Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2019 în toate secţiunile
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul6 points
-
Merci frumos pentru gandurile bune. @Boditza pana la urma am gasit in pungile mele cu piese niste leduri cree T10, perfecte ptr portbagaj, arata cat se poate de oem ?? (vezi poze mai jos), cat despre sampanie, am pus o si pe facebook @Dolfin 140k km (cat se poate de reali) Pretul prefer sa il tin pentru mine si apropiati, poti cauta oricand o masina cu aceste dotari pe mobile.de si gasesti preturi, am precizat in primul post inclusiv dealerul audi de unde a foat luata. Am rezolvat un mic pitic, leduri in portbagaj: Primit ceva revizii etc. O iesire prin brasov6 points
-
@mihai.onu94 acum au adus marfa noua la AutoSoft si vad pe AccuWeather ca in 2 saptamai e numai cald, peste 15 grade...si spre munte nu o tai curand! Adevarul e ca abia asteptam sa pun rotile astea pe masina. Va multumesc tuturor! Am spalat Fulgerul Gri si i-am facut o mica sedinta foto.... ☝️??5 points
-
Frumoasa masina ti-ai ales!Cred ca este cel mai reusit b5.5 pe care l-am vazut.Si al meu e tot full dar fara bandouri,fara trapa,fara piele,fara volan cu comenzi,fara jantele Phoenix si cu motor de 1.6!Fac si eu haz de necaz! Tine-o cat mai aproape de OEM !4 points
-
@cristi511, daca faci referire la turbinele hibrid, inafara de AVD, eu personal, nu prea mai am incredere in nimeni. Am o gramada de cunostiinte, fel si fel de proiecte, cu turbine hibrid facute la altii, ( nu dau nume pentru a nu face antireclama) care au fost nemultumiti. Nu faceau boost cat trebuie, nu erau reglate, nu tineau boost-ul sus etc. Daca ati observat, unii tuneri au si mentionat ca nu mai lucreaza cu turbine hibrid, doar native. E si normal pentru ca cel ce face turbina da vina pe softist, softistul da vina pe cel ce face turbina si toate se sparg la client in cap. Iar despre Cipos... pot sa zic ca am avut mare noroc cu hibridul de la el (VNT17 hibridizata) cu care am scos 231 cp si incarca ft bine. Turbina merge si in zi de azi, este momentan pe un B5.5 de aprox 200 cp. Eu ma asteptam sa se sparga la mine, avand in vedere ca am stors din ea tot ce s-a putut, dar a mers fara probleme. Iar de tija, nu m-am atins niciodata, atat la hibrid, cat si la 2260. Cum mi-au trimis-o asa am pus-o pe masina si a lucrat corect. Iar legat de dyno, aici nu prea sunt de acord. Mai ales la proiecte de la stage 2 in sus!! Automat clientul va fi multumit deoarece masina trage mai tare ca inainte, dar e destul de important o fisa pentru a vedea cum ai distribuita puterea, daca puterea promisa o scoate masina etc. Si ca un exemplu, la dyno day-ul organizat in iarna de CarsX, au fost cateva masini stage 2+ unde clientii erau asigurati de tuner ca masina are 200+. Ei erau la fel de convinsi deoarece sustineau ca se simt caii, iar in realitate erau 170, 175. Cea mai urata faza a fost un Mondeo cu injectoare marite, turbina mai mare,fmic, evacuare goala, etc. Clientului ii s-a promis ca are 200 cp insa lui nu ii se parea ca merge de caii aia.. rezultatul a fost de 5-7 cp in plus peste puterea stock. (155 parca stock). Au fost si masini cu soft facut fara dyno, la care le-au iesit caii promisi chiar si peste si pe o plaja buna4 points
-
