Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2019 în toate secţiunile

  1. Breaking News... M-au sunat ca au venit jantele W8 de la vositorie si de la diamond cut ... n-am rezistat si am dat o fuga sa vad macar una cum au iesit. Las superbitatele astea de poze aici. Maine se apuca de ele sa le moteze suruburile si sa le centreze.
    3 points
  2. 2 points
  3. Am inceput sa ma imprietenesc mai bine cu masina...Ba chiar m-am apucat de conversat cu ea , ma asculta si chiar se excuta In curand am sa o "dresez" mai multe, despre geamuri, eventul portiere sa vedem ce descoperim ca s-ar mai putea,
    2 points
  4. E mai bun Ravenol de ce l-ai schimba?
    2 points
  5. 5Q0407183E - bucse mari bascula .... aveti TOATE informatiile in linkul posta cu 4 psoturi mai sus..doar trebuie sa CITITI
    2 points
  6. Salutare tuturor! Am avut și eu probleme cu bolborositul aerului in calorifer! Nu-i dădeam de cap deloc! Am aerisito de multe ori pe la furtunul acela cu gaură care iese din caloriferul din habitaclu nu știu care este tur sau retur, doar unul are gaură pt aerisire, dar degeaba, mergeam ce mergeam și iar apărea! Părerile mecanicilor, garnitura de chiulasa trebuie schimbată!!! Menționez că nu aveam nici antigel in ulei dar nici ulei in antigel! Dar făcea presiune pt că aveam furtunul acela gros de la radiator foarte tare, nu îl puteam stringe cu mâna, nu mai zic că furtunele de la radiatorul din habitaclu le am schimbat pt că mi s-au spart cred că tot din cauza presiunii. Am montat o sticlă sub vasul de expansiune, și am văzut că s-a umplut cu antigel, semn că făcea suprapresiune instalația, și arunca antigelul afară pe la supapa de pe vasul de expansiune, cam o data de două ori la suta de km!!! Atunci am zis că trebuie să desfac motorul să văd ce gasesc! M-am apucat singur să-l desfac să-i găsesc buba, pt că nu prea am încredere în așa-zișii mecanici! Pasatul meu nu a căzut pe mâna nici unui mecanic de când l-am achiziționat! Surpriză mare, nu era garnitura arsă !!! Am găsit găurile din blocul motor prin care face antigelul circuitul înfundate, la vreo trei pistoane!!! Parcă era calcar pietrificat! Menționez că am băgat cam o dată la doi ani o soluție de curățare a instalației de răcire, și am și schimbat antigelul tot de atâtea ori deci nu trebuia să apară impurități in sistem! Nu am mai întâlnit în viața mea așa ceva!!! Nu lucrez mecanic dar mă pricep, am și scule etc! Am verificat planeitatea chiuliasei ,care era în regulă, am luat altă garnitură de chiulasa la fel ca cea dinainte și am montat totul la loc! Acum merge perfect! Nu se mai aud bolborosi, nu se mai întăresc furtunele, nu îmi mai dă antigelul afară!! Sper să fie util și celor care mai au asemenea probleme! Atașez și o poză cu blocul motor drept dovadă, dar în poză se vede doar pe un piston pt că pe restul am apucat să le curăț iar poza am făcut-o după ce le-am curățat puțin!!! Măriți poza și uitați vă atenți să vedeți mai bine!!! Succes! Scz! Nu mi dă voie să pun poză că are mai mult de 4mb! Celor interesați le o pot trimite în privat!
