Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.02.2019 în toate secţiunile

  1. Breaking News... Azi am ridicat jantele BBS RS800 de Passat W8....ma jur pe carne si mici ca arata bestial de bine. Promit ca pana imi vin anvelopele Hankook DOT 2019 dorm cu ele in pat....
    7 points
  2. Duminica de relaxare cand cauti cu gps-ul distanța cea mai scurtă dintre 2 repere ?
    6 points
  3. Masina a ramas actuala si relevanta in contextul de piata actual. La kilometrii astia nu merita sa o dai... E prea buna ptr piata second de la noi din tara si e greu sa scoti pretul corect ptr masina...
    4 points
  4. Nu am mai avut rabdare si am trecut la jantele de vara.
    4 points
  5. Leasing? Ce e acela? Suntem stăpâni pe situație ? Kodi nu pățește nimic pe astfel de trasee intrucât este manevrată cu responsabilitate. Cu băița de după este ca nouă (mai puțin cromul) ?
    4 points
  6. Dupa aproape 3 luni de privit intercoolerul pe un raft nu am mai rezistat si ieri l-am pus pe masina... Desi la prima vedere pare o operatiune simpla...tin sa va anunt ca nu e ceea ce pare... Eram oarecum antrenat si aveam temele facute ,facand multe exercitii cu intercooler-ul oem de cand am masina...dar din pacate tot mi-a dat mici batai de cap... Montajul este 90% gata...masina este functionala...am mers cu ea...dar cei 10% consta in piese care mi-au ramas in plus Sa inceapa povestea... Am plecat la treaba cu gandul ca totul se potriveste la fix...ca deh...e facut de Darkside...nu de nea gica in garaj si stiu aia ce fac...(stiu pe dreaq) Am inceput cu inceputul...demontat bara...far...scut...si intercooler-ul plus tubulatura veche... Asta a fost partea simpla...dupa care am pus noul intercooler pe pozitie.... Prima "problema"...nu prea vine pe gauri....dar l-am rezolvat eu cu niste distantieri...tras putin de urechiuse...si lam pus pe pozitie... Dupa ce l-am fixat pe pozitie am inceput sa plec spre turbo cu tubulatura...reductii etc... Tipicar si cu multa rabdare de fel...dupa foarte multe incercari ,rotiri si pozitii....am reusit sa ii gasesc pozitia ideala... Bucuros ca am reusit...am vrut sa pun totul la partea de jos urmand sa o las pe roti si sa lucrez pe sus in contunuare... Nici acum nu stiu de unde am avut inspiratia ,inainte de a monta totul la loc...sa las masina pe roti si sa virez stanga sa vad cum se comporta... in momentul ala a inceput distractia... Roata lovea direct in tubulatura... M-am blocat...am zis gata...punem inapoi piesele vechi Am ridicat din nou masina pe capre...si am inceput sa caut variante...dar de data asta am incercat alta abordare...am dat si laterala de scut jos...si am sucit/invartit tubulatra pana i-am gasit o pozitie in care sa nu atinga nimic... intr-un final am reusit sa asamblez totul (mai putin scutul) si am plecat cu ea acasa...facaundu-se destul de tarziu... Desi credeam ca am scapat oarecum...distractia inca mai avea planuri cu mine...in sensul ca in momentul in care facea presiune....se activa un sunet ca de vuvuzea... Cum o calcam...cum suna vuvuzeaua... Din fericire am descoperit repede de unde provine si sper sa rezolv la fel de repede cu un alt colier... Urmeaza sa imi fac timp si sa vad ce reusesc sa fac cu scutul...cum il decupez astfel incat sa il pot pune pentru ca as vrea totusi sa il pun inapoi... Dupa mult citit...urmeaza poze Drumuri bune...si va urma
    3 points
  7. Inspirat de @MOTANUL, am iesit ieri la niste poze. Astept primavara sa o pot spala eu ?
    2 points
  8. O panorama de la 2500 metri și doua poze cu mașina spălată de sarea de pe drum, arată bine la aproape 6 ani ? trebuie sa ii fac un detaling de ziua ei.
