Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.03.2019 în toate secţiunile

  1. @CristiALF merci frumos. @The_Ego, merci, intradevar nu isi arata varsta, cu mici chestii vizuale facute la ea o sa arate si mai bine curand (inclusiv un detailing). Martorul de uzura era aprins, dar nu e ca si cand placutele sunt pe duca cand se aprinde ala, ci mai ai 1-5k km de mers cu ele lejer, deci drumul pe serpentine a fost cat se poate de frumos, confortabil, pe alocuri sportiv Le-am schimbat oricum, odata cu revizia ulei si filtre, ca am avut si RAR-ul, pe care l-a trecut fara probleme Am instalat si modul Kufatec Sound Booster Pro (cu bluetooth app customizabil), more or less ca un Maxhaust, suna ok, cam ce imi doream Am achizitionat si duzele de parbriz incalzite, model nou updatat, cu perdea + un jet mic pe coltul parbrizului, ca sa nu ramana mizerie nicaieri. (cele de pe masina sunt clasice cu 3 jeturi penale, m-au terminat psihic la munte... cu mazga de pe jos si toate solutiile date pe carosabil). Efectuat revizia ulei, filtre, placute. Asteptam inmatricularea..
    6 points
  2. Salutare, Daca tot cam bate vantu pe topicurile de Arteon, hai sa prezentam unul. Deci: Arteon RLine, 2.0TDI, DSG, 190CP, 4M, tumeric yellow, asteptat cam 4 luni dupa el, a venit in sfarsit saptamana trecuta. Luat de la Tess Brasov, totul a mers perfect (mai putin cele 4 luni, dar asta nu e din vina lor) Vin de pe o Mazda 6 2.2d 175CP Revolution Top din 2016 deci or sa existe destule comparatii cu ea. Mazda era f. buna, dar Arteon-ul a venit cu un look mult mai fain, mai agresiv si ceva dotari mai multe/actuale. Dotari in plus fata de RLine standard: - blocare electronica a diferentialului - car-net - scaun cu masaj (mare fass, nu e nimic special) - jante 19, pachet acustic, pachet ambient - trapa - toate assist-urile posibile - active info display, Discover Pro (cel mare) - Dynaudio Am facut vreo 500 km doar pana acum, dar pot sa-mi fac deja o parere, cu bune si rele. Sa incepem cu partile bune: - 4M e mai mult decat OK, mi-era teama ca fiind un Haldex nu o sa aiba cine stie ce performante fata de un 4x4 permanent. Dar, chiar se simte, isi face treaba foarte bine. Mazda era doar front drive deci diferenta e destul de mare. - motorul + cutia... aici e o discutie mai lunga, DSG-ul e putin diferit fata de o automata clasica. Merge nemaipomenit din 3 in 4, 5, 6, 7, cand anticipeaza ce vei face. Nu merge asa de bine daca o iei din 3 in 2 brusc sau la plecarile din loc. In D de ex masina e destul de lenta, cel putin la o apasare echivalenta pe pedala ca la mazda. Ca sa intri repede in coloana, etc, trebuie sa o accelerezi mai tare (si atunci e putin mai violenta) sau sa stai in S, chestie care o fac tot mai des. La Mazda acceleratia era putin mai liniara, nu avea decat D. La DSG, D-ul e grandpa mode, iar S-ul e ceea ce trebuie, putin peste ce putea Mazda. - interiorul da o senzatie mai premium decat Mazda, chiar daca nici ea nu arata rau. Mazda pare putin mai tinereasca, pe cand Arteonul poate fi si el tineresc, dar impresia generala e mai de executive. Interiorul negru, cu trapa panoramica si luminile ambientale arata foarte bine. Pe Mazda am avut pielea alba, care s-a pastrat in 3 ani mai bine decat am crezut, deci nici cu ea nu mi-ar fi rusine. Cred ca cea mai buna (si plastica) comparatie intre astea doua, e ca Mazda era o studenta, pe cand Arteon-ul e o tipa la 35+, stilata si rafinata. De ceva timp, prefer varianta doi, nu ma mai incanta asa mult prima varianta - sistemele de siguranta si asistenta sunt ceva mai evoluate, din ce-am vazut pana acum isi fac treaba bine, inclusiv partea de virat. In oras sunt probabil inutile (ma bucuram ca o sa mearga traffic jam-ul), dar se pare ca-s mai mult gandite pentru autostrazi si ambuteiaje. In oras nu prea vede liniile de pe jos (de fapt in majoritatea cazurile nici nu prea sunt), deci nu merg activat traffic assist-ul. - si Mazda