    2 points
  7. S-au intamplat mai multe, cum am luat masina si dupa ce am facut o revizie generala am plecat pana in Grecia si am parcurs aproape 3000km fara nici o problema, ma prins si o furtuna cum nu am vazut in viata mea noaptea prin Bulgaria dar a fost fain. Aici o poza din Lefkada La cateva luni dupa a trebuit sa schimb valva N75 deoarece nu tinea boostul constant pe toata plaja de turatie.. Cateva schimburi de ulei mai tarziu masina a primit si un filtru pannel K&N si un set de bujii NGK Rotile pe 16 Road America le-am pastrat pentru Iarna si pentru vara am cumparat un set de jante Phoenix Momentan nu gasesc nici o poza cu interiorul dar o sa pun
    2 points
  8. Salut baieti, De cand Skoda a sarit de 15 ani vechime in campul muncii si 260k km, am decis sa o schimb cu ceva mai nou, mai mare si mai silentios la drum lung. Drept urmare, am cumparat un Passat B7 din 2011. Motor 1.8 TSI 160 CP cod CDAA cu momentan 82.000 KM. Culoarea este maro (asa ii zic eu) - neamtul ii zice Mocca antrazit perleffekt. Masina am luat-o de la Senger - un dealer VW din Lübeck. Mi-a placut pentru ca arata foarte ingrijit si are toate dotarile pe care le voiam, ba chiar mai mult de atat (piele cu scaune ventilate) Pun pozele de la dealer pe care le-am salvat de pe mobile si una dupa ce am luat numerele provizorii. Momentan asteapta in parcare plata taxei de import in DK pentru ca sa primeasca numere daneze si sa pot circula cu ea. Inca un lucru pe care vreau sa-l fac este verificarea intinzatorului de lant de distributie si eventual inlocuirea cu unul mai nou - am citit multe horror stories pe forumuri din america, dar si pe vwforum la noi cum ca modelele vechi ar ceda si ar d istruge tot motorul...
    1 point
  9. @ct_act da locuiesc in Italia, aici preturile la masini sunt ceva mai mari ca in Romania.(la dealer) Intre timp am gasit altceva, sa-mi spuneti va rog o parere despre acest Tiguan 4Motion 2017 https://www.facebook.com/marketplace/item/322615108368032/?surface=product_details 4 ani garantie unic proprietar 25.000km la bord nu are facuta nici prima revizie de 30k cauciucuri vara + iarna
    1 point
  10. vai de capul meu de cand n-am mai postat ceasul de boost montat. am avut o surpriza ca se aprinde alb, initial voiam sa il schimb in rosu, dar se potriveste cu cassul, asa ca momentan il las asa.
    1 point
  11. Poimaine sunt 6 luni de cand am curatat si schimbat radiatorul de la EGR... in continuare nicio problema pana azi, si nici nu da semne. Sper sa ramana la fel.
    1 point
  12. Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos. Pentru mine 1.8T ramane si este de vreo 10 ani "prima dragoste"!
    1 point
  13. Bai, cat de fain este interiorul! Super masina ai!
    1 point
  14. Greu de crezut ca o sa gasesti un coleg care sa fi facut la fel ca tine. 1.Masina ttrebuia reparata imediat ,nu dupa un an cand sa blocat motorul. 2.Mecanicul nu trebuia sa desfaca motorul daca nu are capacitatea de a-l repara.
    1 point
  15. Foarte faina combinatie... nu prea vezi multe passat-uri B7 combi cu motorizarea de 1.8TSI. Daca nu ma insel asta este acelasi motor sau foarte similar cu motorul meu 1.8T de 170cp care il am in golf. Pana acum sunt foarte multimit de masina si de motor si nu am avut nici o problema in aproape 30,000km de cind am masina. Sper sa ai multi km fara probleme si sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  16. @F l o r i n M-ai facut sa ma uit iar la filme si abea acum realizez daca au facut fata in conditiile alea chiar mi-ai dat mai multa incredere in ele. @grp Ma dai de gol Legat de viteza o sa fii uimit ca nu am pierdut , o sa revin cu dovezile dupa ce le pun . Iar legat de anvelopele tale , nu e niciodata prea tarziu , esti la un click distanta de OLX.
    1 point
  17. Salutari, am vesti bune. Dupa inca cateva mail-uri, am fost rechamat pentru verificari suplimentare pe data de 20 februarie dimineata. Au acceptat ca o exceptie inlocuirea lui pe garantie, iar in seara aceasta (22 februarie) am ridicat masina cu parbrizul nou. De data aceasta, mi-au oferit si un raspuns in scris "fisurile sau spargerile pe geamul exterior se presupune ca au fost cauzate de o forta externa. Din acest motiv, in principiu nu se fac decontari in termenul de garantie. Cu atat mai mult, in cazul dumnevoastra fisura este pornita din zona sub stergator parbriz stanga, pe folia exterioara. In zona respectiva s-au gasit mai multe puncte de contact, ce pot cauza tensiuni interne in parbriz." Atata eu, cat si alti prieteni ce i-am rugat sa isi dea cu parerea, nu am vazut alte ciupituri la parbriz, dar e bine ca s-a rezolvat.
