Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2019 în toate secţiunile

  1. Salut, Va prezint daily car-ul meu, o am de la inceputul lui 2016, luata din Germania la 108.000km, intre timp a ajuns la aproape 150.000km. Motor 3.0 bitdi 313cp, quattro Ca si dotari ar fi: - ACC - Lane Assist - Pre sense - scaune confort cu reglaje electrice si memorii, incalzire, ventilate, masaj - bancheta spate incalzite - clima 4 zone - S-Line interior si exterior - Lumini ambientale - parcare automata - perdelute - geamuri spate privacy - sistem audio BOSE - evacuare cu active sound - soft close - keyless go/entry - inchidere portbagaj electrica - jante ROTOR pe 20. - MMI 3G Plus - camere 360 grade Cam astea imi vin in minte acum. Pozele sunt de la primul detailing complet. De atunci au mai urmat mici modificari.
    2 points
  2. gata, am reusit sa achizitionez si sa montez si anvelopele PS4 245 40 ZR18 93Y ,dot 0119. am indreptat si jantele ca erau varza. S-a schimbat total masina, imi place maxim.
    2 points
  3. ...numai ca benzina de 180/190 cp a lipsit aproape un an. Daca asteptam sa apară la drive test plus o alta asteptare de 6-7 luni dupa comandă, era cam prea mult. Așa că am "riscat" sa comand benzina de 190 imediat ce a devenit disponibilă. Vis-a-vis de așteptări... nu mă astept sa am puterea mașinii de acum - 220 cp din V6 de 3200 cmc, tot benzina, veche de 18 ani - încă merge perfect. Dar nu poate fi mare diferență. Și câștigul imens este la funcționalitatea și confortul date de noile tehnologii. La mașina actuală nu am avut nici un fel de probleme cu motorul sau cutia automată și sper să am același noroc și cu cea nouă.
    1 point
  4. Arata mai bine jantele alea intr-o parcare decat intr-o padure. Parerea mea care este! Pe cuvant de pionier! Produsul din stanga "Nero" lasa si negru pe unde dai cu el?
    1 point
  5. Salutare, M-am decis sa fac si eu un topic in care sa prezint unul din cele doua Passat-uri, si primul am ales sa fie cel B6. Poveste lui B6 a inceput in vara lui 2018 cand eu eram 24/7 pe site-urile de vanzari auto, ture dupa ture la toate parcurile auto din oras in cautarea unui B6 care sa aiba toate optiunile pe care au le voiam. Avand inainte un B5.5, 1.6 CL, automat am avut mai multe asteptari plus ca nu am vrut sa luam, iar o sub-motorizarea pentru acesta caroserie. Gandul meu initial era la un B6 cu un motor de 1.8TSI sau chiar si un 2.0TSI DSG, sau chiar un 2.0 TDI BMP, problema era, nu am gasit nici o masina care sa aiba tot ce imi doream eu, ba aveau unul din motoarele mentionate mai devreme, dar nu aveau echipari care sa-mi placa si invers, aveau echipari bune, dar motorul nu era okay. Cred ca vazusem majoritatea masinilor care erau din oras sau prin apropiere, pana cand gasesc acest individ intr-un parc auto. Ma apropii usor de el, si acum imi aduc aminte cum statea la soare, in fata tuturor, primul lucru care mi-a sarit in ochi au fost incaltarile, fix pe placul meu, apoi ma uit pe foaia care era pusa pe bord si observ urmatoarele: Passat B6 2.0 TDI 170CP, imediat am inceput sa ranjesc, in mintea mea, totul bine si frumos pana acum. Deschid masina, arunc o privire inauntru, si deja stiam ca urmeaza sa cumparam aceasta masina. Interiorul era din piele neagra, intr-o foarte buna stare, scaunele nu aveau cute, cotiera iar asa arata foarte bine, fetele usilor nu erau lasate, pe scurt un interior de piele foarte bine intretinut, cu mici imperfectiuni, dar na, e perfect normal la o masina cu 11-12 ani vechime. Oarecum imi facusem o parere in mare despre masina, era exact ce imi doream, imbina echiparile cu o motorizare capabila pentru acea caroserie, singurul lucru care imi displacea era faptul ca e break. Intr-un final am realizat ca masina asta avea tot ce ii trebuia si am renuntat la ideea de sedan only.
    1 point
  6. Daca vreti sa vedeti ce pachete sint puse pe masina, cind a fost produsa etc..: https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/seat
    1 point
  7. Busted azi pe Strada Izvor Poza facuta de la foarte mare distanta ! Mi-a atras atentia portbagajul si culoarea masinii si am facut legatura ! Dupa ce am citit ce ai patit mai sus .... , prin ce stres ai trecut.... mai ales dupa ce am citit faza cu expirarea garantiei in cateva zile de la incident , mi-a trecut prin cap........ Luck is strong in this one ! Sa te bucuri de ea in continuare !
    1 point
  8. Superbă mașina și sa o stăpânești sănătos. Cred ca și radioului nu e originalu, nu im dau seama dacă acel din poze pare ca radio standard. Oricum nu contează chestia asta, poate ii o chestie bună ca ai un radio mult mai bun!
    1 point
  9. Pasiunea nu are limite, treaba cu pagina de instagram la masina e veche si in continuare la moda ? E o placere pentru mine sa fac asta, ca sa nu imi spamez contul personal cu masina ...
