Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.03.2019 în toate secţiunile
-
Dupa o activitate intensa in Clubul Logan intre 2009 si 2013 cu vechea masina am decis sa iau o pauza de la tot ce inseamna domeniul auto/tuning pana anul acesta. Anul acesta familia s-a marit, prioritatile s-au schimbat si asa a aparut "B8-ul familiei" Modelul este 2.0, 150hp, 01.2015 cu 215k km, echipare HighLine, provenienta Belgia. Dotari: -Trapa -Interior piele Nappa bej -Sistem Dynaudio -Jante 18' - BiXenon Inainte de achizitie am verificat 5 masini, dar la nici una nu prea bateau reviziile din reprezentanta cu cartea. Aceasta a fost singura cu revizii la timp in corespondenta ( lipseste distributia) iar in momentul in care am vazut-o fizic a fost dragoste la prima vedere. Cat despre planuri de viitor sunt: -soft stage 1 -retrofit VIRTUAL COCKPIT ...si mai vedem ...4 points
-
A venit timpul sa mai rezolv si o problema tehnica care s-a lasat greu de identificat dar pana la urma i-am dat de cap : Am mentionat ceva de aceasta problema intr-un post anterior : Mai precis problema cu DRL de la farul stang -> cateodata DRL ramanea aprins la 100% intensitate chiar daca aprindeam farurile sau pozitiile , problema care se manifesta doar cand i se scula ei..... In sfarsit i-am dat de cap si pot sa zic chiar ca raspunsul acesteia era sub nasul meu : Din pacare rezolvarea implica desfacerea farului , asa ca am apelat la o persoana cu experienta in acest domeniu care face asa ceva zi de zi: Din fericire pentru producator si din pacate pentru consumator modulul in cauza pe Tiguan nu a fost conceput sa fie schimbat asa ca a fost pus in interiorul farului intr-un loc in care poti sa ajungi doar daca farul este deschis/taiat. Pentru producator e simplu : far nou chel fara module intre 3800 si 4000 ron . Asa cum am zis si in topicul de mai sus : Probabil ca as fi identificat mai repede problema daca as fi desfacut capacul de la far (faza scurta) sau oricare din capace si as fi simtit mirosul intens de "metal/circuite" incinse/arse ....nici nu stiu cum sa descriu mirosul , dar era foarte intepator . Asa ca operatia a fost facuta cu componenta din far de Tiguan "donator" : Asa ca astazi ,cu mult tupeu, la trei zile dupa ce am facut operatia farului aveam voie in sfarsit sa spal masina . Am zis ca daca tot "pare" bine izolat sa testam teoria , asa ca i-am dat la spalatorie cu apa de l-am julit dar nici pic de condens3 points
-
3 points
-
Azi, pentru că am avut ceva cereri pentru interiorul de stofă, m-am apucat să înlocuiesc și fețele de uși si apoi și capacul de la cotieră. Pe la 10 mi-am luat inima-n dinți și trusele de scule și m-am apucat. La demontarea ușilor am folosit pe lângă spatula de plastic, o pernuță gonflabilă, care m-a ajutat să scot fețele fără să pierd prea multe clipsuri. După ce am scos, fața de ușă de la șofer, m-am uitat să văd cum aș putea face izolarea fonică, pe care mi-o doresc. Și am văzut că VW a pus nituri la boxe, care nu știu dacă sunt prinse doar de fața de ușă din interior sau și de tabla portierei. În plus, am văzut mai multe nituri pe față și desfăcând câteva șuruburi, am văzut că fața de ușă din tabla, nu se mișcă. O să văd, până mă apuc ce și în ce fel, dar am deja câteva dubii. Sigur nu va fi simplu, dar până mă apuc, trebuie să văd cum e cu niturile astea și să fac rost de nituri și un cleste de nituit. După ce mi-a trecut cheful de a izola ceva, am zis că, dacă tot am desfăcut fețele