Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.03.2019 în toate secţiunile

  1. Ma uitam la pozele alea cu ea in zapada si ma bucur nespus de mult ca s-a dus acel sezon, nu mi place deloc :). Cum am prins putina vreme buna si mai calda, m-am apucat de montaj si iata ce a iesit. Calitatea grilei este foarte buna si potrivirea este de 99.9%, difuzorul in schimb a necesitat mai multa persuasiune insa in final am reusit sa-l fixez ca si pe cel original, deci ma declar multumit si de el. Tipsurile le-am montat cu coliere intrucat nu am vrut sa sudez pentru ca e posibil sa revin sa le fac negre si sa schimb si evacuarea cu ceva mai pe masura motorului. Per total acum mi se pare ca aspectul ei e pe aceeasi lungime de unda cu motorul si nu mai arata asa banal ca inainte. Vor mai urma si alte mods insa o vreme ma bucur de ea asa.
    9 points
  2. @K ti-am raspuns In alta ordine de idei, masina inca asteapta inmatricularea.. pana atunci.. achizitii .. achizitii sper sa prind ceva timp sa le si folosesc curand
    5 points
  3. Am cochetat (si inca o mai fac) cu ideea schimbarii actualului 7P cu un Touareg de gen III. Prin amabilitatea dealer-ului din Cta, am avut pentru testare, timp de 2 zile, 2 Touareg-uri noi, unul cu echipare Atmosphere si unul RLine. Consider ca este un pas inainte (nu urias, dar este), dar care se duce mai mult spre confort, gadgetizare si folosire zilnica si-l indeparteaza de off-road. Probabil ca studiul pietei a impus-o. Se manevreaza frumos (directia spate ajuta mult); e plin de fite si gadgeturi. Desi are aproape 50 de cai mai mult ca Touareg-ul meu, eu nu i-am simtit. Probabil ca e vina masinii noi, ne-rodate si a motorului care nu s-a "lasat" si ca, in timp, se schimba in bine. Confirm cele spuse de Andrei: sunt zone unde plasticele sunt sub calitatea la care m-as fi asteptat (chiar si sub 7P); per total insa finisajele sunt peste generatiile actuale (cusaturi pe bord, senzatia de touch, imbinari, etc). RLine arata chiar bine, desi nu am fost niciodata de acord cu banii multi bagati in look. Confirm, de asemeni, lag-ul urias. Initial, am crezut ca e din cauza masinii noi, ne-rodate. Din discutii cu altii mai destepti ca mine, se pare ca nu e doar atat si este, in principal, din vina "gatuirii" motorului pentru controlul emisiilor. Nu sunt de specialitate, asa incat nu pot sa confirm sau sa infirm teoria, dar lag-ul, atat cat ma pricep si eu dupa aproape 5 ani cu actualul Touareg, exista si e mare. Pur si simplu trebuie sa-ti calculezi atent demarajele, mai ales cand dai prioritate si vine unu' spre tine. Multi critica, de asemeni, aglomerarea comenzilor de tip touch pe ecran si lipsa butoanelor fizice, pe care le poti "simti" fara sa-ti iei privirea de la drum. Mi-a fost si mie teama initial dar m-am obisnuit mai repede decat am crezut, mai ales ca ecranul are si o zona custom, unde poti sa-ti pui singur ce comenzi vrei si folosesti mai des. Chiar si asa, succesiunea de grupuri de comenzi pe ecrane poate distrage atentia daca nu te controlozi. Un mare plus pentru vizibilitatea de noapte, iar afisarea pietonilor si a animalelor pe display (cred ca e ceva infrarosu, desi siluetele apar galbene si nu verzi) este extrem de folositoare. Un mare minus pt "Lane Assist" sau cum s-o chema. Chiar si dealer-ul m-a instruit din prima sa-l decuplez imediat ce pornesc motorul. Am uitat sa o fac de cateva ori si masina a avut un comportament absolut ciudat. Pur si simplu am avut senzatia ca-mi trage de volan, o senzatie aproape