Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2019 în toate secţiunile
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul11 points
-
4 points
-
Breaking News... Astazi "i-am dublat valoarea", ca sa-l citez pe un amic...mi-au venit anvelopele noi Hankook Ventus Prime3 (K125) DOT 2019 si le-am montat la Autosoft, echilibrat si facut unghiul de fuga, acum "Fulgerul Gri" arata intr-un mare fel cu jantele astea BBS RS800 de Passat W8 si cu anvelopele corecte...? https://www.hankooktire.com/uk/passenger-cars/hankook-ventus-prime3-k125.html Urmeaza alte imbunatatiri pentru intalnirea nationala Passat B55.5...☝️3 points
-
Cel mai simplu te duci la unul din tunerii renumiți și faci un stage I lejer, asta include și downgrade. Cu ocazia asta mai umblă un pic la anumiți parametri și nu îți mai recunoști mașina2 points
-
Injectoarele ies din calcul, valorile sunt ok. Trebuie văzut în altă parte. Am ajuns la concluzia că ronțăiala este de la combinația biodiesel cu aditivi în exces din motorina de iarnă. O porcărie mai mare nici că se putea. Niciodată nu am auzit să ronțăie injectoarele ca acum, indiferent de mașină, indiferent de marcă.2 points
-
Apropo de oil ash .. care e formula de transformare litri in grame ? La majoritatea da in litri. Nu este inj dpf. Apare postinjectia la motor. Adica injecteaza si cand nu e pe compresie. Motorina nearsa ajunge in dpf si se aprinde. Injector in evacuare au doar cele cu adblue sau uree.2 points
-
Cam multă funingine pentru doar 25 kilometri de la regenerare, normal era să ai undeva între 4-6 grame. Ceva face să bage prea multă funingine. Presiunea diferențiala, ținând cont de cei 25 kilometri de la regenerare, dacă măsurarea a fost făcută cu motorul rece este un pic cam mare, dacă a fost făcută după ce ai venit de la drum este ok. La celelalte întrebări nu știu să-ți răspund. Câți kilometri are mașina și dacă e vorba despre cea din semnătură?2 points
-
2 points
-
Salutare! A trecut ceva si nu am mai postat aici. Intre timp am luat anvelope de vara noi, Michelin Energy Saver + pentru vara, i-am facut ITP-ul, revizia si o decontaminare cu argila urmata de o ceara solida. Din pacate nu prea mai merg cu ea, o scot cam 1 data pe luna din garaj sa ii dau un jet sa dau praful jos. Anul trecut am facut cam 600km cu ea, anul asta maxim 100. Am fost foarte aproape sa o schimb cu un seria 5 GT dar planetele nu s-au aliniat si intr-un fel ma bucur.2 points
-
Update...în sfârșit a ajuns in Curtici, aseară. In doua-trei zile ajunge la Bucuresti, PBN, sper, așa a spus dealerul.1 point
-
Am un sezon de vara( circa 15 000 km) cu Michelin PS4 225/45 R17 XL si da, sunt total in alta liga fata de orice testat pana acum in ultimii 21 de ani de cand conduc si am masini, dar versiunea XL cu perete intarit este foarte dur si te cam zgaltaie pe drumuri mai proaste. In rest niste anvelope superbe!!! De ar fi sa iau acum anvelope de vara tot pe acestea le-as alege chiar si in detrimentul confortului asa de bune sunt la orice altceva.1 point
-
Multumesc Victor! Multumesc pentru idee, eu sunt genul de om căruia îi plac lucrurile asa cum au fost proiectate, nu o voi modifica decât cu piese OEM chiar dacă masina nu e la prima tinerețe. La folie m-am gândit si eu dar avand in vedere ca sta 90% in garaj acoperit ferita de soare/ploaie/ninsoare si in spate merge foarte rar cineva nu mi se pare ca merita sa ii pun.. iar cu jantele ai dreptate, au niste zgarieturi fine, vara asta daca gasesc niște Road America le voi reconditiona si le voi păstra pentru iarna. Multumesc Andrei!1 point
