Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2019 în toate secţiunile
-
Buuun, am facut-o si pe asta. Am dat comanda de axa cu came de golf 5 2.0 SDI, kolbenschmidt. Abia am gasit-o, vine in 5-7 zile. Urmeaza sa comand si tacheti si cuzineti axa. Saptamana viitoare sper sa le am montate. Si o poza, asa, ca sa fie ? PS Da, botul e mai sus putin ca fata. Dar va cobori curand la loc.6 points
-
Pentru a evita supraincalzirea ecu porneste vetilatoarele si pompa electrica de recirculare antigel3 points
-
2 points
-
Arata extraordinar pe culoarea asta si cu jantele astea! Big like! Dar ca si nivel al suspensiei - mi se pare nu prea ridicata pe fata, ci prea coborata pe spate... Nu freaca?2 points
-
2 points
-
Asteptarea a meritat, ramine de vazut in timp cit e de fiabila. E prea multa electronica in masini in zilele astea dar nici nu mai gasesti altfel. Am putini emotii cu motorul pt ca e relativ nou, mai am si filtru de particule .... Eu am mizat pe faptul ca am dat comanda la inceputul anului si ca poate se grabesc sa livreze inainte sa vina WLTPul peste ei. De altfel prima estimare era Mai 2018. In contract oricum aveam trecut 10 luni ceea ce inca era bine pt ca mi-ar fi placut sa o am la inceputul iernii. Pt nevoile mele Ateca era cel mai bun compromis cind am dat comanda. Bugetul era intins la maxim la 27k, nu aveam de unde sa mai plusez si oricum mi se pare foarte mult pt o masina. Chiar nu am gasit altceva mai bun la banii astia. Voiam un benzinar pt ca majoritatea drumurilor sint prin oras, maxim 10 km si m-am gindit ca dieselul e mai chinuit la drumuri scurte. In plus am avut un Corsa Diesel si daca il porneam in curte trebuia sa inchid geamurile la casa ca se simtea imediat miros. Nu merg atitia km incit sa fie rentabil un Diesel si atunci de ce sa poluez inutil. N-am vrut nici un motor mai mare care sa ma rupa la consum in oras unde fac cam 10k/an. Pe afara merg inca 5k si motorul asta de 1.5 ar trebui sa fie suficient pt o viteza decenta pe autostrada. Am vrut automata pt ca dupa multi ani de lucrat in domeniu am zis ca-mi permit si eu sa am asa ceva nu doar sa lucrez pt altii . Intr-un fel de pe urma ei imi cistig si eu piinea. Am vrut sa fie cu garda mai inalta dar nu exagerat de mare ca volum pt ca intr-un oras aglomerat e greu sa gasesti un loc de parcare. Si daca tot e SUV, iar eu mai ies cu familia la ski, la munte cu cortul, de ce sa nu fie si 4x4 fie si doar pt 2-3 situatii/an cind e nevoie de el. La cerintele astea, eu n-am gasit ceva mai bun. Legat de consum, o sa revin cu cifre cind am o situatie cit de cit obiectiva. Primele zile m-am tot jucat cu modurile, ala Sport mi se pare cel mai apropiat de momentul in care as schimba eu daca ar fi manuala doar ca eu nu as tine-o la fel de turata la mersul constant. De citeva zile m-am axat pe modul ECO sa vad consumul. Dimineata la 8 cu dus copiii la scoala, trafic gen 10km in 35 de minute consumul e undeva intre 11.5-12 litri. La intoarcere reusesc sa-l duc la 10l/100km. La plecarea de pe loc se simte ca are inertie mare. Daca o calc pleaca bine, nu pot sa ma pling dar daca merg la consum o simt ca e grea. Start/Stopul il tin in general dezactivat. Culoarea e alba(bila white). Nu mi-a placut culoarea standard,albastru. Celelalte culori sint frumoase toate dar niciuna nu pot sa zic ca m-a atras asa mult incit sa dau 400euro in plus. Am preferat sa pun altceva pe masina de banii aia. In plus masina actuala e inchisa la culoare si m-am gindit sa incerc sa vad cum e cu o culoare