Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.03.2019 în toate secţiunile
-
Salutare, Daca tot cam bate vantu pe topicurile de Arteon, hai sa prezentam unul. Deci: Arteon RLine, 2.0TDI, DSG, 190CP, 4M, tumeric yellow, asteptat cam 4 luni dupa el, a venit in sfarsit saptamana trecuta. Luat de la Tess Brasov, totul a mers perfect (mai putin cele 4 luni, dar asta nu e din vina lor) Vin de pe o Mazda 6 2.2d 175CP Revolution Top din 2016 deci or sa existe destule comparatii cu ea. Mazda era f. buna, dar Arteon-ul a venit cu un look mult mai fain, mai agresiv si ceva dotari mai multe/actuale. Dotari in plus fata de RLine standard: - blocare electronica a diferentialului - car-net - scaun cu masaj (mare fass, nu e nimic special) - jante 19, pachet acustic, pachet ambient - trapa - toate assist-urile posibile - active info display, Discover Pro (cel mare) - Dynaudio Am facut vreo 500 km doar pana acum, dar pot sa-mi fac deja o parere, cu bune si rele. Sa incepem cu partile bune: - 4M e mai mult decat OK, mi-era teama ca fiind un Haldex nu o sa aiba cine stie ce performante fata de un 4x4 permanent. Dar, chiar se simte, isi face treaba foarte bine. Mazda era doar front drive deci diferenta e destul de mare. - motorul + cutia... aici e o discutie mai lunga, DSG-ul e putin diferit fata de o automata clasica. Merge nemaipomenit din 3 in 4, 5, 6, 7, cand anticipeaza ce vei face. Nu merge asa de bine daca o iei din 3 in 2 brusc sau la plecarile din loc. In D de ex masina e destul de lenta, cel putin la o apasare echivalenta pe pedala ca la mazda. Ca sa intri repede in coloana, etc, trebuie sa o accelerezi mai tare (si atunci e putin mai violenta) sau sa stai in S, chestie care o fac tot mai des. La Mazda acceleratia era putin mai liniara, nu avea decat D. La DSG, D-ul e grandpa mode, iar S-ul e ceea ce trebuie, putin peste ce putea Mazda. - interiorul da o senzatie mai premium decat Mazda, chiar daca nici ea nu arata rau. Mazda pare putin mai tinereasca, pe cand Arteonul poate fi si el tineresc, dar impresia generala e mai de executive. Interiorul negru, cu trapa panoramica si luminile ambientale arata foarte bine. Pe Mazda am avut pielea alba, care s-a pastrat in 3 ani mai bine decat am crezut, deci nici cu ea nu mi-ar fi rusine. Cred ca cea mai buna (si plastica) comparatie intre astea doua, e ca Mazda era o studenta, pe cand Arteon-ul e o tipa la 35+, stilata si rafinata. De ceva timp, prefer varianta doi, nu ma mai incanta asa mult prima varianta - sistemele de siguranta si asistenta sunt ceva mai evoluate, din ce-am vazut pana acum isi fac treaba bine, inclusiv partea de virat. In oras sunt probabil inutile (ma bucuram ca o sa mearga traffic jam-ul), dar se pare ca-s mai mult gandite pentru autostrazi si ambuteiaje. In oras nu prea vede liniile de pe jos (de fapt in majoritatea cazurile nici nu prea sunt), deci nu merg activat traffic assist-ul. - si Mazda avea led adaptativ, dar asta are niste faruri mult mai puternice, bat mai bine, per global se vede mult mai ok. - spatiul interior e mult mai mare ca la mazda, cel putin in spate + portbagaj. In spate cel putin, o persoana mai mica de inaltime poate sa stea cu picioarele complet intinse, e greu de descris cat spatiu e. La fel ca in Superb. Si cele nu asa de bune: - imi pare putin rau ca nu am pus keyless entry (era scump si venea doar la pachet cu o alarma inutila) sau haionul electric (care e destul de greu). Obisnuit de la Mazda sa plec si masina sa se incuie singura (sau sa vin si sa intru direct in ea), cam uit acum ca trebuie sa umblu cu cheia. - stergatoarele de parbriz sunt destul de rahitice si au o zona in mijlocul parbrizului in partea de jos unde nu reusesc sa spele/stearga - vizibilitatea in spate e destul de redusa, a trebuit sa scot tetiera centrala ca sa vad ceva. Oglinzile germane sunt mai mici decat cele japoneze, n-am inteles de ce... - cam atat la rele deocamdata, inca n-am avut timp sa observ prea multe. A venit cu rotile de 19 de vara si acum e incaltata cu roti de iarna luate de mine. Ce-as mai vrea sa fac... sa montez o camera video (o am deja), dar trebuie sa descopar pe unde pot sa trag fire pana la blocul de sigurante (sfaturile sunt binevenite) + as vrea sa-i iau acel device pt VCDS, dar pentru asta trebuie sa mai citesc pe aici. O singura poza deocamdata, urmeaza altele, dar pe vremea asta urata nici nu-ti vine sa faci poze13 points
