Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2019 în toate secţiunile

  1. In weekend-ul urmator se monteaza turbina si se face traseu si downpipe. Oare sunt nerabdator? Pana atunci, uitandu-ma prin poze imi dau seama cate amintiri am legate de masina asta. Cum as putea s-o vand? Cine a mai schimbat botul intreg in fata blocului?
    8 points
  2. Tot reprezentanta iti spune sa schimbi uleiul la 2 ani sau 30.000km. Tot ei iti spun sa faci upgrade la ultimul soft dieselgate care pune uzura mai mare pe componente. Tu ii crezi pe ei? Daca ai incredere deplina in reprezentanta atunci nu inteleg de ce pierzi timpul pe topicul asta. Cele mai mari uzuri la o masina le ai la pornirea la rece si mers cu uleiul rece. Un ulei 5w30 va ajunge mai repede la temperatura de lucru si va oferi o protectie mai buna mai ales masinilor de generatie mai noua. Turbinele sunt verigile slabe la masinile de generatie noua, segmentii la TSI-uri, toate astea le protejezi cu un ulei ce ofera amorsare si temperatura ridicata intr-un timp cat mai scurt posibil. 5w30 nu este bun in motoarele super sport sau care merg foarte mult la temperaturi imense. Asta vara am mers 8 ore continuu la viteze de autostrada temperatura ulei 110-115 C atunci am simtit ca 5w30 nu prea mai face fata in asemenea conditii. La mersul prin Romania 5w30/0w30 este suficient pentru orice masina normala. Trebuie tinut cont si de clima cand se alege un ulei.
    4 points
  3. Buna, eu sunt Alex, sunt din Resita dar de 3 ani locuiesc in Bucuresti, iar de azi sunt mandrul posesor al unui Passat B6 din 2006 f bine dotat dar si cu mici probleme bineinteles, dar de asta exista comunitatile acestea, sa ne ajutam. :). Sunt in cautarea unui astfel de passat de aprox 3 luni... dar am avut noroc doar acum. Trebuie sa recunosc ca am fost pana acum fanul unei alte marci din Germania... incepe cu B... dar cred ca m-am maturizat putin si de asta trecerea la o limuzina mai serioasa. Salut pe toata lumea de pe forum si sper sa pot sa ajut si eu si sa gasesc ''sprijinul'' de care am nevoie ca nou fan VW. Mersi !
    3 points
  4. Eu am spus doar ca stiu ca era bun in trecut, acum nu mai stiu daca a ramas asa sau nu pentru ca nu am mai auzit persoane sa il foloseasca. Atata tot. Faptul ca e fabricat intr-o tara civilizata nu are vreo relevanta, deoarece calitatea este dictata de alte criterii, prea putin de tara de productie. Pana la urma, si scandalul dieselgate a plecat tot dintr-o "tara civilizata"... Iar total, de care si tu personal esti foarte multumit, e fabricat si in Romania, la Brasov. Dar da, iti dau dreptate, daca respecti norma si alegi un producator bun nu ai cum sa dai gres. Mai putin cu motul, care pt mine personal a fost o teapa cat casa. A respectat norma, vascozitatea, adica ce trebuia pt motorul meu, si a fost mai slab decat castrol magnatec. Slab in sensul ca dupa 6-7000km motorul a devenit foarte galagios, si pana la revizie am fost nevoit sa mai cumpar 1 litru de ulei pentru a completa. Am trecut la valvoline urmatorul schimb si consumul de ulei a revenit la normal. Eu am ramas intre fuchs titan gt1 5w40 si rowe rsi 5w40 pt masina din semnatura, iar decizia o voi lua peste 2-3 saptamani cand voi face revizia in functie de disponibilitatea fiecaruia.
