Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2019 în toate secţiunile

  1. Am ramas dator cu niste poze cu camera de bord (dashcam): Si...asa filmeaza: https://youtu.be/21UUcWJcBfE https://youtu.be/GaijXP3Y9ak https://youtu.be/KPQo-xDRpiA Si gata, ajunge si cu capitolul asta. Intre timp, masina a primit grile de bora. Gasite la cineva cu defect, luate si reparate de mine. before: After: Si rezultatul: Drumuri bune!
    5 points
  2. Look at me , i'm wearing the big boy pants now........ The only difference between men and boys is the size of their toys ... asa ca am facut si eu un upgrade la jucariile mele : Cred ca poza vorbeste de la sine : un crocodil , o dinamometrica si doua capre de 3Tone fiecare ( la suportii rosii ma refer ) Sa vina vremea frumoasa afara sa pot testa si eu noile jucarii. Intre timp am gasit solutie pentru circul din portbagaj , astept sa termin "proiectul" mai intai si apoi urmeaza detaliile.
    4 points
  3. Breaking News... Am achizitionat niste solutii pentru frumos. -Solutie intretinere jante Roton K2. -Soutie intretinere anvelope Sigma K2. -Pasta lustruit crom Alucrom K2. Chiar merita si isi fac treaba!
    3 points
  4. @K ti-am raspuns In alta ordine de idei, masina inca asteapta inmatricularea.. pana atunci.. achizitii .. achizitii sper sa prind ceva timp sa le si folosesc curand
    3 points
  5. Ma uitam la pozele alea cu ea in zapada si ma bucur nespus de mult ca s-a dus acel sezon, nu mi place deloc :). Cum am prins putina vreme buna si mai calda, m-am apucat de montaj si iata ce a iesit. Calitatea grilei este foarte buna si potrivirea este de 99.9%, difuzorul in schimb a necesitat mai multa persuasiune insa in final am reusit sa-l fixez ca si pe cel original, deci ma declar multumit si de el. Tipsurile le-am montat cu coliere intrucat nu am vrut sa sudez pentru ca e posibil sa revin sa le fac negre si sa schimb si evacuarea cu ceva mai pe masura motorului. Per total acum mi se pare ca aspectul ei e pe aceeasi lungime de unda cu motorul si nu mai arata asa banal ca inainte. Vor mai urma si alte mods insa o vreme ma bucur de ea asa.
    2 points
  6. Revenind la cele lumesti, ieri am fost la Brady pentru revizie (aprox 32500 Km). Am inlocuit ulei, filtru ulei, buson ulei. In plus am schimbat eu filtrul de aer si de polen si am luat si un nou extinctor to de la Brady (atentie, expira dupa 1 an - am aflat si eu acum..). Costurile au fost vreo 685 lei cu totul, ulei Mobil 1 ESP. Aici e o mica discutie si o mare nelamurire: nu stiu sincer daca am in masina Mobil 1 cu noua formula sau varianta veche. Sincer, inclin sa cred ca am bagat tot varianta veche pentru ca bidonul de ulei arata la fel ca cel vechi, doar ca intr-adevar denumirea este doar ESP acum (a disparut faza cu "Formula"). In shimb, pe site-ul mobilone, bidonul "nou" arata altfel dpdv al design-ului ( https://mobiloil.com/en/motor-oils/mobil-1/mobil-1-esp ). Nu am avut ce face, dorind Mobil 1 acesta este singurul tip care poate fi adus momentan de Brady. Am verificat si pe site la Mobil 1 si la distribuitorul din Romania si in calculatorul pentru recomandare, la mine apare doar acesta variata de ESP 5W-30. Dracu sa ii ia ca nu mai inteleg nimic cu vechea si noua formula. In viitorul ceva mai apropiat va trebui sa schimb placute frana fata (aprox 800 lei cu totul), cica sunt pe la 30% acum. Eu zic ca mai duc macar 5000 Km...sa vedem. In rest cica totul e ok.
