Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.02.2019 în toate secţiunile
-
Salutare! Azi am comis-o! Am plasat comanda pentru un Kodiaq Sportline TDI 4x4 DSG MoonWhite cu urmatoarele optionale: - al treilea rand de locuri - camera video spate + pachet LED exterior (ACP) - driving mod selection + Hillhold + Offroad (era standard pana azi!) - duze incalzite (ACP) - family pack - faruri LEd cu AFS (rusinos ca nu sunt standard!) - instalatie spalare faruri - KESSY (ACP) - pregatire BT - rezerva dimensiuni reduse - scaune fata/spate incalzite (ACP) - senzori parcare fata/spate (ACP) - navigatie Amundsen -sound sistem Canton - virtual cockpit (ACP) Termen livrare: 15-28 saptamani Atentie! Kodiaq Sportline are delay de +8 saptamani! Optionalele marcate cu (ACP) fac parte din pachetul Ambition CleverPack (~1600eur cu reducere 50%), Sportline fiind bazat pe acest model. Acest pachet impreuna cu Style CleverPack (~2500eur cu reducere 50%) sunt disponibile doar in aplicatiile dealerilor! Apropo de dealerii Skoda din Bucuresti... am ramas cu un gust amar dupa runda de negocieri si neseriozitatea celor de la PBN/PBV1 care dau oferte concurente in scris pana la un moment dat, ulterior doar verbal iar la final isi dau seama ca sunt aceeasi firma si ca nu se pot concura! Singura problema e ca nu-si respecta oferta sustinuta de pe o zi pe alta, ce am stabilit azi nu mai e valabil maine. Rusinica! Au pierdut un client hotarat cu banii de avans pregatiti... Dar tot raul spre bine! Am obtinut o oferta si mai buna de la Avia care m-au tratat cu respect si seriozitate, adica discount serios + extra garantie + accesorii! (PM for details) Acum ma asez si eu la coada, alaturi de cei care-si asteapta ursii! Seara buna si scuze de lungimea postarii.3 points
-
3 points
-
Buna, eu sunt Alex, sunt din Resita dar de 3 ani locuiesc in Bucuresti, iar de azi sunt mandrul posesor al unui Passat B6 din 2006 f bine dotat dar si cu mici probleme bineinteles, dar de asta exista comunitatile acestea, sa ne ajutam. :). Sunt in cautarea unui astfel de passat de aprox 3 luni... dar am avut noroc doar acum. Trebuie sa recunosc ca am fost pana acum fanul unei alte marci din Germania... incepe cu B... dar cred ca m-am maturizat putin si de asta trecerea la o limuzina mai serioasa. Salut pe toata lumea de pe forum si sper sa pot sa ajut si eu si sa gasesc ''sprijinul'' de care am nevoie ca nou fan VW. Mersi !2 points
-
Stie cineva daca stergatoarele se pot schimba pe garantie? La stergere lasa cateva zone murdare. Masina mai are 3 ani de garantie. Nu a fost luata de noua a fost de test (nu cred ca are importanta)2 points
-
1 point
-
Buna seara! Am facut revizia la B8, 1.6 TDI 120 cp cu urmatoarele piese si costuri: Filtru polen OE VW 5Q0819653 - 76 lei Filtru ulei OE VW 03N115562 - 35 lei Surub de golire baia de ulei OE VW N90813202 - 8 lei Filtru combustibil OE VW 5Q0127177 - 135 lei ULEI MOTOR CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM VW LONGLIFE III 5W30 5x1L - 195 lei Filtru aer OE VW 5Q0129620B - 74 lei TOTAL MATERIALE = 523 LEI Sanatate si noroc!1 point
-
Daca e vorba de Golful din semnatura, mergi pe Motul Specific 507.00. Acela e pentru motorul tau (cu DPF).1 point
-
Azi am schimbat si eu prima data distributia la masina din semnatura. Masina a fost fabricata in August 2008, cumparata in Martie 2009. Asadar am schimbat distributia dupa 10 ani si 135000km. Am pus kit original si pompa de apa tot originala. Cureaua demontata de pe masina a fost Dayco iar cea din kitul nou este ContiTech. Oarecum regret ca nu am pus pompa Hepu (mai ieftina si cu paleta metalica) dar ma consolez cu gandul ca si cea veche a avut paleta de plastic si a tinut destul de bine. Cureaua probabil ca mai ducea inca 15000km pana sa ajung la limita de 150000km data de producator. Nu am vazut crapaturi sau alte urme grave de uzura.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Colegul nostru iți arata aici ca poti face fullscreen la harta in virtual cockpit cu Columbus (dar nu in modul satellite).1 point
-
