Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2019 în toate secţiunile
-
Uleiul de la pagina 54 a topicului, al 6-lea post de sus in jos, alineatul 3. Glumesc, desigur, dar ar fi de bun simț cred să citești postările anterioare. Topic-ul are multe discutii reusite, interesante, intrerupte periodic de intrebari puse de cei prea ocupati sa il citeasca.2 points
-
Cum mașinuța tocmai aniversa o cifră rotundă și s-a nimerit să fie si sfântul Valentin pe deasupra, era potrivit sa sărbătorim împreună la lumina lumânărilor... pardon, hai sa o dăm în modernisme... la lumina led-urilor... In acelasi timp, piticul OCD-ist responsabil de curățenia jantelor (care era de mult timp in sevraj) a fost trimis la plimbare si am rămas singuri... si am cam stat in genunchi in fața ei. You&me, me&you, both of us... together! In fine, to cut the crap... atașez mai jos două poze lămuritoare pentru înțelegerea corectă a situațiunii de fapt. ? Am tratat-o pe doamnă cu o solutie luată de la OMV, in lipsă de altceva mai bun, asta dupa ce m-am plimbat o ora si jumătate pe la 4 benzinării MOL din oras in cautarea sonax-ului minune. Nu am gasit, probabil ca erau rezervate pentru membrii vwforum... mai lăsați fraților si pentru altii ! Faptul ca jantele desi spalate, nu erau perfecte, m-a facut sa stau sa scot negreala de pe ele, o ora si ceva pentru 4 jante, date cu solutie, lasat putin sa actioneze, apoi luate usor cu un burete fin, mutată mașina sa dau si in zona acoperită de etrieri, clătit si evident, admirat rezultatul. Apreciez postările si contributia membrilor in aria de îngrijire și detailing auto, le studiez cu nesaț.1 point
-
1 point
-
Buna seara, am si eu un golf 5 1.4 benzina. Ati putea sa ma indrumati spre ce ulei sa cumpar ?1 point
-
1 point
-
@V A L I: in loc de Sonax High Speed Wax iti recomand Sonax Brilliant Shine Detailer sau Sonax Turbo Lack Schutz. Au durabilitate mai buna si efect hidrofob mai bun. HSW este usor de aplicat dar nici celelalte 2 nu se aplica greu. Nivelul urmator este Sonax Xtreme NPT.1 point
-
1 point
-
1 point
-
modul DCC - in portbagaj, contraaripa dreapta. Modul AFS - sub torpedou1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buna seara! Am facut revizia la B8, 1.6 TDI 120 cp cu urmatoarele piese si costuri: Filtru polen OE VW 5Q0819653 - 76 lei Filtru ulei OE VW 03N115562 - 35 lei Surub de golire baia de ulei OE VW N90813202 - 8 lei Filtru combustibil OE VW 5Q0127177 - 135 lei ULEI MOTOR CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM VW LONGLIFE III 5W30 5x1L - 195 lei Filtru aer OE VW 5Q0129620B - 74 lei TOTAL MATERIALE = 523 LEI Sanatate si noroc!1 point
-
Motul am spus de câteva ori, a prins foarte bine în România pentru că are un nume așa, mai exotic (Motul) un trecut glorios în motor sport și se vinde scump. În realitate sunt uleiuri absolut normale, nimic special la ele, punctează elementele cheie (consum de ulei și silențiozitate). Mașina ta va merge mult și bine cu Motul și vei avea senzația aia că ai băgat ceva wow! Pentru senzația aceea tu plătești banii în plus, în realitate tu ai folosit un ulei absolut normal (ca să nu zic banal). Cât privește lumea care îl laudă, reprezintă material de studiu pentru sociologi. Știu, pentru afirmațiile făcute îmi asum dislike-urile dar adevărul nu poate fi negat.1 point
-
Teoretic da , dar e f. instabil in timp, cade de la o extrema la alta.1 point
-
E bine asa. Eu am făcut pana pe drumurile patriei și cauciucul s-a făcut praf. Eram la vreo 40 km de prima.localitate, oricum nu găseam acolo cauciuc dimensiunea mea. M-am bucurat ca am roată de rezerva..... Părerea mea - cine nu are roată de rezerva... Sa își cumpere.1 point
-
