Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2019 în toate secţiunile
-
5 points
-
2 points
-
Era timpul sa fac o schimbare...... dupa 9+ ani petrecuti in compania vechiului Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB . Povestea lui incepe cam asa ... Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc . Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4 daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti . Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : Ce vroiam eu : Model Track & Style ( 2012->2015) Xenon Volan cu comenzi Incalzire in scaune Navigatie(oricare) Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara ) Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km Ce NU vroiam eu : Buton Start Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite pentru postul de Explorator . Majoritatea care le gaseam nu aveau toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare .... La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate care mi-a zis direct la telefon "Cineva a venit la noi si a incercat sa schimbe un Tiguan manual cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km , schimb pe schimb si noi nu l-am putut ajuta...." Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele. Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina, VCDS , vizual si test drive iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine ! Dupa ce am cunoscut si proprietarul nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang asa ca vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata. Istoricul masinii este destul de simplu : In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie , adusa in tara pe roti de proprietar , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana ) apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos Si acum sa inceapa partea de prezentare a noului Explorator Model Sport&Style productie 09.2012 pe carte este 2013 , 2.0 TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km . Printre dotarile care merita mentionate sunt : Webasto Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. Lista cu modificari care vreau sa le fac este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile. Enjoy!1 point
-
Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC1 point
-
Atunci ceva decent stiu ca avea Dunlop SP Sport Blue Response 205/55 R16 91H. Nasul meu a pus noi pe Astra H de 1.4 90 de cai si are cam 30.000 cu ele si cum zici.... nu se mai tocesc odata. Ce pot sa iti zic despre ele ca sunt foarte usurele. Cred ca online le gasesti si sub 300 de lei bucata ceea ce e chiar bine. PS: La o scanare rapida pe net am vazut ca Sigemo are 4 bucati pe stoc, chiar in Brasov cu 285/ buc cu montaj inclus. La fix pret! Spor la cumparaturi.1 point
-
@CristianH Ba conteaza pozitia lentilei CPL circulare , uite exemplu mai jos . Punctul de pe lentila trebuie sa fie in dreptul celui de pe camera ca sa fie la modul "neutru" de acolo ajustezi tu manual in functie de pozitionarea camerei in masina ta. NU se face inainte , doar cu camera pe masina. Cu incarcatorul de sigurante ce ai facut , l-ai montat?1 point
-
Ptr pornire-schimba releul terminal 30 Ptr cealalta-verifica turbina/posibil geometrie blocata.1 point
-
Pragul cred ca ii reduce garda la sol. Dacă revista AMS voia sa scrie pentru restul lumii scria in engleza, asa doar încearcă doar sa convinga din nemti sa cumpere si altceva in afara de VW. Practic vor cumpăra un MQB supralungit, cu motoare VW, cutii VW si sigla skoda. Globalizare, tehnologizare, spanac modern! Si daca ar fi cineva un fan-boy înrăit al mărcii skoda care mai intelege cate ceva, tot ramane repede fara argumente, diferenta se face in prea puține locuri si alea tin de gusturi si subiectivitate. La fel se poate spune si unui fan-boy VW. Nici discuțiile despre masini nu mai sunt ce au fost odată!1 point
-
1 point
-
Ieri am vazut un RS albastru in trafic. Arata interesant, e o aparitie inedita.1 point
-
Totusi vorbim de un test facut de o revista nemteasca si una din cele cunoscute ca fin destul de partinitoare la acordarea punctelor .1 point
-
1 point
-
Am inceput sa ma imprietenesc mai bine cu masina...Ba chiar m-am apucat de conversat cu ea , ma asculta si chiar se excuta In curand am sa o "dresez" mai multe, despre geamuri, eventul portiere sa vedem ce descoperim ca s-ar mai putea,1 point
-
