Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2019 în toate secţiunile
-
7 points
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul2 points
-
Strategia lor e sa vanda piese. Uleiul se contamineaza oricum dupa 6..7000km. Creste temperatura uleiului ln motor. Softul dieselgate agraveaza uzura uleiului... dar specialisti vag nu sint interesati de asta. Traim vremuri comerciale duse la extrem.2 points
-
Merci frumos pentru gandurile bune. @Boditza pana la urma am gasit in pungile mele cu piese niste leduri cree T10, perfecte ptr portbagaj, arata cat se poate de oem ?? (vezi poze mai jos), cat despre sampanie, am pus o si pe facebook @Dolfin 140k km (cat se poate de reali) Pretul prefer sa il tin pentru mine si apropiati, poti cauta oricand o masina cu aceste dotari pe mobile.de si gasesti preturi, am precizat in primul post inclusiv dealerul audi de unde a foat luata. Am rezolvat un mic pitic, leduri in portbagaj: Primit ceva revizii etc. O iesire prin brasov2 points
-
Vine vine primavara, ne pregatim de noul sezon cu cateva imbunatatiri, am luat maneta tempomat, footrest de audi tt(a venit si cu pedale oem la pachet) plus cateva maruntisuri, o boxa dreapta originala ca a mea si-a dat duhul, un cheder ciupit la usa soferului, 2 anvelope noi de vara si un set de jante similare cu ce am acum doar ca sunt reconditionate si au o culoare mai inchisa. Saptamana asta s-a gandit un nene in trafic ca bara mea spate vopsita anul trecut e prea lucioasa si s-a oprit in mine, asa ca am facut azi constatare si se va vopsi in primavara la pachet cu aripa fata dreapta care in partea de jos are inceput de rugina(o voi schimba), greu se gaseste una buna fara rugina. Km 255.000 povestea continua.2 points
-
253300km si inca o revizie, de data asta ceva mai maricica sa zic asa: -ulei liqui moly 5w40 leichtlauf high tech plus toate filtrele purflux si knecht. -placute fata ate care daca va vine sa credeti nu le-am mai schimbat din 2012 si aveau nici mai mult nici mai putin de 143000km , cele de pe stanga mai aveau profil destul , una de pe dreapta pe interior era aproape la fier. -bucse bascula ambele si cea mare si cea mica lemforder(cele mici erau din 2004 cele originale) -flanse amortizoare kayaba. In rest ne miscam bine vor urma in primavara bujii noi si placute si discuri spate si cam atat in rest se prezinta foarte bine la varsta ei. Iarna asta am reusit performanta sa o spal de fiecare data fara sa fie atinsa de vreo carpa de la spalatoriile auto, doar spalat si plecat asa cu ea sau spalata de mine la self service si sters cu microfibrele mele doar cand a fost vremea mai frumoasa in rest doar spalat fara sters(s-a deschis un lukoil nou la hornbach pe dn1 cu instalatie noua si este perfect2 points
-
Eu m-am lamurit cu strategia celor de la Vag.Cel putin mie la masina care are soft dieselgate si masina este in stare buna daca intrerup regenerarea de cateva ori oprind motorul pana la urma mi se aprinde becul in bord cu dpf si surpriza,nivelul uleiului este putin mai mare.Acuma nu sunt sigur daca este din cauza aia fiindca nu simt miros de motorina in ulei.Nu cred ca cei de la Vag recomanda oprirea motorului cand se face o regenerare a filtrului.Are dreptate colegu' cel putin in paragraful respectiv!1 point
-
Foarte faina masina si configurarea, sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Pierderile de antigel sunt vizibile atunci cand masina sta o perioada mai indelungata. In general ele se datoreaza pomperi de apa (daca alte cauze vizibile nu sunt) este o problema des intalnita la 7P si necesita inlocuirea pompei.1 point
-
Exact cum zice si "identitate78" mai sus, hai sa nu facem afirmatii ca sa ne aflam in treaba !!! Sunt 2 contexte diferite : - eu vorbeam de cantitatea totala de ulei din cutie, care este de 7,2 - tu vorbesti din auzite de 5,5, de fapt trebuie 5,3 LA REVIZIE !!! Sunt doua lucruri diferite si uite asa acel coleg care chiar nu are habar va fi bulversat total ! Lasa-i pe cei care chiar se pricep sa dea sfaturi !!!1 point
-
1 point
-