    1 point
  18. @cascadoru, @Andrei1980 - am fost la service si aveti dreptate, este sunetul specific angrenarii curelei de distributie in rola de tensionare a curelei. Am dat comanda deja de toate piesele necesare pentru schimbarea acestora. Multumesc! Atasez cateva informatii utile specifice acestei probleme ea288_zahnriemen_spannrolle_pruefen.pdf
    1 point
  19. Deci .. iata ca o pompa ce se gaseste pe hulitul motor de 1.7 cdti .. Opel Astra.. face treaba buna pe 2.0 tdi vag. Presiunea pe rampa comuna e constanta la relanti ? ... ca pe majoritatea tdi.. cr oscileaza presiunea.
    1 point
  20. Am revenit si cu pozele cu interiorul: Bonus si una din compartimentul motor:
    1 point
  21. Stiti cum e cu glanda......cand te arde trebuie sa o satisfaci ...... nu m-am putut abtine si am cumparat exploratorului un set de incaltari de vara. Daca tot m-am decis sa iau anvelope , am zis sa iau ceva sa imbine utilul cu placutul , dar mai presus sa nu mai stau cu morcovu' in cur cand ies cu anvelopele de vara de pe asfalt si ma bag prin tot felul coclauri cu pietre sau noroi. Daca tot urma sa iau ceva sa fie "bun la toate" (asa ca mine) macar sa fie ceva premium. Dupa 300 review-uri citite pe diferite site-uri decizia a fost luata : Michelin Latitude CROSS cu dimensiunea 235 65 R17 XL 108V . Am luat in calcul toate anvelopele din acest segment iar aceasta s-a dovedit a fi cea mai buna...... Fiind o anvelopa destul rara nu am reusit sa gasesc acelasi dot 2 bucati sunt 0219 practic "calde" si 2 bucati sunt 2618 , dar cel mai important ca am luat din lotul made in FRANCE nu cel de Rusia care este considerat calitativ mai jos. Asa ca azi , am profitat de vremea buna si am plecat cu masina pentru a ridica si monta anvelopele de vara ! Nici macar nu am apucat sa o spal corespunzator pentru poze , am reusit sa fac doar 60 km cu anvelopele noi si am vazut diferente pozitive enorme fata de fostele anvelope de vara care erau de-o varsta cu masina.... Iar pana sa va apucati sa ziceti ca am schimbat anvelopele prea repede.........am montat inapoi setul de iarna ,stiu ca vin perioade mai friguroase , mai am de asteptat dar macar acum vad lumina de la capatul tunelului Abea astept sa vina primavara si sa va prezint cum se comporta noile anvelope pe diferite drumuri. Mai mult decat atat , o sa detaliez si "proiectul" de Offroad (asa cum il numesc eu) pentru alti doritori .... au fost calcule , scheme si masuratori pe sub masina pentru a determina daca anvelopele se potrivesc si pot sa spun ca au meritat
    1 point
  22. Multumesc frumos tuturor....ma costat 300Lei numai sa testez jantele alea de W8 care le avea un amic si mii le-a impumutat. Chiar e mare diferenta si se simte extrem de mult si bine masina pe sosea...de aia am optat sa le reconditionez, care si treaba asta facuta profesional costa 1.500Lei. PS: Vad ca esti din Bucuresti....o sa-ti trimit pe privat o invitatie poate vii la intalnirea nationala de Passat B5.5 si poate ne vedem pana atunci!
    1 point
  23. Intrucat se apropie usor primavara, sper, m-am apucat si eu sa strang cateva piese pentru cateva modificari care sa o scoata putin din anonimat. Sunt de parere ca vizual e cam blunt A6 C6 Avant, asta fiind si motivul pentru care acum 3 ani am optat pentru Allroad care are ceva special. Asadar incerc sa o aduc putin catre o linie ceva mai sportiva si am comandat din DE o grila fagure, un difuzor replica RS6 C6, tipsuri evacuare RS6. Foarte multumit de calitatea grilei, despre difuzor inca nu pot spune mare lucru pana nu il vad montat, deocamdata este la vopsit, la prima vedere pare ok si sper sa se aseze ok pe bara. Am vopsit IC trim in piano black si, poate cel mai important, am schimbat jantele si am luat unele Segment originale. Sper ca intr-una din zilele acestea sa ma pot apuca si de montaj. Am mai montat pedalele de Aluminiu care aduc un mare plus in interior, foarte multumit de acest mod. Tipsurile probabil ca le voi face negre, nu sunt inca decis, depinde daca ma decid sa fac tot cromul negru sau nu, iarasi nu sunt sigur ca vreau :).
