Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.02.2019 în toate secţiunile
-
*long post* Buna ziua tuturor! Am aruncat azi un ochi pe forum si nu-mi vine sa cred ca ultima postare a fost in 2017... Ce repede trece timpul! Golful este foarte bine pentru ca doar ce i-am dat un refresh. Mai jos o sa las niste poze in ordine cronologica cu ce modificari sau reparatii am mai facut. Plafonul retapitat cu o "imitatie de alcantara" in culoare neagra + toate plasticele vopsite in negru. Probabil asta a fost una din cele mai proaste idei pe care le-am avut, dar mi-am dorit foarte mult sa las masina cat de jos se poate si sa fac un fitment cat mai la limita. Zis si facut. A doua cea mai proasta idee pe care am avut-o, a fost sa fac uber cu masina. Da, practic taxi. A fost amuzant, dar m-am oprit cand am realizat ca s-au urcat cateva sute de oameni in scaunele pe care mi le-am dorit vreo 2 ani. Aici era in modul Uber Dupa ce am depasit si etapa asta, fiind vara si fara prea multe lucruri de facut, am zis sa schimb culoarea jantelor si sa merg full retard in legatura cu suspensia masinii si fitmentul. Va las cu pozele mele preferate. Asta este prima poza cu prelungirea de 4 motion Urmatoarea etapa a fost evaluarea daunelor produse de "obsesia" mea pentru fitment, si da, au fost destule. O piatra de la rinichi eliminata. (not a joke) Toate carenajele mancate, toate aripile bubuite, 2 cauciucuri frecate pe exterior, foarte multi greierasi de la foarte multe (toate) plastice din interior, destul de multe bucse pe fata omorate si probabil altele pe care nu mi le amintesc. Si nu, nu am spart baia! Nu neaparat pentru ca am ferit orice obstacol, dar cel mai mare merit l-a avut scutul metalic care si-a scos FIECARE leu. Am dat cu el de multe ori in burti/pietre/limitatoare, si nu este deloc indoit. Deci il recomand, pentru cei ce vor sa stea fara griji. Aici mi-am luat adio de la jantele pe 18" si le-am pus la vanzare pentru ca am considerat ca mi-am facut damblaua cu "low life" si lucruri de genul asta, cel putin pentru moment. Dar asta nu inseamna ca nu am si alte planuri pentru masina Incepe etapa in care o sa o fac sa stea pe curbe, pentru ca vreau sa ma bucur de tot ce-mi poate oferi. Asadar, in ultima saptamana, ca un "mecanic in devenire" ce sunt, am urcat masina pe butuci in fata portii si am schimbat: Placute fata spate, cablu frana de mana, bielete de directie, bucse de la brate, flanse de la telescoape si un rulment pe fata. Daca tot am dat jos telescoapele le-am si curatat, pentru ca erau de-a dreptul scarboase. Tot saptamana asta, cadou pentru ca a facut golful 4 ani la mine, dupa multa alergatura am reusit sa pun mana pe un set de Santa Monica in stare foarte buna si cu anvelope noi. Scuzati fata, eram dupa 2 zile de stat in ploaie zapada si frig pe sub masina, dar totusi fericit pentru ca terminasem de schimbat tot ce mi-am propus Aripa este asa pentru ca cineva a vrut fitment ? Si, cam asta este aspectul final al masinii pentru urmatoarea perioada. O sa mai urmeze mici reglaje la suspensie si eventual ceva distantieri pentru ca fiind jante OEM sunt foarte bagate inauntru, mi-as dori macar sa le mai scot 1.5cm. Cam atat la capitolul asta, acum sa va zic si ce probleme am avut. Cea mai enervanta a fost o problema la vitezometru, cauzata de firele de la senzor (din compartimentul motor) care s-au frecat de ceva si au facut scurt. A cam fost munca de chinez pana am gasit locul cu pricina, dar uneori trebuie sa facem si lucruri mai putin placute... Si o problema mai recenta pe care am rezolvat-o aseara si din cauza careia era foarte probabil sa