de plastic, măcar luminile din portiere să le montez, dacă tot stau în sertar de ceva vreme. La șofer și pasager, după codare, a mers din prima. Am folosit pinul 18 pentru plus și pinul 19 pentru minus (am tăiat și lipit minusul, întrucât aveam deja 19 ocupat). La ușa spate dreapta, a refuzat să se aprindă. Ok, îmi zic, nu mă frustrez, o las așa, când o să ajung la București la Cristi - @Al Bundy, probabil o va rezolva el. Nu cred că ajunge tensiune în modul, pentru că luminile sunt bune, le-am testat, dar nu știu nici ce să mai fac mai departe. Pe partea opusă, cu același montaj al pinilor, s-a aprins din prima. Ok, mă duc la portiera dreapta spate și o mai desfac o data, verific și nimic, totul era cum trebuie. O "iert" și trec mai departe, că mergeau lucrurile oarecum ușor. Am încercat să alimentez ledurile de la mânerele de deschidere ale ușilor, cum sugerase la un moment dat Bogdan - @ShadoWzZ (între timp îmi veniseră și ledurile și cablajul) de la alimentarea panoului de butoane. Am mers cu plusul pe galben și cu minusul pe gri, dar am descoperit că rămânea aprins chiar și după poziționarea comutatorului de lumini pe off / zero. Am încercat cu celălalt plus, firul galben/gri dar rezultatul a fost același, așa că alimentarea ledurilor de la panoul de butoane a căzut. Mai studiem problema, dar cred ca trebuie să o fac ca la carte. Trec la capacul cotierei. Mă uit pe google, mă uit la ce e în mașină și încep să scot șuruburi. Nimic. Se mișcă cotiera, dar nu suficient cât să iasă. Mă mai uit și decid să scot și scaunul șoferului, pentru a îmi ușura accesul. Trebuie scos tunelul median, pentru a avea acces la toate șuruburile, mai ales că două dintre ele, sunt exact dedesubt și accesul la ele se face cu cotiera scoasă. După ce am scos tunelul median, m-am apucat de scos restul șuruburilor și cotiera. Să nu vă închipuiți că se scoate ușor ansamblul, sunt multe șuruburi și mufe de scos. Dar... când să scot sertarul cotierei m-am frustrat maxim. Totul se mișca, dar nu reușeam să scot sertarul. Am scos și decuplat mufa de AUX IN, dar priza de 12V nu am știut cum să o scot, accesul era foarte prost și m-am învârtit în jurul cotierei pe puțin 30 de minute. La sfârșit, plin de nervi și frustrări, aproape că îmi venea să rup priza în două și să reușesc să scot sertarul, pentru că el mă despărțea de ultimele patru șuruburi cu care era prins capacul cotierei. Într-un final am reușit să îl scot, dar am "renunțat" la câteva bucăți de plastic, din jurul prizei de 12V... Pff. Și când mă gândesc că va mai trebui să trec încă o dată prin asta, atunci când mă voi apuca de izolarea fonică... Dacă tot am desfăcut atât de mult, am scos și preșurile (scaunele le scosesem deja) și am aspirat cu simț de răspundere mocheta și spațiul de sub tunelul median. După aproximativ 7 ore de muncă, nervi, zâmbete, înjurături și satisfacție la final, a venit seara și întunericul așa că, am mai făcut câteva poze și am strâns tot. Mâine sper să reușesc să fac ceea ce mi-am propus: curățenie interioară și in Golf, schimbul jantelor de vara la Tiguan și chiar dacă spre sfârșitul săptămânii viitoare se anunță ploi, cred că am să le și spăl pe amândouă. Plus alte chestii prin casa și prin curte, pe care mi le-am propus și dacă voi mai avea suficientă energie și timp, le voi face. .3 points
-