    2 points
  7. Salutare, Daca tot cam bate vantu pe topicurile de Arteon, hai sa prezentam unul. Deci: Arteon RLine, 2.0TDI, DSG, 190CP, 4M, tumeric yellow, asteptat cam 4 luni dupa el, a venit in sfarsit saptamana trecuta. Luat de la Tess Brasov, totul a mers perfect (mai putin cele 4 luni, dar asta nu e din vina lor) Vin de pe o Mazda 6 2.2d 175CP Revolution Top din 2016 deci or sa existe destule comparatii cu ea. Mazda era f. buna, dar Arteon-ul a venit cu un look mult mai fain, mai agresiv si ceva dotari mai multe/actuale. Dotari in plus fata de RLine standard: - blocare electronica a diferentialului - car-net - scaun cu masaj (mare fass, nu e nimic special) - jante 19, pachet acustic, pachet ambient - trapa - toate assist-urile posibile - active info display, Discover Pro (cel mare) - Dynaudio Am facut vreo 500 km doar pana acum, dar pot sa-mi fac deja o parere, cu bune si rele. Sa incepem cu partile bune: - 4M e mai mult decat OK, mi-era teama ca fiind un Haldex nu o sa aiba cine stie ce performante fata de un 4x4 permanent. Dar, chiar se simte, isi face treaba foarte bine. Mazda era doar front drive deci diferenta e destul de mare. - motorul + cutia... aici e o discutie mai lunga, DSG-ul e putin diferit fata de o automata clasica. Merge nemaipomenit din 3 in 4, 5, 6, 7, cand anticipeaza ce vei face. Nu merge asa de bine daca o iei din 3 in 2 brusc sau la plecarile din loc. In D de ex masina e destul de lenta, cel putin la o apasare echivalenta pe pedala ca la mazda. Ca sa intri repede in coloana, etc, trebuie sa o accelerezi mai tare (si atunci e putin mai violenta) sau sa stai in S, chestie care o fac tot mai des. La Mazda acceleratia era putin mai liniara, nu avea decat D. La DSG, D-ul e grandpa mode, iar S-ul e ceea ce trebuie, putin peste ce putea Mazda. - interiorul da o senzatie mai premium decat Mazda, chiar daca nici ea nu arata rau. Mazda pare putin mai tinereasca, pe cand Arteonul poate fi si el tineresc, dar impresia generala e mai de executive. Interiorul negru, cu trapa panoramica si luminile ambientale arata foarte bine. Pe Mazda am avut pielea alba, care s-a pastrat in 3 ani mai bine decat am crezut, deci nici cu ea nu mi-ar fi rusine. Cred ca cea mai buna (si plastica) comparatie intre astea doua, e ca Mazda era o studenta, pe cand Arteon-ul e o tipa la 35+, stilata si rafinata. De ceva timp, prefer varianta doi, nu ma mai incanta asa mult prima varianta - sistemele de siguranta si asistenta sunt ceva mai evoluate, din ce-am vazut pana acum isi fac treaba bine, inclusiv partea de virat. In oras sunt probabil inutile (ma bucuram ca o sa mearga traffic jam-ul), dar se pare ca-s mai mult gandite pentru autostrazi si ambuteiaje. In oras nu prea vede liniile de pe jos (de fapt in majoritatea cazurile nici nu prea sunt), deci nu merg activat traffic assist-ul. - si Mazda avea led adaptativ, dar asta are niste faruri mult mai puternice, bat mai bine, per global se vede mult mai ok. - spatiul interior e mult mai mare ca la mazda, cel putin in spate + portbagaj. In spate cel putin, o persoana mai mica de inaltime poate sa stea cu picioarele complet intinse, e greu de descris cat spatiu e. La fel ca in Superb. Si cele nu asa de bune: - imi pare putin rau ca nu am pus keyless entry (era scump si venea doar la pachet cu o alarma inutila) sau haionul electric (care e destul de greu). Obisnuit de la Mazda sa plec si masina sa se incuie singura (sau sa vin si sa intru direct in ea), cam uit acum ca trebuie sa umblu cu cheia. - stergatoarele de parbriz sunt destul de rahitice si au o zona in mijlocul parbrizului in partea de jos unde nu reusesc sa spele/stearga - vizibilitatea in spate e destul de redusa, a trebuit sa scot tetiera centrala ca sa vad ceva. Oglinzile germane sunt mai mici decat cele japoneze, n-am inteles de ce... - cam atat la rele deocamdata, inca n-am avut timp sa observ prea multe. A venit cu rotile de 19 de vara si acum e incaltata cu roti de iarna luate de mine. Ce-as mai vrea sa fac... sa montez o camera video (o am deja), dar trebuie sa descopar pe unde pot sa trag fire pana la blocul de sigurante (sfaturile sunt binevenite) + as vrea sa-i iau acel device pt VCDS, dar pentru asta trebuie sa mai citesc pe aici. O singura poza deocamdata, urmeaza altele, dar pe vremea asta urata nici nu-ti vine sa faci poze
