Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2019 în toate secţiunile
-
Saptamana asta am crescut inca un Level la detailing Am reusit in sfarsit sa imi organizez solutiile de intretinere in portbagaj cu o noua geanta care este dedicata pentru scule ..... dar acum este echipata cu toate sculele necesare pentru un "perfect finish" : Si ca dimensiune nici ca se putea mai bine , la marele fix ! Acum o mica parte din solutiile dedicate Exploratorului sunt organizate Sa vina calduraaaaaaaa5 points
-
2 points
-
Am reusit si eu sa schimb furtunasul de la haion cu unul siliconic de vacuum, multumita indicatiilor si pozelor lui @addx3100 si pe aceasta cale vreau sa ii multumesc. De asemenea, daca este cineva prin Iasi care va avea aceasta problema, ma poate contacta daca are nevoie de ajutor si in limita timpului disponibil il pot ajuta cu mare drag.1 point
-
Normal ca se schimba, eu l am schimbat mereu la 45k km si nu am nici o problema nici acum la 250.000km. Costul este in jur de 1800 lei si include filtrul, uleiul, garnitura baii de ulei de la cutia de viteze si manopera! Mentione ca intotdeauna am cumparat piese OEM!1 point
-
De admirat tot ce faci! Imi place sa hartia igienică e la loc de cinste, cum era nelipsita sarma in portbagaj la Dacie:)1 point
-
@grp YES , ma descurc si eu cum pot @yanq Incap fara grija , daca e nevoie mai dau in fata bancheta din spate, este perfect spatiul ce il oferta oricum . Geanta nu sta tot tipul in portbagaj , doar cand o spal , 2 / 3 zile pe saptamana.1 point
-
1 point
-
Eexcalade are dreptate, trebuie investigat foarte bine pentru a ajunge la concluzia că dpf-ul este cauza. Topicul despre curățare este acesta1 point
-
Am vrut eu anul trecut sa trec din Corfu, la Bari, da cand am fost sa vorbesc in port pentru bilete, m-am razgandit , costa 560 E stat in masina, ca la cuseta cerea 1000 si ceva de E. Traversarea se facea noaptea si dura cam 12 ore. Nu e rentabil. Parerea mea.1 point
-
Și dacă cineva dorește să cumpere din Moldova o mașină nouă asta înseamnă că nu o sa poată inmatricula in tara noastra?1 point
-
Regleaza usa sa stranga un pic mai bine pe caroserie. Desfaci f putin "inelul" metalic de pe stalp (pe care prinde yala), eventual cu un ciocan de cauciuc bati f usor spre interior si pe urma strangi. Ca sa poti observa deplasarea acelui inel, poti lipi langa latura sa exterioara (si chiar si sub, sa poti observa eventuala deplasare in jos, nedorita de altfel) niste banda de hartie. Suruburile acelea sunt un torx mai special, cap stea, cu 12 colturi. Poti sa cumperi un set mic dar f util, de la Yato, cod set: YT-0414.1 point
-
Ma gandesc ca Mobil 0w40 are protectie mai buna iarna si vara la fel fiind mai gros..1 point
-
1 point
-
In sfarsit chinezul de pe AliX a terminat de expediat si primit toate "acareturile" pentru masina si nu numai. Pentru masina am mai luat o husa de amplasat sub scaunul copilului sa protejam bancheta, incarcator auto te telefon dual, un cablu de telefon all in one (un capat poate fi ori usb ori usb c iar celalalt usbc sau micro usb) ca sa nu mai stam cu X cabluri iar ultima sosire B1W DashCam. Ii mai trebuie un card generos de vreo 64gb dar pe acest o sa-l iau de la noi. Camera am alimentat-o pentru moment pe bricheta pentru ca daca i-as face un hardwire la sigurante s-ar putea sa am probleme la garantie. Pe langa toate acestea astazi am bifat inca o borna...10.000km1 point
-
daca trece la shell helix ultra, cu vw 504/507, respectiv shu 0w-30 c2 c3 ect, e mult mai bun decat mobilul.1 point
-
1 point
-
bună,care este diferenta intre cele 2,a mea e Pd si in carte scrie 505.01 si 506.01 (long life).1 point
-