-
Hai să încerc să fac o listă scurtă de uleiuri 504.00-507.00 care pot fi folosite fără nici un fel de risc. Am utilizat experiența de utilizare a mea și a cunoscuților. Că vor fi diferențe de tonalitate, că va suna motorul un pic mai altfel cu un ulei decât cu altul este normal și firesc. Dar nu îți va crăpa motorul de la nici unul din lista aceasta. Încerc să fac diferența după buget și exclud uleiurile care nu se găsesc la vânzare în România. Nu am luat în calcul nici uleiurile cu referințe bune pe forumurile străine dar despre care nu am nici un fel de feedback din România (am spus într-o postare că Texaco Havoline Pro DS a scos rezultate foarte bune. Ok, dar nu cunosc pe nimeni care să îl folosească, să zică câteva cuvinte despre el). Lista nu este definitivă și se poate modifica prin adăugarea altora. Am omis uleiurile care au născut controverse. Am lăsat deoparte simpatiile personale. Nu am pus în listă uleiurile OEM care se înțelege de la sine că sunt recomandate dar mare atenție de unde sunt procurate. Spre deosebire de anvelope unde produsele premium (și scumpe bineînțeles) obțin de obicei cele mai bune rezultate, la ulei nu este așa. Prețul ridicat nu îți garantează cel mai bun produs, la fel cum prețul scăzut nu îți spune că este un produs slab calitativ. Pur și simplu rezultă din felul în care producătorul se situează pe piață sau înțelege să își vândă produsele. Nimic mai mult. - Buget până în 150 lei bidonul de 5 litri. Rowe Multi Synt Dpf 5w30 Total Quartz Ineo LL 5W30 - Buget între 150 - 200 lei 5 litri Aral Super Tronic LL3 5w30 Eneos Premium Ultra 5w30 Fuchs GT1 Pro C-3 5W-30 Mobil 1 Esp 5w30 Mobil 1 Esp Formula 5w30 Petronas Syntium 5000 AV 5w30 Ravenol VMP 5w30 (varianta veche) Ravenol WIV III 5w30 Repsol Elite Long Life 504.00-507.00 5w30 Shell Helix Ultra ECT C2C3 0w30 /AV-L /Vapsoil 0w30 Valvoline SynPower XL III 5w30 - Buget peste 200 lei 5 litri. Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 Motul Specific 504 507 5w30 Ravenol VMP USVO 5w30 Dacă voi avea feedback-uri și de la alte uleiuri se pot adăuga în listă. Și încă o dată, foarte mare atenție de unde le procurați.8 points
-
Salutare colegi! Din data de 1 Martie 2019 am devenit și eu membru oficial VWForum făcându-mi cadou un marțișor de 1.4 TSI 122 CP Highline manual ^_^. Macinu' are în prezent 175+ k KM și următoarele dotări: Piele Alcantara; Încălzire scaune; Volan multifuncțional; Nagivație (RNS 510 fără modul de Bluetooth sub scaun pasager ); Senzori parcare; Park assist (am testat jucăria asta și parchează destul de bine sincer); CB (alb cu negru, nu știu sigur dacă este CB+, când am cumpărat mașina am pus mașina pe tester doar că eu nu am știut să întreb ce tip de CB are); Geamuri electrice; Clima dual (nu știu cum îi spune); Cotiera față/spate; Câteva poze: Viitoare modificări pe care vreau să le fac: Să adaug pilot automat (am auzit că nu este așa scump); Să cumpăr o altă nagivație sau să cumpăr modul de Bluetooth (încă nu știu ce să fac, aș dori sfaturi din partea voastră dacă se poate, dacă se merită RCD 330 G / plus sau să pun doar modul Bluetooth pe mașină + cablaj microfon etc, care s-ar merita mai bine din punct de vedere al costurilor); După ce mă hotărăsc în legătură cu nagivația, mi-aș dori o cameră (dar să vedem ce costuri presupune); Iar în viitor când vor