Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.03.2019 în toate secţiunile

  1. La modul in care va fi folosita masina clar benzina. La DSG poti sa ii faci o resoftare care sa tina cutia mai turata in treptele 1-2 si scapi de uzura prematura a ambreiajelor.
    2 points
  2. Schimbari minore de design, asa cum era de asteptat. Fata nu imi place deloc, linia farurilor e ciudata si exgerat de complicata. Buza capotei e oribila si dunga crom inferioara in plus si total pe langa. Capota cu mai multe unghiuri e un plus, linia laterala mai agila, pune in evidenta ca masina e mai joasa si mai lata. Spatele e doar ok, au complicat bara spate sa semene cu cea fata. De ce crede vag ca evacuarea falsa e idealul barbatilor in viata nu pot pricepe. Una peste alta un golf. Un golf pe care-l strica fata. Dupa un G7.5 f reusit sincer ma asteptam la mai bine.
    2 points
  3. Salutare, Daca tot cam bate vantu pe topicurile de Arteon, hai sa prezentam unul. Deci: Arteon RLine, 2.0TDI, DSG, 190CP, 4M, tumeric yellow, asteptat cam 4 luni dupa el, a venit in sfarsit saptamana trecuta. Luat de la Tess Brasov, totul a mers perfect (mai putin cele 4 luni, dar asta nu e din vina lor) Vin de pe o Mazda 6 2.2d 175CP Revolution Top din 2016 deci or sa existe destule comparatii cu ea. Mazda era f. buna, dar Arteon-ul a venit cu un look mult mai fain, mai agresiv si ceva dotari mai multe/actuale. Dotari in plus fata de RLine standard: - blocare electronica a diferentialului - car-net - scaun cu masaj (mare fass, nu e nimic special) - jante 19, pachet acustic, pachet ambient - trapa - toate assist-urile posibile - active info display, Discover Pro (cel mare) - Dynaudio Am facut vreo 500 km doar pana acum, dar pot sa-mi fac deja o parere, cu bune si rele. Sa incepem cu partile bune: - 4M e mai mult decat OK, mi-era teama ca fiind un Haldex nu o sa aiba cine stie ce performante fata de un 4x4 permanent. Dar, chiar se simte, isi face treaba foarte bine. Mazda era doar front drive deci diferenta e destul de mare. - motorul + cutia... aici e o discutie mai lunga, DSG-ul e putin diferit fata de o automata clasica. Merge nemaipomenit din 3 in 4, 5, 6, 7, cand anticipeaza ce vei face. Nu merge asa de bine daca o iei din 3 in 2 brusc sau la plecarile din loc. In D de ex masina e destul de lenta, cel putin la o apasare echivalenta pe pedala ca la mazda. Ca sa intri repede in coloana, etc, trebuie sa o accelerezi mai tare (si atunci e putin mai violenta) sau sa stai in S, chestie care o fac tot mai des. La Mazda acceleratia era putin mai liniara, nu avea decat D. La DSG, D-ul e grandpa mode, iar S-ul e ceea ce trebuie, putin peste ce putea Mazda. - interiorul da o senzatie mai premium decat Mazda, chiar daca nici ea nu arata rau. Mazda pare putin mai tinereasca, pe cand Arteonul poate fi si el tineresc, dar impresia generala e mai de executive. Interiorul negru, cu trapa panoramica si luminile ambientale arata foarte bine. Pe Mazda am avut pielea alba, care s-a pastrat in 3 ani mai bine decat am crezut, deci nici cu ea nu mi-ar fi rusine. Cred ca cea mai buna (si plastica) comparatie intre astea doua, e ca Mazda era o studenta, pe cand Arteon-ul e o tipa la 35+, stilata si rafinata. De ceva timp, prefer varianta doi, nu ma mai incanta asa mult prima varianta - sistemele de siguranta si asistenta sunt ceva mai evoluate, din ce-am vazut pana acum isi fac treaba bine, inclusiv partea de virat. In oras sunt probabil inutile (ma bucuram ca o sa mearga traffic jam-ul), dar se pare ca-s mai mult gandite pentru autostrazi si ambuteiaje. In oras nu prea vede liniile de pe jos (de fapt in majoritatea cazurile nici nu prea sunt), deci nu merg activat traffic assist-ul. - si Mazda avea led adaptativ, dar asta are niste faruri mult mai puternice, bat mai bine, per global se vede mult mai ok. - spatiul interior e mult mai mare ca la mazda, cel putin in spate + portbagaj. In spate cel putin, o persoana mai mica de inaltime poate sa stea cu picioarele complet intinse, e greu de descris cat spatiu e. La fel ca in Superb. Si cele nu asa de bune: - imi pare putin rau ca nu am pus keyless entry (era scump si venea doar la pachet