Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.03.2019 în toate secţiunile

  1. No, avand in vedere ca in luna ianuarie am incheiat capitolul "My Black Beast" si mi-am luat la revedere de la bunul prieten, Golf 4, care m-a purtat 12 ani fara probleme pe drumurile patriei, am inceput cautarile pentru un nou bun prieten. Am decis sa raman in familia VW si am inceput cautarile pentru un MK6. Nu mi-a placut nimic din ce am gasit pe mobile si am decis sa mai storc putin buzunarele si sa incep cautarile pentru un MK7. Asa ca am facut o lista de MUST-HAVE si am pus urmatoarele: kilometri pana in 100.000, hatchback, xenon, senzori fata-spate, kessy, webasto si culoarea limestone grey (mi-am dorit mult culoarea asta pentru ca mi s-a parut foarte rezistenta la praf si mizerie ... si asa si este) Si surpriza!! Dupa doua zile de cautari pe mobile.de l-am gasit. Am sunat, am cerut seria de sasiu si am verificat-o atat in reprezentanta cat si pe autodna si istoricul din cartea service batea perfect atat cu istoricul de la reprezentanta cat si cu raportul autodna. Am trimis pe cineva si a inspectat-o vizual si i-a dat o cheie ... apoi am trimis platforma si a ridicat-o. Asa ca va prezint inlocuitorul mai tanar -> Golf 7 fabricatie 09.2013, cod motor CRBC (150HP), LimeStone Grey Metallic Dotarile sunt cele din MUST-HAVE plus cateva care probabil sunt standard pe HighLine: - jante Dijon 17" cu cauciucuri Continental AllSeason; - Composition Media MIB1; - Bluetooth premium, USB, SD Card; - geamuri ionizate spate si luneta; - lumini ambientale la picioare, in trimurile fata si in manere. Ce mi-ar fi placut mult sa aiba si nu are sunt oglinzile rabatabile electric si tempomat cu comenzi pe volan (dar aici il astept pe colegul @lambda_dryver sa treaca la volanul de R si sa vad ce planuri are cu volanul vechi ?) Alte planuri chiar nu am ... momentan. Am cautat-o cu tot ce mi-am dorit astfel incat sa nu mai incep alte modificari si schimbari. I-am facut o revizie de ulei si toate filtrele (filtre OEM si ulei Mobil 1 ESP 5W-30), i-am schimbat placutele de frana pe spate (am mers tot pe OEM) si i-am pus presuri de cauciuc fata-spate (tot OEM). In viitorul foarte apropiat ii voi schimba si cauciucurile fata pentru ca sunt cele originale din 2013 si cel mai probabil voi merge tot pe Continental AllSeason. Pe 8 Aprilie am programarea la R.A.R. dupa care ii voi pune numerele finale pastrete de la fostul golf. Si o poza cu kilometri lu frati'su mai mare ... sa vedem care bate primu 100k ?
    4 points
  2. Dupa 13 luni de asteptare a venit si momentul mult asteptat. Am dat comanda in 30 ianuarie 2018 si la inceputul lunii martie am primit-o. Pt mine a fost prima optiune din cauza pretului - urmatoarea pe lista fiind un Forester second cu maxim 20-30k km rulaj in cazul in care nu mai rezistam sa astept. Asteptarea a fost mai grea incepind cu luna decembrie pt ca am luat-o cu gindul sa ma folosesc de ea in aceasta iarna. Voiam benzinar, automata si 4x4 astfel incit optiunile n-au fost prea multe la un buget fortat la 27k euro. Bineinteles ca l-am depasit putin dar nu atit incit sa ma gindesc la o versiune superioara sau chiar alt model. Pe linga minusurile asteptarii si a cresterii cursului valutar din ianuarie, au fost si avantaje printre care cea mai semnificativa financiar e Navigatia pe care am primit-o impreuna cu optiunea ecranului de 8inch. Nu e ceva ce voiam neaparat dar daca tot am primit-o, da bine la moral. Am comandat varianta Style 1.4/1.5 TSI, DSG, 4Drive pe care am pus: ACC, ecran 8inch, Full Link, pachetul confort drive in special pt sensorul de ploaie, pachetul enjoy style pt scaunele incalzite pt doamna - pachet care include si alarma, black exterior si park assist. Am mai pus roata de rezerva, SEAT driving profile pt partea de zapada si am pregatit-o pt carlig de remorcare. In plus am mai dat niste bani pt a schimba culoarea aia albastra standard si am facut-o alba. Trecerea de la Astra H la Ateca s-a simtit la parcari in primele zile si asta m-a facut sa apreciez foarte mult Park Assistul Probabil nu o sa-l folosesc prea des pt ca dureaza mai mult pina ajungem de comun acord unde sa parcam dar cel putin la inceput m-a impresionat ca o parcheaza drept si la distanta egala de celelalte masini. Eu, avind alte repere in Astra, tot strimba o parcam la inceput. In plus sint obisnuit sa deschid usa sa ma asigur ca sint paralel cu linia iar Ateca se opreste cind deschid usa Am observat ca farurile de zi sint diferite fata de modelul anterior, acum ledurile sint intr-un colt sub forma de triunghi(sau poate asa e la farurile standard?). Imi place ca nu are parti cromate, n-am fost niciodata fanul lor. Nu stiu daca e din cauza pachetului black exterior sau doar pt ca e Style. Revin cu pareri despre consum, comportament pe drumuri diferite cind voi avea o parere obiectiva. Deocamdata e clar ca trecerea de la o Astra 1.6 aspirat, sedan de 10 ani, manuala are doar avantaje. Mai adaug si citeva poze pentru cei interesati de anumite detalii din interior dar care nu se prea gasesc in prezentari: marimea tunelului din spate necesar pt 4Drive, cum arata tapiteria Style, marimea portbagajului.
