Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2019 în toate secţiunile

  1. Multumesc frumos... Deocamdata cam astea sunt cifrele prin oras... Temperatura afara in jur de 8 grade... Nu stiu cat de bune sunt dar genunchiul stang simte ca sunt bune ? De luat in calcul ca turbo este hibrid...si cica lucreaza cu temperaturi mai mari...
    2 points
  2. Nu intru in detalii, ci pe scurt... ti-am dat like ca imi esti simpatic, cum imi sunt si ceilalti useri de pe forum.
    2 points
  3. Neamțul își editează subiectele în germană din același motiv conform căruia pentru francezi există Michael Jackson în pronunție francofonă. Adică li se rupe de orice altă limbă străină, asta neînsemnând că își limitează publicul target doar la conaționali. Dimpotriva, sunt apreciati pentru obiectivitate prin EU. Faptul că mai multe auto dintr-un grup sunt dezvoltate pe o platformă identică asta nu inseamna ca una este clona celeilalte sau ca se vrea a fi o copie low budget. E doar globalizare - economie pe partea de inovatie si dezvoltare. Pentru ca daca am trece prin rationamentul "cine pe cine copiaza" ar trebui sa ne raportam la faptul ca Allspace este aparut după Kodiaq (adica iti vezi vecinul cum da lovitura si incerci si tu sa improvizezi cu ce ai prin ograda). Sunt intradevar si teste comparative vadit partinitoare ca acela in care kodi ar mici plusuri la fiecare element comparat pentru ca in final sa concluzioneze ca Allspace are un pret mai bun la revanzare si din acest singur motiv sa fie declarat castigator la limita. De parca exista cineva care isi alege autoturismul dorit cu gandul la beneficiul din revanzare. Motorizari indentice? Asa este insa poti avea surpriza sa descoperi ca exact acelasi motor este mult mai bine optimizat pe Kodi. Daca studiezi un pic specificatiile tehnice o sa constati la ce ma refer (exclus viteza si consum). Kodi doar un vw cu sigla skoda? Deloc asa. Sa nu uitam ca designerul e cehoslovacul prin naștere Jozef Kabaň iar de la stadiul de prototip pana la fabricatie au fost cativa ani in care l-au dezvoltat ceea ce este astazi, adica ceva ce nu dezamageste. Insa cele 2 auto in discutie au ținte eminamente diferite. Spre desebire de proprietarii de tiguan care afirma chestii de genul "ma asteptam sa am buton de mute pe volan sau sa nu am fante aiurea prin bord" doar pentru ca au ales un vw, proprietarii de kodiaq stiu deja ca au tot ce le trebuie pentru că masina in sine isi satisface utilizatorul, nu marca ei. De asta noi ăstia cu kodiace stim sa ne bucuram de ceea ce avem si nu ravnim la design interior si spatiul generos al altora, nu manifestam frustrari, invidii si ironii ca am avea ceva superior altora...
    2 points
  4. Dap. Intotdeauna este o experienta "inedita" acel segment! . Trebuia sa dai un semn! Mi-a mai zis cineva de ele! . M-am razgandit cu directia in care vreau sa merg cu interiorul, dar apreciez mult si multumesc frumos pentru intentie! Mi-a ramas gandul la interiorul de vRS . Masinuta a trecut cu brio printr-un "tur de forta" presarat cu cateva experiente foarte misto. A vazut 1.800 m altitudine in Alpii Austrieci pentru cateva zile de schi; A vazut si cum este sa treci pe sub munte, plimbata cu trenul; A vazut si autobahn-ul marcat cu semnul rotund, alb si taiat cu trei linii . Dar balena nu ne-a lasat sa profitam ... Si a ajuns si pana in ograda competitiei (de grup) . Per total, ne-a purtat fara griji si cu maxima placere ~4.000 km si si-a meritat cu brio sedinta de "bibilit" printr-un Detailing Express intr-un final, la intoarcerea acasa .
