Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.03.2019 în toate secţiunile
-
Mda... fiindca atunci cand acelerez si cand o tin mai turata NU mai atinge (motorul se lasa spre spate cand se intampla asta), ce voi schimba in continuare sunt suportii motor. Oricum, nu i-am schimbat niciodata de cand am masina, iar daca se mai rezolva si problema asta e la fix ?. Pana atunci, dus la ceas de seara.3 points
-
Valvoline imi face cu ochiu de ceva vreme. Ceea ce m-a pus pe ganduri la Ravenol ii ca nu ii un ulei full sintetic iar mecanicul mi-a recomandat ca uleiul sa fie full sintetic. El zice ca sunt mai calitative din experienta lui.2 points
-
Las link-ul pt un vin decoder gratis aici . Daca e impotriva regulamentului, va rog sa stergeti acest post. Dar daca nu e, trebuie sa stiti ca e un vin decoder gratuit care a functionat foarte bine pentru codurile VIN pe care le-am verificat. Merge pentru tot grupul VAG cat si pentru alte marci. Pentru e mine e foarte util si m-am gandit ca ii poate ajuta si pe altii.2 points
-
Intr-un final am reusit si io sa o ridic azi In ce topic putem pune intrebari despre cum se conduce masina si optiuni?ca nu prea am timp de manual momentan.1 point
-
poti incerca si acest link: https://volkswagen.catalogs-parts.com/#{client:1;page:models;lang:en;region:rdw} sper ca nu e impotriva regulamentului1 point
-
Procedura oficiala de gresare trapa, cu tot cu sculele oficiale si vaselina oficiala, vezi atasat sunroof1.pdf1 point
-
Injectoarele nu sunt diferite. Turbina cu galeria de evacuare si pompa de apa diferă in etka.1 point
-
1 point
-
Nu mai apare nici Aral, Addinol, Repsol Elite 50501 TDI, Valvoline DuraBlend Diesel etc...care o fi schema?1 point
-
Sunt TDI CR, ambele cu dsg 6 DQ250. Da..Sa nu uitam ca in cutie sunt 7,2 litrii de ulei. Ulei ce trebuie adus la regimul de lucru, 75 grade (sper sa nu ma insel), atunci deschide termostatul de racire, in cazul cutiei. Deci, sa avem grija. Cat despre ulei, daca este folosita preponderent in oras (sau zona rece, grea, montana), un 40k ar fi si mai bine. Ce am constatat, este o cutie foarte rezistenta, de fapt, doua...1 point
-
am intrat eu si vad ca ravenol vmo si vpd nu mai apar ca aprobate 505.01 in fisierul step_502_505_505.01. Ele apar doar in fisierul step_r. Lista este actualizata in 7.3.191 point
-
Incredibil, am intrat aici sa intreb daca e normal sa se incalzeasca discurile de pe spate mult mai tare ca cele de pe fata, si am gasit exact problema mea. Si mie mi-a pus mecanicul ATE 602880 desi i-am spus ca nu sint ce trebuie. E un mecanic de aici de pe forum, din pacate f dezamagit, m-a taxat pt acele placute 243 ron desi altii le vand cu 100ron. O posibila explicatie ar putea fi ca aceste placute sint un pic mai groase (17,1 fata de 16,9)? Nu stiu. Cert este ca si eu constat incalzirea. Autoholdul poate fi un motiv de uzura pt motorase, intr-adevar. Eu inca nu il voi mai folosi, oricum mi se pare inutil, prefer ca atunci cand ridic piciorul de pe frana masina sa inceapa sa se deplaseze fara sa apas eu pe acceleratie. Motorasele acelea sint scumpe? Merita kitul de reparatie mai mult ca motorasul cu totul? ok, acum am vazut, motorasele vin cu tot cu etrier, pretul e destul de maricel. Ce e de facut? Sa mai merg asa cu ea? nu neaparat, aici zice ca si 2880 sint pt frana eletronica https://www.autohut.ro/piese-auto/set-placute-frana-frana-disc-ate-13-0460-2880-2-1071272.html?eid=51465&c=1 point
-
@CristiALF: parca esti Batman sau Spiderman, father by day, boy racer by night. Pune o finala sau un catback decent si ai terminat povestea. Sub 3000rpm o sa se auda putin mai tare decat stock iar peste o sa se auda just right. Lasa prostiile cu valve, tevi si alte nebunii, alea sunt pentru cei care vor sa trezeasca jumatate de oras cand ies la o tura la 2-3 dimineata - ceea ce nu cred ca este cazul la tine.1 point
-
1 point
-
Din păcate, nu Da, nu are treaba, nu trebuie resincronizata sau altceva.....1 point
-
Am montat al-doi-lea calculator, tot nou, si merge, primul este intr-adevar defect.1 point