avea led adaptativ, dar asta are niste faruri mult mai puternice, bat mai bine, per global se vede mult mai ok. - spatiul interior e mult mai mare ca la mazda, cel putin in spate + portbagaj. In spate cel putin, o persoana mai mica de inaltime poate sa stea cu picioarele complet intinse, e greu de descris cat spatiu e. La fel ca in Superb. Si cele nu asa de bune: - imi pare putin rau ca nu am pus keyless entry (era scump si venea doar la pachet cu o alarma inutila) sau haionul electric (care e destul de greu). Obisnuit de la Mazda sa plec si masina sa se incuie singura (sau sa vin si sa intru direct in ea), cam uit acum ca trebuie sa umblu cu cheia. - stergatoarele de parbriz sunt destul de rahitice si au o zona in mijlocul parbrizului in partea de jos unde nu reusesc sa spele/stearga - vizibilitatea in spate e destul de redusa, a trebuit sa scot tetiera centrala ca sa vad ceva. Oglinzile germane sunt mai mici decat cele japoneze, n-am inteles de ce... - cam atat la rele deocamdata, inca n-am avut timp sa observ prea multe. A venit cu rotile de 19 de vara si acum e incaltata cu roti de iarna luate de mine. Ce-as mai vrea sa fac... sa montez o camera video (o am deja), dar trebuie sa descopar pe unde pot sa trag fire pana la blocul de sigurante (sfaturile sunt binevenite) + as vrea sa-i iau acel device pt VCDS, dar pentru asta trebuie sa mai citesc pe aici. O singura poza deocamdata, urmeaza altele, dar pe vremea asta urata nici nu-ti vine sa faci poze
    4 points
  3. Dezbateri total inutile. Din 1999 uleiurile obtinute din grupa III sunt considerate sintetice, conform: " A famous lawsuit between Mobil and Castrol changed that. Mobil charged that Castrol was falsely marketing its Syntec motor oil as a synthetic oil although it wasn’t made from PAO base oils. Mobil’s claim was based on results of independent lab testing that showed samples of Syntec it obtained as early as December 1997 contained 100 percent mineral oil. The two sides battled it out, but in a landmark 1999 ruling, the National Advertising Division of the Council of Better Business Bureaus ruled that Castrol Syntec, as then formulated, was a “synthetic” motor oil. Debate raged then, and still rages today. You can find all kinds of purists populating Internet forums who refuse to recognize Group III oils as “synthetics.” For them, it’s PAO or nothing.". Cu alte cuvinte, din 1999 se poate considera un ulei din grupa III sintetic. Avem uleiuri acum care sunt cu continut majoritar din grupa III si continut scazut de PAO (grup IV- adevarat sintetic) si care sunt mai bune decat uleiuri full sintetice. S-au implementat tehnologii noi, prin hidrocracare si se obtin uleiuri performante la preturi mici in comparatie cu uleiurile full sintetice cu continut ridicat de PAO. Consider ca discutam aiurea si interminabil, folositi ce ulei vreti dupa preferinte care sa respecte norma producatorului. Consumul de ulei si motor putin mai galagios la pornire nu sunt indicatoare de ulei bun sau prost, pentru asta faceti o analiza la Ploiesti (200ron) sau in US la blackstone.
    4 points
  4. Fiindca am ridicat coltul la stapanire am primit mute cateva zile... asa ca iesirea din weekendul trecut o postez de abia azi . Inca o tura cu offroad usor , o "poteca " frumoasa care trece peste cateva canale . Iar pentru 2 zile am avut in parcare (de la munca , nu a mea ! ) o "mica" bestie ....un aston martin dbs superleggera ...o masina de teste ce are aproape de 1000 cp si peste 1000 nm ( doar in treptele de viteza peste treapta 3 , in treapta 1 si 2 e limitata la cuplu la " doar " 800nm )... Usor usor se transforma in topic de touareg .....golful se pregateste sa participe la prima lui competitie de car audio (am achizitionat 2 amplificatoare noi ) ...in limita timpului se incepe instalarea si "facearea frumoasa " a cablurilor si conexiunilor . O sa mai urc ceva poze zilele urmatoare ...le am in aparatul foto ....
