Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2019 în toate secţiunile

  1. Am profitat de weekendul asta fain, si am spalat ambele mk4, iar la Bora chiar am pus gumele de vara. La golf, avand din iarna asta allseasonuri, nu am mai facut decat o revizie a franelor. Revin si cu impresii cu allseasonurile - cat ar fi de chinezesti, nu sunt rele deloc, am avut acum ocazia sa le incerc pe caldura, si fac fata foarte bine. Deh, cauciuc nou, sa vedem cat or tine. Poza si cu amandoua masinile - ratiunea spune ca una ar trebui sa plece, insa nu ma pot desparti de vreuna dintre ele.
    7 points
  2. A venit timpul sa mai rezolv si o problema tehnica care s-a lasat greu de identificat dar pana la urma i-am dat de cap : Am mentionat ceva de aceasta problema intr-un post anterior : Mai precis problema cu DRL de la farul stang -> cateodata DRL ramanea aprins la 100% intensitate chiar daca aprindeam farurile sau pozitiile , problema care se manifesta doar cand i se scula ei..... In sfarsit i-am dat de cap si pot sa zic chiar ca raspunsul acesteia era sub nasul meu : Din pacare rezolvarea implica desfacerea farului , asa ca am apelat la o persoana cu experienta in acest domeniu care face asa ceva zi de zi: Din fericire pentru producator si din pacate pentru consumator modulul in cauza pe Tiguan nu a fost conceput sa fie schimbat asa ca a fost pus in interiorul farului intr-un loc in care poti sa ajungi doar daca farul este deschis/taiat. Pentru producator e simplu : far nou chel fara module intre 3800 si 4000 ron . Asa cum am zis si in topicul de mai sus : Probabil ca as fi identificat mai repede problema daca as fi desfacut capacul de la far (faza scurta) sau oricare din capace si as fi simtit mirosul intens de "metal/circuite" incinse/arse ....nici nu stiu cum sa descriu mirosul , dar era foarte intepator . Asa ca operatia a fost facuta cu componenta din far de Tiguan "donator" : Asa ca astazi ,cu mult tupeu, la trei zile dupa ce am facut operatia farului aveam voie in sfarsit sa spal masina . Am zis ca daca tot "pare" bine izolat sa testam teoria , asa ca i-am dat la spalatorie cu apa de l-am julit dar nici pic de condens
    5 points
  3. Azi am schimbat distributia+ulei si filtre, jantele de Octavia 3 Vrs sunt la locul lor
    3 points
  4. Daca vrei o plaja salbatica si boema iti recomand cu mare caldura Vadu. Cum zicea un amic, "pana nu vezi Vadu cu ochii tai, nu pricepi cat de superb este acolo"....am fost pentru prima data la Vadu la Cherhanaua Bosoanca...abia astept sa ma rentorc. Anul asta mi-am propus sa merg numai acolo de mai multe ori...e bestial de fain! Las aici link-ul asta...sunt mai multe filmulete si poze care vorbesc de la sine. https://www.facebook.com/mariuscbn/videos/1566118136753462/
    2 points
  5. Motor 1,6 105 cp, 2011 CAYC. Am început cu o eroare de lipsă presiune combustibil, P0087. Am schimbat pompa de înaltă ,degeaba, am verificat rampa de presiune, ca în final să găsesc un injector ce scăpa pe retur. Verificarea la relanti a injectoarelor era ok, în parametrii. Vă spun asta pentru a ajuta și alti colegi de forum. Mulțumesc frumos celor care mi-au răspuns în privat! O zi buna să aveţi !