iau foc, a fost o piulita slabita care tinea 2 cabluri de curent din panoul cu releuri. Norocul meu a fost ca era releul de la bujii care functioneaza la prima cheie si pentru putin timp. Va las o poza: Cam asta e tot ce mi-am putut aminti din perioada in care nu am avut activitate pe forum. Planuri de viitor ar fi multe, problema e ca devin din ce in ce mai costisitoare si faptul ca sunt student ma cam limiteaza. Imi doresc mult sa o vopsesc anul asta, pentru ca incepe sa apara rugina si nu e ok. As mai vrea ceva modificari si pe parte de motor, macar sa trec de pragul psihologic de 200 de cai. As vrea si pe parte de audio niste lucruri, la fel de costisitoare... Pana una alta, o sa ma bucur de masina exact asa cum este acum, pentru ca sincer sa fiu, este exact cum mi-am dorit sa fie in momentul in care am cumparat-o. Sa aveti o zi buna, si va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi tot .5 points
-
3 points
-
Cum mașinuța tocmai aniversa o cifră rotundă și s-a nimerit să fie si sfântul Valentin pe deasupra, era potrivit sa sărbătorim împreună la lumina lumânărilor... pardon, hai sa o dăm în modernisme... la lumina led-urilor... In acelasi timp, piticul OCD-ist responsabil de curățenia jantelor (care era de mult timp in sevraj) a fost trimis la plimbare si am rămas singuri... si am cam stat in genunchi in fața ei. You&me, me&you, both of us... together! In fine, to cut the crap... atașez mai jos două poze lămuritoare pentru înțelegerea corectă a situațiunii de fapt. ? Am tratat-o pe doamnă cu o solutie luată de la OMV, in lipsă de altceva mai bun, asta dupa ce m-am plimbat o ora si jumătate pe la 4 benzinării MOL din oras in cautarea sonax-ului minune. Nu am gasit, probabil ca erau rezervate pentru membrii vwforum... mai lăsați fraților si pentru altii ! Faptul ca jantele desi spalate, nu erau perfecte, m-a facut sa stau sa scot negreala de pe ele, o ora si ceva pentru 4 jante, date cu solutie, lasat putin sa actioneze, apoi luate usor cu un burete fin, mutată mașina sa dau si in zona acoperită de etrieri, clătit si evident, admirat rezultatul. Apreciez postările si contributia membrilor in aria de îngrijire și detailing auto, le studiez cu nesaț.3 points
-
Salutare, pentru imi plac calatoriile o sa incerc sa povestesc cateva din ele pe care le-am petrecut impreuna cu familia si Carawellul, denumite de noi mini tururi. Cand am inceput sa cautam destinatii pentru concediu aveam deja in cap idea de a face un mini tur, asa ca ne-am pus pe cautat si dupa ce am citit pe afa cam tot ce ma interesa despre locatiile alese am purces la targul de turism sa vedem ce gasim. Am ales Zakinthos si Lefkada, 2 sejururi a cate 7 nopti aproape legate, diferenta de o zi intre ele. Mai departe am inceput sa cautam cazare intermediara pentru dus si asa am hotarat sa fie Meteora, unde am poposit o zi si o noapte la un kamping si a 2 a noapte la o pensiune din Kastraki apoi intermediara dintre sejururi si am ales un kamping din Lefkada, unde am stat tot asa o zi si o noapte si apoi intermediara de la intoarcere. Am ales Sidirokastro la Agnatio hotel. Drumul clasic catre Meteore, Bucuresti - Ruse - Sofia - Salonic - Meteora. La Meteora am inoptat prima noapte la Kamping Vrachos Kastraki. Foarte bine organizat, avea chiar si piscina, cost 24 euro, masina si noi 3. A 2 a zi am vizitat manastirile, (din cele 21 de manastiri care existau in trecut pe stancile de la Meteora, astazi sunt vizitabile doar 6 din ele, 15 sunt nelocuite, unele in ruina, programul de vizitare fiind intre orele 9-13 si 15-18) am admirat privelistea de la inaltimea Meteorelor si pre