Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2019 în toate secţiunile

  1. Proiect upgrade intercooler- finished Am reusit sa scap si de vuvuzeaua de care vorbeam putin mai sus si acum este totul ok... Dupa multe incercari de schimbat coliere si cuple ,teste,montat/demontat,mi-a trecut prin cap sa imi fac 2 capace care sa le pun la inceputul si sfarsitul traseului si sa bag aer pe instalatie si sa identific vuvuzeaua... Din pacate era fix unde nu vroiam...adica la imbinarea de sub far...dar i-am dat de cap... Am reuzit sa pun si scutul...deci totul este ok acum... Am probat cu ocazia asta si vechiul sistem Pozne
    3 points
  2. Pasiunea nu are limite, treaba cu pagina de instagram la masina e veche si in continuare la moda ? E o placere pentru mine sa fac asta, ca sa nu imi spamez contul personal cu masina ...
    2 points
  3. 2 points
  4. Pai masinile ieftine sunt in general din cauza de: 1. KM foarte multi (dati inapoi cel mai probabil): Asta se traduce intr-o uzura per total, avansata, cat si intr-o uzura mai ales a elementelor motor + transmisie (cutie, planetare, cardan+diferential daca e cazu). Ai in vedere si faptul ca in alte tari reviziile se fac in general la 30k km (fata de 10k cum facem noi), ceea ce inseamna o uzura mult mai mare pe motor, in timp incepe sa capete anumite abateri, pierderi de ulei, sa "pape" ulei. In timp de asemenea se vor crea depuneri pe tot circuitul de aer, EGR, clapete, admisie, valve etc. Odata cu acesti km vine si o incarcare mare a DPF-ului, dar sa zicem ca il duci la service-urile care se ocupa cu curatare dedicata DPF (sunt FF ok + garantie + iese ca nou daca nu are probleme gen sa fie topit) Daca e cutie automata, clar are o uzura avansata, ambreiaje, mecatronic, etc. (e bine sa verifici sa aiba reviziile la maxim 60k km facute) 2. Probleme ascunse sau uzuri mari: Probleme la cutie daca e dsg, sa schimbe prost, sa nu schimbe in toate treptele, sa aiba socuri, sa sara din viteza, sa iti dea erori aleator. Uzura pe piese gen volant, ambreiaj/e, distributie, turbina, motor etc Pierderi ulei/antigel pe la anumite piese, imbinari etc. 3. Accident: Pe langa multele riscuri ca masina sa mearga stramb, sa traga stanga/dreapta, sa bata la viteza.. etc etc mai sunt si cele de siguranta: sa nu mai aiba airbaguri sub capacele ce le ascund, sa aiba lonjeroane sau alte elemente de siguranta duse si la un accident te faci acordeon. 4. Conversie facuta de la UK la volan stanga: Depinde cum a fost facuta.. una 100% cum trebuie nu prea lasa probleme, dar daca nu e ok pot aparea probleme electrice, electronice, iluminat, optiuni nefunctionale.. etc 5. Masina inundata: Pot aparea probleme pe partea electrica/electronica foarte foarte DES. Recomand sa iei o masina cu seria verificata la reprezentanta (cauta pe cineva care lucreaza in sistem sa te ajute), sa aiba periodic reviziile facute, la timp, la numarul de km corect. Verificare temeinica la mers la drum lung, viteza, franare, cutia sa schimbe perfect in toate vitezele, sa retrogradeze perfect pe manual fara sa dea socuri. Verificare cu aparat pentru grosime lac, ca sa gasesti avarii umplute cu kit. Verificare cu diagnoza erori INAINTE SI DUPA CE MERGI CU MASINA, fiindca multi vanzatori intra inainte sa vii tu si sterg erorile ca sa ti-o arate "curata". Verificare deviatie injectoare sa nu sara de 0,8 - 1 Verificare regulator pompa inalte (cauta pe google ca gasesti cum, are 2 suruburi se demonteaza in 2 minute si cauti de span facut de pompa inalte). In general la masinile cu multi km + neintretinute, o sa bagi bani multi, o sa repari ceva si imediat o sa pice altceva... Iti recomand daca tii neaparat sa iei o masina ieftina dar buna, sa o iei din germania prin persoane serioase care aduc masini de la licitatii etc, acolo nu prea se dau tepe, totul e foarte transparent, si despre istoric revizii, accidente, cat si despre orice zgarietura etc a masinii. NU DIN RO ! ... doar daca nu esti extrem de priceput si stii perfect tot ce sa verifici. Aveti grija ce luati.... sunt banii vostri, beliti ochii de 10 ori .. cereti sfaturi, ajutor, etc. Succes !
