Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2019 în toate secţiunile

  1. daca iti crapa ceva acum la motor iti schimba fabrica ceva? reprezentanta mai are si alte uleiuri pe stock pt alte masini sau doar ala? era bine sa-ti arate si tie nota aia interna.
    2 points
  2. Salutare, am ridicat si eu discurile si placutele de la Epiesa. Dar maine o sa duc discurile sa mi le schimbe pentru ca ambalajul, punga aceea in care stau discurile era rupta la ambele discuri si ele prezinta zgarieturi si pe partea unde calca placuta si acolo unde intra cele 2 suruburi sunt zgariate. Stiam ca atunci cand iei discurile de noi, ca am mai luat de la ei aveau pe ele ca un ulei asa ceva de genu, astea nu au sunt perfect uscate si au si unelr urme de negreala asa. Ati patit vreodata treaba asta, sa va vina discurile cu pungile alea rupte si fara acel ulei pe ele ? Cu stima
    2 points
  3. Salut, Scopul acestui post este a prezenta retrofitul pentru incalzirea stationara la Touareg 7P. Contrar credintei populara modulul pentru inlcazire stationara nu este produs de Webasto ci de Eberspacher. Lista de componente necesare: Ansamblu Eberspacher 7P0815008K - benzina (7P0815008L - diesel Bracket pentru sistemul de incalzire 7P0819735A Toba de evacuare 7P0819084B Bracketi pentru toba 7L0819379 & 7P0815611A Bucsa pentru toba 7L0819083 Suruburi pentru brachetii tobei N90263104 (x2) Furtun 7P0815374 Conducta 7P0819929C Flansa pentru rezervor (gas) 7P0919679B - benzina 7P6919679 - diesel Pompa 7P0261163A Furtun carburant 7P0201355A Cablaj - Kufatec 39399-1 Kitul poate fi cumparat de la Kufatec integral sau procurat pe bucati, daca il procurati din alte surse diferite de kufatec investitia este de aproximativ 500-600eur incluzand aici kitul de telematic. Pentru documentatie cum se instaleaza puteti sa urmati acest link. O sa revin cu poze documentand tot procesul.
    2 points
  4. doar din vascozitate nu cred ca face nimic. ar trebui sa ia de la aceleasi firme cu proprietati asemanatoare daca el crede ca e din vascozitate, nu? totusi o norma inferioara ii provoaca uzuri mai mari indiferent de consum. in fine, la 5w-40(hm..macar de ar fi 0w-40) as recomanda shell sau fuchs. dar daca e multumit pe urma ar trebui sa incerce si variantele lor cu vw 504/507.
    2 points
  5. @razvancc Din pacate nu se stie. Toti marii producatori fac licitatii pentru un an doi trei. Probabilitatea ca furnizorul de ulei sa fie diferit de la un an la altul este foarte mare.
    2 points
  6. cred ca e o perioada de promotii la multe uleiuri pe emag. si shell 0w-30 e la fel de redus acum.
    2 points
  7. Cand te mananca in @#$ te scarpini, e o vorba in popor. Ceva de genul am facut eu, ieri si azi. Pentru ca ma obseda clusterul de Touran si lufturile din bord, ieri, incurajat de vorbele catorva colegi de forum si frup pe feisbuc, ca fiind simplu, m-am apucat de demontat. Intrdevar e simplu sa le desfaci, au doua suruburi pe spate, 8 cleme pe carcasa si gata am scos carcasa cu geam. Apoi am scos placa de baza cu totul din carcasa si m-am apucat sa scot ace, cadrane, paduri, bete, etc. Dupa ce am transferat tot interiorul ceasurilor de Touran in cele de Golf, multumit de cum iesise treaba si oarecum "simplu" cum spusesera toti, le-am pus inapoi in bord. Surpriza!!! S-a luminat, citea kilometrii, dar nu se miscau acele deloc. Panica! Ma intorc la laptop, intreb in stnga si in dreapta, mi se raspundea "le-ai dat peste cap", "poate le-ai fortat", "nasol", etc. Un singur tip mi-a raspuns, il cunoscusem intamplator la altcineva si mi-a spus ca trebuie readaptate acele. Buuun, sambata seara, chiar spre noapte hai sa le adaptam. Scoate clusterul din nou, scoate carcasa cu geam, scoate acele si hai sa le pun in bord. Observ ca daca le pun asa, nu le mai scot usor. Solutia a fost sa lipesc