Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.03.2019 în toate secţiunile

  1. Am completat arsenalul de vara ! Fiecare spalare e o placere de acum !
    6 points
  2. Gata si cu rotile de iarna, trec la pastrare. Evolutie... Ochioasa La ceas de seara, inca o sesiune Weekend placut tuturor!
    4 points
  3. Bai , de unde ati aparut toti ma cu masinile astea deodata ? ?
    4 points
  4. Tulai...ce ai acolo? Tu ai mai multe solutii de curatare pentru masina decat am eu pentru mine! Eu si la dus intru cu un singur gel de dus...valabil pentru par si corp!
    4 points
  5. @cogdao Multumesc. @octavia 4ever culoarea mi-a luat ochii cand am ales-o, bineinteles selectasem sa le vad doar pe cele biturbo. @Boditza cateva mici retrofituri la tine nu-i necesar ca ai modelul facelift. Am avea asa: - lumini ambientale in buzunarele usilor ca nu aveam acolo, cred ca este pachetul QQ1 care-l am eu. - senzorul ala de la portbagaj pentru easy open, sau cum s-o numi... - facelift la farurile cu matrix. Grila fata de S6 cu ornamentele brushed aluminium (asa am avut si pe bara non facelift, pusa de mine) - stopuri cu semnalizarile dinamice + bumperul de S6 pt. evacuare quad. - suspensia pe perne OEM aveam suspensia S-Line. - side assist + capacele de aluminiu la oglinzi de S6. @bubu182 DPF-ul este pe masina, totul este stoc. Pe acelasi dyno am pus si TT-ul care avea soft la APR 260 cai, atat a scos si pe dyno-ul asta. Softul este tot la Dragos facut. Fara DPF a zis ca o duce safe in 405 cai. Am comandat si eu filtrul de aer si carcasa de RS + intercooler Wagner. Pana acum masina a aratat asa...la final va arata tot asa doar cu farurile cu matrix, grila am ales-o pe aceeasi. Sper sa pot scapa cumva de sigla aia cu S6 ca nu imi place, dar nu se potriveste cea de quattro pe grila asta. Eventual sa tai suportul din grila. In iarna a beneficiat de detailing complet + folie transparenta pe toata partea din fata...si acum schimb bara ?
    4 points
  6. Cristi, noi la bloc am făcut rost de un Karcher profesional. Am băgat 4 vecini cam 3000 de lei în diferite produse de detailling. Ghici de cate ori le-am folosit in ultimele 6-8 luni? O singura data toți și atunci o spuma rapidă și clătire.
    3 points
  7. Eu zic ca este reglata normal nu pare nimica anormal. Si zic eu ca este normal ca lupa din stanga sa bata mai jos altfel ar dernja participantii la trafic din sens opus .
    3 points
  8. Va salut! De aseară mi s-a împlinit visul și am ajuns proprietar de VW Phaeton. Recunosc ca nu am fost pe deplin rațional când am luat-o, adică am luat-o mai mult cu inima. Drumul spre casa a fost superb, intr-adevăr o limuzina frumoasa. vw Phaeton individual 3.0 TDI 4motion 240cp, 2009. pozele vor vorbi mai mult
    2 points
  9. @Rave , da tati...cum merge sandero ? ?
