Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.03.2019 în toate secţiunile

  1. Am iesit din sezonul rece cu bine. Asteptam vremea mai calda pentru a reface stratul de sealant, chiar daca pe 80% din suprafata caroseriei efectul de beading este ca in prima zi. Am profitat de faptul ca vechile anvelope Continental erau destul de tocite si ne-am echipat cu 4 buc 235/35/19 Michelin PS 4S. Nu am apucat sa le testez prea mult insa prima senzatie e WOW! In sfarsit avem ceva aderenta si pe treapta a 2-a iar felul cum stau lipite de sosea pe curbe mai stranse chiar a fost surprinzator. Ramane sa le mai testez in diferite conditii. Si din joaca, am mai activat cu OBD Eleven si rear DRL. Parca arata mai bine spatele si pe timp de zi.
    3 points
  2. Vreme frumoasă, numai bună de plimbare. Pentru vizualizare la calitate maximă comutați yt pe 1440p
    3 points
  3. Salut, eu am o luna de cand am dat comanda pt ateca fr 2.0 tsi 4drive. Termenul este de 18-22 saptamani. Vedem ce va fi...
    2 points
  4. Colegu' nu cred ca s-a mai dat jos din mașină
    2 points
  5. Spalata, dichisita, schimbat si placutele frana spate, montat toate capacelele la prezoane ca sa nu mai am reclamatii ?, pregatita pentru un drum de 3800 km!
    2 points
  6. Salutare, revin dupa o pauza destul de mare, masina a stat cam 4 luni in garaj pana mi-au venit numerele, heh stiu e mult, nu am avut voie sa circut cu numere romanesti in Italia, este o lege noua. Am ajuns la 25,000 km masina ruleaza impecabil, momentan ma gandesc la care model pe benzina sa trec. In Roma au inceput sa blocheze si diesel euro 6, in anumite "duminici verzi" in care nu ai voie sa circuli decat pe benzina sau electric.
    2 points
  7. Am schimbat de curand distributia pentru 2.0 TDI CRLB cu 215.000 km Zgomotul (auzit si prin audio-urile de pe forum) era de la cureaua de transmisie. Operatiunea a durat 5ore, s-a desfasurat la AutoHut cu preturile: 1 x Manopera - 535 ron 1 x Set curea de distributie CONTITECH - 377 ron 1 x Pompa apa OE - 582 ron 1 x Curea transmisie cu caneluri CONTITECH - 43 ron 3 x Antigel concentrat HEPU, mov, G13, 1.5L - 34 ron 3 x Apa distilata 1L - 15 ron
    2 points
  8. Eu va inteleg, si oarecum sunt de acord cu voi. Dar totusi, 30k km pe an (poate chiar 35k ) sunt ceva km, si diferenta de consum sigur va fi de minim 2L%. Asta se traduce in aproape 1000eur pe an in combustibil, in avantajul unui diesel. Reviziile nu cred ca difera foarte mult ca si pret. La un rulaj mai mic, gen 15-20k km/an nici nu m-as mai fi gandit la diesel. Dar repet, benzinarele OK, care sa corespunda cerintelor incep de la minim 30-31k cu tva. Decat un Alltrack 1.8TSI ( din cele 2 gasite ) mai bine un Passat BiTDI, sau chiar TDI190, parerea mea. Ca pret, sunt cam pe acolo. Va dau dreptate si cu 4x4, asa e, in 90-95% din timp nici nu stii ca-l ai, si nici nu-ti trebuie, dar e bine sa fie acolo, pentru cei 5% din timp. Iarna, merg la ski, de cateva ori pe an, local sau Austria/Italia/Slovacia. Am avut momente in care n-am putut urca la vreo cabana, si a trebuit sa las masina la drumul principal si sa car bagajele pe jos 2-300m, sau am ramas blocat intr-o parcare cu inclinatie minima, de unde cu un 4x4 nu aveam nicio pb. Sunt momente in care ai nevoie si m-am saturat sa tot fiu atent pe unde ma bag si unde parchez, sa pot pleca de pe loc. Daca tot iau o masina OK, macar sa bifeze tot ce consider eu ca e necesar.