doua benzi pe spate asrfel incat sa am de ce trage dupa fixarea in mufa a ceasurilor. Fac prima incercare, nu imi iesa, fac a doua imi iesa, dar observ ca acul turometrului ramane nemiscat. Mai dau sa fac o incercare, dar pe RCD300 apare battery drained. Incerc sa dau o chei, nimic. Ast e, pun redresorul si astept sa vina dimineata. Dimineata cu bateria incarcata fac un nou test si nimic. Le scot, le desfac inca o data, le reansamble, totul pare in regula. Incep adaptarea, motorasul turometrului se aude, dar acul nu se misca. L-am stricat imi zic in gand. Le scot din nou, ma duc in casa si iau legatura cu tipul care m- ajutat, norocul meu ca se trezise. Ii spun ce facusem, ii art filmarea si imi spune si el sa schimb motorasul de la turometru. Ma uit pe placa, are 2 clipsuri din plastic si 4 pini cositoriti. Iau pistolul de lipit, ma apuc sa deslipesc , trag, scot, bag, lipesc, etc si fuga cu ceasurile la proba. De data asta merg cum ar trebui, sterg toate erorile si scot cheia din contact, Reansambllez si carcasa si trag o tura scurta sa dispara martorul ABS si directie din bord. Totul este in regula, maine plec la alimentat sa vad si la viteza mai mare ca e totul bine. Daca tot eram la capitolul asta, am montat si mufa adaptoare a antenei si cele 4 fire pt boxelee spate. Radioul nu a prins nimic, dar nu mai am nici rabdare pt asta. Cand va veni caldura voi desface iar fetele de usi sa fac o proba cu boxele spate, poate o sa se auda si alea. Week end frumos tuturor!
    2 points
  8. Revin cu feedback dupa ce am condus vreo 2000 de km cu softul de la TVS pentru dq200. Ca un rezumat: am aceeasi problema pe care o are aproape toata lumea de aici si anume trepidatii in treptele 1-2. Am sperat ca softul de la TVS sa ma scape de 4000 de lei dati pe ambreiaj doar ca a fost prea tarziu pentru mine. Chiar si cu softul, inca se simte cutia la unele plecari iar cei de la TVS mi-au recomandat sa schimb ambreiajul. In legatura cu softul nu pot sa zic ca sunt prea multumit. Imi placea mult mai mult cum schimba vitezele inainte de soft (ma refer la cele 2+ desigur ?). 1. Masina prefera sa mearga in 2000/2100 rpm constant, chiar daca nu variez acceleratia. Cateodata ii mai dau eu un impuls in pedala sa ii amintesc sa schimbe si atunci sta la 1600. Pe langa turatiile inalte, desigur ca si motorul a devenit mai zgomotos. Inainte nu auzeam nimic in ea, dar acum o aud destul de tare. 2. Activarea treptei 1 la viteze mici. Nici aici nu imi prea place. Cateodata cand e trafic si se hotaraste ea sa bage treapta 1, intervine o frana de motor foarte enervanta si se simte o zvacnire incomfortabila in masina. 3. In legatura cu modul sport ... i-au luat vizibil din putere. Daca bag piciorul in ea acum nu se mai simte puterea aia de dinainte. Aici s-ar putea sa fie o iluzie pentru ca unul dintre beneficiile softului este accelerare mai comfortabila in modul sport. Inainte chiar era "sport", modul sport . 4. Mi-am luat "la revedere" de la functia de "Coasting" ( cand franezi, iti scoate din viteza pentru a reduce consumul). Aici tine de gusturi, pentru unii s-ar putea sa fie un mare beneficiu asta. Mie mi-ar fi placut sa pot alege daca o sa tin activata sau nu. 5. Am vazut ca sunt multe pareri legate de consum. Pentru mine nu a crescut cat sa imi dau seama. Ce-i drept, si eu merg mai atent la turatii si cateodata ii mai dau impulsurile mentionate mai sus, dar cu toate astea, nu cred ca s-a modificat foarte mult (daca s-a modificat). Acum problemele de mai sus s-ar putea sa fie si pentru ca am ambreiajul foarte uzat. Urmeaza sa il schimb curand oricum. Ca o concluzie, daca cei de la VW imi garanteaza ca problema cu ambreiajele e rezolvata atat prin optimizarea softului cat si prin calitatea ambreiajelor, as trece inapoi la softul original. Mi se pare mult mai comfortabil.
