Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2019 în toate secţiunile
-
8 points
-
3 points
-
Niste lucruri interesante aici (imi place nould Passat R-Line din prezentare si jucariile de la final) : Intregul articol il puteti gasi si aici: https://0-100.ro/2019/03/13/video-volkswagen-passat-facelift-la-geneva-liber-pentru-toata-lumea-la-platforma-electrica-volkswagen/?fbclid=IwAR3mu5k86T5NZt7mX5lnuMEE1KHkSI_ZQ0WIjDAJ_RE-TeFA7kDz9SvvNjM3 points
-
2 points
-
@rudiRUD Conteaza si puterea masinii la franare, atunci cand esti iute de picior, fiindca avand o putere mare, masina poate sa sprinteze mult mai rapid decat una slaba, pe o anumita distanta prinzi viteza mult mai mare, vei avea nevoie sa franezi mult mai puternic. Mai ales in conditii de mers foarte "sportiv", atingi viteze mari rapid si franezi mult apoi, ti se vor incinge prea tare discurile si placutele .. vei avea brake fade rapid. De aceea conteaza si cat de mari sunt discurile impreuna cu cat de bine ventilate sunt, daca sunt dintr-o singura bucata sau mijlocul e diferit de zona unde pica placuta.. etc Sunt multe kituri plug and play daca nu ma insel.. cele de 3.0tdi, cele de 2.0 tfsi, cele de TT RS, S4, S5 ... ai de unde alege @cristi5112 points
-
2 points
-
Salut din nou, am fost prezent pe forum cu mkvgti, recent am achizitionat un Audi A4 B9 quattro. Am vrut neaparat quattro, am asteptat pana am gasit varianta asta, buna zic eu, an 2016, 60k km, optiuni frumusele si destule, va las cateva poze... sper sa gasesc eventualele sfaturi in probleme, chiar daca nu e VW. Multumesc! Numai bine...1 point
-
Imi "permit" sa te contrazic: Discuri mai mari, cu etrierele potrivite ajuta la o franare mai eficienta si o uzura mai mica a placutelor/discurilor in aceleasi conditii de franare fata de unele de dimensiuni mai mici (vorbim de aceeasi masina). Adica sistemul de franare depune mai putin efort sa opreasca ditamai masina. Masa mai mare a discurilor, ajuta la disiparea mai rapida a temperaturilor inalte si evitarea fenomenului de fading la franari mai brutale. Intre sistemul de franare si distanta de franare ai cateva elemente foarte importante care influenteaza in mod direct: calitatea pneurilor, latimea acestora (suprafata de frecare) si greutatea masinii. Pur si simplu, discuri mai mari, cu etrierii mai mari, au forta mai mare de franare, temperaturi mari disipate mai usor, etc. Nu te contrazic ca si arata mai bine, insa de cele mai multe ori, un sistem de franare mai mare face fata mai usor franarilor solicitante (bineinteles cu costurile pe masura). Parerea mea care este. Scuze de offtopic.1 point
-
@Dudu Multumesc frumos! @Jorjel Am o perioada maxim de aglomerata si, efectiv, nu am avut timp sa ajung cu el... Sper sa se mai linisteasca apele in perioada urmatoare si sa termin. Piticul deja a clacat de nerabdare sa il pun pe masina1 point
-
@skodamen lemnul de jos este destul de moale , este brad , nu imi fac probleme de crapat , este elastic iar suprafata este destul de mare ca sa preia presiunea. Toate imbinarile pe langa suruburi au si adeziv. Placajul stratificat este foarte rezistent si nu prea exista sansa sa crape. @Muale Ce pot sa zic .....satisfactia lucrului bine facut Bine sa il ai si sa nu il folosesti !1 point
-
1 point
-
Daaaa? IA fa urmatorul experiment. Scoate o oglinda de la masina, si poune voltmetrul pe firele de la incalzire si fara sa ai pornita incalzirea in oglinzi spune-mi ce indica. Apoi pune lampa de control si vezi daca se aprinde. Dupa ce faci treaba asta, vii si cu explicatiile si asa o sa intelegi diferentele.1 point
-
Eu merg in continuare pe power disc si pkacute ceramice. Am trecut la anvelopele de vara, am luat 4 Hankook Ventus Prime k125. Pana acum par ok.1 point
-
Injectoarele de 1.6tdi cayc nu cred ca merita reconditionate, unul nou e undeva pe la 12 mil care oricum te duce mai mult decat unul reconditionat.1 point
-
Nu e fraier meseriasul tau , de ce sa nu incaseze el aceiasi bani de doua ori pe an ?1 point
-
@GTD calmeaza-te, pari un pic cam agresiv, unde vezi tu sfaturi in postarea mea? Si daca e totusi ceva gresit in postarea mea, te-as ruga sa explici ce anume pt a nu lasa info false pe forum si a ajuta. Sau incerci doar sa cauti cearta?1 point
-
1 point
-
Si pielea se zgaraie sau, daca ai Skoda, se autodistruge ? Ramaneti la volane de plastic!1 point
-
As comple©ta ca concluzia ta este:all-season sunt peste anvelopele dedicate anotimpului , dar numai toamna si primavara?1 point
-
1 point
-
Până nu de mult am crezut că nu este bine să amesteci uleiuri de vâscozitati diferite. Am citit pe diferite forumuri că se poate și se dădeau chiar rețete, mai mult am găsit analize ale unor astfel de blenduri. Apoi am cunoscut persoane care fac asta frecvent. Numai că nu merge la motoarele care au cerințe speciale, normele low saps și cele foarte stricte cum ar fi 507.00. Cât privește beneficiile, bănuiesc că părerile sunt foarte împărțite. Oricum, trebuie ceva cunoștințe, nu poți crea amestecuri după ureche.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00