Breaking News... Astazi "i-am dublat valoarea", ca sa-l citez pe un amic...mi-au venit anvelopele noi Hankook Ventus Prime3 (K125) DOT 2019 si le-am montat la Autosoft, echilibrat si facut unghiul de fuga, acum "Fulgerul Gri" arata intr-un mare fel cu jantele astea BBS RS800 de Passat W8 si cu anvelopele corecte...? https://www.hankooktire.com/uk/passenger-cars/hankook-ventus-prime3-k125.html Urmeaza alte imbunatatiri pentru intalnirea nationala Passat B55.5...☝️3 points
-
Va salut! Dupa o lunga pauza in care s-au intamplat multe,a venit vremea sa va arat ultima achizitie. Aveam nevoie de o masina cu care sa merg in weekend si in eventualele drumuri lungi sau concedii.Este prima mea masina pe benzina,o am de la inceputul lunii si am inceput deja formalitatile de inmatriculare definitiva. Masina in cauza este un Volkswagen Passat B5.5 din 2001 1.8T cod motor AWT Highline adus in tara la sfarsitul lunii Mai. Dupa ce am adus-o acasa am facut o revizie completa (ulei+toate filtrele),discuri spate+placute frana Brembo,am schimbat distributia+toate rolele/intinzatoarele,pompa de apa,racordul flexibil de la evacuare si radiatorul. (cand l-am demontat avea urme infime de scurgeri intr-un colt si daca tot demontasem tot botul masinii l-am schimbat cu unul nou). A avut 2 propietari in Germania,are 185.000km trecuti in factura de achizitie a masinii din Germania si carte service completa. Planuri de viitor d.p.d.v al modificarilor nu prea am,mi-ar placea totusi in viitor sa ii schimb jantele cu un set Road America sau daca am noroc Phoenix. Astept pareri si sfaturi din partea voastra! P.S Absolut totul este functional inclusiv lumina din fantele de aerisire (care la fostul Passat pe care l-am avut nu au functionat niciodata)2 points
-
Vine vine primavara, ne pregatim de noul sezon cu cateva imbunatatiri, am luat maneta tempomat, footrest de audi tt(a venit si cu pedale oem la pachet) plus cateva maruntisuri, o boxa dreapta originala ca a mea si-a dat duhul, un cheder ciupit la usa soferului, 2 anvelope noi de vara si un set de jante similare cu ce am acum doar ca sunt reconditionate si au o culoare mai inchisa. Saptamana asta s-a gandit un nene in trafic ca bara mea spate vopsita anul trecut e prea lucioasa si s-a oprit in mine, asa ca am facut azi constatare si se va vopsi in primavara la pachet cu aripa fata dreapta care in partea de jos are inceput de rugina(o voi schimba), greu se gaseste una buna fara rugina. Km 255.000 povestea continua.2 points
-
Cat a costat acest A7? Am retinut ca nou in 2014 era 110.000€, dar cat a fost acum, ce depreciere i-au calculat, cati km are?2 points
-
Daca ai fi incercat toate metodele, ai fi avut certitudini nu indicii.2 points
-
@V.M. Nu te supăra că te întreb, de ce folosești Mobil și recomanzi Millers? L-ai avut în motor? Ai experiență de utilizare cu el? Eu când foloseam Rowe Multi Synt Dpf 5w30, îi făcusem o analiză și apoi l-am recomandat, l-am folosit 5 schimburi. Îl recomand și acum, se găsește online de vânzare. Apoi mi-a sărit în ochi Total Quartz Ineo LL 5W30. La finalul schimbului îi fac o analiză, pentru mine o fac și pentru a vedea dacă motorul meu s-a ales cu vreo suferință pentru că l-am cam torturat, nici nu sunt hotărât dacă o postez aici. Dar pot să zic, da e foarte ok uleiul, îl recomand. Dar la celelalte uleiuri unde nu am o experiență directă încerc să mă limitez la ce îmi oferă datele culese și feedback-urile primite de la alții. Ca un fapt divers am întâlnit un ulei modest pe hârtie dar cu rezultate excepționale. Este vorba despre Texaco Havoline Pro DS 5w30 (504.00-507.00). Nu tu esteri, mai puțin de 20% PAO, o compoziție foarte asemănătoare cu a Lukoil Special VN 5w30 (504.00-507.00). Adică genul de ulei de trecut cu vederea. Și culmea, compoziția lui s-a dovedit a fi câștigătoare. Atât de câștigătoare că mi-a dat peste cap toate noțiunile și principiile legate de uleiuri. Iar chestia asta îmi face subiectul mult mai complicat. M-a dezumflat foarte tare încât nici nu îmi mai vine să vorbesc despre uleiuri. Până la urmă ce face cu adevărat bun un ulei? Calitatea componentelor? Vreun ingredient secret? Hârtiile nu îți pot da informațiile acestea. Și atunci? Doar vorbim...2 points
