Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2019 în toate secţiunile

  1. Dap. Intotdeauna este o experienta "inedita" acel segment! . Trebuia sa dai un semn! Mi-a mai zis cineva de ele! . M-am razgandit cu directia in care vreau sa merg cu interiorul, dar apreciez mult si multumesc frumos pentru intentie! Mi-a ramas gandul la interiorul de vRS . Masinuta a trecut cu brio printr-un "tur de forta" presarat cu cateva experiente foarte misto. A vazut 1.800 m altitudine in Alpii Austrieci pentru cateva zile de schi; A vazut si cum este sa treci pe sub munte, plimbata cu trenul; A vazut si autobahn-ul marcat cu semnul rotund, alb si taiat cu trei linii . Dar balena nu ne-a lasat sa profitam ... Si a ajuns si pana in ograda competitiei (de grup) . Per total, ne-a purtat fara griji si cu maxima placere ~4.000 km si si-a meritat cu brio sedinta de "bibilit" printr-un Detailing Express intr-un final, la intoarcerea acasa .
    11 points
  2. Dupa aproape 3 luni de privit intercoolerul pe un raft nu am mai rezistat si ieri l-am pus pe masina... Desi la prima vedere pare o operatiune simpla...tin sa va anunt ca nu e ceea ce pare... Eram oarecum antrenat si aveam temele facute ,facand multe exercitii cu intercooler-ul oem de cand am masina...dar din pacate tot mi-a dat mici batai de cap... Montajul este 90% gata...masina este functionala...am mers cu ea...dar cei 10% consta in piese care mi-au ramas in plus Sa inceapa povestea... Am plecat la treaba cu gandul ca totul se potriveste la fix...ca deh...e facut de Darkside...nu de nea gica in garaj si stiu aia ce fac...(stiu pe dreaq) Am inceput cu inceputul...demontat bara...far...scut...si intercooler-ul plus tubulatura veche... Asta a fost partea simpla...dupa care am pus noul intercooler pe pozitie.... Prima "problema"...nu prea vine pe gauri....dar l-am rezolvat eu cu niste distantieri...tras putin de urechiuse...si lam pus pe pozitie... Dupa ce l-am fixat pe pozitie am inceput sa plec spre turbo cu tubulatura...reductii etc... Tipicar si cu multa rabdare de fel...dupa foarte multe incercari ,rotiri si pozitii....am reusit sa ii gasesc pozitia ideala... Bucuros ca am reusit...am vrut sa pun totul la partea de jos urmand sa o las pe roti si sa lucrez pe sus in contunuare... Nici acum nu stiu de unde am avut inspiratia ,inainte de a monta totul la loc...sa las masina pe roti si sa virez stanga sa vad cum se comporta... in momentul ala a inceput distractia... Roata lovea direct in tubulatura... M-am blocat...am zis gata...punem inapoi piesele vechi Am ridicat din nou masina pe capre...si am inceput sa caut variante...dar de data asta am incercat alta abordare...am dat si laterala de scut jos...si am sucit/invartit tubulatra pana i-am gasit o pozitie in care sa nu atinga nimic... intr-un final am reusit sa asamblez totul (mai putin scutul) si am plecat cu ea acasa...facaundu-se destul de tarziu... Desi credeam ca am scapat oarecum...distractia inca mai avea planuri cu mine...in sensul ca in momentul in care facea presiune....se activa un sunet ca de vuvuzea... Cum o calcam...cum suna vuvuzeaua... Din fericire am descoperit repede de unde provine si sper sa rezolv la fel de repede cu un alt colier... Urmeaza sa imi fac timp si sa vad ce reusesc sa fac cu scutul...cum il decupez astfel incat sa il pot pune pentru ca as vrea totusi sa il pun inapoi... Dupa mult citit...urmeaza poze Drumuri bune...si va urma
    8 points
  3. E gata si softul. Dyno inca nu avem, asa ca nu pot decat sa “vorbesc cu vorbe”. Dpmdv masina e alta... trage bine rau, urca in ture de nici nu-ti dai seama cand ai ajuns la capat (atat de buna e progresia puterii pe turatie). Acum, sa vedem ce nu e bine. Mazilu (aka tdiperfomance) zice masina ar trebui sa fie si mai nervoasa de atat. Boost face cat trebuie (~2 bar), injectie ok avem. Problema este ca, atunci cand am pus eu evacuare normala, cei care mi-au facut-o mi-au pus de benzinar. Adica diametru de 50mm (fata de 57 cat are diesel) si o intermediara in plus. De acolo si faptul ca ar trebui sa fuga mai tare. Imi place ca sunetul e foarte stock, dar o sa terminam si evacuarea, apoi mai dau o fuga sa mai faca cateva ajustari si dyno. Ca sa fie totul cum trebuie. Ma interesez de un setup ca sunetul sa ramana cat mai aproape de cel original, dar sa creasca perfomanta.