-
Nici nu știam ca se pot pune așa multe dotări pe o mașina... dacă avea si aripi, era private jet.... Foarte foarte frumoasa. Nu-s foarte convins de pielea maro, dar in rest arată excepțional, ce sa mai... S-o stăpânești sănătos!1 point
-
1 point
-
Se apropie momentul; din cate se pare, se revine la faruri "simple": https://www.autoexpress.co.uk/skoda/octavia/104231/new-2019-skoda-octavia-spotted-testing-for-the-first-time?amp1 point
-
https://www.oeamtc.at/thema/vorschriften-strafen/zulaessigkeit-von-dashcams-im-oesterreichischen-strassenverkehr-161805941 point
-
Dacă ai tigaie după 2001 sonda 1 e uego cu 5 fire, sonda 2 e cu 4... Schimbă sonda 1 dacă e bulita și lasa combinațiile... Pe dedicată nu universală... Sau ia-ți o bicicletă1 point
-
Referitor la Austria: este adevarata chestia ca nu ai voie cu camera? Nu stiam de asa ceva; in Ianuarie am mers o saptamana cu camera pusa, stat langa politie la semafor, etc. Nu imi dau seama de ce nu ai avea voie? Poate o pun invers si inregistrez pasagerii masinii, nu traficul ?1 point
-
Stati cuminti cu sume de 2000+, masinile astea sunt vechi, si-a luat un prieten o bora break 1.9 ajm cu motor super ok la 1500 si arata foarte bine, doar ca il lasa volant, ca deh. Nu mai merita peste 1500 indiferent ca e impecabila sau nu, pentru ca iti garantez ca bagi inca odata banii in ea, am patit personal, chiar de o cumparasem de la cunoscut si era impecabila atunci, dupa 3 ani am bagat iar suma pe care am dat-o in ea. Mai bine te orientezi catre ceva mai nou.1 point
-
1 point
-
Mai mult de 1500 de euro nu as da pe una indiferent cat de bine arata si cat de ingrijita a fost...are totusi aproape 20 de ani sa fim seriosi!Eu zi sa te mai orientezi si in alta parte si sa nu te grabesti.1 point
-
Daca esti cu bugetul mai strans, eu zic sa renunti la navigatie, oricum ii pui Android Auto si poti folosi Waze sau google maps pe MIB2. Cu banii economisiti de mai sus adaugi Lane Assist si ILA. Pentru confortul tau si al pasagerilor, eu as merge pe roti de 16" sau 17". Si nu renunta la 4x4, cu siguranta o sa-ti placa.1 point
-
Cred ca posesorii de Tuareg rad pe sub mustata cand citesc "bataliile" virtuale intre fratii crestini de orientare MQB ...Si nici nu se streseaza ca au sub fund o platforma MLB de Q7 cu mai putine dotari.1 point
-
În mers, șansele să ,,simți" o regenerare sunt foarte scăzute. Dacă te afli la relanti ai turația crescută la 1000 de ture. Primul lucru pe care îl faci să verifici dacă ai regenerare te uiți la consumul instant. În funcție de setările mașinii îți va arăta ori unul mare ori 0,2/h (văd din ce în ce mai des la mașinile mai noi). Al doilea lucru pe care-l faci este să oprești consumatorii/caldura; când cererea de curent este mare atunci este crescută turația de relanti pentru a ajuta alternatorul; iarna turația este crescută pentru a ajuta să bage mai ușor căldură. După ce ai făcut asta apeși ușor accelerația (șprițuri) și dacă nu ai regenerare atunci turația scade. Dacă ai regenerare (sunt mașini la care nu pornesc ventilatoarele și nici nu miroase ciudat) atunci e bine să te plimbi un pic accelerând ușor (accelerațiile puternice suspendă procesul de regenerare). Dacă nu ai unde să te plimbi ai răbdare până se încheie procesul și turația revine la normal. La absolut toate mașinile, întreruperea regenerării va porni ventilatoarele din cauza temperaturii mari. Dacă realizezi că ai întrerupt o regenerare este bine