    2 points
  9. Un weekend plin de treaba....chiar daca masina avea toate reviziile la zi (conform datelor de la reprezentanta ) , am decis sa schimb (pentru ca nu regaseam info despre ele ) : -lichidul de servo(Febi ) -uleiul din grupuri (am ales Motul ) -uleiul din cutia de transfer(am ales Ravenol ) -uleiul din motor ( am facut deja km .... si cu ocazia asta vin cu o precizare : in primul post am zis ca are 232xxx km ..., calculele mele de transformare mile in km au fost gresite , masina avand atunci 221 xxx km ), am gasit un pret f bun la cei 10l de ulei original ... nu sunt fan al uleiului original dar il schimb repejor si punem Motul . -uleiul din cutie (tot Ravenol ,) +filtrul (nu apar in poza) -lichidul de frana (tot Motul) . De asememea , la cateva franari mai violente ... placutele vechi luau foc (efectiv luau foc ) ...placutele erau Brembo , discurile vechi nici o idee, am ales sa le schimb cu Pagid + discuri Zimmerman ...deocamdata nu am dat prea tare in ele ...le las sa se pasuiasca un pic. Am reusit sa le schimb pe toate , mai putin uleiul de motor si cutie ..nu a mai fost timp. Am decis sa mai tin masina cateva luni , deci ..upgrade la partea de audio ... un amp de la Mosconi incape la fix in locul din portbagaj .....trebuie cablat...dar nu stiu exact cand , difuzoarele se vor schimba o data cu cablarea ampului . Scuzati mizeria din portbagaj , nu era curatenie ca Noah a carat tot nisipul din padure dupa el . Golful a primit o spalare cu un sampon nou de la Meguiar's si pe urma un quick detailing cu Finess detailing , revin cu poze cu ea curata , in aprilie urmeaza un schimb de ulei si filtre . A primit o interfata noua pentru comenzile de pe volan ...acum pot sa schimb si playlisturile de pe ipad utilizand comenzile , nu doar melodiile . A fost cablat pentru camera de trafic si pe spate (sotia a cerut , a avut cateva close call si am decis sa punem si pe spate camera...asteptam curierul cu camera sa o montam ) Later Edit : Am cumparat si anvelope noi pentru Touareg ....ceva corespunzator pentru drumurile pe care le fac eu , vineri am programare sa le schimb ..... o sa arate decent urmeaza poze+ Later later edit : am curatat si scurgerile de la peretele ignifug , ca tot am dat rotile jos si era usor de ajuns la ele
    2 points
  10. Astazi sper sa reusesc sa pun rotile de vara ... daca prind loc pe undeva pe seara Intre timp.. apa paie si bataie, gata si inmatricularea ❤️ , am mai bagat si un drum de munte in weekend
    2 points
  11. Am curățat pompa și locașul ei. Era plin de depuneri. Nu inteleg cum un ulei hidraulic atât de scump are o durată de viață atât de scurtă. Când am scos vechiul ulei, au ieșit odată cu el tot felul de chestii gelatinoase. Acum a dispărut și eroarea AWD prezentată mai sus.
    2 points
  12. Dupa 13 luni de asteptare a venit si momentul mult asteptat. Am dat comanda in 30 ianuarie 2018 si la inceputul lunii martie am primit-o. Pt mine a fost prima optiune din cauza pretului - urmatoarea pe lista fiind un Forester second cu maxim 20-30k km rulaj in cazul in care nu mai rezistam sa astept. Asteptarea a fost mai grea incepind cu luna decembrie pt ca am luat-o cu gindul sa ma folosesc de ea in aceasta iarna. Voiam benzinar, automata si 4x4 astfel incit optiunile n-au fost prea multe la un buget fortat la 27k euro. Bineinteles ca l-am depasit putin dar nu atit incit sa ma gindesc la o versiune superioara sau chiar alt model. Pe linga minusurile asteptarii si a cresterii cursului valutar din ianuarie, au fost si avantaje printre care cea mai semnificativa financiar e Navigatia pe care am primit-o impreuna cu optiunea ecranului de 8inch. Nu e ceva ce voiam neaparat dar daca tot am primit-o, da bine la moral. Am comandat varianta Style 1.4/1.5 TSI, DSG, 4Drive pe care am pus: ACC, ecran 8inch, Full Link, pachetul confort drive in special pt sensorul de