    2 points
  6. Astazi am “ledificat” si interiorul.
    2 points
  7. Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul
    1 point
  8. Hello all, Hai sa facem si prezentarea unui Golf 7, primul in aria "masina mea" daca nu ma insel, insa nu neaparat prima pe forum, au mai fost 3-4 inaintea mea :) Asteptand O3 care a venit cu surpriza puntii independente spate numai pe 1.8tsi (fiind deci varianta pe care as fi luat-o), cochetand cu un Superb 2.0 tdi DSG 170cp la care am decis ca este prea mare pentru 80% din nevoile mele, un test drive cu G7 mi-a fost suficient pentru a da comanda noii mele masini. Configurarea a fost cam asa .. mi-am dorit sa incerc TSI (dupa 8 ani de TDI) .. asta pentru ca la G7 sunt motoarele noi, din aluminiu si cu curea de distributie in loc de lant .. am ales 1.4tsi de 122cp vs. 1.4tsi 140cp pentru ca am vrut sa raman intr-un buget, in care am pus ceva optionale, care au strans aceasta diferenta de bani si chiar mai mult. De asemenea am vrut sa incerc DSG, in cunostinta de cauza cu problemele posibile ale acestei cutii, am zis sa vedem :) Optionale: xenon, scaune Ergo Active, climatronic, camera rear assist, computer bord Premium, oglinzi exterioare rabatabile electric, pachet lumini si vizibilitate, radio cd composition media, selectarea modului de conducere, volan multifunctional piele cu padele pentru DSG, culoare Tungsten Silver (am comandat initial Uranogrey dar am schimbat dupa ce am vazut cum arata in realitate) La ora actuala este inca in rodaj, are 900km pe bord, am mers pe A3 cu cruise control, am mers un pic pe serpentine pe la Izvorul Rece si pe Bran-Rucar, in oras. In toate cazurile masina se descurca "as promised", este foarte silentioasa, sub 2500rpm zici ca este electrica, la parcari la fel, se misca fara nici un zgomot, m-a surprins placut in sarcina, pe serpentine, se misca mai bine decat 1.9tdi, trage cu D4-D3 de foarte jos (cuplul de 200Nm chiar intra de la 1400rpm). Fiind prima masina cu DSG, dupa 18 ani de manuala, necesita adaptare (a mea nu a cutiei), am inceput sa prind subtilitatile, cum sa nu schimbe daca nu vrei, cum sa consume mai putin (modul Eco si functia lui de a decupla "coasting"), cum sa opresti masina in Autohold fara sa se activeze Start/Stop. Apropo, modul de conducere Sport (din consola nu numai din cutie) schimba simtitor raspunsul volanului (se intareste) si bineinteles pune cutia pe sport, interesant e ca poti pune cutia pe D dar volanul ramane pe Sport :) poti seta pe Individual combinatia dorita (de asta optiunea asta este "a must"). Despre Ergo Active - poate daca nu era aceasta optiune nu mi-as fi luat masina - schimba total interiorul, nu numai scaunele din fata ci si bancheta si fetele de usi, peste tot piele (naturala si sintetica), textil doar pe sezut, fata de invers - textil si plastic si alcantara doar pe sezut (la HL) Masina a venit cu anvelope Dunlop SP Sport Fast Response, intradevar raspund foarte bine (oricum nici nu am mers sportiv cu ea inca), mi s-a parut ca sunt cam zgomotoase, dar s-a dovedit a fi presiunea 2,4 bari, am redus-o la 2,1 bari cat scrie pe usa, avand in vedere ca vine si vara, iar zgomotul de rulare s-a diminuat imediat. Urmeaza niste drumuri mare / munte si prin afara tarii, de unde o sa mai pun poze :)
    1 point
  9. 1 point
  10. :)), am vazut postarea, cand o sa am timp o sa ma ocup si de asta. Momentan am un suport pentru telefon(magnet) adaugat pe suportul respectiv. Mersi!
    1 point
  11. Mai revin cu niste poze , pe lumina de data asta , din weekend . Avem si primele defectiuni : -2 becuri scuturate (inlocuite cu unele de offroad ) -ornament prag sofer stramb ( un trunchi de copac a fost mai tare ca ornamentul ) -inlocuire cu piese ebay (15£ )
    1 point
  12. Sa sch meseriasul. A inceput verificarile invers. In cazul tau cu test retur injectoare .. trebuia inceput. Cati km ai pe bord?