    2 points
  5. Salut ... Chiar ca a fost intretinuta bine ... Mai pune poze Cu mp3-ul ala ... sunt baieti acum care monteaza iPad-uri in loc de playere after-market ... Si eu zic ca ar arata si mai de lux , cu lemnul si bejul acela Folie pe spate ... Atentie la jante ca se zgarie repede la borduri , am la fel si ar trebui un pic reconditionate ...
    1 point
  6. Mare grija la motor. Majoritatea ajung sa consume foarte mult ulei și necesită segmentare. Mai citește și ce s-a scris înainte.
    1 point
  7. Cromul este in stare perfecta dupa 2 ani si spalari la 2 saptamani si chiar mai des. Virtual cockpit si navigatia o poti sari cu success, Android Auto si Car Play sunt tot ce poti avea nevoie. Jantele pe 17 sunt cele mai echilibrate pentru vara. Nu sari optionalele de siguranta si nu subestima ParkAssist care include si asistenta la garare. Bine, eu clar as astepta Octavia 4, nu vad rostul trecerii de la O3 FL la O3 FL, chiar si pentru motor. Skoda a anuntat foarte clar ca O4 va fi urcata putin in gama, cu mai multe optionale si facilitati disponibile.
    1 point
  8. La 2.0 tel CFGB intra 4.3 litri.
    1 point
  9. Scuze ca nu te pot ajuta dar for what is worth, dupa ce mi-am facut stage 1 la revo cold start-ul acela specific TSI-urilor e mult mai omenesc ca sa spun asa, vibratii mai reduse, nu se tureaza asa sus si cat sta turata turatia ramane constanta, interuperile pe evacuare s-au diminuat etc. Stiu ca softul de la revo e bazat pe ultimul soft oficial, eu eram in urma cu unul dar din cate mi-au zis cei de la VW Cluj avea legatura cu ABS parca ? . Te anunt cum e si la stage 2 peste 1-2 luni ?.
    1 point
  10. Cred ca posesorii de Tuareg rad pe sub mustata cand citesc "bataliile" virtuale intre fratii crestini de orientare MQB ...Si nici nu se streseaza ca au sub fund o platforma MLB de Q7 cu mai putine dotari.
    1 point
  11. Ma bucur ca achiesezi la opinia ca un cuplu maxim oferit la turatii mai joase si pe o plaja mai mare de turatii reflecta o mai buna optimizare a motorului in folosul utilizatorului; fapt ce se reflecta in toata utilizarea cotidiana a masinii, nu doar in sprinturile de la semafor cum incerci sa canalizezi ideea. In rest numai de bine....
    1 point
  12. @Mircevb02: asa cum spunea si MyKe, ceva e necurat aici...daca ai preluat comanda altcuiva, atunci masina treuia sa vina in decembrie, asa cum ai spus. Dar, faptul ca in loc de decembrie iti vine in mai (adica dupa 5 luni), arata ca s-a dat o noua comanda in decembrie....probabil noul client era asa de gras ca au considerat ca merita sa iti dea jante si anvelope gratis cadou...cat despre Rabla, fiind in luna mai vor aplica si discountul de rabla, deci aici nu vor pierde. (eventual doar costul tichetului).
    1 point
  13. Senzorii de detonatie sunt prinsi pe blocul motor si transforma vibratiile in tensiune electrica. Vibratiile pot aparea de la detonatii care pot avea cauze foarte diverse(bujii, bobine, injectoare, compresie slaba, depuneri de calamina...)
    1 point
  14. Pompa se poate monta de orice mecanic care stie sa stranga niste suruburi si sa puna distributia.. Orase unde va pot trimite sa o montati : Timisoara, Zalau, Sibiu, Slatina, Bucuresti, Sinaia, Bacau, Iasi, Constanta.