    1 point
  24. https://www.topgear.com/car-news/suvs/top-gears-family-suv-group-test#1 Si concluzia: " The Skoda Kodiaq wins."
    1 point
  25. Va salut ! Revin aici cu intrebarea daca a mai schimbat cineva DPF , dar nu cu cel original , ci cu DPF de producator ? Adica gen BM Catalyst sau altii. Este tot nou , cu certificari de functionalitate , pentru Uniunea europeana . Masina in discutie este Sharan 2,0 TDI , an 2007 , cod motor BRT , 140 CP , rulaj 326.000 km , nu stiu daca toti reali . Presiunea diferentiala este din ce in ce mai mare (am postate mai sus niste imagini cu cateva diagnoze) , chiar daca masina face regenerari dese (80-150 km) si inca nu a dat nici un cod de eroare . Deci vreau sa pun un DPF nou , nu vreau sa-l anulez cum ma sfatuiesc toti , dar nu vreau sa dublez valoarea masinii , mai ales ca am experiente negative cu asa zisa calitate originala si pretul aferent .Astept un sfat sau daca a schimbat cineva ...... Va multumesc !.
    1 point
  26. Un singur sfat: jante OE sau aftermarket de top : OZ racing, BBS, Borbet.....si de aici e de ales : la OZ cele la care scrie pe site " made in italy", la ceilalti " made in germany". Este lesne de inteles unde sunt facute cele la care nu exista precizare..... dar ar da rau pe un site de top. In ceea ce priveste furnizori OE, nu sunt rupti din luna la calitate, dar sunt controlati, un furnizor de baza e CWS din Turcia care invadase Metro cu jante de Matiz Cielo Espero???acum 10 -15 ani. Regula nr.1 - janta cu abatere axiala e buna de Remat. Abatere radiala usoara se remediaza. Forjatele( ma refer la tehnologie) pe care s-a pus "cald" sunt total compromise, tensiuni interne . Exclus sudura! Vopsire se rezolva acum electrostatic , chiar si procedeul " diamond -cut", mai bine ca in fabrica pentru ca protectia externa nu este doar electrochimica este cu lac anti scratch ( la solutia aftermarket). Regula nr.2 - vizionarea pe masina de echilibrat se face fara anvelopa, livrarea prin curier doar in cutii, ..., trebuie sa ai mare incredere in cineva sa trimita jante care nu le vezi, live! Regula nr.3 - Decat jante de kko aftermarket de dimensiuni mari si foarte grele ( ajuta google la studiul masei suspendate si nesuspendate...) mai bine jante OE mici si anvelope de top!
    1 point
  27. Bună ziua. Problema pe care am avut-o era de la mechatronic. Platoul pe care era fixat cilindrul de presiune era fisurat și a fost schimbat. Mașina merge acum foarte bine. Reparația a fost făcută de specialiștii de la Planet Tiptronic. Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor.
    1 point
  28. Si weekendul ce a trecut mi-am raspuns la intrebarea - "poate T4 cu 5 oameni si 5 rucsaci pt trei zile, cu corturi etc sa urce transul?" Raspunsul este da, chiar neasteptat de vioi pe serpentine si ace de par - fara supraincalzire sau mai stiu eu ce. Ocazia a fost o tura pe Negoiu, cu corturile in spate - si decat sa mergem cu mai multe masini, ne-am adunat toti in duba. Si cateva poze.
    1 point
  29. Nu prea mi-a permis programul sa ajung pe la AlBundy sa iau mufa, asa ca plafoniera e inca in torpedou Insa mai adunam km. Cu ocazia celor 4 zile de migratie a cirezilor am dat o tura pe la munte in scop de urcare, cu Bora (pana la baza muntelui cu masina apoi cu rucsac la spinare) si apoi zile chill cu T4 Roata se invarte, motorul merge, nu bate, nu troncane dar a inceput sa scartaie din cand in cand suspensia pe stanga fata. Zic englezii ca ar fi ori bulanul de gaina (pentru cunoscatori), ori pivotul inferior, ori bucsele bascula sau stabilizatioare. Adica poate fi orice Niste poze la apus...
