Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2019 în toate secţiunile
-
7 points
-
Deci până acuma nu mi-a trecut prin cap ca la schimbul de anvelope sa scot pietricelele. Iar sa le scoți, sa le aduni și să le cântăresti....deja îi cireașa de pe tort: :)))))5 points
-
4 points
-
2 points
-
La mine am vazut de mai multe ori uleiul peste 100 de grade. Nu cu VCDSul ci direct din meniul masinii. Deci nu cred ca are de a face temperatura cu vechimea lui.2 points
-
So it begins Am montat pana la urma anvelopele de vara , nu mai puteam sa rezist , zilnic ma holbam la ele .... Asa ca am curatat bine exploratorul si l-am incaltat corespunzator de vara sa facem asa cateva poze de incalzire chiar daca soarele se lasa asteptat. Ca parere personala , cea mai mare schimbare care o exprima acum Exploratorul este .....Atitudine ! Are Atitudine si sta cu nasul pe sus ! In pozele de mai jos este putin "lasat" pe spate deoarece aveam jantele de iarna in portbagaj => 80KG. Si sa incepem cu detaliile : Set de iarna = Jante SIMA 16 inch cu anvelope Nokian WRD4 XL - 215 65 R16 = 20 kg bucata (fix) Set de vara vechi =Jante Philadelphia 17 inch cu anvelope Bridgestone Dueller HP 235 55 R17 = 22.2 kg bucata Set de de vara nou = Jante Philadelhpia 17 Inch cu anvelope Michelin Lattitude Cross XL 235 65 R17 = 24.1 kg bucata Astept sa fac cam 500km cu anvelopele ca sa pot da o parere mai detaliata despre ele , din cate am citit pe forumuri dupa ce se depaseste acest prag (~300mile) acestea se "lasa" si cresc in performante. Asa ca asteptam.... Am facut si comparatia cu vechile anvelope de vara pentru a cat de mult difera viteza cu noile anvelope de 65 talon in loc de 55 . Default de fabrica masina este facuta sa arate cu 6% mai mult decat viteza reala la drum. Testul a fost facut cu GPS comparand viteza afisata pe ceas versus cea de pe GPS si rezultatele au fost cam asa: Asa ca de acum , ce am afisat pe ceas bate cu ce este real cu o marja extrem de mica . Pe comparatia de diametru este trecuta o diferenta de 7,5% dar avand in vedere ca GPS masoara in unitati intregi,merge si asa "i can live with that" . Jantele si anvelopele de iarna au fost curatate si "depietrificate" , am scos toate pietricelele din zimtii cauciucurilor , curatat jantele si aplicat solutie de cauciucuri pentru a le pregati de hibernare. As vrea sa spun ca a mers totul ok....dar inca de la inceput am albit putin in cap cand am curatat jantele cu Sonax si am realziat ca ceea ce credeam eu ca sunt urme de Jeg de fapt erau zgarieturi adanci in interiorul jantelor stanga/dreapta fata : Cea mai buna explicatie care o pot gasi este ca au intat pietre intre etrieri si Jante si au frecat pana au lasat urmele acestea , doar pe fata sunt zgarieturile astea, pe spate se prezinta impecabile . Probabil de la "Marea namoleala" am prins ceva pe la roti si nu am auzit cand s-au macinat. Dupa ce mi-am revenit din soc , consolat de faptul ca sunt pe interiorul jantei si ca mai mult ca sigur zgarieturile au fost facute "din cauza mea" am trecut mai departe la operatia de "depietrificare " Aproape 4 ore mai tarziu....... Am reusit sa scot 99% din pietrele prinse intre zimtii jantelor de iarna : cu inca o surpriza gasita pe parcurs : Cuiul ala ruginit statea foarte bine acolo fara sa piarda aer , cine stie de cand era acolo..... asa ca l-am scos si ghici ce? a iesit tot aerul .. poate fac un experiment sa ii bag eu un soricel dar deocamdata am lasato asa sa "rasufle" usurata . Acum daca tot a fost un weekend cu experimente am zis in toata nebunia mea sa "masor" si eu cantitatea de pietre care o secot din anvelope. Nu am masurat anvelopa cu anvelopa , ca m-as fi dus direct la spitalul 9 , am luat si eu la "total" . Asa ca am curatat bine zona de "lucru" inainte sa ma apuc , apoi m-am apucat de treaba, la final am maturat tot de pe podeaua anterior curatata si am pus la cantarit. Nu stiu cum o sa vi se para voua rezultatul dar eu unul am ramas socat..... 