    1 point
  8. Salutare all, m-am gandit sa imi prezint si aici noua, pentru mine, masina de familie si oarecum de fun, am incercat un 2 in 1. Aveam deja de vreo 3 ani un 2011 Allroad C6 3.0TDi cu stage 1, dar parca era moarta flacara pasiunii cu diesel-ul si orice i-as fi facut nu simteam emotia, am tot lungit-o cu ea incercand sa ii mai fac una alta doar, doar s-o aprinde flacara insa dupa ce am vazut si pornirea asta a curentului anti-diesel(si in curand va lovi probabil orice cu combustie, dar benzinarele vor fi poate ultimele supravietuitoare ale acestui curent) am hotarat sa ma despart de ea cat inca mai luam un pret ok, sunt sigur ca in urmatorii ani pretul celor diesel va scadea dramatic si piata din RO se va indunda de ele cand cei din V vor fi fortati de noile reglementari sa scape de ele. Nimic de reprosat, motorul de 3.0d e absolut superb, mai ales cu stage 1, consum decent, putere suficienta, dar nu transmite acea emotie pe care o primesti de la un benzinar supraalimentat caruia ii place sa vada des 5-6k rpm. Asa ca am reusit sa vand Allroad-ul pe un pret decent si exact cu cateva zile inainte sa o dau a aparut masina asta la vanzare. Initial eram pornit pe un S4 B8, am vazut vreo 2, ambele mi-au placut si batusem chiar palma pentru una, dar un pitic in spate acolo ma tot bazaia la cap cu ideea lipsei de spatiu si apoi si nevasta si copilul actual si cel ce s-ar putea sa vina in viitor, asa ca pe ultima suta de metri am schimbat macazul si am dat un telefon la dealer-ul din DE care vindea C6-le si le-am si trimis depozitul. Vinovata in cauza este un C6 Avant Quattro, fabricata in 2009 cu un interior Exclusive si bineinteles cu motorul ce mi-l doream, 3.0TFSi. Ca si optiuni importante si pe care le doream sunt: - Air suspesnion(ma invatsem cu confortul oferit de Allroad) - ACC(util pe autobahn) - Webasto(foarte tare acum iarna, la Allroad aveam Viper cu pornire de la distanta, dar Webasto e mult mai bun pentru ca protejeaza si motorul) - trapa cu celule fotovoltaice(preferam una de sticla, am mai avut din asta si nu e wow pentru ca nu vad prin ea) - scaune fata electrice cu memorie si incalzite(memoria pe ambele e buna cand ai copil in spate) - bancheta incalzita -bixenon cu AFS2 -Keyless entry/start - portbagaj electric -coloana volan reglabila electric cu easy entry/exit -geamuri duble( chiar fac diferenta fata de cele simple cum aveam pe AR) Mi-ar fi placut sa mai aiba, pentru ca mi-au fost utile la AR, carlig de remorcare sa imi pun suportul de biciclete, perdelute spate si blocaj usi spate electronic de la usa sofer, dar asa e cand cumperi Sh, nu au fost insa un deal breaker. Am fost eu sa o iau de la dealer pentru ca imi place experienta aceasta de-a o conduce inapoi, am avut si timp, nu m-am grabit sa ajung in Ro, asa ca a fost un mini road trip placut alaturi de un bun prieten. Sunt foarte incantat de masina pana acum si imi place mai mult decat Allroad-ul, si acum 3 ani tot benzinar Allroad cautam dar nu a fost nicicum sa fie, nici acum nu a fost usor sa gasesc un 3.0TFSi bine optionat, sunt foarte putine cu motorizarea asta la vanzare si care sa si intruneasca minimul meu de optiuni. Pana acum i-am facut revizia, am trecut-o pe Mobil 1, 0w40, inainte era pe interval flexibil deci 5w30, i-am schimbat volanul cu cel de pe Allroad, jante iarna montate, lampi LED la numar si hayon, pedale OE RS6, caut si footrest-ul acum, becuri xenon noi OE, si vor mai urma si alte retrofituri si modificari, am o lista lunga :).
