Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2019 în toate secţiunile
-
Dragi colegi, a venit si vremea sa deschid alt topic si sa inchei povestea bondarului meu (p.s. un golf 6 2.0 tdi 110 cp). Denumirea masinii a venit din spusele celor apropiati. Stiu ca mai este pe forum si o balena albastra, de aceea am denumit-o "balena neagra". Familia se mareste si am zis ca e nevoie de ceva mai spatios si am pus ochii de ceva timp pe acest model - Passat B8 Variant. Din start am eliminat masinile din Romania si am cautat pe cineva care sa-mi aduca masina din afara pe platforma si am dat de cineva care a mai adus inca 4 masini printre prieteni. Mi-am ales cateva variante dupa ce am pierdut noptile pe mobile.de si cand a ajuns persoana respectiva in Germania am ramas dezamagit: ba erau masini de la firme de inchirieri, ba erau intr-o stare jalnica si mai rau.. am gasit chiar si un anunt cu o masina superba "accident-frei" dar cand am verificat-o in reprezentanta dupa seria de sasiu, avea accident la 30.000 km unde a schimbat stalp, scaune, portiere etc. In final am gasit un confortline si eram 90% decis sa o cumpar dar am zis sa mai arunc o privire prin anunturi si am gasit alta masina, cea in cauza, de care eram profund convins ca asta este aleasa si se pare ca asa a fost. Masina are un singur proprietar anterior, arata foarte bine, mai avea cateva defecte minore dar am zis ca o vreau asa cum este. Astfel va prezint "Balena neagra": Trecerea pentru mine este "wow". De la golf 6 din 2009 la Passat 2015. Deja m-am apucat de schimbat ceea ce ma deranja: fonoabsorbantul de sub capota motor nu arata prea bine si am cumparat covorasele OEM. Bineinteles, inainte sa o cumpar am verificat istoricul conform seriei de sasiu. Masina are in prezent 133.000 km, ultima revizie este efectuata in 07.2018 la 117.000. Masina are totul schimbat la fiecare revizie doar ca nu-mi place ca reviziile acolo s-au facut din 30.000 in 30.000 km sau 2 ani. In luna 07.2019 voi efectua revizia urmatoare si o sa rog in reprezentanta sa-mi schimbe la 1 an sau 15.000 km. Ce am observat este un zgomot la pornirea la rece - ori cureaua de transmisie ori o rola intinzatoare - voi verifica la reprezentanta dar nu-mi fac griji. Si acum partea de dotari. Cum ziceam, are cam tot ce imi doream si venind de la un golf, trecerea pentru mine e destul de mare. - model Highline - motor 2.0 TDI, CRLB, 150 CP - cutie DSG - Keyless Go - jante 17 "London" - navigatie Discover Media gen. 2 - faruri Led High - stopuri Led - interior Alcantara - scaune sport confort - Dynamic Road Sign display - senzori parcare fata-spate - pachet "Business premium" - pachet "Chrome" 2 - computer bord color - lumini led la picioare in fata - puddle lights - extended pedestrian protection (inca nu stiu ce e) (Vl1) - Adaptive Cruise Control with Follow-to-stop and Speed Limiter (8T8) - Front assist incl. city emergency brake (6K3) etc. Mai adaug cateva poze:15 points
-
4 points
-
3 points
-
Fiind pe topicul de Kodiak, trebuie sa fiu politicos si sa iti dau dreptate. ? Kodiak rules!2 points
-
În grupul Vag au fost calificarile si doar Kodi a fost trimis mai departe ?2 points
-
Era de asteptat sa castige ?. Puteau sa includa mai multe masini in test dar cred ca au ales doar pe cele mai relevante.2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Vise01, iti zic si aici, inca regret pentru ca ai renuntat la fitmentul ala.. daaar in acelasi timp, te inteleg. Imi sustin ideea in continuare ca ideea de static cu fitment si nebunii nu e pentru o masina daily. Cred ca toti care trecem prin asta, la inceput suntem Gică Contra si vrem sa demonstram ca se poate.. dar dupa un timp ajungem la aceeasi concluzie. Singura solutie daca vrei sa fii low la o masina daily, este airride-ul si atat. Sper ca intr-o zi sa vad si Golfu pe perne, sa te tii de planu ala al tau iar cat despre partea cu caii... eu zic sa nu faci greseala mea adica gandeste-te bine bine ce power vrei, si ia-o pe rand. Nu cum am facut eu... odata 165, dupa 221, dupa 232 dupa 295 dupa 301, ca bagi bani in piese pe care nu ii scoti inapoi. My personal advice, 2260vk si AL-uri. Evacuare ai, faci un downpipe mai mare, mai un fmic cu traseu, ambreiaj, senzor map, evident turbo si inj. Si faci un 240 250 reali. Si acolo te opresti. P.S. Te astept pe la Timisoara, dar de data asta, fara glume gen, "baiatu, a ta e Skoda gri? hai afara ca ti-am lovit masina" ca nu pica bine la inima1 point