153 g..... sa zici ca mai e o marja acolo de eroare dar totusi..... o medie de 38 grame pe roata mi se pare enorm de mult , destul de mult cat sa transmita vibratii la viteza mare... Tinand cont de faptul ca la echilibrat rotile au cerut tot in jurul a 40 grame /roata , mi se pare enorm de mult..... But wait there's more ! Nu am de ce sa mint si sa zic ca m-am gandit la toate consecintele inainte de a lua anvelope mai mari decat este "recomandat" . Am facut si eu o lista cu pro/contra , am facut un calcul matematic pentru a determina unghiul amortizorului vs distanta anvelopei , am calculat distantele de la contra-aripi vs dimensiunea anvelopei .....toate ieseau ....pe hartie. Dar se pare ca nu m-am gandit la tot ..... aparent pentru extra 2 CM garda la sol castigati ,cricul Tiguanului a devenit inutil si nu mai pot ridica masina : Maxim 1 cm lipseste la ridicare pentru a desprinde de la sol roata . Dar nu cred ca este ok sa lucrez cu asa cu limita mica , asa ca o sa ma orientez catre un cric mai lung , un cric de Toareg , daca tot are anvelope de Touareg , sa ii dam si un cric de Toareg , conditia este sa intre in compartimetul meu de depozitare acutal (langa triungi) . Uite cum mi-am facut de treaba sa ma documentez si sa caut dimensiunile cricului de Touareg vs Tiguan.2 points
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul1 point
-
Din fericire am rezolvat problema, după ce am răsfoit forumul am găsit că aveam eroare 30b pe climatronic, am resetat o din climatronic și clima funcționează perfect. Eroarea era stocata după ce mi a fost schimbată bara fata in urma unui impact. Mulțumesc forumului mi a fost de mare ajutor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cireașa de pe tort era sa le pună la loc după cântărire ? La capitolul stabilitate cum se comportă așa cocoțată?1 point
-
Eu totuși rămân la părerea că nu temperatura îi vine de hac uleiului ci contaminarea. Se fac teste la 150 grade (hths - ul), se verifica aditivii să facă lubrifierea în apropierea punctului de evaporare. Nu ai cum duce o mașină la extremele ăstea. Diluarea cu carburant, contaminarea ăstea îi vin de hac. Lent, pe nesimțite.1 point
-
@powershot înțeleg ce vrei să spui, nu aditivul ci alcalinitatea. Adică scade TBN, crește TAN (aciditatea). Am mers și eu recent cu o mașină mai nouă (2017) în oraș și am sesizat că nu așteaptă să ajungă la temperatura optimă pentru a declanșa regenerarea ci a luat-o imediat cum a trecut apa de 50 grade. A durat destul de mult până s-a finalizat, noroc că drumul a fost suficient de lung. După părerea mea nu avea voie să declanșeze regenerarea la o temperatură atât de scăzută. Oricum mașina a ajuns în service și va fi rechemată pentru un update. Dar câți vor sesiza și apoi reclama o astfel de problemă?1 point
-
Am incetat sa mai postez pe forum tocmai din cauza interventiilor cum sunt a ta @detinator. In afara de cativa utilizatori, rar se nimereste cineva care sa aiba o contributie utila, si mai rar una completa. In 95% din postari sunt tot felul de mentiuni incomplete sau inutile gen "este ala de la Timisoara care se ocupa de cutii" dar fara o adresa, numar de telefon ceva, apoi apare alta postare cum ca "reparatia mechatronicului defapt e frectie la picior de lemn" dar fara sa explice de ce sau ca sunt sanse destul de mari sa fie o reparatie de moment. Si apoi apare altul ca tine care nu intelege nimic dar vrea sa stie tot. Si tot asa ne invartim in jurul prunului din curte in loc sa editam pagina principala cu informatiile utile, eventual sa le votam cumva sa se faca sticky, sa nu stea moderatorii sa trieze molozul. Rezolvarea pentru mine e simpla, peste 2 saptamani se monteaza ambreiajele noi si ar trebui sa fie rezolvata. Dupa spusele celor de la reprezentanta cat si ale celor de la service sunt eu prea pretentios, diagnosticul final e tot "se confirma un usor trepidat la plecarea de pe loc". Iar pentru cine e in aceeasi situatie ca mine, costul pentru ambreiaje si manopera este undeva la 3500 de lei, la care, dupa caz se adauga 8-900 de lei pentru ulei. Reparatia tot la WOB service (Cluj) ramane.1 point