    3 points
  5. Sa o stapanesti sanatos! E o masina deosebita. Pana la VW, trendul era sa cumperi masini fiabile
    3 points
  6. Eu as opta pentru o finala care rezolva nevoile tale decat inventii care pot deveni complicatii ulterior. Sunt convins ca o finala de firma poate aduce un plus "auzibil" in sarcina si sa pastreze silentiozitatea la mers normal
    2 points
  7. Ravenol VMO nu mai apare pe lista recomandata de VW pentru 505.01...asa ca atentie la sfaturi pentru TDI PD....
    2 points
  8. Full sintetic este o denumire folosită comercial în țările cu legislație ambiguă (majoritatea). Un ulei full sintetic pe bune este greu de obținut cu costuri mari și nu aduce avantaje pentru utilizarea cotidiană. Așa că vorbim de uleiuri cu conținut de sintetic și hidrocracate de grupă superioară. La puține uleiuri poți să afli procentul de sintetic conținut, de cele mai multe ori pe căi neoficiale. VMO ar fi cel cu conținutul cel mai mare de sintetic. Valvoline în schimb bagă pachete de aditivi foarte buni încât la un versus VMO/SynPower MST greu se poate anticipa câștigătorul. Mai este cazul Top Tec 4100 de la Liqui Moly care atunci când era un ulei banal era foarte apreciat. Numai că LM l-a reformulat și a fost transformat într-un produs de top. Atunci au apărut criticile. Sunetul nu mai era ca înainte.
    2 points
  9. Am scris de vreo 3 ori..... nu. Switch-ul, yala, ce e de facut la ea, etc.... gasesti pe forum, doar sa folosesti functia de cautare - sunt mii de posturi, care te vor ajuta in efectuarea reparatiei
    2 points
  10. Faina masina, dotata cu tot ce trebuie si ai ales mai mult decat ok motorizarea. Sfatul meu si probabil si alti membri de pe forum ar fi de acord cu mine, pana la bari, xenoane, stopuri etc etc, fa-i distributia sa fii tu linistit. Daca ai istoric la masina, probabil la km aia deja un schimb al distributiei s-a cam facut si s-ar preta urmatorul. Urmareste topicul dedicat motorului tau pe forum, gasesti info despre ultimele versiuni de distributie (ca si cod de piesa ma refer) care cica ar fi mai reusite, si chiar nu ar trebui sa ai alte probleme daca continui pe urma cu intretinerea corecta. Printre retrofit-urile utile si nu foarte scumpe (pe langa tempomatul de care ai pomenit) eu as pune si lumini de avertizare in usi. In rest...sa ai noroc de masina Ca an de fabricatie e 2009 sau 2010 masina ta ? As avea o banuiala spre un an anume. Nu ca ar conta. Era o simpla curiozitate.
    2 points
  11. Salutare colegi! Din data de 1 Martie 2019 am devenit și eu membru oficial VWForum făcându-mi cadou un marțișor de 1.4 TSI 122 CP Highline manual ^_^. Macinu' are în prezent 175+ k KM și următoarele dotări: Piele Alcantara; Încălzire scaune; Volan multifuncțional; Nagivație (RNS 510 fără modul de Bluetooth sub scaun pasager ); Senzori parcare; Park assist (am testat jucăria asta și parchează destul de bine sincer); CB (alb cu negru, nu știu sigur dacă este CB+, când am cumpărat mașina am pus mașina pe tester doar că eu nu am știut să întreb ce tip de CB are); Geamuri electrice; Clima dual (nu știu cum îi spune); Cotiera față/spate; Câteva poze: Viitoare modificări pe care vreau să le fac: Să adaug pilot automat (am auzit că nu este așa scump); Să cumpăr o altă nagivație sau să cumpăr modul de Bluetooth (încă nu știu ce să fac, aș dori sfaturi din partea voastră dacă se poate, dacă se merită RCD 330 G / plus sau să pun doar modul Bluetooth pe mașină + cablaj microfon etc, care s-ar merita mai bine din punct de vedere al costurilor); După ce mă hotărăsc în legătură cu nagivația, mi-aș dori o cameră (dar să vedem ce costuri presupune); Iar în viitor când vor curge bănuții din cer cu găleata (DOAMNE AJUTA CU MĂRIREA DE SALARIU ?): Xenon; Stopuri; Bară față / spate; Vopsire în altă culoare (îmi place mult pe Alb sau o culoare neortodoxă precum: purpuriu, turquoise și alte fantezii de copil (fac 22 de ani la sfârșit de martie abia dar mândru de prima mea mașină din bănuții mei ^_^); Senzori lumini / ploaie; Eu am condus până acum ca și mașină personala un Logan MCV 2007 diesel 1.5 65 CP, iar trecerea la această mașină.... pentru mine e.. enormă. Motorul este destul de puternic pentru mine și își face treaba super BLANA. Aș dori să primesc sfaturi vă rog frumos în legătură cu: Distribuția Filtre / ulei etc Benzină până acum i-am băgat doar 99+ și o "calc" doar când apa ajunge la 90 de grade. Filtrele și uleiul le voi schimba la sfârșit de martie. În aprilie fac RAR-ul și înscrierea pe numele meu (asigurarea pe un an pe numele meu - 22 ani /4 ani de permis m-a costat 847 de lei la Allianz - ironic dar da, cel mai ieftin). Cam asta este scurta poveste despre macinu' meu și voi încerca pe parcurs să actualizez toate datele despre ea. Aștept cu mare drag de la voi sfaturi ^_^!