de ireal. A fost nasol intr-o curba uda, in care am si accelerat, nu-mi pot explica ce s-a intamplat dar, efectiv, am avut senzatia ca se opune virarii si ca ma trage catre linia dreapta. O fi fost vreo combinatie nefericita de acvaplanare, ESP si Lane Assist, nu stiu, dar este cert ca a fost destul de urat, daca nu chiar periculos daca nu esti atent. Cand am decuplat sistemul, masina a revenit imediat la normal. Ca parere personala, consider ca masina este un progres dar, la acest moment, sunt 2 motivele care m-au oprit sa fac pasul: 1. pretul de lansare: cu echiparile suplimentare pe care le-as avea in vedere, se ajunge in zone de pret nejustificate (parerea mea). Cu toate discount-urile din lume, tot se merge catre sume semnificativ peste 70000 de euro. La care se adauga si costurile de schimbare (alte comisioane, alta inmatriculare, alte seturi de anvelope, etc.). Mai pui putin si te duci catre Mercedes, asa ca asteptam ofertele. 2. respect parerea "batranilor": sa nu te repezi sa cumperi o masina abia iesita din proiectare si sa astepti macar un an. Se mai aseaza productia, se mai cizeleaza softurile, se mai ajusteaza detaliile neplacute. Sa vedem...
    3 points
  4. Look at me , i'm wearing the big boy pants now........ The only difference between men and boys is the size of their toys ... asa ca am facut si eu un upgrade la jucariile mele : Cred ca poza vorbeste de la sine : un crocodil , o dinamometrica si doua capre de 3Tone fiecare ( la suportii rosii ma refer ) Sa vina vremea frumoasa afara sa pot testa si eu noile jucarii. Intre timp am gasit solutie pentru circul din portbagaj , astept sa termin "proiectul" mai intai si apoi urmeaza detaliile.
    2 points
  5. :))))) NU NU , Noah sta tot acolo unde trebuie....ce car in ea? Pai...incerc o afacere noua , din nevoia de a manca bine la pranz , voi incerca un grill ....la locul actual de munca (lucru general valabil in UK ) mancarea nu e pe gustul romanilor...asa ca incerc sa rezolv problema asta . Legat de touareg , am parcurs 80 km cu remorca ...consumul a fost decent (17% ) ..viteza nu am depasit 80-90 (decat de curiozitate sa vad daca e deranjata masina ) ...nu simte greutatea...tanculetul se descurca fara probleme. P.s. in una din poze se vede si trim-ul "stricat" ...deja imi sta pe creier
    2 points
  6. Ce Doamne cari acolo ? ...asa mare a crescut cainele ? !?
    2 points
  7. Asta ai facut tu, dar interfata ta, ce o fi facut pe acolo ? mai ales daca este o clona.
    2 points
  8. Nu inainte de a face geometria si de a stabili punctul de 0 cu VCDS-ul.
    1 point
  9. Din analiza foto si eu sunt de parere ca a existat o agresiune asupra flancului anvelopei inainte de incidentul la care faci referire. Sunt o multime de cauze care pot provoca asa ceva, insasi datul jos de pe o bordura, mers pe sina de tramvai, de ex. Cred ca a fost si umflatura pe flanc dar n-ai avut cum s-o vezi pentru ca era pe interior. Dupa parerea mea anvelopa a actionat foarte bine, n-a facut explozie si ai reusit sa mentii masina pe traiectorie. Un cauciuc prost, slabit pe flanc, ar fi explodat si atunci chiar ai fi depins de noroc (cum mai vezi pe la stiri accidente cu masini care deviaza brusc pe contrasens sau in decor si apoi operatorul se opreste cu camera pe janta cu problema, care are cauciucul lipsa sau este franjurat).
    1 point
  10. aoleu ?!!!Au dat la tomberon Valvoline ,Repsol etc.Au scurtat lista,nu gluma.Parca nu mai stii ce sa crezi,e mai multa dezinformare ca informare coerenta.