    3 points
  5. Ce-mi mai place sintagma, era bun odată in trecut, dar îți aduc aminte Mihai ca Aral-ul este fabricat intr-o țara civilizata, care nu cred ca ar scădea calitatea in timp. Doi la mâna, anul trecut am cumpărat mașina din poza din Germania cu Aral in motor. Cat despre Total, Peugeot-ul 406 HDI are 366.000 km, a văzut doar apa, paie și bătaie, ulei care a fost mai ieftin, schimbat chiar și la 18.000km, când nu am avut timp, Total sau chiar Elf, am un depozit de piese aproape și Vineriea trecută i-am făcut iarăși ITP-ul, valoarea la noxe a fost 1,99 din maximul admis de 3,5 parca. Deci trage tu concluzia...dacă chiar mai exista in zilele noastre uleiuri proaste pe piața, sau alegerea unui ulei de motor deja este tratata cu rang de Isterie. Respecți norma, un combustibil ok, nu direct din rezervorul Tirului, un mecanic bun și mașina trebuie condusă. Părerile inginerilor doctori docenți sunt multe și bazate pe povesti. Sanatate, Paul.
    3 points
  6. 2 points
  7. Pai eu am inteles, nu inteleg inversunarea ca nu e bun. Ok, altul e mai bun, dar daca respect indicatia producatorului si schimbat mai devreme, masina nu o fortez la rece niciodata, astept intotdeauna macar 30-60 secunde sa intre uleiul in toate orificiile, etc, etc.........nu inteleg de ce nu ar fi bun. V. M,, asta-i regimul de functionare In general, la mers in oras, masina are doua porniri pe zi. Din intervalul de schimb, jumate oras, jumate extern. Anual, concediu in care se merge in general macar 2-3000 km pe autostrazi. Ce sa mai clarific, in carte scrie interval fix, 50200, interval flexibil, 50400.? M-am uitat in cartea de service, o singura data am facut schimb la 12800 km, in rest in intervalul 8800 si 11800.
    2 points
  8. Am vazut nota interna, nu am putut face foto, am vazut-o acum vreo 2-3 ani, nu mai retin, era oricum mai veche.Da, au si alte uleiuri. Ce nu inteleg, e ca ptr interval fix se recomanda 50200, pentru interval flexibil, sau asa ceva parca 50400. Deci 50200, schimbat la max 12000 km si max un an, care e problema, atata timp cat e un ulei recomandat de constructor
    2 points
  9. alt mit. crede ca 0/5w-30/504 se evapora mai usor decat 5w-40/502? pai sa testeze daca insista, sa ia de la aceeasi firma ca sa fie testul cat mai corect. dar mai bine ar schimba firma, nu norma/vascozitatea. consumul e constant de la inceputul schimbului?
    2 points
  10. Nu sunt de acord cu afirmatia ca drumurile sunt din ce in ce mai proaste. Comparativ cu acum 6-7 ani, mi se pare o imbunatatire a calitatii acestora.
    2 points
  11. Pe Golf 6 ai jante de tabla pe 15"cu ET 45 si aliaj 16"cu ET 50. ET 39 e cam mic,roata va fi ieșită in exterior,decizia îți aparține.
    1 point
  12. Exact! Altii (nu dau nume) au schimbat oring-uri de injectoare in fata blocului. Ba chiar daca imi aduc aminte, si uleiul si filtrele iar masina parcata in parcarea in spic, la bulevard.
    1 point
  13. Ca dotari si aspect, masina arata bine. Sfatul meu si poate si alti colegi de pe forum sunt de acord cu mine, daca cumva nu i-ai facut o verificare cap-coada, fa-i. Intereseaza-te de distributie si cutie. Poate poti afla un istoric de service, sa stii cam pe la ce km au fost facute schimburile necesare si intretinerea. Nu de altceva, dar ai pomenit de nr-ul de km "rulati" ai masinii, iar un model din 2006 cu 170.000 de km e cam....trasa de par.
