Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare pe anul asta ! Am zis ca mai bag bani in golfulet doar in intretinere, dar nu am rezistat ?‍♂️ asa ca l-am innoit cu volan si cu footrest ? probabil o sa mai urmeze un comutator de lumini cromat si o nuca la schimbator si am incheiat cu interioru. Comenzile momentan nu merg dar din ce am inteles se pot face, in rest golfu a cam stat iarna asta, am tras mai mult pe fabia.
    9 points
  2. Ca nu mai baga bani in golf a zis, ca si-a luat volan de 2000 de lei nu a zis Arata bine !
    3 points
  3. Breaking News... "Fulgerul Gri" se pregateste de primavara... Jantele modulare BBS RS800 de W8 au plecat la recoditionat.
    2 points
  4. Salutare stimati colegi Va prezint pe scurt noua Jucarie-ALLTRACK. Va reamintesc ca am fost timp de 4 ani posesor de berlina B8 cu care am parcurs 140000km fara probleme.Acesta a fost si motivul pentru care am ales tot un Passat B8 ceva mai upgradat.Sper sa ma bucur in urmatorii 4 ani cel putin la fel de mult precum de cel anterior.
    2 points
  5. Colegul se uita la vRS asa ca as zice ca nu economia de carburant il intereseaza. Dar mai multe ne poate spune el.
    2 points
  6. Bine v-am regasit ! Am schimbat din nou volanul , am renuntat la ideea retapitarii volanului vechi asa ca am luat ceva OEM cu piele perforata. Sunt foarte incantat de el
    2 points
  7. *long post* Buna ziua tuturor! Am aruncat azi un ochi pe forum si nu-mi vine sa cred ca ultima postare a fost in 2017... Ce repede trece timpul! Golful este foarte bine pentru ca doar ce i-am dat un refresh. Mai jos o sa las niste poze in ordine cronologica cu ce modificari sau reparatii am mai facut. Plafonul retapitat cu o "imitatie de alcantara" in culoare neagra + toate plasticele vopsite in negru. Probabil asta a fost una din cele mai proaste idei pe care le-am avut, dar mi-am dorit foarte mult sa las masina cat de jos se poate si sa fac un fitment cat mai la limita. Zis si facut. A doua cea mai proasta idee pe care am avut-o, a fost sa fac uber cu masina. Da, practic taxi. A fost amuzant, dar m-am oprit cand am realizat ca s-au urcat cateva sute de oameni in scaunele pe care mi le-am dorit vreo 2 ani. Aici era in modul Uber Dupa ce am depasit si etapa asta, fiind vara si fara prea multe lucruri de facut, am zis sa schimb culoarea jantelor si sa merg full retard in legatura cu suspensia masinii si fitmentul. Va las cu pozele mele preferate. Asta este prima poza cu prelungirea de 4 motion Urmatoarea etapa a fost evaluarea daunelor produse de "obsesia" mea pentru fitment, si da, au fost destule. O piatra de la rinichi eliminata. (not a joke) Toate carenajele mancate, toate aripile bubuite, 2 cauciucuri frecate pe exterior, foarte multi greierasi de la foarte multe (toate) plastice din interior, destul de multe bucse pe fata omorate si probabil altele pe care nu mi le amintesc. Si nu, nu am spart baia! Nu neaparat pentru ca am ferit orice obstacol, dar cel mai mare merit l-a avut scutul metalic care si-a scos FIECARE leu. Am dat cu el de multe ori in burti/pietre/limitatoare, si nu este deloc indoit. Deci il recomand, pentru cei ce vor sa stea fara griji. Aici mi-am luat adio de la jantele pe 18" si le-am pus la vanzare pentru ca am considerat ca mi-am facut damblaua cu "low life" si lucruri de genul asta, cel putin pentru moment. Dar asta nu inseamna ca nu am si alte planuri pentru masina Incepe etapa in care o sa o fac sa stea pe curbe, pentru ca vreau