    2 points
  10. Azi am atins o noua "borna":
    2 points
  11. Azi am rezolvat si lumina de la usa din spate dreapta, pentru ca mi-am adus aminte, ce nu am facut si anume nu am codat si pe spate "exit door lights". Acum am toate 4 usi cu lumini pe led, mai ramane sa schimb si la oglinzi tot pe led si o sa fie alb, peste tot. Profitand de vremea oarecum buna (cam bate vantul) am zis sa continui ce incepusem aseara. Am inceput cu putina atentie in compartimentul motor. Apoi am continuat cu spalatul exteriorului si bineinteles aspirarea si stergerea interiorului, putin dresing pentru plastice si anvelope si, e gata de plimbat. Deseara mai fac o sesiune de poze
    2 points
  12. @yanq ai auzit de zicala : "Lady in the Streets but a Freak in sheets" -> Curata "luna" ON Road si murdara in OFF Road , eu cred ca este perfecta pentru situatia asta , curatenia masinii este gestionata de fiecare proprietar in mod diferit . Pe principiul asta ce rost ar mai avea sa ne schimbam sosetele zilnic ca oricum se imput dar in final utilitatea prin folosire tot acolo este.... @Muale , For the untrained eye they all look the same ! dar prin experimente personale si recomandari de la alte persoane veti constata ca sunt complet diferite 2 pt plastice - Unul cu efect Glossy , unul cu efect Mat 3 pt textil/piele - APC general use , piele si unul extra soft pentru plafon. 4 pt anvelope - unul pe baza de apa , unul pe baza de silicon , unul resiztent la temperatura mare (pentru motor) si unul for general and rapid use 4 pt jante - cu exceptia Sonaxului de Jante care este dublura au roluri diferite si ele - Hard, Soft , Aluminum polish and Wax .... 4 pt caroserie (ceara, sampon) - Hard Wax , Soft % Fast Wax ( for the average consumer on the go! ) sampon cu PH neutru sa nu atace ceara care tocmai a fost aplicata.......nimic mult , banalitati. @andrei0241 In afara de Samponul Sonax si dublura de la Sonax Jante , restul sunt puse in geanta de curatenie , nu cred ca vreau sa dau trigger cuiva cu o poza a ce se afla in "stocare" , nimic mult decat multiple la cele din poza de mai sus dar si alte solutii "no name" care nu merita mentionate. Pentru partea de geamuri deocamdata "Clin" este de ajuns , iar cele de Bitum , insecte .....concentrate de parbriz , chedere si altele nu meritau sa fie puse in poze cu "vedetele" . Urmeaza sa fie adaugate cateva solutii antiFOG si Rain Repeal Nu este rau punctul asta de vedere ! chiar mi-ai dat o idee . . .
    2 points
  13. Nu te banuiam de economie, ci doar ii raspundeam lui valy2d, avand si eu contact cu produsele ProX. In rest, iti dau dreptate, la noi, sa tii o masina (aproape) impecabila estetic e un chin, o munca de Sisif ( si scumpa) Spalarile regulate, la selfwash'uri, fac insa o treaba decenta in a pastra masina in timp.
    2 points
  14. Salut, Mai jos gasiti detalii despre noua mea masina(Jantele din poza, sunt cele de iarna): Volkswagen GOLF MK7 2.0 TDI 150CP Alb Oryx White Pearl Faruri Bi Xenon Ajustare dinamica a fasciculului luminos la virare Dynamic Light Assist Lane Assist Dynamic Lumini de zi LED Stopuri LED cu semnalizare dinamica OEM Park Pilot Senzori parcare cu afisaj fata / spate / laterale Lane Assist Cruise Control Adaptive Front Assist Pachet conectare Comfort Start / Stop Geamuri tenta fumurie din fabrica Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Volan incalzit Lumini interior ambientale Covorase interior vara/iarna OEM Duze instalatie spalare parbriz incalzite Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Oglinzi incalzite Transmisie Automata DSG Padele volan Auto Hold Jante Madrid OEM 17 echipate cu anvelope vara Jante 17 Sparco Pista cu anvelope iarna Michelin Alpin 5 Folie protectie autohealing faruri (aplicata de la zero KM) Coasting ABS/ ESP Keyless GO Keyless Entry Interior Piele + Textil Navigatie 3D cu update gratuit! Selectarea modului de conducere : Confort, Normal, Sport sau Eco. Computer de bord Premium cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Volan piele Scaune incalzite Masaj in scaun Sofer Trapa panoramica actionata electric A fost achizionata de la prim proprietar, din Romania, istoric la zi in reteaua Porsche, km actuali: 76000.
    1 point
  15. Salutare, Ma alatur si eu forumului, impreuna a mea 571HIE :). E un Golf 7 R Sportwagen, simplu, negru peste tot, deocamdata asa cum a iesit pe poarta fabricii (in afara de roti). Are 3 ani (2016) si 60,000 km. O intrebare, daca intr-adevar citeste cineva aceste posturi de prezentare: Mai are cineva 7 R Sportwagen, in Romania? Ca la RAR au trebuit sa ii faca omologare de model... Mersi, si drumuri bune la toata lumea!
