Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2019 în toate secţiunile
-
O mica noutate, am schimbat farurile pentru un set stil Golf R cu DRL LED si lumini HID de varianta 6000k. Voi mai aduaga si niste poze mai clare din timpu zilei5 points
-
De vreo luna lucrez la ceva nou. Momentan placile sunt testate doar pe banc si perfect functionale. Fiecare placa are integrat surse de tensiune reglabila pentru a ma juca cu intensitatea luminii, nu vreau sa orbesc pe nimeni noaptea. Trebuie sa remodelez placile fiindca nu mi-au iesit formele bine din prima si apoi testul suprem pe masina.4 points
-
Măi băieți, eu am tot 2.0 TDI și consumul în oraș (București) nu a depășit 8,4 niciodată... De când am luat-o nu a consumat mai mult, mă mir cum de va consuma atat, și eu chiar merg sportiv. Poate o fi ceva stricat cine știe...3 points
-
Dragi colegi, a venit si vremea sa deschid alt topic si sa inchei povestea bondarului meu (p.s. un golf 6 2.0 tdi 110 cp). Denumirea masinii a venit din spusele celor apropiati. Stiu ca mai este pe forum si o balena albastra, de aceea am denumit-o "balena neagra". Familia se mareste si am zis ca e nevoie de ceva mai spatios si am pus ochii de ceva timp pe acest model - Passat B8 Variant. Din start am eliminat masinile din Romania si am cautat pe cineva care sa-mi aduca masina din afara pe platforma si am dat de cineva care a mai adus inca 4 masini printre prieteni. Mi-am ales cateva variante dupa ce am pierdut noptile pe mobile.de si cand a ajuns persoana respectiva in Germania am ramas dezamagit: ba erau masini de la firme de inchirieri, ba erau intr-o stare jalnica si mai rau.. am gasit chiar si un anunt cu o masina superba "accident-frei" dar cand am verificat-o in reprezentanta dupa seria de sasiu, avea accident la 30.000 km unde a schimbat stalp, scaune, portiere etc. In final am gasit un confortline si eram 90% decis sa o cumpar dar am zis sa mai arunc o privire prin anunturi si am gasit alta masina, cea in cauza, de care eram profund convins ca asta este aleasa si se pare ca asa a fost. Masina are un singur proprietar anterior, arata foarte bine, mai avea cateva defecte minore dar am zis ca o vreau asa cum este. Astfel va prezint "Balena neagra": Trecerea pentru mine este "wow". De la golf 6 din 2009 la Passat 2015. Deja m-am apucat de schimbat ceea ce ma deranja: fonoabsorbantul de sub capota motor nu arata prea bine si am cumparat covorasele OEM. Bineinteles, inainte sa o cumpar am verificat istoricul conform seriei de sasiu. Masina are in prezent 133.000 km, ultima revizie este efectuata in 07.2018 la 117.000. Masina are totul schimbat la fiecare revizie doar ca nu-mi place ca reviziile acolo s-au facut din 30.000 in 30.000 km sau 2 ani. In luna 07.2019 voi efectua revizia urmatoare si o sa rog in reprezentanta sa-mi schimbe la 1 an sau 15.000 km. Ce am observat este un zgomot la pornirea la rece - ori cureaua de transmisie ori o rola intinzatoare - voi verifica la reprezentanta dar nu-mi fac griji. Si acum partea de dotari. Cum ziceam, are cam tot ce imi doream si venind de la un golf, trecerea pentru mine e destul de mare. - model Highline - motor 2.0 TDI, CRLB, 150 CP - cutie DSG - Keyless Go - jante 17 "London" - navigatie Discover Media gen. 2 - faruri Led High - stopuri Led - interior Alcantara - scaune sport confort - Dynamic Road Sign display - senzori parcare fata-spate - pachet "Business premium" - pachet "Chrome" 2 - computer bord color - lumini led la picioare in fata - puddle lights - extended pedestrian protection (inca nu stiu ce e) (Vl1) - Adaptive Cruise Control with Follow-to-stop and Speed Limiter (8T8) - Front assist incl. city emergency brake (6K3) etc. Mai adaug cateva poze:2 points
-
