Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.03.2019 în toate secţiunile

  1. A venit si momentul acesta, inevitabil. Masina are acum un nou proprietar, un nou prieten, care o sa aiba in continuare grija de ea asa cum am avut si eu. A ajuns pe maini bune si cred ca vor fi fericiti impreuna. Dupa aproape 11 ani de convietuire, pot spune ca Passatul meu B6 a fost o masina extraordinara. Lasand la o parte problemele, din punctul meu de vedere impardonabile, trecute cu vederea multi ani de catre VW AG - injectoare, pompa motorina, caseta de directie din plastilina - in toti acesti ani de convietuire masina asta a cerut destul de putini bani raportat la anii ei si rulajul aferent. Si apoi, hands down, a rezistat cu brio la toate modificarile pe care i le-am adus inca din tineretea ei. A mers multi ani si multe zeci de mii de kilometri cu puteri crescute - cu pana la 65% fata de fabrica - fara sa sufere din cauza asta. Nici macar o clipa. Sau sa reproseze. Am desfacut motorul din pura curiozitate la ultima revizie si nu avea pic de uzura interna. Asta confirma ceea ce am sustinut de la bun inceput. Daca este intretinuta si exploatata corespunzator, masina asta este cat se poate de fiabila pentru o masina produsa in epoca consumerismului, in Europa. Chiar peste medie. Indiferent de ce ar spune experti, jurnalisti, analisti. Masina asta pentru mine a fost dovada. Alaturi de inca alte cateva exemplare bune, aflate in situatii similare, ale unor persoane pe care le cunosc bine. Ale unor prieteni. In concluzie, o sa-mi fie dor de senzatiile pe care mi le oferea. Zi de zi. Dar ma bucur ca a ramas aproape si ca voi continua sa o vad pe strazi, mancand asfaltul. Se poate inchide, ori pastra - dupa aprecierea moderatorilor. Poate va fi de folos si altor posesori ori viitori posesori de Passat B6.
    4 points
  2. Cativa de 1 Oare e acelasi cod de culoare???
    2 points
  3. Salut, cred ca ai vazut deja postarea din hai hui prin Europa. Am facut in 2018 Stelvio+ Grossglockner. Ca sa fiu sigur ca nu prind aglomeratie pe Stelvio am pornit dimineata de la cazare (6 am) iar la ora 9 eram deja sus. Iti recomand sa faci traseul dinspre N spre S, atentie la biciclisti, mai ales in tuneluri, ca intri de la lumina la intuneri si nu poarta echipament reflectorizant. Traseul pe care l-am urmat este acesta: https://www.google.com/maps/dir/Viena/Innsbruck/Decathlon+Bolzano+Bozen/Saltaus/Aprica,+Provincia+Sondrio,+Italia/Magera/Lienz/Bruck+an+der+Großglocknerstraße/Viena/@46.3883262,10.5916319,9.04z/data=!3m1!5s0x47829c2dbcb700d7:0xbfc71daeadf775e0!4m56!4m55!1m5!1m1!1s0x476d079e5136ca9f:0xfdc2e58a51a25b46!2m2!1d16.3738189!2d48.2081743!1m5!1m1!1s0x479d6ecfe1f8ca73:0x9d201c7d281d9b0d!2m2!1d11.4041024!2d47.2692124!1m5!1m1!1s0x47829c2da0f18f0f:0x2d1ef49ee377e5c7!2m2!1d11.3355786!2d46.4862674!1m5!1m1!1s0x4782ba10a03dc487:0xdf973c8ef05e4297!2m2!1d11.1987327!2d46.729525!1m5!1m1!1s0x4783bc3ca559246f:0x5db2964cda7c8224!2m2!1d10.1523763!2d46.1539586!1m5!1m1!1s0x47795ce708682efd:0xc1b32f0154324945!2m2!1d12.5163398!2d45.7760274!1m5!1m1!1s0x47775df33af9ab35:0xabab5e14dd85353b!2m2!1d12.76272!2d46.82769!1m5!1m1!1s0x47771c1bc1e18773:0x40097572de66410!2m2!1d12.8248556!2d47.2873025!1m5!1m1!1s0x476d079e5136ca9f:0xfdc2e58a51a25b46!2m2!1d16.3738189!2d48.2081743!3e0 Cu mentiunea ca de la Merano am luat spre Stelvio Pass si am coborat spre Aprica, un drum foarte ingust, virajat, care mi-a pus un zambet tamp pe fata. Aprica a fost mai solicitant de condus decat Stelvio. Nu inteleg de ce nu ma lasa sa pun traseul prin pasul Stelvio, banuiesc ca este inchis circulatiei. Aici ai un mini album de poze : https://www.flickr.com/photos/133753033@N08/with/30876402088/ Pentru cazare am folosit airbnb, a fost cel mai convenabil. Desi dupa Stelvio am zis ca nu o sa ne mai impresioneze nimic in materie de peisaje, am ramas cu gura cascata la drumul dinspre Venetia spre Lienz-Grossglockner, pur si simplu vezi niste munti imensi in stanga si dreapta aer curat, drumuri bune, si oameni fericiti, zambitori.