-
O idee ca sa se auda ok si nu ca un tractor spart ar mai fi sa o pui dupa intermediara, pana in finale. Nu ar trebui sa ai probleme in felul acesta Clapeta cu actuator vacumatic. Vezi la ARVision ca au ceva lucrari cu cutout-uri.1 point
-
1 point
-
Dezbateri total inutile. Din 1999 uleiurile obtinute din grupa III sunt considerate sintetice, conform: " A famous lawsuit between Mobil and Castrol changed that. Mobil charged that Castrol was falsely marketing its Syntec motor oil as a synthetic oil although it wasn’t made from PAO base oils. Mobil’s claim was based on results of independent lab testing that showed samples of Syntec it obtained as early as December 1997 contained 100 percent mineral oil. The two sides battled it out, but in a landmark 1999 ruling, the National Advertising Division of the Council of Better Business Bureaus ruled that Castrol Syntec, as then formulated, was a “synthetic” motor oil. Debate raged then, and still rages today. You can find all kinds of purists populating Internet forums who refuse to recognize Group III oils as “synthetics.” For them, it’s PAO or nothing.". Cu alte cuvinte, din 1999 se poate considera un ulei din grupa III sintetic. Avem uleiuri acum care sunt cu continut majoritar din grupa III si continut scazut de PAO (grup IV- adevarat sintetic) si care sunt mai bune decat uleiuri full sintetice. S-au implementat tehnologii noi, prin hidrocracare si se obtin uleiuri performante la preturi mici in comparatie cu uleiurile full sintetice cu continut ridicat de PAO. Consider ca discutam aiurea si interminabil, folositi ce ulei vreti dupa preferinte care sa respecte norma producatorului. Consumul de ulei si motor putin mai galagios la pornire nu sunt indicatoare de ulei bun sau prost, pentru asta faceti o analiza la Ploiesti (200ron) sau in US la blackstone.1 point
-
Full sintetic este o denumire folosită comercial în țările cu legislație ambiguă (majoritatea). Un ulei full sintetic pe bune este greu de obținut cu costuri mari și nu aduce avantaje pentru utilizarea cotidiană. Așa că vorbim de uleiuri cu conținut de sintetic și hidrocracate de grupă superioară. La puține uleiuri poți să afli procentul de sintetic conținut, de cele mai multe ori pe căi neoficiale. VMO ar fi cel cu conținutul cel mai mare de sintetic. Valvoline în schimb bagă pachete de aditivi foarte buni încât la un versus VMO/SynPower MST greu se poate anticipa câștigătorul. Mai este cazul Top Tec 4100 de la Liqui Moly care atunci când era un ulei banal era foarte apreciat. Numai că LM l-a reformulat și a fost transformat într-un produs de top. Atunci au apărut criticile. Sunetul nu mai era ca înainte.1 point
-
Fiindca am ridicat coltul la stapanire am primit mute cateva zile... asa ca iesirea din weekendul trecut o postez de abia azi . Inca o tura cu offroad usor , o "poteca " frumoasa care trece peste cateva canale . Iar pentru 2 zile am avut in parcare (de la munca , nu a mea ! ) o "mica" bestie ....un aston martin dbs superleggera ...o masina de teste ce are aproape de 1000 cp si peste 1000 nm ( doar in treptele de viteza peste treapta 3 , in treapta 1 si 2 e limitata la cuplu la " doar " 800nm )... Usor usor se transforma in topic de touareg .....golful se pregateste sa participe la prima lui competitie de car audio (am achizitionat 2 amplificatoare noi ) ...in limita timpului se incepe instalarea si "facearea frumoasa " a cablurilor si conexiunilor . O sa mai urc ceva poze zilele urmatoare ...le am in aparatul foto ....1 point
-
Pentru 505.01 ai câteva opțiuni interesante de la Fuchs, Valvoline, Liqui Moly. Am câteva feedback-uri foarte bune pentru Repsol Elite 505.01 sau poți să vezi ce face Vmo colegul lui Vpd. Sau poți să experimentezi un 507.00, unii colegi au rezultate bune deși asta a iscat mereu discuții aprinse. Pentru a vedea care este mai bun, simțurile tale nu sunt suficiente.1 point
-