deschisa. Chiar ieri le-am spalat pe amindoua si astept sa vad evolutia. A si picurat putin asta seara, numa bine pot sa compar miine cum arata picaturile pe praful adunat peste zi. La prima vedere pe alb se vede mai repede mizeria in primele zile, orice mina murdara se vede deja pe usi, dar dupa 2-3 zile cred ca albul va arata mai bine cu praf pe el decit masina mai inchisa. Eu oricum nu sint genul care sa ingrijesc masina prea mult la cit praf e prin oras. Acuma o spal mai des ca e noua dar in general pe cea veche o tineam cam 2-3 saptamini pina sa o spal. PS: covorasele le-am luat in urma recomandarilor voastre de pe topicul Ateca cind am aflat ca a ajuns masina in Curtici.2 points
-
2 points
-
Salut! Ultima achizitie. Audi A5 2012 2.0 tfsi stage 1, quattro. Cumparata de la un prieten. Motiv pentru care nu mai vand passatul cc si va ramane si el in familie. S-line Manuala ACC si Lane Assist Senzori presiune roti, lumini si ploaie Incalzire scaune fata si spate Senzori parcare + camera Bluetooth, MMI 3G Plus Autohold Are activat in MMI functia de Dynamic pe volan si motor VIM Dipping mirror Alarma Viper cu pornire din telecomanda Webasto Jante de 18 iarna si 19 vara Folii spate si luneta Oglinzi heliomate Keyless Go si entry Faruri Bi-Xenon + DLR LED, stopuri LED Scaune electrice + memorie sofer + posibil altele care nu imi vin in minte acuma. Ce as dori sa fac si as avea nevoie de informatii: Colantare pe alta culoare Activare High Beam Assist (merge din VCDS sau mai am nevoie si de altceva?) Pedale Crom Update Harti 2019 Side Assist (again, de ce am nevoie?) Recomandari ceva suspensii sa o si pot ridica putin? Ating la iesirea din garaj putin... Foarte important pentru mine și sper ca este posibil, funcția de autohold sa se activeze automat la pornirea mașinii când am și centura pusă. Așa merge cel puțin la CC, dar aici nu găsesc cum se activează1 point
-
Salut! De 3 săptămâni sunt noul posesor al unui G7 Highline 2.0 TDI DSG Pacific Blue. Pana acum în vreo 2000 km făcuți pot spune ca e fix cum ma așteptam să fie : putere, consum, manevrabilitate. Mașina este fabricație 2015 are 126.000 km acum. Ca upgrade pe care intenționez sa i-l fac, sunt farurile LED Driving de la Osram.1 point
-
Salutare, Ma alatur si eu forumului, impreuna a mea 571HIE :). E un Golf 7 R Sportwagen, simplu, negru peste tot, deocamdata asa cum a iesit pe poarta fabricii (in afara de roti). Are 3 ani (2016) si 60,000 km. O intrebare, daca intr-adevar citeste cineva aceste posturi de prezentare: Mai are cineva 7 R Sportwagen, in Romania? Ca la RAR au trebuit sa ii faca omologare de model... Mersi, si drumuri bune la toata lumea!1 point
-
Revin cu noutăți. M-au sunat de la service, o supapă (de admisie)dacă am înțeles bine, e găurită si bonus joc in axul turbinei. Turbina se va recondiționa, se vor monta supape noi, cu verificarea chiulasei, toate garniturile, semeringuri,etc. Mâine cred că o să am și un deviz dar cam știu la ce să mă aștept. Mi-au zis că am garanție un an. Sper să ajung pe acolo să fac și poze.1 point
-
Ai probleme cu ea? Daca masina merge ok nu te impacienta de valori. Poti sa ai si valori mai bune si motorul sa mearga prost.1 point
-