    1 point
  12. O idee ca sa se auda ok si nu ca un tractor spart ar mai fi sa o pui dupa intermediara, pana in finale. Nu ar trebui sa ai probleme in felul acesta Clapeta cu actuator vacumatic. Vezi la ARVision ca au ceva lucrari cu cutout-uri.
    1 point
  13. Salutare Am ramas dator cu un raspuns referitor la parbrizul de Passat B7 pe un Passat B6 - se potriveste 100%. Am montat la mine pe masina parbrizul de B7 deoarece este si heliomat si cu incalzire (de B6 se putea doar heliomat sau doar cu incalzire nu cu ambele) Diferentele dintre cele 2 parbrize sunt urmatoarele: - pozitia suportului de senzori/oglinda cu 2 cm mai jos decat la B6 (este acelasi locas de senzori ca la B6 si deci nu a trebuit sa iau alti senzori sau alta oglinda) - costul - parbrizul (Pilkington) de B6 doar cu incalzire cu tot cu manopera = 900 lei - parbrizul (Pilkington) de B7 cu incalzire si heliomat cu tot cu manopera = 1200 lei Numai bine
    1 point
  14. https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ravenol.de/uploads/tx_ravenol/pdf-print/RAVENOL_VMO_SAE_5W40_1.pdf&ved=2ahUKEwjM3_Wi_O_gAhWOh7QKHSvoB4sQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw0WUUZ7hA4S8yh7p_AwX7qm Ravenol site-ul oficial îl dă ca aprobat. Te-ai uitat când a fost ultima oară modificată lista Erwin?
    1 point
  15. zici asta pentru ca tu nu cunosti in particular, cum lucreaza fiecare sistem la vw. deci, hai sa nu mai dezbatem o problema care este simpla, la care te-am ajutat cu informatiile necesare pentru a o solutiona Nu are legatura cu ce crezi tu.
    1 point
  16. ce bine ii sta cu jantele astea
    1 point
  17. Singura problema va fi daca cel care vine din contrasens are faruri gen lumanari....pe care senzorul nu le va detecta in timp util. In rest e ultra mega super duper wow, si nu glumesc.
    1 point
  18. 1, recalibrare vcds 2.recalibrare in mers asta e ordinea.. @Inginerulacolo dap , nu retin pe de rost ce meas block trebuie sa iei ca parametru (poti intra pe frupul de rosstech si gasesti acolo )
    1 point
  19. @Boditza multumim de pont! Am deja doua acasa noi, luate din Carrefour cu 47 de lei, dar pretul de la MOL este foarte tentant. O sa mai iau inca doua Cea mai buna solutie, parerea mea.
    1 point
  20. Valvoline imi face cu ochiu de ceva vreme. Ceea ce m-a pus pe ganduri la Ravenol ii ca nu ii un ulei full sintetic iar mecanicul mi-a recomandat ca uleiul sa fie full sintetic. El zice ca sunt mai calitative din experienta lui.
    1 point
  21. contrazic pe Livachef, mecatronicul poate sa curga daca e intoarsa cutia cu susul in jos , are un "repsirator" in partea de sus @Inginerul si mechatronic al meu e facut in romania ....... mie unu imi suna a calibrare esuata sau a ambreiaje montate prost.....ai trecut pana acum pe manual prin toate treptele cu acceleratia la podea timp de 3 secunde (in fiecare treapta ) ?