Edge folosesc majoritatea celor din service poti merge cu el.Cu aia 10 k la schimb si cat este mancat stai bine nu te plange mai ales ca ai si gaz parca.1 point
-
? mie nu imi place Passat, dar de al tău m-am indragostit! Mai ales ca nu are motor de tractor. Să o rulezi cu plăcere! Îmi place foarte mult cum ai grijă de ea! Sunt curios cum sunt 1.8turbo pe golf 4 ?1 point
-
Mai bun Edge. Magnatecul mi s-a parut mai zgomotos dupa 8k. de km.1 point
-
activarea nu trebuie sa fie facuta online, se face si offline. De fapt adaptarea ceasurilor cu ecu, scriere cipuri chei, etc. Deci, daca avem buget disponibil.... petru ceasuri, transformare mufa 36 la 32 pini sau adaptor, can gateway mai nou, ceasuri de Tiguan si eventual inlocuire pompa ABS daca a ta nu suporta..... codarile si restul se rezolva. Adaptarea, cipuri chei, etc.... altfel nu porneste masina1 point
-
E o clona si nu a facut check-sumul corect.Se poate merge cu masina si asa..am gasit cu eroarea asta si mergeau bine mersi.1 point
-
Nu va da chiar exact deoarece și compoziția motorinei s-a modificat. Cea mai bună motorină pe care am văzut-o vreodată (pe analize) a fost iarna 2017-2018. Atunci au avut-o excelentă toți producătorii, cenușă puțină, cetane multe. Iarna asta e prima în care au fost obligați să bage biodiesel și nu aș fi vrut să fiu în pielea celor care răspund de calitatea ei într-o rafinărie. Și ce am obținut? Consum mai mare, cenușă mai multă, regenerari mai dese, ronțăit de injectoare etc. E prețul pe care îl plătim să mergem mai ecologic.1 point
-
1 point
-
Vaaaaaiiii . Ma bucur mult ca ai gasit ce cautai! Si ce ai gasit este absolut genial! Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si sa te poarte cel putin atatia kilometri pe cat te-a purtat si CC-ul!1 point
-
WOOOOWW Faina masina, imi place place :))) Sa te bucuri de ea si astept poze multe si intretinerea pe care o stiu de la CC. Superrr!!! si excesiv de dotata.1 point
-
1 point
-
mai detaliat de atat nu gasesti, trebuia doar sa dai un simplu search......1 point
-
Nu cumva sa aiba doua locuri pe unde se scurge uleiul. De exemplu, la o2 1.9tdi manuala 5 trepte, mi-a curs vreo 7-800 ml pe la buson si restul (mai mult de 1 litru) pe la suportul de furca de sub cutie. Masina era ridicata pe 2 capre, deci doar botul era saltat. Daca ai aflat ca are capacitatea mai mare (1 litru mi se pare putin si mie), urmatoarea intrebare ar fi daca mecanicul tau intr-adevar stie sa scurga tot uleiul din acea cutie, ca doar nu s-a speriat si a fugit pe tavan.1 point
-
Daca esti cu bugetul mai strans, eu zic sa renunti la navigatie, oricum ii pui Android Auto si poti folosi Waze sau google maps pe MIB2. Cu banii economisiti de mai sus adaugi Lane Assist si ILA. Pentru confortul tau si al pasagerilor, eu as merge pe roti de 16" sau 17". Si nu renunta la 4x4, cu siguranta o sa-ti placa.1 point
-
Tu o sa dai km înainte nu înapoi că sa o vinzi că nu te crede lumea LOL1 point
-
In sfarsit chinezul de pe AliX a terminat de expediat si primit toate "acareturile" pentru masina si nu numai. Pentru masina am mai luat o husa de amplasat sub scaunul copilului sa protejam bancheta, incarcator auto te telefon dual, un cablu de telefon all in one (un capat poate fi ori usb ori usb c iar celalalt usbc sau micro usb) ca sa nu mai stam cu X cabluri iar ultima sosire B1W DashCam. Ii mai trebuie un card generos de vreo 64gb dar pe acest o sa-l iau de la noi. Camera am alimentat-o pentru moment pe bricheta pentru ca daca i-as face un hardwire la sigurante s-ar putea sa am probleme la garantie. Pe langa toate acestea astazi am bifat inca o borna...10.000km1 point
-
@ShadoWzZ Respectivul ofera si optiunea de Cont Colector = ramburs 0 lei, ori eu cu 90 - 100 lei nu scoteam drumul pana la Constanta si inapoi . In rest, da, sunt 100% de acord ca varianta cea mai buna este o vizionare la fata locului. Iese si de o mini-excursie de o zi pe litoral foarte draguta + o masa in Portul Tomis . P.S: Scuze si inchei OT-ul!1 point
-
1 point
-
Merci! Asta era acum aproape trei ani In acest timp am trecut si eu pe la service-ul celor de la autohut pentru schimbarea volantului. Recomand si eu!1 point