    1 point
  13. Dat fiind ca am fost printre primii care am pus istoria cu clank-ul pe forum, revin cu update dupa 4 ani. - Nu a mai aparut nici un clank dupa schimbatul de hub. Cat despre zgomot acesta e din hub si nu din cutie. Cand un mecanic iti arata o cutie desfacuta si tijele selectoarelor si zice ca de acolo e, el uita ca acele tije sunt in ulei sub presiune. Personal mai am un Renault Megane cu EDC si acolo da, in mers auzi cum tijele schimba viteleze. Dupa experienta cu clank-ul la DSG am o ureche ascutita. In orice cas, EDC-ul de 2018 este mult sub un DSG din 2010.
    1 point
  14. Nu mai înțeleg nimic, dispar posturi deși se referă strict la mașină ... Am urmat sfaturile și am mers la GTU ptr HU și AU și am trecut fără probleme, până în 03.2021 pot circula liniștit!
    1 point
  15. A inghetat cumva solutia vreodata?
    1 point
  16. ba se poate, dar inseamna ca ai codat si ch automat, nu l-ai lasat pe manual.
    1 point
  17. @janos cu frana nu este de joaca, cel putin nu la mine....eram la service sa schimb arcurile si brusc mi-am amintit ca lichidul de frana nu a fost schimbat, am verificat deviceul (imi notez in el tot ce fac la masina si cand) si am vazut ca de 1 an trebuia sa-l schimb. Drept urmare am pus baietii la treaba. Data trecuta am facut schimbul prin extractie, aspirare pe la etrier...dar am inteles ca nu prea e buna procedura aia. @andrusel ai PM...multa bafta!
    1 point
  18. Nu stiu de ce insa pare ca drumul, asa inzapezit, ofera mai multa tractiune ca vara. Cand e uscat e doar grohotis intre traversele alea de beton si de fiecre data cand mergem pe acolo (cu piciorul) pare ca multe suv-uri gafaie si arunca la pietricele in spate de numa-numa.... Grea e intretinerea acelui drum, mai ales ca versantii aia de sus (ultima curba la stanga) se prabusesc mereu de la apa infiltrata... Tin minte drumul ala de cand era folosit doar de carute si vreun IMS probabil - iar cabana Ciucas era o chestie cu 2 camere - si ultima bucata a drumului urca direct pe tapsan.. au fost nevoiti sa sape destul de mult ca sa il largeasca si cum tot muntele e cu grohotis.... PS. Vara e crima sa il si cobori cu picioarele... aluneca grohotisul ala sub tine ca o sanie... Oricum, bravo pt excursie!!
    1 point
  19. eu iti spun cum am depistat eu scurtul, greu intradevar dar am reusit. in locul sigurantei pui un bec sau o lampa de control de putere mica, se va aprinde pentru ca ai scurtul care se intoarce. Bun, acum cu ea aprinsa te apuci si misti de toate firele pe care le suspectezi, adica consumatorii care vin pe siguranta aia, acolo unde ai scurtul, atunci cand misti de fire se va stinge lampa, va clipi, adica o vezi ca flambeaza putin. Asta ca sa nu tai toate traseele sa cauti unde sunt lipite pentru ca e mai greu. Nu mai pune siguranta ca se topesc si mai nasol si e mai greu de gasit pe urma. Daca nu esti sigur ca ai duze incalzite, verifica acolo prima data, pune becul si misca zdravan de traseul care face bucla aia acolo la intrarea in capota
    1 point
  20. https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/jetta+syncro/je/2008-462/1/121-121068/
    1 point
  21. Trebuie verificata electrovalva N80: https://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk1/drive_unit/1.0/37%3B_1.4/44%3B_1.4/50_drive_unit_fuel_injection/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/tank_ventilation/testing__activated_charcoal_filter_system_solenoid_valve_1_n80/test_control/ Sau pornesti motorul, scoti furtunul de pe N80, sageata rosie: Astepti cam 5-10 minute. Daca in acest interval nu auzi ,,ticaitul" electrovalvei, inseamna ca nu este functionala. Trebuie verificat si traseul de la electrovalva la rezervor sa nu fie infundat, cazul in care electrovalva este functionala. HVAC: Demontat torpedoul, comanda pe butonul recirculare aer. Inspecteaza cu atentie rotile dintate ale motorasului. Sa nu fie rupte. Nu sunt, posibil motorasul este ars. Cent. Elect.: Masoara tensiunea la acumulator. #9 din topic. Airbags: Cablaj sau ce am mentionat in prima postare la Centrala Electrica. Succes.