-
Vă duceți cu discuția într-o direcție greșită. Temperatura mare din timpul regenerării nu se face în motor ci pe evacuare. Uleiul nu atinge temperaturi mai deosebite, toate problemele vin în timpul regenerării de la amestecul foarte bogat, motorina nearsă amestecată cu gazele de evacuare. Ajunge în dpf să facă regenerarea sau nu? Și dacă regenerarea a fost întreruptă unde ajunge? Că atinge uleiul nu știu câte grade în timpul funcționării, asta nu este o problemă, iar discuția se va învârti în jurul performanțelor uleiului că unele sunt mai bune decât altele.1 point
-
1 point
-
Salutare Ieri am avut o problema si anume martorul EPC apris si eroarea( Sistemul Start Stop indisponibil) masina nu accelara deloc, cand bagam in treapta a doua murea motorul. Am sunat la Compexit Cluj si solutia a fost sa duc masina cu platforma la ei in Cluj eu fiind din Zalau. Noroc ca masina este sub 2ani ca altfel trebuia sa platesc platforma. Azi s-a facut constatarea si problema este motorasul de la pedala de acceleratie dus Masina are 25000km. Deja este a 2a problema cu ea prima fiind unitatea de comanda de la portbagaj, acesta fiind electric. incep sa fiu dezamagit de Superb. Eu am avut inainte o Octavia de 1.2 TSI si am tinut-o 4ani fara nici o problema1 point
-
Salut Liviu, pe ce te bazezi cand dai astfel de sfaturi!? Departamentele de dezvoltare soft si strategie motor din cadrul VAG, crezi ca nu au luat in seama si acest fapt, ca poti oprii motorul cand este intr-o regenerare de pdf? Sfaturile astea din genul '' stiu eu mai bine'' si pun pe altii in dificultate!1 point
-
Chestia cu performantele motorului pastrate la dieselgate .. nu sint deacord cu tine. Cel putin in cazul meu dupa downgrade performanta motorului sa schimbat radical in f bine. E de nerecunoscut. Consumul a scazut putin.. dar e irelevant pt ca acum am motorina de Mol.. care trece mai repede. Dpf are mult de castigat dupa downgrade. Am prin pe apk vag dpf chiar momentul cand a intrat pe regenerare pasiva. Parcurs de 25 km.. a stat temp peste 290 grade pe evacuare si acumularea de soot in dpf a scazut.. putin dar a scazut. Concluzia mea: mitul motorului tdi durabil si economic a cam disparut.1 point
-
Ai venit cu o matura ? sau ai editat - scos mizeria? E mult mai curat fata de cum era cand am fost eu.1 point
-
Mai sint si vesti bune, eu am scapat de grija productiei :). Nu am o estimare pt transport dar sint optimist, am inceput sa fac curat in garaj1 point
-
Eu doar am verificat lista de uleiuri aprobate de vw. Îți poți face și tu un cont gratuit aici : https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do Apoi pe partea dreaptă jos ai : approved oils Acolo o să găsești toate mărcile de ulei aprobate de către vw pentru mașinile lor. (În funcție de categoria folosită pentru mașină) Așa o să vezi că nu au aprobate toate produsele de ulei de la Millers (ci doar unul) și nu numai....mai sunt și alte mărci care nu au aprobarea lor / vw pentru toate produsele vândute. Nu se supără nimeni ci doar ne împărtășim părerile ? Nu trebuie să îți ceri scuze ??1 point
-
