Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.02.2019 în toate secţiunile
-
Breaking News... M-au sunat ca au venit jantele W8 de la vositorie si de la diamond cut ... n-am rezistat si am dat o fuga sa vad macar una cum au iesit. Las superbitatele astea de poze aici. Maine se apuca de ele sa le moteze suruburile si sa le centreze.7 points
-
Stiti cum e cu glanda......cand te arde trebuie sa o satisfaci ...... nu m-am putut abtine si am cumparat exploratorului un set de incaltari de vara. Daca tot m-am decis sa iau anvelope , am zis sa iau ceva sa imbine utilul cu placutul , dar mai presus sa nu mai stau cu morcovu' in cur cand ies cu anvelopele de vara de pe asfalt si ma bag prin tot felul coclauri cu pietre sau noroi. Daca tot urma sa iau ceva sa fie "bun la toate" (asa ca mine) macar sa fie ceva premium. Dupa 300 review-uri citite pe diferite site-uri decizia a fost luata : Michelin Latitude CROSS cu dimensiunea 235 65 R17 XL 108V . Am luat in calcul toate anvelopele din acest segment iar aceasta s-a dovedit a fi cea mai buna...... Fiind o anvelopa destul rara nu am reusit sa gasesc acelasi dot 2 bucati sunt 0219 practic "calde" si 2 bucati sunt 2618 , dar cel mai important ca am luat din lotul made in FRANCE nu cel de Rusia care este considerat calitativ mai jos. Asa ca azi , am profitat de vremea buna si am plecat cu masina pentru a ridica si monta anvelopele de vara ! Nici macar nu am apucat sa o spal corespunzator pentru poze , am reusit sa fac doar 60 km cu anvelopele noi si am vazut diferente pozitive enorme fata de fostele anvelope de vara care erau de-o varsta cu masina.... Iar pana sa va apucati sa ziceti ca am schimbat anvelopele prea repede.........am montat inapoi setul de iarna ,stiu ca vin perioade mai friguroase , mai am de asteptat dar macar acum vad lumina de la capatul tunelului Abea astept sa vina primavara si sa va prezint cum se comporta noile anvelope pe diferite drumuri. Mai mult decat atat , o sa detaliez si "proiectul" de Offroad (asa cum il numesc eu) pentru alti doritori .... au fost calcule , scheme si masuratori pe sub masina pentru a determina daca anvelopele se potrivesc si pot sa spun ca au meritat6 points
-
5 points
-
Salutare! A trecut ceva si nu am mai postat aici. Intre timp am luat anvelope de vara noi, Michelin Energy Saver + pentru vara, i-am facut ITP-ul, revizia si o decontaminare cu argila urmata de o ceara solida. Din pacate nu prea mai merg cu ea, o scot cam 1 data pe luna din garaj sa ii dau un jet sa dau praful jos. Anul trecut am facut cam 600km cu ea, anul asta maxim 100. Am fost foarte aproape sa o schimb cu un seria 5 GT dar planetele nu s-au aliniat si intr-un fel ma bucur.4 points
-
@Trofin Liviu Folosesc Millers de ani buni la Nubira după ce am trecut cam prin tot ce înseamnă ulei pe piata. Este singurul care rezista 10000 km pe GPL cu un consum de 200-300 de grame. Restul celor probate de la 6000-7000 km până la 10000 km completam cu 1-1,5 litri.Este un simplu Dexos 2 ca norma care depășește cerințele motorului. Și drept urmare bun la pret @KAi dreptate și nu ai dreptate as putea spune după cum se poate vedea. Eu unul am încredere în ce spun cei de la Millers. Daca am greșit cu ceva îmi prezint scuzele de rigoare.3 points
-