curge bănuții din cer cu găleata (DOAMNE AJUTA CU MĂRIREA DE SALARIU ?): Xenon; Stopuri; Bară față / spate; Vopsire în altă culoare (îmi place mult pe Alb sau o culoare neortodoxă precum: purpuriu, turquoise și alte fantezii de copil (fac 22 de ani la sfârșit de martie abia dar mândru de prima mea mașină din bănuții mei ^_^); Senzori lumini / ploaie; Eu am condus până acum ca și mașină personala un Logan MCV 2007 diesel 1.5 65 CP, iar trecerea la această mașină.... pentru mine e.. enormă. Motorul este destul de puternic pentru mine și își face treaba super BLANA. Aș dori să primesc sfaturi vă rog frumos în legătură cu: Distribuția Filtre / ulei etc Benzină până acum i-am băgat doar 99+ și o "calc" doar când apa ajunge la 90 de grade. Filtrele și uleiul le voi schimba la sfârșit de martie. În aprilie fac RAR-ul și înscrierea pe numele meu (asigurarea pe un an pe numele meu - 22 ani /4 ani de permis m-a costat 847 de lei la Allianz - ironic dar da, cel mai ieftin). Cam asta este scurta poveste despre macinu' meu și voi încerca pe parcurs să actualizez toate datele despre ea. Aștept cu mare drag de la voi sfaturi ^_^!5 points
-
@Trofin Liviu te contrazic la capitolul cauciucuri. Nu mereu brandurile premium au si cele mai bune rezultate (in schimb preturile raman mari chair daca performantele nu sunt pe masura). Ex. Kleber, Firestone, Nokian (branduri considerate mid-range) fiind peste Michelin, Pirelli, Goodyear (branduri premium) conform ultimelelor teste din 2018 pe varii dimensiuni aferente anvelopelor de iarna. Scuze de offtopic Care pot fi catalogate branduri premium la uleiuri? Pentru lista ai si din partea mea un ?4 points
-
4 points
-
S-a rezolvat problema stergatoarelor care porneau automat fara sa ating maneta. Se pare ca ceasurile din bord aveau ceva defect si erau cumva conectate cu ștergătoarele. Au fost inlocuite cu altele noi in garantie si problema a disparut.3 points
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul2 points
-
Las link-ul pt un vin decoder gratis aici . Daca e impotriva regulamentului, va rog sa stergeti acest post. Dar daca nu e, trebuie sa stiti ca e un vin decoder gratuit care a functionat foarte bine pentru codurile VIN pe care le-am verificat. Merge pentru tot grupul VAG cat si pentru alte marci. Pentru e mine e foarte util si m-am gandit ca ii poate ajuta si pe altii.2 points
-
Deci banuiam bine vis-a-vis de anul de fabricatie la partea de distributie, cine te-a asigurat si sub ce forma cu privire la acest aspect e o chestie relativa, daca nu a fost distributia facuta, fa din asta prioritate nr 1 in perioada urmatoare. Cat o fi atata o fi. Dar o faci si cat o sa ai masina de acuma incolo, nu mai ai treaba cu ea.2 points
-
2 points
-
2 points
-
@Andrei_72 trebuie să fie ușor de procurat și să fie destui care să îl utilizeze. Nu am nici un fel de date despre el. Așa punem lista Erwin și am rezolvat problema, le zicem colegilor să își aleagă de acolo că toate sunt aprobate. @valyemil81 Nu știu prea multe despre anvelope, decât ce am citit ocazional. Dacă comparația este nefericită, scuzele mele, asta mi-a venit în minte. Am gândit lista ca oricine o lecturează, chiar neavând cunoștințe, să poată face o alegere ușoară. Nu cred că are sens să complicam treaba cu branduri premium sau non premium. Trebuie să fie ceva cât mai simplu.2 points
-
@volnick1986 Daca tot iti doresti sa testezi poti lua in calcul si Total Quartz Ineo varianta noua cu ART pe ambalaj, Rowe Multi Synt DPF, Mobil 1 Esp Formula ultima varianta...toate 5w30 si 504/507. S-ar putea sa ai surprize placute2 points
-