    1 point
  11. Am inteles ? Vanzare buna ?‍♂️
    1 point
  12. Punem magarusul la treaba ....aproape 3 tone ...fara probleme .
    1 point
  13. In toate pozele, indiferent de culoarea caroseriei se vad foarte multe zone ascunse de autocolante. Indiferent de cum va arata, oricum va fi un bestseller.
    1 point
  14. Acelasi lucru l-am facut si eu, dupa ce am avut Dunlop BlueResponse si m-au cam dezamagit in cei 2 ani de folosinta, am luat Hankook ventus Prime k125.
    1 point
  15. Daca aceste poze sunt cat de cat pe bune, dupa mine va fi cel mai urat Golf si chiar VW din toate timpurile. https://www.autoexpress.co.uk/89537/volkswagen-golf-mk8-tech-secrets-pictures
    1 point
  16. Cosmin, fara suparare dar o depresiune de 650 mbar nu este deloc putin, masurata la actuatorul de la turbo. Orice n75 are o pierdere de vacuum pe el, chiar nou fiind. In nici un caz nu este o pierdere “mare” de vacuum.
    1 point
  17. Da. Se zice ca .. kkk nu sint decat originale. Eu ce am montat .. toate au venit asa.
    1 point
  18. Azi am schimbat distributia+ulei si filtre, jantele de Octavia 3 Vrs sunt la locul lor
    1 point
  19. 1 point
  20. Mai revin cu niste poze , pe lumina de data asta , din weekend . Avem si primele defectiuni : -2 becuri scuturate (inlocuite cu unele de offroad ) -ornament prag sofer stramb ( un trunchi de copac a fost mai tare ca ornamentul ) -inlocuire cu piese ebay (15£ )
    1 point
  21. Motor 1,6 105 cp, 2011 CAYC. Am început cu o eroare de lipsă presiune combustibil, P0087. Am schimbat pompa de înaltă ,degeaba, am verificat rampa de presiune, ca în final să găsesc un injector ce scăpa pe retur. Verificarea la relanti a injectoarelor era ok, în parametrii. Vă spun asta pentru a ajuta și alti colegi de forum. Mulțumesc frumos celor care mi-au răspuns în privat! O zi buna să aveţi !
    1 point
  22. Am profitat de weekendul asta fain, si am spalat ambele mk4, iar la Bora chiar am pus gumele de vara. La golf, avand din iarna asta allseasonuri, nu am mai facut decat o revizie a franelor. Revin si cu impresii cu allseasonurile - cat ar fi de chinezesti, nu sunt rele deloc, am avut acum ocazia sa le incerc pe caldura, si fac fata foarte bine. Deh, cauciuc nou, sa vedem cat or tine. Poza si cu amandoua masinile - ratiunea spune ca una ar trebui sa plece, insa nu ma pot desparti de vreuna dintre ele.
    1 point
  23. A venit timpul sa mai rezolv si o problema tehnica care s-a lasat greu de identificat dar pana la urma i-am dat de cap : Am mentionat ceva de aceasta problema intr-un post anterior : Mai precis problema cu DRL de la farul stang -> cateodata DRL ramanea aprins la 100% intensitate chiar daca aprindeam farurile sau pozitiile , problema care se manifesta doar cand i se scula ei..... In sfarsit i-am dat de cap si pot sa zic chiar ca raspunsul acesteia era sub nasul meu : Din pacare rezolvarea implica desfacerea farului , asa ca am apelat la o persoana cu experienta in acest domeniu care face asa ceva zi de zi: Din fericire pentru producator si din pacate pentru consumator modulul in cauza pe Tiguan nu a fost conceput sa fie schimbat asa ca a fost pus in interiorul farului intr-un loc in care poti sa ajungi doar daca farul este deschis/taiat. Pentru producator e simplu : far nou chel fara module intre 3800 si 4000 ron . Asa cum am zis si in topicul de mai sus : Probabil ca as fi identificat mai repede problema daca as fi desfacut capacul de la far (faza scurta) sau oricare din capace si as fi simtit mirosul intens de "metal/circuite" incinse/arse ....nici nu stiu cum sa descriu mirosul , dar era foarte intepator . Asa ca operatia a fost facuta cu componenta din far de Tiguan "donator" : Asa ca astazi ,cu mult tupeu, la trei zile dupa ce am facut operatia farului aveam voie in sfarsit sa spal masina . Am zis ca daca tot "pare" bine izolat sa testam teoria , asa ca i-am dat la spalatorie cu apa de l-am julit dar nici pic de condens