    1 point
  30. Azi am fost la service. Nu e de la benzina. Este stricat actuatorul de la turbina, ceva normal pentru grupul Porsche. Deci prima piese defecta oficial este la doar putin peste 4840km. Nu vreau sa imi inchipui cum va arata Fabia la 100.000 km. Si pentru ca mi s-a sters o postare pe motiv de off topic, o sa revin in curand cu o alta magarie a grupului Porsche. O magarie care nu prea se vede. Am vazut-o intamplator. Corpul ruloului din portbagaj este lovit din fabrica si livrata Fabia cu buna stiinta cu acest defect pentru simplul motiv ca nu se vede. Oare cine imi poate dovedi in vreun fel ca nu exista de exemplu piese defecte montate in motor, sau in cutia de viteze. Pot fi piese care nu se vad, card nu aprind niviun martor de bord, dar care scad randamdntul motorului, cresc consumul, noxelor, etc. si noi folosim aceste masini fara sa stim. Bineînțeles ca nu avem cum verifica. Apoi, dupa ce mașina iese din garantie, tehnicienii grupului Porsche gasesc toate hibele si le schimbe banii nostri. Spun asta pentru ca sunt pățit cu alt automobil al grupului Porsche, luat de nou din România si la care garanția nu a fost executată corect. O sa revin cu poze ca sa vada tot romanul de ce sunt in stare cei in care avem atita incredere. Daca mai scrii boldat o sa fii sanctionat!
    1 point
  31. Nu am facut multe - dar am adunat km, inclusiv o iesire la mare. Se comporta neasteptat de bine, inclusiv pe autostrada - se simte foarte bine la o viteza de croaziera de 120kmh, insa se duce fara mari probleme pana la 139kmh Am obtinut timpul respectabil de 3 ore de la Balotesti pana in Jupiter - inclusiv soseaua de centura - aproape 300km. AC-ul face fata foarte bine. Ulei nu pare sa manance. Am terminat mochetarea spate (mai e de finisat) am schimbat geamul interior cu o trapa deschizibila - pentru ventilatie - si am facut niste ventilatii pentru geamurile fata - demontabile, pentru campare - dupa modelul de pe justkampers. Mp3-ul este cel de pe Bora - l-am "imprumutat" pentru drumul asta, insa s-ar putea sa ramana permanent.
    1 point
  32. NEWS... Astazi Fulgerul Gri a primit: -Gjidaj Joja. (Cod produs: 06B103663G) Pret = 43 Lei. -Joja Ulei. (Cod produs: 06B115611R) Pret = 78 Lei. -Garnitura antena. (Cod produs: 000051751) Pret 64 Lei. -Set huse roti. (Cod produs: 000073900) Pret 128 Lei
    1 point
  33. VIn tatut montate de fabrica, dar cand ai "mecanic" inchipuit idiot care atuci cand duci cotetul la el pentru distributie si iti demoneaza bara, farurile smd. vede la sfarsit ca ii raman piese...si daca NU stiu unde vin NU le mai monteaza si nici nu-ti spune nimeni nimic!!! Atunci constati ca treaba e facuta de mantuiala si mecanicul tau e un carpaci....cumperi piesele lipsa si injuri si NU il mai vizitezi in viata ta....ca ltceva NU ai ce face. Uite aici ce si cum.....o amartata de pana face ca oglinda sa trepideze la relanti.(bine in poza pana 16 este pe dos).
    1 point
  34. Dupa parerea mea, indiferent de metoda aleasa (jet sau abur) este important sa se respecte cativa pasi: motorul trebuie lasat sa se raceascaprotejarea/sigilarea zonelor de risc - acestea se vor face ulterior manual - capac baterie, cutie sigurate/relee, con admisie pentru filtrele sport, etccapitonajul capotei trebuie demontat si curatat tot manual, altfel se va deteriora si va face "burta"dupa finalizarea operatiunii tot compartimentul motor se sufla cu aer (consider acest pas esential)masina se lasa la uscat intr-un mediu uscat si cald, iar acolo unde nu se poate - dupa ce se sufla bine cu aer - se lasa cu motorul pornit 15-20 de minuteUlterior se aplica un tratament de protectie/intretinere si se "tine din scurt" ca sa nu se murdareasca din nou si sa fie nevoie de o noua spalare.
    1 point
  35. Am descoperit problema. Este vorba despre un al doilea termostat, care este pozitionat undeva sub carcasa filtrului de aer. Din cate am inteles de la service face legatura catre cutia de viteze, fiind automata, trebuie sa raceasca uleiul. L-am schimbat si acum este totul in regula. Acest termostat se gaseste doar pe masinile care au cutie DSG, mi-au spus cei de la service. Va multumesc celor care mi-ati raspuns. Las aici si codul piesei, pentru cei care au nevoie: 1k0 121 113a
    1 point
  36. Daca face cand ambreiezi,se aude fasaitul rulmentului de presiune,in care probabil,vaselina sa sedimentat si nu mai are ungere.