    2 points
  5. Sa vina vara, gata am pus rotile de vara, acelasi model alta culoare iar pe cele vechi cred ca le pastrez de iarna nu merita vandute pe cateva sute de lei cand la autosoft au luat-o in sus de tot cu preturile( aproape 200 ron schimb de anvelope pe 17 cu azot si toate cele, fara spalare si saci ca daca le musti si pe astea dai 250 sa schimbi niste roti). In rest toate bune am montat si footrest-ul, se pune super usor, va urma sa vopsesc bara spate si un detailing la exterior plus protectie. Spor la km.
    2 points
  6. Eu am spus să o lăsați mai ușor cu Liqui Moly măcar o perioadă pentru că a intrat complet în posesia lui Wurth. Și avem destule branduri iubite pentru produsele de calitate, care, când au intrat la stăpân, nu au mai fost cum erau. Vreți, nu vreți, trebuie ținut cont și de acest aspect-situația companiei, cine îi sunt stăpânii. Ravenol, cât sunt eu de supărat pe politica lor de prețuri, are datele exact așa cum trebuie: companie independentă, sănătoasă financiar, nu dă semne de expansiune cu orice preț (asocieri, joint venture, preluare de alte companii). Cât îi va ține, nu e nimic bătut în cuie.
    2 points
  7. Din 2021 producatorii de masini vandute in UE vor trebui sa indeplineasca o medie de 95g/km CO2 pe toata flota. Asta e echivalent cu un consum de 4.1l/100km la benzina si 3.6l/100km la diesel. Nu ma pricep prea bine la treaba asta dar inteleg cam asa: daca eu produc doua masini: una hibrida ce emite 50g/km CO2 si alta pe benzina ce emite 139g/km CO2, nu voi plati amenda pentru ca media mea va fi de 94.5g/km CO2 cat timp voi vinde in procent egal ambele masini. Cred ca fara hibridizare va fi cam greu sa obtii cifrele de poluare pe care UE le vrea. VW printre aliti s-ar putea sa plateasca amenzi destul de mari si aceste amenzi sa se reflecte in pretul masinilor. S-ar putea ca masinile gen Peugeot 208 si VW Up sa fie 100% electrice ca sa traga media in jos si sa dispara motoarele mici de pe masini mici de oras. Ati cumpara o masina mai scumpa cu 10-15% ca sa platiti amenda sau ati merge la un alt producator gen Toyota care are deja hibride si vor putea vinde si variante pe benzina cu motoare mai potente. Articole: https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/cars_en https://www.am-online.com/news/manufacturer/2018/12/10/car-makers-face-significant-fines-for-co2-emissions-target-failures http://www.automarket.ro/stiri/constructorii-auto-risca-amenzi-de-4-miliarde-euro-daca-nu-respecta-tintele-88673.html
    1 point
  8. Salutare, M-am decis sa fac si eu un topic in care sa prezint unul din cele doua Passat-uri, si primul am ales sa fie cel B6. Poveste lui B6 a inceput in vara lui 2018 cand eu eram 24/7 pe site-urile de vanzari auto, ture dupa ture la toate parcurile auto din oras in cautarea unui B6 care sa aiba toate optiunile pe care au le voiam. Avand inainte un B5.5, 1.6 CL, automat am avut mai multe asteptari plus ca nu am vrut sa luam, iar o sub-motorizarea pentru acesta caroserie. Gandul meu initial era la un B6 cu un motor de 1.8TSI sau chiar si un 2.0TSI DSG, sau chiar un 2.0 TDI BMP, problema era, nu am gasit nici o masina care sa aiba tot ce imi doream eu, ba aveau