-
253300km si inca o revizie, de data asta ceva mai maricica sa zic asa: -ulei liqui moly 5w40 leichtlauf high tech plus toate filtrele purflux si knecht. -placute fata ate care daca va vine sa credeti nu le-am mai schimbat din 2012 si aveau nici mai mult nici mai putin de 143000km , cele de pe stanga mai aveau profil destul , una de pe dreapta pe interior era aproape la fier. -bucse bascula ambele si cea mare si cea mica lemforder(cele mici erau din 2004 cele originale) -flanse amortizoare kayaba. In rest ne miscam bine vor urma in primavara bujii noi si placute si discuri spate si cam atat in rest se prezinta foarte bine la varsta ei. Iarna asta am reusit performanta sa o spal de fiecare data fara sa fie atinsa de vreo carpa de la spalatoriile auto, doar spalat si plecat asa cu ea sau spalata de mine la self service si sters cu microfibrele mele doar cand a fost vremea mai frumoasa in rest doar spalat fara sters(s-a deschis un lukoil nou la hornbach pe dn1 cu instalatie noua si este perfect2 points
-
Au trecut 8000km de când masina e la mine și sunt foarte incantat de alegerea făcută. Ca și impresii interiorul crem este extraordinar de greu de întreținut și din punctul meu de vedere se simte lipsa treptei nr.6. În toamna am schimbat termostatul pentru ca nu ridica apa mai mult de 70 de grade și nu baga cald aproape deloc,acum totul e ok. În cei 8000km am completat cu aproximativ 400ml de ulei,nu a ajuns niciodată la minim dar scăzuse. A intrat astăzi în service pentru schimbarea uleiului,a filtrului de ulei,lanțului distribuției,a intinzatorului hidraulic. Dimineata la prima pornire primele 2-3 secunde se auzea urat. O poza cu interiorul și una lângă masina de serviciu.2 points
-
Salutare colegi sunt posesorul unui golf 7 aproape de 3 ani ma declar multumit Prima data am vrut sa iau un golf 6 dar am zis sa iau un mk7 totus generatie nou platforma Mqb .Inainte am avut un golf 4 1.4 un pic cam lenesa 7 ani a fost in familie Motor 1.6 tdi bluemotion 5 tr 2014 Volan multifunctional piele Computer bord Pilot automat Auto hold ABS,ESP Bluetooth Computer Bord Dublu Climatronic cu afisaj Proiectoare Ceata cu Functia Cornering Sensor de parcare fata spate Parctronic Navigatie Senzor ploaie si lumini functia leaving home/coming home Scaune incalzite Scaune sport cu sertar de depozitare Oglinda interioara antiorbire Folie geam de la fusion films Bec h 7 philips white xenon effectl Incaltamintea de vara1 point
-
1 point
-
Sa fim seriosi,dintr-un tren de masini care a facut si ala 3 saptamani din Germania pana in Curtici,sigur se gasesc cel putin 7-8 masini (nu cred ca intra mai multe pe o platforma) cu destinatia Bucuresti(vreo 2-3 suntem numai aici pe forum).1 point
-
Mie mi-au confirmat ca va fi livrata la PBV pe 6-8,cred ca o aduce in marsarier ?1 point
-
@vdragos am cautat si nu am gasit care este limita de viteza maxima in Germania cu roof box. Chiar ma intereseaza, o folosesc de cel putin 3 ori pe an si nu am gasit nicio limitare in acest sens. Viteza de 130 -140 kmh, este o recomandare din partea fabricantului cutiei.1 point
