Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2019 în toate secţiunile
-
Intrucat se apropie usor primavara, sper, m-am apucat si eu sa strang cateva piese pentru cateva modificari care sa o scoata putin din anonimat. Sunt de parere ca vizual e cam blunt A6 C6 Avant, asta fiind si motivul pentru care acum 3 ani am optat pentru Allroad care are ceva special. Asadar incerc sa o aduc putin catre o linie ceva mai sportiva si am comandat din DE o grila fagure, un difuzor replica RS6 C6, tipsuri evacuare RS6. Foarte multumit de calitatea grilei, despre difuzor inca nu pot spune mare lucru pana nu il vad montat, deocamdata este la vopsit, la prima vedere pare ok si sper sa se aseze ok pe bara. Am vopsit IC trim in piano black si, poate cel mai important, am schimbat jantele si am luat unele Segment originale. Sper ca intr-una din zilele acestea sa ma pot apuca si de montaj. Am mai montat pedalele de Aluminiu care aduc un mare plus in interior, foarte multumit de acest mod. Tipsurile probabil ca le voi face negre, nu sunt inca decis, depinde daca ma decid sa fac tot cromul negru sau nu, iarasi nu sunt sigur ca vreau :).5 points
-
Salutare tuturor, Dupa o lunga perioada in care am stat sub anonimat si citeam topicurile voastre am decis sa va prezint si eu masina pe care o conduc. Detin un Passat B5.5 Highline fabricat in 2004, 1.8T AWT, pe care il am de aproape 2 ani. Masina cred ca are aproape toate doatarile pe care le putea avea in perioada respectiva (din ce stiu doar incalzire in parbriz si 4motion mai putea avea) o lista scurta ar fi: -Maxidot, -Incalzire in scaune si bancheta, -duze parbriz incalzite, -BI-xenon, -Trapa, -Navigatie MFD -Are chiar si un suport pentru schiuri prin cotiera spate si carlig de remorcare oem. Cum am adus masina acasa in saptamana respectiva pana sa fac rar-ul m-am apucat de o revizie generala in care am schimbat (Distributie, pompa apa, toate lichidele si filtrele, discuri si placute spate, etc) Acestea sunt primele poze facute cand am adus-o acasa: Pana acum pot zice ca sunt multumit consumul pe care il am este intre 10 si 13 in Bucuresti si undeva intre 7 si 8 la drum lung. Cel mai mic consum pe care l-am avut a fost 6.3 pe DN. O sa urmeze si alte postari cu diferite stadii pana la ziua actuala.4 points
-
4 points
-
@Laurentiu_LWR Intercoolerul este 555x180 si are toata suprafata “vizibila” prin grila centrala din bara. Asa arata masina acum, luni am programare la soft. Sunt foarte multumit, bara este intacta si curand nu se va mai vedea nici putinul ala prin grilele laterale. Masina merge bine, nu are pierderi de niciun fel, s-a lucrat foarte bine. Abia astept sa ii trag o baie compartimentului motor. P.S. Aseara dupa ce am luat masina, am fost si am luat si un MAP de 4 bari. Sunt pregatit 100% pentru soft.3 points
-
S-au intamplat mai multe, cum am luat masina si dupa ce am facut o revizie generala am plecat pana in Grecia si am parcurs aproape 3000km fara nici o problema, ma prins si o furtuna cum nu am vazut in viata mea noaptea prin Bulgaria dar a fost fain. Aici o poza din Lefkada La cateva luni dupa a trebuit sa schimb valva N75 deoarece nu tinea boostul constant pe toata plaja de turatie.. Cateva schimburi de ulei mai tarziu masina a primit si un filtru pannel K&N si un set de bujii NGK Rotile pe 16 Road America le-am pastrat pentru Iarna si pentru vara am cumparat un set de jante Phoenix Momentan nu gasesc nici o poza cu interiorul dar o sa pun3 points
-