    1 point
  22. O sa incerc sa masor. Dupa o saptamana de experimente concluzia e asta: cand masina sta mai mult de o zi oprita, se manifesta pornitul in suturi la prima pornire. Apoi nu mai face toata ziua. Oricat de multe porniri sau opriri as face. Ceva se intampla in pauza mai mare de o zi: un lichid se ingroasa, o pompa se dezamorseaza, un injector se infunda, ceva de genul. Nu cred ca e vorba de mecatronic sau ambreiaj. Ar face cred si la următoarele porniri. E ceva conditionat de temperatura si timp. Parerea mea
    1 point
  23. Habar nu am care a fast costul; cei de la Porsche nu mi-au dat nici un deviz. Dar ma gandesc ca un motor nou complet echipat trebuie sa fie cateva mii de euro. Posibil, nu stiu care este adevarul. Eu m-am bucurat ca au acceptat sa il schimbe complet pe garantie fara sa gaseasca vreo chichita prin care sa ma puna pe mine sa il platesc, si nu am mai comentat nimic. Da, am avut mare noroc Nu am auzit nici un zgomot in momentul incidentului. Masina nu o pot vinde acum pentru ca mai am inca vreo 8 luni la leasing. Insa, cum spuneam si mai sus, in primavara o voi vinde.
    1 point
  24. O procedura foarte buna cu tehnologie nu chiar noua, care ma bucura ca incepe sa prinda si prin service-urile noastre. Conform cartii lichidul de frana se schimba la 2 ani, dar daca nu o tii din frana in frana merge si la 3 ani. Stiu exemplu cu lichid de fabrica >10 ani si inca merge...ehh...batranelul este de moda veche: d-le nu am probleme de ce sa umblu acolo ?!. Are dreptate la cateva elemente, dar nu la frana.
    1 point
  25. Update: 81.300 km (5.000 km cu inima noua) - 4 ani si 4 luni. Revin si eu cu noutati si ceva peripetii. In primavara anului trecut masina incepuse sa manance ulei. Destul de mult, cam 0.7l/1.000 km. Ciudat, avand in vedere ca pana atunci nu consumase ulei aproape deloc in cei peste trei ani de cand o aveam. M-am dus la PBV si le-am spus asta, iar raspunsul lor a fost ca VW zice ca pana in 1l/1.000 km e normal! Tare ciudat normalul asta al lor; nici Skoda veche care are acum peste 300.000 km nu consuma atata ulei. Au zis ca daca vreau sa facem o investigare trebuie sa faca un schimb de ulei pe banii mei, sigileaza motorul si ma intorc dupa 1.000 km sa vada cat s-a consumat. Am acceptat varianta asta, m-am dus la Voinea si am pus softul original al masinii, am facut schimbul de ulei si evident ca dupa 1.000 km m-am intors la ei ca sa constate ca a cosumat dub 1l, deci din punctul de vedere al VW e normal. Am pus softul TCM inapoi si am continuation asa vreo jumatate de an, si in fiecare luna imi luam cel putin cate un bidon de 1l ulei, in unele luni cate doua. Spre toamna, cand se apropia finalul garantiei de 4 ani am zis ca trebuie sa fac ceva. M-am dus din nou la ei si aceeasi poveste: pus softul original al masinii la loc, schimb ulei (tot pe banii mei), sigilare motor, vino inapoi dupa 1.000 km. Mai aveam doua saptamani pana masina iesea din garantie. Mi-am vazut de drumurile mele uzuale si cu vreo 4-5 zile inainte de expirarea garantiei (nu facusem inca cei 1.000 km) mi s-a ivit un drum Bucuresti-Constanta dus/intors in aceeasi zi. Am zis perfect, fac cei 1.000 km si revin in service in timp util (evident gaseam eu alta varianta sa termin mia de km in timp util chiar daca nu aparea drumul asta). Eram pe autostrada, ma