    1 point
  14. Fa-i poze si pune-o pe net. Mai repede o vinzi decat sa mergi la piata. Pierzi vremea degeaba. Weekendul asta nu ai fost, cel viitor poate ninge, peste 2 saptamani ploua, mai stiu eu ce....tot asa poti sa o tot lungesti pana la vara. Iar valul de masini second a inceput din nou sa cresca. O simpla navigare pe olx si poti vedea cum de la o zi la alta, au crescut nr-ul anunturilor in ultimele 2 saptamana cel putin, de la aproximativ 155 la peste 170.000. A trecut ianuarie, au trecut sarbatorile, incep iara samsarii sa isi intre in rol, vine primavara, incepe lumea sa miste si sa isi cumpere masini. Daca astepti cumparator numa cand apuci sa mergi in targ cu masina, astepti mult si bine. Si in acelasi timp, nici nu iei alta masina, si asa cum ai scapat b7-le ala de care pomeneai, asa poti sa scapi multe de acuma incolo. Si aici ma refer la masini care merita atentie si care se vand rapid.
    1 point
  15. Crezi ca toate piesele de pe masina sunt facute in DE ..nu prea...e ok sa fie facute in polonia , altele sunt facute in mexic , altele in ungaria..... jantele par ok , originale . Se potrivesc pe golful tau , cu 6.5j si et 39 esti safe .
    1 point
  16. Cea mai buna strategie, cumparat cauciucuri de vara iarna si viceversa. Alta viata cu "A" la franare pe umed . Continental for the win!
    1 point
  17. Corect, ATA Confirm functioneaza (mai are o mica hiba dar n-am prea avut timp de sapaturi), Rain closing a aparut in MFD, nu a dat nici o eroare la activare dar nu vrea de loc sa functioneze. Am gasit pe undeva ca depinde de codul senzorilor.
    1 point
  18. Mi-ai luato inainte , te urasc Vad ca ai mers pe ce e mai bun! Cred ca abea astepti sa le montezi .
    1 point
  19. Sunt originale, cât timp au sigla şi codul de piesă. Se fabrică unde e mai ieftin pentru ei.
    1 point
  20. Din ce imi aduc aminte intr-adevar, steluta este pentru AGM.
    1 point
  21. Nu am vazut sa fie prea multa lume interesata. Trebuie instalat carstream si phenotype patcher, apoi se aplica patchul si evident se acorda drepturi de superuser cu root.
    1 point
  22. Dar MK6 este construi pe o platforma noua, nu inteleg de ce zici ca e doar un facelift ... ? Legat de Ibiza, plasticele de la interior sunt sub Polo... navigatia aia pusa in mijlocul bordului in loc sa fie mai sus pentru vizibilitate... singura chestie la care Ibiza sta mai bine este designul exterior, ce e drept, polo e cam plictisitor:/
    1 point
  23. Adica un ulei 5w40 este mai ok pentru autostrada? In detrimentul lui 5w30? Atunci masinile din Germania, care merg in general cu 5w30, schimbat cel mai devreme la 30000 de km si care vad autostrada la greu, sunt niste distruse. Nu zic ca nu ai dreptate, dar ce imi pune reprezentanta respecta specificatiile producatorului, este uleiul achizitionat de ei direct de la distribuitor, in bidon si nu butoi, nu de pe net, poate de multe ori superior unuia mai calitativ, achizitionat de pe site-uri, unde provenienta poate fi uneori dubioasa(a se vedea ce fac rusii cu uleiurile si unde le vand=parca si de pe autokarma scria un coleg ca i=a venit uleiul in ambalaje dubioase). Mai am vreo 2-3000 km pana la schimb, voi face cerere sa pun mobil esp 5w30. Sa vedem ce se raspunde.