    1 point
  15. Eu ti-am zis ca avem viziuni diferite asupra conceptelor. Tu vezi motorul de vw din Kodiaq. Eu vad produsul in ansamblu care ma multumeste ( nu vad nici motorul de ford sau de renault din mercedes si nici displayul fabricat de samsung si montat in iphone). Culmea, colaborarea functioneaza si intre alti producatori, dar nu din principii de milă sau subordonare tehnologica, ci doar pentru profit. Motor identic insa diferentele nu sunt subiective cum afirmi, ci "palpabile" in favoarea celui de pe kodiaq. Iti dau un ex concret chiar pe motorizarea mea 2.0 tdi 190 cp. Cuplu 400 Nm /1900-3300 rot/min - allspace Cuplu 400 Nm /1750-3250 rot/min - kodiaq Sa "aud" un yupee si acum... Sa mai vorbim si despre dsg-uri? Parca pe Tiguan exista si dq250, pe kodi avem doar dq500...
    1 point
  16. Cca 70% extraurban, o folosesc preponderent la drumuri de exterior, drumuri de minim 500km, restul in oras cand am nevoie de spațiu sau câteodată dupa 2-3 zile de staționare. O folosesc in tandem cu un A4, mai ales la drumuri pe care le fac singur, altfel o duc la 50k pe an. Imi place cum stă A4 la drum, are o finețe aparte. @xdx este link postat mai sus, sau gasesti in aria de Tiguan, in consumuri tiguan. Aproape ca am monopolizat aria de consumuri, nu mai scrie nimeni decat eu. Motorul ar scoate consumuri mai bune daca nu ar fi pus pe un 4x4 de aproape 2 tone si cu aerodinamica slabă. Consumul creste in special peste 130km/h. Pe un Passat sunt sigur că ar mai scădea 1-1.5 litri la valorile de consum. Motorul se simte ca trage bine, e aproape de specificatiile un v6 de acum 10 ani (aveau 245cp si 500Nm atunci), deci lipsesc 5cp la apel. DSG in 7 trepte ajuta bine si la demaraje de la viteze mici nu simti masa, treptele sunt mai scurte decat la un DSG6 umed, am o a treia masina cu care o compar.
    1 point
  17. Smd-urile au unghiul prea mare, de la distanta cred ca s-ar vedea doar o pata de lumina asemanatoare becului original,fara socluri nu cred ca ar da prea frumos. Acuma depinde fiecare cum isi doreste sa ilumineze, eu vreau sa se vada frumos ledurile, nu doar o pata de lumina,altfel nu ii vad rosti trecerii de la bec la led. In caz ca nu ii oke cu o sa incerc si alte leduri, variante... Pana la urma trebuie sa iasa calumea. Asta e pozitia momentan la un reglaj la intamplare,nu am montat stopul langa unul cu bec oem sa pot face reglajul la fel. Momentan am reglat sa se vada 3 faze de iluminare:pozitie, frana, ceata pe cercul de jos. Referitor la manere, acuma am citit mai atent si am inteles la ce te-ai referit. Da, acel plexiglas e oem de audi. Daca vrei iti pot lasa codul, vreo 35 lei bucata parca era. Nu mai stiu exact ca le-am luat de ceva vreme.