@V.M. Nu te supăra că te întreb, de ce folosești Mobil și recomanzi Millers? L-ai avut în motor? Ai experiență de utilizare cu el? Eu când foloseam Rowe Multi Synt Dpf 5w30, îi făcusem o analiză și apoi l-am recomandat, l-am folosit 5 schimburi. Îl recomand și acum, se găsește online de vânzare. Apoi mi-a sărit în ochi Total Quartz Ineo LL 5W30. La finalul schimbului îi fac o analiză, pentru mine o fac și pentru a vedea dacă motorul meu s-a ales cu vreo suferință pentru că l-am cam torturat, nici nu sunt hotărât dacă o postez aici. Dar pot să zic, da e foarte ok uleiul, îl recomand. Dar la celelalte uleiuri unde nu am o experiență directă încerc să mă limitez la ce îmi oferă datele culese și feedback-urile primite de la alții. Ca un fapt divers am întâlnit un ulei modest pe hârtie dar cu rezultate excepționale. Este vorba despre Texaco Havoline Pro DS 5w30 (504.00-507.00). Nu tu esteri, mai puțin de 20% PAO, o compoziție foarte asemănătoare cu a Lukoil Special VN 5w30 (504.00-507.00). Adică genul de ulei de trecut cu vederea. Și culmea, compoziția lui s-a dovedit a fi câștigătoare. Atât de câștigătoare că mi-a dat peste cap toate noțiunile și principiile legate de uleiuri. Iar chestia asta îmi face subiectul mult mai complicat. M-a dezumflat foarte tare încât nici nu îmi mai vine să vorbesc despre uleiuri. Până la urmă ce face cu adevărat bun un ulei? Calitatea componentelor? Vreun ingredient secret? Hârtiile nu îți pot da informațiile acestea. Și atunci? Doar vorbim...3 points
-
M+S este nivelul minim acceptat pt tractiune iarna la o anvelopa, three peak mountain snowflake in schimb este catalogat "severe snow service"3 points
-
În primul rând Red Line face niște uleiuri senzaționale. Dar cu norma 504.00-507.00 nu le-a ieșit. Inițial au scos Euro Series unde au băgat mulți esteri (specialitatea lor sunt uleiurile esterice de performanță). Pasionații au fost foarte entuziasmați, proaspăt arăta extraordinar de bine pe hârtie dar când au apărut primele rezultate care erau modeste s-au dezumflat. Apoi ca să dreagă busuiocul au scos Professional Series care este un ulei mai normal. Dar acesta deja intră în concurență cu multe alte uleiuri normale iar prețul mare la care ajunge în Europa îl scoate din cursă și nici nu oferă niște rezultate senzaționale care să îl justifice. Nici americanii care și-au luat mașini din grupul VAG nu se dau în vânt după el chiar dacă prețul la ei este mai omenesc. Celelalte uleiuri Red Line pentru mașini care nu solicită norma 504.00-507.00 sunt realmente foarte bune, au un 5w40 de excepție.3 points
-
2 points
-
Sunt constient ca sunt si alte anvelope mult mai bune , nu tin sa le ridic in slavi pe acestea , dar mie mi s-a parut ca oferta cel mai mult in banii astia . Existau si variante mai ieftine dar daca tot o sa le folosesc 3-4 ani am zis sa fie Michelin. Pe site la Michelin oficial e catalogata ca anvelopa de VARA : Feedback-ul acestei anvelope sta cam asa : Nu ma astept de la nici o anvelopa sa fie 100% la fiecare capitol , nu cred ca exista anvelopa sa fie perfecta in toate situatiile asa ca ma multumesc cu acestea. Dar cum zicea si @Bebeee mai sus , acestea au insemnul M+S dar nu apare si muntele cu fulg2 points
-
2 points
-
Salut baieti, De cand Skoda a sarit de 15 ani vechime in campul muncii si 260k km, am decis sa o schimb cu ceva mai nou, mai mare si mai silentios la drum lung. Drept urmare, am cumparat un Passat B7 din 2011. Motor 1.8 TSI 160 CP cod CDAA cu momentan 82.000 KM. Culoarea este maro (asa ii zic eu) - neamtul ii zice Mocca antrazit perleffekt. Masina am luat-o de la Senger - un dealer VW din Lübeck. Mi-a placut pentru ca arata foarte ingrijit si are toate dotarile pe care le voiam, ba chiar mai mult de atat (piele cu scaune ventilate) Pun pozele de la dealer pe care le-am salvat de pe mobile si una dupa ce am luat numerele provizorii. Momentan asteapta in parcare plata taxei de import in DK pentru ca sa primeasca numere daneze si sa pot circula cu ea. Inca un lucru pe care vreau sa-l fac este verificarea intinzatorului de lant de distributie si eventual inlocuirea cu unul mai nou - am citit multe horror stories pe forumuri din america, dar si pe vwforum la noi cum ca modelele vechi ar ceda si ar d istruge tot motorul...1 point