    6 points
  4. În mers, șansele să ,,simți" o regenerare sunt foarte scăzute. Dacă te afli la relanti ai turația crescută la 1000 de ture. Primul lucru pe care îl faci să verifici dacă ai regenerare te uiți la consumul instant. În funcție de setările mașinii îți va arăta ori unul mare ori 0,2/h (văd din ce în ce mai des la mașinile mai noi). Al doilea lucru pe care-l faci este să oprești consumatorii/caldura; când cererea de curent este mare atunci este crescută turația de relanti pentru a ajuta alternatorul; iarna turația este crescută pentru a ajuta să bage mai ușor căldură. După ce ai făcut asta apeși ușor accelerația (șprițuri) și dacă nu ai regenerare atunci turația scade. Dacă ai regenerare (sunt mașini la care nu pornesc ventilatoarele și nici nu miroase ciudat) atunci e bine să te plimbi un pic accelerând ușor (accelerațiile puternice suspendă procesul de regenerare). Dacă nu ai unde să te plimbi ai răbdare până se încheie procesul și turația revine la normal. La absolut toate mașinile, întreruperea regenerării va porni ventilatoarele din cauza temperaturii mari. Dacă realizezi că ai întrerupt o regenerare este bine să te pui imediat în mișcare, nu neapărat se reia procesul (poate era deja finalizat 50% și puțin probabil să îl continue) ci pentru a răci mașina. Regenerarile făcute pe loc și cele întrerupte contaminează puternic cu motorină uleiul de motor și dacă mergi în oraș și ai prins câteva regenerari în parcare sau ai întrerupt vreuna atunci este indicat să schimbi uleiul chiar dacă nu ai prea mulți kilometri cu el. Pe lângă procesele chimice care au loc, un ulei contaminat va avea vâscozitate mai scăzută și scade mult punctul de aprindere ceea ce înseamnă că va arde iar asta produce depuneri în egr, dpf etc. Ideal ar fi ca dieselul să vadă cât mai puțin orașul dar dacă te-ai procopsit cu el și trebuie să îți faci treaba în mediu urban, măcar să înțelegi niște chestii care te ajută la fiabilitate.
    4 points
  5. Neamțul își editează subiectele în germană din același motiv conform căruia pentru francezi există Michael Jackson în pronunție francofonă. Adică li se rupe de orice altă limbă străină, asta neînsemnând că își limitează publicul target doar la conaționali. Dimpotriva, sunt apreciati pentru obiectivitate prin EU. Faptul că mai multe auto dintr-un grup sunt dezvoltate pe o platformă identică asta nu inseamna ca una este clona celeilalte sau ca se vrea a fi o copie low budget. E doar globalizare - economie pe partea de inovatie si dezvoltare. Pentru ca daca am trece prin rationamentul "cine pe cine copiaza" ar trebui sa ne raportam la faptul ca Allspace este aparut după Kodiaq (adica iti vezi vecinul cum da lovitura si incerci si tu sa improvizezi cu ce ai prin ograda). Sunt intradevar si teste comparative vadit partinitoare ca acela in care kodi ar mici plusuri la fiecare element comparat pentru ca in final sa concluzioneze ca Allspace are un pret mai bun la revanzare si din acest singur motiv sa fie declarat castigator la limita. De parca exista cineva care isi alege autoturismul dorit cu gandul la beneficiul din revanzare. Motorizari indentice? Asa este insa poti avea surpriza sa descoperi ca exact acelasi motor este mult mai bine optimizat pe Kodi. Daca studiezi un pic specificatiile tehnice o sa constati la ce ma refer (exclus viteza si consum). Kodi doar un vw cu sigla skoda? Deloc asa. Sa nu uitam ca designerul e cehoslovacul prin naștere Jozef Kabaň iar de la stadiul de prototip pana la fabricatie au fost cativa ani in care l-au dezvoltat ceea ce este astazi, adica ceva ce nu dezamageste. Insa cele 2 auto in discutie au ținte eminamente diferite. Spre desebire de proprietarii de tiguan care afirma chestii de genul "ma asteptam sa am buton de mute pe volan sau sa nu am fante aiurea prin bord" doar pentru ca au ales un vw, proprietarii de kodiaq stiu deja ca au tot ce le trebuie pentru că masina in sine isi satisface utilizatorul, nu marca ei. De asta noi ăstia cu kodiace stim sa ne bucuram de ceea ce avem si nu ravnim la design interior si spatiul generos al altora, nu manifestam frustrari, invidii si ironii ca am avea ceva superior altora...