-
Iar este ceva în neregulă. Sincer îți spun, apelează la cineva competent pentru o investigare corectă. Pe forum sau facebook nu merge. Pierzi timpul și defectele se agravează.1 point
-
0.9 l/h am minim consum la relanti. 900rpm. AC pe off ( e inca frig) incerc sa aflu. Am incercat toate metodele pana acum... sint multe indicii ca sint reali.1 point
-
@detinator cantitatea de funingine este dependenta de cantitatea de carburant consumat. Ori la un consum de 0,6 l/h câte ore trebuia să stai tu la relanti? Nu merge explicația.1 point
-
Mai sint si vesti bune, eu am scapat de grija productiei :). Nu am o estimare pt transport dar sint optimist, am inceput sa fac curat in garaj1 point
-
Aveti perfecta dreptate. Dotarile standard de la modelul excellence sunt mult mai multe si mai tentante decat la echiparea style. Diferenta de pret a fost de 1500 de euro. Eu am incercat sa configurez o masina in asa fel incat sa nu mai fac nicio datorie.. Configuratul masinii este la fel cu mersul la supermerket. Ai sau nu ai nevoie, cumperi, iar cand ajungi la casa sa platesti te doare capul. In configurator trebuia pusa la dotari optionale o bifa cu "select all". Stiti si voi cum este, pun vopsea metalizata, pun parbriz incalzit, inca trei patru briz brizuri, adica 200 plus 450, plus 345, iar la final nu-ti vine sa crezi ca poate costa atat si iar te gandesti ca la banii aceia poti sa achizitionezi alta marca mai premium. Legat de jantele de 18 am mers cu cateva masini cu aceasta echipare si e prea mult pentru mine. Legat de alcantara, este un material foarte bun si durabil, insa am vazut ca dupa ceva timp se cam scamoseaza.1 point
-
Un update cu privire la acest retrofit, daca se folosește cablajul original pentru sistemul de alimentare atunci este un mare chin intrucat acesta vine cu doua buze, una in partea înspre pompa de motorina si cealalta înspre flansa de la rezervor, asta implica faptul ca rezervorul trebuie lasat in jos pentru a permite prinderea cablului pe canalul masinii. Asta presupune foarte multa munca in plus! In alta ordine de idei, retrofitul este aproape gata mai trebuie montata unitatea de telematic pe care încă nu o am. Ma gandesc daca sa schimb si unitatea de clima, intrucat cea dupa modelele cu încălzire staționară vine cu alt buton care in loc de funcția rest are funcția de încălzire, aceasta funcție se poate coda si pe unitatea mea de clima.1 point
-
sau, cineva care are Google, sa il foloseasca ....? http://rcd330plus.com/showthread.php?tid=1911 point
-
@motanelul Vibra destul de tare si la vitezele recomandate deci, nu m-as fi incumentat sa merg mai tare, cu stres . In alta ordine de idei, masina a ajuns la inceputul saptamanii inapoi la dealer pentru a se efectua operatiunea de Recall pentru inlocuirea mufelor iluminatului ambiental al plafonului panoramic. Am relatat in topicul dedicat cum s-a desfasurat lucrarea: Spre surprinderea mea, chiar au lucrat cu "manusi" si nu sunt urme ale unei interventii pe elementele demontate. Acum stam linistiti ca nu luam foc .1 point
-
