Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.03.2019 în toate secţiunile
-
Va salut! De aseară mi s-a împlinit visul și am ajuns proprietar de VW Phaeton. Recunosc ca nu am fost pe deplin rațional când am luat-o, adică am luat-o mai mult cu inima. Drumul spre casa a fost superb, intr-adevăr o limuzina frumoasa. vw Phaeton individual 3.0 TDI 4motion 240cp, 2009. pozele vor vorbi mai mult5 points
-
Buuun. Am fost din nou la soft, masina acum merge un pic mai bine, dar incarca prea sus si nu merge cat pentru puterea estimata in acest setup. Ma bucur asa de mult ca am inceput drumul asta, pentru ca aflu potentiale probleme si le rezolv inainte de a fi prea tarziu. Am pe lista in continuare: verificat si reglat injectoare (lucru care nu s-a intamplat cand am schimbat o-ringurile, si am inteles ca ar fi trebuit), 2 din ele au valori 1 si putin. Apoi verificat si schimbat daca e cazul ax cu came si tacheti. Cele din urma cred ca le schimb direct, exista sunet de tacanit care vine de acolo si nu vreau sa desfac odata ca sa verific si apoi inca odata ca sa schimb sau sa tin masina pe dreapta. Am luat, am schimbat, am rezolvat. Am zis c-o pun la punct tehnic, pai o pun.3 points
-
Salut, Va prezint daily car-ul meu, o am de la inceputul lui 2016, luata din Germania la 108.000km, intre timp a ajuns la aproape 150.000km. Motor 3.0 bitdi 313cp, quattro Ca si dotari ar fi: - ACC - Lane Assist - Pre sense - scaune confort cu reglaje electrice si memorii, incalzire, ventilate, masaj - bancheta spate incalzite - clima 4 zone - S-Line interior si exterior - Lumini ambientale - parcare automata - perdelute - geamuri spate privacy - sistem audio BOSE - evacuare cu active sound - soft close - keyless go/entry - inchidere portbagaj electrica - jante ROTOR pe 20. - MMI 3G Plus - camere 360 grade Cam astea imi vin in minte acum. Pozele sunt de la primul detailing complet. De atunci au mai urmat mici modificari.2 points
-
Ce rost are ? Dupa cateva fise nu tot in praf si noroi ajunge? Ar trebui sa ne bucuram de masini folosindu-le si nu pentru ca le avem...2 points
-
@cogdao Multumesc. @octavia 4ever culoarea mi-a luat ochii cand am ales-o, bineinteles selectasem sa le vad doar pe cele biturbo. @Boditza cateva mici retrofituri la tine nu-i necesar ca ai modelul facelift. Am avea asa: - lumini ambientale in buzunarele usilor ca nu aveam acolo, cred ca este pachetul QQ1 care-l am eu. - senzorul ala de la portbagaj pentru easy open, sau cum s-o numi... - facelift la farurile cu matrix. Grila fata de S6 cu ornamentele brushed aluminium (asa am avut si pe bara non facelift, pusa de mine) - stopuri cu semnalizarile dinamice + bumperul de S6 pt. evacuare quad. - suspensia pe perne OEM aveam suspensia S-Line. - side assist + capacele de aluminiu la oglinzi de S6. @bubu182 DPF-ul este pe masina, totul este stoc. Pe acelasi dyno am pus si TT-ul care avea soft la APR 260 cai, atat a scos si pe dyno-ul asta. Softul este tot la Dragos facut. Fara DPF a zis ca o duce safe in 405 cai. Am comandat si eu filtrul de aer si carcasa de RS + intercooler Wagner. Pana acum masina a aratat asa...la final va arata tot asa doar cu farurile cu matrix, grila am ales-o pe aceeasi. Sper sa pot scapa cumva de sigla aia cu S6 ca nu imi place, dar nu se potriveste cea de quattro pe grila asta. Eventual sa tai suportul din grila. In iarna a beneficiat de detailing complet + folie transparenta pe toata partea din fata...si acum schimb bara ?2 points
-