ploaie, pachetul enjoy style pt scaunele incalzite pt doamna - pachet care include si alarma, black exterior si park assist. Am mai pus roata de rezerva, SEAT driving profile pt partea de zapada si am pregatit-o pt carlig de remorcare. In plus am mai dat niste bani pt a schimba culoarea aia albastra standard si am facut-o alba. Trecerea de la Astra H la Ateca s-a simtit la parcari in primele zile si asta m-a facut sa apreciez foarte mult Park Assistul Probabil nu o sa-l folosesc prea des pt ca dureaza mai mult pina ajungem de comun acord unde sa parcam dar cel putin la inceput m-a impresionat ca o parcheaza drept si la distanta egala de celelalte masini. Eu, avind alte repere in Astra, tot strimba o parcam la inceput. In plus sint obisnuit sa deschid usa sa ma asigur ca sint paralel cu linia iar Ateca se opreste cind deschid usa Am observat ca farurile de zi sint diferite fata de modelul anterior, acum ledurile sint intr-un colt sub forma de triunghi(sau poate asa e la farurile standard?). Imi place ca nu are parti cromate, n-am fost niciodata fanul lor. Nu stiu daca e din cauza pachetului black exterior sau doar pt ca e Style. Revin cu pareri despre consum, comportament pe drumuri diferite cind voi avea o parere obiectiva. Deocamdata e clar ca trecerea de la o Astra 1.6 aspirat, sedan de 10 ani, manuala are doar avantaje. Mai adaug si citeva poze pentru cei interesati de anumite detalii din interior dar care nu se prea gasesc in prezentari: marimea tunelului din spate necesar pt 4Drive, cum arata tapiteria Style, marimea portbagajului.
    1 point
  13. Salutare, Daca tot cam bate vantu pe topicurile de Arteon, hai sa prezentam unul. Deci: Arteon RLine, 2.0TDI, DSG, 190CP, 4M, tumeric yellow, asteptat cam 4 luni dupa el, a venit in sfarsit saptamana trecuta. Luat de la Tess Brasov, totul a mers perfect (mai putin cele 4 luni, dar asta nu e din vina lor) Vin de pe o Mazda 6 2.2d 175CP Revolution Top din 2016 deci or sa existe destule comparatii cu ea. Mazda era f. buna, dar Arteon-ul a venit cu un look mult mai fain, mai agresiv si ceva dotari mai multe/actuale. Dotari in plus fata de RLine standard: - blocare electronica a diferentialului - car-net - scaun cu masaj (mare fass, nu e nimic special) - jante 19, pachet acustic, pachet ambient - trapa - toate assist-urile posibile - active info display, Discover Pro (cel mare) - Dynaudio Am facut vreo 500 km doar pana acum, dar pot sa-mi fac deja o parere, cu bune si rele. Sa incepem cu partile bune: - 4M e mai mult decat OK, mi-era teama ca fiind un Haldex nu o sa aiba cine stie ce performante fata de un 4x4 permanent. Dar, chiar se simte, isi face treaba foarte bine. Mazda era doar front drive deci diferenta e destul de mare. - motorul + cutia... aici e o discutie mai lunga, DSG-ul e putin diferit fata de o automata clasica. Merge nemaipomenit din 3 in 4, 5, 6, 7, cand anticipeaza ce vei face. Nu merge asa de bine daca o iei din 3 in 2 brusc sau la plecarile din loc. In D de ex masina e destul de lenta, cel putin la o apasare echivalenta pe pedala ca la mazda. Ca sa intri repede in coloana, etc, trebuie sa o accelerezi mai tare (si atunci e putin mai violenta) sau sa stai in S, chestie care o fac tot mai des. La Mazda acceleratia era putin mai liniara, nu avea decat D. La DSG, D-ul e grandpa mode, iar S-ul e ceea ce trebuie, putin peste ce putea Mazda. - interiorul da o senzatie mai premium decat Mazda, chiar daca nici ea nu arata rau. Mazda pare putin mai tinereasca, pe cand Arteonul poate fi si el tineresc, dar impresia generala e mai de executive. Interiorul negru, cu trapa panoramica si luminile ambientale arata foarte bine. Pe Mazda am avut pielea alba, care s-a pastrat in 3 ani mai bine decat am crezut, deci nici cu ea nu mi-ar fi rusine. Cred ca cea mai buna (si plastica) comparatie intre astea doua, e ca Mazda era o studenta, pe cand Arteon-ul e o tipa