    2 points
  6. Acelasi motor, BiTDI 240cp, este foarte complicat cu consumul la masina asta. Trafic bara la bara am avut si 20L/100km consum, dar traficul chiar a fost horror, mers 5 metri, oprit, repeat. In rest, cu trafic cat de cat normal, 12-15L/100km. Fara trafic mers prin oras relaxat, cel mai jos am obtinut 8L/100km. Mers sportiv oras gol, 10-14L/100km. Eu o tin tot timpul in modul individual, toate setarile pe normal dar motorul pe sport. Oricum nu conteaza mult la consum setarile, doar daca o tii pe eco si te limiteaza la 2k turatii (pe termen lung logica imi spune ca genereaza probleme mersul subturat), ba chiar am observat in anumite cazuri consum mai mare pe modul ECO decat pe Sport sau Comfort si sincer prefer sa platesc mai mult la pompa cu cateva zeci de lei la plin decat sa plang langa injectoare dupa un an de mers numai in oras. Incearca alte moduri, mergi o zi pe sport, mergi alta zi pe Comfort, mergi alta zi pe Individual si modifica-ti setarile cum iti place. Eu asa am facut si in oras + autostrada o tin pe Individual (+ reprize de sport cand vreau sa ma distrez si o pot face in siguranta). Oricum pentru ce poate masina si cat de mic e motorul + 4motion mi se pare un consum mai mult decat rezonabil.
    2 points
  7. La garantie cat mai repede, sa nu fie probleme mai grave, macar sa ai in istoric ca ai fost in service cu aceasta reclamatie si daca se intampla ceva serios sa nu poata comenta. Cand te intreaba ce reclami spui ca uneori mers neregulat, trepidatii, pentru ca ei nu pot scrie pe intrarea in service ca ai pus VCDS-ul, nu ca n-ar fi voie dar un client normal merge la service cand observa ceva, nu cand citeste erorile cu interfata.
    2 points
  8. Salutare: legat de problema cu pornirea lunga greoaie, atasez o filmare foarte tehnica de pe un Golf 7 2.0TDI care avea fix aceasta problema si se pare ca da, acel variator ax cu came este piesa buclucasa. Este explicata foarte pe inteles...atentie mai ales la minutele 6 si 12 plus dupa minutul 12.
    2 points
  9. Smd-urile au unghiul prea mare, de la distanta cred ca s-ar vedea doar o pata de lumina asemanatoare becului original,fara socluri nu cred ca ar da prea frumos. Acuma depinde fiecare cum isi doreste sa ilumineze, eu vreau sa se vada frumos ledurile, nu doar o pata de lumina,altfel nu ii vad rosti trecerii de la bec la led. In caz ca nu ii oke cu o sa incerc si alte leduri, variante... Pana la urma trebuie sa iasa calumea. Asta e pozitia momentan la un reglaj la intamplare,nu am montat stopul langa unul cu bec oem sa pot face reglajul la fel. Momentan am reglat sa se vada 3 faze de iluminare:pozitie, frana, ceata pe cercul de jos. Referitor la manere, acuma am citit mai atent si am inteles la ce te-ai referit. Da, acel plexiglas e oem de audi. Daca vrei iti pot lasa codul, vreo 35 lei bucata parca era. Nu mai stiu exact ca le-am luat de ceva vreme.
    1 point
  10. @motanelul - corect, acesta e bypass-ul, dar muncesti mai mult, mai bine isi ia un vcds cine face asta in mod regulat. @cogdao - ne-am potrivit la jante, am ales si eu acelasi model, astept gumele acum, sper sa ajunga cat mai curand.
    1 point
  11. https://www.motor1.com/news/306862/2019-skoda-kamiq-revealed/
    1 point
  12. Daca e la fel la talpa de contact cu masina merge. Probeaza-l la locul de ridicare pe masina si vezi daca se aseaza bine.
    1 point
  13. ai ceva curaj sa mergi cu masina in starea asta
    1 point
  14. Voi incerca pe cat posibil sa le protejej, cumpar anvelope cu protectie de borduri...partea diamantata, e lacuita cu un lac mai dur si rezistent. De borduri, voi parca la 1m de ele si voi incerca sa nu urc trotuare smd., am sa incerc de banii astia sa le protejez cat pot...vedem in toamna cum se vor prezenta! @cristi511 am promis ca intreb si vin cu codul de culoare....codul de la Poleneu' este Arg.1 (argintiu 1)....asa mii le-am vosit eu. Codul de culoare OEM este: 1Z2 (l-am gasit aici in josul paginii) https://www.original-felgen.com/3b7601025g1z2.html
    1 point
  15. @Al Bundy M-a ajutat pe mine cu inlocuirea. Furtunul l-am luat OE am dat pe el aprox. 110 RON in Noiembrie 2016 si se gaseste doar intregul traseu(de la rezervorul de lichid pana in spate la haion).