2 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Rar apare cate un passat cu motorul asta pe forum, sa ne tii la curent cu evolutia lui!2 points
-
Stii bine...VAg nu mai ofera programul Porsche 20 ptr motoarele pe benzina...in shimb au un program de reduceri Faststart ptr diesel Dar de ce spui ca se aplica doar programul Rabla ca reducere??/ Mai e si reducerea dealerului, care este de 3.5-4.5%....depinde cu ce talhar negociezi. Acum 2 ani, cand nu aparuse programul Porsche20, recuerea la Passat era de 7%. Nu iti lua masina pana nu iti da si dealerul o reducere, in plus de cei 1400 euro de la rabla.2 points
-
Probabil. Eu si cu ALH-ul vechi scot peste 8.4 si cu aia nu stiu ce inseamna mers sportiv. Poate definesti mai bine orele cand esti in trafic si ce inseamna sportiv. La RS 2.0 sub 8.5 in oras...poate doar noaptea dupa 10 si cu multe semafoare pe verde. Fara SS activ. Poti mai jos sa vezi datele reale: https://www.spritmonitor.de/en/detail/978855.html2 points
-
@cxr2test @mad_kat daca avem posibilitatea sa le mai intinerim cu diverse piese, de ce sa nu o facem ? Nu e o masina de colectie sa fie pastrata cat mai originala... De ce sa ma supar ? Nu sunt genul, fiecare are gusturile si parerile lui, ce s-ar intampla daca am fi toti la fel ? ?2 points
-
Salut baieti, De cand Skoda a sarit de 15 ani vechime in campul muncii si 260k km, am decis sa o schimb cu ceva mai nou, mai mare si mai silentios la drum lung. Drept urmare, am cumparat un Passat B7 din 2011. Motor 1.8 TSI 160 CP cod CDAA cu momentan 82.000 KM. Culoarea este maro (asa ii zic eu) - neamtul ii zice Mocca antrazit perleffekt. Masina am luat-o de la Senger - un dealer VW din Lübeck. Mi-a placut pentru ca arata foarte ingrijit si are toate dotarile pe care le voiam, ba chiar mai mult de atat (piele cu scaune ventilate) Pun pozele de la dealer pe care le-am salvat de pe mobile si una dupa ce am luat numerele provizorii. Momentan asteapta in parcare plata taxei de import in DK pentru ca sa primeasca numere daneze si sa pot circula cu ea. Inca un lucru pe care vreau sa-l fac este verificarea intinzatorului de lant de distributie si eventual inlocuirea cu unul mai nou - am citit multe horror stories pe forumuri din america, dar si pe vwforum la noi cum ca modelele vechi ar ceda si ar d istruge tot motorul...1 point
-
Prin 2011 au rezolvat problema cu lantul. Fostul meu 1.8tsi produs in aprilie 2011 nu a avut probleme cu lantul ci doar consum de ulei. Motorul in exploatare este superb. Eu l-am avut pe Octavia care are o masa mai mica dar cred ca se misca bine si pe Passat.1 point
-
Macar ai ce vedea si stirile sunt cat se poate de corecte si pe verificatelea...ca de fake news e plin peste tot! ? Stay tuned...☝️ PS: Imi doresc doar atat...sa vad ca toata lumea ma ia ca model...toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!1 point
-
@Catta83 Pfff, asteptam pe cineva ca sa ma programez si eu dupa...1 point
-
Arata foarte bine passatul! Sa-l stapanesti sanatos si multi km fara probleme!1 point
-
Felicitari, pt acel zgomot unii au schimbat chiar distributia, se pare ca e o problema din fabrica la B8:1 point
-
1 point
-
1 point
-
@mad_kat tocmai ce a vorbit vulpea din tine...? Nu ai cum sa spui ca nu ai simtit niciodata lipsa incalzirii...chiar si pe scaunele textile. La fel si cu calutii....nimeni nu are nevoie de ei...cand nu ii are?1 point
-
Nu esti singurul cu lanterne pe nocturnă, dar stai sa vina caldura si imi intru in program. Cand sunt plecat prin tara si in concedii umblu cu bureți umezi si lavete la mine, in caz ca e nevoie sa curat ceva loco, un găinaț agresiv, alte pete, etc... Boala grea. Am retinut informațiile, o sa fac probe la soluții pe jantele de iarna, măcar nu plâng lângă alea de vară daca iese ceva rău. Eventual extind si la moto, e si acolo mult praf de la frane.1 point
