Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.03.2019 în toate secţiunile
-
So it begins Am montat pana la urma anvelopele de vara , nu mai puteam sa rezist , zilnic ma holbam la ele .... Asa ca am curatat bine exploratorul si l-am incaltat corespunzator de vara sa facem asa cateva poze de incalzire chiar daca soarele se lasa asteptat. Ca parere personala , cea mai mare schimbare care o exprima acum Exploratorul este .....Atitudine ! Are Atitudine si sta cu nasul pe sus ! In pozele de mai jos este putin "lasat" pe spate deoarece aveam jantele de iarna in portbagaj => 80KG. Si sa incepem cu detaliile : Set de iarna = Jante SIMA 16 inch cu anvelope Nokian WRD4 XL - 215 65 R16 = 20 kg bucata (fix) Set de vara vechi =Jante Philadelphia 17 inch cu anvelope Bridgestone Dueller HP 235 55 R17 = 22.2 kg bucata Set de de vara nou = Jante Philadelhpia 17 Inch cu anvelope Michelin Lattitude Cross XL 235 65 R17 = 24.1 kg bucata Astept sa fac cam 500km cu anvelopele ca sa pot da o parere mai detaliata despre ele , din cate am citit pe forumuri dupa ce se depaseste acest prag (~300mile) acestea se "lasa" si cresc in performante. Asa ca asteptam.... Am facut si comparatia cu vechile anvelope de vara pentru a cat de mult difera viteza cu noile anvelope de 65 talon in loc de 55 . Default de fabrica masina este facuta sa arate cu 6% mai mult decat viteza reala la drum. Testul a fost facut cu GPS comparand viteza afisata pe ceas versus cea de pe GPS si rezultatele au fost cam asa: Asa ca de acum , ce am afisat pe ceas bate cu ce este real cu o marja extrem de mica . Pe comparatia de diametru este trecuta o diferenta de 7,5% dar avand in vedere ca GPS masoara in unitati intregi,merge si asa "i can live with that" . Jantele si anvelopele de iarna au fost curatate si "depietrificate" , am scos toate pietricelele din zimtii cauciucurilor , curatat jantele si aplicat solutie de cauciucuri pentru a le pregati de hibernare. As vrea sa spun ca a mers totul ok....dar inca de la inceput am albit putin in cap cand am curatat jantele cu Sonax si am realziat ca ceea ce credeam eu ca sunt urme de Jeg de fapt erau zgarieturi adanci in interiorul jantelor stanga/dreapta fata : Cea mai buna explicatie care o pot gasi este ca au intat pietre intre etrieri si Jante si au frecat pana au lasat urmele acestea , doar pe fata sunt zgarieturile astea, pe spate se prezinta impecabile . Probabil de la "Marea namoleala" am prins ceva pe la roti si nu am auzit cand s-au macinat. Dupa ce mi-am revenit din soc , consolat de faptul ca sunt pe interiorul jantei si ca mai mult ca sigur zgarieturile au fost facute "din cauza mea" am trecut mai departe la operatia de "depietrificare " Aproape 4 ore mai tarziu....... Am reusit sa scot 99% din pietrele prinse intre zimtii jantelor de iarna : cu inca o surpriza gasita pe parcurs : Cuiul ala ruginit statea foarte bine acolo fara sa piarda aer , cine stie de cand era acolo..... asa ca l-am scos si ghici ce? a iesit tot aerul .. poate fac un experiment sa ii bag eu un soricel dar deocamdata am lasato asa sa "rasufle" usurata . Acum daca tot a fost un weekend cu experimente am zis in toata nebunia mea sa "masor" si eu cantitatea de pietre care o secot din anvelope. Nu am masurat anvelopa cu anvelopa , ca m-as fi dus direct la spitalul 9 , am luat si eu la "total" . Asa ca am curatat bine zona de "lucru" inainte sa ma apuc , apoi m-am apucat de treaba, la final am maturat tot de pe podeaua anterior curatata si am pus la cantarit. Nu stiu cum o sa vi se para voua rezultatul dar eu unul am ramas socat..... 