    1 point
  24. @motanelul Sunt de acord cu tine ca softul nu a modificat in niciun fel motorul. Zgomotul, poate nu am fost destul de explicit mai sus, e din cauza turatiilor mai mari. In general sub 1800-1900 nu o aud deloc. Softul, marind numarul de turatii la care schimba masina, sta mult mai mult in zona de 2000rpm +/-. Coasting sunt sigur ca aveam. O puteam activa din meniu iar cand franam imi aparea in bord "Coasting". Stiu ca era enervant pe autostrada ca ii lua ceva pana sa ajunga din nou la turatia necesara in cazul unei frane. Oricum, nu imi lipseste functia. Ceva ce imi place (pentru ca nu am zis aproape nimic de bine in postarea de mai sus) este ca cupleaza vizibil mai rapid in momentul in care apesi acceleratia. Inainte ii lua (poate 1 secunda) pana sa se prinda ca trebuie sa accelereze. Acum se simte instant . O sa revin cu feedback si dupa ce schimb ambreiajele.
    1 point
  25. daca iti crapa ceva acum la motor iti schimba fabrica ceva? reprezentanta mai are si alte uleiuri pe stock pt alte masini sau doar ala? era bine sa-ti arate si tie nota aia interna.
    1 point
  26. Pe ce baze faci aceste afirmatii? Iti demonstrez pe viu la orice ora ca "o chinezarie" poate genera imagine mai buna decat una OEM. Chestia asta cu "originalul este original" este un folclor romanesc plimbat de ani de zile in spatiul public fara ca cei care-l practica sa se mai informeze mai atent . Si atata timp cat cutuma cu cumparatul la pretul cel mai mic nu va disparea din mintea oamenilor nu-i de mirare ca "doar ce-i original este bun"!
    1 point
  27. Mie reprezentanta din Bacau mi-au pus doar 5w40, permanent. Cica au nota interna in acest sens. Doar Mobil, 5w40, 50200, nu consuma deloc intre schimburi, facute la 9-12000 km. Bine, e vechiul motor pe lant.
    1 point
  28. doar din vascozitate nu cred ca face nimic. ar trebui sa ia de la aceleasi firme cu proprietati asemanatoare daca el crede ca e din vascozitate, nu? totusi o norma inferioara ii provoaca uzuri mai mari indiferent de consum. in fine, la 5w-40(hm..macar de ar fi 0w-40) as recomanda shell sau fuchs. dar daca e multumit pe urma ar trebui sa incerce si variantele lor cu vw 504/507.
    1 point
  29. @minu94 pentru norma 502 ar fi asa Motul 8100 X-cess 5W-40 , Total Quartz 9000 5w-40, Valvoline SynPower 5W-40. Cu toate astea pe nici un configurator de ulei pentru respectivul motor nu este data norma 502 sau 5w-40.
    1 point
  30. @minu94 Pentru motorul tau ai 5W30 norma 504-507 care este destul de restrictiva. Eu as spune sa pastezi 5w30. Ai de unde alege. Mobil 1ESP (noua formula) Titan Fuchs , Shell, Total Quartz. Eu am ales Mobil. O varianta mai scumpa este Millers in cazul in care nu voi fi multumit de Mobil.
    1 point
  31. Ma asteptam ca informatiile oferite sa fie cat de cat indeajuns. 1.4 TSI EA211, distributie curea, an 2013, Seat Leon 122cp.
    1 point
  32. @razvancc Din pacate nu se stie. Toti marii producatori fac licitatii pentru un an doi trei. Probabilitatea ca furnizorul de ulei sa fie diferit de la un an la altul este foarte mare.
    1 point
  33. @minu94 pentru a putea alege corect un ulei trebuie sa ne spui tipul mașinii tipul de motor puterea în Kw și bineînțeles anul de fabricație. Asta rămâne valabil pentru toți cei care întreabă.