Vin cu clarificari despre Recall-ul pentru lumininile ambientale ale trapei / pavilionului vitrat. Am efectuat lucrarea la PBV1, fiind instiintat ca durata estimata este de 2-4 ore, deoarece trebuie demontat intreg capitonajul plafonului, impreuna cu lampi, parasolare, manere, capace airbag-uri montanti A etc. Lucrarea a durat, efectiv, 1 ora. Am fost lasat sa "monitorizez" folosindu-ma de camerele de supraveghere si intrat, doar putin, in zona de lucru, insotit de consultantul de service. S-a lucrat curat si fara prea multe urme. Nu exista niciun greieras si nimic rupt, ca urmare a interventiei, iar consultantul chiar s-a oferit sa mearga cu mine intr-o plimbare de verificare care, pe centura Bucurestiului, este clar edificatoare . Eu imi programasem o zi intreaga de pierdut in service, dar nu a fost cazul. L.E: Din ce am vazut pe camere, nu a fost chiar nevoie de a demonta absolut tot enumerat in scrisoarea de instiintare, ci mai mult, elementele din partea din fata a plafonului, cat sa poata baga mana pe deasupra capitonajului pentru a inlocui mufele vizate.1 point
-
1 point
-
Sau, mai simplu si plauzibil, respecta dreptul la intimitate si imagine al cetatenilor sai si nu permite difuzarea in spatiul public de imagini in care apar fara acordul acestora.1 point
-
Arata superb! Sa le invarti fara incidente! Totusi, nu e cam devreme pentru anvelopele de vara?1 point
-
Multumesc Victor! Multumesc pentru idee, eu sunt genul de om căruia îi plac lucrurile asa cum au fost proiectate, nu o voi modifica decât cu piese OEM chiar dacă masina nu e la prima tinerețe. La folie m-am gândit si eu dar avand in vedere ca sta 90% in garaj acoperit ferita de soare/ploaie/ninsoare si in spate merge foarte rar cineva nu mi se pare ca merita sa ii pun.. iar cu jantele ai dreptate, au niste zgarieturi fine, vara asta daca gasesc niște Road America le voi reconditiona si le voi păstra pentru iarna. Multumesc Andrei!1 point
-
Apropo de oil ash .. care e formula de transformare litri in grame ? La majoritatea da in litri. Nu este inj dpf. Apare postinjectia la motor. Adica injecteaza si cand nu e pe compresie. Motorina nearsa ajunge in dpf si se aprinde. Injector in evacuare au doar cele cu adblue sau uree.1 point
-
Tarile unde este sau nu este ok sa le folosesti este in link-ul de aici1 point
-
Sa ne intelegem , stoc inseamna ca masina exista fizic in ograda importatorului/dealerului in cel mai rau caz la Curtici .1 point
-
Pe 2.0 diesel ai cel mai probabil dsg dq250 , in 6 trepte , care e cu ambreiaje umede , altceva ... noi suntem aia cu dq200 cu ambreiaje uscate , cei mai "norocosi" posesori de cutie automata1 point
-
1 point
-
În mers, șansele să ,,simți" o regenerare sunt foarte scăzute. Dacă te afli la relanti ai turația crescută la 1000 de ture. Primul lucru pe care îl faci să verifici dacă ai regenerare te uiți la consumul instant. În funcție de setările mașinii îți va arăta ori unul mare ori 0,2/h (văd din ce în ce mai des la mașinile mai noi). Al doilea lucru pe care-l faci este să oprești consumatorii/caldura; când cererea de curent este mare atunci este crescută turația de relanti pentru a ajuta alternatorul; iarna turația este crescută pentru a ajuta să bage mai ușor căldură. După ce ai făcut asta apeși ușor accelerația (șprițuri) și dacă nu ai regenerare atunci turația scade. Dacă ai regenerare (sunt mașini la care nu pornesc ventilatoarele și nici nu miroase ciudat) atunci e bine să te plimbi un pic accelerând ușor (accelerațiile puternice suspendă procesul de regenerare). Dacă nu ai unde să te plimbi ai răbdare până se încheie procesul și turația revine la normal. La absolut toate mașinile, întreruperea regenerării va porni ventilatoarele din cauza temperaturii mari. Dacă realizezi că ai întrerupt o regenerare este bine să te pui