dupa masa ne-am retras la al 2 lea loc de cazare si anume pensiunea Guest House Patavalis care se afla chiar la poalele Meteorelor. Cu un aer rustic si o vedere splendida de pe terasa catre stanci si un mic dejun copios hand made. Si pentru ca nu mai aveam ce face inca o zi la Meteora am hotarat sa plecam mai devreme cu o zi, asa ca ne-am pus in miscare catre Kilini si am poposit in kamping Melissa din apropierea portului, situat chiar pe malul marii, avand plaja personala Un kamping deosebit de organizat, cu market, taverna, beach bar, camere speciale cu frigidere, pentru gatit cu aragazuri si chiuvete. Fiecare loc dispunea de curent electric, apa si iluminat, dusuri si toalete dotate cu produse de igiena, toate astea in pretul de 25 de euro. Aici am lenevit ce a mai ramas din zi pe plaja kampingului, seara am cinat la taverna savurand un pahar de vin local la apusul soarelui. In dimineata urmatoare am pornit catre port, ne-am imbarcat pe ferry catre Zakinthos. Costul feriboatului a fost 93,5 euro masina, 2 adulti si un copil. Ajunsi pe insula am pornit hotel - Two Brothers Studios situat in Kalamaki. O dezamagire din punctul nostru de vedere, parca simteam o discriminare fata de romani, Englezi, polonezi, italienii care erau cazati acolo aveau camerele cu vedere mai buna decat ale romanilor. Nu avea parcare amenajata, trebuia sa te descurci, camera urat mirositoare cu iz de mucegai. Vazand conditiile nu tocmai bune, incercam sa stam cat mai putin acolo si ne plimbam cat de mult puteam. Am vizitat in fiecare zi cel putin cate o plaja si anume: Dafni, Xygia, Porto Vromi, Gerekas, Porto Amiro, Bana Beach, Alikanas, Kalamaki. Am fost si in croaziera pana la Navajo si Blue Caves, pe care am platit 40 de euro toti 3. Intr-una din zile am vizitat Navajo de sus de pe stanci. Dupa 8 zile petrecute in Zakinthos am plecat spre Lefkada si dupa un drum aproximativ de 275 de km am ajuns in kamping Kariotes situat langa capitala insulei. Un kamping cochet utilat cu de toate inclusiv piscina, populat in special de amatori de wind surf. Costul sederii aici s-a ridicat la suma de 21 euro maisna si noi 3. Ziua urmatoare am plecat spre hotel Tropicana Inn situat in Perigiali. Un hotel ocupat in totalitate de romani. Ca si in cealalta insula si aici am vizitat zilnic mai multe plaje cum ar fi: Gialos, Nidrti, Vasiliki, Katishma, Agio Nikitas, iar una din zile am ocupat-o cu o croaziera la Chefalonia unde am vizitat portul Fiskardo, Porto Katsiki, Ithaca costul fiind de 50 euro toti 3. Un obiectiv frumos de vizitat este cascada Dimosari situata la aproximativ 10 km de Nidri, din punctul unde am parcat incepe o plimbare pe drum de munte, la adăpost de soarele arzător, încheiată cu o baie într-o apă rece sloi, este cum nu se poate mai potrivită pentru a completa un sejur dominat de albastrul ireal al Mării Ionice. Dintre toate plajele as recomanda Agio Nikitas, care are o plaje cu nisip si cateva stanci aproape de mal de pe care poti face sarituri. Despartindu-ne de Lefkada am pornit catre casa oprindu-ne in Sidirocastro la Agnatio Hotel situat la granita dintre Macedonia si Bulgaria. Un hotel amenajat extrem de frumos, aerisit cu piscina si bar. Mic dejun foarte bogat si diversificat, un hotel recomandat pentru tranzit fiind in apropierea autostrazii. De aici ramanandu-ne doar drumul plictisitor prin Bulgaria catre Giurgiu.2 points
-