    1 point
  22. Ambele respecta norma 507.00 totusi baietii de la Liqui Molly recomanda doar Top Tec 4200, vezi de ex comentariul lor de aici: https://www.automoly.ro/cumpara/ulei-motor-liqui-moly-longlife-iii-5w-30-5l-20822-1787 E intr-adevar putin ciudat ca au cam acelasi pret, si ambele sint 507.00, deci greu de inteles care ar fi diferentele, dar recomandarea lor e clara, pt 507, ramane Tpp Tec 4200 Un alt amanunt interesant, acestea sint uleiuri "cu tehnologie sintetica", si nu uleiuri sintetice
    1 point
  23. A ramas egr deschis.Incearca sa il cureti. Sint ceva sanse.
    1 point
  24. Pe mine m-a ajutat site-ul de mai jos cand a trebuit sa cumpar jante si anvelope de iarna. www.wheel-size.com/size/volkswagen/passat/ Sper sa fie util.
    1 point
  25. Deci banuiam bine vis-a-vis de anul de fabricatie la partea de distributie, cine te-a asigurat si sub ce forma cu privire la acest aspect e o chestie relativa, daca nu a fost distributia facuta, fa din asta prioritate nr 1 in perioada urmatoare. Cat o fi atata o fi. Dar o faci si cat o sa ai masina de acuma incolo, nu mai ai treaba cu ea.
    1 point
  26. Sambata merg la revizie si voi trece pe noul Mobil 1 ESP
    1 point
  27. O sa ai de asteptat...cu bugetul reclamat la CCR, pana (daca) va fi aprobat..mai pot trece si 2 luni. Si nu cred ca poate porni nici un program Rabla fara buget..
    1 point
  28. Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:
    1 point
  29. N-am mai postat de un an.. Am refacut motorul si am schimbat o turbina de atunci pana acum. Am adus-o in stare de functionare si de vreo 2 luni nu am mai avut probleme tehnice cu ea.
    1 point
  30. 23000 km and counting in 10 luni si jumatate Am facut 2500km in 6 zile: Bucuresti - Cluj - Debrecen - Kosice - Cracovia - Auschwitz - Zakopane si retur. O sa incerc sa detaliez in topicul de calatorii, aici vreau doar sa mentionez ca Polonia mi s-a parut o tara foarte misto (coltisorul pe care l-am atins de data asta) pe care o recomand cu caldura tuturor, mai ales pentru excursii cu masina, infrastructura de care m-am folosit eu este la nivelul Germaniei Cat despre masina, de cand a venit OBD-ul am vrut sa modific setarea XDS pe strong, dar am zis ca e mai potrivit sa astept pana o sa am ocazia sa fac o comparatie, drept pentru care l-am activat abia dupa ce am trecut de Cluj. Initial am simtit ca directia e putin mai tare si opune ceva mai multa rezistenta, iar dupa vreo 200km deja m-am obisnuit cu ea si acum mi se pare ca nu s-a schimbat nimic. Placebo sau nu, l-am lasat asa, rau nu are ce sa faca. Masina s-a comportat foarte bine, sunt in continuare foarte multumit de acest 1.4 TSI. Consumul de ulei este inexistent in cei 6500km de la revizie, iar consumul de combustibil a fost 6,3L/100km, fara sa merg incet, mai ales prin Romania. Un minus pe care tin sa il mentionez este ca a aparut un greieras impreuna cu toata familia in usa dreapta spate, probabil vor avea aceeasi soarta ca si cei din usa fata, trebuie sa gasesc niste timp sa merg din nou la atelier. Pana la urmatorul concediu alaturi de GUN, pun aici si cateva poze. Wandering in Debrecen: Zakopane: Muntii Tatra la granita intre Polonia si Slovacia:
    1 point
  31. Hallo, Deutschland! Hello, Germany! Azi am ajuns pentru prima data impreuna in tara natala a lui GUN dupa un drum de 1565km incheiat in orasul lui...BMW (wishful thinking ) Premiile merg la scaunele sport care pentru mine sunt perfecte, la motorul care isi face treaba ireprosabil pe toate palierele de viteza si la ACC. Ah, si sa nu uit de autostrazile si DN-urile impecabile din vest. P.S.: Cu ocazia asta am testat si viteza de varf, indicatorul oprindu-se la 235kmh.
    1 point
  32. @deenman nici că puteai să o spui mai bine! ?
