spre Drimonas waterfalls, o cascada situata pe raul Sipias undeva in muntele Xiron, chiar deasupra satului Rovies. Dupa un drum cu multe serpentine ajungem la parcarea locatiei unde este un mic magazin si pormim pe jos pe un traseu pietruit urcand si coborand pentru a ajunge la cascada printre verdeața luxuriantă ce oferă umbra racoroasa pe tot parcursul drumetiei, pe traseu gasindu-se si un loc de joaca si o zona de picnic. In ziua a 7 a am mers la plaja Agia Anna vizitand si satul cu acelasi nume cam la 50 km, cocoțat pe o colină stancoasă cu vederi uimitoare spre mare și plaja argintată a locului. Micul sat din nordul insulei, respectă cu sfințenie tradițiile grecești începand cu ale sale case albe cu acoperișuri din țiglă și pană la obiceiurile culturale. A venit si momentul despartirii de aceasta frumoasa insula, dupa ce ne-am luat la revedere de la gazdele noastre am pornit catre Atena, avand cazare la Feevos hotel din Pireu. In zilele cat am stat in Atena am vizitat Acropole, Dealul Likavitos si Fillopappou, celebra piata Monastiraki si cartierul Plaka, nici nu am simtit cand a trecut timpul in Atena. Asadar am plecat mai departe in calatoria noastra spre Kalambaka cazandu-ne la Pineas hotel. Asezat intr-un loc aerisit si spatios cu o parcare generoasa si o piscina splendida unde ne-am racorit dupa lungul drum facut. In ziua urmatoare am vizitat meteora si oraselul Kalambaka unde am si servit cina. Dimineata urmatoare am pornit spre Iougumenita unde ne-am imbarcat spre Kerkira Corfu. Dupa aproximativ o ora de navigat am debarcat in port si mai departe spre destinatia finala Paleokastritsa, vila Irida. Aici ne astepta o surpriza neplacuta, nimic din prezentare nu corespundea cu realitatea, cu exeptia piscinei. O vila cu zece camere gen garsoniere si doar 2 locuri de parcare impropriu amenajate, plin de viespi si soparle, asa ca nu prea ststeam mult acolo, plecam dimineata si veneam seara, asa ca dupa cazare am plecat la plimbare prin statiune. In ziua urmatoare am fost la plaja Sidari unde este si Canal de Amor, mergand 22 de km, o plaja generoasa cu nisip fin si intrare lina in mare ideala pentru familiile cu copii. A 3 a zi am hotarat sa meregem la Glyfada, 20 de km, se spune ca este cea mai frumoasa plaja din Corfu, apreciata pentru nisipul fin si apa turcoaz, intrarea in mare fiind lina. Dupa amiaza am plecat sa vizitam satul Pelekas, un mic sat traditional si pitoresc cocotat pe un deal stancos. In centru se afla o bisesrica foarte veche inconjurata stradute pietonale inguste si in panta. Cateva taverne ce servesc preparate traditionale si 2-3 magazinase cu suveniruri. Am si cinat la una din taverne la care am vazut un berbec la protap si bineinteles ca nu am rezistat tentatiei. In cea de-a 4 a zi am mers la Dasia, 15 km un oras destul de mare plin de hoteluri, magazine si taverne. Plaja destul de ingusta si lunga de circa 2 km plina de pietre cu intrarea lina in mare. Seara am mers in Corfu Town 23 km, la celebrul bazar si pentru a servi cina la una din numeroasele taverne din centru. Ziua 5 am ales sa mergem la plaja Agios Georgis la 15 km, avand nisip fin si destul de mare ca intindere si nu foarte aglomerata si de aceea aflandu-se in topul preferintelor noaste. In cea de a 6 a zi am mers la statiunea Ermones la 16 km, o plaja situata intr-un mic golf cuibarit intre dealuri cu o panorama spectaculoasa, plaja avand nisip fin si prea mare. Un loc ideal pentru snorkeling. A 7 a si ultima zi a periplului nostru prin Corfu ne-am dus la Agio Gordis la 65 km, statiunea este o oaza de verdeata cu nisip foarte fin si intrare lina in mare si destul de aglomerarta plina de taverne si marketuri. In dimineata urmatoare directia Kerkira pentru a ne imbarca pe ferry catre Iougumenitsta si de aici drumul clasic pe egnatia odos catre Bulgaria, mai departe drumul plictisitor din Bulgaria spre plaiurile noastre, ajungand undeva la miezul noptii in Bucuresti.