Poti sa astepti pana va interveni ,,cineva care stie exact sau care chiar a schimbat". Sau nu mai astepti pe nimeni, pornesti motorul, iar cand indicatorul temperatura lichid racire va trece de prima linie, temperatura lichid peste 40 grade, te duci si pui mana pe cele doua furtune care vin cuplate la cele doua termostate. Pana la temperatura ,,75-90 de grade" respectiv ,,95-110": rece furtunul de la termostatul cu senzorul de temperatura, rece si cel fara senzor. Cald doar unul, inlocuiesti termostatul de pe furtunul respectiv, calde amandoua, inlocuiesti cele doua termostate.2 points
-
2 points
-
Am profitat de weekendul asta fain, si am spalat ambele mk4, iar la Bora chiar am pus gumele de vara. La golf, avand din iarna asta allseasonuri, nu am mai facut decat o revizie a franelor. Revin si cu impresii cu allseasonurile - cat ar fi de chinezesti, nu sunt rele deloc, am avut acum ocazia sa le incerc pe caldura, si fac fata foarte bine. Deh, cauciuc nou, sa vedem cat or tine. Poza si cu amandoua masinile - ratiunea spune ca una ar trebui sa plece, insa nu ma pot desparti de vreuna dintre ele.1 point
-
Salut. te poti orienta catre mazda 3 sedan 2018/2019 motor de 2.0 L aspirat 120 CP euro 6 hyundai elantra 1.6 mpi 127 cp euro 6 Hyundai i40 sedan 2.0 MPI 149 cp euro 6 kia ceed 2018/2019 1.4 mpi 100 cp euro 61 point
-
Nici nu m-am uitat. Sunt destul de informat cu privire la motorizarile vag. Am dat doar un search si am vazut cap de lista mpi. Nici nu m-am uitat mai departe. Scuze de dezinformare1 point
-
Salutare O sa detaliez si eu aici o problema care m-a bantuit in ultimile 4 luni si la care in sfarsit i-am dat de cap ! Simptomele erau urmatoarele : Ledurile pe DRL functionau ok ambele parti . La aprinderea farurilor sau a pozitiilor ledurile din farul stang nu scad in intensitate , ba mai mult incep sa si tremure ca in imaginea de mai jos : Problema se manifesta periodic si aleator , nu puteam sa reproduc de fiecare data situatia , dar in ultima perioada situatiile s-au inmultit. Problema identificata a fost de la Controllerul de Leduri din Interiorul farului : 4H0 907 472 F (valabil stanga Dreapta) este codul piesei dar din pacate aceasta este in interiorul farului si nu se poate ajunge la ea decat prin deschiderea/taierea farului . 4H0 907 472 F se gaseste si in farurile de GOLF 6 cu Xenon si DRL si este usor de extras din acest far deoarece la Golf 6 a fost gandit sa fie schimbat. Probabil ca as fi identificat mai repede problema daca as fi desfacut capacul de la far (faza scurta) sau oricare din capace si as fi simtit mirosul intens de "metal/circuite" incinse/arse ....nici nu stiu cum sa descriu mirosul , dar era foarte intepator . Asa ca piesa a fost luata din far de Tiguan "Donator" si inlocuita in farul meu : Operatie facuta de persoana cu experienta : Posibila cauza care a dus la defectarea modulului DRL este urmatoarea : La becul de faza scurta D3S mufa care intra in aceasta este de MASA , iar daca aceasta este atinsa de o sursa cu electricitate(statica sau de ori care alt fel) aceasta este legata pe Masa modulului de DRL si poate transmite inapoi curent in circuit. Persoana care mi-a schimbat modulul a mentionat ca este o problema destul de des intalnita ( nu neaparat pe Tiguan) dar in grupul VAG cu aceste module DRL care sunt foarte "Sensibile" .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, arata bine butoanele iar pt manere, am avut aceasi problema la jetta si merita doar schimbate adica poti incerca sa le vopsesti dar posibil sa nu tina.1 point
-
1 point
-