Solutia este alarma cu pornire motor Viper sau Pandora ( sau pornire motor Viper cu raza de actiune relativ mica), la care se modifica setarile pe retention si activa canale auxiliare. Pandora e dedicata si webasto. Asta implica ca la parasirea masinii sa activezi incalzirea scaune. Daca ai uitat ceva si ai deschis o usa s-a dus setarea.... Eu nu am avut clienti care sa se planga de frig cu webasto si de cele cateva minute cat au asteptat incalzirea in scaun,....., clientii se plang de lipsa ventilatiei la majoritatea scaunelor sport vw, audi si eficacitatea ei la cele standard cand exista. Asta in cazul scaunelor de piele , la textil nu se pune problema.... Comoditatea de a apasa pe buton are solutii dar costul este de la 2500 la 3500 lei, desigur si alte avantaje... Considerentele de mai sus au mai multe justificari tehnice , plecand de la banala lege a lui Ohm, avand in vedere ca rezistentele de incalzire moderne sunt carbon cu rezistenta interna minima ( 2-4 ohmi pe element), sunt in paralel pe modul, la scaune sport exista si pe laterale, deci ajungem pe la 1-2ohmi pe scaun). Las placerea initiatorului intrebarii sa calculeze timpul in care tensiunea baterii scade sub cea setata pentru pornire webasto ( de regula 11, 7 v). Passat B7 este un caz fericit cu 2 baterii, dar cei 75Ah din spate se vor "topi" rapid limitand semnificativ functionarea webasto. Din ratiuni deja stiute , VAG nu se dezminte la solutii ieftine, releu 2-nd baterry este o ieftineala nu este un separator serios care sa nu influenteze bateriile datorita rezistentelor interne diferite ,gradului de incarcare si gradului de uzura . In al doilea rand , incalzirile in scaun nu sunt niste chestii super safe , cred ca am vazut suficiente cazuri si am pus poze pe forum cu iminente incendii din cauza defectelor de fabricatie ale rezistentelor OEM! E drept ca unele au fost putin "ajutate" , multe cazuri de defecte se pot intampla de la spalatorie cu cei care infing genunchiul in mijlocul scaunului sa stearga parbrizul si unele la care utilizatorii au optat la scaune sport si poponetzul lor revasa peste faldurile laterale dar si masini noi la care inca mirosea a nou in interior ( era sa scriu mirosea " a chinezesc " ca orice electrocasnic nou la prima folosire). De aceea este pe linie 15, sa fii in masina si cu fundul pe ea! Personal evit conectarea ei la pornirile de motor, desi ar fi recomandat, Viper are cicluri de cate 12 minute de activare, la un CR, fara webasto doar ce se simte din cauza auxiliar heating electric o boare de caldura. Daca la temperaturi cu minus se seteaza timpi mai mari nu as vrea dintr-un ghinion sa spuna cineva ca i-a luat foc masina de la pornire cand ar putea sa fie de la "marea calitate" a incalzirii. Tehnic exista solutie de pornit incalzirea in scaune la pornire webasto fara alarma , dar e doar de bifat ca se poate face, in realitare ar fi o prostie.3 points
-
2 points
-
2 points
-
da, apesi si butonul de incalzire scaun. ? acum, serios... din pacate, nu.2 points
-
2 points
-
De vreo luna lucrez la ceva nou. Momentan placile sunt testate doar pe banc si perfect functionale. Fiecare placa are integrat surse de tensiune reglabila pentru a ma juca cu intensitatea luminii, nu vreau sa orbesc pe nimeni noaptea. Trebuie sa remodelez placile fiindca nu mi-au iesit formele bine din prima si apoi testul suprem pe masina.2 points
-
Breaking News... Eu v-am spus ca "Fulgeul Gri" se pregateste de primavara....da se pregateste serios, NU gluma! Am fost astazi la hipermarketul auto si am achizitionat asa: -Discuri fata ATE. -Placute fata cu senzori ATE. -Amortizoare fata Sachs. -Flanse amortizoare SKF. -Brat superior stanga fata in spre fata Lemforder. -Brat superior stanga fata in spre spate Lemforder. -Bucsa brat suspensie stanga-dreapta Lemforder. -Filtru polen carbon activ antialergeni Mann. -Filtru aer Mann. -Filtru ulei Mann. -Ulei Castrol GTX Ultracean. -Bujii NGK. Maine toate astea le voi urca pe masina....e treba multa!2 points