cu o alarma inutila) sau haionul electric (care e destul de greu). Obisnuit de la Mazda sa plec si masina sa se incuie singura (sau sa vin si sa intru direct in ea), cam uit acum ca trebuie sa umblu cu cheia. - stergatoarele de parbriz sunt destul de rahitice si au o zona in mijlocul parbrizului in partea de jos unde nu reusesc sa spele/stearga - vizibilitatea in spate e destul de redusa, a trebuit sa scot tetiera centrala ca sa vad ceva. Oglinzile germane sunt mai mici decat cele japoneze, n-am inteles de ce... - cam atat la rele deocamdata, inca n-am avut timp sa observ prea multe. A venit cu rotile de 19 de vara si acum e incaltata cu roti de iarna luate de mine. Ce-as mai vrea sa fac... sa montez o camera video (o am deja), dar trebuie sa descopar pe unde pot sa trag fire pana la blocul de sigurante (sfaturile sunt binevenite) + as vrea sa-i iau acel device pt VCDS, dar pentru asta trebuie sa mai citesc pe aici. O singura poza deocamdata, urmeaza altele, dar pe vremea asta urata nici nu-ti vine sa faci poze
    1 point
  4. Pagina 24, 25: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
    1 point
  5. Nu vreau sa exagerez, dar ar fi bine sa le schimbi pe ambele daca tot te apuci. E clar ca si cel care inca lucreaza normal nu mai are zile multe.
    1 point
  6. Azi, pentru că am avut ceva cereri pentru interiorul de stofă, m-am apucat să înlocuiesc și fețele de uși si apoi și capacul de la cotieră. Pe la 10 mi-am luat inima-n dinți și trusele de scule și m-am apucat. La demontarea ușilor am folosit pe lângă spatula de plastic, o pernuță gonflabilă, care m-a ajutat să scot fețele fără să pierd prea multe clipsuri. După ce am scos, fața de ușă de la șofer, m-am uitat să văd cum aș putea face izolarea fonică, pe care mi-o doresc. Și am văzut că VW a pus nituri la boxe, care nu știu dacă sunt prinse doar de fața de ușă din interior sau și de tabla portierei. În plus, am văzut mai multe nituri pe față și desfăcând câteva șuruburi, am văzut că fața de ușă din tabla, nu se mișcă. O să văd, până mă apuc ce și în ce fel, dar am deja câteva dubii. Sigur nu va fi simplu, dar până mă apuc, trebuie să văd cum e cu niturile astea și să fac rost de nituri și un cleste de nituit. După ce mi-a trecut cheful de a izola ceva, am zis că, dacă tot am desfăcut fețele de plastic, măcar luminile din portiere să le montez, dacă tot stau în sertar de ceva vreme. La șofer și pasager, după codare, a mers din prima. Am folosit pinul 18 pentru plus și pinul 19 pentru minus (am tăiat și lipit minusul, întrucât aveam deja 19 ocupat). La ușa spate dreapta, a refuzat să se aprindă. Ok, îmi zic, nu mă frustrez, o las așa, când o să ajung la București la Cristi - @Al Bundy, probabil o va rezolva el. Nu cred că ajunge tensiune în modul, pentru că luminile sunt bune, le-am testat, dar nu știu nici ce să mai fac mai departe. Pe partea opusă, cu același montaj al pinilor, s-a aprins din prima. Ok, mă duc la portiera dreapta spate și o mai desfac o data, verific și nimic, totul era cum trebuie. O "iert" și trec mai departe, că mergeau lucrurile oarecum ușor. Am încercat să alimentez ledurile de la mânerele de deschidere ale ușilor, cum sugerase la un moment dat Bogdan - @ShadoWzZ (între timp îmi veniseră și ledurile și cablajul) de la alimentarea panoului de butoane. Am mers cu plusul pe galben și cu minusul pe gri, dar am descoperit că rămânea aprins chiar și după poziționarea comutatorului de lumini pe off / zero. Am încercat cu celălalt plus, firul galben/gri dar rezultatul a fost același, așa că alimentarea ledurilor de la panoul de butoane a căzut. Mai studiem problema, dar cred ca trebuie să o fac ca la carte. Trec la capacul cotierei. Mă uit pe google, mă uit la ce e în mașină și încep să scot șuruburi. Nimic. Se mișcă cotiera, dar nu suficient cât să iasă. Mă mai uit și decid să scot și scaunul șoferului, pentru a îmi ușura accesul. Trebuie scos tunelul median, pentru a avea acces la toate șuruburile, mai ales că două dintre ele, sunt exact dedesubt și accesul la ele se face cu cotiera scoasă. După ce am scos tunelul median, m-am apucat de scos restul șuruburilor și cotiera. Să nu vă închipuiți că se