    2 points
  9. Touran este o masina destul de proasta. Pentru ROmania cu siguranta. E un pic mai buna decat Dacia, ceea ce este execrabil. Dupa 100.000, ce sa mai zic 200.000 poti sa te pregatesti schimbi tot la ea usor-usor. Lufturile dintre scaune sunt gandite de niste INcomptenenti, nu stiu cum de au reusit asta, felicitari lor!. Scapi orice pe acolo si e impoisbil aprope sa recuperezi. Cu lanterne cu magnet, cu ce vrei tu. Pierzi ore uneori, deci jenant design. In rest masina merge, pana cand iti umple bordul de erori de la o zi la alta. Reparatii scumpe de multe ori, fara a rezolva cauza( da ,stiu ,mecanii au partea lor, dar totusi undeva ceva nu e in regula). Furtunele turbo, intercooler, turbo in sine cauzaeaza probleme des. Ai furtune crapate in fiecare an daca mergi cu ea, mia ales vara. Stiu treaba c ugeometria la turbo, am schimbat is turbo ,miez nou, aceleasi probleme, baga presiune mare, schimbi furtune de 300 lei bucata. Ce sa spun, poti sa devii mecanic doar cu masina asta daca vrei sa faci practica. Spor la gasit masini bune.
    1 point
  10. Va merge fara probleme.Trebuie doar codul de siguranta..
    1 point
  11. Lucky you. Sunt foarte multi posesori de Karoq 1.5 Tsi 110Kw care se plang pe forumuri din UK, DE si IT. Smuceste si la masinile cu DSG dar mai putin evident decat la cele cu cutie manuala. In tarile astea cu apa mai calda cei mai multi posesori dau masinile inapoi la dealer si primesc contravaloarea lor initiala. Sunt protejati de legile consumatorului
    1 point
  12. No offence dar pe Golf VII s-au pus motoare EA211 care sunt diferite de ale voastre, deci aceste date sunt inutile. Acum am inteles de unde aceste diferente.
    1 point
  13. Am rezolvat cu lumina, schimband incuietoarea de la portbagaj.
    1 point
  14. 1 point
  15. Este parerea mea .. dovedita dea lungu anilor petrecuti 8n domeniul auto. Daca tu crezi in pirateriile astea ce se vand pe la noi .. GO.
    1 point
  16. 1-da,va rula de pe Dvd fara modificare Fw. 2-nu ruleaza de pe SD card,se pot instala insa..
    1 point
  17. Avand in vedere faptul ca bateria masinii implineste sapte ani in aprilie, m-am dotat cu cele necesare pentru monitorizarea mai atenta a starii ei si resuscitare in caz de nevoie. Deocamdata nu a dat semne de oboseala exceptand faptul ca nu functioneaza start/stop din iarna trecuta.
    1 point
  18. Da-L jos și curata cum trebuie... Caută pe cineva care știe...
    1 point
  19. Acest lag l-am observat si eu la motorizarea 2.0 tdi 150 CP....asa lag la acceleratie nu am vazut la nicio masina pana acum...durau cateva secunde pana cand masina chiar pleca. Cred ca tine de cutia DSG si nu de motor.
    1 point
  20. Nu. Nu am revenit cu mesaj ca nu am o rezolutie finala. Dupa 2 saptamani i-am sunat eu si mi-au dat-o ca ei PRESUPUN ca eu l-am spart cand dat gheata jos. Le-am zis ca ploaia inghetata din Bucuresti a fost dupa ce eu le-am raportat problema si sa imi dea in scris. Pana acum nu am raspuns in scris de la ei. La fata locului nu au vazut nimic, nu stiu de ce le-a luat atat pentru o presupunere, de ce nu se presupune ca e un defect de productie. Mai insist pentru un raspuns scris de la ei. Incercam si cu ANPC.
    1 point
  21. Problema rezolvata = n75 blocat . Multumesc de ajutor
    1 point
  22. prostie neprostie, motorul are si norma de ulei 50200 Atata timp cat fabrica mi-a acordat kulanza la distributie chiar la 90000 de km, cu copii trimise dupa revizii cu acel tip de ulei, si au pus in continuare acelasi ulei, eu zic ca nu se greseste foarte tare.