    1 point
  4. Se rezolva cu galerie noua sau limitator Dieselgeek
    1 point
  5. Poze noi. Urmeaza bucse noi (inspirat de pe aria G7 - suspensie zgomotoasa, o sa incerc aftermarket de GTI clubsport) si anvelope de vara.
    1 point
  6. Pentru cei carora le caraie injectoarele fara motiv (injectoare verificate, EGR bun, etc)... incercati sa va schimbati si fulia de la alternator, chiar daca pare buna. Se pare ca are o mare influenta (in mod paradoxal) in buna functionare a partii electrice. Vorbesc din experienta proprie.
    1 point
  7. Cum nu e de stat în casă, zic sa ne jucăm cu cele 3 camere: Telephoto, Wide-angle si Ultra Wide....în ordine înversă ?
    1 point
  8. Cu Delphi nu prea am făcut codari. Îl am și pe acesta, dar îl folosesc pt altele. Din codare pe 46, se face. Vezi cum are Delphi
    1 point
  9. Singurul care se cerea schimbat era cel de polen. Cel de aer mai mergea. Filtrul de motorina nu l'am schimbat, fiind pentru 90k il schimb la urmatoarea revizie. Motorul toarce mai rotund si e mai putin zgomotos dupa schimbul de ulei (sper sa nu fie doar o impresie ? ).
    1 point
  10. Sunt breakuri cu care nu te'a fi descurcat doar rabatand 2/3 din bancheta, asa ca nu e departe de utilitara
    1 point
  11. O poza pe fuga... Llumar atr15
    1 point
  12. Sa ai idee cum arata: https://www.aliexpress.com/item/A-C-Heater-Blower-Motor-Resistor-6Q1907521B-6Q1-907-521B-For-Audi-A2-Seat-Ibiza-4/32881752044.html?aff_platform=api&cpt=1552682201322&onelink_item_from=32881752044&onelink_thrd=0.0&onelink_page_from=ITEM_DETAIL&onelink_item_to=32881752044&pvid=0bc573e5-a839-4e7b-b683-71ce58f351a2&onelink_duration=1.36624&sk=cgvMsnja&aff_trace_key=27462d971f4c43b1aedbed474583d6e5-1552682201322-06932-cgvMsnja&onelink_status=noneresult&scm=1007.22893.125764.0&terminal_id=01e0de9331954330921de33e1d52b86b&onelink_page_to=ITEM_DETAIL DIY:
    1 point
  13. La aproximativ 1 an de zile am zis ca este timpul si de prima revizie. Km ~ 22k. E mai simplu de exprimat cu imagini ?
    1 point
  14. Am rezolvat si problema cu cricul masinii "prea scurt" : Foarte stabil ! material usor si e facut special sa incapa in portbagaj in locul unde vreau eu. Acum roata se ridica cam 4 cm de la sol.