Azi am pus diagnoza pe mașină ca urmare a unei porniri mai mormăite si am descoperit ca am o bujie de schimbat (4987- cylinder 4 gliw plug circuit (Q13) și ceea ce știam deja, o eroare oe clapeta de accelerație. În mai am programat revizia de un an, ocazie cu care voi schimba bujia si se va curăța si clapeta. Bujii NGK sau Bosch, ce ați recomanda? Se schimbă doar bujia cu pricina sau ar trebui sa le schimb pe toate? Dacă tot am pus diagnoza, am facut și un mic update ? Weekend plăcut tuturor!2 points
-
1 point
-
1 point
-
Nu inteleg care este treaba cu acest dealer..are fffff multe masini cu preturi sub medie mult.. https://www.autoscout24.ro/oferte/volkswagen-golf-2-0-tdi-bluemotion-technology-motorina-5bed4a79-5896-45b2-a1dc-44586082da50?cldtidx=1 Uitati-va la toate masinile pe care le are la vanzare.. Ce imi scapa?1 point
-
1.ca sa legi iluminarea, merge de la bricheta, firul gri. Dar bănuiesc ca te-ai documentat un pic înainte și ai văzut ca trebuie modificata placa ceasului, ca să ii poți da iluminare. Altfel, el culege acesta informație plus restul, pe Lin...la B7. 2. Legi la unitate +, fir rosu /galben. Masa pe maro1 point
-
Da, dar parca difera pinout la aux, între cele doua unități, generații diferite. Da jos unitatea, verifica și muta pinii în mufa1 point
-
Sfatul meu e sa mergi pe NGK si sa le schimbi pe toate, nu doar pe cea arsa. Daca tot desfaci clapeta, repozitioneaza si "degetarul" ptr deviere flux gaze.1 point
-
Aia 250nm sunt promisi intre 1400 si 4000rpm. Testarea incepe de la 2000. Posibil acolo sa mai fie ascunsi niste nm1 point
-
1 point
-
Daca e vorba de Golful din semnatura, mergi pe Motul Specific 507.00. Acela e pentru motorul tau (cu DPF).1 point
-
Bucuria nu o tinut mult... O luna. Nu inteleg de ce: sunt la a 3-a spira si toate cedeaza? offf ! toate la mine? Nu pot nimeri una buna din dezmembrari care sa nu cedeze macar un an de zile? asadar, m-am ales cu eroare de airbag din nou. Aceeasi eroare... Daca schimb spira, iarasi sunt ok o perioada dupa care da eroare din nou. Si nu...nu-mi vine sa dau 1000 ron pe una noua... Intre timp m-am incumetat sa fac tratamentul hidrofob de la pro X (RainShield) - Spalat geamuri - Degresat cu alcool izopropilic - aplicat Rain Shield de la Pro X - Sters cu o laveta si cu niste apa (conform instructiunilor). - Bucurat de privelisti ca astea: https://photos.app.goo.gl/sEQE42RJEQXiWwyU9 Apoi, duminica am spalat masina si tratamentul l-am aplicat pe toate geamurile. Am avut ceva de munca, dar imi place cum arata. Da, stiu ca arata oribil carligul ala... Inca nu l-am vopsit. Vreau sa dau jos bara spate si apoi sa il slefuiesc bine si sa schimb suportul prizei ca se tot stramba. Intre timp, am prins la un pret bun niste grile de ventilatie de Bora. Le-am desfacut bucati si le-am reasamblat, sa nu arate chiar a "barn find" ps: Carligul ala, asa ruginit cum e, e util: O remorca plina de righips si AJM-ul inca trage bine de tot! Acuma chiar m-am hotarat: trec la arcuri sport. Daca mi se par foarte dure, schimb amortizoarele si trec de la KYB la altceva. Inca nu stiu ce... Pana atunci...drumuri bune sa avem toti!1 point
-
Salutare, vin cu feedback pozitiv pentru rezolvarea problemei de "a intra in masina" sau mai bine zis de a "si putea inchide portiera" la teperaturi negative. Fenomenul la mine era astfel: -incepand de pe la ~ -5 grade celsius, actionand manerul portierelor fata, se deschideau perfect dar nu le mai puteam inchide, la o trantire normala, nici puternica... Singurul remediu era incalzirea usoara a habitaclului, sau expunerea masinii la soare. Manerul nu era inert(fara pic de rezistenta) dar se simtea ca parca nu era complet "conectat" de intreg ansamblu. Daca intram prin portierele spate si deschideam pe interior spre exemplu usa soferului, totul era ok, se deschidea si inchidea usor/normal. La actionarea manerului exterior, portiera parca ramenea blocata pe "deschis". Am schimbat cablul ambelor portiere sofer-pasager si de atunci am fost chiar Vinerea trecuta la Toplita, unde au fost -18 grade si totul este normal. 100% am scapat de acest mic viciu. Sper ca v-a fost de folos, iar pentru mai multe detalii, va rog sa consultati atasamentele.1 point