-
Va salut! Dupa o lunga pauza in care s-au intamplat multe,a venit vremea sa va arat ultima achizitie. Aveam nevoie de o masina cu care sa merg in weekend si in eventualele drumuri lungi sau concedii.Este prima mea masina pe benzina,o am de la inceputul lunii si am inceput deja formalitatile de inmatriculare definitiva. Masina in cauza este un Volkswagen Passat B5.5 din 2001 1.8T cod motor AWT Highline adus in tara la sfarsitul lunii Mai. Dupa ce am adus-o acasa am facut o revizie completa (ulei+toate filtrele),discuri spate+placute frana Brembo,am schimbat distributia+toate rolele/intinzatoarele,pompa de apa,racordul flexibil de la evacuare si radiatorul. (cand l-am demontat avea urme infime de scurgeri intr-un colt si daca tot demontasem tot botul masinii l-am schimbat cu unul nou). A avut 2 propietari in Germania,are 185.000km trecuti in factura de achizitie a masinii din Germania si carte service completa. Planuri de viitor d.p.d.v al modificarilor nu prea am,mi-ar placea totusi in viitor sa ii schimb jantele cu un set Road America sau daca am noroc Phoenix. Astept pareri si sfaturi din partea voastra! P.S Absolut totul este functional inclusiv lumina din fantele de aerisire (care la fostul Passat pe care l-am avut nu au functionat niciodata)1 point
-
@F l o r i n M-ai facut sa ma uit iar la filme si abea acum realizez daca au facut fata in conditiile alea chiar mi-ai dat mai multa incredere in ele. @grp Ma dai de gol Legat de viteza o sa fii uimit ca nu am pierdut , o sa revin cu dovezile dupa ce le pun . Iar legat de anvelopele tale , nu e niciodata prea tarziu , esti la un click distanta de OLX.1 point
-
Eu le am pe rotile de iarna, am fost și când am ieșit impreuna cu mașinile... Sunt ok.1 point
-
Deci ai câștigat 2.35cm la înălțimea anvelopei și ai pierdut între 2 si 10km/h... dacă ai ști cate dubii am avut, ca să iau 235/55 în loc de 235/50. Până la urmă am mers pe varianta strict legală și uneori regret... ?. Sa le invarti fără probleme!1 point
-
1 point
-
Mah nimic NU pot face fara sa ma dati in fapt, da la "Polonezu'" le-am reconditionat...am oscilat intre SRZ Powdercoating Customs si Polnezu'...si nu imi pare rau de loc, il recomand cu mare incredere! Va multumesc....abia astept sa vina marfa noua cu DOT 2019 sa le incat corespunzator si sa le urc pe masina! PS: @cristi511 codul de culoare nu-l stiu, dar il pot afla zilele urmatoare....iti pot zice ca eu am vrut sa atate OEM....ai PM cu tot ce trebuie!1 point
-
1 point
-
Arata incredibil! Ador sa vad cum ingrijesti masina asta, felicitari! PS Cumva ai facut jantele “la polonezu” ? Dupa finish si folie asa as zice ?1 point
-
Dacă ai timp să verifici lista de la vw pentru ulei aprobat : https://erwin.volkswagen.de/erwin/downloadStaticFile/volkswagen/files/oil/step_50400_50700.pdf Atunci o să vezi că ceea ce este aprobat pentru Millers este doar xf long life și nu cel menționat de către tine....adică ee long life.1 point
-
Faina masina, si eu astept sa vina primavara ca sa ii fac un mic detaling exterior (decontaminare, ceara, tratament plastice, curatare carenaje etc). Spor!1 point
-
1 point
-
Forate frumoasa limuzina! Îmi place culoarea și îmi plac scaunele. Bine întreținută si nu-și arată deloc vârsta. Mentine-o și tu la fel ca cel dinainte și mulți, mulți km fără nici o problema!1 point
-
arata foarte bine masina pentru varsta ei. s o stapanesti sanatos si fara incidente !1 point
-