    1 point
  18. În mers, șansele să ,,simți" o regenerare sunt foarte scăzute. Dacă te afli la relanti ai turația crescută la 1000 de ture. Primul lucru pe care îl faci să verifici dacă ai regenerare te uiți la consumul instant. În funcție de setările mașinii îți va arăta ori unul mare ori 0,2/h (văd din ce în ce mai des la mașinile mai noi). Al doilea lucru pe care-l faci este să oprești consumatorii/caldura; când cererea de curent este mare atunci este crescută turația de relanti pentru a ajuta alternatorul; iarna turația este crescută pentru a ajuta să bage mai ușor căldură. După ce ai făcut asta apeși ușor accelerația (șprițuri) și dacă nu ai regenerare atunci turația scade. Dacă ai regenerare (sunt mașini la care nu pornesc ventilatoarele și nici nu miroase ciudat) atunci e bine să te plimbi un pic accelerând ușor (accelerațiile puternice suspendă procesul de regenerare). Dacă nu ai unde să te plimbi ai răbdare până se încheie procesul și turația revine la normal. La absolut toate mașinile, întreruperea regenerării va porni ventilatoarele din cauza temperaturii mari. Dacă realizezi că ai întrerupt o regenerare este bine să te pui imediat în mișcare, nu neapărat se reia procesul (poate era deja finalizat 50% și puțin probabil să îl continue) ci pentru a răci mașina. Regenerarile făcute pe loc și cele întrerupte contaminează puternic cu motorină uleiul de motor și dacă mergi în oraș și ai prins câteva regenerari în parcare sau ai întrerupt vreuna atunci este indicat să schimbi uleiul chiar dacă nu ai prea mulți kilometri cu el. Pe lângă procesele chimice care au loc, un ulei contaminat va avea vâscozitate mai scăzută și scade mult punctul de aprindere ceea ce înseamnă că va arde iar asta produce depuneri în egr, dpf etc. Ideal ar fi ca dieselul să vadă cât mai puțin orașul dar dacă te-ai procopsit cu el și trebuie să îți faci treaba în mediu urban, măcar să înțelegi niște chestii care te ajută la fiabilitate.
    1 point
  19. Nu mai este disponibila functia. La un moment dat cand calculai o ruta (Sibiu- Bucuresti, de exemplu) jos de tot iti aparea estimativ si cat combustibil consumai, si un pret aproximativ. Personalizabil, diesel/benzina, calculat la un pret mediu de pe piata.
    1 point
  20. E simplu, au vândut-o altcuiva iar ție ți-au comandat alta.
    1 point
  21. vai de capul meu de cand n-am mai postat ceasul de boost montat. am avut o surpriza ca se aprinde alb, initial voiam sa il schimb in rosu, dar se potriveste cu cassul, asa ca momentan il las asa.
    1 point
  22. Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos. Pentru mine 1.8T ramane si este de vreo 10 ani "prima dragoste"!
    1 point
  23. Văzut una bucata la show room si una pe strada. Inițial din poze si filme pe net, eram cam hmmm .... dar dupa pipăit si văzut live a început să îmi placă. Mi se pare mai elegantă decât kodiak. Si muuuult mai mare decât Ateca ? Deși nu intenționez să schimb ateca prea curând, m-am înscris la un drive test.
    1 point
  24. Salutare! A trecut ceva si nu am mai postat aici. Intre timp am luat anvelope de vara noi, Michelin Energy Saver + pentru vara, i-am facut ITP-ul, revizia si o decontaminare cu argila urmata de o ceara solida. Din pacate nu prea mai merg cu ea, o scot cam 1 data pe luna din garaj sa ii dau un jet sa dau praful jos. Anul trecut am facut cam 600km cu ea, anul asta maxim 100. Am fost foarte aproape sa o schimb cu un seria 5 GT dar planetele nu s-au aliniat si intr-un fel ma bucur.
    1 point
  25. S-au intamplat mai multe, cum am luat masina si dupa ce am facut o revizie generala am plecat pana in Grecia si am parcurs aproape 3000km fara nici o problema, ma prins si o furtuna cum nu am vazut in viata mea noaptea prin Bulgaria dar a fost fain. Aici o poza din Lefkada La cateva luni dupa a trebuit sa schimb valva N75 deoarece nu tinea boostul constant pe toata plaja de turatie.. Cateva schimburi de ulei mai tarziu masina a primit si un filtru pannel K&N si un set de bujii NGK Rotile pe 16 Road America le-am pastrat pentru Iarna si pentru vara am cumparat un set de jante Phoenix Momentan nu gasesc nici o poza cu interiorul dar o sa pun
    1 point
  26. No news is good news... CC-ul merge impecabil. Pana si frica mea de zapada, cauzata de garda mica la sol s-a dovedit a fi doar paranoia. A facut fata cu brio la munte, nu mi-a dat nici cea mai mica emotie. In materie de noutati, am una singura (un mic retrofit) pe care nu eram sigur daca sa il fac sau nu, dar nu regret: In rest, inca simt o incantare de fiecare data cand o vad si o placere de fiecare data cand o conduc
    1 point
  27. Tot cu Allspace-ul biturbo din dotare, mers întins dar linistit pe DN-uri, in modurile Confort si Normal functie de starea asfaltului, cu zbuciumări si accente de frenezie doar la unele depășiri pentru un zâmbet optim pe față. Media dupa 820km ieșea 6.6 dar in ultimii 90 de km nu am mai rezistat si am biciuit herghelia. La plinul intermediar am fost placut surprins de o distanță maximă posibilă de 930km, deci se poate!
