Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2019 în toate secţiunile
-
2 points
-
@Laurentiu_LWR Intercoolerul este 555x180 si are toata suprafata “vizibila” prin grila centrala din bara. Asa arata masina acum, luni am programare la soft. Sunt foarte multumit, bara este intacta si curand nu se va mai vedea nici putinul ala prin grilele laterale. Masina merge bine, nu are pierderi de niciun fel, s-a lucrat foarte bine. Abia astept sa ii trag o baie compartimentului motor. P.S. Aseara dupa ce am luat masina, am fost si am luat si un MAP de 4 bari. Sunt pregatit 100% pentru soft.2 points
-
Uleiul de la pagina 54 a topicului, al 6-lea post de sus in jos, alineatul 3. Glumesc, desigur, dar ar fi de bun simț cred să citești postările anterioare. Topic-ul are multe discutii reusite, interesante, intrerupte periodic de intrebari puse de cei prea ocupati sa il citeasca.2 points
-
Stiti cum e cu glanda......cand te arde trebuie sa o satisfaci ...... nu m-am putut abtine si am cumparat exploratorului un set de incaltari de vara. Daca tot m-am decis sa iau anvelope , am zis sa iau ceva sa imbine utilul cu placutul , dar mai presus sa nu mai stau cu morcovu' in cur cand ies cu anvelopele de vara de pe asfalt si ma bag prin tot felul coclauri cu pietre sau noroi. Daca tot urma sa iau ceva sa fie "bun la toate" (asa ca mine) macar sa fie ceva premium. Dupa 300 review-uri citite pe diferite site-uri decizia a fost luata : Michelin Latitude CROSS cu dimensiunea 235 65 R17 XL 108V . Am luat in calcul toate anvelopele din acest segment iar aceasta s-a dovedit a fi cea mai buna...... Fiind o anvelopa destul rara nu am reusit sa gasesc acelasi dot 2 bucati sunt 0219 practic "calde" si 2 bucati sunt 2618 , dar cel mai important ca am luat din lotul made in FRANCE nu cel de Rusia care este considerat calitativ mai jos. Asa ca azi , am profitat de vremea buna si am plecat cu masina pentru a ridica si monta anvelopele de vara ! Nici macar nu am apucat sa o spal corespunzator pentru poze , am reusit sa fac doar 60 km cu anvelopele noi si am vazut diferente pozitive enorme fata de fostele anvelope de vara care erau de-o varsta cu masina.... Iar pana sa va apucati sa ziceti ca am schimbat anvelopele prea repede.........am montat inapoi setul de iarna ,stiu ca vin perioade mai friguroase , mai am de asteptat dar macar acum vad lumina de la capatul tunelului Abea astept sa vina primavara si sa va prezint cum se comporta noile anvelope pe diferite drumuri. Mai mult decat atat , o sa detaliez si "proiectul" de Offroad (asa cum il numesc eu) pentru alti doritori .... au fost calcule , scheme si masuratori pe sub masina pentru a determina daca anvelopele se potrivesc si pot sa spun ca au meritat1 point
-
1 point
-
in mod normal acel pin are siguranta si ai si blocatorul pinilor - ceva nu e ok cu el, daca a plecat in spate - trebuia sa verifici, eventual inlocuiesti pinul respectiv, daca avea probleme1 point
-
Atunci era suficient sa cauti pe pagina anterioara. E pacat ca repetam aceleasi informatii, pe fiecare pagina.........1 point
-
Multumesc. Placile din poza ii primu test realizat, din cauza asta se vede cum abia intra. Trebuie sa remodelez placile sa le fac putin mai mici si cu diferite forme la cercuri. Nu ii cerc complet cum am crezut, cu toate ca inainte sa le realizez placile am testat cu un carton se pare ca ma inselat la ochii. La ce becuri te referi? La xenoane? Daca da,becurile nu mai sunt la inclinatia care era in momentul in care le-am montat. Ulterior au fost reglate la o statie ITP. Dar nici inainte nu am primit nici un flash. In oglinzi se pot adapta puddle lights, este ceva de G5 parca pe AliExpress la vreo 60-80 lei setul si decupezi in capac.1 point
-
1 point
-
Mufa nu am întâlnit cu probleme. Poți întârzii pinii, dar nu cred sa fie de acolo. Dacă ai pus buton nou OE și degeaba, atunci problema este la calculatorul frânei de mana1 point
-
Am cumparat un set de arcuri H&R dar nu am avut deloc timp sa le montez. Pentru motor vreau sa fac un stage 1 dar ma gandesc ca daca tot il fac sa ii pun si un intercooler FMIC si un downpipe. Asa ca mai astept sa strang piesele sa le fac toate odata .1 point
-