NU ,nu exista impozit , exemplu : Touareg : asigurare 470lire / an (casco si road side assist incluse ), road tax 270 lire .Asta e tot ce se plateste pe an , asigurarea s-ar fi dus undeva la 300 daca alegeam fara casco , road side masina de curtoazie in caz de accident....Bmw era asemanator la asigurare si road tax (390 pe an full pentru asigurare ) , Masinile euro 6 (ca Merc) au road tax 0 , in rest asigurarea este in jur de 300 . Toate masinile au avut asigurate cate 2 soferi pe ele (eu si sotia ) , aici platesti asigurare sofer/masina . In uk iti creste asigurarea enorm daca faci prostii (nu ma refer la accident normal , ci la fuga de la locul accidentului , tot felul de manarii pe asigurare.... )1 point
-
1 point
-
@Bebeee , @voinea Anvelopele produse in Franta nu au Muntele si fulgul pe ele , este trecut undeva mic M+ S , cele care se produc pentru Rusia au si Muntele si Fulgul. Acestea sunt catalogate ca anvelope de vara . @Bebeee Stiu ce zici de distantiere , ar schimba lookul . Nu sunt adeptul dar iau in considerare ideea. @Andrei_72 le-ai vazut live cand le pun definitiv te dau o tura sa vezi cum se simte.1 point
-
Este ceva din China. Am platit 1000 de lei cu tot cu montaj. Pentru ca nu eram sigur daca se potriveste cu masina mea. Montajul este foarte simplu. A fost de mare ajutor video-ul postat de fernando01. Are doua sloturi de mini SD card, unu pentru GPS si celalalt pentru muzica. Pentru SIM de telefon nu are, dar ma conectez cu telefonul pe bluetooth. Microfonul este incorporat si nu este necesar sa tragi fir la plafoniera. Singurul fir pe care trebuie sa il tragi este antena GPS. Vede senzorii de parcare spate pe care ii am din fabrica, si este posibil sa montez si o camera de marsarier. Vad informatiile masinii, usi deschise, frana de mana trasa, tensiune baterie, combustibil, turatia. Informatiile de climatizare nu le vad, dar am climatronic si e ok asa. Nu am de mult timp jucaria, dar deocamdata functioneaza ok. Am inteles ca nu sunt ok camerele de marsarier in lampa de numar, pentru ca se vede doar o parte din spate. Ar fi faine camerele bagate in suportul de numar sau sa adaptez ceva in spoiler. Mai caut informatii pana iau ceva.1 point
-
Las-o asa, cand merge bine nu te apropii de nimic.1 point
-
Anvelope off road de vara, cu insemne M+S. Masina arata foarte bine inaltata si cu anvelopele astea, dar ar merge niste mici distantiere.1 point
-
1 point
-
S-au intamplat mai multe, cum am luat masina si dupa ce am facut o revizie generala am plecat pana in Grecia si am parcurs aproape 3000km fara nici o problema, ma prins si o furtuna cum nu am vazut in viata mea noaptea prin Bulgaria dar a fost fain. Aici o poza din Lefkada La cateva luni dupa a trebuit sa schimb valva N75 deoarece nu tinea boostul constant pe toata plaja de turatie.. Cateva schimburi de ulei mai tarziu masina a primit si un filtru pannel K&N si un set de bujii NGK Rotile pe 16 Road America le-am pastrat pentru Iarna si pentru vara am cumparat un set de jante Phoenix Momentan nu gasesc nici o poza cu interiorul dar o sa pun1 point
-
O sa iti fie greu sa o scoti pe toata intreaga - dar ar fi super daca ai rabdarea necesara. De asta am preferat sa imi iau mufele, si sa imi fac singur instalatia. Schema e simpla, nu e complicata si daca vrei pot sa te ajut.1 point
-
Uleiul de la pagina 54 a topicului, al 6-lea post de sus in jos, alineatul 3. Glumesc, desigur, dar ar fi de bun simț cred să citești postările anterioare. Topic-ul are multe discutii reusite, interesante, intrerupte periodic de intrebari puse de cei prea ocupati sa il citeasca.1 point
-
Cristi...ti-au cazut virgulele din tastatura? Ca m-a luat o durere de cap...citind ce ai scris tu. Da,ai nevoie si de un calculator de coloana care sa suporte comenzi volan.1 point
-