    1 point
  24. Salutare O sa detaliez si eu aici o problema care m-a bantuit in ultimile 4 luni si la care in sfarsit i-am dat de cap ! Simptomele erau urmatoarele : Ledurile pe DRL functionau ok ambele parti . La aprinderea farurilor sau a pozitiilor ledurile din farul stang nu scad in intensitate , ba mai mult incep sa si tremure ca in imaginea de mai jos : Problema se manifesta periodic si aleator , nu puteam sa reproduc de fiecare data situatia , dar in ultima perioada situatiile s-au inmultit. Problema identificata a fost de la Controllerul de Leduri din Interiorul farului : 4H0 907 472 F (valabil stanga Dreapta) este codul piesei dar din pacate aceasta este in interiorul farului si nu se poate ajunge la ea decat prin deschiderea/taierea farului . 4H0 907 472 F se gaseste si in farurile de GOLF 6 cu Xenon si DRL si este usor de extras din acest far deoarece la Golf 6 a fost gandit sa fie schimbat. Probabil ca as fi identificat mai repede problema daca as fi desfacut capacul de la far (faza scurta) sau oricare din capace si as fi simtit mirosul intens de "metal/circuite" incinse/arse ....nici nu stiu cum sa descriu mirosul , dar era foarte intepator . Asa ca piesa a fost luata din far de Tiguan "Donator" si inlocuita in farul meu : Operatie facuta de persoana cu experienta : Posibila cauza care a dus la defectarea modulului DRL este urmatoarea : La becul de faza scurta D3S mufa care intra in aceasta este de MASA , iar daca aceasta este atinsa de o sursa cu electricitate(statica sau de ori care alt fel) aceasta este legata pe Masa modulului de DRL si poate transmite inapoi curent in circuit. Persoana care mi-a schimbat modulul a mentionat ca este o problema destul de des intalnita ( nu neaparat pe Tiguan) dar in grupul VAG cu aceste module DRL care sunt foarte "Sensibile" .
    1 point
  25. Breaking News... Astazi am schimbat arcurile spate KYB si saibe Febi Bilstein si pentru ca au trecut cca 3 ani, am schimbat si lichidul de frana ATE, de data acesta prin procedura de impingere, dupa care am facut un test de franare pe care la trecut cu brio.
    1 point
  26. @Trofin Liviu te contrazic la capitolul cauciucuri. Nu mereu brandurile premium au si cele mai bune rezultate (in schimb preturile raman mari chair daca performantele nu sunt pe masura). Ex. Kleber, Firestone, Nokian (branduri considerate mid-range) fiind peste Michelin, Pirelli, Goodyear (branduri premium) conform ultimelelor teste din 2018 pe varii dimensiuni aferente anvelopelor de iarna. Scuze de offtopic Care pot fi catalogate branduri premium la uleiuri? Pentru lista ai si din partea mea un ?
    1 point
  27. @mihai.onu94 acum au adus marfa noua la AutoSoft si vad pe AccuWeather ca in 2 saptamai e numai cald, peste 15 grade...si spre munte nu o tai curand! Adevarul e ca abia asteptam sa pun rotile astea pe masina. Va multumesc tuturor! Am spalat Fulgerul Gri si i-am facut o mica sedinta foto.... ☝️??