-
Dragi colegi, am reusit activarea High Beam Assist si Lane Assist. Pentru ambele e nevoie de camera (A5) - cea mare disponibila daca exista functia Road Sign Assist. Din codarea de pe prima pagina la Codarea 37, Line Assist Activation - lipsesc unele chestii pe care le-am gasit aici. Ca exemplu, la codarea camerei A5 scrie ca se activeaza la Byte 00, Bit 0 dar la mine nu era disponibil si pe site scrie si alternativa - sau byte 16, bit 7. Deci de preferat codarea de pe site deoarece e completa in caz ca unele setari lipsesc. De asemenea, unele setari pot sa lipseasca din Adaption dar scrie acolo "if available". Pentru Light Assist, mentionez ca am faruri LED High. Am folosit setarile de aici. Nu a functionat din prima. Se pare ca daca pe modulul 09 se selecteaza Byte 2 si setarea cu Xenon with light assist, litera din codare subliniata de mine cu o sageata se transforma in B si eu aveam deja C. Fiind B, apare Light Assist in sistem, electronic functioneaza (apare martorul in bord ca se activeaza si se dezactivea singura faza lunga) dar fizic ramane doar faza scurta. In cazul asta am introdus manual litera D citind pe alte forumuri (am adaugat si poza cu fundal galben). Cred ca pe ultima varianta de VCDS apar mai multe optiuni. La introducerea literei D, totul functioneaza ca la carte - deci e singura modificare necesara setarilor de pe site. Sper sa ajute pe cineva aceste informatii in caz ca e nevoie.1 point
-
Retine setarea făcută, chiar dacă oprești contactul. Din păcate eu am înțeles ca el vrea altceva.... Care nu se poate face.1 point
-
1 point
-
Bara aia are un rol foarte important in cazul unui impact. Taiata, i-ai slabit mult rezistenta... Parerea mea.1 point
-
Cumpara masina daca te tine punga ! Mai ieftine gasesti la smasari tipla full boss fara accident de la clasica baba din Germania . Are km putini motorul este ok daca nu te crezi pilot de curse pe sosea .Dotarile sunt de bun simt , nu pare lovita . Masinile bune si cu un nr mic de km reali nu se vand ieftin . Chilipiruri la masini nu ai sa gasesti decat fffffffff rar .1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Cutia dsg e cu 6 sau 7 trepte?1 point
-
Salutare pe anul asta ! Am zis ca mai bag bani in golfulet doar in intretinere, dar nu am rezistat ?♂️ asa ca l-am innoit cu volan si cu footrest ? probabil o sa mai urmeze un comutator de lumini cromat si o nuca la schimbator si am incheiat cu interioru. Comenzile momentan nu merg dar din ce am inteles se pot face, in rest golfu a cam stat iarna asta, am tras mai mult pe fabia.1 point
-
Foarte frumoasa si dotata! Sa o stapanesti sanatos! Ne poti spune un pret?!1 point
-
Zgomotul de vacum este aceasta Acel scartait vine de la intinzatorul de curea cum a precizat colegul @cascadoru1 point
-
Anul asta am avut un concediu mai prelungit, asa ca golfuletu a bagat in 2 saptamani aproximativ 2500 km, un drum la mare, doua drumuri BR - Manastirea Ciolanu si unu mai lung, la munte prin diferite locatii, o sa detaliez mai jos. Ziua 1: Braila - Slobozia - Bucuresti - Pitesti - Craiova - Orsova - Baile herculane ( aici am fost cazati ) Ziua 2: Baile Herculane - Cascada Bigar - Cheile Nerei - Cascada Vaioaga si Lacul Ochiul Beiului - Baile Herculane Ziua 3: Baile Herculane - Manastirea Sf. Ana - Chipul lui Decebal - Manastirea Mraconia - Cazanele Dunarii, dupa ce am zabovit mai mult pe la cazane am plecat spre Transalpina unde ne-am cazat la Ranca. Ziua 4: Transalpina - Obarsia Lotrului - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti - Slobozia - Braila Cam asta a fost consumu la munte, 2 persoane + bagaj, clima pornita 80 % din drum si nemenajata Golfuletu s-a descurcat exemplar pe toate drumurile patriei mai putin pe unul forestier spre Lacul ochiul beiului, unde am dat sa urc dar m-am intors inapoi dupa nici 100m si am luat-o pe jos...in rest imi place tot la masina asta, mai ales cum trage m-am obisnuit mult cu ea asa ca o sa imi fie foarte greu sa ma despart de ea ( daca am sa fac asta ) Inainte de concediu am schimbat lichidu de frana cu ATE TYP 2001 point