-
Salutare all, m-am gandit sa imi prezint si aici noua, pentru mine, masina de familie si oarecum de fun, am incercat un 2 in 1. Aveam deja de vreo 3 ani un 2011 Allroad C6 3.0TDi cu stage 1, dar parca era moarta flacara pasiunii cu diesel-ul si orice i-as fi facut nu simteam emotia, am tot lungit-o cu ea incercand sa ii mai fac una alta doar, doar s-o aprinde flacara insa dupa ce am vazut si pornirea asta a curentului anti-diesel(si in curand va lovi probabil orice cu combustie, dar benzinarele vor fi poate ultimele supravietuitoare ale acestui curent) am hotarat sa ma despart de ea cat inca mai luam un pret ok, sunt sigur ca in urmatorii ani pretul celor diesel va scadea dramatic si piata din RO se va indunda de ele cand cei din V vor fi fortati de noile reglementari sa scape de ele. Nimic de reprosat, motorul de 3.0d e absolut superb, mai ales cu stage 1, consum decent, putere suficienta, dar nu transmite acea emotie pe care o primesti de la un benzinar supraalimentat caruia ii place sa vada des 5-6k rpm. Asa ca am reusit sa vand Allroad-ul pe un pret decent si exact cu cateva zile inainte sa o dau a aparut masina asta la vanzare. Initial eram pornit pe un S4 B8, am vazut vreo 2, ambele mi-au placut si batusem chiar palma pentru una, dar un pitic in spate acolo ma tot bazaia la cap cu ideea lipsei de spatiu si apoi si nevasta si copilul actual si cel ce s-ar putea sa vina in viitor, asa ca pe ultima suta de metri am schimbat macazul si am dat un telefon la dealer-ul din DE care vindea C6-le si le-am si trimis depozitul. Vinovata in cauza este un C6 Avant Quattro, fabricata in 2009 cu un interior Exclusive si bineinteles cu motorul ce mi-l doream, 3.0TFSi. Ca si optiuni importante si pe care le doream sunt: - Air suspesnion(ma invatsem cu confortul oferit de Allroad) - ACC(util pe autobahn) - Webasto(foarte tare acum iarna, la Allroad aveam Viper cu pornire de la distanta, dar Webasto e mult mai bun pentru ca protejeaza si motorul) - trapa cu celule fotovoltaice(preferam una de sticla, am mai avut din asta si nu e wow pentru ca nu vad prin ea) - scaune fata electrice cu memorie si incalzite(memoria pe ambele e buna cand ai copil in spate) - bancheta incalzita -bixenon cu AFS2 -Keyless entry/start - portbagaj electric -coloana volan reglabila electric cu easy entry/exit -geamuri duble( chiar fac diferenta fata de cele simple cum aveam pe AR) Mi-ar fi placut sa mai aiba, pentru ca mi-au fost utile la AR, carlig de remorcare sa imi pun suportul de biciclete, perdelute spate si blocaj usi spate electronic de la usa sofer, dar asa e cand cumperi Sh, nu au fost insa un deal breaker. Am fost eu sa o iau de la dealer pentru ca imi place experienta aceasta de-a o conduce inapoi, am avut si timp, nu m-am grabit sa ajung in Ro, asa ca a fost un mini road trip placut alaturi de un bun prieten. Sunt foarte incantat de masina pana acum si imi place mai mult decat Allroad-ul, si acum 3 ani tot benzinar Allroad cautam dar nu a fost nicicum sa fie, nici acum nu a fost usor sa gasesc un 3.0TFSi bine optionat, sunt foarte putine cu motorizarea asta la vanzare si care sa si intruneasca minimul meu de optiuni. Pana acum i-am facut revizia, am trecut-o pe Mobil 1, 0w40, inainte era pe interval flexibil deci 5w30, i-am schimbat volanul cu cel de pe Allroad, jante iarna montate, lampi LED la numar si hayon, pedale OE RS6, caut si footrest-ul acum, becuri xenon noi OE, si vor mai urma si alte retrofituri si modificari, am o lista lunga :).1 point
-
1 point
-