Boxa e prinsa doar de acea tabla,si macaraua tot de ea,dar in nituri Daca desfaci geamul din clemele de pe macara si il sustii,dupa ce desfaci suruburile ar trebui sa iasa tabla cu tot cu boxa si macaraua de geam1 point
-
- 000087009B - Gecko air freshener "Flowery-herb" scent, rosu - ~60Lei1 point
-
1 point
-
Adică, sa se facă cf procedurii de service, cu verificarea valorilor pe vcds, etc1 point
-
Frumos ce le faci masinilor! Tabla aceea nu se misca pentru ca e prinsa macaraua geamului de ea + ca are garnitura de mastic,ca sa nu intre apa in masina ?1 point
-
Schimba capsula ca infunzi dpf. Atentie mare cum se face reglajul.1 point
-
Noi nu stricăm corola de minuni a lumii.kodiaq-ul trebuie glorificat ca atare! ?1 point
-
Update: 81.300 km (5.000 km cu inima noua) - 4 ani si 4 luni. Revin si eu cu noutati si ceva peripetii. In primavara anului trecut masina incepuse sa manance ulei. Destul de mult, cam 0.7l/1.000 km. Ciudat, avand in vedere ca pana atunci nu consumase ulei aproape deloc in cei peste trei ani de cand o aveam. M-am dus la PBV si le-am spus asta, iar raspunsul lor a fost ca VW zice ca pana in 1l/1.000 km e normal! Tare ciudat normalul asta al lor; nici Skoda veche care are acum peste 300.000 km nu consuma atata ulei. Au zis ca daca vreau sa facem o investigare trebuie sa faca un schimb de ulei pe banii mei, sigileaza motorul si ma intorc dupa 1.000 km sa vada cat s-a consumat. Am acceptat varianta asta, m-am dus la Voinea si am pus softul original al masinii, am facut schimbul de ulei si evident ca dupa 1.000 km m-am intors la ei ca sa constate ca a cosumat dub 1l, deci din punctul de vedere al VW e normal. Am pus softul TCM inapoi si am continuation asa vreo jumatate de an, si in fiecare luna imi luam cel putin cate un bidon de 1l ulei, in unele luni cate doua. Spre toamna, cand se apropia finalul garantiei de 4 ani am zis ca trebuie sa fac ceva. M-am dus din nou la ei si aceeasi poveste: pus softul original al masinii la loc, schimb ulei (tot pe banii mei), sigilare motor, vino inapoi dupa 1.000 km. Mai aveam doua saptamani pana masina iesea din garantie. Mi-am vazut de drumurile mele uzuale si cu vreo 4-5 zile inainte de expirarea garantiei (nu facusem inca cei 1.000 km) mi s-a ivit un drum Bucuresti-Constanta dus/intors in aceeasi zi. Am zis perfect, fac cei 1.000 km si revin in service in timp util (evident gaseam eu alta varianta sa termin mia de km in timp util chiar daca nu aparea drumul asta). Eram pe autostrada, ma intorceam spre casa, incepuse deja sa se insereze. Martorul de ulei nu se aprinsese, deci motorul nu consumase inca 1l de ulei. Ma gandeam deja ca a doua zi ma voi duce iar in service, vor constata ca, consumul de ulei este in limita admisa de ulei si uite asa masina va iesi din garantie fara sa am o solutie la problema mea. Trecusem de Fundulea, cand deodata pomul de iarna la mine in bord! Eroare "STOP" cu pierdut presiunea la ulei. Am oprit in siguranta pe banda de urgenta cat de repele am putut. In drumul ei spre oprire motorul incepuse sa tremure, semn ca ceva destul de grav se intamplase. Am pus avariile si am chemat o platforma. Pana a ajuns platforma se facuse deja bezna. Pe la 11 noaptea am depus masina in curte la PBV. Asta se intampla Intr-o marti sau miercuri; sambata masina iesea din garantie! A doua zi au dat motorul jos si l-au desfacut. I-au chemat si pe cei de la importador pentru expertiza. Cica una dintre biele s-a rupt in mers, a lovit in baia de lei si a spart-o, moment in