    2 points
  9. @F l o r i n M-ai facut sa ma uit iar la filme si abea acum realizez daca au facut fata in conditiile alea chiar mi-ai dat mai multa incredere in ele. @grp Ma dai de gol Legat de viteza o sa fii uimit ca nu am pierdut , o sa revin cu dovezile dupa ce le pun . Iar legat de anvelopele tale , nu e niciodata prea tarziu , esti la un click distanta de OLX.
    2 points
  10. Salutare tuturor, Dupa o lunga perioada in care am stat sub anonimat si citeam topicurile voastre am decis sa va prezint si eu masina pe care o conduc. Detin un Passat B5.5 Highline fabricat in 2004, 1.8T AWT, pe care il am de aproape 2 ani. Masina cred ca are aproape toate doatarile pe care le putea avea in perioada respectiva (din ce stiu doar incalzire in parbriz si 4motion mai putea avea) o lista scurta ar fi: -Maxidot, -Incalzire in scaune si bancheta, -duze parbriz incalzite, -BI-xenon, -Trapa, -Navigatie MFD -Are chiar si un suport pentru schiuri prin cotiera spate si carlig de remorcare oem. Cum am adus masina acasa in saptamana respectiva pana sa fac rar-ul m-am apucat de o revizie generala in care am schimbat (Distributie, pompa apa, toate lichidele si filtrele, discuri si placute spate, etc) Acestea sunt primele poze facute cand am adus-o acasa: Pana acum pot zice ca sunt multumit consumul pe care il am este intre 10 si 13 in Bucuresti si undeva intre 7 si 8 la drum lung. Cel mai mic consum pe care l-am avut a fost 6.3 pe DN. O sa urmeze si alte postari cu diferite stadii pana la ziua actuala.
    1 point
  11. Împingi pe unde e mai mica și iese pe unde e mai mare
    1 point
  12. Este cât se poate de normal. Este setată o valoare maximă pentru cantitatea de funingine și dacă nu se întrunesc condițiile, în special de temperatură, atunci ești avertizat să ieși la drum pentru a favoriza regenerarea. La vară va fi mai ușor, vei putea avea regenerari chiar și în ambuteiaje dar când sunt temperaturi scăzute te poți aștepta oricând să reapară martorii. Și încă ceva, dacă regenerarea a avut loc, nu mai are sens să ieși pe autostradă pentru că următoarea va avea loc când cantitatea de funingine se va apropia de valoarea setată (nu știu la tine dar de obicei este 24 grame). Ar fi bine să îți iei un dispozitiv obd prin care cu ajutorul unei aplicații pe telefon poți monitoriza parametrii dpf-ului. Vei vedea că regenerarile depind foarte mult de consum și modul în care conduci, că unele motorine ajută să obții regenerari mai rare spre deosebire de altele etc etc. @Gelu Este normal să ai valori mari la injectoare în timpul regenerarilor deoarece este injectata o cantitate suplimentară de motorină pentru a crește temperatura gazelor de evacuare. Același fenomen îl vei observa și în timpul pornirilor la rece, de data asta se injectează suplimentar carburant pentru a menține turația motorului (ceva în genul șocului tras la Dacie).
    1 point
  13. B7 nu stochează km în ECU, la edc 17 Este ok valoarea afișată pe cutie, le stocheaza diferit, de aici diferenta
    1 point
  14. Kit standard pentru începători Nu fi amărât și eu am aceeași problema , a mea a trecut de la Tigra la G6 Variant
    1 point
  15. Tu o sa dai km înainte nu înapoi că sa o vinzi că nu te crede lumea LOL
    1 point
  16. Cred ca este un sfat logic si corect, sunt chiar putine G7 HL DSG cu piele si xenon ++ la vanzare si ai nostri cauta sh ieftin nu dotate, pe mobile pretul este mai bun dar e aproape imposibil sa o vand in Germania. Dar ce sa fac daca nu fac drumuri lungi, nu reusesc sa fac 15000 pe an si am fost si in Grecia de 2 ori si in Bulgaria de vreo 6 ori si de 2 ori in Austria, plus 1 data in Germania, chiar in primul an.