    1 point
  9. pentru ca e altceva singura masina adevarata care e " altceva " fata de modelul anterior , scoasa in ultimul an concurenta nu a scos nimic spectaculos
    1 point
  10. In caz ca aveti bani la ciorap, nu ii dati pe prostii vara asta. Uitati de Vama, berica, pasa... S-ar putea ca din toamna sa puteti cumpara Seat, Scania, Ducati ... https://www.motor1.com/news/313340/vw-review-brands-this-year/
    1 point
  11. Nu te baza atat de tare pe aceste indicii se mai intampla si pe "silent" ca sa zic asa, mai ales in mers la drum lung etc. Unele regenerari tin doar cateva minute, daca temperatura + turatia sunt cele optime Succes cu masinuta ! eu mai vreau niste poze ca tot a mai venit soarele si vremea frumoasa
    1 point
  12. nu, ceva de acest gen - unele au punte in mufa intre 1-2, respectiv 3-4 - ca sa trimita catre tweeter, altele au un filtru in spatele lor si trimit tot din acea mufa, catre tweeter. De acolo este problema
    1 point
  13. Nu conteaza vechimea unei anvelope daca o lovesti/agati in ceva. Iti inteleg logica din expunerea de motive, dar chiar daca anvelopa a fost cu defect constructiv, parerea mea este ca a reactionat foarte bine la dezumflare, nu a explodat. In ceea ce priveste Dunlop Sport Maxx RT, daca era RT2 stia si Dunlop de probleme cu anumite lot-uri, daca era RT simplu, au scris si altii pe forumuri ca s-a intamplat ceva cu linia asta de productie, deci nu era o problema pentru producator sa te creada, daca cererea ajungea la oamenii care stiau care este problema.
    1 point
  14. Daca puneam LED ma puteam uita si la varianta excellence si la banii aia as fi fost tentat de masini care sa fie livrate intr-un timp mai scurt. Dar principalul motiv a fost bugetul - chiar l-am intins destul de mult daca ma gindesc ca am plecat de la Qasqhai second de 12-14000 . Aseara am avut noroc cu meciurile din champions league ca altfel nu mai intram in casa.
    1 point
  15. @CristianH dacă te uiți la postările din urmă, nu multe, am pus o listă cu uleiurile 504.00-507.00 verificate la condițiile din România de mulți utilizatori. Alege de acolo ce îți place, nu vei da greș cu nici unul.