care am pierdut tot uleiul pe autostrada si mi-a aparut eroarea in bord. Probabil insa ca "damage"-ul a fost mult mai mare. In urma constatarilor, Porsche Romania si-a dat acceptul pentru inlocuirea completa a motorului pe garantie! Nu imi venea sa cred! Ce se intampla oare daca se intampla lucrul asta cu o saptamana mai tarziu? Eram probabil bun de plata pentru un motor nou! Au lipsit doar 2-3 zile pana la dezastru ... In fine, a durat cam doua saptamani pana a venit motorul nou, apoi a trebuit sa merg la RAR pentru a inscrie modificarile in cartea masinii. Am acum 5.000 km de la schimbarea motorului si nici un strop de ulei consumat. Totul merge ca inainte. Nu am mai revenit la softul TCM pentru ca nu am nici o dovada daca a contribuit cu ceva sau nu la problemele pe care le-am avut. Eu tind sa cred ca softul nu a avut nici o vina, insa acum suflu si in iaurt! Una peste alta sunt in continuare foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta nici dupa aceste experiente. Sper sa fi fost o problema izolata. Alte probleme nu am mai avut la masina de cand o am. Am acum o masina de 4 ani si ceva cu 81.000 km la bord si motor nou de 5.000 km. La finalul acestui an se termina leasingul si probabil in primavara urmatoare o voi vinde. Nu din cauza acestei probleme, ci pentru ca vreau o masina noua. Intre timp am mai schimbat un set de Osram-uri. A tinut ceva mai putin decat primul, insa oricum sunt multumit de ele.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dacă apa avea 50° uleiul avea mai mult. De ce este uzat mai repede uleiul la regenerări mai dese?1 point
-
Un ulei care e intr.un motor care regenereaza mereu.. vezi dieselgate sau alte probleme.. isi v.a pierde aditivul mai repede. De aici apar uzuri premature la anumite componente.... datorita faptului ca uleiul sta in temperatura mai mare. Am monitorizat atent comportanentul temperaturilor in motoarele tdi cr. O observatie finala .. stiu ca nu o sa ma inteleaga nimeni .. unu ulei nou recent schimbat.. mentine o temperatura scazuta in functionare. Oare asta nu influentiaza pozitiv viata componentelir din motor ?!1 point
-
Salut Liviu, pe ce te bazezi cand dai astfel de sfaturi!? Departamentele de dezvoltare soft si strategie motor din cadrul VAG, crezi ca nu au luat in seama si acest fapt, ca poti oprii motorul cand este intr-o regenerare de pdf? Sfaturile astea din genul '' stiu eu mai bine'' si pun pe altii in dificultate!1 point
-
1 point
-
Marea majoritate a aditivilor din comerț conțin formule utilizate și de rafinării, de regulă BASF, Afton Chemicals, Lubrizol. Inclusiv aditivul de care pomenești este realizat pe o formulă de la BASF care lucrează și cu Rompetrol. Îți spun chestiile astea ca să știi la ce să te aștepți. Să pui cu carburant extra aditivat s-ar putea să fie prea mult.1 point
-
@FeryGL poți să folosești liniștit, formula achiziționată de Metabond pentru Megasel provine de la același producător care livrează aditivi pentru majoritatea producătorilor români de carburant.1 point
-
@FeryGL Nu mai postez pe topicul acesta pentru că atunci când am făcut-o a ieșit prost. Cu niște ore bune de documentare, încercări, monitorizări poți găsi soluții care să îmbunătățească semnificativ comportamentul mașinii, să obții mai puține depuneri, să consumi mai puțin.1 point
-