    1 point
  17. Lasa ca ai luat masina asta fiind constie t ca e de “sacrificiu”, asa e la inceput. Cu putina grija o faci ca noua dupa ce se obisnuieste cu ea
    1 point
  18. G052171A2 pentru transmisia ta
    1 point
  19. Salut, am fost eu cu trapa la PBV pe vreo 20 Decembrie si a durat o zi lucrarea. N Nu am remarcat nici un zgomot suparator dupa. As zice ca nu are legatura, dar prin ianuarie am avut o problema cu parbrizul. Am scris aici
    1 point
  20. Fain rau ca o folosesti pentru ce a fost gandita !! Sa incerci totusi niste anvelope mai inclinate spre offroad daca mai ai de gand sa iesi cu ea cum ai iesit pana acum ..fac diferenta cand ai nevoie de "un pic mai mult " ala !! inca o data FELICITARI ca o folosesti la capacitate maxima si eu sunt de aceea conceptie...o folosesc de toti banii
    1 point
  21. Inca un weekend cu vreme frumoasa (chiar spre 18-19 grade ) , asa ca am profitat si am iesit la un offroad usor ( mai mult trail run decat offroad ) , descoperit cateva zone frumoase ...picture heavy iar random defender , gasit in mijlocul pustietatii Iar duminica , toate masinile au fost rasfatate .....curatare interior exterior
    1 point
  22. Exista spray vaselina exact cum a zis si @Ebi la schimbatul rotilor se poate gresa fara demontarea bratelor https://www.dedeman.ro/ro/spray-silicon-universal-vaselina-300-ml/p/1011887
    1 point
  23. frumos Passat cu o motorizare foarte misto, sa te bucuri de ea si s-o tii cel putin la fel de intretinuta ca si pana acum, arata super masina! H&R am avut si eu puse pe B5.5 W8 si a coborat-o unde trebuie, ca si handling improvement a fost super insa putin cam joasa(la speed-bumps) totusi si cam rigida, cred ca Eibach erau mai ok pentru drumurile de la noi, sper sa fie altfel la tine :).
    1 point
  24. La mine consumul exclusiv oras este de 10l/100km... Drumul Taberei - centru zilnic. Dimineata la 07.00 si intoarcere la 17.00. Mers regulamentar in coloana... nu stiu cum scot altii 8l/100km dar nici nu mi bat capul.
    1 point
  25. Distractie si voie buna! Felicitari dar nu te supara ca intreb e in leasing operational luata? Nu ti-e mila deloc vad...?
    1 point
  26. 1 point
  27. Salutari, am vesti bune. Dupa inca cateva mail-uri, am fost rechamat pentru verificari suplimentare pe data de 20 februarie dimineata. Au acceptat ca o exceptie inlocuirea lui pe garantie, iar in seara aceasta (22 februarie) am ridicat masina cu parbrizul nou. De data aceasta, mi-au oferit si un raspuns in scris "fisurile sau spargerile pe geamul exterior se presupune ca au fost cauzate de o forta externa. Din acest motiv, in principiu nu se fac decontari in termenul de garantie. Cu atat mai mult, in cazul dumnevoastra fisura este pornita din zona sub stergator parbriz stanga, pe folia exterioara. In zona respectiva s-au gasit mai multe puncte de contact, ce pot cauza tensiuni interne in parbriz." Atata eu, cat si alti prieteni ce i-am rugat sa isi dea cu parerea, nu am vazut alte ciupituri la parbriz, dar e bine ca s-a rezolvat.
    1 point
  28. Profit de ocazie si mai urc un mic update si o poza cu toaregul . Schimbat toate butoanele interioare...VAG-urile din perioada aia sunt recunoscute ca se cojesc , s-a rezolvat prin inlocuire . Toate lichidele voi incerca sa le schimb la sfarsit de saptmana (am luat deja altele , inclusiv la automata ) . Golful a stat pe bara 2 saptamani(sotia a fost plecata si eu nu am avut cand sa mai merg si cu golful ) ...inainte de a intra la garaj a beneficat de un detailing si o ceara de protectie. Ca idee....imi place de ma c*c pe mine Touaregul , ma vad alegand masina asta in detrimentul celorlalte de fiecare data ! Este un swiss army knife ! Deja ma uit la modelul urmator si la Cayenne turbo ! Este o masina foarte faina ..poate si faptul ca dragostea de offroad mi-a fost reactivata ( am avut vitara si inca mai am un wrangler in tara ) dar un touareg este muult mai versatil si nu se compara cu cele 2 la confort . Tocmai datorita ca imi place masina asta ii fac un schimb fresh de lichide..nu stiu neaparat daca avea nevoie (conform istoric NU avea nevoie ) .