unul din motoarele mentionate mai devreme, dar nu aveau echipari care sa-mi placa si invers, aveau echipari bune, dar motorul nu era okay. Cred ca vazusem majoritatea masinilor care erau din oras sau prin apropiere, pana cand gasesc acest individ intr-un parc auto. Ma apropii usor de el, si acum imi aduc aminte cum statea la soare, in fata tuturor, primul lucru care mi-a sarit in ochi au fost incaltarile, fix pe placul meu, apoi ma uit pe foaia care era pusa pe bord si observ urmatoarele: Passat B6 2.0 TDI 170CP, imediat am inceput sa ranjesc, in mintea mea, totul bine si frumos pana acum. Deschid masina, arunc o privire inauntru, si deja stiam ca urmeaza sa cumparam aceasta masina. Interiorul era din piele neagra, intr-o foarte buna stare, scaunele nu aveau cute, cotiera iar asa arata foarte bine, fetele usilor nu erau lasate, pe scurt un interior de piele foarte bine intretinut, cu mici imperfectiuni, dar na, e perfect normal la o masina cu 11-12 ani vechime. Oarecum imi facusem o parere in mare despre masina, era exact ce imi doream, imbina echiparile cu o motorizare capabila pentru acea caroserie, singurul lucru care imi displacea era faptul ca e break. Intr-un final am realizat ca masina asta avea tot ce ii trebuia si am renuntat la ideea de sedan only.
    1 point
  9. Azi am profitat de vreme frumoasa si i'am facut o spalare mai temeinica, ca dupa iarna. Demontat rotile si curatate interior/exterior cu SFE, spalate cu simt de raspundere pasajele rotilor. Ar mai fi cateva pete de scos cu argila, insa am fost multumit ca nu au aparut zgarieturi pe caroserie pe timpul iernii. Rotile de vara probabil abia spre sfarsitul lunii, ca se pare ca vor mai urma cateva nopti cu temperaturi spre 0gr M'am uitat atent si la ornamentele cromate de la geamuri, doar la pasager au aparut acele pete, insa sunt mici si deocamdata nu deranjeaza vizual
    1 point
  10. Ai aici poza pentru Europa cu tot cu analiza uleiului : https://www.oil-club.ru/forum/topic/34484-mobil1-esp-5w-30-svezhee-new-2018/ Eu unul nu gasesc pe nici un site acest bidon de comanda in Ro.
    1 point
  11. @volnick1986, ai dreptate cu ce recomanda ETKA si cu ce recomanda ELSA, coduri diferite. Codul acela cu A la sfarsit (din ELSA) a fost eliminat din 2011 pe anumite piete, nici in EU nu se mai gaseste, doar in USA, daca are cine sa-l ia. Cu siguranta asta a fost prima recomandare, din momentul in care s-a alcatuit manualul. Ramane sa pui recomandarea actuala din ETKA, G052532A2. Nu folosi altceva decat OE, pentru o diferenta de 150-200Lei nu merita sa risti integritatea cutiei, mai ales ca a tinut bine pana acum.
    1 point
  12. daca vrei sa faci comanda, aici http://colormfa.ru/forum/viewforum.php?f=6
    1 point
  13. Inspecția presupune o trecere prin service de rutină. Ideea nu e rea, daca ar fi gratis. ? cred ca e undeva la 100 ron daca nu ma înșel. Repet, nu se schimbă nimic, decat daca e musai necesar (gen plăcute frana). Eu oricum dau prin service 2x an pentru înlocuire roți. Prima inspecție e la 2 ani, după care intervalul scade la 1 an. Uleiul primește indicatie clara ca si durata de viata, iar restul se schimbă conform recomandărilor la un anumit nr de km.