sa ma bucur de tot ce-mi poate oferi. Asadar, in ultima saptamana, ca un "mecanic in devenire" ce sunt, am urcat masina pe butuci in fata portii si am schimbat: Placute fata spate, cablu frana de mana, bielete de directie, bucse de la brate, flanse de la telescoape si un rulment pe fata. Daca tot am dat jos telescoapele le-am si curatat, pentru ca erau de-a dreptul scarboase. Tot saptamana asta, cadou pentru ca a facut golful 4 ani la mine, dupa multa alergatura am reusit sa pun mana pe un set de Santa Monica in stare foarte buna si cu anvelope noi. Scuzati fata, eram dupa 2 zile de stat in ploaie zapada si frig pe sub masina, dar totusi fericit pentru ca terminasem de schimbat tot ce mi-am propus Aripa este asa pentru ca cineva a vrut fitment ? Si, cam asta este aspectul final al masinii pentru urmatoarea perioada. O sa mai urmeze mici reglaje la suspensie si eventual ceva distantieri pentru ca fiind jante OEM sunt foarte bagate inauntru, mi-as dori macar sa le mai scot 1.5cm. Cam atat la capitolul asta, acum sa va zic si ce probleme am avut. Cea mai enervanta a fost o problema la vitezometru, cauzata de firele de la senzor (din compartimentul motor) care s-au frecat de ceva si au facut scurt. A cam fost munca de chinez pana am gasit locul cu pricina, dar uneori trebuie sa facem si lucruri mai putin placute... Si o problema mai recenta pe care am rezolvat-o aseara si din cauza careia era foarte probabil sa iau foc, a fost o piulita slabita care tinea 2 cabluri de curent din panoul cu releuri. Norocul meu a fost ca era releul de la bujii care functioneaza la prima cheie si pentru putin timp. Va las o poza: Cam asta e tot ce mi-am putut aminti din perioada in care nu am avut activitate pe forum. Planuri de viitor ar fi multe, problema e ca devin din ce in ce mai costisitoare si faptul ca sunt student ma cam limiteaza. Imi doresc mult sa o vopsesc anul asta, pentru ca incepe sa apara rugina si nu e ok. As mai vrea ceva modificari si pe parte de motor, macar sa trec de pragul psihologic de 200 de cai. As vrea si pe parte de audio niste lucruri, la fel de costisitoare... Pana una alta, o sa ma bucur de masina exact asa cum este acum, pentru ca sincer sa fiu, este exact cum mi-am dorit sa fie in momentul in care am cumparat-o. Sa aveti o zi buna, si va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi tot .
    2 points
  8. Eu si mai bulanos cu Rombat. A crapat dupa cateva zile de la iesirea din garantie
    1 point
  9. @ct_act Mijto lucrarea la lumina lunii , ma bucur sa vad ca nu sunt singurul nebun care iese cu lanterne in parcare "to get the job done!" Asa cum zice Edy gasesti in Carrefour Sonax Jante pe la 45 ron , iar pentru problema cu zgarieturile gasesti tot in Carrefour si peria de jante de la Sonax Soft pe la 30 ron : Si ca sa fie treaba serioasa la sfarsit dupa ce cureti bine janta , poti sa ii aplici o ceara dedicata pentru jante : In poza de mai sus este ceva mai de "Buget" dar la 30 lei face toti banii , bineinteles daca vrei poti investi in ceva mai de calitate. O sa fii uimit daca aplici ceara speciala de jante pe o janta proaspat curata , data viitoare ai nevoie doar de apa si presiune sa dai jos praful de frane . Nice wheels , nice car !
    1 point
  10. Putin tease inainte de finalul lucrarii
    1 point
  11. E frumos volanul, dar dpmdv nu pe masina asta ? Adica mie mi se pare ca intinereste mai mult decat trebuie masina, dar e doar parerea mea. Felicitari oricum pentru achizitie!