    1 point
  16. Am cochetat (si inca o mai fac) cu ideea schimbarii actualului 7P cu un Touareg de gen III. Prin amabilitatea dealer-ului din Cta, am avut pentru testare, timp de 2 zile, 2 Touareg-uri noi, unul cu echipare Atmosphere si unul RLine. Consider ca este un pas inainte (nu urias, dar este), dar care se duce mai mult spre confort, gadgetizare si folosire zilnica si-l indeparteaza de off-road. Probabil ca studiul pietei a impus-o. Se manevreaza frumos (directia spate ajuta mult); e plin de fite si gadgeturi. Desi are aproape 50 de cai mai mult ca Touareg-ul meu, eu nu i-am simtit. Probabil ca e vina masinii noi, ne-rodate si a motorului care nu s-a "lasat" si ca, in timp, se schimba in bine. Confirm cele spuse de Andrei: sunt zone unde plasticele sunt sub calitatea la care m-as fi asteptat (chiar si sub 7P); per total insa finisajele sunt peste generatiile actuale (cusaturi pe bord, senzatia de touch, imbinari, etc). RLine arata chiar bine, desi nu am fost niciodata de acord cu banii multi bagati in look. Confirm, de asemeni, lag-ul urias. Initial, am crezut ca e din cauza masinii noi, ne-rodate. Din discutii cu altii mai destepti ca mine, se pare ca nu e doar atat si este, in principal, din vina "gatuirii" motorului pentru controlul emisiilor. Nu sunt de specialitate, asa incat nu pot sa confirm sau sa infirm teoria, dar lag-ul, atat cat ma pricep si eu dupa aproape 5 ani cu actualul Touareg, exista si e mare. Pur si simplu trebuie sa-ti calculezi atent demarajele, mai ales cand dai prioritate si vine unu' spre tine. Multi critica, de asemeni, aglomerarea comenzilor de tip touch pe ecran si lipsa butoanelor fizice, pe care le poti "simti" fara sa-ti iei privirea de la drum. Mi-a fost si mie teama initial dar m-am obisnuit mai repede decat am crezut, mai ales ca ecranul are si o zona custom, unde poti sa-ti pui singur ce comenzi vrei si folosesti mai des. Chiar si asa, succesiunea de grupuri de comenzi pe ecrane poate distrage atentia daca nu te controlozi. Un mare plus pentru vizibilitatea de noapte, iar afisarea pietonilor si a animalelor pe display (cred ca e ceva infrarosu, desi siluetele apar galbene si nu verzi) este extrem de folositoare. Un mare minus pt "Lane Assist" sau cum s-o chema. Chiar si dealer-ul m-a instruit din prima sa-l decuplez imediat ce pornesc motorul. Am uitat sa o fac de cateva ori si masina a avut un comportament absolut ciudat. Pur si simplu am avut senzatia ca-mi trage de volan, o senzatie aproape de ireal. A fost nasol intr-o curba uda, in care am si accelerat, nu-mi pot explica ce s-a intamplat dar, efectiv, am avut senzatia ca se opune virarii si ca ma trage catre linia dreapta. O fi fost vreo combinatie nefericita de acvaplanare, ESP si Lane Assist, nu stiu, dar este cert ca a fost destul de urat, daca nu chiar periculos daca nu esti atent. Cand am decuplat sistemul, masina a revenit imediat la normal. Ca parere personala, consider ca masina este un progres dar, la acest moment, sunt 2 motivele care m-au oprit sa fac pasul: 1. pretul de lansare: cu echiparile suplimentare pe care le-as avea in vedere, se ajunge in zone de pret nejustificate (parerea mea). Cu toate discount-urile din lume, tot se merge catre sume semnificativ peste 70000 de euro. La care se adauga si costurile de schimbare (alte comisioane, alta inmatriculare, alte seturi de anvelope, etc.). Mai pui putin si te duci catre Mercedes, asa ca asteptam ofertele. 2. respect parerea "batranilor": sa nu te repezi sa cumperi o masina abia iesita din proiectare si sa astepti macar un an. Se mai aseaza productia, se mai cizeleaza softurile, se mai ajusteaza detaliile neplacute. Sa vedem...
    1 point
  17. Azi am schimbat distributia+ulei si filtre, jantele de Octavia 3 Vrs sunt la locul lor
    1 point
  18. Salutare, Dupa ce am fost certat nitel ? ca fac tiganii, revin cu cateva poze cu noul set up Oil catch can-ul este o chinezareala de 17 parai si restul sunt tot de la magazinele de bricolaj I-am adaugat si un robinet de scurgere la baza (tot bricolaj) Bafta!!