Dragi colegi, a venit si vremea sa deschid alt topic si sa inchei povestea bondarului meu (p.s. un golf 6 2.0 tdi 110 cp). Denumirea masinii a venit din spusele celor apropiati. Stiu ca mai este pe forum si o balena albastra, de aceea am denumit-o "balena neagra". Familia se mareste si am zis ca e nevoie de ceva mai spatios si am pus ochii de ceva timp pe acest model - Passat B8 Variant. Din start am eliminat masinile din Romania si am cautat pe cineva care sa-mi aduca masina din afara pe platforma si am dat de cineva care a mai adus inca 4 masini printre prieteni. Mi-am ales cateva variante dupa ce am pierdut noptile pe mobile.de si cand a ajuns persoana respectiva in Germania am ramas dezamagit: ba erau masini de la firme de inchirieri, ba erau intr-o stare jalnica si mai rau.. am gasit chiar si un anunt cu o masina superba "accident-frei" dar cand am verificat-o in reprezentanta dupa seria de sasiu, avea accident la 30.000 km unde a schimbat stalp, scaune, portiere etc. In final am gasit un confortline si eram 90% decis sa o cumpar dar am zis sa mai arunc o privire prin anunturi si am gasit alta masina, cea in cauza, de care eram profund convins ca asta este aleasa si se pare ca asa a fost. Masina are un singur proprietar anterior, arata foarte bine, mai avea cateva defecte minore dar am zis ca o vreau asa cum este. Astfel va prezint "Balena neagra": Trecerea pentru mine este "wow". De la golf 6 din 2009 la Passat 2015. Deja m-am apucat de schimbat ceea ce ma deranja: fonoabsorbantul de sub capota motor nu arata prea bine si am cumparat covorasele OEM. Bineinteles, inainte sa o cumpar am verificat istoricul conform seriei de sasiu. Masina are in prezent 133.000 km, ultima revizie este efectuata in 07.2018 la 117.000. Masina are totul schimbat la fiecare revizie doar ca nu-mi place ca reviziile acolo s-au facut din 30.000 in 30.000 km sau 2 ani. In luna 07.2019 voi efectua revizia urmatoare si o sa rog in reprezentanta sa-mi schimbe la 1 an sau 15.000 km. Ce am observat este un zgomot la pornirea la rece - ori cureaua de transmisie ori o rola intinzatoare - voi verifica la reprezentanta dar nu-mi fac griji. Si acum partea de dotari. Cum ziceam, are cam tot ce imi doream si venind de la un golf, trecerea pentru mine e destul de mare. - model Highline - motor 2.0 TDI, CRLB, 150 CP - cutie DSG - Keyless Go - jante 17 "London" - navigatie Discover Media gen. 2 - faruri Led High - stopuri Led - interior Alcantara - scaune sport confort - Dynamic Road Sign display - senzori parcare fata-spate - pachet "Business premium" - pachet "Chrome" 2 - computer bord color - lumini led la picioare in fata - puddle lights - extended pedestrian protection (inca nu stiu ce e) (Vl1) - Adaptive Cruise Control with Follow-to-stop and Speed Limiter (8T8) - Front assist incl. city emergency brake (6K3) etc. Mai adaug cateva poze:1 point
-
O masina care ca nu isi arata varsta! Este cumva martorul de uzura placute aprins? Nu stiu cum te poti bucura pe serpentine cu el aprins.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! E o masina deosebita. Pana la VW, trendul era sa cumperi masini fiabile1 point
-
1 point
-
Nu elm. Ia vag dpf. In reg are 600grade .. nu ai cum sa ti mana. Consumul scade .. sigur. Scapa de soft.1 point
-
pai si nu e pacat, sa nu fie montat acolo unde trebuie, pentru a lucra in parametrii normali ?1 point
-
Salutare, nu vreau sa creez un flame aici pe topic, asa ca vorbesc doar de masina personala. Povestea incepe odata cu o bataie mica la volant doar la rece nimic pronuntat, doar eu stiam ce este acel sunet. Bine am zis comandam un volant nou pe Luk , am zis daca dam jos cutia facem comanda si la un Hub nou de ambreaje OE ca si la mine se auzea acel clink clank la retrogradare 3->2 2->1. Dam comanda si la rulmentul de centrare ce se afla in ax palier. Scoatem procedura de schimbare hub din elsawin si incepem. Respectam procedura cu tot cu ceas de comparator saibe distantiere ce se dau in pachet, schimbam si uleiul cu filtru totul OE. Terminam de lucru scoatem masina din garaj la o proba , surpriza nici o schimbare clink clank din nou, zic asta e poate asa sunt cutiile astea , de atunci dau muzica mai tare sa nu mai aud acele sunete si nu le mai dau importanta. Cutia schimba impecabil fara smucituri fara socuri fara tremurat, totul perfect cu exceptia acelor sunete le retrogradare. Eu zic sa nu le mai bagati in seama aceste mici defecte pana va schimba cutia bine, asta a fost la mine.1 point