Eu am spus doar ca stiu ca era bun in trecut, acum nu mai stiu daca a ramas asa sau nu pentru ca nu am mai auzit persoane sa il foloseasca. Atata tot. Faptul ca e fabricat intr-o tara civilizata nu are vreo relevanta, deoarece calitatea este dictata de alte criterii, prea putin de tara de productie. Pana la urma, si scandalul dieselgate a plecat tot dintr-o "tara civilizata"... Iar total, de care si tu personal esti foarte multumit, e fabricat si in Romania, la Brasov. Dar da, iti dau dreptate, daca respecti norma si alegi un producator bun nu ai cum sa dai gres. Mai putin cu motul, care pt mine personal a fost o teapa cat casa. A respectat norma, vascozitatea, adica ce trebuia pt motorul meu, si a fost mai slab decat castrol magnatec. Slab in sensul ca dupa 6-7000km motorul a devenit foarte galagios, si pana la revizie am fost nevoit sa mai cumpar 1 litru de ulei pentru a completa. Am trecut la valvoline urmatorul schimb si consumul de ulei a revenit la normal. Eu am ramas intre fuchs titan gt1 5w40 si rowe rsi 5w40 pt masina din semnatura, iar decizia o voi lua peste 2-3 saptamani cand voi face revizia in functie de disponibilitatea fiecaruia.1 point
-
O prostie, pentru ca intinzatorul tau hidraulic al distributiei se amorseaza cu ulei. Daca ai un ulei mai vascos la rece atunci nu va face tensiunea suficienta la fel de rapid ca si cu un ulei 5w30. 5w40 este mai ieftin decat 5w30, are mai putine norme, nu protejeaza la fel de eficient turbina si motorul la mersul normal prin Romania. Nu vorbim de circuit, ori de mers cu viteza mare ore in sir ca nu ai unde in Romania, asa ca 5w30 este arhisuficient.1 point
-
@spido cu siguranta le-am scos mai brutal de aceea am si stricat motorasul de la turometru. Pe care l-am schimbat de la ceasurile minidot. De ce? Pentru ca informatia o gasesti cu pipeta, nu complet! Nu pe forumurile romanesti si nu pe grupurile romanesti in general si in foarte putine cazuri, exista persoane care impartasesc informatia complet celorlati colegi. Ma rog, sunt colegi care fac un ban cinstit din aceste modificari si le vor face in continuare. Dar, pentru ca roata e rotunda si se invarte si mai ales pentru ca nu poti avea cunostinte in toate domeniile, se vor lovi si ei de ce se lovesc si ceilalti. In concluzie, nu va apucati de mutat ceasuri dintr--o carcasa in alta daca: aveti "doua maini stangi" nu aveti scule nu aveti interfata VCDS nu intelegeti limba engleza nu aveti rabdare Pentru cei care nu se ocupa cu asa ceva, dar totusi o fac, pentru ca e "simplu" va spun ca acele trebuie readaptate dupa ce le scoateti. Acele se scot cu mare grija, prin rotire nu fortare, pentru ca riscati sa rupeti ceva la motorasul de angrenare si daca nu aveti alte ceasuri, veti ramane fara indicatorul respectiv. PS: Daca as fi stiu ca e atat de simplu, nu ma mai apucam si procedam ca de obicei unde nu ma pricep si nu ma bag, adica asteptam pana gaseam pe cineva si ii plateam manopera pt schimbare. Un singur cuvant daca l-as fi stiut, nu m-as fi apucat si acela ar fi fost "readaptare"... Operatia este simpla pt cei care au mai facut-o de doua sau mai multe ori, pentru restul poate fi complicata si costisitoare. O zi faina tuturor.1 point
-
1 point
-
si uite asa incepe o noua era a masinilor in care defectele mecanice vor fi mai rare fata de cele electronice vor apare defecte tipice utilizarii electronicii , de ex : bad-uri pe nand-uri si emmc-uri care altereaza secvente de bootare sau rutine de memorare si atunci sa vezi distractie1 point
-