E gratis, dar cred că face subiectul altui topic: https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/volkswagen On topic, e fain, să-l stăpânești sănătos!1 point
-
Trebuie sa mearga...daca e codat coerct si modulul e functional.Vezi sa nu fie codat cu cradle..e postata codarea in urma...si de mine si de Florin..cauta putin.1 point
-
Rave e incercat de mine pe seat leon 1m.Si eu am fost incapatanat si am spus ca trebuie sa incapa. Am cumparat etrierii, i-am sablat, inlocuit garnituri, vopsit si apoi i-am vandut. Pentru ca nu imi incapeau cu jante pe 15.Poate cine stie ce ET sa ai sa incapa insa ma indoiesc. Si in afara de asta este vorba de poate 30 % performanta si 70% aspect. Cred ca baietii care au iti pot confirma.1 point
-
1 point
-
Pai nu le ai mai sus ? Sunt din scanarea mea, sunt identice chiar cu poza pusa de tine cu hw:020 si sw0041 si precum vezi nu s-a schimbat nici la 2018, calculatorul din poza fiind 21.10.2015. Sunt compatibile cu tot ce vrei pe usa : ambiental pe trim, led la maner, led in clapa deschidere, lampa led jos pe usa, oglinzi pliabile, incalzite,... Pass - passager( par) drv - sofer ( impar) Cu placere.1 point
-
1 point
-
Discutia asta despre consum va dura mult si bine. Eu la orele de varf scot undeva intre 10 si 12 la suta. Ar fi interesant ca cei care scot consumuri mici (sub 9) sa spuna si viteza medie de deplasare si asa putem afla singuri orele in care circula cu masina in oras1 point
-
@Boditza multumesc de scan. Am cateva vesti foarte bune dar si cateva proaste. Pentru acest retrofit trebuie codate urmatoarele modue: Engine - folosind multe sccan-uri de masini care au sau nu ACC si cu ajutorul unui program scris in C++ de comparare siruri si de detectare pattern-uri am ajuns la concluzia ca trebuie facuta urmatoarea codare: Byte 5, Bit 6. Am facut aceatsa modificare si am obtinut eroare cum ca ECU incearca sa comunice cu radarele, deci acest modul a fost rezolvat. ABS - problema este foarte delicata, chiar daca am aveeasi versiune de HW, SW si revizie ca o masina care are ACC, trebuie folosit ODIS sau VCP pentru a adauga PR-8T3 la acest modul. Daca cineva cu mai multa experienta poate comenta aici as aprecia. Steering Wheel - Avem long coding label, numai ca versiunea mea de modul, 4H0 953 568 K, nu suporta asa ceva, cand am incercat sa ii fac codarea am obtinut, Our of range. Am nevoie de 4H0 953 568 M. Instrument Cluster - Avem long coding lavel. Rezultatul scan-ului pe Engine dupa ce am facut codarea: Address 01: Engine Labels: None Control Module Part Number: 7P1 907 311 HW: 7P0 907 401 K Component and/or Version: 3.0TDI EDC17 H21 0007 Software Coding: 292A4012236601030000 Work Shop Code: WSC 10165 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0117P1907311 001008 (VW52) ROD: EV_ECM30TDI0117P1907311.rod VCID: 6DD17FB5BC91F9220E-8038 2 Faults Found: 4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus P1647 00 [039] - - [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 74076 km Date: 2019.02.20 Time: 09:31:24 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 12 °C Intake air temperature: 10 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 11.980 V Unlearning counter according OBD: 40 ACC target acceleration: 0.000 m/s² ACC control module received status-Bits 0-7: 0 Active brake system error status-Bits 0-7: 1 Status of ACC/CCS acceleration interface-Bits 0-7: 0 Acceleration: 0.000 m/s² Engine status: COENG_READY Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1 4709 - No Communications with Cruise Control (Front) Distance Sensor U0235 00 [039] - - [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 74076 km Date: 2019.02.20 Time: 09:31:25 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 