    1 point
  16. Imi cer scuze pt OT: La portbagajele Thule, mi se pare imposibil sa se deschida vertical. Le poti deschide doar in laterale. Acelasi lucru e valabil si la modelele mai ieftine. Probabil era o cutie de 20 ani, rupta, legate cu chingi. (mai vezi in trafic asa ceva, cutii legate cu chingi). Eu am si suport de skiuri, tot Thule, si cu toate ca cutia mea e de 460 Litri, e mai economic si confortabil (acustic si aerodinamic) sa mergi cu skiurile in cutie, decat cu ele prinse pe suport.
    1 point
  17. Astea sunt niște chinezării, dar bănuiesc ca își fac treaba. Eu am o trusa de la Tyco, arata atfel, costa altfel... Dar in principiu fac aceelasi lucru
    1 point
  18. @Manuel N. am schimbat etrierele si problema nu mai persista, testand acest lucru cu un drum la Iasi - B. Nu s-au incalzit deloc. AM pus TRW ca si etriere, placute de origine (199 Ron), iar discurile le-am pus anul trecut ATE. Problema etrierilor pare sa provina de la AutoHold - citez cine mi-a spus: "trebuie etriere noi. Defectul se datorează frânei electrice care cu autohold distruge din corpul interior al etrierului - indiferent ce schimbări faci va bloca mereu pistonasele in cămașă..așa că ..asta e solutia" Drumetii placute va doresc!
    1 point
  19. Inspirat de @MOTANUL, am iesit ieri la niste poze. Astept primavara sa o pot spala eu ?
    1 point
  20. La toate modelele pe care le am in portofoliu, butonul phone de pe volan acceseaza direct meniul de bluetooth. In schimb, butonul de comenzi vocale trece sunetul pe Mute. biggynr3 - nu este vorba de nicio codare aici. In momentul in care apesa butonul Phone pe can bus se trimite un cod. Acel cod este receptionat de catre sistemul de navigatie si interpretat asa cum a gandit producatorul. Acestuia cel mai usor ii este sa asigneze codul respectiv la functia bluetooth direct din firmware. De aici si imposibilitatea de a defini altfel functiile.
    1 point
  21. Da. Am uitat sa specific faptul ca montajul a fost facut la reprezentanta din Cluj (Compexit). Pompa de apa originala este in stare foarte buna nu are nici un pic de joc dar m-am gandit ca a tinut totusi 10 ani si este mai bine sa o schimb si sa stau linistit decat sa imi faca surprize cand ma astept mai putin. Daca faceam 135000km in 5 ani atunci probabil nu o schimbam odata cu distributia dar dupa 10 ani sansele sa se blocheze sunt mai mari.
    1 point
  22. G052171A2 pentru transmisia ta
    1 point
  23. Nu am mai avut rabdare si am trecut la jantele de vara.
    1 point
  24. Nu te lasi pana nu te intepenesti pe undeva ?! Am făcut cateva mocirle, dar ma încumet decat cu rotile de iarnă. Cu alea de vara sigur nu răzbat.
    1 point
  25. Haihui prin Grecia partea a 2a Avand experienta anilor anteriori, ne-am hotarat si anul acesta (2018) sa continuam hoinareala prin Elada. De data aceasta am ales Evia si Kefalonia, din pacate Kefalonia nu a fost confirmata si a trebuit, fortati de imprejurari sa schimbam locatia intr-un timp foarte scurt si binenteles cu alte costuri. Am ales intr-un final Corfu, desi mai fusesem acolo nu reusisem sa vizitam chiar toata insula. Deci destinatii principale au fost Evia si Corfu cate 7 nopti intre care am introdus 3 nopti la Atena in Pireu si 2 in Meteora, Am pornit la drum noaptea pe ora 23 din Bucuresti, la miezul noptii treceam deja vama Giurgiu, am ajuns la Shell-ul din drumul nostru (2-3 km) dupa vama am cumparat vinieta cu cardul de data aceasta ca sa nu mai aiba bulgaroaica scuze si sa ceara mai mult pe o luna si de aici drumul clasic spre Evia (Ruse, Plevna, Iblanita, Yana, Sofia centura, Blagoevgrad, Sandanski, Kulata, Thessaloniki, Katerini, Glyfa). Undeva in jurul pranzului am ajuns in Glyfa de unde am luat ferry spre Agiokambos, 30 euro, 4 adulti 1 copil si Carawellul si aproximativ 30 min mai tarziu debarcam, continund apoi drumul catre vila Sofia (aparth hotel) din Neos Pyrgos si deja in jurul orelor 13 eram acolo. Dupa ce ne-am instalat am purces la pas prin micul orasel sa cunoastem imprejurimile, am servit pranzul si apoi la plaja locala unde ne-am balacit pana seara. A 2 a zi dimineata dupa micul dejun am plecat spre Loutra Edipsou, o statiune Termala situata la aproximativ 15 km. O localitate faimoasă