Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2019 în toate secţiunile

  1. @danpuf Citeste topicul . Cu aceeasi bani gasesti ceva mult mai ok
    4 points
  2. Cativa de 1 Oare e acelasi cod de culoare???
    2 points
  3. O poza pe fuga... Llumar atr15
    2 points
  4. Mai facem si noi cate ceva...
    2 points
  5. Si noutatile tot continua sa vina... si eu tot n-am timp de ele Luni cred ca am numerele noi.. permanente ❤️
    2 points
  6. Salut din nou, am fost prezent pe forum cu mkvgti, recent am achizitionat un Audi A4 B9 quattro. Am vrut neaparat quattro, am asteptat pana am gasit varianta asta, buna zic eu, an 2016, 60k km, optiuni frumusele si destule, va las cateva poze... sper sa gasesc eventualele sfaturi in probleme, chiar daca nu e VW. Multumesc! Numai bine...
    1 point
  7. Finaly she's here si asteptarea a luat sfarsit Multumesc celor care m-au ajutat sa iau o decizie, m-au sfatuit pe forum sau pe mesagerie. Fiecare are si-o viata privata si de aceea multumesc pentru timpul acordat in pentru consiliere. PS. Sa nu credeti ca am terminat. Vor urma si alte intrebari/nelamuriri ce vor aparea pe parcursul "concubinajului/mariajului". Asa ca sa-i facem o prezentare sumara a "albastrelei" Skoda Octavia 3 FaceLift, 1.4 TSI, 110kw/150CP, manuala 6+1, echipare Style @ 16.400 euro pret final. G0G0 Culoare Blue Denim HA tapiterie: Stofa, Onyx 8SP Blocuri optice spate TOP LED $LS Cod intern NZ4 Cod intern $07 Cod intern CleverPack PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor UG1 Hill Hold Control PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD 7X1 Senzori parcare spate YOK SKODA Connect Care Connect (3 ani) 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta M-am apucat de butonat...regulamentar dupa o bere in cinstea ei .... si am reusit sa deslusesc luminile ambientale, posturi de radio cu memorare cu tot, inregistrare Care Connect si conectare si altele. Nu mi-a iesit pasenta insa cu conectarea Android Auto sau Smartlink cu ultimul apk. Nu stiu unde si ce gresesc dar mai sap.
    1 point
  8. Gasesti la oricare din distribuitorii autorizati, inclusiv gama Professional https://www.castrol.com/ro_ro/romania/services/castrol-distributors.html
    1 point
  9. La aproximativ 1 an de zile am zis ca este timpul si de prima revizie. Km ~ 22k. E mai simplu de exprimat cu imagini ?
    1 point
  10. Primele semne au aparut, posibil sa mai functioneze o vreme, dar asa usor va trebui sa fii pregatit din punct de vedere financiar. Cred ca ar fi bine sa vezi cu ochii tai cum apare eroarea pe vcds:
    1 point
  11. Ce mai puteai face era sa-i scoti siguranta sau bornele de la baterie.
    1 point
  12. Multumesc Florin Am gasit si asta :
    1 point
  13. Am ramas dator cu niste poze cu camera de bord (dashcam): Si...asa filmeaza: https://youtu.be/21UUcWJcBfE https://youtu.be/GaijXP3Y9ak https://youtu.be/KPQo-xDRpiA Si gata, ajunge si cu capitolul asta. Intre timp, masina a primit grile de bora. Gasite la cineva cu defect, luate si reparate de mine. before: After: Si rezultatul: Drumuri bune!