    1 point
  32. Solutia este alarma cu pornire motor Viper sau Pandora ( sau pornire motor Viper cu raza de actiune relativ mica), la care se modifica setarile pe retention si activa canale auxiliare. Pandora e dedicata si webasto. Asta implica ca la parasirea masinii sa activezi incalzirea scaune. Daca ai uitat ceva si ai deschis o usa s-a dus setarea.... Eu nu am avut clienti care sa se planga de frig cu webasto si de cele cateva minute cat au asteptat incalzirea in scaun,....., clientii se plang de lipsa ventilatiei la majoritatea scaunelor sport vw, audi si eficacitatea ei la cele standard cand exista. Asta in cazul scaunelor de piele , la textil nu se pune problema.... Comoditatea de a apasa pe buton are solutii dar costul este de la 2500 la 3500 lei, desigur si alte avantaje... Considerentele de mai sus au mai multe justificari tehnice , plecand de la banala lege a lui Ohm, avand in vedere ca rezistentele de incalzire moderne sunt carbon cu rezistenta interna minima ( 2-4 ohmi pe element), sunt in paralel pe modul, la scaune sport exista si pe laterale, deci ajungem pe la 1-2ohmi pe scaun). Las placerea initiatorului intrebarii sa calculeze timpul in care tensiunea baterii scade sub cea setata pentru pornire webasto ( de regula 11, 7 v). Passat B7 este un caz fericit cu 2 baterii, dar cei 75Ah din spate se vor "topi" rapid limitand semnificativ functionarea webasto. Din ratiuni deja stiute , VAG nu se dezminte la solutii ieftine, releu 2-nd baterry este o ieftineala nu este un separator serios care sa nu influenteze bateriile datorita rezistentelor interne diferite ,gradului de incarcare si gradului de uzura . In al doilea rand , incalzirile in scaun nu sunt niste chestii super safe , cred ca am vazut suficiente cazuri si am pus poze pe forum cu iminente incendii din cauza defectelor de fabricatie ale rezistentelor OEM! E drept ca unele au fost putin "ajutate" , multe cazuri de defecte se pot intampla de la spalatorie cu cei care infing genunchiul in mijlocul scaunului sa stearga parbrizul si unele la care utilizatorii au optat la scaune sport si poponetzul lor revasa peste faldurile laterale dar si masini noi la care inca mirosea a nou in interior ( era sa scriu mirosea " a chinezesc " ca orice electrocasnic nou la prima folosire). De aceea este pe linie 15, sa fii in masina si cu fundul pe ea! Personal evit conectarea ei la pornirile de motor, desi ar fi recomandat, Viper are cicluri de cate 12 minute de activare, la un CR, fara webasto doar ce se simte din cauza auxiliar heating electric o boare de caldura. Daca la temperaturi cu minus se seteaza timpi mai mari nu as vrea dintr-un ghinion sa spuna cineva ca i-a luat foc masina de la pornire cand ar putea sa fie de la "marea calitate" a incalzirii. Tehnic exista solutie de pornit incalzirea in scaune la pornire webasto fara alarma , dar e doar de bifat ca se poate face, in realitare ar fi o prostie.