    1 point
  29. Am revenit si cu pozele cu interiorul: Bonus si una din compartimentul motor:
    1 point
  30. Solutia este alarma cu pornire motor Viper sau Pandora ( sau pornire motor Viper cu raza de actiune relativ mica), la care se modifica setarile pe retention si activa canale auxiliare. Pandora e dedicata si webasto. Asta implica ca la parasirea masinii sa activezi incalzirea scaune. Daca ai uitat ceva si ai deschis o usa s-a dus setarea.... Eu nu am avut clienti care sa se planga de frig cu webasto si de cele cateva minute cat au asteptat incalzirea in scaun,....., clientii se plang de lipsa ventilatiei la majoritatea scaunelor sport vw, audi si eficacitatea ei la cele standard cand exista. Asta in cazul scaunelor de piele , la textil nu se pune problema.... Comoditatea de a apasa pe buton are solutii dar costul este de la 2500 la 3500 lei, desigur si alte avantaje... Considerentele de mai sus au mai multe justificari tehnice , plecand de la banala lege a lui Ohm, avand in vedere ca rezistentele de incalzire moderne sunt carbon cu rezistenta interna minima ( 2-4 ohmi pe element), sunt in paralel pe modul, la scaune sport exista si pe laterale, deci ajungem pe la 1-2ohmi pe scaun). Las placerea initiatorului intrebarii sa calculeze timpul in care tensiunea baterii scade sub cea setata pentru pornire webasto ( de regula 11, 7 v). Passat B7 este un caz fericit cu 2 baterii, dar cei 75Ah din spate se vor "topi" rapid limitand semnificativ functionarea webasto. Din ratiuni deja stiute , VAG nu se dezminte la solutii ieftine, releu 2-nd baterry este o ieftineala nu este un separator serios care sa nu influenteze bateriile datorita rezistentelor interne diferite ,gradului de incarcare si gradului de uzura . In al doilea rand , incalzirile in scaun nu sunt niste chestii super safe , cred ca am vazut suficiente cazuri si am pus poze pe forum cu iminente incendii din cauza defectelor de fabricatie ale rezistentelor OEM! E drept ca unele au fost putin "ajutate" , multe cazuri de defecte se pot intampla de la spalatorie cu cei care infing genunchiul in mijlocul scaunului sa stearga parbrizul si unele la care utilizatorii au optat la scaune sport si poponetzul lor revasa peste faldurile laterale dar si masini noi la care inca mirosea a nou in interior ( era sa scriu mirosea " a chinezesc " ca orice electrocasnic nou la prima folosire). De aceea este pe linie 15, sa fii in masina si cu fundul pe ea! Personal evit conectarea ei la pornirile de motor, desi ar fi recomandat, Viper are cicluri de cate 12 minute de activare, la un CR, fara webasto doar ce se simte din cauza auxiliar heating electric o boare de caldura. Daca la temperaturi cu minus se seteaza timpi mai mari nu as vrea dintr-un ghinion sa spuna cineva ca i-a luat foc masina de la pornire cand ar putea sa fie de la "marea calitate" a incalzirii. Tehnic exista solutie de pornit incalzirea in scaune la pornire webasto fara alarma , dar e doar de bifat ca se poate face, in realitare ar fi o prostie.
    1 point
  31. da, apesi si butonul de incalzire scaun. ? acum, serios... din pacate, nu.