153 g..... sa zici ca mai e o marja acolo de eroare dar totusi..... o medie de 38 grame pe roata mi se pare enorm de mult , destul de mult cat sa transmita vibratii la viteza mare... Tinand cont de faptul ca la echilibrat rotile au cerut tot in jurul a 40 grame /roata , mi se pare enorm de mult..... But wait there's more ! Nu am de ce sa mint si sa zic ca m-am gandit la toate consecintele inainte de a lua anvelope mai mari decat este "recomandat" . Am facut si eu o lista cu pro/contra , am facut un calcul matematic pentru a determina unghiul amortizorului vs distanta anvelopei , am calculat distantele de la contra-aripi vs dimensiunea anvelopei .....toate ieseau ....pe hartie. Dar se pare ca nu m-am gandit la tot ..... aparent pentru extra 2 CM garda la sol castigati ,cricul Tiguanului a devenit inutil si nu mai pot ridica masina : Maxim 1 cm lipseste la ridicare pentru a desprinde de la sol roata . Dar nu cred ca este ok sa lucrez cu asa cu limita mica , asa ca o sa ma orientez catre un cric mai lung , un cric de Toareg , daca tot are anvelope de Touareg , sa ii dam si un cric de Toareg , conditia este sa intre in compartimetul meu de depozitare acutal (langa triungi) . Uite cum mi-am facut de treaba sa ma documentez si sa caut dimensiunile cricului de Touareg vs Tiguan.7 points
-
4 points
-
Multumesc frumos pentru urari! Din pacate, acel sunet era de la distributie. Astfel ca am inlocuit deja tot kit-ul de distributie impreuna cu pompa de apa, curea de transmisie, intinzator curea alternator si fulie alternator ca sa fiu sigur ca e totul bine. Este si un buletin (TPI) in acest sens si in cazul meu (daca cureaua era Contitech si rola Gates), trebuia schimbata doar rola dar am preferat sa schimb tot... sa stau linistit. Am verificat si cand ar trebui sa schimb data viitoare si apare ca ar trebui sa o schimb din nou la inca +210.000 km dar este o mentiune ca la tari cu mult praf (banuiesc ca ne incadram), la +120.000 km. Va atasez niste poze cu piesele vechi din cutiile noi. Pare buna starea lor dupa 130.000 km. Discutiile tehnice le continui in topic-ul dedicat. Aveam o cutie cu lucruri in portbagaj la golf si mi-au incaput toate in buzunarele laterale din portbagaj la passat, ce sa mai zic ca am si spatiu la roata de rezerva. Am pus si acolo cateva lucruri si sticla de lichid de parbriz. Asa am aflat ca roata de rezerva este tot din aliaj. Imi place tare cum se comporta la drum lung. Cu toate ca initial am crezut ca e defect front assist ca nu imi dadea nicio avertizare, am citit in manual ca degeaba testez eu sa ma apropii de masina din fata mai tare ca tot ea stie cand e cazul sa-mi dea avertizare. Si s-a intamplat.. am fost o clipa neatent si ma uitam la radio si cand am ridicat privirea masina din fata era oprita sa faca stanga intr-o benzinarie, atunci mi-a aparut avertizare mare in bord cu sunet si am pus eu frana. S-a oprit fara probleme. Nu am simtit ca pune ea frana, cred ca am intervenit eu la timp. Oricum, am un stil de condus preventiv si sper sa nu intervina asa mult aceste sisteme dar e bine sa fie acolo. M-am jucat si cu ACC. E interesanta in oras in combinatie cu DSG - am pus 60 la ora si opreste singura, porneste iar - cred ca e utila functia atunci cand esti in trafic, bara la bara. Am dat sa conectez telefonul la Discover Media cu Mirrorlink si surpriza Ce imi place este ca am fost cu sotia in hipermarket si pentru prima oara mi-au incaput toate cumparaturile in portbagaj Mai las 2 poze la o iesire pe drum de tara:3 points