    1 point
  14. @K ti-am raspuns In alta ordine de idei, masina inca asteapta inmatricularea.. pana atunci.. achizitii .. achizitii sper sa prind ceva timp sa le si folosesc curand
    1 point
  15. 1 point
  16. Salutare, Scuze pentru intarziere, a fost o saptamana foarte aglomerata. Mai jos gasiti produsele pe care le-am folosit la training. Am folosit aceste produse pentru ca pe acestea le aveam in atelier. Se pot folosi si alte produse care fac acelasi lucru. http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html - curatare jante (se poate aplica si pe caroserie pentru inlaturarea particulelor din fier) http://www.pro-detailing.ro/autobrite-direct-magifoam-spuma-prespalare-auto-1l-p-1908.html - spuma pentru prespalarea exteriorului http://www.pro-detailing.ro/solutie-curatare-universala-koch-chemie-green-star-1l-p-3330.html - solutie degresare (se poate folosi inclusiv pe plasticele interioare ale masinii, nu ataca, nu decoloreaza, etc). Mixul pentru prespalare l-am facut din vreo 100 ml de Magifoam si 50 ml de Green Star. Folosim Green Star cand exteriorul este foarte murdar. http://www.pro-detailing.ro/lupus-premium-wash-mitt-manusa-microfibre-spalare-auto-p-1708.html - manusa microfibra pentru spalarea corecta http://www.pro-detailing.ro/sampon-auto-concentrat-gyeon-q2m-bathe-essence-400ml-p-4713.html - sampon spalare auto - dilutia lui este foarte buna, eu am pus cam 2 - 3 capacele la 10 litri de apa http://www.pro-detailing.ro/pro-detailing-prosop-uscare-auto-90x60-cm-p-1987.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-super-twist-70x90cm-p-4031.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/argila-fina-decontaminare-pro-detailing-200gr-p-4826.html - argila fina pentru decontaminarea mecanica a lacului, se poate folosi si pe geamuri (inainte de aplicarea tratamentului hidrofob) http://www.pro-detailing.ro/optimum-no-rinse-236-ml-spalare-fara-clatire-p-178.html - il folosim ca lubrifiant pentru argila, este foarte bun si economic http://www.pro-detailing.ro/sonax-profiline-perfect-finish-pasta-polish-auto-mediu-p-1148.html - polish foarte fin, l-am folosit ca paint cleaner - curatarea lacului inainte de aplicarea cerii sau a sealant-ului. Se poate utiliza si manual impreuna cu un aplicator de ceara http://www.pro-detailing.ro/lake-country-ccs-55-white-polishing-pad-burete-polish-mediu-140-mm-p-1565.html - buretele folosit impreuna cu pasta de polish mai sus mentionata http://www.pro-detailing.ro/alcool-izopropilic-1000-ml-p-1427.html - degresarea suprafetei inainte de aplicarea protectiei. Il folosim in dilutie 50 - 50 cu apa distilata. La training, am aplicat 2 protectii pe capota - ceara - http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-supernatural-wax-walnut-edition-ceara-auto-p-2302.html - sealant - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-protect-shine-hybrid-npt-sealant-vopsea-p-1563.html Orice intrebare aveti, scrieti aici si raspund cu cea mai mare placere. Poate mai facem o intalnire in Noiembrie, iar tema training-ului o alegeti voi. Sau putem face doar o sesiune de intrebari si raspunsuri sau un webminar live pentru intrebari si raspunsuri (in felul acesta sta fiecare acasa, in fata calculatorului ). Cum doriti
    1 point
  17. Interesant, deci tu la -5° mergi pe anvelope de vara. Te-ai gandit ca daca dai de un filtru, legea zice ca de la 7° in jos esti in culpa ? Nu mai zic de vreun accident din pricina ta, ca n-au tinut franele.
    1 point
  18. Sunt cateva lucruri putin neclare si incorecte in postul tau si anume: 1. Orice fabricant de anvelope conform normelor EU da garantie la ele 5 ani, deci in 5 ani calitatea cauciucului nu sufera alterari semnificative si este bun de rulat. 2.Anvelopele de iarna dedicate se refera in special la aderenta pe zapada si gheata functie de forma si amprenta anvelopei.Un set all season nu va fi niciodata in stare sa performeze in zapada si sa iasa din situatii 'inzapezite' cum o va face unul dedicat de iarna. Pentru vara se pune problema acvaplanarii in situatii de ploaie abundenta, cele dedicate prin forma amprentei reusind cu brio sa elimine apa dintre anvelopa si asfalt. Bineinteles ca la capitolul economie la buzunar balanta inclina brutal in favoarea celor all season, fiecare este liber sa gandeasca,compare si sa decida in functie de interes si buzunar. Eu pastrez anvelopele iarna/vara max. 5 ani(fara sa fiu inconstient la varsta mea) iar profilul caii de rulare nu mai jos de 2-2.5 mm. Succes in alegere!