    1 point
  32. Verifica pompa de presiune, s-ar putea sa ai o surpriza
    1 point
  33. Salutare, pentru imi plac calatoriile o sa incerc sa povestesc cateva din ele pe care le-am petrecut impreuna cu familia si Carawellul, denumite de noi mini tururi. Cand am inceput sa cautam destinatii pentru concediu aveam deja in cap idea de a face un mini tur, asa ca ne-am pus pe cautat si dupa ce am citit pe afa cam tot ce ma interesa despre locatiile alese am purces la targul de turism sa vedem ce gasim. Am ales Zakinthos si Lefkada, 2 sejururi a cate 7 nopti aproape legate, diferenta de o zi intre ele. Mai departe am inceput sa cautam cazare intermediara pentru dus si asa am hotarat sa fie Meteora, unde am poposit o zi si o noapte la un kamping si a 2 a noapte la o pensiune din Kastraki apoi intermediara dintre sejururi si am ales un kamping din Lefkada, unde am stat tot asa o zi si o noapte si apoi intermediara de la intoarcere. Am ales Sidirokastro la Agnatio hotel. Drumul clasic catre Meteore, Bucuresti - Ruse - Sofia - Salonic - Meteora. La Meteora am inoptat prima noapte la Kamping Vrachos Kastraki. Foarte bine organizat, avea chiar si piscina, cost 24 euro, masina si noi 3. A 2 a zi am vizitat manastirile, (din cele 21 de manastiri care existau in trecut pe stancile de la Meteora, astazi sunt vizitabile doar 6 din ele, 15 sunt nelocuite, unele in ruina, programul de vizitare fiind intre orele 9-13 si 15-18) am admirat privelistea de la inaltimea Meteorelor si pre dupa masa ne-am retras la al 2 lea loc de cazare si anume pensiunea Guest House Patavalis care se afla chiar la poalele Meteorelor. Cu un aer rustic si o vedere splendida de pe terasa catre stanci si un mic dejun copios hand made. Si pentru ca nu mai aveam ce face inca o zi la Meteora am hotarat sa plecam mai devreme cu o zi, asa ca ne-am pus in miscare catre Kilini si am poposit in kamping Melissa din apropierea portului, situat chiar pe malul marii, avand plaja personala Un kamping deosebit de organizat, cu market, taverna, beach bar, camere speciale cu frigidere, pentru gatit cu aragazuri si chiuvete. Fiecare loc dispunea de curent electric, apa si iluminat, dusuri si toalete dotate cu produse de igiena, toate astea in pretul de 25 de euro. Aici am lenevit ce a mai ramas din zi pe plaja kampingului, seara am cinat la taverna savurand un pahar de vin local la apusul soarelui. In dimineata urmatoare am pornit catre port, ne-am imbarcat pe ferry catre Zakinthos. Costul feriboatului a fost 93,5 euro masina, 2 adulti si un copil. Ajunsi pe insula am pornit hotel - Two Brothers Studios situat in Kalamaki. O dezamagire din punctul nostru de vedere, parca simteam o discriminare fata de romani, Englezi, polonezi, italienii care erau cazati acolo aveau camerele cu vedere mai buna decat ale romanilor. Nu avea parcare amenajata, trebuia sa te descurci, camera urat mirositoare cu iz de mucegai. Vazand conditiile nu tocmai bune, incercam sa stam cat mai putin acolo si ne plimbam cat de mult puteam. Am vizitat in fiecare zi cel putin cate o plaja si anume: Dafni, Xygia, Porto Vromi, Gerekas, Porto Amiro, Bana Beach, Alikanas, Kalamaki. Am fost si in croaziera pana la Navajo si Blue Caves, pe care am platit 40 de euro toti 3. Intr-una din zile am vizitat Navajo de sus de pe stanci. Dupa 8 zile petrecute in Zakinthos am plecat spre Lefkada si dupa un drum aproximativ de 275 de km am ajuns in kamping Kariotes situat langa capitala insulei. Un kamping cochet utilat cu de toate inclusiv piscina, populat in special de amatori de wind surf. Costul sederii aici s-a ridicat la suma de 21 euro maisna si noi 3. Ziua urmatoare am plecat spre hotel Tropicana Inn situat in Perigiali. Un hotel ocupat in totalitate de romani. Ca si in cealalta insula si aici am vizitat zilnic mai multe plaje cum ar fi: Gialos, Nidrti, Vasiliki, Katishma, Agio Nikitas, iar una din zile am ocupat-o cu o croaziera la Chefalonia unde am vizitat portul Fiskardo, Porto Katsiki, Ithaca costul fiind de 50 euro toti 3. Un obiectiv frumos de vizitat este cascada Dimosari situata la aproximativ 10 km de Nidri, din punctul unde am parcat incepe o plimbare pe drum de munte, la adăpost de soarele arzător, încheiată cu o baie într-o apă rece sloi, este cum nu se poate mai potrivită pentru a completa un sejur dominat de albastrul ireal al Mării Ionice. Dintre toate plajele as recomanda Agio Nikitas, care are o plaje cu nisip si cateva stanci aproape de mal de pe care poti face sarituri. Despartindu-ne de Lefkada am pornit catre casa oprindu-ne in Sidirocastro la Agnatio Hotel situat la granita dintre Macedonia si Bulgaria. Un hotel amenajat extrem de frumos, aerisit cu piscina si bar. Mic dejun foarte bogat si diversificat, un hotel recomandat pentru tranzit fiind in apropierea autostrazii. De aici ramanandu-ne doar drumul plictisitor prin Bulgaria catre Giurgiu.