    1 point
  23. O prostie, pentru ca intinzatorul tau hidraulic al distributiei se amorseaza cu ulei. Daca ai un ulei mai vascos la rece atunci nu va face tensiunea suficienta la fel de rapid ca si cu un ulei 5w30. 5w40 este mai ieftin decat 5w30, are mai putine norme, nu protejeaza la fel de eficient turbina si motorul la mersul normal prin Romania. Nu vorbim de circuit, ori de mers cu viteza mare ore in sir ca nu ai unde in Romania, asa ca 5w30 este arhisuficient.
    1 point
  24. Mie reprezentanta din Bacau mi-au pus doar 5w40, permanent. Cica au nota interna in acest sens. Doar Mobil, 5w40, 50200, nu consuma deloc intre schimburi, facute la 9-12000 km. Bine, e vechiul motor pe lant.
    1 point
  25. alt mit. crede ca 0/5w-30/504 se evapora mai usor decat 5w-40/502? pai sa testeze daca insista, sa ia de la aceeasi firma ca sa fie testul cat mai corect. dar mai bine ar schimba firma, nu norma/vascozitatea. consumul e constant de la inceputul schimbului?
    1 point
  26. Este vorba de masina unui prieten care vrea sa treaca la 5W40 pentru a mai scadea din consumul de ulei. Din ce am vazut, este trecuta si in manualul masinii, norma 502/505. De aceea am si intrebat de 5W40 deoarece discutiile de aici se invart numai in jurul uleiurilor 5W30.
    1 point
  27. 1 point
  28. Aveti idee daca exista vreo informatie referitoare la uleiul cu care vine din fabrica o masina noua?
    1 point
  29. @alexh vezi ca 1.5 TSI adauga acum vreo 4 săptămâni cam... +20 de săptămâni la comandă... 2.0 TSI + DQ381 vine mult mai repede.
    1 point
  30. Ce sa faci cu ds2500 la un alh @UNHleaSHD iti recomand ATE
    1 point
  31. Are cineva informații daca si cand va fi disponibil motorul 2.0 TSI de 190 CP pe Superb 3? Mulțumesc.
    1 point
  32. daca vrei doar aparente pui zimmerman. daca vrei ceva care sa te opreasca mai rapid decat cele stock pui ferodo ds2500 sau EBC, pentru inceput
    1 point
  33. @GolfMk1Vr6 Din păcate susțin cele spuse de Trofin. Este cam același lucru cu mărețul Castrol numai că plătești mult fără vreun beneficiu real. Acum pentru cei care nu au studiat ca nebunii cum am făcut eu și Trofin sunt câteva indicii care vorbesc singure despre calitatea unui ulei indiferent de ce spune producătorul, sau impresiile celor care l-au utilizat. In momentul in care vreau sa aleg un ulei in primul rand ( in opinia mea bineînțeles) ma uit la : 1 TBN Valori între 6,5-7 nu mă interesează pentru că se încadrează în limitele normelor cerute și se găsește pe toate drumurile. De regulă hidrocracatele au aceste valori. Valori de la 8 in sus îmi deschid apetitul de a cerceta cat mai multe despre respectivul ulei și denotă un ulei pentru care chiar au depus efort pentru realizarea lui. 2 Punctul de curgere Din cate am observat eu la hidrocracatele de calitate ajung la -40 gr C, cele care au baza GTL se duc până la -55 iar cele cu o bază PAO super ating -60 Gr C. In concluzie cam de aici îți poți face o idee despre tipul de baza folosita. 3 Este cea mai grea parte și anume Aditivarea. Asemenea informații se găsesc doar in testele făcute pe fiecare ulei in parte și sunt cam dificil de interpretat. In momentul in care am văzut de exemplu aditivarea la LM super renumiți ei așa pentru Bisulfura de Molibden (MOs2) și cu o reclama de ai crede că un litru de ulei conține tone de Bisulfura minune m-am desumflat total și le-am tras câteva înjurături. De ce ? Pentru simplul fapt că are mai puțină Bisulfura că Mobil 1 ESP nou. Nu mai vorbesc de Castrol Titanium mister apa de ploaie care țin steagul sus cu Titanul lor și de fapt conține doar 97 de miligrame per litru ( ceva mai mult decât nimic). O cantitate decenta zic eu ar fi fost undeva la 500 mg și un adevărat WOW pe la 800-900 mg. 4 Noack Având în vedere faptul că valoarea acestuia este stabilită la temperatura de 150 gr. C, acest indice de volatilitate trebuie sa fie luat in calcul de cei merg supraturat pentru că în cazul unei exploatări normale uleiul se mentine de regulă în jurul valorii de 100 gr. C
    1 point
  34. Motul am spus de câteva ori, a prins foarte bine în România pentru că are un nume așa, mai exotic (Motul) un trecut glorios în motor sport și se vinde scump. În realitate sunt uleiuri absolut normale, nimic special la ele, punctează elementele cheie (consum de ulei și silențiozitate). Mașina ta va merge mult și bine cu Motul și vei avea senzația aia că ai băgat ceva wow! Pentru senzația aceea tu plătești banii în plus, în realitate tu ai folosit un ulei absolut normal (ca să nu zic banal). Cât privește lumea care îl laudă, reprezintă material de studiu pentru sociologi. Știu, pentru afirmațiile făcute îmi asum dislike-urile dar adevărul nu poate fi negat.