Da stiu . Ma voi duce azi . Am gasit pe olx spatule pentru demontarea elementelor din interior . Pret intre 15 si 50 de lei daca mai cauta cineva . Am comandat acum astept sa vina sa vad daca sunt calitative ... NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!!1 point
-
Salutare tuturor, Posesor de Skoda Octavia 3 combi cu urmatoarele dotari: *motor 1.6 TDI cu 105 C.P. - cutie automata DSG 7+1 viteze; *Interior piele (scaune piele) * Faruri bi-xenon - adaptive * PARK ASSIST * Navigatie Ecran tactil color HD EU+RO; COLUMBUS *Conexiune Bluetooth pentru streaming audio și funcția mâini-libere , Aux-in,MP3 MP4, USB, CARD, hard intern; *Comandă vocală la bord pentru funcțiile audio, telefon și navigație; *Proiectoare ceata; * Dublu Climatronic; *Cotiera fata-spate; *Torpedou cu racire; *Lumini ambientale interior exterior; *Pilot automat * Computer de bord multifunctional color plus * Start/Stop + Auto Hold; *Scaune fata incalzite ; *Volan multifunctional din piele ; *4 geamuri electrice; *Senzori de ploaie; *Senzori de lumini; *Senzori TPM *Senzori parcare 360 GRADE ; *Oglinzi exterioare reglabile electric cu încălzire, pliabile electric, în culoarea caroseriei *Culoare albastru-blue deschis1 point
-
Uite o schema a suruburilor http://www.automanuals.biz/volkswagen/touareg/removal-and-installation-of-facing-of-the-front-bumper.html Ca o mica smecherie - cand dai grila jos trebuie sa scoti emblema prin tragere sa ai acces la surubul din spatele ei. Eu am reusit sa desfac surubul cu un prelungitor mai lung (daca ai si unul flexibil e si mai bine) prin gaura emblemei si am dat grila cu totul jos. Asa nu risti sa rupi picioarele emblemei.1 point
-
1 point
-
Absolut frustrant sa citesti despre aceste probleme la masini de 20mii euro+ ,pe un motor nou Urmaream si eu tot acest motor de 1.5 150 cp pe Octavia 3 sau Scala dar m a cam pus pe ganduri...pacat ca mi se pare un compromis bun intre putere/consum,adica in acest mom dc vrei un benzinar(pt ca tot sunt atat de mult hulite dieselurile cu respectivele interziceri in viitor) nu prea ai mare lucru de ales:1 1,5 sau 2 Motorul de 1 e micut pt 1300kg plus, iar 2.0tsi te cam rupe la consum pe oras1 point
-
1 point
-
Lucky you. Sunt foarte multi posesori de Karoq 1.5 Tsi 110Kw care se plang pe forumuri din UK, DE si IT. Smuceste si la masinile cu DSG dar mai putin evident decat la cele cu cutie manuala. In tarile astea cu apa mai calda cei mai multi posesori dau masinile inapoi la dealer si primesc contravaloarea lor initiala. Sunt protejati de legile consumatorului1 point
-
preluand statistica generala referitoare la orice dispozitiv care cuprinde parte mecanica si parte electronica , pot spune urmatoarele : - cu cat electronica e mai complexa , cu atat sansele sa apara un defect pe parte de electronica sunt mai mari - cu cat electronica este mai software decat hardware , cu atat sansele de defectare sunt mai mari ca sa explic simplu - un circuit are nevoie de o tensiune de referinta sa zicem - aceasta poate fi generata hardware cu un divizor rezistiv care trimite un potential unui pin al procesului sau software cu o comanda pe magistrala I2C care comanda intern procesorul de la 2 rezistoare si o tensiune = primul caz , ajungem la o memorie nvm sau flash , tensiune alimentare , polarizare magistrala date , etc = al doilea caz cu cat ceva e mai complex , cu atat sansele sa apara o eroare sunt mai mari daca in acest moment defectele mecanice sunt multiple iar cele datorate electronicii , mai putine , in timp raportul se va inversa , in sensul ca cele mecanice poate vor fi mai multe , dar cele electronice si mai multe ( deci in sens rau ) si va fi nevoie de specialisti buni in domeniu , deci unii care si gandesc si mai bine zis , care inteleg despre ce e vorba , care sa nu iti faca praf electronica masinii ptr ca la televizoare de ex , sunt foaaarte multi specialisti care fac praf un tv in loc sa il repare reducand totul la niste electrocasnice putem afirma urmatoarele : o masina de spalat cu comutator mecanic nu va avea niciodata