-
recomand service-ul celor de la autohut, suna la numarul de pe site-ul lor https://www.autohut.ro/contact1 point
-
@zidanne Dragul meu sunt pe cauciucuri de iarna de la jumatatea lui Octombrie. Nu esti atent la topic Pozele sunt mai de acum 2-3 saptamani dar nu am avut timp sa le posteaz. Am salivat pe la altii cu Kodi pe unde s-au cocotat :)). Saptamana trecuta am facut pe Dexter si am trecut la operatiunea DIY de montare a aparatoarelor de noroi. Acestea nu se potrivesc la fix chiar daca sunt OE. Cu ocazia asta mai descoperi ca pe partea dreapta spate ai protectii de plastic la roata iar pe stanga...ioc. Doar panza. Pe fata a fost un pic mai dificil pentru ca al 3-lea punct de prindere a trebuit sa fie facut prin gaurirea aparatorilor de plastic ceea ce nu a fost prea usor datorita pozitiei mai greu accesibile. Eu sunt multumit de rezultat si sper ca si cei carora nu o sa le arunc pietre prin parbriz sa fie. Si ce-a mai recenta de pe flescaiala de azi din capitala. Evident ce ne-a luat iarna pe nepregatite si am ramas in rezervorul de lichid cu cel de vara iar ustensilele de deszapezire inca nu eram in posesie. Noroc ca astia au pus mini racleta la rezervor iar eu mai aveam una din cauciuc prin portbagaj.1 point
-
Azi i-am facut un update de frumusete/protectie. I-am pus folie pe faruri + proiectoare. Sa nu o doara ochii :) Multumesc @Doc Morelli pentru pont :) @zidanne @blordc @tetea @razvan.ac @ShadoWzZ @link2hash @Jaw @Mask001 @bubu182 - multumesc de urari. Asemenea si voua. Poate zilele acestea o sa am si timp de poze cu interiorul1 point
-
Manuale training in engleza pentru Touareg 7P : _ps_4616Service-Training---Self-Study-Program-469---The-Touareg-2011---Chassis-and-Four-wheel-Drive-Concept---Design-and-Function.pdf _ps_4616Service-Training---Self-Study-Program-860133---The-Touareg-2011---Chassis-and-Four-wheel-Drive-Concept---Design-and-Function.pdf _ps_4617Service-Training---Self-Study-Program-820133---The-3-0L-V6-TDI-Engine--Generation-2--CRCA---245-CP-----Design-and-Function.pdf _ps_4617Service-Training---Self-study-Programme-466---The-Touareg-2011---The-8-speed-Automatic-Gearbox-0C8---Design-and-Function.pdf _ps_4618Service-Training---Self-study-Programme-470---The-Touareg-2011---Electrics-electronics---Design-and-Function.pdf _ps_4618Service-Training---Self-study-Programme-473---Infotainment-in-the-Touareg-2011---Design-and-Function.pdf _ps_4619Service-Training---Self-study-Programme-449---The-Touareg-2011.pdf User manual in engleza , doar cel din 2013 : _ps_46192013-Touareg-Owner-manual.pdf Le-am urcat direct pe forum. Multumim pentru aceste manuale! Marian1 point
-
Salut, Pana acum am bagat 5w40 magnatec, observ ca dupa 10k km se duce nivelul de la full la minim. Ma apropii de 15k si as vrea sa schimb, oare sa pun 5w40 dar sa fie edge, asta: https://www.autokarma.ro/piese-auto-universale-ulei-motor/ulei-motor-5w40-5l-cas-edt-5w40-5l-castrol?filtru=a3%3A61462%3Ba1347%3A60434%2C60559%3Ba1348%3A60171%3B si am vazut ca tot edge e recomandat si de castrol, nu magnatec. Sau ar fi 5w30 https://www.autokarma.ro/piese-auto-universale-ulei-motor/ulei-motor-5w30-5l-cas-ed-5w30-5l-castrol?filtru=a3%3A61462%3Ba1347%3A60434%2C60559%3Ba1348%3A60171%3B dar mi-e ca il consuma fiind 30 nu 40.0 points
-
Salutare Ieri am avut o problema si anume martorul EPC apris si eroarea( Sistemul Start Stop indisponibil) masina nu accelara deloc, cand bagam in treapta a doua murea motorul. Am sunat la Compexit Cluj si solutia a fost sa duc masina cu platforma la ei in Cluj eu fiind din Zalau. Noroc ca masina este sub 2ani ca altfel trebuia sa platesc platforma. Azi s-a facut constatarea si problema este motorasul de la pedala de acceleratie dus Masina are 25000km. Deja este a 2a problema cu ea prima fiind unitatea de comanda de la portbagaj, acesta fiind electric. incep sa fiu dezamagit de Superb. Eu am avut inainte o Octavia de 1.2 TSI si am tinut-o 4ani fara nici o problema-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00