    1 point
  33. Salutare, pentru imi plac calatoriile o sa incerc sa povestesc cateva din ele pe care le-am petrecut impreuna cu familia si Carawellul, denumite de noi mini tururi. Cand am inceput sa cautam destinatii pentru concediu aveam deja in cap idea de a face un mini tur, asa ca ne-am pus pe cautat si dupa ce am citit pe afa cam tot ce ma interesa despre locatiile alese am purces la targul de turism sa vedem ce gasim. Am ales Zakinthos si Lefkada, 2 sejururi a cate 7 nopti aproape legate, diferenta de o zi intre ele. Mai departe am inceput sa cautam cazare intermediara pentru dus si asa am hotarat sa fie Meteora, unde am poposit o zi si o noapte la un kamping si a 2 a noapte la o pensiune din Kastraki apoi intermediara dintre sejururi si am ales un kamping din Lefkada, unde am stat tot asa o zi si o noapte si apoi intermediara de la intoarcere. Am ales Sidirokastro la Agnatio hotel. Drumul clasic catre Meteore, Bucuresti - Ruse - Sofia - Salonic - Meteora. La Meteora am inoptat prima noapte la Kamping Vrachos Kastraki. Foarte bine organizat, avea chiar si piscina, cost 24 euro, masina si noi 3. A 2 a zi am vizitat manastirile, (din cele 21 de manastiri care existau in trecut pe stancile de la Meteora, astazi sunt vizitabile doar 6 din ele, 15 sunt nelocuite, unele in ruina, programul de vizitare fiind intre orele 9-13 si 15-18) am admirat privelistea de la inaltimea Meteorelor si pre dupa masa ne-am retras la al 2 lea loc de cazare si anume pensiunea Guest House Patavalis care se afla chiar la poalele Meteorelor. Cu un aer rustic si o vedere splendida de pe terasa catre stanci si un mic dejun copios hand made. Si pentru ca nu mai aveam ce face inca o zi la Meteora am hotarat sa plecam mai devreme cu o zi, asa ca ne-am pus in miscare catre Kilini si am poposit in kamping Melissa din apropierea portului, situat chiar pe malul marii, avand plaja personala Un kamping deosebit de organizat, cu market, taverna, beach bar, camere speciale cu frigidere, pentru gatit cu aragazuri si chiuvete. Fiecare loc dispunea de curent electric, apa si iluminat, dusuri si toalete dotate cu produse de igiena, toate astea in pretul de 25 de euro. Aici am lenevit ce a mai ramas din zi pe plaja kampingului, seara am cinat la taverna savurand un pahar de vin local la apusul soarelui. In dimineata urmatoare am pornit catre port, ne-am imbarcat pe ferry catre Zakinthos. Costul feriboatului a fost 93,5 euro masina, 2 adulti si un copil. Ajunsi pe insula am pornit hotel - Two Brothers Studios situat in Kalamaki. O dezamagire din punctul nostru de vedere, parca simteam o discriminare fata de romani, Englezi, polonezi, italienii care erau cazati acolo aveau camerele cu vedere mai buna decat ale romanilor. Nu avea parcare amenajata, trebuia sa te descurci, camera urat mirositoare cu iz de mucegai. Vazand conditiile nu tocmai bune, incercam sa stam cat mai putin acolo si ne plimbam cat de mult puteam. Am vizitat in fiecare zi cel putin cate o plaja si anume: Dafni, Xygia, Porto Vromi, Gerekas, Porto Amiro, Bana Beach, Alikanas, Kalamaki. Am fost si in croaziera pana la Navajo si Blue Caves, pe care am platit 40 de euro toti 3. Intr-una din zile am vizitat Navajo de sus de pe stanci. Dupa 8 zile petrecute in Zakinthos am plecat spre Lefkada si dupa un drum aproximativ de 275 de km am ajuns in kamping Kariotes situat langa capitala insulei. Un kamping cochet utilat cu de toate inclusiv piscina, populat in special de amatori de wind surf. Costul sederii aici s-a ridicat la suma de 21 euro maisna si noi 3. Ziua urmatoare am plecat spre hotel Tropicana Inn situat in Perigiali. Un hotel ocupat in totalitate de romani. Ca si in cealalta insula si aici am vizitat zilnic mai multe plaje cum ar fi: Gialos, Nidrti, Vasiliki, Katishma, Agio Nikitas, iar una din zile am ocupat-o cu o croaziera la Chefalonia unde am vizitat portul Fiskardo, Porto Katsiki, Ithaca costul fiind de 50 euro toti 3. Un obiectiv frumos de vizitat este cascada Dimosari situata la aproximativ 10 km de Nidri, din punctul unde am parcat incepe o plimbare pe drum de munte, la adăpost de soarele arzător, încheiată cu o baie într-o apă rece sloi, este cum nu se poate mai potrivită pentru a completa un sejur dominat de albastrul ireal al Mării Ionice. Dintre toate plajele as recomanda Agio Nikitas, care are o plaje cu nisip si cateva stanci aproape de mal de pe care poti face sarituri. Despartindu-ne de Lefkada am pornit catre casa oprindu-ne in Sidirocastro la Agnatio Hotel situat la granita dintre Macedonia si Bulgaria. Un hotel amenajat extrem de frumos, aerisit cu piscina si bar. Mic dejun foarte bogat si diversificat, un hotel recomandat pentru tranzit fiind in apropierea autostrazii. De aici ramanandu-ne doar drumul plictisitor prin Bulgaria catre Giurgiu.