    1 point
  34. 1 point
  35. @mad_kat se poate si mai bine , dar deocamdata sunt de ajuns 22 , ramane de vazut. @florinpbv A zis @Muale bine , e o rola de servetele normala , dar stai fara griji e nelipsita hartia igienica din portbagaj , salveaza situatia mai des ca roata de rezerva. @grp Tu vorbesti ? Tu ti le dezasamblezi si asamblezi ca pe Lego si zici de noi ca ridicam stacheta?
    1 point
  36. @grp YES , ma descurc si eu cum pot @yanq Incap fara grija , daca e nevoie mai dau in fata bancheta din spate, este perfect spatiul ce il oferta oricum . Geanta nu sta tot tipul in portbagaj , doar cand o spal , 2 / 3 zile pe saptamana.
    1 point
  37. In sfarsit chinezul de pe AliX a terminat de expediat si primit toate "acareturile" pentru masina si nu numai. Pentru masina am mai luat o husa de amplasat sub scaunul copilului sa protejam bancheta, incarcator auto te telefon dual, un cablu de telefon all in one (un capat poate fi ori usb ori usb c iar celalalt usbc sau micro usb) ca sa nu mai stam cu X cabluri iar ultima sosire B1W DashCam. Ii mai trebuie un card generos de vreo 64gb dar pe acest o sa-l iau de la noi. Camera am alimentat-o pentru moment pe bricheta pentru ca daca i-as face un hardwire la sigurante s-ar putea sa am probleme la garantie. Pe langa toate acestea astazi am bifat inca o borna...10.000km
    1 point
  38. daca trece la shell helix ultra, cu vw 504/507, respectiv shu 0w-30 c2 c3 ect, e mult mai bun decat mobilul.
    1 point
  39. Salutare, Pentru un golf 4 1.4 Cod motor BCA 220.00 KM, recomandati CASTROL Professsional VW Longlife- 03 (VW504.00/507.00)? Multumesc.
    1 point
  40. Salut, Am reusit sa rezolv problema...doar ca e foarte complicat de desfacut. Trebuie desfacuta masca de la aerul conditionat, dupa care se desfac cele doua suruburi ce tin plasticele laterale, apoi spatiul de depozitare de sub aerul conditionat, suportul acela ce tine pielea de la schimbator. Abia atunci am reusit sa ajung la cablul electric si la acel switch. L-am scos, curatat, acum functioneaza perfect. M-am ajutat foarte mult de videoclipurile urmatoare: https://www.youtube.com/watch?v=PtUBOEToFOI https://www.youtube.com/watch?v=ThUtYyuWyo0 Multumesc.
    1 point
  41. Cred ca aveti dreptate si nu e rezervorul acela. Multumesc tuturor pt gandurile bune. Sa va iau pe rand: @laduncaag nu stiu la ce te referi cu senzorii, ei sunt pe ornamentul acela din plastic negru de sub bara. @wonder_glf da, probabil ai dreptate, scenarii pot fi multe si cel mai probabil nici dealerul nu stie exact ce s-a intamplat, dar sper sa nu fi ascuns in mod intentionat totul pt ca ar fi josnic din partea lor. Baiatul de la vanzari cu care am vorbit chiar a fost foarte amabil tot timpul si mi-a oferit mereu informatii repede si la obiect, deci mi-ar parea rau sa ii fac reclama negativa cand eram la un pas sa il laud peste tot. @skoderia cu cea mai mare placere putem sa ne vedem intr-o zi, dar in general in zile de weekend. Eu lucrez in Bucuresti si in cursul saptamanii mi-ar fi aproape imposibil sa ne intalnim. Eu am dat comanda la finalul lunii iunie si uite ca deja o am, dar nu am avut pe lista de optiuni nicio optiune din cele care nu erau in stoc si necesitau o asteptare de minim 6 luni. Oglinda interioara este fara rama, heliomata, alaturi de cele exterioare (apropo, in seara asta am facut un drum mai lung cu ea si s-au dovedit extrem de utile indiferent ce faruri care bat in pom aveau cei din spatele meu), interiorul nu stiu daca are ceva diferit de MY2016, ecranul intr-adevar este de 8 inch si este superb infotainment-ul, mult peste Bolero-ul pe care il am pe Octavia. In rest, ce sa zic, dupa o zi alaturi de masinuta am mai observat ceva ce ma "irita" vizual, faptul ca in manere, cotiera, in oglinzi, are led-uri, iar