    1 point
  14. 1 point
  15. Buna seara! Am realizat si eu schimbul distributiei folosind urmatoarele piese pentru masina din semnatura (sper sa fie de folos codurile pentruu cei ce au acelasi tip de motorizare): - KIT DISTRIBUTIE CONTITECH CT1168K1 - POMPA APA OE VW 04L121011L - ANTIGEL FARA SILICATI OE VW G013A8JM1 1.5L - CUREA TRANSMISIE CU CANELURI CONTITECH 6PK1026 - INTINZATOR CUREA TRANSMISIE INA 534 0552 10 Sanatate si noroc!
    1 point
  16. Ar fi faine alte scaune; in rest e wow masina! Si nu doar pentru varsta ei... Pana la urma celor de la Mazda le-a placut atat de mult modelul incat au scos unul la fel
    1 point
  17. Arata foarte fain babuta.
    1 point
  18. Usor usor se pare ca ma voi retrage si eu din lista de asteptare. Am ca estimare de productie saptamana 16. Deci chiar si cu mici decalaje in mai ar trebui sa ma bucur de masina. Totusi nu e nimic 100%sigur. Astept confirmarea finala de la dealer.
    1 point
  19. Nu era ulei ci motorina. Schimbat garniturile la pompa de tandem si e uscat din nou
    1 point
  20. Nu comandati ambreiajele strict dupa codul de mai sus, doar dupa seria de masina si la dealeri veti primi cu siguranta ultimul cod valabil, codurile depind si de marca din grup, chiar daca CLHA este un singur motor pe toata gama codurile de ambreiaj pot sa difere in functie de marca si model-ul de masina pe care s-au montat (probabil conteaza masa masinii, hartile ECU, cutia - rapoarte transmisie, hartile din mecatronic, etc). Ce am dat exemplu mai sus este pentru CLHA pentru Golf, acolo este un singur cod. De ex. la Skoda, CLHA, ambreiajul DQ200 are istoria de coduri de la CAYC de mai sus, cu incepere de la terminatia G. La Audi, CLHA, are aceeasi istorie de coduri ca la CAYC de mai sus, cu incepere de la terminatia K.
    1 point
  21. Pentru CAVD, BSE, BSF, CAXA, CBZA, CBZB, CDAA, CNWA, cutie DQ200: - 0AM198140F, inlocuit din 01.11.2015 cu - 0AM198140N, inlocuit din 01.12.2016 cu - 0AM198142B, inlocuit cu 01.01.2017 cu - 0AM198142L
    1 point
  22. Am decis sa mai astept o saptamana cu rotile de vara, mai am si un drum de munte in weekend.. apoi le schimb Intre timp, va mai incant cu o poza... are ceva aparte !