scoate ușor ansamblul, sunt multe șuruburi și mufe de scos. Dar... când să scot sertarul cotierei m-am frustrat maxim. Totul se mișca, dar nu reușeam să scot sertarul. Am scos și decuplat mufa de AUX IN, dar priza de 12V nu am știut cum să o scot, accesul era foarte prost și m-am învârtit în jurul cotierei pe puțin 30 de minute. La sfârșit, plin de nervi și frustrări, aproape că îmi venea să rup priza în două și să reușesc să scot sertarul, pentru că el mă despărțea de ultimele patru șuruburi cu care era prins capacul cotierei. Într-un final am reușit să îl scot, dar am "renunțat" la câteva bucăți de plastic, din jurul prizei de 12V... Pff. Și când mă gândesc că va mai trebui să trec încă o dată prin asta, atunci când mă voi apuca de izolarea fonică... Dacă tot am desfăcut atât de mult, am scos și preșurile (scaunele le scosesem deja) și am aspirat cu simț de răspundere mocheta și spațiul de sub tunelul median. După aproximativ 7 ore de muncă, nervi, zâmbete, înjurături și satisfacție la final, a venit seara și întunericul așa că, am mai făcut câteva poze și am strâns tot. Mâine sper să reușesc să fac ceea ce mi-am propus: curățenie interioară și in Golf, schimbul jantelor de vara la Tiguan și chiar dacă spre sfârșitul săptămânii viitoare se anunță ploi, cred că am să le și spăl pe amândouă. Plus alte chestii prin casa și prin curte, pe care mi le-am propus și dacă voi mai avea suficientă energie și timp, le voi face. .
    1 point
  7. O farfurie la dristor aduce membrii vwforum mai aproape Buna alegere cu jantele. Merita pastrate mai mult de un sezon.
    1 point
  8. Pai nu orbești pe nimeni, pentru că tu doar activezi DLA (se aprinde lampa cu A, lângă temperatura), nu aprinzi faza lungă (vezi că martorul albastru pentru faza lungă nu este aprins). Faza lungă se activează automat(și se aprinde și martorul albastru) la viteze de peste 60 km/h, dacă nu este iluminat stradal (senzorul detectează lumina și crede că ești în localitate și nu aprinde faza lungă). Ce ai pus mai sus in engleză e o descriere foarte buna despre cum funcționează.
    1 point
  9. Intr-un final am reusit si io sa o ridic azi In ce topic putem pune intrebari despre cum se conduce masina si optiuni?ca nu prea am timp de manual momentan.
    1 point
  10. La rece fac toate. Important este ca la cald, sa faca foarte usor sau deloc. Acelea sunt ambreiajele (uzura lor). Eu zic sa lasi stresul in seama altora. ? Mergi linistit cu ea.
    1 point
  11. Textil all-the-way! Nu am pus de cauciuc in A4 si de 10 ani inca tin, vara/iarna. Spalate o data, ar urma a doua oara acum. Textil arata mult mai bine.
    1 point
  12. @deenman nici că puteai să o spui mai bine! ?
    1 point
  13. Ce sa faci cu ds2500 la un alh @UNHleaSHD iti recomand ATE
    1 point
  14. Masina functioneaza perfect.Se accelerează foarte Bine, a scazut un pic si consumul,presiune in rampa mai stabilă,zgomot diminuat.
    1 point
  15. Sa nu fie contrafacute in Rusia... Mai bine cumpara de la un magazin care lucreaza cu un distribuitor serios in RO decat sa iei de pe eBay.
    1 point
  16. Polish si ceara, sa fie treaba lucioasa
    1 point
  17. se conecteaza acel furtun la bidonul de ulei si se tine mai sus decat cutia. restul e simplu, curge uleiul in cutie.
    1 point
  18. Fa un "efort supraomenesc" si citeste macar prima pagina a acestui topic.
    1 point
  19. Pai cand suna cheia la 30Nm se mai misca inca 90 grade ? aia mi se pare ciudat, alea 90grade dupa 30Nm !
    1 point
  20. pai nu cred ca prea ai cum decat sa dai pompa de apa jos - din catre vad in diagrame, radiatorul nu are port de golire o alta posibilitate, ma gandesc eu, e sa decuplezi furtunul de jos de la radiator sau capatul care duce la motor
    0 points
  21. -1 points
  22. Salut!Sunt posesorul unui golf 5 1.4 BCA și de ceva timp mașina nu mai bagă căldură. Apa urca normal la 90 de grade iar căldură bagă după vreo 30 de km făcuți extraurban, nu pot să o numesc căldură, mai bine zis o adiere așa.Aveți ideea care ar fi cauzele? Menționez faptul că până să plec efectiv la drum las motorul să meargă minim 15 minute
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!