la picioare, plafoniere, torpedo si parasolare sunt becuri galbene care nu se potrivesc deloc cu ambientul interior predominant alb. Un mare plus mi se pare ca il aduc farurile adaptive, pe serpentine se comporta minunat, iar faza lunga este tot ce iti poti dori ca sa transformi noaptea in zi la volan. Si pe final doua poze din seara asta plus consumul pe care il voi posta si detalia in topicul dedicat. Am sarit putin de 350km si cu greu reusesc sa ma abtin sa nu urc mai sus de 3000rpm, dar si intre 2000 si 3000 rpm la a2a si a3a trage bine. Probabil peste 3000 chiar se simt cei 150cp, ma asteptam sa fie mai lenesa, dar ca si greutate este cat Octavia pe care o am de 7 ani incoace. Incerc sa ma bucur de ea facand km si sa nu ma mai gandesc la bara care ma frustreaza. Masina merge foarte frumos, este clar superioara Octaviei, chiar si Superb de generatia anterioara nu se compara cu noul model.
    1 point
  42. Am folosit pana acuma Liqui Moly Diesel Hightech 5W-40 , are norma pd, insa scrie ca e special pentru dieseluri PD.. Acuma sa pun tot asa ,sau ar mai fi o varianta care e cu 60lei mai scumpa la bidonul de 5l Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40. Acesta din urma e full sintetic, in timp ce primul e semi sintetic. Care ar fi mai ok ? Nu conteaza pretul.
    -1 points
  43. Cum nu intelegi? Tie iti baga 502 00 pentru ca nu schimbi uleiul la 2 ani. Daca aveai interval flexibil de 2 ani sau maxim 30.000 Km, iti baga reprezentanta 50400 ( sau cum scrie pe bidoane, LL 504 00/ 507 00). Deenman incearca sa te convinga sa pui uleiul ala Long Life si sa-l tii Short Life. O fi mai bine? Nu neaparat. Uleiul Long Life are aditivi care-l fac sa fie mai rezistent in timp si in Km, nu sa unga mai bine. Adica calitatile lui de ungere (mai bune sau mai proaste), se pastreaza mai mult timp. Tu daca oricum schimbi uleiul la 12.000 si un an, la ce bun aditivii aia?
    -1 points
  44. @skodaman posibil ca norma 50200 sa fie data pentru un anumit regim de functionare. Cred ca ar fi indicat sa mai sapi putin pana clarifici exact situatia. Ca fapt divers astea sunt normele VW. Volkswagen Motor Oil Specifications VW 500.00 Volkswagen specification for multigrade engine oils for gasoline engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity. This is an "old" oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 501.01 Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 502.00 Oil for gasoline engines. Successor of VW 501.01 and VW 500.00 specification. Recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications. VW 503.00 Long-life gasoline engine oil for VW cars with WIV (system for longer service intervals). Also meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30 specification. VW 503.01 This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceeded by the VW 504.00 specification. VW 504.00 The VW 504 00 specification superceedes the VW 503 00 and VW 503.01 specifications. VW 504 00 oils are suitable for engines meeting the demands of Euro IV emissions standards. VW 505.00 Passenger car diesel engine oil specification, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max. evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max. evaporation loss. VW 505.01 Special engine oil for VW turbodiesel engines with pump-injector-unit and for the V8 Commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 specification. VW 506.00 These oils are suitable for diesel engines with extended service intervals of up to 50,000km / 2 years. Not for use on engines with a single injector pump. Oil change is indicated by the electronic service indicator. Viscosity is SAE 0W30. VW 506.01 These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on extended service intervals (30,000 - 50,000km / 24 