    1 point
  19. A venit timpul sa mai rezolv si o problema tehnica care s-a lasat greu de identificat dar pana la urma i-am dat de cap : Am mentionat ceva de aceasta problema intr-un post anterior : Mai precis problema cu DRL de la farul stang -> cateodata DRL ramanea aprins la 100% intensitate chiar daca aprindeam farurile sau pozitiile , problema care se manifesta doar cand i se scula ei..... In sfarsit i-am dat de cap si pot sa zic chiar ca raspunsul acesteia era sub nasul meu : Din pacare rezolvarea implica desfacerea farului , asa ca am apelat la o persoana cu experienta in acest domeniu care face asa ceva zi de zi: Din fericire pentru producator si din pacate pentru consumator modulul in cauza pe Tiguan nu a fost conceput sa fie schimbat asa ca a fost pus in interiorul farului intr-un loc in care poti sa ajungi doar daca farul este deschis/taiat. Pentru producator e simplu : far nou chel fara module intre 3800 si 4000 ron . Asa cum am zis si in topicul de mai sus : Probabil ca as fi identificat mai repede problema daca as fi desfacut capacul de la far (faza scurta) sau oricare din capace si as fi simtit mirosul intens de "metal/circuite" incinse/arse ....nici nu stiu cum sa descriu mirosul , dar era foarte intepator . Asa ca operatia a fost facuta cu componenta din far de Tiguan "donator" : Asa ca astazi ,cu mult tupeu, la trei zile dupa ce am facut operatia farului aveam voie in sfarsit sa spal masina . Am zis ca daca tot "pare" bine izolat sa testam teoria , asa ca i-am dat la spalatorie cu apa de l-am julit dar nici pic de condens
    1 point
  20. Eu de aici trag o singura concluzie. Cine nu are treaba, isi face ! ? felicitari !
    1 point
  21. Schimbari minore de design, asa cum era de asteptat. Fata nu imi place deloc, linia farurilor e ciudata si exgerat de complicata. Buza capotei e oribila si dunga crom inferioara in plus si total pe langa. Capota cu mai multe unghiuri e un plus, linia laterala mai agila, pune in evidenta ca masina e mai joasa si mai lata. Spatele e doar ok, au complicat bara spate sa semene cu cea fata. De ce crede vag ca evacuarea falsa e idealul barbatilor in viata nu pot pricepe. Una peste alta un golf. Un golf pe care-l strica fata. Dupa un G7.5 f reusit sincer ma asteptam la mai bine.
    1 point
  22. Hai să încerc să fac o listă scurtă de uleiuri 504.00-507.00 care pot fi folosite fără nici un fel de risc. Am utilizat experiența de utilizare a mea și a cunoscuților. Că vor fi diferențe de tonalitate, că va suna motorul un pic mai altfel cu un ulei decât cu altul este normal și firesc. Dar nu îți va crăpa motorul de la nici unul din lista aceasta. Încerc să fac diferența după buget și exclud uleiurile care nu se găsesc la vânzare în România. Nu am luat în calcul nici uleiurile cu referințe bune pe forumurile străine dar despre care nu am nici un fel de feedback din România (am spus într-o postare că Texaco Havoline Pro DS a scos rezultate foarte bune. Ok, dar nu cunosc pe nimeni care să îl folosească, să zică câteva cuvinte despre el). Lista nu este definitivă și se poate modifica prin adăugarea altora. Am omis uleiurile care au născut controverse. Am lăsat deoparte simpatiile personale. Nu am pus în listă uleiurile OEM care se înțelege de la sine că sunt recomandate dar mare atenție de unde sunt procurate. Spre deosebire de anvelope unde produsele premium (și scumpe bineînțeles) obțin de obicei cele mai bune rezultate, la ulei nu este așa. Prețul ridicat nu îți garantează cel mai bun produs, la fel cum prețul scăzut nu îți spune că este un produs slab calitativ. Pur și simplu rezultă din felul în care producătorul se situează pe piață sau înțelege să își vândă produsele. Nimic mai mult. - Buget până în 150 lei bidonul de 5 litri. Rowe Multi Synt Dpf 5w30 Total Quartz Ineo LL 5W30 - Buget între 150 - 200 lei 5 litri Aral Super Tronic LL3 5w30 Eneos Premium Ultra 5w30 Fuchs GT1 Pro C-3 5W-30 Mobil 1 Esp 5w30 Mobil 1 Esp Formula 5w30 Petronas Syntium 5000 AV 5w30 Ravenol VMP 5w30 (varianta veche) Ravenol WIV III 5w30 Repsol Elite Long Life 504.00-507.00 5w30 Shell Helix Ultra ECT C2C3 0w30 /AV-L /Vapsoil 0w30 Valvoline SynPower XL III 5w30 - Buget peste 200 lei 5 litri. Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 Motul Specific 504 507 5w30 Ravenol VMP USVO 5w30 Dacă voi avea feedback-uri și de la alte uleiuri se pot adăuga în listă. Și încă o dată, foarte mare atenție de unde le procurați.