    1 point
  15. am folosit un confort vechi ca sa fac adaptor eu pe masina nu am taiat nici un fir totul e cu mufe rama este facuta de mine din 2 rame diferite taiate pe cnc si foarte multa rabdare la finisaje Can GW am 7N0 907 530 AK dar nu tine de can meniul tine de retrofitul de bcm
    1 point
  16. So it begins Am montat pana la urma anvelopele de vara , nu mai puteam sa rezist , zilnic ma holbam la ele .... Asa ca am curatat bine exploratorul si l-am incaltat corespunzator de vara sa facem asa cateva poze de incalzire chiar daca soarele se lasa asteptat. Ca parere personala , cea mai mare schimbare care o exprima acum Exploratorul este .....Atitudine ! Are Atitudine si sta cu nasul pe sus ! In pozele de mai jos este putin "lasat" pe spate deoarece aveam jantele de iarna in portbagaj => 80KG. Si sa incepem cu detaliile : Set de iarna = Jante SIMA 16 inch cu anvelope Nokian WRD4 XL - 215 65 R16 = 20 kg bucata (fix) Set de vara vechi =Jante Philadelphia 17 inch cu anvelope Bridgestone Dueller HP 235 55 R17 = 22.2 kg bucata Set de de vara nou = Jante Philadelhpia 17 Inch cu anvelope Michelin Lattitude Cross XL 235 65 R17 = 24.1 kg bucata Astept sa fac cam 500km cu anvelopele ca sa pot da o parere mai detaliata despre ele , din cate am citit pe forumuri dupa ce se depaseste acest prag (~300mile) acestea se "lasa" si cresc in performante. Asa ca asteptam.... Am facut si comparatia cu vechile anvelope de vara pentru a cat de mult difera viteza cu noile anvelope de 65 talon in loc de 55 . Default de fabrica masina este facuta sa arate cu 6% mai mult decat viteza reala la drum. Testul a fost facut cu GPS comparand viteza afisata pe ceas versus cea de pe GPS si rezultatele au fost cam asa: Asa ca de acum , ce am afisat pe ceas bate cu ce este real cu o marja extrem de mica . Pe comparatia de diametru este trecuta o diferenta de 7,5% dar avand in vedere ca GPS masoara in unitati intregi,merge si asa "i can live with that" . Jantele si anvelopele de iarna au fost curatate si "depietrificate" , am scos toate pietricelele din zimtii cauciucurilor , curatat jantele si aplicat solutie de cauciucuri pentru a le pregati de hibernare. As vrea sa spun ca a mers totul ok....dar inca de la inceput am albit putin in cap cand am curatat jantele cu Sonax si am realziat ca ceea ce credeam eu ca sunt urme de Jeg de fapt erau zgarieturi adanci in interiorul jantelor stanga/dreapta fata : Cea mai buna explicatie care o pot gasi este ca au intat pietre intre etrieri si Jante si au frecat pana au lasat urmele acestea , doar pe fata sunt zgarieturile astea, pe spate se prezinta impecabile . Probabil de la "Marea namoleala" am prins ceva pe la roti si nu am auzit cand s-au macinat. Dupa ce mi-am revenit din soc , consolat de faptul ca sunt pe interiorul jantei si ca mai mult ca sigur zgarieturile au fost facute "din cauza mea" am trecut mai departe la operatia de "depietrificare " Aproape 4 ore mai tarziu....... Am reusit sa scot 99% din pietrele prinse intre zimtii jantelor de iarna : cu inca o surpriza gasita pe parcurs : Cuiul ala ruginit statea foarte bine acolo fara sa piarda aer , cine stie de cand era acolo..... asa ca l-am scos si ghici ce? a iesit tot aerul .. poate fac un experiment sa ii bag eu un soricel dar deocamdata am lasato asa sa "rasufle" usurata . Acum daca tot a fost un weekend cu experimente am zis in toata nebunia mea sa "masor" si eu cantitatea de pietre care o secot din anvelope. Nu am masurat anvelopa cu anvelopa , ca m-as fi dus direct la spitalul 9 , am luat si eu la "total" . Asa ca am curatat bine zona de "lucru" inainte sa ma apuc , apoi m-am apucat de treaba, la final am maturat tot de pe podeaua anterior curatata si am pus la cantarit. Nu stiu cum o sa vi se para voua rezultatul dar eu unul am ramas socat..... 153 g..... sa zici ca mai e o marja acolo de eroare dar totusi..... o medie de 38 grame pe roata mi se pare enorm de mult , destul de mult cat sa transmita vibratii la viteza mare... Tinand cont de faptul ca la echilibrat rotile au cerut tot in jurul a 40 grame /roata , mi se pare enorm de mult..... But wait there's more ! Nu am de ce sa mint si sa zic ca m-am gandit la toate consecintele inainte de a lua anvelope mai mari decat este "recomandat" . Am facut si eu o lista cu pro/contra , am facut un calcul matematic pentru a determina unghiul amortizorului vs distanta anvelopei , am calculat distantele de la contra-aripi vs dimensiunea anvelopei .....toate ieseau ....pe hartie. Dar se pare ca nu m-am gandit la tot ..... aparent pentru extra 2 CM garda la sol castigati ,cricul Tiguanului a devenit inutil si nu mai pot ridica masina : Maxim 1 cm lipseste la ridicare pentru a desprinde de la sol roata . Dar nu cred ca este ok sa lucrez cu asa cu limita mica , asa ca o sa ma orientez catre un cric mai lung , un cric de Toareg , daca tot are anvelope de Touareg , sa ii dam si un cric de Toareg , conditia este sa intre in compartimetul meu de depozitare acutal (langa triungi) . Uite cum mi-am facut de treaba sa ma documentez si sa caut dimensiunile cricului de Touareg vs Tiguan.