    4 points
  3. Vreme frumoasă, numai bună de plimbare. Pentru vizualizare la calitate maximă comutați yt pe 1440p
    4 points
  4. Salut! De 3 săptămâni sunt noul posesor al unui G7 Highline 2.0 TDI DSG Pacific Blue. Pana acum în vreo 2000 km făcuți pot spune ca e fix cum ma așteptam să fie : putere, consum, manevrabilitate. Mașina este fabricație 2015 are 126.000 km acum. Ca upgrade pe care intenționez sa i-l fac, sunt farurile LED Driving de la Osram.
    2 points
  5. Si daca tot am avut timp azi am zis sa-i trag o baita si sa curat jantele. Before: Si...after
    2 points
  6. Gata si cu rotile de iarna, trec la pastrare. Evolutie... Ochioasa La ceas de seara, inca o sesiune Weekend placut tuturor!
    2 points
  7. Salutare, Ma alatur si eu forumului, impreuna a mea 571HIE :). E un Golf 7 R Sportwagen, simplu, negru peste tot, deocamdata asa cum a iesit pe poarta fabricii (in afara de roti). Are 3 ani (2016) si 60,000 km. O intrebare, daca intr-adevar citeste cineva aceste posturi de prezentare: Mai are cineva 7 R Sportwagen, in Romania? Ca la RAR au trebuit sa ii faca omologare de model... Mersi, si drumuri bune la toata lumea!
    1 point
  8. Salut, Va prezint daily car-ul meu, o am de la inceputul lui 2016, luata din Germania la 108.000km, intre timp a ajuns la aproape 150.000km. Motor 3.0 bitdi 313cp, quattro Ca si dotari ar fi: - ACC - Lane Assist - Pre sense - scaune confort cu reglaje electrice si memorii, incalzire, ventilate, masaj - bancheta spate incalzite - clima 4 zone - S-Line interior si exterior - Lumini ambientale - parcare automata - perdelute - geamuri spate privacy - sistem audio BOSE - evacuare cu active sound - soft close - keyless go/entry - inchidere portbagaj electrica - jante ROTOR pe 20. - MMI 3G Plus - camere 360 grade Cam astea imi vin in minte acum. Pozele sunt de la primul detailing complet. De atunci au mai urmat mici modificari.
    1 point
  9. Nimic. Roti de vara. Spalat. Pozat. Ahh si am si folie si pe faruri.?
    1 point
  10. Stiu cum sa fac poze mici, dar n-are niciun sens ca nu se mai vad bine. Imi place ca mi-ai dat solutia generatiei tinere Si inca ceva impresii, dupa 1200km: - m-am obisnuit intre timp cu DSG-ul, trebuie doar sa-i explici mai hotarat ce vrei de la ea si devine ascultatoare. - se aud niste mici greierasi in usa dreapta cu muzica tare/drum denivelat. Trebuie gasiti de unde sunt si apoi sa mergem la doctor cu ea. - obisnuit cu ecranul multimedia infipt in bord, deci cam pe la nivelul ochilor, mi-a fost team de ecranul pus mai jos la Arteon. Dar e chiar OK, nu deranjeaza si nu pierzi prea mult din atentia la drum daca te uiti la el. - 7.8 in bord consumul in 1200km, dar in ultimul timp o cam uit in Sport. In rest toate bune
    1 point
  11. Nu vrea sa ne arate prea multe colegu'... Probabil e doar un variant cu kit R-line Ps: poate asa scoatem niste poze de la el.
    1 point
  12. Masina este la vânzare, am dat o parte din lucruri jos de pe ea și asteptam acum sa plece mai repede sa dam avansul la următoarea
    1 point
  13. Sunt la fel, doar limitate din soft. Neaparat quattro la 3.0 tdi daca vrei mai mult de cei 218 cai.
    1 point
  14. 13 luni?!? Ai nervii tari, nu glumă...
    1 point
  15. Daca tot a venit primavara.... PS: Cum pot adauga mai multe imagini, ca nu ma lasa decat 1 MB...
    1 point
  16. Lunga asteptarea, dar bine macar ca esti incantat de masina! Sa te poarte sanatos, fara probleme!
    1 point
  17. Sa-l folosești sănătos! Arată bine! Triunghiul LED de la DRL este asa fiindcă farurile sunt cu halogen, nu cu LED. Drumuri bune!