ca sa mai șterg praful pe aici ...ușor ma apropii de următoarea revizie; Era cazul sa fac un schimb de discuri și plăcute, iar după insistentele familiei de a merge pe OEM și doar de la reprezentanta, am optat pentru ATE Power Disk fata spate și plăcute TRW, urmează a fii montate in cursul săptămânii ( reprezentanta cerea enorm de mult pentru OEM și am zis sa actualizez putin frânarea rămânând totuși intr un buget foarte accesibil zic eu). Totodata, am polishat masina cu tata săptămâna trecută ( + putin smirghel unde era nevoie ), degresată și data cu ceara ceramica. Am mai avut și m a ținut aproximativ un an aceasta ceara, deci am mers pe aceeași treaba. Am scăpat de pânze, mini zgârieturi + strălucește din orice punct și se vede și perla mov din nou din vopsea . Am pus și folie de protecție pe faruri după polish, ca sa dorm linistit cât de cât. In urma unei oferte decenta , am schimbat și parbrizul fiindcă ma tot supărau câteva ciobituri și pietrele adunate din 2010 de când a iesit troaca din fabrica se resimțeau. Am adăugat și montat butoanele cu chrome, cele de highline , mi le a oferit un prieten cadou de sărbători , in urma dezmembrării unui CC de “pă” Anglia. Also, static game still strong ?1 point
-
Am decis ca a sosit timpul sa inlocuiesc Octavia actuala care are 10 ani. Dupa 3-4 luni de tatonare in alegerea de variante/solutii am facut azi comanda la un Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business si urmatoarele optionale, unele care le doream, altele “pitici pe creier”, altele obligatorii din cofigurator: Jante aliaj Triton Airbag-uri laterale spate Bare longitudinale plafon de culoare argintie si ornamente cromate geamuri Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Intelligent Light Assistant KESSY - sistem access keyless + alarma Lane assistant si Blind spot detection Oglinzi exterioare pliabile electric Ornament pasaj roti Pachet nefumatori fata Parbriz incalzit Parking Assistant Pregatire telefon cu Bluetooth (incarcare wireless) Protectie podea portbagaj cu fata dubla Sistem VarioFlex Sistem de navigatie Amundsen (cu optiunile Connect-3ani si Infotainment-1an) Travel assistant si traffic sign recognition Virtual Cockpit Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi + padele selectare DSG) Pret – 30.631 EUR (discount 3% - credit). La motarele de benzina si la configuratii specifice nu prea cred ca se vor obtine discounturi usor pentru ca cererea la producator este foarte mare…. La o varianta de motor diesel (nu mai stiu care pentru ca nu eram oricum interesat) era un discount de 2000 EUR. Termen de livrare (din contract) – 17-30 de saptamani. Nu as fi insa prea optimist! Ca si observatii in alegere: am ales DSG pentru ca ACC si FA sa aiba functiuni complete, am ales airbag-urile laterale spate si am fost “incaltat” cu VarioFlex pe care nu l-as fi vrut am ales navigatia pentru ca am vrut Virtual Cockpit si nu se facea ….. Sper sa fie simplu si eficient de folosit pentru ca pana acum ma simteam mult mai conformatibil cu navigatia de pe telefon pe care o puteam butona de “oriunde”… Nu prea ma vad butoand in masina…. am ales parking assistant doar pentru ca erau cu aprox. 200 EUR mai mult fata de senzori fata/spate care oricum i-as fi luat am ales varianta de incarcare wireless pentru ca am nevoie de ea am ales motorul pe benzina pentru ca “circul” este mare in Europa legat de diesel. De altfel acesta este si motivul principal pentru care am decis schimbarea, am facut un TD pe 1.5 TSI DSG (pe Octavia) si cred ca este OK, desi ….. posibil sa imi fie dor de diesel …. chiar daca ar fi fost disponibila varianta 4x4 TSI DSG nu cred (vorbim ipotetic…) ca as fi ales-o avand in vedere consumul WLTP de aprox. 1l in plus / 100km la 4x4. Poate nu e relevant dar daca tragi linie si ta gandesti ca circuli destul de mult in oras nu stiu daca merita am intrat si pe configuratorul din Germania (sunt si datele WLTP) sa vad diverse variante - http://www.skoda-auto.com/company/importers#anchor-M27-a2131650. Poate fi utila o vizita pe diversele configuratoare, poate fi util si manualul de utilizare pentru intelegerea unor functiuni si limitarile care exista - http://www.skoda-auto.com/services/owners-manuals,1 point