-
Nu intentionez sa schimb filtrul OE ( cu care a venit airbox-ul ) cu un altul care se curata / da cu ulei etc, alea ar avea sansa mai mare sa afecteze maf etc. Nu vreau sa scot valori extreme pe aceasta masina, nici sa fac DPF off etc. Ci doar sa am un stage 1+ in viitorul indepartat (cu airbox + intercooler wagner + soft) care sa traga cat mai ok (liniar etc) si safe. Am citit pe motor-talk si oamenii ziceau ca e ok cu filtrul OE daca nu ma insel (majoritatea plangerilor au fost pe filtre AM gen BMC, Pipercross etc.).1 point
-
Primul lucru - bateria. Sa fie incarcata bine. Faptul ca te-ai umplut de erori electrice pe mai multe sisteme semnalizeaza tensiune insuficienta la calculatoare la pornire. Faptul ca nu incarca este a doua problema, dupa ce rezolvi cu bateria si cureti erorile vezi cu alternatorul. Daca continua sa nu incarce, regulator, cuplajul elastic sau reconditionare alternator. Asigura-te intai de astea doua, in wekend am avut o problema similara la un prieten cu o Alfa 159, a descarcat bateria si cand a incercat sa o porneasca a dat erori de la esp la airbag-uri si climatizare. S-a rezolvat dupa incarcarea bateriei.1 point
-
acolo ii e locul, unde este amplasat de fabrica, in plafoniera. la long coding debifezi BT inactive. Salvezi codarea noua.1 point
-
1 point
-
Daca nu vrei hidraulic deoarece ocupa spatiu,cu toate ca ocupa cat o sticla de 2 l ,poti lua in calcul variata cu placutza de lemn... O placuta 150x150x50mm te ajuta cu inaltimea dupa care...cel mai important ajuta si la distribuirea greutatii pe suprafete moi... Gandeste-te ca poate nu faci intotdeauna pana pe asfalt...si risti sa iti intre cricul in pamant... Cat despre stivuitor...aveti grija sa nu fiti vazuti?1 point
-
In legatura cu bateria de pe masina mea, aceasta este Rombat. Eu personal nu folosesc decat baterii cu coplectare, cu întreținere, așa zisele baterii deschise, deoarece, cu toate ca necesita o oarecare întreținere, si anumite cunoștințe pentru a face acest lucru, au o durata de viata superioara fata de cele fara întreținere. Dar daca vreti sa uitati de bateria masinii dumneavoastră pana la urmatorul schimb este ok si bateria fara întreținere, dar dezavantajul major este ca nu aveti nici o modalitate reală, efectivă de a prevedea "decesul" de multe ori brusc al acestora, lucru destul de neplacut. Eu am pățit acest lucru prin 2010 in august într-o duminica, cand am plecat de acasa cu masina, am oprit pe drum sa cumpar ceva de la un chioșc si acolo am ramas cu masina, bateria "fără întreținere " moartă complet, nici macar martorii din bord nu mai funcționau, si am luat masina de acolo abia luni cand am cumparat tot o baterie fara întreținere, cu care dupa 3 ani am patit la fel, ei bine atunci am cumparat o baterie cu intretinere pe care o am pe masina si in ziua de azi. Problema principala la bateriile fara intretinere este ca acestea efectiv se usucă deoarece electrolitul din celule nu poate fi completat si nici nu poate fi verificată densitatea acestuia. Este bine de stiut faptul ca nivelul acidului peste elementi precum si densitatea electrolitului (impreuna cu tensiunea la borne dar nu neaparat) reprezinta cea mai sigura modalitate de diagnoza a stării de sanatate, incarcare si de estimare a capacitatii acumulatorilor cu plumb.1 point
-
Se intampla ciudatenii? ? topicul apare bolduit si in capul listei ca si cum s-ar fi postat in el....si nimic nou de 4 zile.1 point
-