    1 point
  35. Nu mai e cale de intoarcere ?
    1 point
  36. 1 point
  37. Citeste tot topicul si ai sa vezi ca problema e cunoscuta si arhidiscutata. Ca si remediu ar fi schimbarea ambreiajelor si un soft custom pt cutie care sa schimbe un pic mai sus si sa nu mai patineze ambreiajul in treapta 2. Insa documenteaza-te mai bine inainte.
    1 point
  38. 1 point
  39. Salutare ! Am o problema de cateva zile la Tiguanul meu din 2014. Frana de mana se cupleaza involuntar. Opresc masina, si cand ma intorc gasesc frana de mana cuplata. Un mic semn pare a fi ca martorul de la frana de mana(P-ul taiat), se stinge mai greu ? Vi s-a intamplat asa ceva ?
    1 point
  40. 1 point
  41. Mdaa...acum ce sa zic..si Aurel Vlaicu a fost primul si totusi Romania nu e lider mondial in fabricarea avioanelor ?
    1 point
  42. @minu94 Pentru motorul tau ai 5W30 norma 504-507 care este destul de restrictiva. Eu as spune sa pastezi 5w30. Ai de unde alege. Mobil 1ESP (noua formula) Titan Fuchs , Shell, Total Quartz. Eu am ales Mobil. O varianta mai scumpa este Millers in cazul in care nu voi fi multumit de Mobil.
    0 points
  43. @minu94 pentru a putea alege corect un ulei trebuie sa ne spui tipul mașinii tipul de motor puterea în Kw și bineînțeles anul de fabricație. Asta rămâne valabil pentru toți cei care întreabă.
    0 points
  44. Am tot vazut recomandari de 5W30, dar ca ulei 5W40 ce recomandati pentru un 1.4 TSI EA211?
    0 points
  45. @busesorin 1.da , turatia de mers normal creste cu cateva sute rpm , asta previne numarul exagerat de schimbari si mentine motorul intr-o zona de cuplu mai ridica.Zgomotul motorului NU a fost schimbat de soft , NU are nici o legatura softul de dsg cu cel de motor , este doar placebo ... 2.schimba treapta 1 in momentul in care simte ca e nevoie , frana de motor o poti anula cu un pic de acceleratie....dupa ce faci mai multi km te obisnuiesti sa ii dai un blip de acceleratie la downshift 3.again softul de DSG NU AFECTEAZA MOTORUL , nu reduce din putere , nici ianinte de soft intre D si S nu aveai diferente de putere din partea motorului, doar se modifica zona de schimbare a treptelor . 4.coasting pe dq200 ? esti sigur ? am mers cu cateva masina cu dq200 nici una nu avea ...in afara de cele hidride nu am intalnit (repet , eu nu am intalnit , nu sunt sigur ca nu exista ) 5.cresterea de consum nu se poate quantifica dupa parerea mea...diferentele sunt imens de mici ... cat despre garantia celor de la VW ca problema e rezolvata cu soft nou ...nu sunt de acord...nici o rep la care am intrebat nu au garantat lucrul asta ! Btw ..tot ce spui tu se poate modifica din soft .... si e foarte probabil ca dupa ce pui ambreiaje noi sa se simta altfel masina chiar cu softul actual .. Nu am actiuni la TVS
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!