pentru tratament balnear încă din antichitate. Ceea ce face această faimă sunt cele 80 de izvoare de apă termală, bogate în fier, sulf, calciu, radon și magneziu, care apar la suprafață la temperaturi între 28-86 grade Celsius. Unele apar chiar pe coastă unde, în timp, s-au format mici bazinete, de forma unei vane, unde oamenii se așează și se lasă pătrunși de căldura apei termale si coboara ajungand sa incalzeasca apa marii cativa metri. Un orasel destul de aglomerat mai ales in wkd fiind vizitat inclusiv de catre greci, plaja fiind ingusta si impartita in 2 de o stanca calcaroasa pe care se scurge apa termala. A 3 a zi am hotarat sa mergem la plaja Psaropouli Vassilika undeva in nordul insulei la aproximativ 40 de km unde am poposit toata ziua. Plaja extrem de generoasa avand circa 4 km, cu pietricele si nisip si intrarea in mare foarte abrupta. In cea de a 4 a zi am mers la Pefki situat cam la 18 km pe coasta de nord a insulei fiind o combinatie frumoasa intre munte si mare cu plaja generoasa cu pietricele si nisip, ideala pentru familiile cu copii si avand din abundenta taverne, cafenele si magazinase. In cea de a 5 a zi am ales sa mergem in Kavos la o distanta de 40 km si sa luam o barcuta catre Arhipelagul Lichadonisia (cost 6 euro /pers), care este situat in nordul golfului Evian, in dreptul localitatii Kamena Vourla, aflata pe continent si al Capului Lichada din insula Evia. Cele 7 insule care formeaza arhipelagul sunt: Magnolia (cea mai mare), Strongyli, Mikri Strongyli, Steno, Vagia, Vorias si Limani. Micutele insule sunt foarte verzi, nu sunt locuite si nu exista pe ele nici un fel de animale periculoase, deci pot fi explorate in voie. Pe unele dintre ele exista micute plaje salbatice, iar pe doua insule mai mari (Magnolia si Mikri Strongyli) exista cate o plaja amenajata cu sezlonguri si umbrelute si cate un beach-bar. A 6 a zi am hotarat sa hoinarim mai mult (in acea zi am facut 108 km) si am vizitat Illia (un orasel mic pescaresc pe malul marii, apoi am zabovit putin in Rovies (o statiune recomandata seniorilor) si mai departe am ajuns in oraselul Limni, care este un mic oraș de coastă, frumos pe tot parcursul anului. Cu o arhitectura foarte interesanta fiind la poalele unui munte avand multe stradute inclinate si inguste. Faleza avand si un mic port, plina cu taverne cafenele si baruri. Dupa care am mers la o micuta plaja - Kohili, foarte populara in zona. Dupa ce ne-am racorit cateva ore aici, am plecat spre Drimonas waterfalls, o cascada situata pe raul Sipias undeva in muntele Xiron, chiar deasupra satului Rovies. Dupa un drum cu multe serpentine ajungem la parcarea locatiei unde este un mic magazin si pormim pe jos pe un traseu pietruit urcand si coborand pentru a ajunge la cascada printre verdeața luxuriantă ce oferă umbra racoroasa pe tot parcursul drumetiei, pe traseu gasindu-se si un loc de joaca si o zona de picnic. In ziua a 7 a am mers la plaja Agia Anna vizitand si satul cu acelasi nume cam la 50 km, cocoțat pe o colină stancoasă cu vederi uimitoare spre mare și plaja argintată a locului. Micul sat din nordul insulei, respectă cu sfințenie tradițiile grecești începand cu ale sale case albe cu acoperișuri din țiglă și pană la obiceiurile culturale. A venit si momentul despartirii de aceasta frumoasa insula, dupa ce ne-am luat la revedere de la gazdele noastre am pornit catre Atena, avand cazare la Feevos hotel din Pireu. In zilele cat am stat in Atena am vizitat Acropole, Dealul Likavitos si Fillopappou, celebra piata Monastiraki si cartierul Plaka, nici nu am simtit cand a trecut timpul in Atena. Asadar am plecat mai departe in calatoria noastra spre Kalambaka cazandu-ne la Pineas hotel. Asezat intr-un loc aerisit si spatios cu o parcare generoasa si o piscina splendida unde ne-am racorit dupa lungul drum facut. In ziua urmatoare am vizitat meteora si oraselul Kalambaka unde am si servit cina. Dimineata urmatoare am pornit spre Iougumenita unde ne-am imbarcat spre Kerkira Corfu. Dupa aproximativ o ora de navigat am debarcat in port si mai departe spre destinatia finala Paleokastritsa, vila Irida. Aici ne astepta o surpriza neplacuta, nimic din prezentare nu corespundea cu realitatea, cu exeptia piscinei. O vila cu zece