    1 point
  23. Cat a costat acest A7? Am retinut ca nou in 2014 era 110.000€, dar cat a fost acum, ce depreciere i-au calculat, cati km are?
    1 point
  24. Dacă merg două sezoane vară-iarnă, vreau și eu. Încă nu am găsit anvelope de vară pe care să le pot pune și al treilea sezon cald, km adunați fiind 30-35.000 pentru două veri. Am avut Continental, Bridgestone, Falken.
    1 point
  25. Skodamen @ când am cumpărat mașina am avut un interviu telefonic cu un cvasispecialist PR (Porsche Romania) despre motorul TSi. Concluzia acestuia a fost: " tot mai des întâlnesc clienți care vor să știe detalii despre mașini de parcă ar dori să și le construiască singuri". Concluzia mea, întărită ulterior de experianța cu PR - RP, a fost că din ce în ce mai mult nivelul cunoștințelor tehnice ale personalului din reprezentanțe nu a mai ținut pasul cu evoluția tehnologică. Aici a trebuit să compensăm noi clienții pentru a ne proteja investiția. Totul ține de încredere, responsabilitate și de ce nu de interese divergente ale părților.
    1 point
  26. eu conduc de 40k km (18 luni) GoodYear Vector 4Seasons (prima generație, cu frânare C pe ud) deși mi se pare că alunecă pe frânare (deh, ăștia nu zic de proști că sunt clasa C) în rest super mulțumit. am intrat în zăpezi de 15-20 de cm fără probleme. pe polei la fel, nu am avut nicio problemă. acum au 62k km de când sunt pe mașină și au foarte multă carne. cam 4.8 mm. mă și enervează că nu se toacă mai mult :)))) următorul set o să fie tot allseason, pentru că: - scap de grija a 2 seturi (spațiu etc) - scap de grija „profesioniștilor” și timpului pierdut pe la vulcanizări - deși sunt mai scumpe, dacă pui costul schimburilor, diferența se acoperă - au apărut anvelope allseason cu frânare A pe ud - circul des de la temperaturi de vară de bucurești la temperaturi de vârf de munte - am fost prins de ninsori „neanunțate” Au fost 2 situații în care am simțit că mașina alunecă pe frânare, ambele pe ploaie și 2-3 grade afară Eu le voi schimba cu bridgestone weather control a005 P.S.: de când a apărut maimuța în familia nu mai circul super sportiv și nu mai „trag de mașină” pe viraje. pentru cine circulă așa, clar recomand cauciucuri dedicate și performante.
    1 point
  27. Intru si eu in discutie. De aproximativ 3 ani conduc masini cu anvelope all season (Michelin CrossClimate si GoodYear Vector 4Seasons) si am parcurs in total pana acum cam 40000 km. Le-am testat in toate conditiile si pot spune ca nu am avut nici o problema indiferent de suprafata de rulare. Pentru un codus normal si fara a cauta situatii speciale eu recomand aceste anvelope. Eu de exemplu am intodeauna pe timpul iernii o pereche de lanturi in Masina, indiferent ce cauciucuri are Masina pe care o conduc.
    1 point
  28. Cum era vorba aia........ Cine s-a fript cu ciorbă suflă și în iaurt . Am vrut sa fiu pregatit ca nu se stie......asa ca am cautat un far din dezmembrari care sa contina modulul de leduri , sa am inca unul de BACKUP , just in case .......Chiar daca ramane nefolosit uitat printr-un sertar , numai gandul ca este acolo imi da o senzatie de confort : Am gasit un far de Golf 6 cu Xenon in dezmembrari care contine exact ce trebuie ! ...cum era treaba aia cu piticii pe creier..... mai trebuie sa le dai si lor de mancare ca sa te lase sa dormi.
