Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.03.2019 în toate secţiunile

  1. Si daca tot am avut timp azi am zis sa-i trag o baita si sa curat jantele. Before: Si...after
    5 points
  2. Salutare, Ma alatur si eu forumului, impreuna a mea 571HIE :). E un Golf 7 R Sportwagen, simplu, negru peste tot, deocamdata asa cum a iesit pe poarta fabricii (in afara de roti). Are 3 ani (2016) si 60,000 km. O intrebare, daca intr-adevar citeste cineva aceste posturi de prezentare: Mai are cineva 7 R Sportwagen, in Romania? Ca la RAR au trebuit sa ii faca omologare de model... Mersi, si drumuri bune la toata lumea!
    3 points
  3. 3 points
  4. Azi am atins o noua "borna":
    2 points
  5. Gata si cu rotile de iarna, trec la pastrare. Evolutie... Ochioasa La ceas de seara, inca o sesiune Weekend placut tuturor!
    2 points
  6. Bai , de unde ati aparut toti ma cu masinile astea deodata ? ?
    2 points
  7. Am completat arsenalul de vara ! Fiecare spalare e o placere de acum !
    2 points
  8. Salut, Mai jos gasiti detalii despre noua mea masina(Jantele din poza, sunt cele de iarna): Volkswagen GOLF MK7 2.0 TDI 150CP Alb Oryx White Pearl Faruri Bi Xenon Ajustare dinamica a fasciculului luminos la virare Dynamic Light Assist Lane Assist Dynamic Lumini de zi LED Stopuri LED cu semnalizare dinamica OEM Park Pilot Senzori parcare cu afisaj fata / spate / laterale Lane Assist Cruise Control Adaptive Front Assist Pachet conectare Comfort Start / Stop Geamuri tenta fumurie din fabrica Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Volan incalzit Lumini interior ambientale Covorase interior vara/iarna OEM Duze instalatie spalare parbriz incalzite Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Oglinzi incalzite Transmisie Automata DSG Padele volan Auto Hold Jante Madrid OEM 17 echipate cu anvelope vara Jante 17 Sparco Pista cu anvelope iarna Michelin Alpin 5 Folie protectie autohealing faruri (aplicata de la zero KM) Coasting ABS/ ESP Keyless GO Keyless Entry Interior Piele + Textil Navigatie 3D cu update gratuit! Selectarea modului de conducere : Confort, Normal, Sport sau Eco. Computer de bord Premium cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Volan piele Scaune incalzite Masaj in scaun Sofer Trapa panoramica actionata electric A fost achizionata de la prim proprietar, din Romania, istoric la zi in reteaua Porsche, km actuali: 76000.
    1 point
  9. Dupa o activitate intensa in Clubul Logan intre 2009 si 2013 cu vechea masina am decis sa iau o pauza de la tot ce inseamna domeniul auto/tuning pana anul acesta. Anul acesta familia s-a marit, prioritatile s-au schimbat si asa a aparut "B8-ul familiei" Modelul este 2.0, 150hp, 01.2015 cu 215k km, echipare HighLine, provenienta Belgia. Dotari: -Trapa -Interior piele Nappa bej -Sistem Dynaudio -Jante 18' - BiXenon Inainte de achizitie am verificat 5 masini, dar la nici una nu prea bateau reviziile din reprezentanta cu cartea. Aceasta a fost singura cu revizii la timp in corespondenta ( lipseste distributia) iar in momentul in care am vazut-o fizic a fost dragoste la prima vedere. Cat despre planuri de viitor sunt: -soft stage 1 -retrofit VIRTUAL COCKPIT ...si mai vedem ...
    1 point
  10. Va salut! De aseară mi s-a împlinit visul și am ajuns proprietar de VW Phaeton. Recunosc ca nu am fost pe deplin rațional când am luat-o, adică am luat-o mai mult cu inima. Drumul spre casa a fost superb, intr-adevăr o limuzina frumoasa. vw Phaeton individual 3.0 TDI 4motion 240cp, 2009. pozele vor vorbi mai mult
    1 point
  11. Salut, Va prezint daily car-ul meu, o am de la inceputul lui 2016, luata din Germania la 108.000km, intre timp a ajuns la aproape 150.000km. Motor 3.0 bitdi 313cp, quattro Ca si dotari ar fi: - ACC - Lane Assist - Pre sense - scaune confort cu reglaje electrice si memorii, incalzire, ventilate, masaj - bancheta spate incalzite - clima 4 zone - S-Line interior si exterior - Lumini ambientale - parcare automata - perdelute - geamuri spate privacy - sistem audio BOSE - evacuare cu active sound - soft close - keyless go/entry - inchidere portbagaj electrica - jante ROTOR pe 20. - MMI 3G Plus - camere 360 grade Cam astea imi vin in minte acum. Pozele sunt de la primul detailing complet. De atunci au mai urmat mici modificari.
    1 point
  12. ... ca n are cric si cheie ptr roti !
    1 point
  13. @junker18 cand o sa mai auzi explicatia asta fa-i cadou respectivului o sticla de apa sigilata si spunei ca atunci cand se evapora prima picatura de apa din sticla sa te caute. As vrea sa cred totusi ca explicatia asta ai primito de la duduia receptie clienti sau de la vanzari. Nu de la cineva tehnic. Si ca sa nu fiu off topic total cat timp masina merge intr-un anumit regim si nu sunt pierderi constante pe parcursul mai multor luni sau mii de km nu aveti de ce sa va ingijorati.