    1 point
  28. @V A L I Daca banii nu sunt o problema si siguranta este pe primul loc sfatul eu este Mcihelin Pilot Sport 4 91W. Daca vrei sa incarci serios masina in concediu iei 94Y XL. Am avut Michelin Pilot Sport PS 2 si Pilot Sport 3 pe Golf, am Pilot Sport PS3 pe Audi A4 B7 si acum o sa pun pe un BMW E91 ce il am in familie Pilot Sport 4. Am avut si Dunlop Sport Maxx RT (prima varianta) si pe Golf si pe Audi A4 dar e diferenta de la cer la pamant intre Dunlop si Michelin. Pe Golf am avut si Hankook Ventus V12 Evo (prima varianta) dar nu le recomand. Parerea mea e ca Michelin Pilot Sport sunt the "best money can buy" pe dimensiunile astea de 16-17-18 daca banii nu sunt o problema. Pe 18 mai era Super Sportul sau acum noul Pilot Sport 4S dar nu au dimensiuni pentru mine la ce am eu 17 si 18 pe vara. Ca si kilometri tin peste 40.000 km daca ai grija de ele. Cu PS2-urile cam atat am mers.
    1 point
  29. Solutia este alarma cu pornire motor Viper sau Pandora ( sau pornire motor Viper cu raza de actiune relativ mica), la care se modifica setarile pe retention si activa canale auxiliare. Pandora e dedicata si webasto. Asta implica ca la parasirea masinii sa activezi incalzirea scaune. Daca ai uitat ceva si ai deschis o usa s-a dus setarea.... Eu nu am avut clienti care sa se planga de frig cu webasto si de cele cateva minute cat au asteptat incalzirea in scaun,....., clientii se plang de lipsa ventilatiei la majoritatea scaunelor sport vw, audi si eficacitatea ei la cele standard cand exista. Asta in cazul scaunelor de piele , la textil nu se pune problema.... Comoditatea de a apasa pe buton are solutii dar costul este de la 2500 la 3500 lei, desigur si alte avantaje... Considerentele de mai sus au mai multe justificari tehnice , plecand de la banala lege a lui Ohm, avand in vedere ca rezistentele de incalzire moderne sunt carbon cu rezistenta interna minima ( 2-4 ohmi pe element), sunt in paralel pe modul, la scaune sport exista si pe laterale, deci ajungem pe la 1-2ohmi pe scaun). Las placerea initiatorului intrebarii sa calculeze timpul in care tensiunea baterii scade sub cea setata pentru pornire webasto ( de regula 11, 7 v). Passat B7 este un caz fericit cu 2 baterii, dar cei 75Ah din spate se vor "topi" rapid limitand semnificativ functionarea webasto. Din ratiuni deja stiute , VAG nu se dezminte la solutii ieftine, releu 2-nd baterry este o ieftineala nu este un separator serios care sa nu influenteze bateriile datorita rezistentelor interne diferite ,gradului de incarcare si gradului de uzura . In al doilea rand , incalzirile in scaun nu sunt niste chestii super safe , cred ca am vazut suficiente cazuri si am pus poze pe forum cu iminente incendii din cauza defectelor de fabricatie ale rezistentelor OEM! E drept ca unele au fost putin "ajutate" , multe cazuri de defecte se pot intampla de la spalatorie cu cei care infing genunchiul in mijlocul scaunului sa stearga parbrizul si unele la care utilizatorii au optat la scaune sport si poponetzul lor revasa peste faldurile laterale dar si masini noi la care inca mirosea a nou in interior ( era sa scriu mirosea " a chinezesc " ca orice electrocasnic nou la prima folosire). De aceea este pe linie 15, sa fii in masina si cu fundul pe ea! Personal evit conectarea ei la pornirile de motor, desi ar fi recomandat, Viper are cicluri de cate 12 minute de activare, la un CR, fara webasto doar ce se simte din cauza auxiliar heating electric o boare de caldura. Daca la temperaturi cu minus se seteaza timpi mai mari nu as vrea dintr-un ghinion sa spuna cineva ca i-a luat foc masina de la pornire cand ar putea sa fie de la "marea calitate" a incalzirii. Tehnic exista solutie de pornit incalzirea in scaune la pornire webasto fara alarma , dar e doar de bifat ca se poate face, in realitare ar fi o prostie.