    1 point
  34. Dupa ceva ani de cand am deschis topicul, revin si pot sa spun ca nu am schimbat rx65pro si isi face treaba foarte bine .
    1 point
  35. Aplicat protectie ceramica acum vreo luna. Se comporta foarte frumos pana in prezent.
    1 point
  36. Ce imi place cand vad oameni ca tine care folosesc masina pentru orice. Pentru unii e o rusine sa cari diverse cu o masina de peste 5000 de euro. Mi se pare normal sa folosesti masina ca o masina si nu ca un bibelou. Totusi cand ai barele puse nu suiera? Eu am luat niste "mizerii" pentru caddy si cum sar de 80 la ora imi vine sa le dau jos instant.
    1 point
  37. Salutare. Deschid acest topic pt a afla cat mai multe detalii despre un produs original ( ma refer la ulei) Am cumparat de pe internet de pe un mare site dar el lucrează si cu alti parteneri.Am luat un bidon de 5l 5w30 specificație 504/507.Ca prezentare arata identic...dar... 1. La desfacere nu exista nici un sigil de plastic sau folie . 2. Nu exista data de producție. ( am văzut termen de 4 ani...dar nu este imprimată nici o data) 3 La codul de bare este scris cod de piesa. 4 Ar trebui să fie ceva holograma? Poate aflăm si noi care sunt metodele de securizare pt un produs original pt a nu se confunda cu contrafacutul.
    0 points
  38. Daca vrei sa nu te mai vada deloc vecinul iti iei Duster ? Personal nu as da 20k E pe o masina care are 3 stele la EuroNcap , doar daca o folosesc pentru ce e ea gandita in modul 4x4. (daca e facuta pentru India e si mai rau )
    0 points
  39. Nu stiu daca e chiar o problema specifica dar azi la 117.300 km, 3 ani si 8 luni varsta masinii, am inlocuit pompa de apa...tot pe garantie. Am sesizat problema cand am inlocuit rotile iarna vara, am obiceiul sa ma uit cu atentie pe la discuri,placute, suspensie si tot ce mai "ascunde" roata.Asa am observat ca sub fulia angrenata direct de vilbrochen era o chestie uleioasa si portocalie,dovada ca pompa de apa nu e ok,lucru confirmat de mecanici. Un remember pe scurt cu piesele inlocuite in perioada de garantie : 1. La 2mii km, far ,unul din ele,nu-mi aduc aminte exact care 2. Aprox. 5mii km, celalat far,ambele se exfoliau. 3. 60 mii km, rulment roata stanga fata 4.Dupa 100mii km, caseta directie,cloncanea de numa numa. 5.Odata cu caseta, geam oglinda dreapta,se exfolia stratul reflectorizant si aparusera puncte negre pe suprafata acesteia. 6. Acum vreo luna , butonul de pornire. 7.Azi, pompa de apa. Cine da mai mult?? L.E. Vezi? Daca "e multe" , am uitat: 8. Undeva intre faruri si rulment inlocuit, cred ca pe la 30mii km, evident, tot in garantie, a fost schimbat uleiul in cutia de viteze manuala deoarece, la plecarea de pe loc cu rotile bracate maxim, cutia scotea un muget "surd" . Nu radeti, chiar suna ca un muget infundat.Dupa inlocuire ulei , mugetul a disparut, cica uleiul cu care a venit din fabrica nu lubrefia cum trebuie si niste piese p-acolo generau zgomotul ala.Din ce am mai studiat , e mostenire de la B7. In rest , masina chiar imi place.
    0 points
  40. In septembrie apare noua Octavia. Actuala Octavia are cam ce vreau eu dacă aleg cu creierul, dar parcă e prea plictisitoare, prea pentru bunici. Pană la urmă am 26 de ani și parcă e prea devreme să mă plimb cu o mașină așa plictisitoare.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!