imediat în mișcare, nu neapărat se reia procesul (poate era deja finalizat 50% și puțin probabil să îl continue) ci pentru a răci mașina. Regenerarile făcute pe loc și cele întrerupte contaminează puternic cu motorină uleiul de motor și dacă mergi în oraș și ai prins câteva regenerari în parcare sau ai întrerupt vreuna atunci este indicat să schimbi uleiul chiar dacă nu ai prea mulți kilometri cu el. Pe lângă procesele chimice care au loc, un ulei contaminat va avea vâscozitate mai scăzută și scade mult punctul de aprindere ceea ce înseamnă că va arde iar asta produce depuneri în egr, dpf etc. Ideal ar fi ca dieselul să vadă cât mai puțin orașul dar dacă te-ai procopsit cu el și trebuie să îți faci treaba în mediu urban, măcar să înțelegi niște chestii care te ajută la fiabilitate.1 point
-
Dap. Intotdeauna este o experienta "inedita" acel segment! . Trebuia sa dai un semn! Mi-a mai zis cineva de ele! . M-am razgandit cu directia in care vreau sa merg cu interiorul, dar apreciez mult si multumesc frumos pentru intentie! Mi-a ramas gandul la interiorul de vRS . Masinuta a trecut cu brio printr-un "tur de forta" presarat cu cateva experiente foarte misto. A vazut 1.800 m altitudine in Alpii Austrieci pentru cateva zile de schi; A vazut si cum este sa treci pe sub munte, plimbata cu trenul; A vazut si autobahn-ul marcat cu semnul rotund, alb si taiat cu trei linii . Dar balena nu ne-a lasat sa profitam ... Si a ajuns si pana in ograda competitiei (de grup) . Per total, ne-a purtat fara griji si cu maxima placere ~4.000 km si si-a meritat cu brio sedinta de "bibilit" printr-un Detailing Express intr-un final, la intoarcerea acasa .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am inceput sa ma imprietenesc mai bine cu masina...Ba chiar m-am apucat de conversat cu ea , ma asculta si chiar se excuta In curand am sa o "dresez" mai multe, despre geamuri, eventul portiere sa vedem ce descoperim ca s-ar mai putea,1 point
-
Salut, Scopul acestui post este a prezenta retrofitul pentru incalzirea stationara la Touareg 7P. Contrar credintei populara modulul pentru inlcazire stationara nu este produs de Webasto ci de Eberspacher. Lista de componente necesare: Ansamblu Eberspacher 7P0815008K - benzina (7P0815008L - diesel Bracket pentru sistemul de incalzire 7P0819735A Toba de evacuare 7P0819084B Bracketi pentru toba 7L0819379 & 7P0815611A Bucsa pentru toba 7L0819083 Suruburi pentru brachetii tobei N90263104 (x2) Furtun 7P0815374 Conducta 7P0819929C Flansa pentru rezervor (gas) 7P0919679B - benzina 7P6919679 - diesel Pompa 7P0261163A Furtun carburant 7P0201355A Cablaj - Kufatec 39399-1 Kitul poate fi cumparat de la Kufatec integral sau procurat pe bucati, daca il procurati din alte surse diferite de kufatec investitia este de aproximativ 500-600eur incluzand aici kitul de telematic. Pentru documentatie cum se instaleaza puteti sa urmati acest link. O sa revin cu poze documentand tot procesul.1 point
-
După câteva plinuri de motorina extra de la Omw, am facut un plin de la Mol tot cea mai scumpă. Surpriza, motorul trage simțitori mai bine, DPF se încarcă mai greu. Reversul, consumul a crescut cu 0,5 l, consum mediu. Oare cu ce este aditivată motorina de la Mol? A mai observa cineva asta ?1 point
-
1 point
-