    1 point
  17. Salut, esti sigur ca pe brelocul ala nu scrie R5? De la Skoda Fabia R5, model de raliu in grupa Wrc2.
    1 point
  18. Am terminat si cu acest retrofit , am montat in sfarsit si navigatia noua ! Pana la urma am mers pe varianta de 9 Inch similara cu ce am postat eu initial numai ca aceasta are android 8 am cumparat navigatia de la colegul @Akaiu07 pana la urma Pana acum sunt foarte multumit de ea , merge perfect , waze , maps ,bluetooth, etc... Abea astept sa o testez la un drum mai lung. Toate comenziile de pe volan sunt functionale , senzorii de parcare sunt functionali inclusiv afisarea pe display a functiilor care se modifica la climatronic. Si uite asa am adus Exploratorul la nivelul de echipare dorit , in 4 luni de la achizitie , Not bad
    1 point
  19. depinde de centrala electrica care o are, daca suporta. Oricum, in cei 7 ani de la postarea lui, cred ca a aflat daca merge sau nu ....
    1 point
  20. Incearca la alta masina ca a ta si o sa vezi ca tot asa face ,e normal
    1 point
  21. Tocmai de asta, dieselul NU se incalzeste in veci la ralanti.
    1 point
  22. @danpuf ca să te scutesc eu de efort, aici lumea folosește intens și cu mare succes uleiuri de la RedLine, Amsoil, Millers. Sau poți să comanzi online ulei de la Delticom, Carlson, Idemitsu, Xenum. Absolut excepționale! Păcat că nu ai vrut să citești, era foarte interesant!
    0 points
  23. 19.700 km Cred că merg la RAR sa o trec utilitara in talon . Glumeam cu soția la ieșire că trebuie să lăsăm copilul la București pentru că nu vom avea loc. Din fericire a rămas loc suficient, am rabatat doar 2/3 din banchetă .
    0 points
  24. Duminica de relaxare cand cauti cu gps-ul distanța cea mai scurtă dintre 2 repere ?
    -1 points
  25. Leasing? Ce e acela? Suntem stăpâni pe situație ? Kodi nu pățește nimic pe astfel de trasee intrucât este manevrată cu responsabilitate. Cu băița de după este ca nouă (mai puțin cromul) ?
    -1 points
  26. Kodi din nou la înălțime...
    -1 points
  27. ? Nu prea avea cine să coboare, doar GLA-ul era cutezător sus la cabană. Intre timp au mai reusit sa urce încă două 4x4. Pe traseu in partea incipientă sunt cateva locuri deszăpezite pentru trecere in ambele sensuri dar erau ocupate de cei ce nu au îndrăznit mai mult ( un Q si un Duster). Oricum...e un loc ce merită abordat din multe puncte de vedere ?
    -1 points
  28. E vorba de greutatea masinii ca pe ea o opresti, nu puterea. Si mie mi se par foartr mici discurile pe care le are masina asta... iar cost saving pe franare nu e tocmai inteligent din partea audi.
    -1 points
  29. cred ca Liviu glumeste mai sus, dar poti citi aici o lista f buna facuta tot de el, alege orice ulei din lista in functie de buget: Poti consulta si lista de uleiuri aprobate de VW, aici (iti faci un cont, e gratis): https://erwin.volkswagen.de/erwin/showApprovedOils.do
    -1 points
  30. Salutare. Timp de 12 ani am folosit numai LM si doua schimburi cu Polytron. As vrea sa incerc si altceva, ce ma sfatuti dintre cele de mai jos. Valvoline, Fuchs si Ravenol. Multam.
    -1 points
  31. imi poti recomanda ceva fara sa mai caut eu prin sutele de pagini ?
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!