să te pui imediat în mișcare, nu neapărat se reia procesul (poate era deja finalizat 50% și puțin probabil să îl continue) ci pentru a răci mașina. Regenerarile făcute pe loc și cele întrerupte contaminează puternic cu motorină uleiul de motor și dacă mergi în oraș și ai prins câteva regenerari în parcare sau ai întrerupt vreuna atunci este indicat să schimbi uleiul chiar dacă nu ai prea mulți kilometri cu el. Pe lângă procesele chimice care au loc, un ulei contaminat va avea vâscozitate mai scăzută și scade mult punctul de aprindere ceea ce înseamnă că va arde iar asta produce depuneri în egr, dpf etc. Ideal ar fi ca dieselul să vadă cât mai puțin orașul dar dacă te-ai procopsit cu el și trebuie să îți faci treaba în mediu urban, măcar să înțelegi niște chestii care te ajută la fiabilitate.1 point
-
Dap. Intotdeauna este o experienta "inedita" acel segment! . Trebuia sa dai un semn! Mi-a mai zis cineva de ele! . M-am razgandit cu directia in care vreau sa merg cu interiorul, dar apreciez mult si multumesc frumos pentru intentie! Mi-a ramas gandul la interiorul de vRS . Masinuta a trecut cu brio printr-un "tur de forta" presarat cu cateva experiente foarte misto. A vazut 1.800 m altitudine in Alpii Austrieci pentru cateva zile de schi; A vazut si cum este sa treci pe sub munte, plimbata cu trenul; A vazut si autobahn-ul marcat cu semnul rotund, alb si taiat cu trei linii . Dar balena nu ne-a lasat sa profitam ... Si a ajuns si pana in ograda competitiei (de grup) . Per total, ne-a purtat fara griji si cu maxima placere ~4.000 km si si-a meritat cu brio sedinta de "bibilit" printr-un Detailing Express intr-un final, la intoarcerea acasa .1 point
-
Este cât se poate de normal. Este setată o valoare maximă pentru cantitatea de funingine și dacă nu se întrunesc condițiile, în special de temperatură, atunci ești avertizat să ieși la drum pentru a favoriza regenerarea. La vară va fi mai ușor, vei putea avea regenerari chiar și în ambuteiaje dar când sunt temperaturi scăzute te poți aștepta oricând să reapară martorii. Și încă ceva, dacă regenerarea a avut loc, nu mai are sens să ieși pe autostradă pentru că următoarea va avea loc când cantitatea de funingine se va apropia de valoarea setată (nu știu la tine dar de obicei este 24 grame). Ar fi bine să îți iei un dispozitiv obd prin care cu ajutorul unei aplicații pe telefon poți monitoriza parametrii dpf-ului. Vei vedea că regenerarile depind foarte mult de consum și modul în care conduci, că unele motorine ajută să obții regenerari mai rare spre deosebire de altele etc etc. @Gelu Este normal să ai valori mari la injectoare în timpul regenerarilor deoarece este injectata o cantitate suplimentară de motorină pentru a crește temperatura gazelor de evacuare. Același fenomen îl vei observa și în timpul pornirilor la rece, de data asta se injectează suplimentar carburant pentru a menține turația motorului (ceva în genul șocului tras la Dacie).1 point
-
1 point
-
Tu o sa dai km înainte nu înapoi că sa o vinzi că nu te crede lumea LOL1 point
-