    0 points
  29. Ia-ti A4 B8 avant 2009 2.0 tdi (are minim 120 cai ceea ce ai zis ca e suficient pt tine) cu tractiune fata si cutie manuala. Gasesti sa aiba si xenon in buget si pana in 150k km (vorbesc din ce am vazut pe mobile.de). Te uiti sa aiba suspensia standard (=1BA=comfort; cel mai probabil asta va avea) si daca vrei mega siguranta la gropi ii pui roti pe 16' (225 55 16 sau 205 60 16 parca) care au balonul suficient de inalt. Avantajul fata de un Passat e ca la Audi parca nu se strica maruntisurile atat de des; am vazut Passat-uri B8 sub 3-4 ani unde deja s-au stricat becurile din plafoniera de exemplu. Plus alte avantaje tehnice pe care probabil nu are rost sa le enumar aici. Referitor la intretinere, cum zicea cineva mai sus, nu o sa se strice chiar toate si in acelasi timp la tine, mai ales daca cumperi o masina ok dpdv tehnic si nu una manarita. Daca esti putin organizat poti sa faci asa incat sa-ti planifici reparatiile majore asa incat sa nu vina toate deodata peste tine (ma refer la problemele cunoscute)
    -1 points
  30. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Arteon-ul, mai ales in coloritul acesta, este absolut superb, iar exemplarul tau este si "inzestrat" cu tot ce trebuie! O masina dupa care intorci capul pe strada, cu siguranta . Legat de DLA, sunt cateva conditii ce trebuie indeplinite pentru ca sistemul sa fie activ, anume: sistemul activat - martorul prezent in bord; viteza >65 km/h; lipsa iluminarii stradale, de orice fel (stalpi, becuri pe marginea drumului - case, geamuri, reclame luminoase etc.); maximum 4 participanti la trafic prezenti in zona iluminata (2 / sens); Ce nu stiu este daca exista si vreo conditie suplimentara legata de faptul ca pe Arteon, DLA-ul tine cont si de GPS pentru a ilumina virajele proactiv...
    -1 points
  31. Nu mai folosesc preșuri de cauciuc din 2007. Nu înțeleg de ce se mai folosesc. Absolut niciodată nu am avut probleme cu umiditate excesivă, miros etc etc. Referitor la retrofit, hmmm, acc sau dcc (magnetic ride)? Îți dau o lista de componente?! :)))))
    -1 points
  32. aoleu ?!!!Au dat la tomberon Valvoline ,Repsol etc.Au scurtat lista,nu gluma.Parca nu mai stii ce sa crezi,e mai multa dezinformare ca informare coerenta.
    -1 points
  33. Boss, nu eu am conceput scula, ci cei da la Karcher. Nu am nevoie sa confirmi tu, ca e deja testat si functional. E fix acelasi principiu ca la un furtun classic la care ai reglare de debit si o presiune constanta. Si daca e furtun mai lung, presiunea nu scade, deoarece circuitul se închide de pistolul de la lance. Cand scade presiunea, datorita apăsării pe pistol, pompa reporneste pentru a ține presiunea constantă. Chiar asa de grea e mecanica fluidelor?
    -1 points
  34. Scoate mufa de la senzorul de presiune din capul rampei si daca masina porneste si iti indică pe diagnoza o presiune de 300-350 bari,iar valoarea regulatorului undeva la 17-30%,se cere schimbat senzorul de presiune de pe rampa.
    -1 points
  35. Valvoline zice un coleg mai sus ca a fost eliminat din lista de VW Nu stiu de unde a luat el informatia respectiva, pt ca aici apare totusi: https://erwin.volkswagen.de/erwin/downloadStaticFile/volkswagen/files/oil/step_50400_50700.pdf Am atasat lista completa. step_50400_50700.pdf
    -2 points
  36. Am salvat lista, multumesc! Cred ca voi merge pe Motul.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!