Din banii plătiți pe un aditiv original Vw îmi cumpăr ingredientele din care îmi fac o formulă cu care aditivez multe sute de litri de carburant. Aditivii gen pui un flacon din când în când nu sunt eficienți și nici economici.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deci nu ai folosit! Atunci de ce îți place să faci astfel de afirmații? Forumul este un loc unde trebuie să ne ajutăm unii pe alții, să aflăm ce îmbunătățiri se mai pot aduce, nicidecum ceea ce ai făcut tu acum! Însă m-ai ajutat să iau o decizie. Voi abandona acest forum, voi răspunde mesajelor private, voi ține legătura cu prietenii pe care mi i-am făcut aici și asta a fost! O seară bună!1 point
-
Rețetă de Super Diesel Additive: 2 părți de din ăsta și o parte din ăsta. Am băgat și merge mișto!1 point
-
Cred că am făcut 7000 km de când folosesc aditivul de care vorbeam cu câteva posturi mai sus și 5000 km de când adaug și ulei 2t. Mașina merge atât de frumos încât chiar nu mai ai ce să îi ceri.1 point
-
@EEXCALADE Între 2004 și 2008 am avut o Solenza diesel. Săraca nu a văzut benzinăria decât de două ori în perioada aceasta pentru că băgam de unde nimereream. Atunci foloseam cu înverșunare Metabond recomandat la vremea aceea de un prieten, profesor la o facultate de profil auto (atunci chiar era bun). În fine, am dat rezervorul jos pentru că tot găseam filtrul plin cu mizerie și am muncit degeaba pentru că mare lucru nu am găsit. Am vândut mașina unei doamne cu 140000 km parcurși, care a încăput pe mâna unor mecanici care au convins-o că tot ceea ce îi făcusem eu era greșit. Doi ani mai târziu, deși alimentase doar de la benzinărie, a rămas în concediu cu mașina pe dreapta. Mizerie multă în rezervor, filtrul era înfundat, rezervorul a trebuit dat jos și curățat. A vorbit tanti cu mine, a început să pună Metabond, am învățat-o să schimbe singura filtrul de motorina pentru a face operațiunea cât mai des și merge și în ziua de azi cu mențiunea că mașina arată groaznic din cauza ruginii. Nu am mai ținut legătura cu tanti, doar o văd prin trafic. Din păcate nu pot da exemplu cu o mașină mai de Doamne ajută, a fost singurul meu diesel până la actuala. Am avut doar benzinare și la ele nu am băgat decât în ulei. Aditivii sunt pentru prevenție, nu prea am auzit să trateze ceva. Și uleiul 2t intră tot la solutii de prevenție, deși corectează deviațiile la injectoare, nu sunt dovezi că ar repara injectoare defecte1 point
-
Revenim cu mici modificari: 1. schimbat becurile marsarier 2. instalat o lampa portbagaj(trebuiau doua, dar una am ratacit-o) am tras cablaj si pentru a doua cand fac rost. Din pacate cea instalata este una pe led de la footwell audi si nu este cea mai stralucita. 3. am decis sa spal eu masina(observ ca apar din ce in ce mai multe "panze de paianjan"), in weekend sper sa o spal, decontaminez si aplicat ceara, prima oara. As fi vrut sa fac si un polish dar... 4. am cumparat doua cauciucuri Michelin pilot sport 4 mi se par destul de galagioase, ma asteptam o idee mai silentioase. 5. am facut si o recalibrare a cutiei DSG, se simte si spre marea mea uimire a inceput sa schimbe mai sus in ture, probabil s-a sters tot ce a "invatat". Masina a ajuns la 115 000 km, iar dupa 16 000 km pot sa revin cu cateva impresii(facand o comparatie cu vechiul passat 2007 BKP): - cutia DSG este un mare plus mai ales prin oras, dar am momente cand mi-as dori manuala (cand merge subturata mai ales) -motorul este mult mai silentios(stiam asta) fata de PD, "din pacate" are softul cu update(am primit scrisoare la doua saptamani dupa achizitie de la VW DE care imi spune ca am update-ul