Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.03.2019 în toate secţiunile
-
Se intampla ciudatenii? ? topicul apare bolduit si in capul listei ca si cum s-ar fi postat in el....si nimic nou de 4 zile.4 points
-
4 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul1 point
-
Salut, Ma framanta o idee legata de activarea recircularii aerului dupa oprirea motorului. La Opel Astra aveam o optiune care se chema ceva de genul Residual air conditioning. Activarea optiunii acesteia pornea ventilatorul climatizarii pentru 5-10 min dupa oprirea motorului. O foloseam mereu vara pentru uscarea condensului de pe lamelele de racire ale aerului conditionat cu scopul de a evita formarea mirosurilor specifice in timp. La Seat nu exista aceasta optiune. Sa zic ca am vazut la un moment dat pe Skoda dar nu sunt convins. Dar sigur exista optiunea pe unele modele de Passat de ex. Butonul se cheama "Rest" si este exact butonul de "Off" al climatizarii de la Leon. Din ce am sapat eu prin OBDEleven pare a avea o legatura cu Auxiliary heating dar nu stiu daca busesc altceva daca incerc sa activez optiunea (ea nefiind prezenta fizic pe masina). A incercat cineva o activare de genul asta pe Leon? Multumesc.1 point
-
Eroarea e de overheat = supraincalzire, si webasto era in after run. Si unitatea e stationara.1 point
-
Era si timpul ! E un must pentru orice masina , mai ales pentru un SUV ! Tocmai ai intrat in Liga exploratorilor1 point
-
este de la testul de frana efectuat. nu-i nicio panica, sterge erorile si atat1 point
-
Mult a mai durat....la toti care au comandat 1.5 TSI. In septembrie dealerul ma asigura ca in max 5 luni am masina in curte....uite ca nu a avut dreptate.1 point
-
O sa ai de asteptat...cu bugetul reclamat la CCR, pana (daca) va fi aprobat..mai pot trece si 2 luni. Si nu cred ca poate porni nici un program Rabla fara buget..1 point
-
@BTeo multumesc. Gasisem si eu topic-ul, dar din pacate nu pot sa postez acolo. Site-urile pe care mi le-ai trimis sunt cu plata. Eu sunt la stadiul de studiu masini pe site-urile de afara: mobile, autoscout, etc. Voiam sa verific anumite masini dupa ce le-am gasit pe site-urile respective. Probabil intelegi situatia.1 point
-
1 point
-
Da, am citit majoritatea forumurior de afara legate de acest subiect. Dar oricum cu sau fara pompa, pentru recirculare trebuie sa porneasca si ventilatorul de clima din bord. Asta era ideea mea. Sa dea eventual eroare ca nu gaseste pompa , dar sa porneasca ventilatorul din bord. La opel astra asa era; nu avea nici o pompa de recirculare. Pornea doar ventilatorul si vantura pe acolo o perioada (vara recircula aerul rece ramas de la AC, iarna recircula caldura ramasa)1 point
-
1 point
-
1.4 TSI 125 CP masina este relativ noua ( are 9000 km) Urban (Brasov) 7.9-8.2 l/100 km depinde de trafic Extra urban 4.9-5.3 l/100 km1 point
-
1 point
-
La cat de robust e motorul asta, mai important este schimbul de ulei la timp, mai mult decât marca de ulei. Atâta timp cât pui un ulei de la un producător decent, ești ok. Eu merg pe motul xclean de 2 ani și este silențios, are un zgomot înfundat, se tureaza relativ ușor spre 4000 rpm și de consumat nu se duce mai jos de jumătate pe joja după 1 an și 10-15k km. Singurul motiv pentru un ulei mai bun ar fi turbo, care în special la rece este foarte sensibil la calitatea uleiului.1 point
-