Nu stiu daca e chiar o problema specifica dar azi la 117.300 km, 3 ani si 8 luni varsta masinii, am inlocuit pompa de apa...tot pe garantie. Am sesizat problema cand am inlocuit rotile iarna vara, am obiceiul sa ma uit cu atentie pe la discuri,placute, suspensie si tot ce mai "ascunde" roata.Asa am observat ca sub fulia angrenata direct de vilbrochen era o chestie uleioasa si portocalie,dovada ca pompa de apa nu e ok,lucru confirmat de mecanici. Un remember pe scurt cu piesele inlocuite in perioada de garantie : 1. La 2mii km, far ,unul din ele,nu-mi aduc aminte exact care 2. Aprox. 5mii km, celalat far,ambele se exfoliau. 3. 60 mii km, rulment roata stanga fata 4.Dupa 100mii km, caseta directie,cloncanea de numa numa. 5.Odata cu caseta, geam oglinda dreapta,se exfolia stratul reflectorizant si aparusera puncte negre pe suprafata acesteia. 6. Acum vreo luna , butonul de pornire. 7.Azi, pompa de apa. Cine da mai mult?? L.E. Vezi? Daca "e multe" , am uitat: 8. Undeva intre faruri si rulment inlocuit, cred ca pe la 30mii km, evident, tot in garantie, a fost schimbat uleiul in cutia de viteze manuala deoarece, la plecarea de pe loc cu rotile bracate maxim, cutia scotea un muget "surd" . Nu radeti, chiar suna ca un muget infundat.Dupa inlocuire ulei , mugetul a disparut, cica uleiul cu care a venit din fabrica nu lubrefia cum trebuie si niste piese p-acolo generau zgomotul ala.Din ce am mai studiat , e mostenire de la B7. In rest , masina chiar imi place.1 point
-
Din lista ta, ia linistit Duster! E cam cea mai inteleapta varianta de masina care sa nu fie hatchback (desi practic e ) si sa si aiba “de toate” in gama aia de pret. Daca nu ai nevoie de 4x4 poti sa iei chiar si automata si e ok! Asta daca nu ai probleme cu imaginea marcii. Una e sa te vada vecinii intr-o Octavia noua, chiar daca cheala, alta sa te vada intr-o Dacie, chiar daca mult mai ok si ca motor si ca dotari decat susmentionata Skoda. Pentru toate celelalte din lista trebuie sa mai urci pretul ca sa iei ceva decent. Doar sa ai noroc de vreo mega reducere sa gasesti o Octavia 1.5 ceva mai ok in pretul ala...1 point
-
Are el 200Nm dar sunt disponibili la o turatie mai mica decat cel de 150CP sau decat 1.0 Tsi, si, cel putin teoretic, ar trebui sa se simta mai sprintar in oras la viteze mici.1 point
-
Jantele, daca nu ma insel, sunt cele de R32, Aristo! Nu stiu daca sa apreciez ca o masina “stoc” arata atat de bine sau daca sa ma gandesc daca nu cumva ar arata mai bine cu o bara de R-Line... Dar cert e ca arata a naibii de bine masina!1 point
-
Oki.. am mai făcut puțin research: I. Dash Cams: Dual camera: Viofo A129 Duo fără card (795 Lei) - CLICK Card VIOFO MicroSD 64 GB (165 Lei) - CLICK Sandisk Ultra A1 64GB (114 Lei) - CLICK Sandisk Ultra A1 128GB (127 Lei) - CLICK Single camera: Parbriz: Xiaomi 70Mai PRO + Card 64 GB(77.06$ - 325 Lei) - CLICK Lunetă: Xiaomi 70Mai + Card 64 GB(50.89$ - 214 Lei) - CLICK II. Battery pack: Cellink Battery B 2nd Generation (199.99$ - 843 Lei) - CLICK Cellink NEO Battery (319.99$ - 1,345 Lei) - CLICK III. Programmable Hardwiring Devices: VicoVation Vico-Power Plus (250 Lei) - CLICK IV. External Battery: RAVPower 22000mAh External Battery (40$ - 169 Lei) - CLICK Pyramid® 30000mAh cu incarcare solara (250 Lei) - CLICK POWEROAK 50000 mAh (892 Lei) - CLICK -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Camere: Camerele 2 Channel precum Viofo, consumă mult mai puțin decât două camere 1 Channel. Viofo are claritate bună, 2 Channel, Parking mode. Ambele Xiaomi, claritate bună, Parking Mode, cea PRO este mult mai bună și are întegrată în ea BSP battery protection, prețul ambelor camere mai mic decât prețul camerei Viofo plus că ambele camere de la Xiaomi au senzori mai buni de la Sony decât Viofo. 