    1 point
  30. qazcomyqaz treaba e putin mai complicata, in ceasurile originale ai memorie 24c32, in cele noi de tiguan 24c64 dar problema cea mai mare este ca datele ce tin de immo din eep sunt criptate cu o cheie aleatorie stocata in procesor. Singura varianta este pe obd cu interfete dedicate. O parte din datele de immo din ceasurile originale trebuie sa le transferi in cel de tiguan apoi generate alte transpondere dupa noile date. A treia problema este modificare hw/sw pe partea de sonda litrometrica si frana de mana.
    1 point
  31. nu sunt cele mai reusite fotografi, dar ceva se vede ....
    1 point
  32. "Ce conteaza cat consuma,tot de 50 lei bag benzina"
    1 point
  33. De retrofiit bcm sa apucat cineva ?? ca ma bate gandu sa ma apuc eu
    1 point
  34. https://drive.google.com/file/d/0B--xWYlAnIxldlVfTGdNdzZnWEE/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/0B--xWYlAnIxlS2dHdFQzODM5S0E/view?usp=drivesdk Multumesc Florin pentru indrumari si suportivitate . Multumesc Terrabyt pentru suportul tehnic si efortul facut in adaptarea ceasurilor de la distanta Un sfat pt cei ce vor dori ceasuri : acceptati ca aveti nevoie de ajutor si apelati la cei ce se pricep . Eu ...m-am ales cu 3 ceasuri ca sa am unul functional .
    1 point
  35. La G5, ceasurile de bord se pot inlocui si cu cele color de scirocco 》 3D. Am facut lucrarea aceasta si totul functioneaza corect . Jetta 2005,Golf5 2008 , Scirocco 2010 ,Golf5 2006 Se rezolva si cu martor frana de mana electrica ,litrometrul ce nu indica corect ,iar unitatea abs se va inlocui dupa caz (dupa ce am facut retrofitul -- Bundy a rezolvat cu abs la una dintre masini , el va poate da mai multe detalii despre acest aspect) Atasez cateva poze cu masina unui coleg . Mai multe foto gasiti accesand link din semnatura mea (cel de jos - facebook) ,altfel ar trebui sa incarc aici zeci de poze . In afara de adaptare si codare se fac si alte modificari hardware in ceasuri. Scule necesare : statie aer cald ,letcon,programator,avdi,xcan,vcds , transpondere si indemanare.
    1 point
  36. :icon_cool: O venit mosu cu un bord color si la mine tre sa caut la mine intre vechituri poate te ajut cu un modul defect pt mufe
    1 point
  37. ON Topic: Cine are ceva informatii utile despre retrofitul BCM-ului pe MK5 sa puna pe threadul asta. De ce pe acest thread? Fara acest retrofit ceasurile premium nu vor avea toate functiile atat de autodiagnoza (becuri arse) cat si de config (Convenience menu). Daca avem toate informatiile putem sa coacem un soi de harness plug and play cu toate mufele ca sa nu fie nevoie de modificarea cablurilor cu mufe de pe masina.
    1 point
  38. Se face si immo dar cu scule scumpe.. iar la noi majoritatea celor care au sculele alea scumpe fiind putini profita si se arunca la niste preturi de tzigani pentru o simpla codare, sau adaptare pe eprom. Prefera sa aiba sub 10 clienti care sa le amortizeze investitiile decat 30-40.. O sa "repar" si eu immo dar voi merge in polonia personal la vara :) oricum aveam de gand sa vizitez p'acolo. NIci cu pistolul in gat nu alimentez tzigania de aici. Hmm.. Atunci litera aia n'are nicio legatura cu generatia. Poate e doar un cod de dotare. gen ESP FRONT. Varianta B ar fi ca pompa ta a fost schimbata candva inainte sa cumperi tu masina. Mai pica si ele.. Whatever. It works! :soare:
    1 point
  39. 2007.5 dar e ciudata ca echipare. La DSG s'a pus doar EDC16U1 spre exemplu pe MK5, chiar si in 2009. Bucuros ca merge perfect si noul modul bluetooth inclusiv cu afisare nume melodie A2DP, agenda, tot. Arata mai bine in persoana :) Sa'mi fie scuzat becul ars :D
    1 point
  40. Nu aveam nimic pe OBD care sa'mi citeasca / scrie EEPROM-ul la EDC16U1. Plus ca am vrut sa fac totul manual, in special checksumul la cele doua blocuri de IMMO.