So it begins Am montat pana la urma anvelopele de vara , nu mai puteam sa rezist , zilnic ma holbam la ele .... Asa ca am curatat bine exploratorul si l-am incaltat corespunzator de vara sa facem asa cateva poze de incalzire chiar daca soarele se lasa asteptat. Ca parere personala , cea mai mare schimbare care o exprima acum Exploratorul este .....Atitudine ! Are Atitudine si sta cu nasul pe sus ! In pozele de mai jos este putin "lasat" pe spate deoarece aveam jantele de iarna in portbagaj => 80KG. Si sa incepem cu detaliile : Set de iarna = Jante SIMA 16 inch cu anvelope Nokian WRD4 XL - 215 65 R16 = 20 kg bucata (fix) Set de vara vechi =Jante Philadelphia 17 inch cu anvelope Bridgestone Dueller HP 235 55 R17 = 22.2 kg bucata Set de de vara nou = Jante Philadelhpia 17 Inch cu anvelope Michelin Lattitude Cross XL 235 65 R17 = 24.1 kg bucata Astept sa fac cam 500km cu anvelopele ca sa pot da o parere mai detaliata despre ele , din cate am citit pe forumuri dupa ce se depaseste acest prag (~300mile) acestea se "lasa" si cresc in performante. Asa ca asteptam.... Am facut si comparatia cu vechile anvelope de vara pentru a cat de mult difera viteza cu noile anvelope de 65 talon in loc de 55 . Default de fabrica masina este facuta sa arate cu 6% mai mult decat viteza reala la drum. Testul a fost facut cu GPS comparand viteza afisata pe ceas versus cea de pe GPS si rezultatele au fost cam asa: Asa ca de acum , ce am afisat pe ceas bate cu ce este real cu o marja extrem de mica . Pe comparatia de diametru este trecuta o diferenta de 7,5% dar avand in vedere ca GPS masoara in unitati intregi,merge si asa "i can live with that" . Jantele si anvelopele de iarna au fost curatate si "depietrificate" , am scos toate pietricelele din zimtii cauciucurilor , curatat jantele si aplicat solutie de cauciucuri pentru a le pregati de hibernare. As vrea sa spun ca a mers totul ok....dar inca de la inceput am albit putin in cap cand am curatat jantele cu Sonax si am realziat ca ceea ce credeam eu ca sunt urme de Jeg de fapt erau zgarieturi adanci in interiorul jantelor stanga/dreapta fata : Cea mai buna explicatie care o pot gasi este ca au intat pietre intre etrieri si Jante si au frecat pana au lasat urmele acestea , doar pe fata sunt zgarieturile astea, pe spate se prezinta impecabile . Probabil de la "Marea namoleala" am prins ceva pe la roti si nu am auzit cand s-au macinat. Dupa ce mi-am revenit din soc , consolat de faptul ca sunt pe interiorul jantei si ca mai mult ca sigur zgarieturile au fost facute "din cauza mea" am trecut mai departe la operatia de "depietrificare " Aproape 4 ore mai tarziu....... Am reusit sa scot 99% din pietrele prinse intre zimtii jantelor de iarna : cu inca o surpriza gasita pe parcurs : Cuiul ala ruginit statea foarte bine acolo fara sa piarda aer , cine stie de cand era acolo..... asa ca l-am scos si ghici ce? a iesit tot aerul .. poate fac un experiment sa ii bag eu un soricel dar deocamdata am lasato asa sa "rasufle" usurata . Acum daca tot a fost un weekend cu experimente am zis in toata nebunia mea sa "masor" si eu cantitatea de pietre care o secot din anvelope. Nu am masurat anvelopa cu anvelopa , ca m-as fi dus direct la spitalul 9 , am luat si eu la "total" . Asa ca am curatat bine zona de "lucru" inainte sa ma apuc , apoi m-am apucat de treaba, la final am maturat tot de pe podeaua anterior curatata si am pus la cantarit. Nu stiu cum o sa vi se para voua rezultatul dar eu unul am ramas socat..... 