70Mai PRO are Sony IMX335, 70Mai are Sony IMX323 iar Viofo are Sony IMX291. În prețul camerelor de la Xiaomi este inclus și un card de 64 GB. Pentru Viofo trebuie să-ți cumperi card separat. Cum se văd camerele Xiaomi: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Battery Pack: Bateriile Cellink sunt special concepute pentru a fi folosite impreună cu Camerele auto. Acestea folosesc Lithium Iron Phosphate cu mult peste Lithium-ion și mai bune decât Lithium polymer. Se leagă la cutia cu siguranțe a mașinii pentru a se încărca iar aceasta distribuie curentul în camere pentru mai multe ore când mașina este parcată. Cellink Battery B 2nd Generation: Cellink NEO Battery: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Programmable Hardwiring Devices: Descrisă foarte bine în link-ul de unde se poate și cumpăra, dar dacă tot ai ajuns până aici poți da CLICK aici. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- External Battery: Nu sunt recomandate deloc bateriile pe Lithium-ion dar ar putea fi folosite cele pe Lithium polymer deși nici ăstea nu sunt safe. Legi direct camerele la acestea și când se descarcă o baterie, o înlocuiesti cu alta (metodă folosită de unii Americani). -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Soluții: Să cumperi Viofo + card (128) + VicoVation Vico-Power Plus (asta în cazul în care mergi cu mașina mini o oră - două - trei la maxim 2 zile) = 1,172 Lei. Să cumperi Viofo + card (128) + Cellink Battery B 2nd Generation / Cellink NEO Battery = 1,765 Lei / 2,267 Lei. Să cumperi ambele camere de la Xiaomi + Cellink Battery B 2nd Generation / Cellink NEO Battery = 1382 Lei / 1884 Lei. Voi cum le-ati combina pe acestea? Mă gândeam la un moment dat să fac rost de o baterie Li - Iron P. să cumpăr și un arduino / raspberry și să creez un mic soft în care să facă același lucru ca un Battery pack + încă alte protecții. Pe aceasta să o fac să se încarce și atunci când mașina e oprită timp de o oră și dacă scade tensiunea din bateria mașinii să taie alimentarea bateriei Li - Iron P. Dar deja asta este fantezie pe bani mulți cred așa că mai bine iei un Cellink Battery B 2nd Generation / Cellink NEO Battery și e cam același lucru. @Muale, eu îți recomand pentru parbriz: Xiaomi 70Mai PRO și pentru lunetă: Xiaomi 70Mai1 point
-
Siii am pus si jantele de vara Desi sunt pe 20 cu balon 35, fata de 19 cu balon 45 ... sunt mult mai silentioase si smooth la rulare, insa evident, sunt o idee mai dure pe denivelari etc. Ma declar multumit pana acum de Michelin Pilot Sport 4S .. probabil au fost cea mai buna alegere merci @Ice_2k de sfaturi. Inca nu am reusit sa fac un detailing interior ... deja ma simt prost fata de masina dar si cand termin cu ea o sa fie ce trebuie1 point
-
Stai ca acum am vazut noua achizitie Indubitabil mai interesanta decat alelalte, dau follow acum Cunosc senzatia - un suvulete d-asta maricel cu care poti merge ok atat in offroad cat si pe sosea poate fi addictive - mai ales ca al tau are si motor ok. La cat mai multe aventuri pe dealuri!1 point
-
Pai nu am compleat deloc lichid de cand am schimbat distributia, din vara anului trecut. Oricum golurile le aud de cand am schimbat bujiie de la incalzirea auxiliara, spre exemplu ieri nu am auzit nici o clipoceala si am mers prin oras in jur de 2 ore. Ajung la vorba colegilor, atata timp cat se aud doar golurile si nu am alte efecte negative ii dau bataie.1 point
-