    1 point
  19. Vine iarna, bine-mi pare....sa dau snowboard-ul cu unsoare M-am impiedicat de acest topic dupa ce am citit din scoarta-n scoarta pe cel dedicat CrossClimate-urilor. Chiar ma gandeam daca exista ceva dedicat pentru all season. Singura mea experienta cu all season a fost acum vreo 7 ani (nu mai stiu ce brand erau) dar nu m-am simtit safe cu ele si am preferat sa achizitionez set dedicat de iarna. Acum tot frunzarind netul am descoperit ca tehnologia a evoluat (logic) si anvelopele all season devin o optiune din ce in ce mai viabila. Atat pentru economia de a nu investi in 2 seturi vara/iarna ci si pentru comoditatea de-a nu mai alerga sa le schimbi la sfarsit de sezon, a elibera din spatiul de depozitare (aici nu ar fi o problema decat ca le am la 50km distanta de Bucuresti) si mai ales pentru momentul acela in care tu ti-ai schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara la sfarsit de Aprilie (asa le cam schimb eu) dar tocmai te-a prins zapada in Mai ca de....nici vremea nu mai e ce-a fost odata. Ideea este ca eu utilizez masina atat in Bucuresti cat si pentru drumuri lunare in zona V. Prahovei cu preponderenta dar si Poiana Brasov in sezonul de iarna pentru activitati specifice sezonului de iarna. Pe langa asta toti mai plecam vara la o Grecia, Turcia, Bulgaria iar temperaturile stim cu totii cat de sus pot sari Oare aceste anvelope de noua generatie fac fata cu adevarat la toate situatiile climatice? Nu sunt un tip cu un condus sportiv/agresiv avand in vedere ca sunt si familist si am si copil si nu ne-as pune in pericol calcand pedala mai mult decat este permis legal. Aruncand o privire pe ultimul test de all season de aici am observat ca top 3 recomandari sunt Michelin CrossClimate+ cu valente mai bune pentru partea de uscat , GoodYear Vector vector 4Seasons Gen-2 mai bune pentru partea de iarna si gheata si Continental AllSeasonContact care ar fi calea de mijloc inre cele doua. Ar mai fi si alte recomandari de all season acolo dar fara sa fie testate de ei, dar surprinzatorul TS860 ca recomandare de all season. Voi cei care aveti all season v-ati mai intoarce la 2 seturi dedicate sau merita un all season de ultima generatie?
    1 point
  20. Parerea mea este sa renunti la intervalul ala de schimb , e aberant , mai bine pune un 0w40 sau 5w40 si- l schimbi la 12 mii de km si iesi mult mai bine !
    1 point
  21. 70k și e primul set. La revizie de 60k mi-au spus că mai vorbim la 80k.
    0 points
  22. asta e, masina grea suporti consecintele (consumabile, anvelope). Eu pe pana mea de 1200kg, am schimbat o data placutele la 60.000km (Fata-spate) dar mai mergeau - la reprezentanta mi-au zis ca mai merg 5-10.000km dar am insistat sa le schimbe, si masina a mers 85% in Buc in km aia. Acum sunt la 92.000km placutele nu sunt nici la jumate, estimez ca la 120.000km cand schimb iar bujiile, schimb si discuri+placute. (primul schimb de discuri). Pe golf sunt colegi care au schimbat prima data discurile la 150-170.000km, masini ce au rulat pe autostrada/extern. Diferenta mare apare si la anvelope, in toate review-urile lumea se plange de CSC5 XL ca nu prea tin (25-35.000km max) pe mine m-au tinut 65.000km si le-am dat jos la 4mm. E diferenta mare intre o masina de 1200kg si 1700kg, sunt si avantaje la o masina mai grea (antifonare, stabilitate, nu te trage vantul cand trece un tir pe langa tine).
    0 points
  23. Folosesc anvelopele de vara pana se anunta prima zapada, nu schimb rotile in functie de temperatura. Daca plec de la 30 grade si merg la munte la -5 dar uscat ..nici o problema, raman pe vara. Ca o paranteza, la capitolul curiozitati, aeronavele (civile) nu au cauciucuri de Vara/Iarna iar profilul este unul si acelasi la toti producatorii. O sa fac o poza astazi la un BA si o incarc...
    -1 points
  24. nu se vede poza de mai sus, poate o mai atasezi o data?
    -1 points
  25. Cat de bine poa' sa arate avionul, pardon Arteonul, mai ales in culoarea asta... Felicitari pt achizitie, si fara evenimente neplacute in trafic !
    -1 points
  26. de unde iau un castrol original ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!