    1 point
  18. Azi am atins o noua "borna":
    1 point
  19. Cristi, noi la bloc am făcut rost de un Karcher profesional. Am băgat 4 vecini cam 3000 de lei în diferite produse de detailling. Ghici de cate ori le-am folosit in ultimele 6-8 luni? O singura data toți și atunci o spuma rapidă și clătire.
    1 point
  20. Cum nu e de stat în casă, zic sa ne jucăm cu cele 3 camere: Telephoto, Wide-angle si Ultra Wide....în ordine înversă ?
    1 point
  21. Filtrul nu are intr-adevar cod OEM de VAG, dar nu este aftermarket. Se gaseste ca piesa originala de la producătorul HALDEX (codul pentru filtrul de generatia a 4 a este 111358). Singurul producător care are cod OEM pt filtrul haldex de generatia 4 este Volvo (care de altfel si recomanda in caietul de mentenanță inlocuirea filtrului). Codul Volvo este 31325173, iar piesa se găsește in România la un preț sub 200 lei; filtrul este identic cu cel pentru VAG, cu excepția acelei bucati mici de plastic, de culoare albă (la Volvo este mai subtire decat la VAG). Aceasta se poate refolosi fara probleme de la filtrul anterior montat pe mașină. Nu are element filtrant, este doar o bucată de plastic. Atenție doar la extragerea filtrului pentru a nu deteriora bucata de plastic de culoare albă. In prima poza cu, cu lichidul haldex este filtrul VAG, iar in cea de a doua , filtrul Volvo.
    1 point
  22. Eu ma gandeam sa merg pe Castrol Syntrans V FE 75W80. Masina are o varsta si nu valoreaza ea mare lucru. La Golf am pus in urma cu ani de zile si vreo 70.000 km Mobil1 Mobilube SHC 75W90. Merge de vis de atunci. Cand ai masina asa veche. Nu mai pui piese originale pe ea, dar nici sa ne batem joc cu branduri no name.
    0 points
  23. Eu sint curios de unde vine informatia cu vaselina intre disc si butuc, nu am vazut in nici un filmulet asa ceva, desi au fost postate cateva si aici. Pe ElsaWin sau alte carti de service poate cineva confirma/infirma aceasta indicatie?
    -1 points
  24. intre fuzeta si roata trebuie sa existe frecare maxima, care rezulta din strangerea prezoanelor. Deci prezoanele nu au rolul de a invarti roata, ci acea frecare ori daca tu pui vaselina acolo... nu vreau sa ma dau vreun expert, insa merg pe logica, toate filmuletele postate aici arata oameni curatand rugina, nu aplicand insa si vaselina. Curatirea de rugina e una, si aplicarea de vaselina e alta. Curatirea poate creste frecarea, aplicarea o reduce. Tot logica imi spune ca ElsaWin sau un manual tehnic ar prezenta aceasta tehnica daca ar fi necesara, deci caut sursa informatiei. Chiar si venind de la un mecanic cu experienta, tot nu o iau de buna pana nu vad si o sursa oficiala. Nu exista pe pamanat om care sa nu greseasca.
    -1 points
  25. Nu stiu ce inseamna fulaj Raman insa la parerea ca nu se pune acolo vaselina (pe baza de cupru sau ceramica), si ca exista frecare. Oricum as vrea sa vad o sursa pt aceasta informatie, repet, in acest topic sint deja postate filmulete despre subiect si in nici unul nu se pune unsoare. Se prezinta curatarea ruginii, si atat. Cand spui "se pune" pare ca ar fi ceva deja clarificat... nu prea e. Dar poate o clarificam cumva. Oricum daca e cum spui tu, inseamna ca toti acei specialisti nu urmeaza procedura corecta, greu de crezut
    -1 points
  26. Salut, cred ca ti-ai facut temele dinainte sa cumperi masina cu ce costuri de intretinere are nevoie imediat dupa achizitie. Doua mici remarci, alcantara nu este piele si nu are nici o treaba cu pielea, si incearca sa nu mai folosesti diminitivul banuti (observ multa lume care foloseste cuvantul asta asa) suna foarte ciudat.
    -1 points
  27. Nu ajuta nici un ulei, trebuie desfacut motorul si reparat total.
    -1 points
  28. Aduce cineva acesti tacheti? Am strans tachetii, am gresat bine axul, totul e perfect. Dar vreau sa fac treaba ca la carte.
    -1 points
  29. Nu imi convine situatia asta.trebuie sa existe o solutie. Nu fac km asa multi ~7-8000 pe an, dar candd mi se pune pata pe ceva trebuie rezolvat cum trebuie
    -1 points
  30. Am curățat pompa și locașul ei. Era plin de depuneri. Nu inteleg cum un ulei hidraulic atât de scump are o durată de viață atât de scurtă. Când am scos vechiul ulei, au ieșit odată cu el tot felul de chestii gelatinoase. Acum a dispărut și eroarea AWD prezentată mai sus.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!