-
@valy2d, multumesc frumos! Ideea proiectului de la inceput a fost o masina cu de toate.. look, power, muzica, retrofit-uri, atentie la detalii, si pot sa zic ca s-a ajuns mult mai departe decat ma asteptam, se vede si dupa planurile ce le aveam cu ea pe prima pagina Astazi am refacut si filmarea cu repriza 0-180. (Pt moderatori: Aceeasi locatie ca in prima filmare, cea cu cateva postari mai sus. Nu pe drumurile publice, spatiu amenajat pentru asa ceva) Daca, comparam filmarile, se observa cum masina urca mai agresiv, acei 60nm in plus isi spun cuvantul! Atasez si o filmare cu sunetul filtrului de aer. Fata de turbina hibrid, sunetul se aude mai gros, si mai bine din punctul meu de vedere1 point
-
Salut, hai sa va zic cum am montat camera spate pe Octavia 3 Combi 2013 cu Amundsen MIB1. 1) Va luati camera pentru Octavia 3 care sa filmeze NTSC si pini 000979009E. Eu mai cativa pini de rezerva daca vrea cineva. 2) O montati conform schemei electrice atasate 3) Modificati in VCDS in doua locuri: Grupul 5F, Bytes 19, Bit 4 si in Grupul 10, Bytes 2 sau 3, Bit 4-5. 4) Si cam asta e :D Nu pot sa va incarc un film aici sa va arat cum functioneaza dar daca imi dati un mesaj va arat pe facebook. Camera a costat cam 70 lei si activarea in VCDS cam 100 lei. Restul pieselor costa foarte putin (10-20 lei) Asta e camera comandata de mine: https://www.ebay.com/itm/232687665592 Daca aveti intrebari sper sa stiu sa va raspuns.1 point
-
Salut, a montat pana acum cineva camera spate https://www.ebay.com/itm/HD-CCD-Rear-View-Car-Camera-For-Audi-A1-Skoda-Roomster-Fabia-Octavia-Yeti-Superb/332072976275?hash=item4d51177f93:g:rWgAAOSwImRYXj0a pe propria masina? Am gasit linkul asta si m-a pus pe ganduri. Am sistem Amundsen pe ea, credeti ca o sa mearga?1 point
-
pt cine vrea sa puna neaparat 505 01 le recomand 8100 X-clean EFE 5W-30, are o vascozitate si niste norme noi si curate pe care nu cred ca le mai regasim la alta firma, cum ar fi C2/C3, api SN si mb 229.52: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul-production2/images/product_descriptions/technical_data_sheets/83155/8100_X-clean_EFE_5W-30_(GB).pdf?15175933240 points
-
Uleiul de la pagina 54 a topicului, al 6-lea post de sus in jos, alineatul 3. Glumesc, desigur, dar ar fi de bun simț cred să citești postările anterioare. Topic-ul are multe discutii reusite, interesante, intrerupte periodic de intrebari puse de cei prea ocupati sa il citeasca.0 points
-
Dupa , de pe ... tot aia este Voi cumpara ... sper sa pot desface si consola centrala sa curat si plasticul acela de la schimbator ...0 points
-
Hai sa-ti spun parerea mea. Daca tot vrei sa iei golf 7 sau passat b7 cu 9000e+ mai bine le cumperi la 120-140.000km altfel nu. La 9000E gasesti deja A6 2009 E5 cu 200.000km dotari medii care este peste g7/b7. Daca tot vrei km, urca la a6 2.7 manual (ca sa ai intretinere mai ieftina - lipsa quatro si lipsa cutie automata cu servisare la 60.000km). Masina e mai tank decat orice altceva, e un upgrade de confort, tinuta de drum, insonorizare. Intretinerea si consumul nu sunt chiar asa de scumpe.-1 points
-
Mai sus unde ? am tot cautat vreo.... multe pagini in urma si nu am gasit ? Oricum, sunt 7,2 litri nu "vreo 7" ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00