Nu mai este disponibila functia. La un moment dat cand calculai o ruta (Sibiu- Bucuresti, de exemplu) jos de tot iti aparea estimativ si cat combustibil consumai, si un pret aproximativ. Personalizabil, diesel/benzina, calculat la un pret mediu de pe piata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cum mașinuța tocmai aniversa o cifră rotundă și s-a nimerit să fie si sfântul Valentin pe deasupra, era potrivit sa sărbătorim împreună la lumina lumânărilor... pardon, hai sa o dăm în modernisme... la lumina led-urilor... In acelasi timp, piticul OCD-ist responsabil de curățenia jantelor (care era de mult timp in sevraj) a fost trimis la plimbare si am rămas singuri... si am cam stat in genunchi in fața ei. You&me, me&you, both of us... together! In fine, to cut the crap... atașez mai jos două poze lămuritoare pentru înțelegerea corectă a situațiunii de fapt. ? Am tratat-o pe doamnă cu o solutie luată de la OMV, in lipsă de altceva mai bun, asta dupa ce m-am plimbat o ora si jumătate pe la 4 benzinării MOL din oras in cautarea sonax-ului minune. Nu am gasit, probabil ca erau rezervate pentru membrii vwforum... mai lăsați fraților si pentru altii ! Faptul ca jantele desi spalate, nu erau perfecte, m-a facut sa stau sa scot negreala de pe ele, o ora si ceva pentru 4 jante, date cu solutie, lasat putin sa actioneze, apoi luate usor cu un burete fin, mutată mașina sa dau si in zona acoperită de etrieri, clătit si evident, admirat rezultatul. Apreciez postările si contributia membrilor in aria de îngrijire și detailing auto, le studiez cu nesaț.1 point
-
Eexcalade are dreptate, trebuie investigat foarte bine pentru a ajunge la concluzia că dpf-ul este cauza. Topicul despre curățare este acesta1 point
-
@MyKe uleiul e asa: 01E 6/1 Ravenol VSG 75w90 01X 6/1 Ravenol MTF2 75w80 012 / 01W / 0A9 5/1 Ravenol VSG 75w90 A mea fiind 5+1 trebuie VSG nu MTF2 care e bun doar la anumite cutii cu 6 viteze, oricum multumesc frumos de raspuns. @GTD la fel cum majoritatea cauta un ulei bun calitate pret pentru motor si nu baga nici original nici Prista, la fel caut eu si pentru cutia de viteze. In teorie Ravenolul respectiv ar trebui sa fie comparativ cu cel original. Ai folosit si nu ai fost multumit de el? P.s. stiu 2 cazuri cand au schimbat uleiul la Passat/Audi cu ulei original si amandoi s-au trezit ca le agata cand baga in 1a uneori si a 2a. La mecanici diferiti. Unu din ei a schimbat uleiul dupa 1000 km cu unul RedLine si a scapat de agatat. Fiecare cu piticii lui, fiecare cu banii lui. Eram curios daca a mai pus careva in a4 b6 sau passat b5.5 Ravenol VSG. Se pare ca aici pe forum nu, doar pareri fara sa fi incercat , asa ca o sa revin eu cu impresii mai spre primavara ca nu mi se face sa il schimb pe frigul asta.1 point
-
Imi pare rau sa aud asta.In schimb eu am avut parte de cele mai bune experiente cu carburant de la Mol.1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru raspuns. Am reusit ieri sa ajung la un mecanic in Drumul Taberei, dl Stelica. Mi-a spus ca nu ar fi probleme cu combustibilul, dar da sa incerc si altul, sa nu mai ajung pe 0 si nici plinul "ochi" sa nu il mai fac. Din experienta lui, aceste modele au o problema la egr care nici prin inlocuire nu dispare (a testat pe masina personala). La anumite intervale de timp (la mine nu se manifesta mereu), daca am inteles si retinut eu bine, in loc de oxigen introduce cumva o parte din gazele nearse spre motor. Acesta ar fi cumva si motivul pentru care nu are o intensitate constanta vibratia si nici la intervale similare de timp. O sa fiu atent cum se manifesta si la urmatorul schimb de combustibil. Ieri a pornit si regenerarea, am iesit si pe autostrada putin, motorul si cutia sunt ok, injectoarele au valori ok.1 point
-
Intre timp s-a mai facut cate ceva -rabatare oglinzi din telecomanda si butonul oem. Zilele astea o sa schimb oglinzile cu unele care au rabatare electrica, puddle lights, semnalizare. -maxidot -ax came, tachetii, cuzineti -lumini ambientale la care lucrez acum1 point