camere gen garsoniere si doar 2 locuri de parcare impropriu amenajate, plin de viespi si soparle, asa ca nu prea ststeam mult acolo, plecam dimineata si veneam seara, asa ca dupa cazare am plecat la plimbare prin statiune. In ziua urmatoare am fost la plaja Sidari unde este si Canal de Amor, mergand 22 de km, o plaja generoasa cu nisip fin si intrare lina in mare ideala pentru familiile cu copii. A 3 a zi am hotarat sa meregem la Glyfada, 20 de km, se spune ca este cea mai frumoasa plaja din Corfu, apreciata pentru nisipul fin si apa turcoaz, intrarea in mare fiind lina. Dupa amiaza am plecat sa vizitam satul Pelekas, un mic sat traditional si pitoresc cocotat pe un deal stancos. In centru se afla o bisesrica foarte veche inconjurata stradute pietonale inguste si in panta. Cateva taverne ce servesc preparate traditionale si 2-3 magazinase cu suveniruri. Am si cinat la una din taverne la care am vazut un berbec la protap si bineinteles ca nu am rezistat tentatiei. In cea de-a 4 a zi am mers la Dasia, 15 km un oras destul de mare plin de hoteluri, magazine si taverne. Plaja destul de ingusta si lunga de circa 2 km plina de pietre cu intrarea lina in mare. Seara am mers in Corfu Town 23 km, la celebrul bazar si pentru a servi cina la una din numeroasele taverne din centru. Ziua 5 am ales sa mergem la plaja Agios Georgis la 15 km, avand nisip fin si destul de mare ca intindere si nu foarte aglomerata si de aceea aflandu-se in topul preferintelor noaste. In cea de a 6 a zi am mers la statiunea Ermones la 16 km, o plaja situata intr-un mic golf cuibarit intre dealuri cu o panorama spectaculoasa, plaja avand nisip fin si prea mare. Un loc ideal pentru snorkeling. A 7 a si ultima zi a periplului nostru prin Corfu ne-am dus la Agio Gordis la 65 km, statiunea este o oaza de verdeata cu nisip foarte fin si intrare lina in mare si destul de aglomerarta plina de taverne si marketuri. In dimineata urmatoare directia Kerkira pentru a ne imbarca pe ferry catre Iougumenitsta si de aici drumul clasic pe egnatia odos catre Bulgaria, mai departe drumul plictisitor din Bulgaria spre plaiurile noastre, ajungand undeva la miezul noptii in Bucuresti.
    1 point
  26. Totusi vorbim de un test facut de o revista nemteasca si una din cele cunoscute ca fin destul de partinitoare la acordarea punctelor .
    1 point
  27. Poimaine sunt 6 luni de cand am curatat si schimbat radiatorul de la EGR... in continuare nicio problema pana azi, si nici nu da semne. Sper sa ramana la fel.
    1 point
  28. Pe principiul că un Tiguan frumos e de fapt un Kodiaq ?
    1 point
  29. Domnu!!! Te asteapta scaunele astea
    1 point
  30. Buna masina VW Passat B8 Variant: - 8000km: inlocuit frane pe spate - se blocasera si s-au stricat, probabil o problema de la Auto Hold; - 16000km: inlocuit claxonul pe inalte; - Dupa revizia la acoperisul panoramic, facuta la Midocar, mi se pare ca trapa nu mai merge cum trebuie. A adus-o la Serpico pt. verificari; - 20000km: s-a stricat motorasul care pliaza oglina soferului. In timp ce scriu este inlocuit pe garantie; Alte defecte: - Volanul deja prezinta urme de uzura pe partea superioara, mici, dar totusi, nu e asa uzata masina (12000 km, cand au aparut); - Actionarea cu impuls de la geamul soferului nu a functionat cateva zile. Specialistii VW au venit cu explicatii legate de praf si de resetarea memoriei in computer; - Emblema spate, a murit o zi, a inviat a 2a zi, singura. Concret, nu mai se ridica pe pozitie camera video pe spate iar cand apasam pe emblema nu se mai deschidea portbagajul, hayonul functionand doar din telecomanda sau butonul de pe usa. A 2-a zi si-a revenit si de atunci n-a mai facut probleme; - Sistemul audio premium Dynaudio, dupa ce functioneaza la volum maxim 15-30 de minute, mi se pare ca incepe sa se auda mai incet, cam la 75%. Ori are si ala o problema, ori mi se infunda urechile... Deocamdata, atat, dar urmeaza sa ajung si la 40000 km, si la 100000km, etc... astept cu interes financiar deosebit sa vad ce mai pica. Probabil incalzirea din scaune si/sau parbriz, actionarea electrica a hayonului, ceva LED-uri din sistemul de semnalizare al masini, ceva pe la navigatie sau mufa USB, sau de ce nu, ceva din sistemul de climatizare.