Nu. Nu se putea pierde. Nu e nimic „umed“ la dsg7, mecatronicul e capsulat si independent de ambreiaj. Chiar sunt curios de ce iti vor zice. Singurul element neschimbat de mine din acest ansamblu păcătos e volant. Dar nu cred ca e vorba de asa ceva. Zero erori si la mine. Apropo: procedura setarii de baza a mecatronicului (nu partea de vag-com, partea de „invatare“ din mers ca sa zic asa) se poate face oricand? Cea cu trei porniri in fata, trei in spate etc. As incerca si asta1 point
-
@Andrei_72 trebuie să fie ușor de procurat și să fie destui care să îl utilizeze. Nu am nici un fel de date despre el. Așa punem lista Erwin și am rezolvat problema, le zicem colegilor să își aleagă de acolo că toate sunt aprobate. @valyemil81 Nu știu prea multe despre anvelope, decât ce am citit ocazional. Dacă comparația este nefericită, scuzele mele, asta mi-a venit în minte. Am gândit lista ca oricine o lecturează, chiar neavând cunoștințe, să poată face o alegere ușoară. Nu cred că are sens să complicam treaba cu branduri premium sau non premium. Trebuie să fie ceva cât mai simplu.1 point
-
Salutare, nu vreau sa creez un flame aici pe topic, asa ca vorbesc doar de masina personala. Povestea incepe odata cu o bataie mica la volant doar la rece nimic pronuntat, doar eu stiam ce este acel sunet. Bine am zis comandam un volant nou pe Luk , am zis daca dam jos cutia facem comanda si la un Hub nou de ambreaje OE ca si la mine se auzea acel clink clank la retrogradare 3->2 2->1. Dam comanda si la rulmentul de centrare ce se afla in ax palier. Scoatem procedura de schimbare hub din elsawin si incepem. Respectam procedura cu tot cu ceas de comparator saibe distantiere ce se dau in pachet, schimbam si uleiul cu filtru totul OE. Terminam de lucru scoatem masina din garaj la o proba , surpriza nici o schimbare clink clank din nou, zic asta e poate asa sunt cutiile astea , de atunci dau muzica mai tare sa nu mai aud acele sunete si nu le mai dau importanta. Cutia schimba impecabil fara smucituri fara socuri fara tremurat, totul perfect cu exceptia acelor sunete le retrogradare. Eu zic sa nu le mai bagati in seama aceste mici defecte pana va schimba cutia bine, asta a fost la mine.1 point
-
Hai să încerc să fac o listă scurtă de uleiuri 504.00-507.00 care pot fi folosite fără nici un fel de risc. Am utilizat experiența de utilizare a mea și a cunoscuților. Că vor fi diferențe de tonalitate, că va suna motorul un pic mai altfel cu un ulei decât cu altul este normal și firesc. Dar nu îți va crăpa motorul de la nici unul din lista aceasta. Încerc să fac diferența după buget și exclud uleiurile care nu se găsesc la vânzare în România. Nu am luat în calcul nici uleiurile cu referințe bune pe forumurile străine dar despre care nu am nici un fel de feedback din România (am spus într-o postare că Texaco Havoline Pro DS a scos rezultate foarte bune. Ok, dar nu cunosc pe nimeni care să îl folosească, să zică câteva cuvinte despre el). Lista nu este definitivă și se poate modifica prin adăugarea altora. Am omis uleiurile care au născut controverse. Am lăsat deoparte simpatiile personale. Nu am pus în listă uleiurile OEM care se înțelege de la sine că sunt recomandate dar mare atenție de unde sunt procurate. Spre deosebire de anvelope unde produsele premium (și scumpe bineînțeles) obțin de obicei cele mai bune rezultate, la ulei nu este așa. Prețul ridicat nu îți garantează cel mai bun produs, la fel cum prețul scăzut nu îți spune că este un produs slab calitativ. Pur și simplu rezultă din felul în care producătorul se situează pe piață sau înțelege să își vândă produsele. Nimic mai mult. - Buget până în 150 lei bidonul de 5 litri. Rowe Multi Synt Dpf 5w30 Total Quartz Ineo LL 5W30 - Buget între 150 - 200 lei 5 litri Aral Super Tronic LL3 5w30 Eneos Premium Ultra 5w30 Fuchs GT1 Pro C-3 5W-30 Mobil 1 Esp 5w30 Mobil 1 Esp Formula 5w30 Petronas Syntium 5000 AV 5w30 Ravenol VMP 5w30 (varianta veche) Ravenol WIV III 5w30 Repsol Elite Long Life 504.00-507.00 5w30 Shell Helix Ultra ECT C2C3 0w30 /AV-L /Vapsoil 0w30 Valvoline SynPower XL III 5w30 - Buget peste 200 lei 5 litri. Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 Motul Specific 504 507 5w30 Ravenol VMP USVO 5w30 Dacă voi avea feedback-uri și de la alte uleiuri se pot adăuga în listă. Și încă o dată, foarte mare atenție de unde le procurați.1 point