    1 point
  23. Pentru CLHA, cutie DQ200: - 0AM198142T
    1 point
  24. Felicitari Andrei. Intradevar, o masina super ok. BTW, si eu...dupa 2 ani, sunt inca nostalgic dupa "fosta".
    1 point
  25. A venit si momentul acesta, inevitabil. Masina are acum un nou proprietar, un nou prieten, care o sa aiba in continuare grija de ea asa cum am avut si eu. A ajuns pe maini bune si cred ca vor fi fericiti impreuna. Dupa aproape 11 ani de convietuire, pot spune ca Passatul meu B6 a fost o masina extraordinara. Lasand la o parte problemele, din punctul meu de vedere impardonabile, trecute cu vederea multi ani de catre VW AG - injectoare, pompa motorina, caseta de directie din plastilina - in toti acesti ani de convietuire masina asta a cerut destul de putini bani raportat la anii ei si rulajul aferent. Si apoi, hands down, a rezistat cu brio la toate modificarile pe care i le-am adus inca din tineretea ei. A mers multi ani si multe zeci de mii de kilometri cu puteri crescute - cu pana la 65% fata de fabrica - fara sa sufere din cauza asta. Nici macar o clipa. Sau sa reproseze. Am desfacut motorul din pura curiozitate la ultima revizie si nu avea pic de uzura interna. Asta confirma ceea ce am sustinut de la bun inceput. Daca este intretinuta si exploatata corespunzator, masina asta este cat se poate de fiabila pentru o masina produsa in epoca consumerismului, in Europa. Chiar peste medie. Indiferent de ce ar spune experti, jurnalisti, analisti. Masina asta pentru mine a fost dovada. Alaturi de inca alte cateva exemplare bune, aflate in situatii similare, ale unor persoane pe care le cunosc bine. Ale unor prieteni. In concluzie, o sa-mi fie dor de senzatiile pe care mi le oferea. Zi de zi. Dar ma bucur ca a ramas aproape si ca voi continua sa o vad pe strazi, mancand asfaltul. Se poate inchide, ori pastra - dupa aprecierea moderatorilor. Poate va fi de folos si altor posesori ori viitori posesori de Passat B6.
    1 point
  26. Se rezolva cu galerie noua sau limitator Dieselgeek
    1 point
  27. Sunt foarte multumit de rezultat, masina se simte mai relaxata acum, urca mai lejer in ture la acceleratii usoare. Sunetul zic eu ca e aproape de stock, ceea ce ma incanta foarte tare. @Laurentiu_LWR e un pic de fum, dar nu ma deranjeaza indiferent de la ce o fi.
    1 point
  28. De ex. pentru CAYC. Codurile pentru DQ200: - 0AM198140, inlocuit din 01.11.2013 cu - 0AM198140G, inlocuit din 01.02.2015 cu - 0AM198140K, inlocuit cu 01.07.2016 cu - 0AM198140R, inlocuit din 01.01.2017 cu - 0AM198142H
    1 point
  29. Revin cu un feedback legat de un service din Cluj (mai exact locatia este in Sannicoara) si anume Jepo Service. Am ajuns la acest service la recomandarea unor cunostinte si ce am rezolvat pana acuma la masina si ce voi mai rezolva (pentru ca urmeaza in perioada urmatoare sa mai trec pe la service cu schimbul unor repere) m-a convins ca este decent si foarte ok. Ce apreciez eu la un service si ce caut de regula: comunicare ok cu mecanicul, gasirea de rezolvari la pret corect si mai ales acceptul de a sta langa masina si a vedea ce se lucreaza (asta tine si de dorinta mea si curiozitatea de a vedea cum se face, ce se face, ce procese tehnice implica x, y, z demontari si montari). Mecanicul (Horea) este foarte serviabil, daca este de comandat piese, are rabdare sa caute pana gaseste la cel mai ok pret pentru client, lucreaza curat si ordonat, preturile pentru manopera sunt foarte decente. Cel putin pentru mine si buzunarul meu sunt mai mult decat suportabile. Nu sunt genul care sa bat 20 de service-uri si sa am termene de comparatii prea multe. Daca gasesc un service bun, pai logic si normal, tot la acea locatie ma intorc. Insa comparand ceea ce am vazut la Jepo Service ca si costuri si ce am mai aflat de la x, y, z persoane legat de alte service-uri din Cluj, pentru mine mi se pare decent totul. Ca si client, acest service m-a castigat si prin urmare cand o sa am nevoie (sper nu foarte des ), voi solicita serviciile lor.
    1 point
  30. Uite aici, poate te ajuta: https://www.clubtouareg.com/forums/f43/a-c-condensation-drain-outlet-cant-find-it-38457.html Totodata curata si scurgerile de la compartimentul de sub stergatoare. In spatele contraripilor fata vei gasi cate un mustiuc de cauciuc care canalizeaza apa jos. Alea se umplu de frunze si mizerii si se blocheaza. In spatiul ala se pot aduna cantitati mari de apa.