    1 point
  12. RS-ul ar impaca si varza si capra in situatia mea ? Ma asteptam la un consum de 10-12 in oras, nu asta ar fi grija principala. Mai tare ma interesa daca merita ce am gasit in anunturile respective sau ar trebui sa mai astept / sa ma reorientez catre altceva. @Doc Morelli, multumesc pentru informatii, chiar m-am uitat dupa 1.4 tsi manual si la fel ca in cazul lui 2.0 tsi...mai nimic, dar iau in calcul si varianta asta in caz ca ma lepad de RS. @zorro00, la fel si pt 1.8 tsi ? se pare ca imi doresc o configuratie care ori nu se vinde ori e prea buna ca sa se vanda SH.
    1 point
  13. Audi Audi A3 Sportback 1,4 2010 WAUZZZ8P1AA090979 - partslink24.pdf Audi Audi A4 qu. 3,0 IDT 2017 WAUZZZF42HA044211 - partslink24.pdf Volkswagen Golf 1,6 2009 Golf 1K-9-400 001 __ WVWZZZ1KZ9W476196 - partslink24.pdf Volkswagen Golf Estate BlueMotion 2016 Golf Variant BA5___ WVWZZZAUZGP547256 - partslink24.pdf Volkswagen Passat Estate Tehnologie BlueMotion 2015 3C-F-200 001 __ WVWZZZ3CZFE517273 - partslink24.pdf Volkswagen Passat limousine 2006 WVWZZZ3CZ6P088297 - partslink24.pdf Volkswagen Passat limuzina 2006 WVWZZZ3CZ6P215578 - partslink24.pdf Volkswagen Polo 2012 6R-C-000 001 __ WVWZZZ6RZCY511155 - partslink24.pdf Volkswagen Sharan 2007 WVWZZZ7MZ7V000876 - partslink24.pdf Volkswagen Sharan Blue Motion 2015 WVWZZZ7NZFV037673 - partslink24.pdf Volkswagen Tiguan 4Motion 2010 WVGZZZ5NZAW090934 - Piese de schimb.pdf Volkswagen Touareg 2008 WVGZZZ7LZ8D023394 - partslink24.pdf
    1 point
  14. Eu gasesc de obicei la Carrefour solutie de jante de la Sonax. Iti trebuie o ustensila mai serioasa pentru curatarea jantelor (o perie cu fire moi). Nice car BTW!
    1 point
  15. Sa mai sterg praful... Daca acum ceva timp va povesteam de scartaitul de caruta si schimbatul de flanse la amortizoarele fata, sa stiti ca nu era din ele, deci audi-ul se bucura de piese noi. Problema reala a fost la bratul inferior dreapta, cel pe care vine telescopul si anume pivotul, al carui burduf din cauciuc era intepat cat un varf de ac, pe unde intra apa si isi facea "nebunia". L-am schimbat pe trw, de atunci...liniste deplina. In ordine cronologica vorbind, a venit si iarna...aproape a trecut, cu 4 anvelope michelin alpin a5 205/55 r16 91H AO. Foarte placute la zapada, franare, zgomot, cu un mic minus pe rularea pe asfalt umed, in curbe. Jantele de vara au fost puse la pastrat, dupa ce au fost spalate cu Sonax xtreme Felgen Reiniger Plus, o solutie geniala pe care o recomand. Daca tot m-ati certat ca sunt urate husele (glumesc), am optat pentru alte scaune fata, cele sport, cu reglaj lombar electric, inclinarea sezutului, pernuta reglabila...stiti voi Pe langa reviziile facute la 10k, cu ulei LM 5w40 si filtrul de ulei original (celelalte inca au ramas la mann), masina aduna km. Si cum tot urmaream niste faruri bixenon de S4, mi-au ajuns pe mana/masina, doar ca nu am facut upgrade-ul complet, eu avand faruri cu reglaj din buton. Mai multe poze in curand P.S.: si cum baietilor le plac jucariile mari, anul 2019 a venit cu ceva special, fratele mai mare, un 2.5tdi quattro, pe care il voi prezenta in curand. Va las doar o poza
    1 point
  16. Până la urmă am mers pe varianta clasica: Osram P21W.
    1 point
  17. Mai e varianta 1.8 TSI 180 + 4x4 + DSG 6, in caz ca vrei TSI si "DSG-ul ala bun". Dar nici asta nu e o combinatie asa des intalnita.