intorceam spre casa, incepuse deja sa se insereze. Martorul de ulei nu se aprinsese, deci motorul nu consumase inca 1l de ulei. Ma gandeam deja ca a doua zi ma voi duce iar in service, vor constata ca, consumul de ulei este in limita admisa de ulei si uite asa masina va iesi din garantie fara sa am o solutie la problema mea. Trecusem de Fundulea, cand deodata pomul de iarna la mine in bord! Eroare "STOP" cu pierdut presiunea la ulei. Am oprit in siguranta pe banda de urgenta cat de repele am putut. In drumul ei spre oprire motorul incepuse sa tremure, semn ca ceva destul de grav se intamplase. Am pus avariile si am chemat o platforma. Pana a ajuns platforma se facuse deja bezna. Pe la 11 noaptea am depus masina in curte la PBV. Asta se intampla Intr-o marti sau miercuri; sambata masina iesea din garantie! A doua zi au dat motorul jos si l-au desfacut. I-au chemat si pe cei de la importador pentru expertiza. Cica una dintre biele s-a rupt in mers, a lovit in baia de lei si a spart-o, moment in care am pierdut tot uleiul pe autostrada si mi-a aparut eroarea in bord. Probabil insa ca "damage"-ul a fost mult mai mare. In urma constatarilor, Porsche Romania si-a dat acceptul pentru inlocuirea completa a motorului pe garantie! Nu imi venea sa cred! Ce se intampla oare daca se intampla lucrul asta cu o saptamana mai tarziu? Eram probabil bun de plata pentru un motor nou! Au lipsit doar 2-3 zile pana la dezastru ... In fine, a durat cam doua saptamani pana a venit motorul nou, apoi a trebuit sa merg la RAR pentru a inscrie modificarile in cartea masinii. Am acum 5.000 km de la schimbarea motorului si nici un strop de ulei consumat. Totul merge ca inainte. Nu am mai revenit la softul TCM pentru ca nu am nici o dovada daca a contribuit cu ceva sau nu la problemele pe care le-am avut. Eu tind sa cred ca softul nu a avut nici o vina, insa acum suflu si in iaurt! Una peste alta sunt in continuare foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta nici dupa aceste experiente. Sper sa fi fost o problema izolata. Alte probleme nu am mai avut la masina de cand o am. Am acum o masina de 4 ani si ceva cu 81.000 km la bord si motor nou de 5.000 km. La finalul acestui an se termina leasingul si probabil in primavara urmatoare o voi vinde. Nu din cauza acestei probleme, ci pentru ca vreau o masina noua. Intre timp am mai schimbat un set de Osram-uri. A tinut ceva mai putin decat primul, insa oricum sunt multumit de ele.
    1 point
  26. Procedura oficiala de gresare trapa, cu tot cu sculele oficiale si vaselina oficiala, vezi atasat sunroof1.pdf
    1 point
  27. Mda... fiindca atunci cand acelerez si cand o tin mai turata NU mai atinge (motorul se lasa spre spate cand se intampla asta), ce voi schimba in continuare sunt suportii motor. Oricum, nu i-am schimbat niciodata de cand am masina, iar daca se mai rezolva si problema asta e la fix ?. Pana atunci, dus la ceas de seara.
    1 point
  28. Cred ca posesorii de Tuareg rad pe sub mustata cand citesc "bataliile" virtuale intre fratii crestini de orientare MQB ...Si nici nu se streseaza ca au sub fund o platforma MLB de Q7 cu mai putine dotari.
    1 point
  29. O panorama de la 2500 metri și doua poze cu mașina spălată de sarea de pe drum, arată bine la aproape 6 ani ? trebuie sa ii fac un detaling de ziua ei.