12 °C Intake air temperature: 10 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 11.980 V Unlearning counter according OBD: 40 Limitation: accelerator pedal: 0.0 Nm CAN status - engine control module-Bits 0-7: 0 Cruise Control System (CCS): status-Bits 0-7: 244 CAN status - transmission control module-Bits 0-7: 0 CAN status - brake control module 1-Bits 0-7: 0 CAN status - brake control module 2-Bits 0-7: 0 selected gear-Bits 0-7: 0 4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus - este legata de faptul ca nu am codat modulul ABS, cel putin asa reiese din aceasta nota informativa de la Ross-Tech 4709 - No Communications with Cruise Control (Front) Distance Sensor - de la sine inteles ca nu poate comunica cu radarele care inca nu sunt conectate in CAN.1 point
-
Passat B7, motor CFFB (2.0 bluemotion, 140 CP), an 2011 achizitionat acum in 2018, adus din Franta. Km actuali sunt 235.000 km (presupun reali - istoric in sistem VW in anumiti ani dar si dovezi de ITP pe mai multe perioade cu km inregistrati). Am preferat sa schimb distributia acum la achizitie intrucat nu aparea in istoric VW si nu ma puteam baza pe singura informatie care ducea cu gandul la shimbarea distributiei si anume o simpla bifa in cartea service la "curea dintata" pe care am gasit-o la revizia din ian.2017. Am pus: un kit distributie OE VW si o pompa de apa HEPU. Daca intereseaza pe cineva componenta kitului OE VW: cureaua este CONTI, rola mare este INA, rola mare intinzator este LITENS Canada, cele 2 role mici sunt INA. Pompa de apa HEPU pusa acum are paletele metalice. Pretul pieselor a fost 1.040 lei (inclus antigel HEPU roz/rosu) iar manopera la un service autorizat a fost de 310 lei. Adica un total de 1.350 lei (binenteles toate cu factura). La schimbare am putut observa ce componente de distributie erau deja pe masina si am vazut ca erau identice cu cele din kit OE VW iar pompa de apa era originala VW (pe asta nu apare nici un producator si are paletele din plastic). Datele de fabricatie pe toate piesele era 2016. Deci proprietarul francez a pus toate piesele OE VW si probabil a schimbat distributia in ian.2017 cand masina a inregistrat 180.000 km (deci la o vechime de sub 6 ani) caci atunci aparea si bifa la "curea dintata" in carnetul de service. Daca as fi stiut 100% ca e schimbata deja, nu as fi schimbat-o si eu... dar cum nu eram sigur, nu puteam dormi linistit. @carcotashu - eu in locul tau as schimba distributia, mai ales ca tu completezi antigel deja, deci pompa de apa probabil are scapari, vechimea distributiei originale este deja de 8 ani si ai 170.000 km. Suplimentar iti spun parerea mecanicului meu, ca o distributie nu este recomandat sa se faca la orice vechime de ani si nici la maximul de 210.000 km scrisi in carte, ca doar nu o sa mergi sa zicem 10 ani cu aceeasi distributie originala pentru ca nu ai ajuns inca la 210.000 km, nu? Daca se intampla ceva mai grav cu pompa de apa (care la tine are deja scapari din moment ce papa antigel) si iti distrugi motorul, ce faci? Ii dai in judecata pe cei de la vw ca de ce nu a rezistat 210.000 km scrisi in manual? ... Pana la urma totul tine de cat vrea fiecare sa fie de preventiv, caci pot fi si masini care merg chiar si peste cei 210.000 km cu distributia originala. Astia din Vest schimba uleiul (5w30 LL) la 30.000 km / maxim 2 ani. Noi de ce il schimbam de regula la 15.000 km / 1 an? pentru ca vrem sa fim mai preventivi, nu? Opinia prezentata mai sus este opinia proprie de simplu utilizator auto si nu de mecanic.1 point
-
Cand ti-o faci singur... si nu iti rămâne decat sa te auto-bombănești.1 point
-