    1 point
  31. Nu inteleg de ce moderatorul mi-a sters postul. Eu am spus "esti sigur ca ai spalatoare faruri?" Nu toata lumea care are faruri cu LED, are si spalatoare. In configurator este optiunea faruri LED= 981 Euro, apoi suplimentar daca vrei dar nu esti obligat, Instalatie spalare faruri = 340Euro. Asta la o masina noua. Sa nu mai vorbim daca ai luat-o second hand, eventual lovita si reparata fara sa mai puna spalatoarele.
    1 point
  32. Da da...? cum sa nu... Multumesc lui Laur pentru pont si lui @redline1619 pentru finalizarea tranzactiei Deocamdata trebuie sa ma interesez ce presupune montarea lui...de fapt nu montarea ma incurca...ci faptul daca trebuie sa umblu iar la soft Kit-ul nu este nou dar fierul/aluminiul este in stare foarte buna.... Din pacate proprietarul sau montatorul nu a fost foarte tipicar si a ciumpavit cam urat furtunele de silicon dar alea sunt ieftine...daca nu imi plac cum vor arata pe masina iau altele noi... Ce sa mai zic...a venit Mosu si la mine...
    1 point
  33. Intre timp s-a mai facut cate ceva -rabatare oglinzi din telecomanda si butonul oem. Zilele astea o sa schimb oglinzile cu unele care au rabatare electrica, puddle lights, semnalizare. -maxidot -ax came, tachetii, cuzineti -lumini ambientale la care lucrez acum
    1 point
  34. I-am mai miscat putin rotile...sa nu se simta abandonata...:)) Noutati nu prea sunt...abia am timp sa mai merg cu ea... Din fericire am scapat de apa...au fost ploile acelea si nu a intrat nici o picatura Cu prima ocazie o sa ii leg incalzirea si nu stiu daca sa continui cu proiectele si investitiile... Ma tot gandesc daca nu cumva ar fi cazul sa nu o mai tin captiva si sa o las sa isi faca viata alaturi de altcineva care ii poate oferi km mai multi...
    1 point
  35. Buna seara continui acest subiect cu urmatoarele precizari,pentru montara unui panou climatronic galf 6 pe golf 5 trebuie sa indepliniti urmatoarele cerinte: 1.Masina trebuie sa fie produsa dupa Mai 2007 2. Can Gateway trebuie sa fie de la litera L in sus 3.Pentru a tine minte ultima setare a climatronicului se trece pin 16 in locul pinului 20 (se scoate pin 16,se taie pinul dupa care se taie fir pin 20 si se leaga firul de la pinul 16 in locul firului de la pin 20,fir pin 20 se izoleaza si ramane asa) Pin 16 =+Baterie Pin 20=+Contact 4.Dupa montarea panoului se face adaptarea pentru ca sa fie recunoscut sa nu avem erori. Se face Basic Setting Adapt flap end stops Necessary when flap motors are replaced -or- when a self check needs to be performed for self diagnosis of faulty motors. [Select] [08 - Heating/Air Conditioning] [Basic Settings - 04] Select "Adapt flap end stops" from the drop-down list [Go!] The basic setting takes approximately 20 seconds. Finished Correctly should be displayed [Stop] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] AC Compressor First Run-In Necessary when the Climatronic control module (J255) is replaced. "AC Compressor First Run-In" Steps: Start engine and allow it to Idle. Adapt flap end stops as described above. [Basic Settings - 04] Select "Compressor Run In; Automatic Start" from the drop-down list. [Go!] It will show completed, but wait 120 sec (2 Min) and observe the flashing A/C button light on the HVAC panel. After the Basic Settings has completed, the A/C light will quit flashing and the fault code will clear. [Stop] Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change "Driving time for compressor run in" from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the entire procedure.
    1 point
  36. oare este conectata la senzorul de ploaie ?