facut), nu ar fi mare problema dar mi se pare mai zgomotoasa decat una fara soft(am stat langa una fara update, tot de 170 tot 2011 nu stiu daca era acelasi cod motor care era o idee mai silentioasa sau poate este totul in capul meu) - la capitolul stabilitate sta mai bine decat Passatul vechi(era si 4motion) cel putin pe uscat. Acum compar mere cu pere, vechiul Passat avea jante pe 16, 200 000 km in plus, mers numai pe Ro. Pe zapada, ploaie in mod sigur statea mai bine vechiul Passat(nu am avut ocazia sa imi dau seama). Pe scurt nu este un "must have" 4motion(vad eu la iarna:-))) ) dar eu daca as fi gasit as fi luat -la confort, este peste vechiul Passat, este mai silentios, mai "legata"(mere cu pere, km/ani/drum), pentru mine a fost un upgrade care se simte. (mi-as fi dorit o clasa mai sus, dar nu am putut ) - am observat reduceri de costuri la B7 ( in portbagaj nu mai sunt asa multe suruburi care prind capitonajele spre deloc, la fete de usi la fel), trim-ul de la cluster a inceput sa scartaie la putin timp dupa inlocuire cluster, s-a rezolvat cu niste burete si banda textila. la cel vechi am desfacut si redesfacut si nu am avut probleme de greierasi. La fel si la stopuri are un singur surub de ghidaj, cel vechi avea 2 sau 3 nu imi mai aduc aminte bine. Probabil o sa mai observ si altele cu timpul. - sistemul audio este mai slab decat cel vechi (pe mine nu ma deranjeaza foarte tare, nu sunt un audiofil desavarsit dar...) - estetic, spatele mi se pare mai urat dacat vechiul Passat, cel putin ziua noaptea ies ledurile in evidenta, nu prea inteleg de ce nu este si semnalizare pe led. Probabil mai sunt si alte "-" sau "+" pe care o sa le descopar si o sa vi le impartasesc. In 2000 km maxim trebuie sa fac al doilea schimb de ulei, cu ocazia aceasta poate schimb si discurile spate. Planuri pe viitor( mi-am propus un an ca interval pentru unele retrofituri, restul....) : - finalizez side assist( mai am de adunat cateva piese) - pla 2.0 (modulul, senzorii i-am gasit, mai am cablajul) - high beam assist( o sa incerc oglinda de Golf 6 sau Tiguan vedem daca reusesc) - ACC - Lane assist(daca se sparge parbrizul) - Tpms high(dar sunt foarte nehotarat daca merita sau nu) - Keyless(doar un vis probabil) trebuie studiat mai bine ce implica ca centrala. Manere, antene, cablaj se pot face rost mai greu dar se gasesc. - izoalat partea de portbagaj/roate de rezerva si bancheta spate cu STP silver/gold (am inteles ca este destul de ok) Estetic am de vopsit bara fata(am cateva zgarieturi, asa am luat masina), nu ma grabesc poate gasesc o bara R-line pe culoare( cam mult visez) dar completa la un pret decent.1 point
-
1 point
-
Salutare. Nu am mai scris de mult, intre timp am gasit un passat de America si am luat cam tot ce se putea :trapa completa cu plafon -interior complet din piele crem cu memorie -oglinda electrocroma -oglinzi rabatabile -sistem apelare urgenta -parasolare cu butoane pentru deschiderea usilor de garaj -bara highline cu lampi USA, bara fata de America -portbagaj de America -perdeluta luneta -airbaguri cortina -proiectoare ETC,,, Intre timp am mai luat si un modul de cornering lights si am comandat suspensia pe aer individuala, in august vine si montajul. Am terminat cu montajul volanului cu comenzi,scaunele cu memorie,am montat airbagurile cortina mai trebuie doar instalatia electrica. Zilele astea trebuie sa fac cablajul pentru incalzirea din bancheta. Apropo,daca stie careva codul la rama pentru butoanele de incalzire din cotiera pe culoarea crem il rog sa mi-l lase fiindca nu il gasesc decat pe negru1 point