@Xadrian Pe scurt, da, DAR totul depinde de motive, necesitate, asteptari etc. . Nu stiu daca este locul potrivit sa detaliez - caz in care, as ruga un moderator sa ma ajute cu mutarea postarii in locul potrivit. Din toate punctele de vedere, masiniile sunt destinate altor segmente. Touareg-ul este mai premium in absolut toate privintele, de la tinuta de drum, pana la calitatea materialelor folosite la interior, dar, totodata, se adreseaza si unui alt set de nevoi. Suspensia pneumatica, garda la sol reglabila pana la 30 cm (s-asa mare in pozitia cea mai de jos - 21 cm) si sistemul de tractiune integrala, impreuna cu niste anvelope corespunzatoare, iti permit abordarea unor trasee pe care, in 99% din cazuri, nu te-ai incumeta cu Tiguan-ul. Trenul de rulare, ca feeling, este complet gandit pentru confort si toate imprefectiunile asfaltului sunt, aproape in intregime, suprimate inainte de a-ti ajunge in rinichi . Totusi, din aceasta cauza, feeling-ul dinamic este, aproape in intregime, inexistent. Din acest punct de vedere, pe un drum virajat, unde s-ar cere un stil de condus mai sportiv, Tiguan-ul are castig de cauza. Ruliul si subvirarea isi fac simtita prezenta din belsug, deoarece exista factori care adauga la acest lucru, precum masa mult mai mare in cazul Touareg-ului (approx. 2+ tone), cat si dimensiunile crescute (~4.8m lungime etc.). Pe de alta parte, pe autostrada, masina este precum un Airbus A380 sau un Titanic al soselelor - odata pus in miscare, aproape ca merge singur . Si nu are nicio greata, indiferent de viteza de rulare. Ajungand la dimensiuni, trecem in sfera necesitatii - este nevoie / justificat caratul kilogramelor in plus pentru spatiul si confortul suplimentar? In oras, unde fiecare cm de loc de parcare conteaza si stai in trafic bara-la-bara, singur in masina, este o bataie de cap in plus, DAR pentru concedii (in unele cazuri, chiar si in 2 persoane), o sa te bucuri din plin de tot locul in plus din portbagaj, iar in situatia mai multor pasageri, cei din spate o sa-ti multumeasca din plin pentru spatiul suplimentar la picioare si in lateral. Drept exemplu, un concediu de 4.000+ km, facut in 5 oameni, cu masina din topic + bagaje din plin si balena pe plafon, desi nu tocmai ideal de confortabil, nu s-a soldat cu plangeri sau injuraturi. Nu cred, sincer, ca acelasi lucru ar fi valabil sau chiar posibil (?) si in cazul Tiguan-ului . Concluzionand, daca este o idee buna sau nu sa faci trecerea la un Mid-size SUV, asta numai fiecare poate decide in functie de avantaje si dezavantaje . Nu stiu daca am reusit sa-ti raspund la intrebare, dar sper sa fie macar intr-o mica masura, util raspunsul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acum câteva zile am făcut schimbul de ulei. 5w40 LM Diesel HighTech + aditiv Ceratec, însă mă bate gândul sa trec pe Molygen New Technologies. Ce ulei este recomandat pentru 2.0 TDI, PD, din noua gama verde..? P. S. @gabriel88 încearcă sa tastezi codul de pe eticheta, pe google, ar trebui sa îți apară EXACT produsul cumpărat, dacă nu merge așa, scanează codul de bare sau qwerty cu telefonul. Poți descarca aplicații pentru scanare din app. Am încercat prin diferite supermarketuri pe bidoane de ulei, iar unele îmi arătau EXACT produsul, altele eror sau nu reușea scanarea... Acum poți trage și concluzii...? După ce scanezi, postează aici rezultatele de pe cele 2 bidoane diferite.0 points
-