    1 point
  14. Rrrrupe in bara la bara tot ce prinde! @fanele masina are stopurile LED de R sau cele standard de Variant?
    1 point
  15. Eu ma gandeam sa merg pe Castrol Syntrans V FE 75W80. Masina are o varsta si nu valoreaza ea mare lucru. La Golf am pus in urma cu ani de zile si vreo 70.000 km Mobil1 Mobilube SHC 75W90. Merge de vis de atunci. Cand ai masina asa veche. Nu mai pui piese originale pe ea, dar nici sa ne batem joc cu branduri no name.
    1 point
  16. Am schimbat si eu distributia (2.0 TDI CRLB). Coduri piese si pret aveti mai jos. P.S. am scapat de acel sunet pe care l-am descris anterior
    1 point
  17. @kicker franeaza singura daca iese unu in fata ta si vede ca nu ai intentia sa franezi, am patit de vreo doua ori de era sa ma dea cu botu de volan treaba e ca franeaza destul de brusc. @davides nu-l cunosc dar modificarile nu sunt asa costisitoare, majoritatea pieselor le-am luat mai ieftin decat din dezmembrari. Si culmea, bara fata si bara spate la dezmembrari au fost mai ieftine decat unele de Golf 5
    1 point
  18. Azi am rezolvat si lumina de la usa din spate dreapta, pentru ca mi-am adus aminte, ce nu am facut si anume nu am codat si pe spate "exit door lights". Acum am toate 4 usi cu lumini pe led, mai ramane sa schimb si la oglinzi tot pe led si o sa fie alb, peste tot. Profitand de vremea oarecum buna (cam bate vantul) am zis sa continui ce incepusem aseara. Am inceput cu putina atentie in compartimentul motor. Apoi am continuat cu spalatul exteriorului si bineinteles aspirarea si stergerea interiorului, putin dresing pentru plastice si anvelope si, e gata de plimbat. Deseara mai fac o sesiune de poze
    1 point
  19. DAca nu esti sigur care este, scoate cate unul, pe rand din mufe si vezi ce erori mai apar.
    1 point
  20. Istoric: la mine apareau modificari ciudate ale semnalului de comanda a injectoarelor (schimbate cu VDO noi) care coincideau ca aparitie cu impulsuri regasite pe alimentarea ECU in momentele de variatie a turatiei motorului (chiar daca teoria sustine ca orice variatie a tensiunii la intrarea in ECU este filtrata si nu se transmite catre iesiri, practic, in cazul ECU Continental+cablajul aferent nu este chiar asa). Am verificat atent alternatorul, papucii, cablul de legatura intre alternator si bara de alimentare si de la ECU. Am refacut papucul cablului dinspre bara de alimentare in care cablul era putin oxidat, ocazie cu care semnalul parazit s-a diminuat dar nu a disparut. Cum ultima veriga din lantul de generare al tensiunii era fulia de la alternator, am decis s-o schimb (sincer, nici eu nu credeam ca voi rezolva ceva). In cazul meu a functionat, a disparut semnalul parazit impreuna cu caraitul injectoarelor iar motorul s-a linistit instantaneu asa cum nu a fost niciodata. Tensiunea pe baterie, care inainte de schimbarea fuliei varia cu 0,25 volti intre relanti si motor turat fara consumatori, variaza acum cu maxim 40 mV in aceleasi conditii. Concluzia mea: variatiile in alimentarea ECU (de orice natura) pot fi motive de caraiala si de distrugere a elementelor piezo. Daca as fi avut service auto mi-ar fi placut sa studiez in continuare fenomenul.
    1 point
  21. Acelasi lucru l-am facut si eu, dupa ce am avut Dunlop BlueResponse si m-au cam dezamagit in cei 2 ani de folosinta, am luat Hankook ventus Prime k125.
    1 point
  22. Dupa ce am inceput cu Uniroyal si ma hotarasem apoi la Dunlop BlueResponse ?, o sa merg totusi pe HANKOOK Ventus Prime 3 K125 . Am citit ceva pareri si in teste au iesit foarte bine (chiar daca nu sunt anvelope Premium).
    1 point
  23. Continental începe să coboare în topul calității. Am cumpărat 4 anvelope CPC6 225/45/17 și după 900 km anvelopa stg spate s-a dezintegrat când mă aflam în depășire. Am reușit să controlez mașină și să finalizez depășirea. Am oprit după 300 m și am demontat ce a rămas din anvelopă și am trimis-o Continental spre evaluare. Concluzia a fost respingerea înlocuirii pe garanție deși filmarea cu camera video de bord arată clar momentul avertizării TPMS și devierea mașinii de la traiectorie. Cauze paranormale au produs ruperea peretelui anvelopei , culmea și 94XL. Toate masinile mele utilizează anvelope Contiental vară / iarnă, dar din acest an voi considera și alte opțiuni în locul Continentalului .
    1 point
  24. Masina s-a vandut. Topicul se poate inchide.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!