-
Hello, lume! N-am mai scris de mult in topic. De atunci am mai lucrat cate ceva la ea. -schimbat filtre si ulei Motul -cap planetara -curatat egr si galeria de admisie - -jante 225/40/18 -interior din piele cu incalzire. Din pacate, dupa ce am facut instalatia electrica pentru incalzire am constat ca rezistentele erau intrerupte,instalatia din ele lipsea partial sau rupta si ea. Abia azi am apucat cu un prieten sa reparam scaunul soferului. Urmeaza si celalalt. -- -bara si grile noi -am cumparat lampi oem sa le pun bandouri si proiectoare de ceata. Pentru proiectoarele de ceata am fost nevoit sa trag circuite separate,fiindca am comandat modul de cornering lights. Maine ar trebuie sa ajunga si acesta1 point
-
Nu se pot recondiționa injectoarele piezoelectrice ... vezi topicul dedicat ... lumea zice că e țeapă.0 points
-
Se pare ca dl. si-a luat butelia si a plecat , astept degeaba scuzele Se pare ca si-au dat seama ca e o teapa toti cei care au cumparat prostia asta. Ma gandeam sa duc flaconul la OPC, ei au posibilitatea sa-l duca la un laborator autorizat si apoi sa ia si masuri importiva teparilor. Eu am cumparat direct de la sediul lor, de la "reprezentantul pt Buc" Mi-a atras atentia ca neaparat trebuie adaugat in pistolul pompei si apoi alimentat. I-am zis ca eu am o sticla gradata de 500 ml in care amestec ulei 2T + aditiv diesel si o sa pun si cei 2 ml din "furia motoarelor" torn in rezervor, apoi alimentez. Raspunsul tipului: "Daca faceti asa, Adizol se va seta sa trateze doar 500 ml, nu tot rezervorul, faceti cum v-am spus eu" Deci... noaptea mintii...dar trebuie sa ia cineva plasa, ca sa invete si altii-1 points
-
@detinator cantitatea de funingine este dependenta de cantitatea de carburant consumat. Ori la un consum de 0,6 l/h câte ore trebuia să stai tu la relanti? Nu merge explicația.-1 points
-
Nu va da chiar exact deoarece și compoziția motorinei s-a modificat. Cea mai bună motorină pe care am văzut-o vreodată (pe analize) a fost iarna 2017-2018. Atunci au avut-o excelentă toți producătorii, cenușă puțină, cetane multe. Iarna asta e prima în care au fost obligați să bage biodiesel și nu aș fi vrut să fiu în pielea celor care răspund de calitatea ei într-o rafinărie. Și ce am obținut? Consum mai mare, cenușă mai multă, regenerari mai dese, ronțăit de injectoare etc. E prețul pe care îl plătim să mergem mai ecologic.-1 points
-
@powershot înțeleg ce vrei să spui, nu aditivul ci alcalinitatea. Adică scade TBN, crește TAN (aciditatea). Am mers și eu recent cu o mașină mai nouă (2017) în oraș și am sesizat că nu așteaptă să ajungă la temperatura optimă pentru a declanșa regenerarea ci a luat-o imediat cum a trecut apa de 50 grade. A durat destul de mult până s-a finalizat, noroc că drumul a fost suficient de lung. După părerea mea nu avea voie să declanșeze regenerarea la o temperatură atât de scăzută. Oricum mașina a ajuns în service și va fi rechemată pentru un update. Dar câți vor sesiza și apoi reclama o astfel de problemă?-1 points
-
In urma masurii de service 23R7, se acorda si garantie pe unele componente suplimentare, atentie, inclusiv EGR. Nu stiam ca si cutia e prinsa aici: https://www.volkswagen.ro/stiri/stiri/3570-masura-de-consolidare-a-increderii-adoptata-de-catre-grupul-volkswagen-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00