-
Felicitari pentru masina! E geniala! Acum ca ai oglinzi mari pe ambele parti iti poti permite aroganta asta: http://www.users.on.net/~graeme86/puddle/puddle.html1 point
-
salutare! Am renuntat azi la dbf la baietii din iasi de la completechip! Sa le dea Dumnezeu sanatate! O porcarie de filtru,am vazut si eu cu ochii mei ce contine acel filtru! Cum naiba sa mearga masina cu asa ceva! Exact cum ar alerga cineva strans de gat! de la iasi la falticeni, cand am plecat,parca nu era masina mea! O jetta 2012, dsg! Nu scoate gram de fum,nu se aude nimic la motor/evacuare etc! Merge muult mult mai bine! imi pare rau ca nu l am scos de la inceput! ma disperau regenerarile respective,ajungeam acasa regenerare,mergeam la munca regenerare si tot asa!1 point
-
Eu ti-am spus ca ai dat mult pe ele. Cataline, eu in locul butonului de avarie, am pus unul de Sharan ce dezactiveaza sunetul la senzorii de marsarier.1 point
-
E normal sa ai consum mai mare la rece, pana se incalzeste motorul. Cel mai probabil deenman se referea la consumul la cald.0 points
-
Uite ca eu sm scapat de rontaila" .. cum am pus soft fara dieselgate. Rontaia indiferent de motorina.0 points
-
Ceau @92nbk, Si la mine face la fel Seat Leon-ul motor CAXC , are aceleasi simptome la rece...pe Vagcom nu are nici o eroare, la Porsche Timisoara nu i-au gasit nimic desi si la ei a facut faza asta. Distributie schimbata,clapeta de acceleratie verificata , tot mister total. Am banuit pompa de benzina, dar sincer nu cred ca este de vina...nu as da 500 Ron la ghici. Senzorii de pe admisie cred ca sunt baiul ,o sa merg sa ii verifice un mecanic doar ca sunt ocupat in perioada aceasta. Daca afli ceva anunta-ma ,te rog! P.S : Golful meu , BMY nu facea asa .0 points
-
Salutare,revin din nou cu o problema veche,care din pacate se manifesta doar iarna sau cand sunt temperaturi sub 0 grade. (este vorba de un VW JETTA 2007 / 103 kw / COD motor BMY) Doresc sa mentionez ca masina a beneficiat de o reparatie capitala la motor,exact acuma 2 saptamani. -chiulasa rectificata,curatat tot,supape schimbate care au fost cu probleme etc. -turbo reconditionat la turbotechnik cluj napoca (sper sa nu se considera raclama ) -distributie schimbata absolut tot. in afara de variator ax came (cei de la servici au spus ca nu este necesar,este in stare buna) -bujii / bobine -ulei / filtre masina a fost reparata la Automeister-Compas Service Arad. este un servici autorizat si apartine de reprezentanta Mazda. problema este urmatoarea,cand sunt temperaturi sub 0 grade,si pornesc masina merge putin balbait aprox 30-40 secunde,de multe ori moare si motorul,ii dau a2a cheie si totul revine la normal. iar la cald nu are absolut nici o problema,porneste perfect. la cald masina merge senzational de bine. doresc sa mentionez ca nici baietii de la Automeister-Compas si nici baietii de la VW ARAD ( quark motors ) nu au gasit problema. sa facut la masina update de soft,sa verificat totul,totul este in parametri. mi-a spus cineva sa fac un fel de stage 1 la masina,ca poate isi revine. ( sincer,eu nu prea cred asta ) atasez un video ca sa vedeti cum face. voi ce ziceti,de la ce poate sa fie ? p.s: scuzati zgomotul de pe fundal,tata tragea tomberonul in casa. ?0 points
-
Intrebare de ce ai schimbat uleiul la cutie ? La cutiile de viteza manuale nu se schimba uleiul . La DSG da la 60 de mii dar la manuala......0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00