Astazi am facut revizia anuala, schimband filtrele si uleiul, bujiile, toate cele 4 si bieletele antiruliu pe fata. O bujie era ok, doua se incalzeau putin mai greu si una era intradevar moarta; cele 3 le-am pastrat de schimb. Dupa schimbul de bielete antiruliu pe fata s-au diminuat zgomotele suspensiei de un anumit fel si altele au disparut complet. Am avut si un "meci" cu cei de la autokarma galati, unde nu voi mai calca de aici incolo, dar sta e alta poveste deja. Am curatat si clapeta de acceleratie, care avea depuneri de aproximativ 1-2mm spre surpinderea mea. Ajuns acasa, am schimbat si jantele de iarna cu cele de vara. Inainte de a le schimba, am spalat arcurilor rotilor si am fost surprins de cat noroi a iesit, desi experienta offroad imi este necunoscuta mie . Urmeaza un spalat exterior si o curatenie la interior, precum si curatarea jantelor si anvelorpelor de iarna si punerea la pastrare.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Nu te banuiam de economie, ci doar ii raspundeam lui valy2d, avand si eu contact cu produsele ProX. In rest, iti dau dreptate, la noi, sa tii o masina (aproape) impecabila estetic e un chin, o munca de Sisif ( si scumpa) Spalarile regulate, la selfwash'uri, fac insa o treaba decenta in a pastra masina in timp.1 point
-
Produsele de la ProX nu fac minuni, le'am incercat si eu, crezand ca fac economie. De'atunci, ptr jante (dar si caroserie, ptr inlaturarea particulelor metalice), am ramas la SFE/ IronX1 point
-
Ceau @Hightlink, Dupa parerea mea motoarele TSI sunt mult superioare celor aspirate , simti ca conduci si ai cu ce, pe cand la 1.6 16v e "moartea caprioarei" acceleratie foarte slaba- consum foarte mare , motor fiabil dar sincer mie nu-mi ofera placerea de a conduce. Ca si probleme la TSI cea mai mare este distributia , cand face galagie distributia nu mai astepti , o schimbi ( de preferinta la o reprezentanta) costa cam 2300-3000Ron depinde de motor .Mai sunt si comportamente anormale la unele( mai moare motorul la prima cheie la temperaturi joase daca nu accelerezi putin, cauza necunoscuta ?) , dar depinde de norocul fiecaruia si cum a fost condusa/intretinuta masina inainte. Despre Renault, am avut dar cu exceptia motoarelor aspirate foarte fiabile, am o parere foarte proasta pica totul dar motorul functioneaza .Piesele sunt scumpe, ora de reparatii in reprezentanta este foarte scumpa iar reteaua lor de reprezentante Autoeuropa e varza , niste samsari mai scumpi. Ex: reparatie macara geam Nissan Primera cu banda de hartie , cost 200ron a tinut 4 zile , explicatia lor: daca nu ti-am schimbat toata macaraua nu ai nici o garantie.In conditiile in care am reparato apoi eu cu un "soricel" si cu silicon.1 point
-
Istoric vehicul , facilitate noua introdusa de RAR - gratuit : http://pro.rarom.ro:8080/dosar_vehicul.aspx1 point
-
la mine Mann Frecious Plus se comporta foarte bine ,reviziile nu ating 12 luni sau 10.000 km1 point
-
Filtul de polen este Mann Frecious Plus . La filtrul de ulei folosesc tubulara de 32.1 point
-
1 point
-
@Muale Cam asta patesc toate passat-urile cc : https://vwforum.ro/topic/127635-portbagaj-blocat-passat-cc/ L-am reparat in urma cu mai bine de 2 ani,atat a tinut. @YRX Folosesc de mult timp acest tip de filtru care este si echiparea OE. Nu am avut astfel de probleme.La tine problema e in alta parte ,nu la filtru. Nu mai am filtrul vechi,oricum nu era asa negru ca al tau1 point
-
Vad ca folosesti filtrul de ulei Purflux. Am pus si eu la ultimul schimb si am cam avut probleme cu el, e prea restrictiv. Motorul avea un relanti mai aspru la rece si a clantanit si un culbutor la un moment dat. L-am schimbat dupa 1000 de km cu un Mahle. Cand l-am scos era si deformat, turtit spre interior. Mahle care l-am folosit anterior a iesit dupa 10k km perfect drept. Poti sa pui o poza cu filtrul vechi?1 point
-
A aparut si facelift ul in ultimele 6 luni de cand astepti .. mi se pare un termen prea mare de asteptare .1 point
-
1 point
-