    1 point
  16. Am schimbat si eu distributia (2.0 TDI CRLB). Coduri piese si pret aveti mai jos. P.S. am scapat de acel sunet pe care l-am descris anterior
    1 point
  17. @kicker franeaza singura daca iese unu in fata ta si vede ca nu ai intentia sa franezi, am patit de vreo doua ori de era sa ma dea cu botu de volan treaba e ca franeaza destul de brusc. @davides nu-l cunosc dar modificarile nu sunt asa costisitoare, majoritatea pieselor le-am luat mai ieftin decat din dezmembrari. Si culmea, bara fata si bara spate la dezmembrari au fost mai ieftine decat unele de Golf 5
    1 point
  18. Da, nu realizasem ce am scris. @ShadoWzZ, multumesc frumos
    1 point
  19. Salutare ! Dupa o ateptare nu foarte lunga (o luna si o saptamana) mi-a ajuns masinuta. Cand am fost si am ridicat-o de la dealer m-a surprins placut, in realitate arata mai bine ca in poze. Este un polo GTI cutie manuala, cu ceva optiuni cum ar fi: climatronic, faruri cu tehnologie led, cotiera, pachet iarna, senzori parcare fata-spate, suspensie sport-select, privagy-glass, radio CD Composition Media, trapa Nu am mers decat foarte putin cu ea si exclusiv in oras, dar este destul de sprintena. Sistemul de franare este ok pentru cum voi merge eu cu ea. Evacuarea este mult prea silentioasa pentru gustul meu, dar pe viitor poate o schimbam cu ceva mai galagios (macar finala). Ceva poze:
    1 point
  20. Clapeta nu a mai fost curățată niciodată. Mașina are 135.000km si 80% din ei sunt făcuți în oraș. Filtrul de motorină era curat. De obicei nu merg subturat, dar cum în oraș sunt multe străzi în lucru, traficul e aglomerat în anumite intervale de timp și mai ales se stă la semafoare sau intersecții fără prioritate. Nici fixul "Dieselgate" nu l-am făcut din cauza problemelor semnalate de cei care îl făcuseră.
    1 point
  21. Deci asa arata o masina in care a fost turnata/se toarna o galeata de bani ?
    1 point
  22. Folosesc textar cu textar si sunt foarte multumit. Ultimul set de placute ate a ajuns sub jumatate dupa 10-15.000km si au inceput sa pocneasca in portetrier la franari usoare. Sa vezi batai de cap sa gasesti ce trosneste cand tu stii ca ai placute noi de calitate
    1 point
  23. Buna seara, Este normal ca o lupa din stanga sa faca dunga mai jos? daca nu, se poate regla mecanic/ electronic?
    1 point
  24. E normal sa existe asa multe depuneri pe clapeta? Eu am desfacut'o o singura data la un benzinar turbo (125k km ai masinii, la mine de 40k - probabil nedesfacuta vreodata) si era curata bec
    1 point
  25. In mod normal se face adaptare, mai ales dupa curatare. Se reinvata pozitiile de cursa. Ptr demontat, max 30 min. Daca tot se da jos, recomand si repozitionarea "degetarului" din teava de evacuare, astfel incat gazele sa nu mai dea direct in clapeta.
    1 point
  26. Dap, de la bun început cam până la un litru la schimb. Raspunsul cu "consum tehnologic normal" îl știi. Acum consuma ceva mai mult, undeva la 1,5 l la schimb. Dacă aveam mai multă distanță pe autostradă, era ceva mai mare.? precizare: masina e fabricatie 2013(livrată în octombrie 2013, în carte 2014) motor CJZA
    1 point
  27. La cererea publicului ?, tot nespalate:
    1 point
  28. la mine Mann Frecious Plus se comporta foarte bine ,reviziile nu ating 12 luni sau 10.000 km
    1 point
  29. Revizia de primavara. Pentru corner light a ales becuri Philips H7 Racing Vision, +150% A montat rotile de vara impreuna cu flanse de 15mm ,fata/spate.Cam la limita dar nu ating in aripi Si cablaj nou la portbagaj. Cod vechi 3C8971182C Cod nou 3C8971182E mult mai flexibil
    1 point
  30. La Caddy, CAYD, este in functie de data de fabricatie a masinii, pana in 31.05.2011 sau dupa. Masina fabricata pana in 31.05.2011 - 0AM198140E, inlocuit din 01.07.2015 cu - 0AM198140M, inlocuit din 01.05.2017 cu - 0AM198142K Pentru Caddy fabricat de la 01.06.2011 - 0AM198140K, inlocuit din 01.07.2016 cu - 0AM198140R, inlocuit din 01.01.2017 cu - 0AM198142H
    1 point
  31. Să înțelegem ca nu e vreo aluzie la pățania omului ? Putem dezbate despre capabilitațile multivalente alte lui kodi
    1 point
  32. Poze noi. Urmeaza bucse noi (inspirat de pe aria G7 - suspensie zgomotoasa, o sa incerc aftermarket de GTI clubsport) si anvelope de vara.