months). Oil change is indicated by the electronic service indicator. VW 507.00 Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ("PD") engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil. VW 508.00/509.00 This specification combo (508.00 for petrol, 509.00 for diesel) requires a 0W20 viscosity, fuel economy oil with long life additives. These specifications are NOT backward compatible with the eariler VW specifications. Recommended for the new 2.0 TFSI 140 kW and 3.0 TDI CR 160 kW VW/Audi engines. LE. Si ca treaba sa fie completa : Volkswagen Gear Oil Specifications VW G 009 317 Gear oil for mechanical and automatic 6 gear transmissions. VW G 052 145 A2 Special synthetic gear oil with SAE 75W90 viscosity for front and rear differentials, including limited slip differentials. VW G 052 162 A2 Special ATF with viscosity modifier. Suitable for 4 and 5 gear ZF automatic transmissions. Not suitable for 6 gear transmissions. VW G 052 171 SAE 70W75 viscosity gear oil. VW G 052 171 A2 Special gear oil designed for the manual transmissions of cars with transverse engines. VW G 052 175 Special working fluid for Haldex clutches. Developed by Haldex and Statoil. VW G 052 178 Gear oil with SAE 75W viscosity. VW G 052 180 A2 Special gear oil for Audi Multitronic transmissions. VW G 052 182 (VW TL 521 82) Special gear oil for certain DSG dual clutch transmissions. VW G 052 190 A2 Special VW gear oil for Multitronic CVT transmissions. VW G 052 726 Monograde gear oil with SAE 75W viscosity. VW G 052 798 SAE 70W75 viscosity gear oil. VW G 052 911 Audi specification for transmissions used with longitudinal engine configurations. Products meeting this specification are of SAE 75W90 viscosity and also meet API GL-5 criteria. VW G 052 990 Special ATF for automatic transmissions combined with differentials. VW G 055 005 Special ATF for VW automatic transmissions and transaxles. VW G 055 145 Transmission oil with 3% Sturaco additive. VW G 055 162 Special ATF for VW automatic transmissions and transaxles. VW G 055 175 A2 Special working fluid for Haldex clutches. Developed by Haldex and Statoil.
    -1 points
  45. Norma 502 neaparat necesara in caz ca : Models equipped with the 2.0 Liter Turbo engine, with FSI (fuel straight injection), have a fuel pump that is driven directly off the engine camshaft and is lubricated with engine motor oil. Failing to use approved VW motor oil in these models causes premature engine wear. Over time, a ticking noise in the engine's upper valve train area will develop. This engine ticking noise is most noticeable after the engine has warmed up to operating temperature. To avoid this problem, be sure to use the approved VW oil type VW 502 00. Pentru cei cu Pompe-Duse VW 505 01. 2003-2006 VW Jetta, VW Golf, VW Beetle, VW Passat TDI models with PD (Pumpe-Düse) have a very unique fuel injector system. Each fuel injector acts as both a fuel pump and a fuel injector. The engine's camshaft activates the fuel injector piston pump with a roller rocker arm and applies high mechanical loads to the camshafts. A special blend of TDI motor oil was created and is required to properly lubricate this advanced TDI (Pumpe-Düse) fuel injector system. Avem inca multe de invatat si cercetat.
    -1 points
  46. O prostie, pentru ca intinzatorul tau hidraulic al distributiei se amorseaza cu ulei. Daca ai un ulei mai vascos la rece atunci nu va face tensiunea suficienta la fel de rapid ca si cu un ulei 5w30. 5w40 este mai ieftin decat 5w30, are mai putine norme, nu protejeaza la fel de eficient turbina si motorul la mersul normal prin Romania. Nu vorbim de circuit, ori de mers cu viteza mare ore in sir ca nu ai unde in Romania, asa ca 5w30 este arhisuficient.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!