    1 point
  18. Acolo se unesc clapeta de acceleratie cu tubul de admisie. Am desfacut odata acolo dar nu mai tin minte daca nu cumva era si o garnitura. E posibil sa fie garnitura dusa in cazul in care este una acolo.
    1 point
  19. Becul de la DRL de pe partea dreapta a cedat. Mai exact ii pe intermitent, in functie de denivelarile de pe drum! Ma bate un gand sa le inlocuiesc cu ceva LED-uri...mai studiem.
    1 point
  20. E f scumpe masina. Gandeste-te ca passatul asta a fost 20k nou, sa dai 12k pe o masina care are aproape 6 ani, mi se pare enorm. La banii astia, gasesti daca nu mai noua, macar un 2.0 automat cu ceva dotari. asta din anunt are ceva dotari dar nu f multe.
    1 point
  21. Faptul ca este Autohold-ul activ.
    1 point
  22. Fiind pe topicul de Kodiak, trebuie sa fiu politicos si sa iti dau dreptate. ? Kodiak rules!
    1 point
  23. Pai ai avantajele evidente la achizitia unei masini SH: istoric cunoscut (mai ales la reprezentanta) si fara accidente. Si a mai fost tinuta si in garaj . Pentru navigatie / bluetooth iei ceva after market pe Android sau ceva OEM si impreuna cu un volan cu comenzi (necesita adaptare si eventual ceva componente auxiliare: modul bluetooth etc). Eu zic sa il iei!
    1 point
  24. Am profitat de vremea frumoasa de afara si am spalat masina si cu aceasta ocazie am observat ca masina are folie de protectie pe capota si bara din fata?. Am observat ca a inceput sa se desprinda pe la imbinari. Ori nu a fost pusa cum trebuie ori e de vina jegul de pe strazi. In rest toate bune.
    1 point
  25. Dor de vară ? (ce dacă se anunță lapoviță și ninsoare peste o săptămână) Jantele doar le-am spălat, nu și montat! ?
    1 point
  26. Se lucreaza! Turbina era unul din lucrurile pe care nu le demontasem/montasem personal la masina asta. Am bifat si asta ? Astept sa vad cat de invizibile imi ies modificarile (cupla aia va fi neagra, nu albastra, la fel si teava). Vreau si ca atunci cand ridic capota sa se vada cat mai putin.
    1 point
  27. Hai sa-ti spun parerea mea. Daca tot vrei sa iei golf 7 sau passat b7 cu 9000e+ mai bine le cumperi la 120-140.000km altfel nu. La 9000E gasesti deja A6 2009 E5 cu 200.000km dotari medii care este peste g7/b7. Daca tot vrei km, urca la a6 2.7 manual (ca sa ai intretinere mai ieftina - lipsa quatro si lipsa cutie automata cu servisare la 60.000km). Masina e mai tank decat orice altceva, e un upgrade de confort, tinuta de drum, insonorizare. Intretinerea si consumul nu sunt chiar asa de scumpe.
    1 point
  28. Uleiul de la pagina 54 a topicului, al 6-lea post de sus in jos, alineatul 3. Glumesc, desigur, dar ar fi de bun simț cred să citești postările anterioare. Topic-ul are multe discutii reusite, interesante, intrerupte periodic de intrebari puse de cei prea ocupati sa il citeasca.