-
3 points
-
Strategia lor e sa vanda piese. Uleiul se contamineaza oricum dupa 6..7000km. Creste temperatura uleiului ln motor. Softul dieselgate agraveaza uzura uleiului... dar specialisti vag nu sint interesati de asta. Traim vremuri comerciale duse la extrem.2 points
-
Eu m-am lamurit cu strategia celor de la Vag.Cel putin mie la masina care are soft dieselgate si masina este in stare buna daca intrerup regenerarea de cateva ori oprind motorul pana la urma mi se aprinde becul in bord cu dpf si surpriza,nivelul uleiului este putin mai mare.Acuma nu sunt sigur daca este din cauza aia fiindca nu simt miros de motorina in ulei.Nu cred ca cei de la Vag recomanda oprirea motorului cand se face o regenerare a filtrului.Are dreptate colegu' cel putin in paragraful respectiv!2 points
-
Eu totuși rămân la părerea că nu temperatura îi vine de hac uleiului ci contaminarea. Se fac teste la 150 grade (hths - ul), se verifica aditivii să facă lubrifierea în apropierea punctului de evaporare. Nu ai cum duce o mașină la extremele ăstea. Diluarea cu carburant, contaminarea ăstea îi vin de hac. Lent, pe nesimțite.1 point
-
@powershot înțeleg ce vrei să spui, nu aditivul ci alcalinitatea. Adică scade TBN, crește TAN (aciditatea). Am mers și eu recent cu o mașină mai nouă (2017) în oraș și am sesizat că nu așteaptă să ajungă la temperatura optimă pentru a declanșa regenerarea ci a luat-o imediat cum a trecut apa de 50 grade. A durat destul de mult până s-a finalizat, noroc că drumul a fost suficient de lung. După părerea mea nu avea voie să declanșeze regenerarea la o temperatură atât de scăzută. Oricum mașina a ajuns în service și va fi rechemată pentru un update. Dar câți vor sesiza și apoi reclama o astfel de problemă?1 point
-
un ulei rece nu lucreaza la parametri, mai ales un ulei asa putin vascos ca cel necesar pt DPF (5W30 cu norma 507) Deci trebuie definit "temperatura scazuta". Prea rece nu e ok.1 point
-
Un ulei care e intr.un motor care regenereaza mereu.. vezi dieselgate sau alte probleme.. isi v.a pierde aditivul mai repede. De aici apar uzuri premature la anumite componente.... datorita faptului ca uleiul sta in temperatura mai mare. Am monitorizat atent comportanentul temperaturilor in motoarele tdi cr. O observatie finala .. stiu ca nu o sa ma inteleaga nimeni .. unu ulei nou recent schimbat.. mentine o temperatura scazuta in functionare. Oare asta nu influentiaza pozitiv viata componentelir din motor ?!1 point
-
Vă duceți cu discuția într-o direcție greșită. Temperatura mare din timpul regenerării nu se face în motor ci pe evacuare. Uleiul nu atinge temperaturi mai deosebite, toate problemele vin în timpul regenerării de la amestecul foarte bogat, motorina nearsă amestecată cu gazele de evacuare. Ajunge în dpf să facă regenerarea sau nu? Și dacă regenerarea a fost întreruptă unde ajunge? Că atinge uleiul nu știu câte grade în timpul funcționării, asta nu este o problemă, iar discuția se va învârti în jurul performanțelor uleiului că unele sunt mai bune decât altele.1 point
-
Temperatura ulei e afisata si in bord la mine cel putin. Atinge si 110 uleiul cand mergi tare, indicatorul analog pt apa ramane la 90. O sa incerc si cu vcds ul. Temp ulei scade f f mult in mers linistit de oras, aglomeratie etc1 point
-