153 g..... sa zici ca mai e o marja acolo de eroare dar totusi..... o medie de 38 grame pe roata mi se pare enorm de mult , destul de mult cat sa transmita vibratii la viteza mare... Tinand cont de faptul ca la echilibrat rotile au cerut tot in jurul a 40 grame /roata , mi se pare enorm de mult..... But wait there's more ! Nu am de ce sa mint si sa zic ca m-am gandit la toate consecintele inainte de a lua anvelope mai mari decat este "recomandat" . Am facut si eu o lista cu pro/contra , am facut un calcul matematic pentru a determina unghiul amortizorului vs distanta anvelopei , am calculat distantele de la contra-aripi vs dimensiunea anvelopei .....toate ieseau ....pe hartie. Dar se pare ca nu m-am gandit la tot ..... aparent pentru extra 2 CM garda la sol castigati ,cricul Tiguanului a devenit inutil si nu mai pot ridica masina : Maxim 1 cm lipseste la ridicare pentru a desprinde de la sol roata . Dar nu cred ca este ok sa lucrez cu asa cu limita mica , asa ca o sa ma orientez catre un cric mai lung , un cric de Toareg , daca tot are anvelope de Touareg , sa ii dam si un cric de Toareg , conditia este sa intre in compartimetul meu de depozitare acutal (langa triungi) . Uite cum mi-am facut de treaba sa ma documentez si sa caut dimensiunile cricului de Touareg vs Tiguan.1 point
-
1 point
-
Salutare Ieri am avut o problema si anume martorul EPC apris si eroarea( Sistemul Start Stop indisponibil) masina nu accelara deloc, cand bagam in treapta a doua murea motorul. Am sunat la Compexit Cluj si solutia a fost sa duc masina cu platforma la ei in Cluj eu fiind din Zalau. Noroc ca masina este sub 2ani ca altfel trebuia sa platesc platforma. Azi s-a facut constatarea si problema este motorasul de la pedala de acceleratie dus Masina are 25000km. Deja este a 2a problema cu ea prima fiind unitatea de comanda de la portbagaj, acesta fiind electric. incep sa fiu dezamagit de Superb. Eu am avut inainte o Octavia de 1.2 TSI si am tinut-o 4ani fara nici o problema1 point
-
Merci frumos pentru gandurile bune. @Boditza pana la urma am gasit in pungile mele cu piese niste leduri cree T10, perfecte ptr portbagaj, arata cat se poate de oem ?? (vezi poze mai jos), cat despre sampanie, am pus o si pe facebook @Dolfin 140k km (cat se poate de reali) Pretul prefer sa il tin pentru mine si apropiati, poti cauta oricand o masina cu aceste dotari pe mobile.de si gasesti preturi, am precizat in primul post inclusiv dealerul audi de unde a foat luata. Am rezolvat un mic pitic, leduri in portbagaj: Primit ceva revizii etc. O iesire prin brasov1 point
-
@vdragos am cautat si nu am gasit care este limita de viteza maxima in Germania cu roof box. Chiar ma intereseaza, o folosesc de cel putin 3 ori pe an si nu am gasit nicio limitare in acest sens. Viteza de 130 -140 kmh, este o recomandare din partea fabricantului cutiei.1 point
-
@cristi511, daca faci referire la turbinele hibrid, inafara de AVD, eu personal, nu prea mai am incredere in nimeni. Am o gramada de cunostiinte, fel si fel de proiecte, cu turbine hibrid facute la altii, ( nu dau nume pentru a nu face antireclama) care au fost nemultumiti. Nu faceau boost cat trebuie, nu erau reglate, nu tineau boost-ul sus etc. Daca ati observat, unii tuneri au si mentionat ca nu mai lucreaza cu turbine hibrid, doar native. E si normal pentru ca cel ce face turbina da vina pe softist, softistul da vina pe cel ce face turbina si toate se sparg la client in cap. Iar despre Cipos... pot sa zic ca am avut mare noroc cu hibridul de la el (VNT17 hibridizata) cu care am scos 231 cp si incarca ft bine. Turbina merge si in zi de azi, este momentan pe un B5.5 de aprox 200 cp. Eu ma asteptam sa se sparga la mine, avand in vedere ca am stors din ea tot ce s-a putut, dar a mers fara probleme. Iar de tija, nu m-am atins niciodata, atat la hibrid, cat si la 2260. Cum mi-au trimis-o asa am pus-o pe masina si a lucrat corect. Iar legat de dyno, aici nu prea sunt de acord. Mai ales la proiecte de la stage 2 