    1 point
  37. Motivul pt care stopul de pe haion sta aprins este mufa albastra din spate prizei din portbagaj. Nu pot atasa poza.
    1 point
  38. Al Bundy merg citite si alea, dar trebuie sa ai cheie valida altfel trebuie desfacute si puse in service mode. florin r. Singura diferenta daca ai si cheile este ca te scapa de le desfacut si pus in service mod. Daca vrei sa adaptezi bordul+ cheile lui pe motorul tau nu poti decat daca copiezi anumite info din bord in motor(reprezentanta nu iti poate face asta) sau daca ii faci immo off la motor. Ca sa iti faci o idee cum functioneaza sistemul, intre bord, motor si cheie este un cod care trebuie sa fie la fel in toate 3(sa-i zicem cod1), apoi intre motor si bord pe langa primul cod mai este un al doilea cod care trebuie sa fie identic si in bord si motor(cod2). Pentru autentificarea cheii pe langa primul cod mai este un cod fix care trebuie sa fie la fel in bord si cheie(cod3 care nu are legatura cu motoru, e folosit doar pt autentificarea cheii). Tu daca pui bordu pereche cu cheile, ai motor cu cod1 si cod2, iar bordul are cod1' si cod2' diferit de al motorului, daca le pui la fel in motor le-ai adaptat. Cipurile masini au cod2 si cod 3 blocate si nu pot fi modificate, deci iti ramane sa le pui in bordul "nou". La reprezentanta cand se face adaptarea online , se descarca din servere cod1 sau cod2 dupa caz in componenta care trebuie adaptata(de aia ii zice sistem cu download. Pt fiecare VIN este o baza de date cu cod1 si 2, cand se cere un nou id, se genereaza alte coduri (cheile si componentele comandate au deja codurile noi scrise in ele) iar codurile vechi se inlocuiesc in baza de date cu cele noi. De aceea am zis ca e mai complicat pt ca sunt cazuri cand serveru da respins la procedura de adaptare si te pune sa comanzi alt set sau daca reprezentanta iti comanda alt set si nu are rabdare si iti mai comanda alt set , cand ajunge primul , il pun pe masina si vor sa faca adaptarea in servere sunt informatiile de la set nr 2 comandat.
    1 point
  39. Inteleg ca eu sunt proprietarul de Tiguan vizat, si ma bucur ca sunt varii opinii pe forum, dar nu m-as grabi sa le epuizez pe toate, sa ne ramana cateva si cand ne-om vedea la vreo întâlnire. ? Mașinile sunt in mare parte la fel, tehnica este a celor de la vw, care le-au permis altora sa o foloseasca doar ca sa vândă mai mult la costuri mai reduse, decat sa isi faca skoda propriile motoare si cutii. Repet, diferentele intre ele sunt de natura pur subiectiva iar kodiak are minusurile lui. Cert este ca am condus kodiak DSG 4x4 de 190cp si m-a nemultumit din diverse motive, dar prefer sa nu le pomenesc aici din respect pentru cei care l-au cumpărat. @yankincluded! Asta nu inseamna ca nu am vazut o parte din ele si daca mergeam mai mult de 30 de minute sigur vedeam si altele. Ma amuză in schimb, cand cineva evidențiază la Allspace defecte pe care eu le-am adus la suprafață (eu le-am scris doar din mandrie, ca sa laud vw, evident!). Chiar m-am amuzat! Acele "defecte" de pe Allspace sunt constatate în luni de zile de utilizare. Ar fi fost bine ca cei cu kodiace nu doar să emită o confirmare a cumpărării, "dom'le, e perfecta, este peste vw, dar sunt altii rai care ne taie injust la scor" cand eu m-am convins cu ochii mei ca are lipsuri. Probabil asta nu are deloc legatura cu mândria kodiaciștilor. Macar eu le-am prezentat pe ale mele pe topicul meu, puteti sa faceti la fel daca va lasa inima. Si sa nu imi spuneti ca nu exista. Dacă ne păstrăm in acelasi trend, probabil ca in curând o sa vad opinii că noul kodiak RS este inovator ca are un NOU motor biturbo diferit de cel al VW desi motorul e pe piață de aproape 4 ani. Yupee! @yank Te rog sa recitesti sa vezi ca nu am pomenit de low-cost pe undeva, ba chiar incerc sa fiu echidistant si sa nu aduc ofense nimănui. Si chiar nu as putea vorbi de pret redus la un Kodiak style de 190cp la 41k euro. ? In concluzie, apreciez replicile fine, dar nu si cand unii lovesc cu bocancii fara rost... Cu scuzele de rigoare si cu permisiunea dvs ma dezabonez de la acest topic. Las "ownerii" de kodiak sa se complimenteze intre ei.
    0 points
  40. "vibreaza-masina-la-ralanti" un motiv de care sa tinem seama. explicit onn topic 0.40 min
    -1 points
  41. hai nu fi pesimist... eu sunt la 110.000km si sunt ok, nu am defecte de reprosat... sau or fi unele mici, mici dar per total sunt multumit...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!