-
1 point
-
Salutare. Am revenit cu feedback despre top tec 4200 5w30 si tratamentul ceratec. Dupa 6400km parcursi totul este ok, numai cã motorul este mai zgomotos fata de uleiul precedent, polytron fully synthetic 5w30.1 point
-
1 point
-
Toate Florine...ca au cu siguranta ceva ani in spate. Ngk sau Beru ( eu prefer Ngk)1 point
-
Mai sus unde ? am tot cautat vreo.... multe pagini in urma si nu am gasit ? Oricum, sunt 7,2 litri nu "vreo 7" ?1 point
-
*long post* Buna ziua tuturor! Am aruncat azi un ochi pe forum si nu-mi vine sa cred ca ultima postare a fost in 2017... Ce repede trece timpul! Golful este foarte bine pentru ca doar ce i-am dat un refresh. Mai jos o sa las niste poze in ordine cronologica cu ce modificari sau reparatii am mai facut. Plafonul retapitat cu o "imitatie de alcantara" in culoare neagra + toate plasticele vopsite in negru. Probabil asta a fost una din cele mai proaste idei pe care le-am avut, dar mi-am dorit foarte mult sa las masina cat de jos se poate si sa fac un fitment cat mai la limita. Zis si facut. A doua cea mai proasta idee pe care am avut-o, a fost sa fac uber cu masina. Da, practic taxi. A fost amuzant, dar m-am oprit cand am realizat ca s-au urcat cateva sute de oameni in scaunele pe care mi le-am dorit vreo 2 ani. Aici era in modul Uber Dupa ce am depasit si etapa asta, fiind vara si fara prea multe lucruri de facut, am zis sa schimb culoarea jantelor si sa merg full retard in legatura cu suspensia masinii si fitmentul. Va las cu pozele mele preferate. Asta este prima poza cu prelungirea de 4 motion Urmatoarea etapa a fost evaluarea daunelor produse de "obsesia" mea pentru fitment, si da, au fost destule. O piatra de la rinichi eliminata. (not a joke) Toate carenajele mancate, toate aripile bubuite, 2 cauciucuri frecate pe exterior, foarte multi greierasi de la foarte multe (toate) plastice din interior, destul de multe bucse pe fata omorate si probabil altele pe care nu mi le amintesc. Si nu, nu am spart baia! Nu neaparat pentru ca am ferit orice obstacol, dar cel mai mare merit l-a avut scutul metalic care si-a scos FIECARE leu. Am dat cu el de multe ori in burti/pietre/limitatoare, si nu este deloc indoit. Deci il recomand, pentru cei ce vor sa stea fara griji. Aici mi-am luat adio de la jantele pe 18" si le-am pus la vanzare pentru ca am considerat ca mi-am facut damblaua cu "low life" si lucruri de genul asta, cel putin pentru moment. Dar asta nu inseamna ca nu am si alte planuri pentru masina Incepe etapa in care o sa o fac sa stea pe curbe, pentru ca vreau sa ma bucur de tot ce-mi poate oferi. Asadar, in ultima saptamana, ca un "mecanic in devenire" ce sunt, am urcat masina pe butuci in fata portii si am schimbat: Placute fata spate, cablu frana de mana, bielete de directie, bucse de la brate, flanse de la telescoape si un rulment pe fata. Daca tot am dat jos telescoapele le-am si curatat, pentru ca erau de-a dreptul scarboase. Tot saptamana asta, cadou pentru ca a facut golful 4 ani la mine, dupa multa alergatura am reusit sa pun mana pe un set de Santa Monica in stare foarte buna si cu anvelope noi. Scuzati fata, eram dupa 2 zile de stat in ploaie zapada si frig pe sub masina, dar totusi fericit pentru ca terminasem de schimbat tot ce mi-am propus Aripa este asa pentru ca cineva a vrut fitment ? Si, cam asta este aspectul final al masinii pentru urmatoarea perioada. O sa mai urmeze mici reglaje la suspensie si eventual ceva distantieri pentru ca