Am profitat de o zi insorita pentru a verifica pozitia filtrului cpl, am facu testul cu hartia alba pe bord: se pare ca fiind un filtru dedicat, pozitia a fost reglata din fabrica; punctuletul sus si sigla de firma jos. Am facut o trasa pe centru pentru a observa cum se vad numerele la masini; e OK. Sunt curios cum se vede noaptea pentru ca filtrul face o reducere cu 3 F stop-uri. Mai sapam. LE: Ar fi trebuit sa curat parbrizul inainte...1 point
-
1 point
-
1 point
-
VA SALUT . Dupa 2 luni de asteptare mi-a ajuns si mie masina , un Volkswagen Passat B8 2.0 TDI, 150 CP , Fabricatie 2018 . Acum sa insir optionalele masinii : 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Active Info Display- afisaj digital pentru instrumente bord App-Connect Drive Net Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Functie Safelock pentru inchiderea centralizata Pachet Business Comfortline -Aer conditionat automat „Climatronic" Pachet Function: -Alarma antifurt -Pachet iarna Pachet sport R-Line -suspensie sport, garda la sol coborata cu cca. 15 mm -directie progresiva -privacy glass, geamuri laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Plafon in culoare negru titan Radio CD Composition Media Selectarea modului de conducere Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Volan multifunctional piele incalzit cu comenzi pentru cutia de transmisie DSG Jante Monterey 18 inch culoare: Gri (mangan grey metallic) Momentan am doar 120 km si sunt foarte multumit si placut surprins de masina , se comporta exemplar , nu se aude nimic in ea , foarte bine antifonata si confortabila . Atasez mai jos cateva poze . Mai adaug cateva poze1 point
-
@ilieadr ai primit deja răspunsuri foarte bune de la colegi. Manualul mașinii oferă instrucțiuni despre ceea ce trebuie să faci în timpul unei regenerari, sunt materiale pe internet care explică în detaliu tot ceea ce trebuie să știi despre regenerare. Legat de contaminarea uleiului sunt materiale destule pe internet care lămuresc acest aspect. Deci nu am furnizat nici o noutate, doar am făcut o sinteză pentru a fi de ajutor.1 point
-
1 point
-
Circula astazi prin mamaia un RS negru, stati la intrarea în stațiune și il găsiți.1 point
-
Theo, hai sa o luam ca la carte ca sa mai eliminam presupunerile : - se cumpara 6 litri, nu ai fractii mai mici - se baga 5,5 litri - se incalzeste cutia la 32 de grade - se face nivelul !!! - se returneaza uleiul ramas clientului ca la platit !!! Lasa-ti exemplele personale ca daca ai stii cati asa presupusi mecanici au ajuns cu cutiile varza sau cu ulei lipsa la mine in service v-ati crucii !!! Face-ti experiente pe masinile vostre cum vreti DAR NU MAI DA-TI SFATURI !!!1 point
-
Deci, la prima umplere are 7,2 litri. Asta sa fie clar pentru toata lumea. Pentru schimb, puteti lua 6 litri, chiar si 5 litri. Verificat, intra 4,7 litri din cei 5 litri introdusi (de ex.). In cutie, sunt tot timpul acei 7,2 litri. Masina sa fie obligatoriu in plan drept, la schimbul de ulei. Pentru linistea tuturor, puneti 6 litri. Nu face nimic rau, ba chiar bine. Procedura de facut nivelul este foarte importanta. Acolo trebuie respectata temperatura uleiului. Poate fi facuta si fara, conditia fiind ca nivelul precedent sa fie facut corect. Insa o face fiecare pe riscul lui.1 point
-
? mie nu imi place Passat, dar de al tău m-am indragostit! Mai ales ca nu are motor de tractor. Să o rulezi cu plăcere! Îmi place foarte mult cum ai grijă de ea! Sunt curios cum sunt 1.8turbo pe golf 4 ?1 point
-