    1 point
  28. evitati asta, mai ales daca aveti o sursa de 12v disponibila
    1 point
  29. Deci daca cumpar asta din poza (asta imi da la prima optiune - "set curea distributie cu pompa apa"), este tot ce imi trebuie pentru a schimba distributia? Am mai citit si despre o curea de accesorii, care ar fi bine sa fie schimbata cand faci distributia - cu aia ce mai e? Vreau sa fac revizia, distributia si ce mai trebuie, ca sa pot sta linistit alaturi de purcelul de Craciun... Multumesc de info.
    1 point
  30. Salut, As vrea sa imi cumpar piesele pentru distributie (6 ani, 163.000 km) si cum nu ma pricep foarte bine, as vrea sa intreb inainte sa fac prostii. Am intrat pe un site auto (sperand in kharma mea ), folosind codul motor (CFGB) si la variantele de cumparare a componentelor distributiei, ei zic asa ca in poza. As vrea sa cumpar distributia completa, inclusiv cu pompa de apa, dar am doua maini stangi si pricepere deloc. Nelamurirea mea este: optiunea "set curea distributie + pompa apa" le contine si pe celelalte doua de sub ea, adica "set curea distributie" si "set role curea distributie"? Sau trebuie sa cumpar toate cele 3 pozitii? Restul (adica curea, rola de intindere, rola de ghidare si surubul de fulie), m-am prins ca trebuie sa le cumpar pe toate. Va multumesc mult!
    1 point
  31. Tiguan Bitdi 240 cp dsg 7 4 motion Cluj-Ocolire Brasov- inceput de urcare spre Predeal. Mentionez ca am mers dimineata si am mers destul de tare tinand cont ca vorbim de drumuri din Romania. Masina e fantastica din toate punctele de vedere.
    1 point
  32. M-am jucat si eu azi un pic. Cateva bucatele de plastic cu cateva leduri smd si asta e rezultatul. Am pornit de la o baghete de plastic transparent. Am taiat o bucatica de plastic de aprox 45 mm. Ulterior trasat si taiat in alte 3 bucati. A urmat finisajul pe un smirghel de 240. Realizat degajarile laterale care ma voi ajuta la montaj. Un capat al baghetele a fost finisat pe smirghel de 2000 + un pic de acetona. Pentru a elima opacitatea. A urmat invelirea in folie pastrand capatul finisat descoperit pentru led. Am lipit ledurile. Unul terminat cu firele cositorite. Rezistenta va fi plasata pe unul dintre fire. Asa ar arata montat.
    1 point
  33. Din pacate au inceput si la noi in Ro si mai ales in Bucuresti sa "deschida" VW-rile passat (si nu numai) pentru renumitele RCD sau RNS asa ca aveti grija pe unde parcati!!!! Se fura "la greu" radio CD-urile din masinile VW noi! Ca recomandare, cei ce vor sa isi faca retrofit sa fie siguri ca cei ce vand RCD/RNS le au din sursa legala ca altfel vom incuraja furturile... si maine chiar TU cel care cumperi un RCD/RNS de ocazie vei fii la randul tau pagubit! Apropo, sunt convins ca cel ce isi cumpara un RCD/RNS de ocazie cu siguranta nu il va asigura prin polita casco iar in cazul in care va deveni si el pagubit la randul lui, va plange de 10X mai tare decat cel ce are casco. Sper ca sfatul meu este util, va doresc o zi buna!!!