erori pe care le are o masina cu programator electronic , la fel un cuptor cu microunde , etc vrem tehnologie , ne asteptam si la probleme , inevitabil1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Manualul de utilizare precizeaza urmatoarele becuri pentru Fabia: IN FATA: - faruri faza de intalnire: H7 - faruri faza de drum: H3 - lumini de pozitie: W5W - lumini de semnalizare: PY21W - faruri de ceata: HB4 IN SPATE: - marsarier & frane: P21W - semnalizare: PY21W - pozitie & ceata: P21/4W ALTELE: - lampi laterale semnalizare: WY5W - pt. nr. de inmatriculare: C5W - lampi interioare: C10W - lampi pt. citit & portbagaj & avertizare usi: W5W - pt. torpedo: C3W1 point
-
Asa a fost si la 1,2 TSI, doar ca problema manifestata era faptul ca la prima pornire se ineca motorul (practic masina nu pornea la prima cheie, ci la a doua sau a treia cheie). Nu se intampla mereu, dar se intampla cand afara era rece sau frig. Dupa ce masina pornea, nu mai erau probleme. Au sarit utilizatorii ca arsi ca uite ce motoare proaste face Volkswagen si ca solicita sa se remedieze problema...asa ca producatorul a recunoscut problema si a umblat la soft sa o remedieze. In urma recall-ului masinile au fost resoftate si care a fost urmarea?? Motorul pornea la prima cheie indiferent de temperatura de afara, in schimb a devenit foarte lesinat in vit I si II...lucru care l-a facut foarte enervant la condusul in oras. Degeaba au regretat toti prima varianta de soft, cu pornirile ei defectuoase la rece, nu s-a revenit niciodata la primul soft. Motorul e lesinat in primele viteze chiar si azi. Asa ca mai bine lasati problema asa cum este la 1,5 TSI, nu mi se pare deloc grav. Ca daca se apuca VAG sa umble la soft, tare imi e teama ca se va intampla ca la 1,2 TSI ....si o sa regrete toti varianta originala.-1 points
-
alt mit. crede ca 0/5w-30/504 se evapora mai usor decat 5w-40/502? pai sa testeze daca insista, sa ia de la aceeasi firma ca sa fie testul cat mai corect. dar mai bine ar schimba firma, nu norma/vascozitatea. consumul e constant de la inceputul schimbului?-1 points
-
Cum nu intelegi? Tie iti baga 502 00 pentru ca nu schimbi uleiul la 2 ani. Daca aveai interval flexibil de 2 ani sau maxim 30.000 Km, iti baga reprezentanta 50400 ( sau cum scrie pe bidoane, LL 504 00/ 507 00). Deenman incearca sa te convinga sa pui uleiul ala Long Life si sa-l tii Short Life. O fi mai bine? Nu neaparat. Uleiul Long Life are aditivi care-l fac sa fie mai rezistent in timp si in Km, nu sa unga mai bine. Adica calitatile lui de ungere (mai bune sau mai proaste), se pastreaza mai mult timp. Tu daca oricum schimbi uleiul la 12.000 si un an, la ce bun aditivii aia?-1 points
-
@skodaman posibil ca norma 50200 sa fie data pentru un anumit regim de functionare. Cred ca ar fi indicat sa mai sapi putin pana clarifici exact situatia. Ca fapt divers astea sunt normele VW. Volkswagen Motor Oil Specifications VW 500.00 Volkswagen specification for multigrade engine oils for gasoline engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity. This is an "old" oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 501.01 Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 502.00 Oil for gasoline engines. Successor of VW 501.01 and VW 500.00 specification. Recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications. VW 503.00 Long-life gasoline engine oil for VW cars with WIV (system for longer service intervals). Also meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30 specification. VW 503.01 This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceeded by the VW 504.00 specification. VW 504.00 The VW 504 00 specification superceedes the VW 503 00 and VW 503.01 specifications. VW 504 00 oils are suitable for engines meeting the demands of Euro IV emissions standards. VW 505.00 Passenger car diesel engine oil specification, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max. evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max. evaporation loss. VW 505.01 Special engine oil for VW turbodiesel engines