Ma bucur ca ironiile de pe acest forum sunt decente si nu deranjante, ca pe alte forumuri, ceea ce imi da de inteles ca sunteti baieti de calitate.1 point
-
Faina balena ! Ai facut un salt "mic" dpdv al spațiului...mai era o varianta : Boeing 737 ? Sa o stăpâniți sănătoși!1 point
-
Volkswagen Golf 2.0 2007 Golf WVWZZZ1KZ7P063569 - partslink24.pdf1 point
-
@Emy D gasim 256 pe spate la octavia rs 1.8t,seat leon cupra r, ar mai fi audi tt unele modele nu toate ...cele quattro trebuie niste despartitoare ptr a le adapta,mai sunt pe leon si toledo motorizarile 2.31 point
-
O mica noutate, am schimbat farurile pentru un set stil Golf R cu DRL LED si lumini HID de varianta 6000k. Voi mai aduaga si niste poze mai clare din timpu zilei1 point
-
Măi băieți, eu am tot 2.0 TDI și consumul în oraș (București) nu a depășit 8,4 niciodată... De când am luat-o nu a consumat mai mult, mă mir cum de va consuma atat, și eu chiar merg sportiv. Poate o fi ceva stricat cine știe...1 point
-
Pretul a fost de 15.900 eur si cutia e DSG6. Astazi am activat lane-assist si am facut un test-drive si totul functioneaza ca la carte dar nu reusesc sa activez High beam assist - voi discuta aceste aspecte in aria tehnica. Sper in weekend sa fac o sesiune foto si revin cu mai multe poze. L.E. se pare ca am reusit sa activez si high beam assist. Am intrat pe configurator si am observat ca optiunea costa 146 eur si lane assist e 560 eur.. marketing. Se pare ca daca e Road Sign assist activat atunci este si camera care trebuie pentru activarea celorlalte 2 optiuni. Multumesc dragi colegi pentru urari!1 point
-
1 point
-
Audi Audi A3 Sportback 1,4 2010 WAUZZZ8P1AA090979 - partslink24.pdf Audi Audi A4 qu. 3,0 IDT 2017 WAUZZZF42HA044211 - partslink24.pdf Volkswagen Golf 1,6 2009 Golf 1K-9-400 001 __ WVWZZZ1KZ9W476196 - partslink24.pdf Volkswagen Golf Estate BlueMotion 2016 Golf Variant BA5___ WVWZZZAUZGP547256 - partslink24.pdf Volkswagen Passat Estate Tehnologie BlueMotion 2015 3C-F-200 001 __ WVWZZZ3CZFE517273 - partslink24.pdf Volkswagen Passat limousine 2006 WVWZZZ3CZ6P088297 - partslink24.pdf Volkswagen Passat limuzina 2006 WVWZZZ3CZ6P215578 - partslink24.pdf Volkswagen Polo 2012 6R-C-000 001 __ WVWZZZ6RZCY511155 - partslink24.pdf Volkswagen Sharan 2007 WVWZZZ7MZ7V000876 - partslink24.pdf Volkswagen Sharan Blue Motion 2015 WVWZZZ7NZFV037673 - partslink24.pdf Volkswagen Tiguan 4Motion 2010 WVGZZZ5NZAW090934 - Piese de schimb.pdf Volkswagen Touareg 2008 WVGZZZ7LZ8D023394 - partslink24.pdf1 point
-
Pentru anul asta mi-am propus sa ma plimb cat mai mult cu masina. Efectiv nu vreau sa ma mai dau jos din ea. Am si facut o mica pauza (30 de zile) si mi-e dor de masina. Pentru asta, am facut o lista de cateva chestii de realizat pana in primavara: - cauciucuri noi de vara pentru jantele astea (nu le mai schimb, gata). Sunt aproape decis pe Falken 225/40/18. Tatonez de unde le voi lua, ma intereseaza foarte tare sa fie DOT jumatea a doua 2018. Pentru ca majoritatea comerciantilor vand anvelope cu vechime de maxim 2 ani, vezi-doamne daca sunt depozitate ok nu conteaza. Pentru mine conteaza. - vreau sa refac amortizoarele, sa gasesc echilibrul intre tinuta de drum sportiva - masina joasa - dar si putin confort totusi. - m-am programat pentru traseu complet si intercooler frontal. Inainte de pauza, mi-au bubuit clemele furtunului care intra in intercooler si am zis gata, nu se mai poate asa. Deci, traseu complet aluminiu, fmic, si marea provocare (ambitie personala) de a nu fi deloc vizibila modificarea asta. - fetele de usi ‘homemade’ nu au rezistat. S-a dezlipit usor materialul, dar a meritat sa incerc pentru cat au fost costurile totale. Asadar, le voi retapita cum trebuie de data asta, la cineva profesionist. - traseul il voi face cu flansa egr off, asa ca vreau sa fac si soft pentru el si daca tot fac, mai punem si ‘2-3’ cai ?. - cateva piese de schimbat pe ici-colo, niste burdufe de planetare, senzori abs, bucse bascula, flanse amortizoare si cine stie ce s-o mai gasi de schimbat. “ barn find “1 point