-
Am incetat sa mai postez pe forum tocmai din cauza interventiilor cum sunt a ta @detinator. In afara de cativa utilizatori, rar se nimereste cineva care sa aiba o contributie utila, si mai rar una completa. In 95% din postari sunt tot felul de mentiuni incomplete sau inutile gen "este ala de la Timisoara care se ocupa de cutii" dar fara o adresa, numar de telefon ceva, apoi apare alta postare cum ca "reparatia mechatronicului defapt e frectie la picior de lemn" dar fara sa explice de ce sau ca sunt sanse destul de mari sa fie o reparatie de moment. Si apoi apare altul ca tine care nu intelege nimic dar vrea sa stie tot. Si tot asa ne invartim in jurul prunului din curte in loc sa editam pagina principala cu informatiile utile, eventual sa le votam cumva sa se faca sticky, sa nu stea moderatorii sa trieze molozul. Rezolvarea pentru mine e simpla, peste 2 saptamani se monteaza ambreiajele noi si ar trebui sa fie rezolvata. Dupa spusele celor de la reprezentanta cat si ale celor de la service sunt eu prea pretentios, diagnosticul final e tot "se confirma un usor trepidat la plecarea de pe loc". Iar pentru cine e in aceeasi situatie ca mine, costul pentru ambreiaje si manopera este undeva la 3500 de lei, la care, dupa caz se adauga 8-900 de lei pentru ulei. Reparatia tot la WOB service (Cluj) ramane.1 point
-
Absolut de acord cu Trofin. Norma 504.00-507.00 a dat batai de cap multor fabricanti. Si eu umblam dupa un ulei mai exotic dar m-am linistit si am ales Mobil 1. Am doar 1000 km cu el si astept sa vad cum se va comporta in timp. Pentru cine vrea ceva mai bun si urmatorul pe lista mea este Millers Oils EE Longlife 5W-30.1 point
-
În primul rând Red Line face niște uleiuri senzaționale. Dar cu norma 504.00-507.00 nu le-a ieșit. Inițial au scos Euro Series unde au băgat mulți esteri (specialitatea lor sunt uleiurile esterice de performanță). Pasionații au fost foarte entuziasmați, proaspăt arăta extraordinar de bine pe hârtie dar când au apărut primele rezultate care erau modeste s-au dezumflat. Apoi ca să dreagă busuiocul au scos Professional Series care este un ulei mai normal. Dar acesta deja intră în concurență cu multe alte uleiuri normale iar prețul mare la care ajunge în Europa îl scoate din cursă și nici nu oferă niște rezultate senzaționale care să îl justifice. Nici americanii care și-au luat mașini din grupul VAG nu se dau în vânt după el chiar dacă prețul la ei este mai omenesc. Celelalte uleiuri Red Line pentru mașini care nu solicită norma 504.00-507.00 sunt realmente foarte bune, au un 5w40 de excepție.1 point
-
Sunt multe situri dar toate cu plata daca vrei sa vezi tot ... La dealer ar trebui sa le ceri lista cu dotarile masinii .. Sau platesti 8 euro la VIN decoder ... Un alt mod de a vedea ce dotari are ar fi sa ii citesti cartea si sa verifici stand in masina cu o foaie si pix ce ai si ce nu , in mare parte optiunile sunt afisate pe butoane ... In cartea masinii , in afara de compartimentul motor , gasesti tot ... Frumoasa , interiorul de piele va necesita atentie , iti recomand sa nu o parchezi cu botul in soare puternic , in timp pielea crapa ... si daca o tratezi cu substante sa nu faci abuz ... A costat ceva , banuiesc ?!1 point
-
Merge și cu cheie dreapta. Le-am schimbat azi. Acum am alta problema, și anume a rămas tubulara pe bujia de pe cilindrul 3. ??? Mâine fac rost de un clește sa o scot.1 point
-