preluand statistica generala referitoare la orice dispozitiv care cuprinde parte mecanica si parte electronica , pot spune urmatoarele : - cu cat electronica e mai complexa , cu atat sansele sa apara un defect pe parte de electronica sunt mai mari - cu cat electronica este mai software decat hardware , cu atat sansele de defectare sunt mai mari ca sa explic simplu - un circuit are nevoie de o tensiune de referinta sa zicem - aceasta poate fi generata hardware cu un divizor rezistiv care trimite un potential unui pin al procesului sau software cu o comanda pe magistrala I2C care comanda intern procesorul de la 2 rezistoare si o tensiune = primul caz , ajungem la o memorie nvm sau flash , tensiune alimentare , polarizare magistrala date , etc = al doilea caz cu cat ceva e mai complex , cu atat sansele sa apara o eroare sunt mai mari daca in acest moment defectele mecanice sunt multiple iar cele datorate electronicii , mai putine , in timp raportul se va inversa , in sensul ca cele mecanice poate vor fi mai multe , dar cele electronice si mai multe ( deci in sens rau ) si va fi nevoie de specialisti buni in domeniu , deci unii care si gandesc si mai bine zis , care inteleg despre ce e vorba , care sa nu iti faca praf electronica masinii ptr ca la televizoare de ex , sunt foaaarte multi specialisti care fac praf un tv in loc sa il repare reducand totul la niste electrocasnice putem afirma urmatoarele : o masina de spalat cu comutator mecanic nu va avea niciodata erori pe care le are o masina cu programator electronic , la fel un cuptor cu microunde , etc vrem tehnologie , ne asteptam si la probleme , inevitabil1 point
-
Cred că diferența dintre motorina din afară și cea din țară o face drumurile. Pe autostradă mergi mai mult și altfel.1 point
-
Am reusit sa mai bifez pe lista de TO DO urmatoarele : - Am montat Door Warning Lights si ledurile care spre mirarea mea NU dau eroare , sunt super multumit ! Multumesc de ajutor la montaj lui @Al Bundy care m-a ajutat si cu urmatoarele modificari : - DRL pe stopurile spate exterioare si lumina de frana pe toate 4 stopurile : Am reusit sa fac si o modificare care o doream de mult : Am montat un extintor sub scaunul soferului care este usor accesibil , just in case ! separat de cel care il tin in portbagaj Sper ca saptamana care vine sa rezolv Haldexul si cu restul pieselor Sper....1 point
-
Chiar ma ingrijorezi ! Nu stiu cum se face dar de 8-9 ani am masini cu dpf si fara nici o problema. Ori sunt eu norocos ori Bacaul nu e in Romania ....1 point
-
unde s a ajuns cu dpf ul asta sa scoti masina sa mergi 30 km ca sa faci regenerare!!???dpf ul s a inventat sa protejeze mediul nu sa va ia voua din timpul liber!!!parerea mea e sa folositi masina normal si sa nu mai fiti obsedati de dpf filtrul se poate regenera si in oras la 50 km la ora se poate curata si pe autostrada folositi masina pt a va usura viata nu pt a va complica!!!v ati luat auto pt mobilitate nu pt bibelou!!!drumuri bune !1 point
-
1 point
-
0 points
-
Teoretic da , dar e f. instabil in timp, cade de la o extrema la alta.0 points
-
La momentul actual la un Shell vs Mobil mi se pare dificil de anticipat câștigătorul. Am rămas blocat pe ultima versiune de Fuchs. Mi se pare foarte interesantă, abia aștept sa vorbesc cu prietenii și să îi deslușim tainele. Nu știu de ce, dar am senzația că Fuchs tocmai ce a scos o bijuterie.0 points
-
Aceste filtre nu sunt pentru noi,pentru Romania! Noi nu avem infrastructura necesara, autostrazi etc! Noi mai mult circulam in oras,pe cand nemtii,austriecii ,invers!-1 points
-
-1 points
-
Călin.g are dreptate dar trebuie și explicat. Un 0w40 folosit într-o mașină care circulă intensiv urban se transformă rapid în 0w30. În schimb poate încorpora aditivi de performanță, mult PAO și va fi un ulei foarte bun pentru mașini sport sau pentru cele care parcurg frecvent drumuri lungi în ritm alert.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00