Salutare, revin dupa o pauza destul de mare, masina a stat cam 4 luni in garaj pana mi-au venit numerele, heh stiu e mult, nu am avut voie sa circut cu numere romanesti in Italia, este o lege noua. Am ajuns la 25,000 km masina ruleaza impecabil, momentan ma gandesc la care model pe benzina sa trec. In Roma au inceput sa blocheze si diesel euro 6, in anumite "duminici verzi" in care nu ai voie sa circuli decat pe benzina sau electric.1 point
-
1 point
-
Intreaba la Auto Service Jon.Din ce stiu repara doar VAG.Am cativa amici care sunt multumiti de serviciile lor. Adresă: Strada Grindeiului 5, București Program: Deschis ⋅ Închide la 18 Telefon: 0744 214 6601 point
-
Eu va inteleg, si oarecum sunt de acord cu voi. Dar totusi, 30k km pe an (poate chiar 35k ) sunt ceva km, si diferenta de consum sigur va fi de minim 2L%. Asta se traduce in aproape 1000eur pe an in combustibil, in avantajul unui diesel. Reviziile nu cred ca difera foarte mult ca si pret. La un rulaj mai mic, gen 15-20k km/an nici nu m-as mai fi gandit la diesel. Dar repet, benzinarele OK, care sa corespunda cerintelor incep de la minim 30-31k cu tva. Decat un Alltrack 1.8TSI ( din cele 2 gasite ) mai bine un Passat BiTDI, sau chiar TDI190, parerea mea. Ca pret, sunt cam pe acolo. Va dau dreptate si cu 4x4, asa e, in 90-95% din timp nici nu stii ca-l ai, si nici nu-ti trebuie, dar e bine sa fie acolo, pentru cei 5% din timp. Iarna, merg la ski, de cateva ori pe an, local sau Austria/Italia/Slovacia. Am avut momente in care n-am putut urca la vreo cabana, si a trebuit sa las masina la drumul principal si sa car bagajele pe jos 2-300m, sau am ramas blocat intr-o parcare cu inclinatie minima, de unde cu un 4x4 nu aveam nicio pb. Sunt momente in care ai nevoie si m-am saturat sa tot fiu atent pe unde ma bag si unde parchez, sa pot pleca de pe loc. Daca tot iau o masina OK, macar sa bifeze tot ce consider eu ca e necesar.1 point
-
Un weekend plin de treaba....chiar daca masina avea toate reviziile la zi (conform datelor de la reprezentanta ) , am decis sa schimb (pentru ca nu regaseam info despre ele ) : -lichidul de servo(Febi ) -uleiul din grupuri (am ales Motul ) -uleiul din cutia de transfer(am ales Ravenol ) -uleiul din motor ( am facut deja km .... si cu ocazia asta vin cu o precizare : in primul post am zis ca are 232xxx km ..., calculele mele de transformare mile in km au fost gresite , masina avand atunci 221 xxx km ), am gasit un pret f bun la cei 10l de ulei original ... nu sunt fan al uleiului original dar il schimb repejor si punem Motul . -uleiul din cutie (tot Ravenol ,) +filtrul (nu apar in poza) -lichidul de frana (tot Motul) . De asememea , la cateva franari mai violente ... placutele vechi luau foc (efectiv luau foc ) ...placutele erau Brembo , discurile vechi nici o idee, am ales sa le schimb cu Pagid + discuri Zimmerman ...deocamdata nu am dat prea tare in ele ...le las sa se pasuiasca un pic. Am reusit sa le schimb pe toate , mai putin uleiul de motor si cutie ..nu a mai fost timp. Am decis sa mai tin masina cateva luni , deci ..upgrade la partea de audio ... un amp de la Mosconi incape la fix in locul din portbagaj .....trebuie cablat...dar nu stiu exact cand , difuzoarele se vor schimba o data cu cablarea ampului . Scuzati mizeria din portbagaj , nu era curatenie ca Noah a carat tot nisipul din padure dupa el . Golful a primit o spalare cu un sampon nou de la Meguiar's si pe urma un quick detailing cu Finess detailing , revin cu poze cu ea curata , in aprilie urmeaza un schimb de ulei si filtre . A primit o interfata noua pentru comenzile de pe volan ...acum pot sa schimb si playlisturile de pe ipad utilizand