    1 point
  29. @skodaman posibil ca norma 50200 sa fie data pentru un anumit regim de functionare. Cred ca ar fi indicat sa mai sapi putin pana clarifici exact situatia. Ca fapt divers astea sunt normele VW. Volkswagen Motor Oil Specifications VW 500.00 Volkswagen specification for multigrade engine oils for gasoline engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity. This is an "old" oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 501.01 Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 502.00 Oil for gasoline engines. Successor of VW 501.01 and VW 500.00 specification. Recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications. VW 503.00 Long-life gasoline engine oil for VW cars with WIV (system for longer service intervals). Also meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30 specification. VW 503.01 This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceeded by the VW 504.00 specification. VW 504.00 The VW 504 00 specification superceedes the VW 503 00 and VW 503.01 specifications. VW 504 00 oils are suitable for engines meeting the demands of Euro IV emissions standards. VW 505.00 Passenger car diesel engine oil specification, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max. evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max. evaporation loss. VW 505.01 Special engine oil for VW turbodiesel engines with pump-injector-unit and for the V8 Commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 specification. VW 506.00 These oils are suitable for diesel engines with extended service intervals of up to 50,000km / 2 years. Not for use on engines with a single injector pump. Oil change is indicated by the electronic service indicator. Viscosity is SAE 0W30. VW 506.01 These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on extended service intervals (30,000 - 50,000km / 24 months). Oil change is indicated by the electronic service indicator. VW 507.00 Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ("PD") engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil. VW 508.00/509.00 This specification combo (508.00 for petrol, 509.00 for diesel) requires a 0W20 viscosity, fuel economy oil with long life additives. These specifications are NOT backward compatible with the eariler VW specifications. Recommended for the new 2.0 TFSI 140 kW and 3.0 TDI CR 160 kW VW/Audi engines. LE. Si ca treaba sa fie completa : Volkswagen Gear Oil Specifications VW G 009 317 Gear oil for mechanical and automatic 6 gear transmissions. VW G 052 145 A2 Special synthetic gear oil with SAE 75W90 viscosity for front and rear differentials, including limited slip differentials. VW G 052 162 A2 Special ATF with viscosity modifier. Suitable for 4 and 5 gear ZF automatic transmissions. Not suitable for 6 gear transmissions. VW G 052 171 SAE 70W75 viscosity gear oil. VW G 052 171 A2 Special gear oil designed for the manual transmissions of cars with transverse engines. VW G 052 175 Special working fluid for Haldex clutches. Developed by Haldex and Statoil. VW G 052 178 Gear oil with SAE 75W viscosity. VW G 052 180 A2 Special gear oil for Audi Multitronic transmissions. VW G 052 182 (VW TL 521 82) Special gear oil for certain DSG dual clutch transmissions. VW G 052 190 A2 Special VW gear oil for Multitronic CVT transmissions. VW G 052 726 Monograde gear oil with SAE 75W viscosity. VW G 052 798 SAE 70W75 viscosity gear oil. VW G 052 911 Audi specification for transmissions used with longitudinal engine configurations. Products meeting this specification are of SAE 75W90 viscosity and also meet API GL-5 criteria. VW G 052 990 Special ATF for automatic transmissions combined with differentials. VW G 055 005 Special ATF for VW automatic transmissions and transaxles. VW G 055 145 Transmission oil with 3% Sturaco additive. VW G 055 162 Special ATF for VW automatic transmissions and transaxles. VW G 055 175 A2 Special working fluid for Haldex clutches. Developed by Haldex and Statoil.
    1 point
  30. De acord cu ce zice @calin.g mai sus. Multe pot pica dar asta nu inseamna ca toate vor pica la tine. Daca ar fi picat la 200.000 pompa cp4, ar fi service-urile pline doar cu problema asta.
    1 point
  31. Nu compara A4 cu G7. E altceva. Nu gandesti corect daca suspensia e factorul decizional. Dar .. fiecare cum crede. G7 compara.l cu G6 .. nu cu Passat si Audi.