Recomand cu maxima seriozitate chiar daca unii incurajeaza aici in topic si fac referire la codari care au functionat cu clone va spun ca MQB nu e PQ Passat B6, unele lucruri pot fi grav deteriorate si nu se pot repune la punct cu VCDS Hex Net sau V2 original ci doar cu Odis original. Cei care sunteti in garantie posibil sa aveti si surprize. Desi V1 face fata pe primele aparitii la 2015 si am testat cu succes chiar pana la 2017, in prezent pe 2019 da rateuri sau nu este documentata, lucru specificat in mod expres pe ross tech ca a apus vremea lor, si s-au oprit. Stiu ca e prohibitiv pretul unei interfete originale dar e de preferat sa va stangeti suficiente informatii cu lucrurile posibile pe care le doriti activate ( nu toate dorintele sunt si implinite...) si sa apelati la cineva cu echipament si experienta. In ideea in care va luati interfata cu 3 VIN , studiati ,este informatie garla , nu testati direct. Si cum mama succesului e back up ul , nu uitati de el: scan text, poze, etc.... Primul pas cand sunteti nesiguri in configurarea unor componente la retrofit , cautati o scanare si un VIN cu PR -al unei masini identice dar care are optiunea dorita . Va scapa de multe batai de cap si cheltuieli aiurea. Si cum la Passat B8 aveti placerea implementarii unei generatii hybrid de CP ( component protection) ceva intre gen 1si 2 Audi , studiati bine daca se poate face asta, unde si in ce conditii. Nu va aruncati la un kit de dynaudio ieftin de pe o masina " imprumutata fara stirea stapanului". Nu mai suntem la B6-B7, dam cu subsemnatul in cadrul unui CP online de furaciune! Obligatoriu factura de achizitie pentru reprezentanta ! ( asta la putinele care stiu sa scoata CP si sunt deschisi la minte si va primesc cu piese SH).1 point
-
Da, e foarte complicat! Iei mufele de incalzire de la scaune, 4 paduri de calitate AM si le lipesti pe scaunele actuale. Faci legaturile si ai aceleasi scaune dar incalzite.1 point
-
E foarte ciudat. Am stat vreo 2 ore langa masina sa vad ce fac baietii... Au scos siguranta care raspunde de ștergătoare si ștergătoarele functionau in continuare. Mâine urmează sa schimbe motorașul, ceasurile din bord si ceva fire la instalatia electrica... Deocamnda nu s-a rezolvat absolut nimic...1 point
-
O mica noutate, am schimbat farurile pentru un set stil Golf R cu DRL LED si lumini HID de varianta 6000k. Voi mai aduaga si niste poze mai clare din timpu zilei1 point
-
In primul rand ca 1.6 e un motor subdimensionat pentru ditamai caroseria pe care o are passatul. 105 cai sunt insuficienti pentru o masina care se vrea de familie, exec sau ce mai zic ei acolo. Ca daca mergi singur toata ziua, du-te si ia mai bine un Polo. VW au si recunoscut, au pus motorul asta mic sa poate oferi o masina de EXEC pentru firmele cu parcuri auto care vor sa dea masini la directori si sa se incadreze intr-un buget de GOLF si au reusit, masina asta e 20k. Am un vecin care se plangea ca nu trage deloc cu 2 adulti si 2 copii mic plus ceva bagaje. Alegerea e a ta, ia-o, na are putini km dar atat.1 point
-
Cumpara masina daca te tine punga ! Mai ieftine gasesti la smasari tipla full boss fara accident de la clasica baba din Germania . Are km putini motorul este ok daca nu te crezi pilot de curse pe sosea .Dotarile sunt de bun simt , nu pare lovita . Masinile bune si cu un nr mic de km reali nu se vand ieftin . Chilipiruri la masini nu ai sa gasesti decat fffffffff rar .1 point
-
O sa stii cand trebuie inlocuita axa si tachetii cand o sa faci o constatare competenta.1 point
-
Hai sa-ti spun parerea mea. Daca tot vrei sa iei golf 7 sau passat b7 cu 9000e+ mai bine le cumperi la 120-140.000km altfel nu. La 9000E gasesti deja A6 2009 E5 cu 200.000km dotari medii care este peste g7/b7. Daca tot vrei km, urca la a6 2.7 manual (ca sa ai intretinere mai ieftina - lipsa quatro si lipsa cutie automata cu servisare la 60.000km). Masina e mai tank decat orice altceva, e un upgrade de confort, tinuta de drum, insonorizare. Intretinerea si consumul nu sunt chiar asa de scumpe.1 point
-
1 point
-
La banii astia o sa gasesti doar o masina alergata fara prea mari dotari .. Gandeste singur daca in 2014 ai dat pe un Passat 36 de mii de euro ca atata a cam costat unul cu dotarile , motorizarea dorite de ai vinde acuma masina cu 8 sau 9 mii de euro ? Passat cu banii astia sunt doar oferte la samsari . Te rog sa nu ma intelegi gresit sau sa o ei ca pe o jignire dar 9000 de euro nu sunt multi bani pentru un Passat bine dotat si anii de fabricatie indicati de tine . Eu iti doresc succes sa gasesti o masina buna pe gustul tau.1 point
-
1 point
-
atata timp cat e pe curea, la 4 ani se schimba. chiar daca numarul de km difera de la o masina la alta (90-120-160), cauciucul din curea imbatraneste si mai mult de 4 ani nu se tine, sa prezinte siguranta, eu sunt curios la cati km se schimba la 1.4MPI-1 points
-
Salut. A folosit cineva ulei Redline ? Am vazut ca este si pt 504 00 507 00-1 points
-
Doar acesta este aprobat : http://www.redlineoil.com/professional-series-5w30td-motor-oil Nu am găsit de vânzare în România. Alte detalii despre produs nu am găsit pentru piața românească. Poate alți colegi au informații?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00