comenzile , nu doar melodiile . A fost cablat pentru camera de trafic si pe spate (sotia a cerut , a avut cateva close call si am decis sa punem si pe spate camera...asteptam curierul cu camera sa o montam ) Later Edit : Am cumparat si anvelope noi pentru Touareg ....ceva corespunzator pentru drumurile pe care le fac eu , vineri am programare sa le schimb ..... o sa arate decent urmeaza poze+ Later later edit : am curatat si scurgerile de la peretele ignifug , ca tot am dat rotile jos si era usor de ajuns la ele1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare. Nu am mai scris aici de multa vreme. Aproape 2 ani! Inca mai am Golful si merge bine1 point
-
Bieletele de Hyundai si setup-ul sunt contributiile mele. Ideea cu fuzetele nu-mi apartine, am citit despre ea pe diverse forumuri de Mk5; dar lumea le foloseste ca sa poata coborî masina fara sa strice geometria, eu am introdus datele in Excel si am vazut ca poate iesi ceva bun la inaltimea stock a masinii daca echilibrez spatele cu o bara stabilizatoare mai rigida. Cu bieletele e o poveste faina. Fuzetele de TT au alta interfata cu capul de bara, mai mare, si atunci nu poti folosi capul de bara de Golf, trebuie neaparat cel de TT. Dar capul de bara e mai lung si ai nevoie de bielete de directie mai scurte... ai ghicit, de TT. Problema e ca bieletele de TT au filetul mai scurt spre caseta de directie, daca le pui pe un GTI ar prinde cam 3 filete ceea ce nu e safe. Din acest punct exista mai multe variante: 1. Pui si caseta de directie de TT; 2. Duci caseta de GTI la strungar; 3. Cauti niste bielete care sa indeplineasca toate conditiile. Si asa am ajuns sa iau la pas catalogul celor de la TRW, ma uitam la: lungimea bieletei, filetul catre capul de bara si filetul catre caseta (cu atentie sa se potriveasca si ca lungime in caseta de GTI). Cand am gasit bieletele astea si am vazut ca sunt pentru Hyundai i20 am zis ca trebuie s-o fac! E prea custom, prea documentata, prea "grassroots" solutia ca sa nu o incerc. Acum n-am alte regrete decat fata de urmatorul proprietar daca va fi nevoit sa schimbe o bieleta de directie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru alegere. Motorizarea si transmisia sunt o aparitie binevenita intr-o "mare" de 1.6 bluemotion eco cacamaca - fulloption si submotorizate. Si eventual si cu jante imense, de abia le taraie, da' arata bine. Pentru jante +1 - masina trebuie sa fie si functionala pe drumurile noastre. Multi km fara probleme!1 point
-
In sfarsit am deschis si un topic la Audi. Golful are acum 208.000 km. Am mers cu el pana la Bamberg dupa Audi dus-intrors 2600 km in total fara nici cea mai mica problema. Consum ulei: mai nimic, desi aveam bidon cu mine . Nu pleci la drum cu o masina veche fara ulei la tine. Pompa ABS tot ii face figuri ca da ABS Fault in bord, cand vrea ea, asa ca am facut rost de alta (care cica are doar 80.000 km, si arata de atat, adica foarte bine) si dupa anul nou o sa o pun pe masina. Pentru mine Golful GTI e inca o masina speciala! Investitii recente: la sfasit de noiembrie un set de placute de frana fata Bosch. Cele vechi Textar au tinut cam 80.000 km.1 point
-
1 point
-
Multumesc Al Bundy! Sa inteleg ca nu o sa am probleme cu descarcarea acumulatorului?1 point
-