    1 point
  10. Istoric: la mine apareau modificari ciudate ale semnalului de comanda a injectoarelor (schimbate cu VDO noi) care coincideau ca aparitie cu impulsuri regasite pe alimentarea ECU in momentele de variatie a turatiei motorului (chiar daca teoria sustine ca orice variatie a tensiunii la intrarea in ECU este filtrata si nu se transmite catre iesiri, practic, in cazul ECU Continental+cablajul aferent nu este chiar asa). Am verificat atent alternatorul, papucii, cablul de legatura intre alternator si bara de alimentare si de la ECU. Am refacut papucul cablului dinspre bara de alimentare in care cablul era putin oxidat, ocazie cu care semnalul parazit s-a diminuat dar nu a disparut. Cum ultima veriga din lantul de generare al tensiunii era fulia de la alternator, am decis s-o schimb (sincer, nici eu nu credeam ca voi rezolva ceva). In cazul meu a functionat, a disparut semnalul parazit impreuna cu caraitul injectoarelor iar motorul s-a linistit instantaneu asa cum nu a fost niciodata. Tensiunea pe baterie, care inainte de schimbarea fuliei varia cu 0,25 volti intre relanti si motor turat fara consumatori, variaza acum cu maxim 40 mV in aceleasi conditii. Concluzia mea: variatiile in alimentarea ECU (de orice natura) pot fi motive de caraiala si de distrugere a elementelor piezo. Daca as fi avut service auto mi-ar fi placut sa studiez in continuare fenomenul.
    1 point
  11. Proiect upgrade intercooler- finished Am reusit sa scap si de vuvuzeaua de care vorbeam putin mai sus si acum este totul ok... Dupa multe incercari de schimbat coliere si cuple ,teste,montat/demontat,mi-a trecut prin cap sa imi fac 2 capace care sa le pun la inceputul si sfarsitul traseului si sa bag aer pe instalatie si sa identific vuvuzeaua... Din pacate era fix unde nu vroiam...adica la imbinarea de sub far...dar i-am dat de cap... Am reuzit sa pun si scutul...deci totul este ok acum... Am probat cu ocazia asta si vechiul sistem Pozne
    1 point
  12. Pentru CAVD, BSE, BSF, CAXA, CBZA, CBZB, CDAA, CNWA, cutie DQ200: - 0AM198140F, inlocuit din 01.11.2015 cu - 0AM198140N, inlocuit din 01.12.2016 cu - 0AM198142B, inlocuit cu 01.01.2017 cu - 0AM198142L
    1 point
  13. Am decis sa mai astept o saptamana cu rotile de vara, mai am si un drum de munte in weekend.. apoi le schimb Intre timp, va mai incant cu o poza... are ceva aparte !
    1 point
  14. schimba ciolanele de pe spate.
    1 point
  15. Ai dreptate, asa ar trebui, dar eu spun ce am patit. Am schimbat acum 20.000 km injectoarele si pompa de inalte cu unele noi VDO. Dupa adaptarile pentru minima cantitate mergea bine cam 1000 km dupa care incepeau sa caraie iarasi in sarcina mare sau la repornirea motorului la cald. Ma obisnuisem cu ideea ca "asa fac toate". Aveam foarte usoare vibratii la relanti (turometrul era stabil) fara sunetul specific de fulie, incarcarea bateriei era ok, doar intinzatorul de curea si motorul aveau mici trepidatii iar la accelerari bruste se poticnea putin. Fulia demontata nu era blocata, la mana se invartea intr-un singur sens. Dupa schimbarea acesteia e cu totul alta masina... s-au stabilizat corectiile pe injectoare, au disparut orice fel de vibratii, motorul la relanti e nemiscat, au disparut orice fel de zgomote de injectoare indiferent de regim si toate astea fara o noua adaptare pentru minima cantitate. Normal ca nu este o regula pentru toate masinile dar asta s-a intamplat la mine.
    1 point
  16. Cum nu e de stat în casă, zic sa ne jucăm cu cele 3 camere: Telephoto, Wide-angle si Ultra Wide....în ordine înversă ?
    1 point
  17. Eu am reconditionat injectoarele 1,6 CAYC la Reconditionari injectoare Otopeni. 500 lei bucata garantie un an . Le am din vara trecuta si nu sunt probleme. Oamenii mi-au dat valorile injectoarelor la sosire si la predare si nici macar nu am fost cu masina la ei . Am trimis doar injectoarele si dupa o zi au revenit cu tot cu coduri de rescriere. Ideal ar fi sa mergeti cu masina la ei, in cazul meu nu s-a putut, dar dupa injectoarele trebuie montate in service autorizat ca sa beneficiati de garantie. Oamenii foarte profii si eu am fost multumit deoarece cautam de mult timp asa ceva si nu credeam sa gasesc. Pana la ei am schimbat la injectoare intr-o veselie. Pot fi gasiti pe net si FB.
    0 points
  18. ce sint alea? nu toti ne pricepem - eu caut sa montez paravanturi, imi plac mult si ca aspect si le consider si f utile, te-ai gandit la varianta asta? - despre torpedou: e oricum f mic. La megane 2 2004 aveam un torpedou dublu/tripul. Nu inteleg ce a fost in capul lor. poti sa imi spui te rog, acel suport magnetic cat a costat, si daca are lamelele suficient de subtiri cum sa permita lasarea in jos a fantei? dupa cum arata in poza ta, pare ca sint ridicate, probabil tocmai din acest motiv, sau ma insel? de ce tii ventilatia inchisa?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!