fiind jante OEM sunt foarte bagate inauntru, mi-as dori macar sa le mai scot 1.5cm. Cam atat la capitolul asta, acum sa va zic si ce probleme am avut. Cea mai enervanta a fost o problema la vitezometru, cauzata de firele de la senzor (din compartimentul motor) care s-au frecat de ceva si au facut scurt. A cam fost munca de chinez pana am gasit locul cu pricina, dar uneori trebuie sa facem si lucruri mai putin placute... Si o problema mai recenta pe care am rezolvat-o aseara si din cauza careia era foarte probabil sa iau foc, a fost o piulita slabita care tinea 2 cabluri de curent din panoul cu releuri. Norocul meu a fost ca era releul de la bujii care functioneaza la prima cheie si pentru putin timp. Va las o poza: Cam asta e tot ce mi-am putut aminti din perioada in care nu am avut activitate pe forum. Planuri de viitor ar fi multe, problema e ca devin din ce in ce mai costisitoare si faptul ca sunt student ma cam limiteaza. Imi doresc mult sa o vopsesc anul asta, pentru ca incepe sa apara rugina si nu e ok. As mai vrea ceva modificari si pe parte de motor, macar sa trec de pragul psihologic de 200 de cai. As vrea si pe parte de audio niste lucruri, la fel de costisitoare... Pana una alta, o sa ma bucur de masina exact asa cum este acum, pentru ca sincer sa fiu, este exact cum mi-am dorit sa fie in momentul in care am cumparat-o. Sa aveti o zi buna, si va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi tot .1 point
-
Deci tocmai ce v-a zis mai sus. La DSG 6 e acelasi ulei, vreo sapte litri, care unge cutia, ambreiajele (ca sunt de tip umed) si intra in mecatronic. Mecatronicul ala e un bloc de valve pe care le deschide electric un calculator ca sa treaca uleiul asa cum are nevoie. Dupa ce trece prin valve uleiul actioneaza ambreiajele, schimba vitezele, totul cu ajutorul fortei hidraulice. Bineinteles ca are o pompa care il impinge pe canalele alea.1 point
-
Cum mașinuța tocmai aniversa o cifră rotundă și s-a nimerit să fie si sfântul Valentin pe deasupra, era potrivit sa sărbătorim împreună la lumina lumânărilor... pardon, hai sa o dăm în modernisme... la lumina led-urilor... In acelasi timp, piticul OCD-ist responsabil de curățenia jantelor (care era de mult timp in sevraj) a fost trimis la plimbare si am rămas singuri... si am cam stat in genunchi in fața ei. You&me, me&you, both of us... together! In fine, to cut the crap... atașez mai jos două poze lămuritoare pentru înțelegerea corectă a situațiunii de fapt. ? Am tratat-o pe doamnă cu o solutie luată de la OMV, in lipsă de altceva mai bun, asta dupa ce m-am plimbat o ora si jumătate pe la 4 benzinării MOL din oras in cautarea sonax-ului minune. Nu am gasit, probabil ca erau rezervate pentru membrii vwforum... mai lăsați fraților si pentru altii ! Faptul ca jantele desi spalate, nu erau perfecte, m-a facut sa stau sa scot negreala de pe ele, o ora si ceva pentru 4 jante, date cu solutie, lasat putin sa actioneze, apoi luate usor cu un burete fin, mutată mașina sa dau si in zona acoperită de etrieri, clătit si evident, admirat rezultatul. Apreciez postările si contributia membrilor in aria de îngrijire și detailing auto, le studiez cu nesaț.1 point
-
1 point
-
modul DCC - in portbagaj, contraaripa dreapta. Modul AFS - sub torpedou1 point
-
Salutare. Nu am mai scris aici de multa vreme. Aproape 2 ani! Inca mai am Golful si merge bine1 point
-
Este ok 315 cu bt, mai ales din pdvr financiar1 point
-
Motul am spus de câteva ori, a prins foarte bine în România pentru că are un nume așa, mai exotic (Motul) un trecut glorios în motor sport și se vinde scump. În realitate sunt uleiuri absolut normale, nimic special la ele, punctează elementele cheie (consum de ulei și silențiozitate). Mașina ta va merge mult și bine cu Motul și vei avea senzația aia că ai băgat ceva wow! Pentru senzația aceea tu plătești banii în plus, în realitate tu ai folosit un ulei absolut normal (ca să nu zic banal). Cât privește lumea care îl laudă, reprezintă material de studiu pentru sociologi. Știu, pentru afirmațiile făcute îmi asum dislike-urile dar adevărul nu poate fi negat.1 point