-
Cu ajutorul lui EEXCALADE, am reusit sa rezolv problema. Masina merge acuma. Se pare ca se blocase o valva/supapa in pompa. Dupa ce am desfacut, curatat, suflat si pus din nou valva metering originala, masina a pornit perfect. Multumesc din nou EEXCALADE, dar si racingparts pentru sfaturi si disponibilitate Floro, posibil sa fi patit exact ca si la mine. Pompa este buna, functionala, dar supapa aia daca se blocheaza, nu mai face suficienta presiune si nu se deschid injectoarele.1 point
-
1 point
-
Salutare, Passat , 2013, 2.0, S/S, manuala 6, ~200K km (pe bord): A inceput cu un sasit foarte vag si innocent, care disparea la apasarea ambreiajului. Am zis ok, a inceput scenariul "volant", trebuie schimbata. Nu m-am gandit nici o clipa ca din momentul ala fiecare rotatie a motorului conta. In cateva zile pana sa caut preturi si un service, (nu cred ca masina a facut mai mult de 20-30 de km), a ramas pedala jos. Am dus-o imediat in service si surpriza: volant cu joc pe toate axele, o piesa din placa de presiune (pare un distantier sau arc ) rupt care a luat o forma de cutit de strung si a trecut la treaba: a remodelat cutia. Priviti pozele, foarte "interesante" sunt generatiile astea de motorizari si transmisii:0 points
-
in 8 ani doar 82000 km? Asta a mers mai putin decat orice roman. Era un batranel proprietarul? Cat fu halatul? Altfel e super dupa poze. Sa l conduci sanatos si fara probleme.0 points
-
Eu dau cu Sonax full effect inainte sa intru cu masina la tunel (da, am spalat mereu asa si doar la OMV - nu atat de des totusi ). Si pana sa ajung la apa deja jantele sunt rosii si se curata cam 90%. Danke de sfatul cu ceara! O sa dau pe jantele de vara care sunt curate si asteapta primavara0 points
-
In primul rand ca 1.6 e un motor subdimensionat pentru ditamai caroseria pe care o are passatul. 105 cai sunt insuficienti pentru o masina care se vrea de familie, exec sau ce mai zic ei acolo. Ca daca mergi singur toata ziua, du-te si ia mai bine un Polo. VW au si recunoscut, au pus motorul asta mic sa poate oferi o masina de EXEC pentru firmele cu parcuri auto care vor sa dea masini la directori si sa se incadreze intr-un buget de GOLF si au reusit, masina asta e 20k. Am un vecin care se plangea ca nu trage deloc cu 2 adulti si 2 copii mic plus ceva bagaje. Alegerea e a ta, ia-o, na are putini km dar atat.-1 points
-
Se mai găsesc și mașini ok pe piața, numai sa ai răbdare să cauți... Sa nu te arunci ca fraierul... Poți alege cu motor bun dar cheală și ceva garanție, dar scumpă, sau cu ceva probleme pe motor dar full și mai ieftină , dar cu diferența de bani o faci...-1 points
-
ziceam ca ajung si eu acasa sa postez decent de pe laptop, dar mi-a luat=o Rudi inainte. E fain volanul, insa nu se potriveste cu restul masinii. Si nu ca "valoare" ci din punct de vedere design - se vede clar ca e din alta generatie... Maxim volan de Golf 5 cu comenzi ar merge pe 4. Ce e peste e "too much" (ca si o paranteza - am vazut saptamana trecuta in trafic o octavie 1, tipla, cu volanul original cu comenzi, maxidotul rusesc, si totul arata cum trebuie, ca din aceeasi poveste) sper sa nu te superi pe noi... @Laurentiu_LWR am avut si eu ideea asta, sa imi iau niste butoane de incalzire in scaune, sa le leg si iluminarea, numai sa nu arate bordul gol, ca nevoie de incalzire in scaunele de carpa nu am avut-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00