Mai bun Edge. Magnatecul mi s-a parut mai zgomotos dupa 8k. de km.1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina ti-ai ales!Cred ca este cel mai reusit b5.5 pe care l-am vazut.Si al meu e tot full dar fara bandouri,fara trapa,fara piele,fara volan cu comenzi,fara jantele Phoenix si cu motor de 1.6!Fac si eu haz de necaz! Tine-o cat mai aproape de OEM !1 point
-
Vine vine primavara, ne pregatim de noul sezon cu cateva imbunatatiri, am luat maneta tempomat, footrest de audi tt(a venit si cu pedale oem la pachet) plus cateva maruntisuri, o boxa dreapta originala ca a mea si-a dat duhul, un cheder ciupit la usa soferului, 2 anvelope noi de vara si un set de jante similare cu ce am acum doar ca sunt reconditionate si au o culoare mai inchisa. Saptamana asta s-a gandit un nene in trafic ca bara mea spate vopsita anul trecut e prea lucioasa si s-a oprit in mine, asa ca am facut azi constatare si se va vopsi in primavara la pachet cu aripa fata dreapta care in partea de jos are inceput de rugina(o voi schimba), greu se gaseste una buna fara rugina. Km 255.000 povestea continua.1 point
-
Iar este ceva în neregulă. Sincer îți spun, apelează la cineva competent pentru o investigare corectă. Pe forum sau facebook nu merge. Pierzi timpul și defectele se agravează.1 point
-
@detinator cantitatea de funingine este dependenta de cantitatea de carburant consumat. Ori la un consum de 0,6 l/h câte ore trebuia să stai tu la relanti? Nu merge explicația.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am in motor VATOIL 505.01 5w40, de vreo 10k km. A papat putin pana acum, vreo 200-300 ml, insa cel putin la fel mi-a mancat si Liqui Moly TopTech 4200, care l-am avut schimbul trecut. Pentru pretul care il are uleiul VAT, zic eu ca e mai mult decat decent...1 point
-
Din pacate sunt inerete aceste stersaturi in Bucuresti. La fel sunt si eu patit si am preferat sa temporizez la acel moment revopsirea si bine am facut pentru ca mi s-a intamplat mai rau, iar revopsirea a decurs fara probleme la PBN. Prima zgarietura e cea mai dureroasa, apoi nu mai chiar asa.1 point
-
Orice update de soft recomandat de fabricant e bine de facut pt ca prin aceste update-uri ei remediaza unele probleme de la versiunea precedenta1 point
-
Chestia cu performantele motorului pastrate la dieselgate .. nu sint deacord cu tine. Cel putin in cazul meu dupa downgrade performanta motorului sa schimbat radical in f bine. E de nerecunoscut. Consumul a scazut putin.. dar e irelevant pt ca acum am motorina de Mol.. care trece mai repede. Dpf are mult de castigat dupa downgrade. Am prin pe apk vag dpf chiar momentul cand a intrat pe regenerare pasiva. Parcurs de 25 km.. a stat temp peste 290 grade pe evacuare si acumularea de soot in dpf a scazut.. putin dar a scazut. Concluzia mea: mitul motorului tdi durabil si economic a cam disparut.0 points
-
-1 points
-
Edge folosesc majoritatea celor din service poti merge cu el.Cu aia 10 k la schimb si cat este mancat stai bine nu te plange mai ales ca ai si gaz parca.-1 points
-
-1 points
-
Salut Liviu, pe ce te bazezi cand dai astfel de sfaturi!? Departamentele de dezvoltare soft si strategie motor din cadrul VAG, crezi ca nu au luat in seama si acest fapt, ca poti oprii motorul cand este intr-o regenerare de pdf? Sfaturile astea din genul '' stiu eu mai bine'' si pun pe altii in dificultate!-1 points
-
Daca iubești mașina nu o speli cu aparat de spălat cu presiune. Presiunea din furtun e arhisuficienta. Doar in cazuri extreme se spală cu presiune masina, de exemplu dupa o iesire offroad cand masina e murdara de pamant.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00