    1 point
  32. 1 point
  33. Corectă analiza, doar ca mămica nu vrea sa se urce la volan ca ii e teamă, prefera sa ia altă mașină. Merge tăticul, cu niste numere mai mare la picior si o talpă mai grea, nu e deranjat. Aluzia este corectă: in ce se duc azi copii la scoala? In suv-uri... consuma putin, le parchezi usor... Da, masina asta mai bate drumul pana la scoala, dar rar. Timpul oficial de sprint pana la prima sută este 6.7 sec, mai mare decat la Tiguan SWB ca e mai grea, dar e o valoare rezonabilă. Ajuta mult la plecări sistemul 4Motion, e lipită, pleacă dintr-o bucată. Pana acum nu am verificat timpul oficial si n-am folosit nici launch control-ul. Se va întâmpla probabil cândva... postez aici concluziile. @yank nu am raspuns pentru TJA. O sa investighez. Imi place ca masina este relativ usor de confundat cu una obișnuită, logo-urile R sunt reduse ca numar, iar 2.0 tdi scrie pe foarte multe masini in ziua de astazi ca sa dea de bănuit ceva. Ar mai fi forma evacuărilor, dar multi vad, putini cunosc. Dacă dădeam comanda noua o făceam "fully debadged". Probabil ca siglele vor dispărea prin parcări si vor apărea pe alte masini.
    1 point
  34. Am trecut la oglinda retrovizoare neagra si am anulat stergatoru de pe luneta, schimbari mici dar imi plac mult ?
    1 point
  35. Saptamana trecuta am fost plecat in concediu, frumoasa tara mai avem...pacat ca nu am mai mult timp sa descopar frumusetele ei. Concediul a fost planificat asa: Marti: am plecat de la BR - Paraul rece - SB Miercuri: SB - Manastirea Prislop ( foarte frumos aici si multa liniste ) dupa inapoi la SB Joi: SB - Salina de la Turda ( superba salina ) dupa inapoi la SB Vineri: SB - Balea cascada, fiind transfagarasanu inchis am urcat cu telecabina la Balea Lac, unde pe langa privelistea de vis am mai vazut si Hotelu si Biserica de gheata. Pana sa jung la telecabina m-am bucurat de serpentine si am tras destul de mult de golfulet, jos palaria cum a stat pe viraje si cum urca, mi-a placut la nebunie Dupa ce am plecat de aici am mers la Castelul de lut, un loc foarte frumos care in viitor o sa fie ca in basme, dupa care am revenit in SB. Sambata: SB - Poiana Brasov unde am mancat si am mai pierdut vremea pe acolo...dupa care am uschit-o spre casa Am facut un total de 1650 km cu un consum de 5,2 % ( nu a fost menajata, iar cutia in 6 isi merita bani ) 2 persoane + bagaj, totul ok cu masina, a mers brici
    1 point
  36. Schimbat rampa la bujii de ceva vreme si am trecut la jantele de tabla. Sunt in cautare de bara fata R32, daca are cineva idee de una buna, il rog sa ma anunte Am reeditat filmu cu evacuarea care il pusesem mai sus si a fost sters...acum sper sa fie ok...