la 35+, stilata si rafinata. De ceva timp, prefer varianta doi, nu ma mai incanta asa mult prima varianta - sistemele de siguranta si asistenta sunt ceva mai evoluate, din ce-am vazut pana acum isi fac treaba bine, inclusiv partea de virat. In oras sunt probabil inutile (ma bucuram ca o sa mearga traffic jam-ul), dar se pare ca-s mai mult gandite pentru autostrazi si ambuteiaje. In oras nu prea vede liniile de pe jos (de fapt in majoritatea cazurile nici nu prea sunt), deci nu merg activat traffic assist-ul. - si Mazda avea led adaptativ, dar asta are niste faruri mult mai puternice, bat mai bine, per global se vede mult mai ok. - spatiul interior e mult mai mare ca la mazda, cel putin in spate + portbagaj. In spate cel putin, o persoana mai mica de inaltime poate sa stea cu picioarele complet intinse, e greu de descris cat spatiu e. La fel ca in Superb. Si cele nu asa de bune: - imi pare putin rau ca nu am pus keyless entry (era scump si venea doar la pachet cu o alarma inutila) sau haionul electric (care e destul de greu). Obisnuit de la Mazda sa plec si masina sa se incuie singura (sau sa vin si sa intru direct in ea), cam uit acum ca trebuie sa umblu cu cheia. - stergatoarele de parbriz sunt destul de rahitice si au o zona in mijlocul parbrizului in partea de jos unde nu reusesc sa spele/stearga - vizibilitatea in spate e destul de redusa, a trebuit sa scot tetiera centrala ca sa vad ceva. Oglinzile germane sunt mai mici decat cele japoneze, n-am inteles de ce... - cam atat la rele deocamdata, inca n-am avut timp sa observ prea multe. A venit cu rotile de 19 de vara si acum e incaltata cu roti de iarna luate de mine. Ce-as mai vrea sa fac... sa montez o camera video (o am deja), dar trebuie sa descopar pe unde pot sa trag fire pana la blocul de sigurante (sfaturile sunt binevenite) + as vrea sa-i iau acel device pt VCDS, dar pentru asta trebuie sa mai citesc pe aici. O singura poza deocamdata, urmeaza altele, dar pe vremea asta urata nici nu-ti vine sa faci poze
    1 point
  14. Salut! De 3 săptămâni sunt noul posesor al unui G7 Highline 2.0 TDI DSG Pacific Blue. Pana acum în vreo 2000 km făcuți pot spune ca e fix cum ma așteptam să fie : putere, consum, manevrabilitate. Mașina este fabricație 2015 are 126.000 km acum. Ca upgrade pe care intenționez sa i-l fac, sunt farurile LED Driving de la Osram.
    1 point
  15. La km. astia nu iti face probleme, doar consumabile, belelele apar dupa 200k. Eu as alimenta numai de la Rompetrol, e carburantul care scoate cel mai putin fum, nu e cazul tau ca ai DPF, iti spun din prisma unuia care are si o masina fara f. de particule.
    1 point
  16. O garnitura coapta. S-a schimbat si s-a reincarcat instalatia.
    1 point
  17. Bun sfat ai cerut. Acuma .. depinde ce diagnoza au facut.. si cat de profi sant. Sa nu crezi ca daca e reprezentanta .. e Mesia masinilor. Ai putea pune niste printuri de diagnoza aici ca sa vedem cat de " bune" sint toate. Dupa codul motor care ti l.au spus ... cayac .. am rezerve.
    1 point
  18. Intreaba la Auto Service Jon.Din ce stiu repara doar VAG.Am cativa amici care sunt multumiti de serviciile lor. Adresă: Strada Grindeiului 5, București Program: Deschis ⋅ Închide la 18 Telefon: 0744 214 660
    1 point
  19. He...he...Skoda România își face de mult timp reclamă cu pozele mele ?
    1 point
  20. Foarte frumoase peisajele ! ar trebui sa le trimiti la skoda sa isi faca reclama
    1 point
  21. A mai mers o perioada din momentul ala.
    1 point
  22. Nimic. Roti de vara. Spalat. Pozat. Ahh si am si folie si pe faruri.?
    1 point
  23. La mine, a fost lipsa de freon.
    1 point
  24. Daca tot a venit primavara.... PS: Cum pot adauga mai multe imagini, ca nu ma lasa decat 1 MB...
    1 point
  25. Gata si cu rotile de iarna, trec la pastrare. Evolutie... Ochioasa La ceas de seara, inca o sesiune Weekend placut tuturor!