-
1 point
-
Salutare am citit ce ai facut la masina. Un proiect foarte frumos si puternic. Cu fumul poti rezolva dacă echilibrezi masa de aer cu injectoarele adică un soft mai puțin performant sau sa schimbi injectoarele. În rest n ai treaba. Off topic. Macar el are fum de putere ?fata de altii care uita ce inseamna un motor pe benzină care papa ulei sau multi care nu si repara troacele la timp. Nu vreau sa judec pe nimeni dar Care e problema daca el are putin fum la coada? Adică in loc sa stam sa zicem "sper sa te prindă rar ul" mai bine daca tot e forum si ne ajutam ii sugerăm colegului o soluție pentru a avea si putere si nici sa nu emită noxe la greu.1 point
-
0 points
-
Du-te si scrie asta pe forumurile Honda, Hyundai si Landrover. Pare o victorie a grupului VW, vad ca din grup nu au luat alti contracandidați.0 points
-
Actuator defect - Turbina noua Detalii masina: Toledo 1.2 TSI Fabricatie decembrie 2015 Cod motor CJZD (81kw) 52.000 km Schimb ulei si filtre la fiecare 15.000km Consum ulei: cam 500ml intre schimburi Alimentez doar cu benzina CO 90 de la Mol si OMV Masina a fost stationata 4 zile, dupa pornire si mers ±15km, s-a aprins martorul EPC iar dupa aproximativ 200km si martorul de emisii (in carte, martor motor pe romaneste). Se simte ca masina ramane fara putere la peste 3000 de ture, treptele a 5 si a 6. Exemplu: ±110km/h, treapta 5, ± 3000 de ture, accelereaza cam cu 30% mai lenes. Insemnand ca a fost nevoie sa ii dau talpa in viteza a 5-a ca sa depasesc un renault clio. In treptele 1-4, pana in 100km/h, imi pare ca este totul normal, trage bine. Citind pe forumuri ca martorul de emisii se mai aprinde si de la benzina proasta, am alimentat (30L). In drum pana la dealer (±100km, zile diferite) nu au disparut. Stil de condus: Nu am accelerat niciodata brusc si nu am trecut de 3000 de turatii, cand era rece motorul Am condus 90% in extra urban si de fiecare data cand ajungeam la destinatie, asteptam 3-5 minute pana sa opresc motorul. Dupa ce pornesc motorul, stau pe loc cam 2-3 minute In primii 25.000km am mers mai lejer, de cele mai multe ori urmand sfatul CB de a schimba treapta. In urmatorii 27.000km am schimbat intre 2500-3000 de turatii. In depasiri vede uneori turatii si de 4500 de ture. Nu am atins niciodata linia rosie. Rareori am mers cu rezervorul sub jumatate Mentionez ca motorul a mers perfect intotdeauna, mai putin acum. Niciun zgomot suspect, nici macar acum. Acum este la dealer, urmand sa schimbe intreaga turbina pe garantie.0 points
-
Salutare, am facut dpf off de curand si as dori sa aflu parerea voastra in legatura cu uleiul pe care il voi folosi in continuare. Ce am folosit pana acum si am fost mai mult decat multumit, 15000 km intre schimburi fara sa scada nivelul: https://www.emag.ro/ulei-motor-valvoline-synpower-xl-iii-c3-5w30-4l/pd/D2P6G7BBM/ Varianta recomandata de mecanic pentru urmatorul schimb: https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-top-tec-4100-5w-40-5l-9511liquimoly/pd/DJF2V3BBM/ Alte variante: https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-diesel-hightech-5w-40-5l-2696liquimoly/pd/DVF2V3BBM/ https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-leichtlauf-ht-5w-40-5l-2328liquimoly/pd/DG92V3BBM/ https://www.emag.ro/ulei-motor-mobil-1-new-life-0w40-4l-5055107436028/pd/DKJ9LBBBM/ Voi reduce intervalul de schimb la 10.000 km, desi 90% din km ii fac in exterior, astept opiniile voastre. Multumesc!-1 points
-
Dubios cum la 1.5 turbo se scot doar 150 de cai. Ca idee Honda scoate 182 iar Opel avea 1.6 Turbo de 180 de acum 10-15 ani sau 200 , mai in zilele noastre. Cred ca totul e doar pentru consum/emisii si norme euro suspecte. Pe de alta parte , cel putin din auzite, motorul de Honda pare mai economic decat 1.5 TSI..-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00