Audi Audi A3 Sportback 1,4 2010 WAUZZZ8P1AA090979 - partslink24.pdf Audi Audi A4 qu. 3,0 IDT 2017 WAUZZZF42HA044211 - partslink24.pdf Volkswagen Golf 1,6 2009 Golf 1K-9-400 001 __ WVWZZZ1KZ9W476196 - partslink24.pdf Volkswagen Golf Estate BlueMotion 2016 Golf Variant BA5___ WVWZZZAUZGP547256 - partslink24.pdf Volkswagen Passat Estate Tehnologie BlueMotion 2015 3C-F-200 001 __ WVWZZZ3CZFE517273 - partslink24.pdf Volkswagen Passat limousine 2006 WVWZZZ3CZ6P088297 - partslink24.pdf Volkswagen Passat limuzina 2006 WVWZZZ3CZ6P215578 - partslink24.pdf Volkswagen Polo 2012 6R-C-000 001 __ WVWZZZ6RZCY511155 - partslink24.pdf Volkswagen Sharan 2007 WVWZZZ7MZ7V000876 - partslink24.pdf Volkswagen Sharan Blue Motion 2015 WVWZZZ7NZFV037673 - partslink24.pdf Volkswagen Tiguan 4Motion 2010 WVGZZZ5NZAW090934 - Piese de schimb.pdf Volkswagen Touareg 2008 WVGZZZ7LZ8D023394 - partslink24.pdf1 point
-
Nu prea inteleg treaba cu sageata sus, sau jos, de ce nu va spuneti parerea mai bine?1 point
-
1 point
-
mare greseala aplicarea vaselinei... va face din urmatoarele straturi de praf, o veritabila caramida in timp :D am desfacut si eu ieri de curiozitate, la mine erau numai frunze multe, iar spatiul acel metalic este dat cu chit impotriva ruginii, si apoi vopsit, deci slabe sanse sa rugineasca asa curand, ar trebui stricat acel strat, iar pentru cei care au curatat cu surubelnita acel spatiu, cu siguranta au reusit sa strice acea protectie impotriva ruginii :)1 point
-
@GTD calmeaza-te, pari un pic cam agresiv, unde vezi tu sfaturi in postarea mea? Si daca e totusi ceva gresit in postarea mea, te-as ruga sa explici ce anume pt a nu lasa info false pe forum si a ajuta. Sau incerci doar sa cauti cearta?0 points
-
Salutare, Astazi, pe o zapada de vreo 30cm am realizat ca 4Motion nu functioneaza. Rotile din fata patinau de mama focului iar cele din spate erau nemiscate. De unde sa incep cu verificarile? Pompa Haldex blocata sau ce alte probleme pot fi? Mentionez ca Tiguanul avea, cand l-am cumparat din Germania, 88000km si nu stiu daca a fost schimbat uleiul Haldex. Pe VCDS ar trebui sa dea vreo eroare daca Haldexul nu functioneaza? Multumesc-1 points
-
Recomand ca sch de ulei pt cine locuieste in Ro sa se faca la 10000km. Ulei original 5w30 pt dpf.. filtru original. Nu ne comparam cu vestul care are combustibili.. uleiuri si autostrazi. Am clienti cu 400k km cu tdi cr care merg f bine.. dpf original.-1 points
-
@Doomy Am facut scanarea VCDS si mi-a dat eroarea: Adresa 22: AWD 4x4 Eticheta: 0CQ-907-554.clb Numar piesa modul comanda: 0AY 907 554 F HW: 0AY 907 554 F Component si/sau versiune: Haldex4Motion H52 7521 Codare soft: 0001 Numar atelier: WSC 01357 011 00200 Pachet ASAM: EV_AllWheelContrHA1VW37X 002001 (VW36) ROD: EV_AllWheelContrHA1VW37X.rod VCID: 4E93D83A11D72334E3-801A 1 cod a gasit: 16670 - Tracþiune integralã C1113 07 [008] - defect mecanic intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Stare defect: 00000001 Prioritate defect: 1 Frecventa defect: 5 Resetare contor: 89 rulaj: 92804 km Data: 2054.14.09 timp: 14:03:41 Cred ca voi incepe cu pompa Haldex, filtrul si schimbarea uleiului. Sper sa nu fie ceva mai grav-1 points
-
Ok. Am sa verific si mufa. Daca tot nu se rezolva, trebuie schimb Controller-ul Haldex? Totusi apare ca e defect mecanic... Calculatorul Haldex are ceva actionari mecanice?-1 points
-
La cat de robust e motorul asta, mai important este schimbul de ulei la timp, mai mult decât marca de ulei. Atâta timp cât pui un ulei de la un producător decent, ești ok. Eu merg pe motul xclean de 2 ani și este silențios, are un zgomot înfundat, se tureaza relativ ușor spre 4000 rpm și de consumat nu se duce mai jos de jumătate pe joja după 1 an și 10-15k km. Singurul motiv pentru un ulei mai bun ar fi turbo, care în special la rece este foarte sensibil la calitatea uleiului.-1 points
-
-2 points
-
Pentru 1.9 TDI BXE ce recomandati? POLYTRON FULLSYNTETIC 5W-40 sau Ravenol VMO 5W-40? Pana acum cred ca am vreo 5 schimburi cu ravenol si am fost multumit. Mi s-a recomandat Polytron si nu stiu ce sa fac.. Am vazut multi experti pe aici Multam! LE : "Multumesc" celui care a dat downvote, la mai multe!-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00