Buna ziua, Legat de regenerari , chiar ieri cand am ajuns in fata blocului s-a ridicat turatia la 1000rmp si am stat cu ea pornita aproximativ 15-20 min, vreau sa va intreb ceva: observ ca regenerarile se fac la 400km in conditiile in care ies cu masina saptamanal din oras si in buc nu prea merg, folosesc mai mult metroul ca sa nu stau 100 h in trafic:)). este normal sa isi faca regenerari asa dese la aproximativ 400km?! asa vi se intampla si voua? mentionez ca nu mi se aprinde nici un bec in bord iar pe tester au iesit valori ok la dpf , injectoare si turbina. imi cer iertare daca s-a mai discutat pe acest subiect! cu stima,0 points
-
Eu totuși rămân la părerea că nu temperatura îi vine de hac uleiului ci contaminarea. Se fac teste la 150 grade (hths - ul), se verifica aditivii să facă lubrifierea în apropierea punctului de evaporare. Nu ai cum duce o mașină la extremele ăstea. Diluarea cu carburant, contaminarea ăstea îi vin de hac. Lent, pe nesimțite.-1 points
-
@christian8502 mașina nu face probleme, e destul de fiabilă. O diagnoză să îți cumperi ca să o înțelegi mai bine, mai ales când are regenerarile pentru a nu ajunge în situația de a le întrerupe. În rest merge foarte bine cu motorină standard, cam face nazuri la cele aditivate (corecții mai mari pe injectoare). Încearcă să schimbi Castrolul, este un ulei modest chiar adus din Germania, ai o grămadă de opțiuni mai bune (intră pe topicul dedicat și aruncă o privire). Nu necesită un stil aparte de condus (ținut în nu știu ce turații, nu accelera la podea sub 2000 de ture, regulă valabilă la orice diesel), în schimb are nevoie de drum lung. Primul lucru pe care îl faci când constați corecții mai mari la injectoare, schimbi motorina, în multe cazuri a rezolvat problema. Succes și drumuri bune!-1 points
-
#calin.g, #Trofin Liviu va multumesc frumos pentru sfaturi si raspunsuri! o sa imi arunc privirea asupra achizitionarii unei diagnoze . legat de regenerari , chiar ieri cand am ajuns in fata blocului s-a ridicat turatia la 1000rmp si am stat cu ea pornita aproximativ 15-20 min, vreau sa va intreb ceva: observ ca regenerarile se fac la 400km in conditiile in care ies cu masina saptamanal din oras si in buc nu prea merg, folosesc mai mult metroul ca sa nu stau 100 h in trafic:)). este normal sa isi faca regenerari asa dese la aproximativ 400km?! asa vi se intampla si voua? mentionez ca nu mi se aprinde nici un bec in bord!-1 points
-
Concluzia pe care ai tras-o nu acopera totusi nevoia ventilatoarelor functionale si dupa ce motorul a fost oprit. Am inteles ca in cursul regenerarii DPF ului turatia la ralanti a motorului creste , consumul creste, ventilatoarele pornesc, dar mai stiu ca nu e recomandat sa opresti motorul ( motiv pentru care nici start-stop nu functioneaza) cand face regenerarea, indiferent de regimul in care a fost folosit. Ventilatoarele inca functionale dupa oprirea motorului racesc lichidul din radiatoare si cam atat, pompa de apa nu functioneaza, deci lichidul racit in radiator nu ajunge la motor, insa probabil il pregateste p[entru urmatoarea pornire, totusi trebuie racit ceva acolo. Va rog sa ma corectati daca gresesc.-1 points
-
nu stiu exact sa spun. am cod motor cayac 1.6. 105 cp si masina este din 2013 noiembrie. stiu ca are softul diesel gate instalat. nu stiu exact unde sa ma uit sa imi dau seama ce soft am pe masina! cu stima,-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Propun sa discutam aici si despre acest motor, mai rar intalnit pe Passat, ce-i drept. Mai are problemele vechiului 1.6 de 105/110cp de pe generatia anterioara? Am vazut ca se duce destul de usor cu o resoftare in zona de putere si cuplu a motorului de 2.0 140cp... suna tentant-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00