    1 point
  34. Inteleg ca eu sunt proprietarul de Tiguan vizat, si ma bucur ca sunt varii opinii pe forum, dar nu m-as grabi sa le epuizez pe toate, sa ne ramana cateva si cand ne-om vedea la vreo întâlnire. ? Mașinile sunt in mare parte la fel, tehnica este a celor de la vw, care le-au permis altora sa o foloseasca doar ca sa vândă mai mult la costuri mai reduse, decat sa isi faca skoda propriile motoare si cutii. Repet, diferentele intre ele sunt de natura pur subiectiva iar kodiak are minusurile lui. Cert este ca am condus kodiak DSG 4x4 de 190cp si m-a nemultumit din diverse motive, dar prefer sa nu le pomenesc aici din respect pentru cei care l-au cumpărat. @yankincluded! Asta nu inseamna ca nu am vazut o parte din ele si daca mergeam mai mult de 30 de minute sigur vedeam si altele. Ma amuză in schimb, cand cineva evidențiază la Allspace defecte pe care eu le-am adus la suprafață (eu le-am scris doar din mandrie, ca sa laud vw, evident!). Chiar m-am amuzat! Acele "defecte" de pe Allspace sunt constatate în luni de zile de utilizare. Ar fi fost bine ca cei cu kodiace nu doar să emită o confirmare a cumpărării, "dom'le, e perfecta, este peste vw, dar sunt altii rai care ne taie injust la scor" cand eu m-am convins cu ochii mei ca are lipsuri. Probabil asta nu are deloc legatura cu mândria kodiaciștilor. Macar eu le-am prezentat pe ale mele pe topicul meu, puteti sa faceti la fel daca va lasa inima. Si sa nu imi spuneti ca nu exista. Dacă ne păstrăm in acelasi trend, probabil ca in curând o sa vad opinii că noul kodiak RS este inovator ca are un NOU motor biturbo diferit de cel al VW desi motorul e pe piață de aproape 4 ani. Yupee! @yank Te rog sa recitesti sa vezi ca nu am pomenit de low-cost pe undeva, ba chiar incerc sa fiu echidistant si sa nu aduc ofense nimănui. Si chiar nu as putea vorbi de pret redus la un Kodiak style de 190cp la 41k euro. ? In concluzie, apreciez replicile fine, dar nu si cand unii lovesc cu bocancii fara rost... Cu scuzele de rigoare si cu permisiunea dvs ma dezabonez de la acest topic. Las "ownerii" de kodiak sa se complimenteze intre ei.
    0 points
  35. Gaseste una ok la vro 1800 sa mai ai macar 1000 de bagat in ea , ii faci motorul , directia , franalele si o ai o viata
    -1 points
  36. La fel si eu, dar dintre toate cel mai fericit is ca nu mai piuie cand nu am centura! Acuma mi-a aparut cheita de service, si nu stiu cum sa o scot. Ca am facut deja revizia.
    -1 points
  37. @mirceavb02 sigur nu este nimeni in situatia ta , nu aveai cum sa cumperi o masina din stoc cum zici tu si sa iti livreze masina peste 3 luni , in max cateva zile trebuia sa ai masina acasa si trebuia sa platesti integral la comanda sa ai serie de sasiu , coc etc tot ce trebuie.Ai avut o comanda noua cu lansare in fabricatie sau o cota lansata deja care la un moment dat a avut un decalaj din diferite motive care apartin de fabrica , dealerul are 0 control asupra acestui aspect. Cat despre vandut masina ta la altul ? , @vizitator colegul @MyKe a facut o gluma ,nu se mai comanda masini in stilul Dacia 1300 .
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!