in sus!! Automat clientul va fi multumit deoarece masina trage mai tare ca inainte, dar e destul de important o fisa pentru a vedea cum ai distribuita puterea, daca puterea promisa o scoate masina etc. Si ca un exemplu, la dyno day-ul organizat in iarna de CarsX, au fost cateva masini stage 2+ unde clientii erau asigurati de tuner ca masina are 200+. Ei erau la fel de convinsi deoarece sustineau ca se simt caii, iar in realitate erau 170, 175. Cea mai urata faza a fost un Mondeo cu injectoare marite, turbina mai mare,fmic, evacuare goala, etc. Clientului ii s-a promis ca are 200 cp insa lui nu ii se parea ca merge de caii aia.. rezultatul a fost de 5-7 cp in plus peste puterea stock. (155 parca stock). Au fost si masini cu soft facut fara dyno, la care le-au iesit caii promisi chiar si peste si pe o plaja buna1 point
-
@V.M. Nu te supăra că te întreb, de ce folosești Mobil și recomanzi Millers? L-ai avut în motor? Ai experiență de utilizare cu el? Eu când foloseam Rowe Multi Synt Dpf 5w30, îi făcusem o analiză și apoi l-am recomandat, l-am folosit 5 schimburi. Îl recomand și acum, se găsește online de vânzare. Apoi mi-a sărit în ochi Total Quartz Ineo LL 5W30. La finalul schimbului îi fac o analiză, pentru mine o fac și pentru a vedea dacă motorul meu s-a ales cu vreo suferință pentru că l-am cam torturat, nici nu sunt hotărât dacă o postez aici. Dar pot să zic, da e foarte ok uleiul, îl recomand. Dar la celelalte uleiuri unde nu am o experiență directă încerc să mă limitez la ce îmi oferă datele culese și feedback-urile primite de la alții. Ca un fapt divers am întâlnit un ulei modest pe hârtie dar cu rezultate excepționale. Este vorba despre Texaco Havoline Pro DS 5w30 (504.00-507.00). Nu tu esteri, mai puțin de 20% PAO, o compoziție foarte asemănătoare cu a Lukoil Special VN 5w30 (504.00-507.00). Adică genul de ulei de trecut cu vederea. Și culmea, compoziția lui s-a dovedit a fi câștigătoare. Atât de câștigătoare că mi-a dat peste cap toate noțiunile și principiile legate de uleiuri. Iar chestia asta îmi face subiectul mult mai complicat. M-a dezumflat foarte tare încât nici nu îmi mai vine să vorbesc despre uleiuri. Până la urmă ce face cu adevărat bun un ulei? Calitatea componentelor? Vreun ingredient secret? Hârtiile nu îți pot da informațiile acestea. Și atunci? Doar vorbim...1 point
-
1 point
-
Mi se pare ca exagerați si sunteți foarte ray, fix ca parvenitul de blogger. Omul de aici a primit masina cadou de la părinți, probabil, si apreciază acest lucru si o întreține cum stie el mai bine. cel mai bine un moderator Închide topicul!1 point
-
1 point
-
N-am mai postat de un an.. Am refacut motorul si am schimbat o turbina de atunci pana acum. Am adus-o in stare de functionare si de vreo 2 luni nu am mai avut probleme tehnice cu ea.1 point
-
Daca nu ma insel, deja e implementat acest lucru pe 2.0 tsi folosit pe golf 7 gti si restul.1 point
-
Salut @deenman, Ai spus că ai consum de 0,4 l/h. Eu la golf meu 1.4 TSI cod BLG, dimineața când e rece motorul îmi apare consum la ralanti între 0,8 și 1 l/h. Iar după ce fac câțiva kilometri și se încălzește motorul îmi apare consum 0,4 sau 0,5 l/h. Din ce cauza este diferita asta, e ceva normal? Vouă cum vă apare? Vă mulțumesc! ??0 points
-
Pentru 1.9 TDI BXE ce recomandati? POLYTRON FULLSYNTETIC 5W-40 sau Ravenol VMO 5W-40? Pana acum cred ca am vreo 5 schimburi cu ravenol si am fost multumit. Mi s-a recomandat Polytron si nu stiu ce sa fac.. Am vazut multi experti pe aici Multam! LE : "Multumesc" celui care a dat downvote, la mai multe!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00