    1 point
  37. Nu e doar optiunea de materiale. Este si diferenta de profil al scaunului. Are o forma ergonomica (nu ca variantele mai ieftine nu ar fi) dar asta are si o tenta sportiva - suport lateral pentru sezut si pentru spatar. Si apropos de sportivitate - un motor de 1 L si 100 cp - nu are nimic in comun cu sportivitatea sau cu economia. Deocamdata asta e singurul motor disponibil in Romania. Probabil din ratiuni economice. Daca alegi varianta Highline care arata cat de cat decent + cutie automata (foarte utila in oras, unde va fi folosita aceasta masina), porneste de la 17k EURO. Mi se pare absolut ridicol acest pret. OK - are ecrane si gizmos si electronica ... si e "frumoasa" (relativ) dar cred ca uitam care este scopul acestei masini: trebuie sa fie mica, ieftina la achizitie si ieftina la intretinere ca sa te misti prin oras.Daca faci o configurare minima: jante, vopsea, scaune incalzite clima si folie pe geamuri ajungi la fix 22.200 k EURO. Ca sa fac o paralela: in 2006 am luat un Clio nou dotat oarecum similar, care a costat fix 9800 EURO. Avea motor 1.5 dCi de 85 cp, clima, muzica si geamuri electrice tot in 2006 am luat un Polo Happy nou 1.4 benzina - masina pe care o conduc si acum: are A/C, comp de bord si 80 cp. A costat 11.200 EURO in 2009 am luat un FORD FOCUS nou 1.8 tdci Titanium: jante, muzica made by SONY (decent) clima bi-zona 115 cp fantastici si o tinuta de drum incredibila. a fost 14.500 EURO In 2017 - un Polo cu motor anemic si o cutie automata costa 22k EURO - si ne mai miram de ce are atata succes DACIA in EUROPA. Ma uit la un SANDERO FULL echiparea PRESTIGE, care in 10.000 EURO iti ofera mai mult decat ai nevoie: navigatie, cruise control, clima, pozitii LED, ESP, 4 airbags, USB, BT, jante, etc. Singurul minus este o cutie automata decenta (ne facem ca nu stim de mizeria aia robotizata Easy-R). Dar am speranta ca in maxim 2 ani vom avea optiune de cutie EDC si pe Sandero - si atunci chiar ca nu mai am cuvinte,,, Scuze - m-a luat valul !!! Cum sa ceri 22k EURO pe un POLO !!!!!!!
    1 point
  38. Acum 2 zile s-au schimbat: - amortizoare fata Koni + flanse si rulmenti Sachs - capete de bara stanga/dreapta TRW - pivot stanga TRW - rulment roata stanga SKF + butuc - bucsele de la dogbone Powerflex ( imi plac la nebunie, cutia este muuult mai ferma/directa cand schimb, ca un - minus ar fi o usoara vibratie la relanti, nu ma deranjeaza absolut deloc, este aproape infirma...posibil sa dispara cand se mai lasa ) - ulei Valvoline Extreme Power 5w40 ( prima oara cand il bag, daca totul e ok raman la el ) + toate filtrele Mann - refacut geometria Acum totul e ok nu bate nu troncane
    1 point
  39. Golfuletu e gataaa Injectoarele au fost montate la @EEXCALADE un om de nota 10+ totul a decurs ok iar la cateva zile am fost la soft, rezultatul il vedeti mai jos...eu am vrut mai putin dar ea a scos mai mult la o setare safe, am mai facut si Popcorn Rev Limiter. Masina trage grav rau iar eu sunt super multumit acum ramane sa vad cat o sa tina ambreiajul... Un video, vizionare placuta !!!
    1 point
  40. Eu cu 130 cai, motor AWX, si cutie cu 5 trepte .. la 100 km/h am ~2000 ture si consum de 4,7 ! Iar la 150 km/h am 3000 ture !! Deci nu regret deloc ca am 5 trepte! Ba chiar ma bucur !
    1 point
  41. Da, am preferat sa tai din bara metalica pentru a nu taia din bara de plastic, si, sper eu, nici din grile. Astfel, sa nu se vada nici o diferenta cu bara pusa. Nu se intampla nimic daca am taiat din bara metalica, e destul de putin.
    0 points
  42. Cumpara masina daca te tine punga ! Mai ieftine gasesti la smasari tipla full boss fara accident de la clasica baba din Germania . Are km putini motorul este ok daca nu te crezi pilot de curse pe sosea .Dotarile sunt de bun simt , nu pare lovita . Masinile bune si cu un nr mic de km reali nu se vand ieftin . Chilipiruri la masini nu ai sa gasesti decat fffffffff rar .
    -1 points
  43. Top gear face teste pentru divertisment. In acest context si eu cred ca poti sa te simti bine (poate chiar cel mai bine) la bordul unui Kodiaq ??
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!