    1 point
  31. becul e facut sa se aprinda, siguranta nu
    1 point
  32. activarea nu trebuie sa fie facuta online, se face si offline. De fapt adaptarea ceasurilor cu ecu, scriere cipuri chei, etc. Deci, daca avem buget disponibil.... petru ceasuri, transformare mufa 36 la 32 pini sau adaptor, can gateway mai nou, ceasuri de Tiguan si eventual inlocuire pompa ABS daca a ta nu suporta..... codarile si restul se rezolva. Adaptarea, cipuri chei, etc.... altfel nu porneste masina
    1 point
  33. Vine vine primavara, ne pregatim de noul sezon cu cateva imbunatatiri, am luat maneta tempomat, footrest de audi tt(a venit si cu pedale oem la pachet) plus cateva maruntisuri, o boxa dreapta originala ca a mea si-a dat duhul, un cheder ciupit la usa soferului, 2 anvelope noi de vara si un set de jante similare cu ce am acum doar ca sunt reconditionate si au o culoare mai inchisa. Saptamana asta s-a gandit un nene in trafic ca bara mea spate vopsita anul trecut e prea lucioasa si s-a oprit in mine, asa ca am facut azi constatare si se va vopsi in primavara la pachet cu aripa fata dreapta care in partea de jos are inceput de rugina(o voi schimba), greu se gaseste una buna fara rugina. Km 255.000 povestea continua.
    1 point
  34. Inteleg ca eu sunt proprietarul de Tiguan vizat, si ma bucur ca sunt varii opinii pe forum, dar nu m-as grabi sa le epuizez pe toate, sa ne ramana cateva si cand ne-om vedea la vreo întâlnire. ? Mașinile sunt in mare parte la fel, tehnica este a celor de la vw, care le-au permis altora sa o foloseasca doar ca sa vândă mai mult la costuri mai reduse, decat sa isi faca skoda propriile motoare si cutii. Repet, diferentele intre ele sunt de natura pur subiectiva iar kodiak are minusurile lui. Cert este ca am condus kodiak DSG 4x4 de 190cp si m-a nemultumit din diverse motive, dar prefer sa nu le pomenesc aici din respect pentru cei care l-au cumpărat. @yankincluded! Asta nu inseamna ca nu am vazut o parte din ele si daca mergeam mai mult de 30 de minute sigur vedeam si altele. Ma amuză in schimb, cand cineva evidențiază la Allspace defecte pe care eu le-am adus la suprafață (eu le-am scris doar din mandrie, ca sa laud vw, evident!). Chiar m-am amuzat! Acele "defecte" de pe Allspace sunt constatate în luni de zile de utilizare. Ar fi fost bine ca cei cu kodiace nu doar să emită o confirmare a cumpărării, "dom'le, e perfecta, este peste vw, dar sunt altii rai care ne taie injust la scor" cand eu m-am convins cu ochii mei ca are lipsuri. Probabil asta nu are deloc legatura cu mândria kodiaciștilor. Macar eu le-am prezentat pe ale mele pe topicul meu, puteti sa faceti la fel daca va lasa inima. Si sa nu imi spuneti ca nu exista. Dacă ne păstrăm in acelasi trend, probabil ca in curând o sa vad opinii că noul kodiak RS este inovator ca are un NOU motor biturbo diferit de cel al VW desi motorul e pe piață de aproape 4 ani. Yupee! @yank Te rog sa recitesti sa vezi ca nu am pomenit de low-cost pe undeva, ba chiar incerc sa fiu echidistant si sa nu aduc ofense nimănui. Si chiar nu as putea vorbi de pret redus la un Kodiak style de 190cp la 41k euro. ? In concluzie, apreciez replicile fine, dar nu si cand unii lovesc cu bocancii fara rost... Cu scuzele de rigoare si cu permisiunea dvs ma dezabonez de la acest topic. Las "ownerii" de kodiak sa se complimenteze intre ei.