    1 point
  37. Pana acum am folosit Ravenol VMP, la un passat b7. As incerca Total Ineo long life. Ce ziceti?
    0 points
  38. Nu imi dau seama care bucse sunt din poza.Eventual daca faci operatiunea asta te rog pune o poza cu bucsele care trebuie gresate.Multumesc anticipat
    0 points
  39. Eu doar am verificat lista de uleiuri aprobate de vw. Îți poți face și tu un cont gratuit aici : https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do Apoi pe partea dreaptă jos ai : approved oils Acolo o să găsești toate mărcile de ulei aprobate de către vw pentru mașinile lor. (În funcție de categoria folosită pentru mașină) Așa o să vezi că nu au aprobate toate produsele de ulei de la Millers (ci doar unul) și nu numai....mai sunt și alte mărci care nu au aprobarea lor / vw pentru toate produsele vândute. Nu se supără nimeni ci doar ne împărtășim părerile ? Nu trebuie să îți ceri scuze ??
    0 points
  40. Am folosit cateva engine flush-uri de la Liquy Moly deoarece am vrut sa curat sistemul de ungere, motorul nu avea depuneri dar am folosit preventiv. Nu am avut nici o problema (inainte sau dupa). Pot spune ca dupa aceste curatari repetate motorul functioneaza mai curat si pornirea la rece este mult mai usoara, de asemenea uleiul nu se mai inegreste asa repede ca inainte. Ulei folosesc doar Liqui Moly 5w40 Leichtlauf high tech si il schimb la maxim 8000km. Sunt lipite, initial am vrut sa vad daca imi place aspectul ca sa stiu daca vreau sa fac investitia in toata instalatia ulterior.
    -1 points
  41. @V.M. Nu te supăra că te întreb, de ce folosești Mobil și recomanzi Millers? L-ai avut în motor? Ai experiență de utilizare cu el? Eu când foloseam Rowe Multi Synt Dpf 5w30, îi făcusem o analiză și apoi l-am recomandat, l-am folosit 5 schimburi. Îl recomand și acum, se găsește online de vânzare. Apoi mi-a sărit în ochi Total Quartz Ineo LL 5W30. La finalul schimbului îi fac o analiză, pentru mine o fac și pentru a vedea dacă motorul meu s-a ales cu vreo suferință pentru că l-am cam torturat, nici nu sunt hotărât dacă o postez aici. Dar pot să zic, da e foarte ok uleiul, îl recomand. Dar la celelalte uleiuri unde nu am o experiență directă încerc să mă limitez la ce îmi oferă datele culese și feedback-urile primite de la alții. Ca un fapt divers am întâlnit un ulei modest pe hârtie dar cu rezultate excepționale. Este vorba despre Texaco Havoline Pro DS 5w30 (504.00-507.00). Nu tu esteri, mai puțin de 20% PAO, o compoziție foarte asemănătoare cu a Lukoil Special VN 5w30 (504.00-507.00). Adică genul de ulei de trecut cu vederea. Și culmea, compoziția lui s-a dovedit a fi câștigătoare. Atât de câștigătoare că mi-a dat peste cap toate noțiunile și principiile legate de uleiuri. Iar chestia asta îmi face subiectul mult mai complicat. M-a dezumflat foarte tare încât nici nu îmi mai vine să vorbesc despre uleiuri. Până la urmă ce face cu adevărat bun un ulei? Calitatea componentelor? Vreun ingredient secret? Hârtiile nu îți pot da informațiile acestea. Și atunci? Doar vorbim...
    -1 points
  42. @Trofin Liviu Folosesc Millers de ani buni la Nubira după ce am trecut cam prin tot ce înseamnă ulei pe piata. Este singurul care rezista 10000 km pe GPL cu un consum de 200-300 de grame. Restul celor probate de la 6000-7000 km până la 10000 km completam cu 1-1,5 litri.Este un simplu Dexos 2 ca norma care depășește cerințele motorului. Și drept urmare bun la pret @KAi dreptate și nu ai dreptate as putea spune după cum se poate vedea. Eu unul am încredere în ce spun cei de la Millers. Daca am greșit cu ceva îmi prezint scuzele de rigoare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!