@cascadoru, @Andrei1980 - am fost la service si aveti dreptate, este sunetul specific angrenarii curelei de distributie in rola de tensionare a curelei. Am dat comanda deja de toate piesele necesare pentru schimbarea acestora. Multumesc! Atasez cateva informatii utile specifice acestei probleme ea288_zahnriemen_spannrolle_pruefen.pdf1 point
-
Breaking News... M-au sunat ca au venit jantele W8 de la vositorie si de la diamond cut ... n-am rezistat si am dat o fuga sa vad macar una cum au iesit. Las superbitatele astea de poze aici. Maine se apuca de ele sa le moteze suruburile si sa le centreze.1 point
-
Apa are lafel de bune proprietati de comprimare ca orice lichid, insa, dupa cum stim, fierbe la 100C si in contact cu otelul, aluminiul oxideaza. Asta e principala cauza pt care se schimba la 2 ani. De altfel, in situatii perfect normale franeaza f bine si dupa 4 ani, exceptie facand cazurile extreme cand apa din instaatie a dus la uzura prematura a pompei, blocarii etrierilor sau rugina pe traseu. Daca tulumba /furtunul de vacuum e fisurat, pedala e tare deoarece nu mai ai asitenta servo. Vezi sa nu ai scurgeri/furtune fisurate, imbinari slabite. Dupa ce remediezi posibilele probleme sa schimbi si lichidul, cu ocazia asta aerisesti instalatia.1 point
-
Stii bine...VAg nu mai ofera programul Porsche 20 ptr motoarele pe benzina...in shimb au un program de reduceri Faststart ptr diesel Dar de ce spui ca se aplica doar programul Rabla ca reducere??/ Mai e si reducerea dealerului, care este de 3.5-4.5%....depinde cu ce talhar negociezi. Acum 2 ani, cand nu aparuse programul Porsche20, recuerea la Passat era de 7%. Nu iti lua masina pana nu iti da si dealerul o reducere, in plus de cei 1400 euro de la rabla.1 point
-
Pentru șuruburi ai nevoie de un clichet de 1/4 cu articulație cardanică și o tubulară de 10.1 point
-
Breaking News... De astazi "Fulerul Gri" are interior gri inchis de Passat 2004, ambele scaune au reglarj lombar, se pot regla pe inaltime si buzunare pe spatarele lor, spatarul banchetei are si tetiera din mijloc, iar cotiera spate este dotata cu suport de pahare, ...sunt mult mai confortabile fata de ceea ce aveam inainte!1 point
-
Da .... o situatie foate de rahat cea in care te afli ... imi este mila de tine !1 point
-
Breaking News... Am reusit sa readucem la viata suportul OEM pentru telefoane GSM, i-am montat unui amic suport de telefon (cod OEM: 3B1 857 341) si pe centru am montat un magnet care provenea de la un suport de grile....a iesit ceva superb. Multi acel suport il tin degeaba, noi am reusit sa-i gasim o utilitate la deviceurile de astazi si sa-l upgradam pentru deviceurile noastre. Mi-am montat si eu... Grile de Skoda Superb au fost montate pe Passat B5.5 Multumesc @F l o r i n pentru schimbarea ledurilor din verde in rosu. Chiar merita fiecare leut, grilea astea, pe langa dizainul placut, directioneaza aerul mult mai bine decat cele OEM. Laser frate...??1 point
-
Am terminat si cu evenimentul de la Veranda de weekendul asta, a fost o atmosfera foarte misto si pot recomanda oricui vizitarea unui eveniment organizat de Streetmaniacs. Masina are look fresh, cu barele vopsite si fara prea multe defecte estetice Iar de azi avem si oglinda mare pe partea dreapta. E un must si am reusit s-o fac si pe asta, in cele din urma.1 point
-
1 point
-
NEWS... De ceva vreme am constatat ca ini dardaiau oglizile faruruilor, desi farurile erau tepene (pe semne ca mecanicii lu peste prajit atuci cand mi-au facut distributia au omis sau NU stiau de unde erau penele si NU le-au mai pus)....dupa o cautare pe forum am gasit solutia, niste pene care vin prinse sus la mijlocul farului. Cod reper: 3B0 941 042.....9Lei buc la Midocar. Acum totul e perfect.1 point
-
acum, depinde.... e mai usor sa schimbi oglinzile si calculatoarele de usa.... dupa care, daca se doreste plierea/deplierea oglinzilor din telecomanda, se poate face schema cu modulul de Audi. am facut asa ceva si e foarte util.1 point
-
merita sticky dar cu conditia sa mai punem link-uri Cel mai util, l-am folosit mereu : ViaMichelin1 point
-
Buna nu stiu daca postez bine sper sa ma puteti ajuta la intrebare. Am un passat din 2010 sa stricat egr am cumparat altul nou si dupa ce la pus sus mecanicul sa stricat un injector sa nu fie toate bune si frumoase mi-a spus că nu am nici compresie la pistonu 2 de unde era injectorul, dupa ce a desfăcut motorul am gasit in pistonul doi un șurub bine înfipt în el și o supapă ruptă acuma intrebarea ar fi putea sa ajunga surubul prin egr acolo sau varianta doi surubul ii de mai demult acolo si acuma am avut ghinion sa se duca si supapă?am pus si o poză cu pistonul-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00