Salut, Acceasi problema am avut-o si eu.Istoricul este: Schimbat toste discurile si placutele de frana cu ATE noi.Dupa 30.000 km ,uzura totala la placutele spata.Am schimbat placute si am reparat etrierele(probabil schimbat garnituri).Dupa reparatie am observat totusi ca rotile inca se mai incalzesc ,dar nu foarte tare.Placutele spate erau tipul ATE 13.0460-2880.2.Am insistat la un dealer de piese sa imi aduca ATE 13.0460-2749.2,desi el insista ca sunt compatibile si 2880.Am cumparat ATE 13.0460-2749.2 ,le-am schimbat si problema s-a remediat,zic eu.Am observat si o scadere a consumului. Iti recomand sa incerci cu placute ATE 602749,sau ceva echivalent dar cu acceasi forma(vezi imaginile),si vezi ce se intampla. Catalogul ATE zice ca 2749 sunt pentru frana de mina electrica iar 2880 pentru frana de mina mecanica. Initial am facut si eu niste teste, si am observat ca placutele ramin stranse doar cind se elibereaza frana de mana.Daca folosesti doar frana de picior ,etreirul lucreaza normal. Nu stiu exact ce au schimbat la etriere, dar pe viitor daca o sa mai apara problema, am de gind sa cumpar kitul:https://www.ebay.de/itm/152455631931. Acest kit contine si mecanismul de la frina de mina.Ce gasesti in comert la noi ,contine doar garnituri si eventual piston. Succes ,si sper ca am fost de ajutor.1 point
-
1 point
-
E pe uds vad. Credeam ca merge varianta de pe audi, unde iei valoarea de la count si iti generezi un alt cod. Uite aici: http://www.audienthusiasts.com/Application_SVMError.html Da..codul rezultat e corect daca s-a plecat de la 5288.1 point
-
1 point
-
Zilele acestea am facut un mic calcul legat de costurile cu carburantul de la achizitia masinii. Pana in prezent am cheltuit aproape 11.000 lei pe benzina. Asta pentru aprox 18500 Km cat am in prezent si aproape 1.5 ani de folosinta a masinii. De mentionat ca de aproximativ 4 luni de zile merg exclusiv cu benzina de 98/100 (95% de la Mol), deci costurile ar putea fi ceva mai mici cu benzina de 95 daca as dori. Voi ramane insa in continuare la benzina de 98, pentru cativa zeci de lei in plus prefer sa folosesc benzina mai buna. Acum..considerand cati litri de benzina am consumat (aprox 2050) pana in prezent, rezulta un consum mediu aprox de 11L / 100 Km in conditiile mele de mers (oras 75-80% din timp). Estimand ca in conditiile in care as fi avut motorul de 184CP diesel as fi avut probabil un consum mediu cu maxim 2-2.5 L / 100 Km mai mic, rezulta ca as fi economisit undeva la aprox 450 L motorina, adica undeva la aprox 500 EUR pentru aproape 1.5 ani de zile (pentru varianta maxima de -2.5L). Motorizarea diesel m-ar fi costat +1500 EUR din start. Facand o aproximare rapida, as fi recuperat diferenta de bani in min 4 ani de zile (in conditiile mele). Inca o data ma felicit pentru alegerea facuta vis-a-vis de motorizare, care nu numai ca vine sa completeze mult mai bine caracterul masinii (zic eu) in combinatie si cu DSG-ul aferent, ci vine evident si cu avantajele unei benzinare: incalizire rapida, adecvata distantelor scurte/dese, absenta FAP si regenerari, silentiozitate, rafinament. Bineinteles ca putem vorbi si de cateva avantaje teoretice ale diesel-ului, dar nu are rost in cazul meu (de ex daca cineva are nevoie sa tracteze o rulota, sau daca se fac min 20.000 Km / an). Exista bineinteles si un potential dezavantaj la revanzare, dar la ce se intampla pe piata in acesti ani mi se pare greu sa prevad cum va arata piata SH si in urmatorii 2 ani de zile, nu mai zic de 5-6-7 cat inentionez eu sa tin masina. Viitorul oricum pare a fi al electricelor / hybridelor... Poate aceasta analiza este utila celor care sunt in dubii in ce priveste raportul financiar benzina/motorina pentru acest tip de masina.1 point
-
https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ravenol.de/uploads/tx_ravenol/pdf-print/RAVENOL_VMO_SAE_5W40_1.pdf&ved=2ahUKEwjM3_Wi_O_gAhWOh7QKHSvoB4sQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw0WUUZ7hA4S8yh7p_AwX7qm Ravenol site-ul oficial îl dă ca aprobat. Te-ai uitat când a fost ultima oară modificată lista Erwin?0 points
-
poti incerca asta desi e cam scump si nu se stie daca merita: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul-production2/images/product_descriptions/technical_data_sheets/83155/8100_X-clean_EFE_5W-30_(GB).pdf?1517593324-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00