    1 point
  41. Cu bucurie va anunt ca incepind de azi ma retrag de pe aceasta lista. Revin cu pareri dupa weekend, acum oricum n-ar fi deloc obiective, sint prea entuziasmat. 1. Sop 1.5TSI, DSG, 4DRIVE, excellence - comandat Aug 2018 2. costin va 1.5TSI, manual, FWD, STYLE - comandat Feb 2019
    0 points
  42. Se demonteaza volanul si se muta in dreapta 1,-2 mm.
    0 points
  43. Boss, nu eu am conceput scula, ci cei da la Karcher. Nu am nevoie sa confirmi tu, ca e deja testat si functional. E fix acelasi principiu ca la un furtun classic la care ai reglare de debit si o presiune constanta. Si daca e furtun mai lung, presiunea nu scade, deoarece circuitul se închide de pistolul de la lance. Cand scade presiunea, datorita apăsării pe pistol, pompa reporneste pentru a ține presiunea constantă. Chiar asa de grea e mecanica fluidelor?
    0 points
  44. Continental începe să coboare în topul calității. Am cumpărat 4 anvelope CPC6 225/45/17 și după 900 km anvelopa stg spate s-a dezintegrat când mă aflam în depășire. Am reușit să controlez mașină și să finalizez depășirea. Am oprit după 300 m și am demontat ce a rămas din anvelopă și am trimis-o Continental spre evaluare. Concluzia a fost respingerea înlocuirii pe garanție deși filmarea cu camera video de bord arată clar momentul avertizării TPMS și devierea mașinii de la traiectorie. Cauze paranormale au produs ruperea peretelui anvelopei , culmea și 94XL. Toate masinile mele utilizează anvelope Contiental vară / iarnă, dar din acest an voi considera și alte opțiuni în locul Continentalului .
    0 points
  45. Am discutat cu mulți oameni care au cumpărat de la tine acest sirop pe care-l tot lauzi,și ce sa vezi:o mare vrajeala,efecte inexistente spre zero.Acuma înțeleg ca toată lumea muncește pentru bani,dar chiar sa-ți vinzi sufletul pentru câțiva lei mi se pare josnic de tot.Unde mai pui ca vinzi aceste siropuri și pe olx,de asta tot bați din gura și l-e lauzi atâta peste tot.Apropo,pe forum Audi(Gabi78) nu prea te mai văd, ce s-a intamplat? https://www.olx.ro/oferte/user/V3Hu/ https://www.emag.ro/aditiv-multifunctional-pentru-500-de-litri-de-motorina-adizol-t-6-10ml-5942016468106/pd/D22MY7BBM/?ref=similar-exp_center_1_8&recid=jcanrcmu-dr64xm9d16m-C.c17_a185.S.SIMILAR-1qp3h7b Citiți comment-ul la ce spune Trofin Liviu. Sper sa nu-mi dispară ca prin ceata mesajul.
    -1 points
  46. buna ziua, am un touran din 2006 si cum a venit frigul webastoul a pornit de 2 ori in urma cu o luna dupa care nimic. model webasto: tt-v -asa apare pe eticheta de la capota. l-am pus pe tester si am 2 erori la el: 01406 - no flame si 02251 - heater unit locked. a doua eroare stiu ca unitatea sa blocat/intrat in protectie. in channel 42 am pus val 1 pentru a putea sterge eroarea, azi dimineata a incercat sa porneasca de 2 ori. spun de 2 ori deoarece am observat prima oara un fum ce iesea de sub masina apoi nimic dupa vreo un minut iar fum si dupa aia pauza. As dori sa stiu daca voi ati avut aceasta eroare si ce ati facut sa o remediati problema e ca in oradea nu am gasit service pt webasto la autoturisme :(am sunat la satu mare unde ca sa cumpar camera de ardere plus bujia cica se vinde la kit doar ii vreo 1150. mersi de ajutor
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!