Am scris simptomele pe paginile trecute. Intre timp am primit un apel de la ei cum ca schimbarea fost facuta dar vibratiile persista, iar ca pas urmator imi recomanda shimbarea ambreiajelor cu tot cu mechatronic, pentru ca aparent ei asa le schimba doar impreuna ca au mai avut cazuti in care mechatronicul nu s-a putut adapta la grosimea ambreiajelor noi, pret scurt 10.000 de lei fara manopera. Perfect zic, m-am lecuit! Acum va intreb pe voi ca sa nu mai arunc cu banii in reprezentante, am vazut recomandari pentru Bucuresti, am primit si pentru Suceava, dar in zona Clujului sau la maxim 4-5 ore distanta, ce recomandari de persoane pricepute aveti? Aici ma refer la persoane care se ocupa cu diagnosticare si reparatie de cutii, nu doar service-uri decente care schimba piese. Am mai spus si pe paginile anterioare, la WOB service am fost, din spusele lor se ocupa si cu reparatii DSG, dar as vrea sa mai cer niste pareri inainte sa aleg unde va avea loc interventia si sa inteleg mai bine la ce sa ma astept.0 points
-
Acest lag l-am observat si eu la motorizarea 2.0 tdi 150 CP....asa lag la acceleratie nu am vazut la nicio masina pana acum...durau cateva secunde pana cand masina chiar pleca. Cred ca tine de cutia DSG si nu de motor.0 points
-
Passat 1.5 DSG Confirm si eu smucitura la plecarea in viteza 1 chiar si cu DSG. Nu se simte nimic atunci cand intra in modul 2 cilindri sau in modul normal. Marea problema pe care am intalnit-o este ca in decursul a 3 luni de aproximativ 4,5 ori, atunci cand am accelerat de pe loc, masina nu a reactionat decat dupa un lag de vreo 3 secunde.0 points
-
verificarea se refera la starea tehnica si nu la istoric si kilometraj, date care sint de altfel considerate confidentiale de cand cu GDPR Am intrebat la toate reprezentantele VW/Audi din ro si raspunsul a fost asemanator celui de mai jos: Buna ziua, Istoricul masinii se elibereza din baza noastra de date daca: *regasim interventii de service in baza de date PBN *se prezinta acte(copii xerox): *talon *carte identitate a vehiculului *bulentin *pentru firma: *imputernicire de la firma proprietara pt persoana delegata *cerere in atentia directorului de service prin care solicita istoricul la vehiculul *daca sunt mai multi proprietari pe cartea de identitate si clienti diferiti in sistem se elibereza numai cu accordul fiecarui proprietar/client de factura din sistem tot istoricul din baza de date. Pentru verificare masina in cadrul servicelui pretul este de 420 lei- tva inclus.Interventia va dura in jur de 4 ore.Aceasta verificare presupune: test diagnoza, control rampa amanuntit, verificare caroserie+ vopsitorie. Va multumim pentru incredere si va rugam, ca pentru orice alta problema de interes comun, sa nu ezitati sa contactati dealerul dumneavoastra VW."0 points
-
Sunt plangeri ca 1.5 TSI (T-ROC, Arona, Golf) cutie manuala in treapta 1 smuceste, fara sa existe o solutie deocamdata de la VW. Cineva cu un astfel de motor poate sa confirme? Detalii aici: https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=2660 points
-
Nu e din stergatoare, e din lichidul de parbriz si din faptul ca se umplu repede cu jeg, si nu mai sterg bine. Desfaceti stergatoarele curatati bine lamelele cu o carpa si solutie. Stergeti parbrizul cu alcool tehnic, sau o solutie degresanta si apoi vedeti diferenta.Sunt de acord ca plasticul si cauciucul de la stergatoare imbatraneste, insa de vina este pabrizul care e contaminat cu diverse, iar stergatoarele nu aluneca pe el ci merg in hopuri pe anumite porniuni, si din cauza asta apar acele dungi. Stergatoarele noi merg pe acelasi parbriz pe care cele vechi nu mergeau bine pentru ca vin din fabrica unse cu o solutie (grafit gri). Cel putin odata pe an trebuie sa decontaminati parbrizul, cu o solutie si carpa, spuma de la spalatorie nu ajunge.-1 points
-
Motul 5W30 cumparat din Germania si schimbat la VW la Berlin. Dupa 9000km acelasi nivel la ulei. Masina VW Passat cu 82.000km. Nici un zgomot aiurea la motor, motorul toarce..ulei 2T in permanenta folosit, 250ml la un rezervor. In rest numai de bine !-1 points
-
-1 points
-
Atunci poti merge pe MOTUL 8100 X-clean 5W40, sau MOTUL 8100 X-CESS 5W40. Norma 502.00 amandoua.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00