with pump-injector-unit and for the V8 Commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 specification. VW 506.00 These oils are suitable for diesel engines with extended service intervals of up to 50,000km / 2 years. Not for use on engines with a single injector pump. Oil change is indicated by the electronic service indicator. Viscosity is SAE 0W30. VW 506.01 These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on extended service intervals (30,000 - 50,000km / 24 months). Oil change is indicated by the electronic service indicator. VW 507.00 Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ("PD") engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil. VW 508.00/509.00 This specification combo (508.00 for petrol, 509.00 for diesel) requires a 0W20 viscosity, fuel economy oil with long life additives. These specifications are NOT backward compatible with the eariler VW specifications. Recommended for the new 2.0 TFSI 140 kW and 3.0 TDI CR 160 kW VW/Audi engines. LE. Si ca treaba sa fie completa : Volkswagen Gear Oil Specifications VW G 009 317 Gear oil for mechanical and automatic 6 gear transmissions. VW G 052 145 A2 Special synthetic gear oil with SAE 75W90 viscosity for front and rear differentials, including limited slip differentials. VW G 052 162 A2 Special ATF with viscosity modifier. Suitable for 4 and 5 gear ZF automatic transmissions. Not suitable for 6 gear transmissions. VW G 052 171 SAE 70W75 viscosity gear oil. VW G 052 171 A2 Special gear oil designed for the manual transmissions of cars with transverse engines. VW G 052 175 Special working fluid for Haldex clutches. Developed by Haldex and Statoil. VW G 052 178 Gear oil with SAE 75W viscosity. VW G 052 180 A2 Special gear oil for Audi Multitronic transmissions. VW G 052 182 (VW TL 521 82) Special gear oil for certain DSG dual clutch transmissions. VW G 052 190 A2 Special VW gear oil for Multitronic CVT transmissions. VW G 052 726 Monograde gear oil with SAE 75W viscosity. VW G 052 798 SAE 70W75 viscosity gear oil. VW G 052 911 Audi specification for transmissions used with longitudinal engine configurations. Products meeting this specification are of SAE 75W90 viscosity and also meet API GL-5 criteria. VW G 052 990 Special ATF for automatic transmissions combined with differentials. VW G 055 005 Special ATF for VW automatic transmissions and transaxles. VW G 055 145 Transmission oil with 3% Sturaco additive. VW G 055 162 Special ATF for VW automatic transmissions and transaxles. VW G 055 175 A2 Special working fluid for Haldex clutches. Developed by Haldex and Statoil.-1 points
-
Norma 502 neaparat necesara in caz ca : Models equipped with the 2.0 Liter Turbo engine, with FSI (fuel straight injection), have a fuel pump that is driven directly off the engine camshaft and is lubricated with engine motor oil. Failing to use approved VW motor oil in these models causes premature engine wear. Over time, a ticking noise in the engine's upper valve train area will develop. This engine ticking noise is most noticeable after the engine has warmed up to operating temperature. To avoid this problem, be sure to use the approved VW oil type VW 502 00. Pentru cei cu Pompe-Duse VW 505 01. 2003-2006 VW Jetta, VW Golf, VW Beetle, VW Passat TDI models with PD (Pumpe-Düse) have a very unique fuel injector system. Each fuel injector acts as both a fuel pump and a fuel injector. The engine's camshaft activates the fuel injector piston pump with a roller rocker arm and applies high mechanical loads to the camshafts. A special blend of TDI motor oil was created and is required to properly lubricate this advanced TDI (Pumpe-Düse) fuel injector system. Avem inca multe de invatat si cercetat.-1 points
-
Motul 5W30 cumparat din Germania si schimbat la VW la Berlin. Dupa 9000km acelasi nivel la ulei. Masina VW Passat cu 82.000km. Nici un zgomot aiurea la motor, motorul toarce..ulei 2T in permanenta folosit, 250ml la un rezervor. In rest numai de bine !-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00