Oameni buni, cititi cu atentie sau cautati subiectul pe forum despre softul original al DSG care subtureaza motorul si despre posibilitatea imbunatatirii acestuia. Si da, chiar daca unii colegi o sa arunce cu pietre in mine, va spun cu toata convingerea ca exista si " tuneri mioritici " care stiu ce fac, isi fac treaba foarte bine si o fac la preturi civilizate, ca pentru romanica, nu extravagante de mii de euro. Vorbesc in cunostinta de cauza, nu din auzite sau citite. Eu cel putin, eram pe punctul de a-mi vinde masina, care ma dispera cu subturarea si zdranganeala in subturare, si acum zambesc cand ma urc in ea si conduc. Daca inainte faceam gaura in padela din stanga, pentru ca tot timpul o foloseam considerand ca optim ar fi o treapta mai jos, acum parca am uitat de padele...ma joc cu ele doar cand vreau sa ma dau mai tare pe serpentine de munte. Si ca sa nu fiu penalizat pentru reclama sau alte chestii, va stau la dispozitie pe privat pentru alte detalii ! Sa ne auzim cu bine !1 point
-
Va multumesc @mad_kat, @Andrei_72. Daca voi pierde afisarea de pe maxidot nu ma mai tenteaza.. Oricum,I'll keep lokin'.. In rest nu am ce sa va povesesc nou despre masina,am facut impreuna 10.000km si sunt foarte multumit de ea. O discutie despre consum nu isi are rostul Cand am luat-o aveam planuri mari pentru ea cum ar fi soft,admisie,DV, U.S side markers dar din lipsa de timp si alte prioritati nu am facut absolut nimic,as vrea pana vine vremea urata sa ii fac un detailing interior si cel putin o decontaminare si o ceara la exterior. Sa auzim de bine!1 point
-
@zorro79 diferenta este considerabila , am facut usile fata si am mers cu masina , au scazut zgomotele ....deoarece zgomotul din fata scazuse am crezut ca am portbagajul deschis(era un zgomot destul de debalansat acum) , dupa ce am facut si portbagajul deja e mult mai liniste in masina .Ma bucur ca mai sunt si alti care stiu cu ce se mananca conceptia auto ( si eu tot in automotive sunt ) si realizeaza ca ce iese pe poarta fabricii este de obicei un amestec de "cea mai buna oferta la pret " combinat cu "cea mai rapida modalitate de asamblare". @Aerofan dupa ce vei merge cu o masina cu tratament de sunet in ea , o sa te uiti daca ai usi /geamuri deschise cand te intorci la una normala ......oricum g6/g7 stau binisor la sunete inauntru ....dar ...se poate mai bine1 point
-
Revin cu noi update-uri despre masinuta. Nu prea am avut timp sa mai fac drumuri multe cu ea, asa ca momentan nu am ajuns nici la 2000km, dar nu mai am mult, probabil in weekend o sa trec pragul. Intre timp am inceput sa o mai calc, treptat, in depasiri cu a2a, a3a, a4a pana la 4500-4700rpm si incepe sa-mi placa cum trage de la 3000 in sus, dar mai ales cum se aude. Are un sunet foarte placut. In weekend am montat si rotile de iarna, Nokian WR D4, pe jantele Stratos cumparate special pentru sezonul rece. Desi initial imi placea mai mult cum arata cu Zeus, parca jantele Stratos ii dau o alta imagine de ansamblu, mai placuta. Masina a primit si prima spalare si cateva modificari cu VCDS-ul printre care si CH/LH pe proiectoare. Anvelopele de iarna mi se par ceva mai placute ca si confort fata de Falken-urile cu care a venit masina (probabil ca sunt mai moi si de aia). In km pe care i-am mai facut de cand am inceput sa merg mai tare a mai crescut si consumul putin, undeva intre 5,5% si 6% pe portiuni de drum unde fac mai multe depasiri cu acceleratii puternice, si acelasi consum de ~10% in aglomeratia de Bucuresti. Si ce atata vorbarie, pun cateva poze: de cand inca avea rotile de vara, o poza la spalatorie si o mica sedinta foto dupa ce am pus rotile de iarna.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00