    1 point
  30. Da .... o situatie foate de rahat cea in care te afli ... imi este mila de tine !
    1 point
  31. Breaking News... Am reusit sa readucem la viata suportul OEM pentru telefoane GSM, i-am montat unui amic suport de telefon (cod OEM: 3B1 857 341) si pe centru am montat un magnet care provenea de la un suport de grile....a iesit ceva superb. Multi acel suport il tin degeaba, noi am reusit sa-i gasim o utilitate la deviceurile de astazi si sa-l upgradam pentru deviceurile noastre. Mi-am montat si eu... Grile de Skoda Superb au fost montate pe Passat B5.5 Multumesc @F l o r i n pentru schimbarea ledurilor din verde in rosu. Chiar merita fiecare leut, grilea astea, pe langa dizainul placut, directioneaza aerul mult mai bine decat cele OEM. Laser frate...??
    1 point
  32. @deenman Mersi. Am crezut că este undeva o lista clară și sigură. Așa cu "probabil" și cu "cred eu" nu mă ajută.
    1 point
  33. Cu ajutorul lui EEXCALADE, am reusit sa rezolv problema. Masina merge acuma. Se pare ca se blocase o valva/supapa in pompa. Dupa ce am desfacut, curatat, suflat si pus din nou valva metering originala, masina a pornit perfect. Multumesc din nou EEXCALADE, dar si racingparts pentru sfaturi si disponibilitate Floro, posibil sa fi patit exact ca si la mine. Pompa este buna, functionala, dar supapa aia daca se blocheaza, nu mai face suficienta presiune si nu se deschid injectoarele.
    1 point
  34. Had fun indeed deși un 4x4 e mai potrivit iarna, Golful ne-a dus și adus in cele mai bune condiții, sa notam și 46000 km și câteva poze cu zăpada
    1 point
  35. Continental începe să coboare în topul calității. Am cumpărat 4 anvelope CPC6 225/45/17 și după 900 km anvelopa stg spate s-a dezintegrat când mă aflam în depășire. Am reușit să controlez mașină și să finalizez depășirea. Am oprit după 300 m și am demontat ce a rămas din anvelopă și am trimis-o Continental spre evaluare. Concluzia a fost respingerea înlocuirii pe garanție deși filmarea cu camera video de bord arată clar momentul avertizării TPMS și devierea mașinii de la traiectorie. Cauze paranormale au produs ruperea peretelui anvelopei , culmea și 94XL. Toate masinile mele utilizează anvelope Contiental vară / iarnă, dar din acest an voi considera și alte opțiuni în locul Continentalului .
    0 points
  36. ma intereseaza si pe mine un pm am discutat cu mecanicul care se ocupa de schimbul de fluide la masina mea si imi spunea ca exista posibilitatea sa se rupa filetul daca imi desface ventilele de aerisire pe spate pentru ca este din aluminiu
    0 points
  37. Astazi mi-au venit si placutele cu led dedicate pentru numarul de inmatriculare.
    0 points
  38. Uleiul si filtrul la cutia DSG se schimba la 60 000km, sa nu ai o problema la convertizor.
    -1 points
  39. ce sint alea? nu toti ne pricepem - eu caut sa montez paravanturi, imi plac mult si ca aspect si le consider si f utile, te-ai gandit la varianta asta? - despre torpedou: e oricum f mic. La megane 2 2004 aveam un torpedou dublu/tripul. Nu inteleg ce a fost in capul lor. poti sa imi spui te rog, acel suport magnetic cat a costat, si daca are lamelele suficient de subtiri cum sa permita lasarea in jos a fantei? dupa cum arata in poza ta, pare ca sint ridicate, probabil tocmai din acest motiv, sau ma insel? de ce tii ventilatia inchisa?
    -1 points
  40. Buna ideea cu lampa, trebuie sa caut un soclu pentru un bec de 12V si sa incerc. Dar daca pun becul in locul sigurantei, nu se va comporta la fel ca siguranta si se va arde filamentul? Duzele nu cred ca sunt incalzite, pentru ca la mine vine doar un traseu, nu doua cum vad in poza de mai jos, gasita aici pe forum. Pana gasesc un soclu, e vreun releu pe care ar trebui sa-l verific?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!