-
Consumul e foarte OK pentru rodaj, conditii si rulaj urban. Pe afara o sa vezi ce consumuri bune poate scoate, pana ce nu te dai tot timpul 100% la ea. Sistemul ACT face minuni (sau Octavia este fara ACT? ) Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos, alegere buna!1 point
-
La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi si sa ne bucuram de lucrurile dragi! Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback si mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze. Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa decat prin a fi impins :). Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto. Legat acum de motor, pe Drive se simte nevoia de cuplu ceva mai mare intrucat nici nu retrogradeaza mult in jos, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si intr-adevar fuge bine, insa nu vreau mereu asta, e usor violenta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place in ture. Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent, fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km la o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape :).1 point
-
Sportage e de noaptea mintii, nu stiu cum il cumpara unii iar Tucson, arata foarte bine la exterior dar bordul ... e cu 10 ani in urma.1 point
-
De cand asteptam momentul asta: jantele de S-line Nu le-am putut monta pana acum deoarece aratau deplorabil, si doar doua anvelope erau noi. Le-am dus la reconditionat profi (sablat+vopsit in camp electrostatic), am mai bagat putin mana in buzunar si pentru doua anvelope noi BF goodrich and voila! Ca feeling, demarajul este mai putin nervos, datorat greutatii jantelor: jantele pe 16'' cu anvelope hankook aveau 17kg, iar jantele pe 17'' cu anvelope bf goodrich au 21kg, respectiv 22kg cu cele doua anvelope i-link, no name...montate pe spate. Daca tot nu se mai opresc ploile astea, am trecut din nou la presurile de cauciuc Pozele spun totul ?1 point
-
Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam sa imi cumpar un Passat. Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!1 point
-
Va multumesc @mad_kat, @Andrei_72. Daca voi pierde afisarea de pe maxidot nu ma mai tenteaza.. Oricum,I'll keep lokin'.. In rest nu am ce sa va povesesc nou despre masina,am facut impreuna 10.000km si sunt foarte multumit de ea. O discutie despre consum nu isi are rostul Cand am luat-o aveam planuri mari pentru ea cum ar fi soft,admisie,DV, U.S side markers dar din lipsa de timp si alte prioritati nu am facut absolut nimic,as vrea pana vine vremea urata sa ii fac un detailing interior si cel putin o decontaminare si o ceara la exterior. Sa auzim de bine!1 point
-
Au trecut 8000km de când masina e la mine și sunt foarte incantat de alegerea făcută. Ca și impresii interiorul crem este extraordinar de greu de întreținut și din punctul meu de vedere se simte lipsa treptei nr.6. În toamna am schimbat termostatul pentru ca nu ridica apa mai mult de 70 de grade și nu baga cald aproape deloc,acum totul e ok. În cei 8000km am completat cu aproximativ 400ml de ulei,nu a ajuns niciodată la minim dar scăzuse. A intrat astăzi în service pentru schimbarea uleiului,a filtrului de ulei,lanțului distribuției,a intinzatorului hidraulic. Dimineata la prima pornire primele 2-3 secunde se auzea urat. O poza cu interiorul și una lângă masina de serviciu.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00