    1 point
  26. ATE sau...ATE ! imperecheate cu placute ATE. Sau.... OE imperecheate cu placute OE
    1 point
  27. 6500e masina, apoi distributia, apoi alte chestii ca e veche masina. E cineva pe forum care a platit 6500e pe un golf 1.4 tsi 122 pe lant cu 180.000km pe bord, a schimbat distributia cu 6300ron la reprezentanta (cu variator). Deci a investit ~8000euro, la 8000euro imi cumparam un 1.0 tsi sau un 1.2 tsi an mai nou cu aceasi CP ca si 1.4 tsi, si aveam distributie pe curea, care se schimba la 180-210.000km.
    1 point
  28. Cum nu e de stat în casă, zic sa ne jucăm cu cele 3 camere: Telephoto, Wide-angle si Ultra Wide....în ordine înversă ?
    1 point
  29. Pe foaie da, in realiate nu. Pune cutia in modul manual in treapta II si la 1300 rpm pune pedala la fund (fara kick down). Observa unde trage masina cel mai tare, acolo e cuplul maxim. La motorul CFGB e aproape de 3000 rpm punctul asta. PD-ul trage mai de jos si e o idee mai brutal.
    1 point
  30. Daca iubești mașina nu o speli cu aparat de spălat cu presiune. Presiunea din furtun e arhisuficienta. Doar in cazuri extreme se spală cu presiune masina, de exemplu dupa o iesire offroad cand masina e murdara de pamant.
    1 point
  31. Leasing? Ce e acela? Suntem stăpâni pe situație ? Kodi nu pățește nimic pe astfel de trasee intrucât este manevrată cu responsabilitate. Cu băița de după este ca nouă (mai puțin cromul) ?
    1 point
  32. liviu. nu are rost sa insisti, omul are impresia ca doi blenderi cu 50 de angajati care nu vand cumulat cat au Mobil sau Castrol buget de marketing si care cumpara tot de la BP sau Exxon zeama ce o baga in sticle scot ''produse de exceptie'' imediat ne mai baga si niste Adizoale in top iarasi pe aici si treaba e buna isi face si el norma
    1 point
  33. Cum faci tu diferenta de calitate intre uleiuri? Poate Castrol nu are nevoie de imbunatatiri. Poate ca altii lupta din greu ca sa ajunga la nivelul lui.La Skoda Craiova au numai Castrol si nu poti veni cu uleiul tau.Mi-e tare greu sa cred ca in atatia ani nu ar fi observat ca uleiul e calitate proasta.
    1 point
  34. 1 point
  35. Nu stiu ce inseamna fulaj Raman insa la parerea ca nu se pune acolo vaselina (pe baza de cupru sau ceramica), si ca exista frecare. Oricum as vrea sa vad o sursa pt aceasta informatie, repet, in acest topic sint deja postate filmulete despre subiect si in nici unul nu se pune unsoare. Se prezinta curatarea ruginii, si atat. Cand spui "se pune" pare ca ar fi ceva deja clarificat... nu prea e. Dar poate o clarificam cumva. Oricum daca e cum spui tu, inseamna ca toti acei specialisti nu urmeaza procedura corecta, greu de crezut
    0 points
  36. De unde se asociaza chestia asta cu pornitul ventilatorului de racire motor (radiator) cu regenerarea DPF ??? Daca ii rupi fâșul sau daca dimpotriva mergi incet si aerul nu intra suficient de puternic pt racirea motorului, ajungi la destinatie si opresti motorul fara sa astepti 1-2 minute macar, este normal ca ventilatorul sa mearga in continuare. Nu stiu daca Dacia 1310, dar de la Super Nova sigur aveau acest feature. DPF-ul se regenereaza "fortat" (vizibil) atunci cand masina isi creste turatia stand pe loc, incercand sa creasca temperatura gazelor de evacuare pentru a topi depunerile. Ventilatorul ala saracul... nu are ce-i face lui DPF... Mai iesiti si pe autostrada, mai rupeti-i si fâșul (Doar cu motorul cald)... si nu veti avea probleme cu DPF. Conduc de multi ani diesel nemtesc dar am si frantuzesc. E adevarat ca nu am sarit cu niciuna de 130k, dar nu am avut probleme cu DPF si nici nu prea am auzit in cercul meu de cunoscuti, desi multi au motoarele TDI.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!