Nu stiu daca ai aceeasi problema dar seamana cu ce observ la mine in ultimele doua saptamani: Las masina sa stea cateva zile in garaj. La prima plecare după o astfel de pauza masina smuceste in continuu pana schimba in D2. Face la fel si in manual. Deci suturi continue. Nu cunosc exact principiul de functionare a mecatronicului dar parca s-ar fi dezamorsat pompa hidraulica a acestuia (daca exista asa ceva). Seamana si cu o taiere a injectiei, cum zicea @Inginerul, dar nu cred ca e asta. Am mai avut de a face cu intreruperi de injectie la alte masini si erau altfel. Precizez ca am mecatronic si ambreiaje noi, schimbate acum vreo 5000 km. Cum spuneam in urma cu cateva postari, prin schimbarea lor nu am scapat de smucitura/greierii care apar la retrogradarea 3-->21 point
-
Multumesc frumos pentru urari! Din pacate, acel sunet era de la distributie. Astfel ca am inlocuit deja tot kit-ul de distributie impreuna cu pompa de apa, curea de transmisie, intinzator curea alternator si fulie alternator ca sa fiu sigur ca e totul bine. Este si un buletin (TPI) in acest sens si in cazul meu (daca cureaua era Contitech si rola Gates), trebuia schimbata doar rola dar am preferat sa schimb tot... sa stau linistit. Am verificat si cand ar trebui sa schimb data viitoare si apare ca ar trebui sa o schimb din nou la inca +210.000 km dar este o mentiune ca la tari cu mult praf (banuiesc ca ne incadram), la +120.000 km. Va atasez niste poze cu piesele vechi din cutiile noi. Pare buna starea lor dupa 130.000 km. Discutiile tehnice le continui in topic-ul dedicat. Aveam o cutie cu lucruri in portbagaj la golf si mi-au incaput toate in buzunarele laterale din portbagaj la passat, ce sa mai zic ca am si spatiu la roata de rezerva. Am pus si acolo cateva lucruri si sticla de lichid de parbriz. Asa am aflat ca roata de rezerva este tot din aliaj. Imi place tare cum se comporta la drum lung. Cu toate ca initial am crezut ca e defect front assist ca nu imi dadea nicio avertizare, am citit in manual ca degeaba testez eu sa ma apropii de masina din fata mai tare ca tot ea stie cand e cazul sa-mi dea avertizare. Si s-a intamplat.. am fost o clipa neatent si ma uitam la radio si cand am ridicat privirea masina din fata era oprita sa faca stanga intr-o benzinarie, atunci mi-a aparut avertizare mare in bord cu sunet si am pus eu frana. S-a oprit fara probleme. Nu am simtit ca pune ea frana, cred ca am intervenit eu la timp. Oricum, am un stil de condus preventiv si sper sa nu intervina asa mult aceste sisteme dar e bine sa fie acolo. M-am jucat si cu ACC. E interesanta in oras in combinatie cu DSG - am pus 60 la ora si opreste singura, porneste iar - cred ca e utila functia atunci cand esti in trafic, bara la bara. Am dat sa conectez telefonul la Discover Media cu Mirrorlink si surpriza Ce imi place este ca am fost cu sotia in hipermarket si pentru prima oara mi-au incaput toate cumparaturile in portbagaj Mai las 2 poze la o iesire pe drum de tara:1 point
-
1 point
-
1 point
-
N-am mai postat de un an.. Am refacut motorul si am schimbat o turbina de atunci pana acum. Am adus-o in stare de functionare si de vreo 2 luni nu am mai avut probleme tehnice cu ea.1 point
-
Se poate inlocui acest senzor cu un intrerupator montat pe bord ca sa poata fi pornit sirocoul doar atunci când doresti?-1 points
-
@favana, salut, nu am avut timp să umblu la haldex. Vreau să fac o curățare cât mai bună a tot ce se poate plus schimbat uleiul chiar dacă eroarea este intermitentă. Dacă tu nu mai ai eroarea înseamnă că îți merge 4motion-ul. Ai verificat?-1 points
-
Salut, cred ca ti-ai facut temele dinainte sa cumperi masina cu ce costuri de intretinere are nevoie imediat dupa achizitie. Doua mici remarci, alcantara nu este piele si nu are nici o treaba cu pielea, si incearca sa nu mai folosesti diminitivul banuti (observ multa lume care foloseste cuvantul asta asa) suna foarte ciudat.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00