Dincolo de bass, Dynaudio reda foarte clar si fidel sunetul. Foarte probabil gama dinamica e net superioara boxelor standard. Eu am un test prin care imi dau seama daca sistemul audio reda fidel si clar: felul in care se aude chitara bass. Sistemele standard nu reusesc sa separe clar sunetele produse de aceasta si le inglobeaza intr-un sunet general. Dynaudio permite diferentierea clara a instrumentelor si a frecventelor sunetului.1 point
-
1 point
-
Nu am mai scris din 2011 aici...am vrut de atatea ori sa mai pun poze cu masina sau cu numarul de km la cifre rotunde, dar nu am mai reusit, chiar daca am facut pozele la momentul oportun. Mai ales sa fie si ca un jurnal. Am facut cu vreo 2 saptamani in urma poza la 140.000 si uite ca m-am mobilizat Am facut putin peste 100.000 k in cei 10 ani de cand o am.1 point
-
Fugiti ca de dracu de ei - inselaciuni pe banda. Am av masina in reparatie - au tinuto doua luni, costurile le-au urcat in 4000E la predare masina avea in continuare probleme. Am ajuns la PBN - dupa o constatare - piese facturate dar neschimbate - piese schimbate dar cu defecte.1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor, Ca sa inlaturam orice dubiu(inclusiv al meu) ,referitor la placutele de frana ATE, am atasat fisele celor doua variante,2880 si 2749,luate de pe situl ATE Online. traducere: für Fahrzeuge mit elektronischer Feststellbremse=pentru vehiculele cu frână de parcare electronică für Fahrzeuge ohne elektronische Feststellbremse=pentru vehiculele fără frână de parcare electronică O zi buna tuturor ATE-3.0460-2749.2.pdf ATE-3.0460-2880.2.pdf1 point
-
Explicatia e mai complicată si nu am vrut sa intru in detalii. Asa ca vine are chef, spor la citit https://textar-professional.com/textar-training-center/the-use-of-copper-grease-on-modern-brakes/1 point
-
Dimineata nu mergea, "Server Error in '/' Application. Runtime Error...." Acum e picat de tot.0 points
-
Da si nu prea. Prima data verifica daca iti functioneaza bine etrierii spate si cablu de la frana de mana. Circula putin cu masina si vezi daca se incing tare rotile dupa cativa km. Dupa ce rezolvi problema cu etrierii, daca o ai, ai doua variante: discuri + placute noi, preferabil acelasi producator sau rectificat pe strung discurile+ placute noi. Din poze discurile par ca mai au multa carne, e decizia ta ce faci.-1 points
-
Pe foaie da, in realiate nu. Pune cutia in modul manual in treapta II si la 1300 rpm pune pedala la fund (fara kick down). Observa unde trage masina cel mai tare, acolo e cuplul maxim. La motorul CFGB e aproape de 3000 rpm punctul asta. PD-ul trage mai de jos si e o idee mai brutal.-1 points
-
Primul drum de o banda ploiesti buzau, modul "sport", singur in masina...70 kg...noroc de 2 soferi de tir ce au franat pana la oprire altfel tandari ma faceam. Drum facut de zeci daca nu sute de ori cu alta marca aceeasi motorizare si greutate. Una e impresia una e evidenta grilei de radiator al unui tir..... incep sa ma gandesc serios daca doar emisiile de noxe sunt trucate ??? in rest masina e un urias.....problema e cu picioarele-1 points
-
Nu esti deloc. Tirul mergea cu 80 la ora, eu la fel. Eram in viteza a 4 a. Am trantit acceleratia si "m-am dus". Nu trebuia sa fac mai mult de 4 sec. Iar eu eram de abia la jumatatea lui. Masina trecuse de la 2000 la 3500 de turatii fara sa simt nici un boost. Am bagat a 5 a repede si de abia abia dar cu aia oprind in loc. N-am patit in viata mea asa ceva in sute de mii de km pe drumuri nenorocite rau. Recunosc principala vina e a mea...nu eram obisnuit cu masina si am tratat-o ca pe cea veche...era sa-i nenorocesc si pe altii. Dar totusi, motorul mi se pare f. slab.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00