    1 point
  35. Se poate cu vcds sau obd eleven. Eu am avut jetta si am pus golf.
    1 point
  36. Asa este, acum am vazut asta, retinusem mai mult partea de oras si am omis literele magice, RS.
    1 point
  37. Nu pot spune decât"in sfârșit", a primit și Skoda ceea ce ceilalți au de vreo 2 ani de acuma. Eu unul nu as mai lua o mașină fără acest gadget, mai ales că la kodiak ceasurile de bord clasice mi se par anoste de-a dreptul. Toate mașinile vor avea astfel de ecrane pe viitor, posibilitățile de customizare fiind multe și chiar utile. Contra: riscul de defectare este considerabil mai mare decât la ceasurile clasice.
    1 point
  38. S-a activat transport mode si de aceea apare pe bord mesajul. Fie rulezi 20-30 km si se dezactiveaza automat fie poti dezactica cu VCDS in meniu aplications
    1 point
  39. Si crezi tu ca daca aia de la fabrica zic ca filtrul de polen se schimba la 60k sau la 30k, regula e valabila si in Romania... Aia e regula valabila in tarile cu apa calda, unde masina se spala de 2 ori pe an si atunci din plictiseala. Da-l de curiozitate afara si vezi cum arata.
    1 point
  40. Pentru ca, pentru a echilibra o roata, capacul central al jantei se demonteaza pentru a monta roata pe axul masinii de echilibrat...
    1 point
  41. da..te ajut eu : Nu vei baga niciun pin in mufa , ci te vei lega cu firele de la lampi la alte fire. In mufa calculatorului de usa intra un singur fir alb gros, parca la pinul 10,de acesta te vei lega cu plusul lampii, apoi aici urmeaza mai multe variante...eu am ales-o pe cea care mi s-a parut cea mai rapida si simpla, si anume: am scos dopul indicat cu sageata verde. Am declipsat, impins in interor cele 2 clipsuri indicate cu sageti rosii(aceste clipsuri fixeaza cablajul yalei portierei). Dupa aceasta am ridicat usor cablajul pana la nivelul gaurii indicate cu sageata verde. Cu un cutter am desfacut izolatia manunchiului de fire si le-am luat apoi pe rand pe cele albe subtiri, sunt 5 sau 6 in acel grup. cu un ac le intepam pe rand si vedeam in functie de pozitia yalei care imi intrerupea alimentarea la inchiderea usii. Daca nu am fost f explicit astept intrebari si cand ajungem la un rezultat final poate un moderator adauga la tutorialul initial. Practic este o legare direct la instalatia masinii...fara a fi controlata de vreun controller, deci nu necesita activare cu interfata.
    1 point
  42. Primul drum de o banda ploiesti buzau, modul "sport", singur in masina...70 kg...noroc de 2 soferi de tir ce au franat pana la oprire altfel tandari ma faceam. Drum facut de zeci daca nu sute de ori cu alta marca aceeasi motorizare si greutate. Una e impresia una e evidenta grilei de radiator al unui tir..... incep sa ma gandesc serios daca doar emisiile de noxe sunt trucate ??? in rest masina e un urias.....problema e cu picioarele
    -1 points
  43. E subtire la motorizare, mai pui 1500 si ai alte optiuni mai agere, 1,6 la 110 CR e mare diferenta.
    -1 points
  44. Poti verifica si pe topicul meu, ca si eu am anumite dileme cu noua formula asta..si care e exact bidonul respectiv.
    -1 points
  45. Nu esti deloc. Tirul mergea cu 80 la ora, eu la fel. Eram in viteza a 4 a. Am trantit acceleratia si "m-am dus". Nu trebuia sa fac mai mult de 4 sec. Iar eu eram de abia la jumatatea lui. Masina trecuse de la 2000 la 3500 de turatii fara sa simt nici un boost. Am bagat a 5 a repede si de abia abia dar cu aia oprind in loc. N-am patit in viata mea asa ceva in sute de mii de km pe drumuri nenorocite rau. Recunosc principala vina e a mea...nu eram obisnuit cu masina si am tratat-o ca pe cea veche...era sa-i nenorocesc si pe altii. Dar totusi, motorul mi se pare f. slab.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!