    0 points
  33. Pentru 505.01 ai câteva opțiuni interesante de la Fuchs, Valvoline, Liqui Moly. Am câteva feedback-uri foarte bune pentru Repsol Elite 505.01 sau poți să vezi ce face Vmo colegul lui Vpd. Sau poți să experimentezi un 507.00, unii colegi au rezultate bune deși asta a iscat mereu discuții aprinse. Pentru a vedea care este mai bun, simțurile tale nu sunt suficiente.
    0 points
  34. Salut, cred ca ti-ai facut temele dinainte sa cumperi masina cu ce costuri de intretinere are nevoie imediat dupa achizitie. Doua mici remarci, alcantara nu este piele si nu are nici o treaba cu pielea, si incearca sa nu mai folosesti diminitivul banuti (observ multa lume care foloseste cuvantul asta asa) suna foarte ciudat.
    0 points
  35. Eu am acum Ravenol vmp și mi-a consumat aproximativ 750 ml în 8000 km. Este silențios motorul indiferent de temperatura de pornire. Înainte am avut Castrol pe care l-am schimbat la 11k km și nu am completat deloc. Despre zgomot nu pot spune nimic că nu am ținut cont atunci, dar cu siguranță nu era zgomotos motorul pentru că sesizam. La următorul schimb voi merge pe ulei original ori tot Castrol.
    0 points
  36. Hai să încerc să fac o listă scurtă de uleiuri 504.00-507.00 care pot fi folosite fără nici un fel de risc. Am utilizat experiența de utilizare a mea și a cunoscuților. Că vor fi diferențe de tonalitate, că va suna motorul un pic mai altfel cu un ulei decât cu altul este normal și firesc. Dar nu îți va crăpa motorul de la nici unul din lista aceasta. Încerc să fac diferența după buget și exclud uleiurile care nu se găsesc la vânzare în România. Nu am luat în calcul nici uleiurile cu referințe bune pe forumurile străine dar despre care nu am nici un fel de feedback din România (am spus într-o postare că Texaco Havoline Pro DS a scos rezultate foarte bune. Ok, dar nu cunosc pe nimeni care să îl folosească, să zică câteva cuvinte despre el). Lista nu este definitivă și se poate modifica prin adăugarea altora. Am omis uleiurile care au născut controverse. Am lăsat deoparte simpatiile personale. Nu am pus în listă uleiurile OEM care se înțelege de la sine că sunt recomandate dar mare atenție de unde sunt procurate. Spre deosebire de anvelope unde produsele premium (și scumpe bineînțeles) obțin de obicei cele mai bune rezultate, la ulei nu este așa. Prețul ridicat nu îți garantează cel mai bun produs, la fel cum prețul scăzut nu îți spune că este un produs slab calitativ. Pur și simplu rezultă din felul în care producătorul se situează pe piață sau înțelege să își vândă produsele. Nimic mai mult. - Buget până în 150 lei bidonul de 5 litri. Rowe Multi Synt Dpf 5w30 Total Quartz Ineo LL 5W30 - Buget între 150 - 200 lei 5 litri Aral Super Tronic LL3 5w30 Eneos Premium Ultra 5w30 Fuchs GT1 Pro C-3 5W-30 Mobil 1 Esp 5w30 Mobil 1 Esp Formula 5w30 Petronas Syntium 5000 AV 5w30 Ravenol VMP 5w30 (varianta veche) Ravenol WIV III 5w30 Repsol Elite Long Life 504.00-507.00 5w30 Shell Helix Ultra ECT C2C3 0w30 /AV-L /Vapsoil 0w30 Valvoline SynPower XL III 5w30 - Buget peste 200 lei 5 litri. Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 Motul Specific 504 507 5w30 Ravenol VMP USVO 5w30 Dacă voi avea feedback-uri și de la alte uleiuri se pot adăuga în listă. Și încă o dată, foarte mare atenție de unde le procurați.
    -1 points
  37. @Trofin Liviu te contrazic la capitolul cauciucuri. Nu mereu brandurile premium au si cele mai bune rezultate (in schimb preturile raman mari chair daca performantele nu sunt pe masura). Ex. Kleber, Firestone, Nokian (branduri considerate mid-range) fiind peste Michelin, Pirelli, Goodyear (branduri premium) conform ultimelelor teste din 2018 pe varii dimensiuni aferente anvelopelor de iarna. Scuze de offtopic Care pot fi catalogate branduri premium la uleiuri? Pentru lista ai si din partea mea un ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!