    1 point
  33. Posibil sa fie si cuzinetii mai uzati, pana nu desfaci nu ai cum sa-ti dai seama. De mers merge cum a mers si pana acum, daca nu are bataie , greu de spus. Fumul la pornire e normal la km. care ii are.
    1 point
  34. Din analiza foto si eu sunt de parere ca a existat o agresiune asupra flancului anvelopei inainte de incidentul la care faci referire. Sunt o multime de cauze care pot provoca asa ceva, insasi datul jos de pe o bordura, mers pe sina de tramvai, de ex. Cred ca a fost si umflatura pe flanc dar n-ai avut cum s-o vezi pentru ca era pe interior. Dupa parerea mea anvelopa a actionat foarte bine, n-a facut explozie si ai reusit sa mentii masina pe traiectorie. Un cauciuc prost, slabit pe flanc, ar fi explodat si atunci chiar ai fi depins de noroc (cum mai vezi pe la stiri accidente cu masini care deviaza brusc pe contrasens sau in decor si apoi operatorul se opreste cu camera pe janta cu problema, care are cauciucul lipsa sau este franjurat).
    1 point
  35. Boss, nu eu am conceput scula, ci cei da la Karcher. Nu am nevoie sa confirmi tu, ca e deja testat si functional. E fix acelasi principiu ca la un furtun classic la care ai reglare de debit si o presiune constanta. Si daca e furtun mai lung, presiunea nu scade, deoarece circuitul se închide de pistolul de la lance. Cand scade presiunea, datorita apăsării pe pistol, pompa reporneste pentru a ține presiunea constantă. Chiar asa de grea e mecanica fluidelor?
    1 point
  36. Nu e deloc clar pentru ca ce descrii tu este fix opusul VW
    1 point
  37. tubulara de 34 ,nu incerca cu 36 ca strici capacul/hexagonul .
    1 point
  38. Conform RNTR nr 1/2009 ANEXA nr. 13 la reglementări se specifica : Verificarea emisiilor poluante 1. Autovehicule echipate cu mas 1.1 Atunci c
    1 point
  39. Ce rost are ? Dupa cateva fise nu tot in praf si noroi ajunge? Ar trebui sa ne bucuram de masini folosindu-le si nu pentru ca le avem...
    0 points
  40. la un cbab 2.0tdi ce cheie filtru ulei se foloseşte ?
    -1 points
  41. Care ma lamureste si pe mine , ce d-zo masoara ala acolo cu ceasul acela ?
    -1 points
  42. 6500e masina, apoi distributia, apoi alte chestii ca e veche masina. E cineva pe forum care a platit 6500e pe un golf 1.4 tsi 122 pe lant cu 180.000km pe bord, a schimbat distributia cu 6300ron la reprezentanta (cu variator). Deci a investit ~8000euro, la 8000euro imi cumparam un 1.0 tsi sau un 1.2 tsi an mai nou cu aceasi CP ca si 1.4 tsi, si aveam distributie pe curea, care se schimba la 180-210.000km.
    -1 points
  43. Se poate elimina din soft chestia cu preincalzirea. Ea este oricum prezenta doar intre anumite valori de temperatura (nu mai stiu valorile, dar era ceva de genul 5-20 grade).
    -1 points
  44. Știe cineva daca problemele cu distribuția au fost rezolvate pe modelele după 2010? Mă interesează un Seat Leon 1.4 tsi 125hp din 2011.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!