    1 point
  34. Cum s-au descurcat geamurile pe gheata aia? Au coborat din prima sa poti deschide usa sau a trebuit sa dai cu ceva solutii sa poti intra in masina?
    1 point
  35. Ajutat de colegul @Boditza, căruia ii Multumesc pe aceasta cale am reusit: 1. Update la ultima lersiune K0821 2. Activare online services Din nefericire am următoarea problema: cand am sim in mmi telefonul conectat pe bluetooth nu mai poate fi folosit in modul handsfree numai in a2dp, lucru evident deranjant. Urmeaza sa fac update la hărțile 2017-2019. Un sfat de final este sa nu dati banii pe asa ceva, procedurile sunt foarte simple, dar, cum am scris si in postul de mai sus, nu folosiți MacOS.
    1 point
  36. Am si un amic care merge cu ATF rosu de f mult timp, fara probleme.
    1 point
  37. A venit si timpul primei revizii de cand CC-ul este in posesia mea (respectiv prima revizie in Romania) la aproximativ 179.000 km. Am apelat la serviciile si expertiza lui @EEXCALADE (doctor in tot ceea ce inseamna motoare si nu numai), caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru profesionalismul si pasiunea cu care lucreaza si pentru sfaturile acordate. Multumiri si lui @Andrei_72 pentru intermediere! Am ales produse originale VW pentru ulei (5w30 Long Life) si toate filtrele. Stergatoarele originale erau destul de obosite, asa ca le-am schimbat cu Bosch Aerotwin. De asemenea s-a facut si o curatare a clapetei de acceleratie. Before: After: S-a verificat si filtrul de la pompa de inalte si totul este in regula, nu exista span. Concluziile dupa test drive si scanarea cu VCDS au fost: motorul trage bine, valorile injectoarelor sunt OK, turbina e OK si DSG-ul e OK. Am constatat diferente in bine imediat dupa revizie. Motorul este sesizabil mai putin zgomotos si la rece si la cald si "toarce" mai frumos. Urmeaza revizia la DSG, dupa care ma voi putea ocupa si de alte mici imbunatatiri si accesorii.
    1 point
  38. mp3, flac... Dar ce rost mai are toata treaba asta, daca poti rula de pe telefon?! Marea chestie, pe care o vad eu, este ca pot rula podcast-urile mele de pe Iphone si internet radio. De multa vreme imi doresc sa pot asculta Bloomberg Radio in masina Iti recomand aplicatia TuneIn Radio. O descarci in telefon si iti va aparea si pe masina. Faza este ca trebuie sa faci un mic artificiu. Dupa ce te inregistrezi, subscrii pentru varianta premium (platita) apoi mergi in Icloud la contul tau si anulezi subscriptia lunara/anuala. Iti raman aproape toate optiunile in aplicatie, dupa aceasta manevra. Mai este optiunea Dezzer, care poate fi instalata pe telefon si iti va aparea pe masina. Chiar daca subscriptia nu este facuta...
    1 point
  39. De admirat tot ce faci! Imi place sa hartia igienică e la loc de cinste, cum era nelipsita sarma in portbagaj la Dacie:)
    -1 points
  40. Dar pentru a porni incalzirea in scaun (macar la cel al soferului) cand pornesc webasto (pe incalzire) este vreo solutie? (Pentru Passat B7)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!