-
Un singur sfat: jante OE sau aftermarket de top : OZ racing, BBS, Borbet.....si de aici e de ales : la OZ cele la care scrie pe site " made in italy", la ceilalti " made in germany". Este lesne de inteles unde sunt facute cele la care nu exista precizare..... dar ar da rau pe un site de top. In ceea ce priveste furnizori OE, nu sunt rupti din luna la calitate, dar sunt controlati, un furnizor de baza e CWS din Turcia care invadase Metro cu jante de Matiz Cielo Espero???acum 10 -15 ani. Regula nr.1 - janta cu abatere axiala e buna de Remat. Abatere radiala usoara se remediaza. Forjatele( ma refer la tehnologie) pe care s-a pus "cald" sunt total compromise, tensiuni interne . Exclus sudura! Vopsire se rezolva acum electrostatic , chiar si procedeul " diamond -cut", mai bine ca in fabrica pentru ca protectia externa nu este doar electrochimica este cu lac anti scratch ( la solutia aftermarket). Regula nr.2 - vizionarea pe masina de echilibrat se face fara anvelopa, livrarea prin curier doar in cutii, ..., trebuie sa ai mare incredere in cineva sa trimita jante care nu le vezi, live! Regula nr.3 - Decat jante de kko aftermarket de dimensiuni mari si foarte grele ( ajuta google la studiul masei suspendate si nesuspendate...) mai bine jante OE mici si anvelope de top!1 point
-
subti cu update-uri. in vacanta am mers mai mult cu rextonul, din cauza zapezilor, si posibilitatii de a ma catara prin tot felul de locuri, si cu 5 oameni si bagaje in masina. asa ca, Golful, de suprarare, a facut pipi pe el. Adica a pierdut jumate din antigel pe la carcasa termostatului. La motorul asta este foarte greu accesibil, si am reusit in vreo 4 ore sa demontez si sa remontez sa ved care-i baiul. garnituri obosite, un surub de pe chiulasa slabit, si posibil si capacul termostatului cu o fisura. am comandat piesele, multe se gasesc mai greu si doar pe original, deocamdata am pus la loc totul, curatat si strans cat trebuie, si pierde extrem de putin. Sa vina piesele si sa se mai incalzeasca vremea, si o fac calumea... in rest nimic ...1 point
-
ai luat o din DE ,unde mai si lucreaza si fratele tau si tot NU stii ca se schimba la 60.000 km si nu ,,la ani,,1 point
-
Manualul masinii VW Passat B7 in limba engleza in format PDF, calitate buna. VW Passat B7 - Manual EN1 point
-
alt mit. crede ca 0/5w-30/504 se evapora mai usor decat 5w-40/502? pai sa testeze daca insista, sa ia de la aceeasi firma ca sa fie testul cat mai corect. dar mai bine ar schimba firma, nu norma/vascozitatea. consumul e constant de la inceputul schimbului?-1 points
-
Se mai găsesc și mașini ok pe piața, numai sa ai răbdare să cauți... Sa nu te arunci ca fraierul... Poți alege cu motor bun dar cheală și ceva garanție, dar scumpă, sau cu ceva probleme pe motor dar full și mai ieftină , dar cu diferența de bani o faci...-1 points
-
Eu dau cu Sonax full effect inainte sa intru cu masina la tunel (da, am spalat mereu asa si doar la OMV - nu atat de des totusi ). Si pana sa ajung la apa deja jantele sunt rosii si se curata cam 90%. Danke de sfatul cu ceara! O sa dau pe jantele de vara care sunt curate si asteapta primavara-1 points
-
Dar pentru a porni incalzirea in scaun (macar la cel al soferului) cand pornesc webasto (pe incalzire) este vreo solutie? (Pentru Passat B7)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00